Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 669
Tip gradiva
časopisje in članki (1)
knjige (1)
visokošolska dela (154)
znanstveno časopisje in članki (513)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (512)
Nerazvrščeno - članki (1)
Časopisje in članki - oblika
članki (463)
številke (51)
Jezik
angleški (516)
slovaški (1)
slovenski (213)
Leto izida
1990 (1)
2000 (1)
2002 (1)
2003 (1)
2007 (2)
2008 (8)
2009 (22)
2010 (7)
2011 (45)
2012 (35)
2013 (46)
2014 (40)
2015 (46)
2016 (58)
2017 (53)
2018 (31)
2019 (11)
2020 (59)
2021 (93)
2022 (64)
2023 (44)
30.09.2017 (1)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (669)
Narodna in univerzitetna knjižnica (1)
Vsebina
Založnik
A. Bezenšek (1)
A. Čergan Ristić (1)
A. Fifolt (1)
A. Gostinčar Blagotinšek (1)
A. Grobelšek (1)
A. Holcar Brunauer (1)
A. Kermauner (1)
A. Mastnak (1)
A. Mladenović (1)
A. Rončević (1)
A. Rot Vrhovec (1)
A. Sinjur (1)
A. Zorman (1)
A. Žerovnik (1)
B. Caf (1)
B. Jeraj (1)
B. Jordan Fleten (1)
B. Kovačič (1)
B. Rupar (1)
C. Razdevšek-Pučko (1)
D. Grcić (1)
D. Kogovšek (1)
D. Plavčak (1)
D. Popenko (1)
D. Rihtaršič (1)
D. Šubic (1)
dLib (1)
dLib distributer (1)
E. Jamnik (1)
E. Koželj (1)
F. Erbeli (1)
F. J. Tardío Gastón (1)
F. Kaçaniku (1)
F. Šimnic (1)
H. Korošec (1)
I. Bider Petelin (1)
I. Brenčič (1)
I. Dobovičnik (1)
I. Dornik (1)
I. Hergan (1)
I. Janžekovič Žmauc (1)
I. Košir Lovšin (1)
I. Lešnik (1)
I. Lorger (1)
I. Nuić (1)
I. Strelec (1)
I. Tahiraj (1)
I. Vivod-Rajh (1)
J. Cvetković-Lay (1)
J. Grah (2)
J. Kolbl (1)
J. Kruh (1)
J. Lango (1)
J. Lapuh Bele (1)
J. Novšak Brce (1)
J. Terčon (1)
J. Žnidaršič (1)
K. Aškerc Zadravec (1)
K. Bebar (1)
K. Čuček Trifkovič (1)
K. Grom (1)
K. Kranjec Klopčič (1)
K. Mlakar (1)
K. Mlinar (1)
K. Zalar (1)
L. Kobal (1)
L. Linardić (1)
L. Novak (2)
L. Rakovec (1)
L. Ukimeraj Harris (1)
L. Zalokar (1)
M. A. Vižintin (1)
M. Blažić (2)
M. Čebulc (1)
M. Erjavšek (1)
M. Gerbec (1)
M. Hauptman Komotar (1)
M. Huzjak (1)
M. Jurkovič (1)
M. Kač Nemanič (1)
M. Kalan (1)
M. Knific (1)
M. Kolenc (1)
M. Košak Babuder (1)
M. Kralj (2)
M. Kralj Ciglič (1)
M. Lovšin (1)
M. M. Klemenčič Rozman (1)
M. Majhen (1)
M. Mula (1)
M. Novak (1)
M. Ovsenik (1)
M. Pečar (1)
M. Pikl (1)
M. Repa (1)
M. Repovž Lisec (1)
M. Rovšek (1)
M. Slapničar (1)
M. Šalamon (1)
M. Škrbec (1)
M. Urbančič (1)
M. Zapušek (1)
M. Žveglič Mihelič (1)
N. Durjava (1)
N. Jenko (1)
N. Nimani Musa (1)
N. Rebolj (1)
N. Vovk-Ornik (1)
NUK (2)
O. Poljšak Škraban (1)
P. Grandits (1)
P. Jančič (1)
P. Pangrčič (1)
Pedagoška fakulteta Univerze (33)
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (204)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (245)
R. Bračun Sova (1)
R. Finale (1)
R. Kobentar (1)
R. Krasniqi (1)
R. Plešec Gasparič (1)
R. Potočnik (1)
S. Avsec (1)
S. Brus (1)
S. K. Alemu (1)
S. Kosmač Brezar (1)
S. Krajnc Dular (1)
S. Medveš Berginc (1)
S. Pulec Lah (1)
S. Rajgl (1)
S. Slana (1)
S. Strmšek Turk (1)
S. Turk (1)
S. Vuk (1)
S. Westa (1)
S. Žunko-Vogrinc (1)
Š. Klofutar (1)
Š. Kunčič (1)
T. Černe (1)
T. Kodele (1)
T. Lavrinc (1)
T. Lukman (1)
T. Novak (1)
T. P. Metelko (1)
T. Petrušič (1)
T. Pretnar (1)
T. Pristovnik (1)
T. Ramadani Rasimi (1)
T. Žbona (1)
U. Emeršič (1)
U. Podobnik (1)
V. Geršak (1)
V. Kariž Merhar (1)
V. Riccarda Kiswarday (1)
V. Štemberger (1)
Z. Tomljenović (1)
Ž. Kos (1)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (233)
CC0 - odrečene pravice, prosta uporaba (35)
pravice pridržane (401)
Dostop
Omejen (namenski terminali v prostorih NUK) (104)
Prost (565)
Išči med rezultati (
669
)
Razvrsti po:
naslovu A-Z
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
"Do not touch it!" Today's children's visual competencies in comparison with the pre-digital era ...
Avtorji:
Pataky, Gabriella (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (724 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
"Vulnerable families"
Avtorji:
Bauer, Petra (avtor)
/
Wiezorek, Christine (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (149 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
A Croatian study of practitioners' and kindergarten teacher students' opinions of their role in c...
Avtorji:
Miljević-Riđički, Renata (avtor)
/
Pahić, Tea (avtor)
/
Šarić, Marija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (184 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
A Q-methodological analysis of school principals' decision-making strategies during the change pr...
Avtorji:
Summak, Mehmet Semih (avtor)
/
Kalman, Mahmut (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (207 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
A case study of Albania's participation in PISA 2009
Avtorji:
Harizaj, Alfons (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (315 kB)
1. TXT datoteka (37 kB)
A classroom survey of language teachers' discriminatory practices against students
Avtorji:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (avtor)
/
Quinónez Eames, Olga (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (206 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
A forgotten moment in education policy
Avtorji:
Kozma, Tamás (avtor)
/
Tözsér, Zoltán (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (114 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
A model of transformational leadership in the organisational culture of preschool institution
Avtorji:
Mlinarević, Vesnica (avtor)
/
Tokić Zec, Ružica (avtor)
/
Cvjetičanin, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (460 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
A model of transformational leadership in the organisational culture of preschool institution
Avtorji:
Mlinarević, Vesnica (avtor)
/
Tokić Zec, Ružica (avtor)
/
Cvjetičanin, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (417 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
A new image of preschool institutions in Slovenia
Avtorji:
Marjanovič Umek, Ljubica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (293 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
A validation study of the national assessment instruments for young English language learners in ...
Avtorji:
Pižorn, Karmen (avtor)
/
Moe, Eli (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (235 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Ability as an additional support need
Avtorji:
Sutherland, Margaret B. (avtor)
/
Stack, Niamh (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (121 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
Adapting and designing spaces
Avtorji:
Kenkmann, Andrea (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (188 kB)
1. TXT datoteka (33 kB)
Adolescent boys, embodied heteromasculinities and sexual violence
Avtorji:
Messerschmidt, James W. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (123 kB)
1. TXT datoteka (35 kB)
Adoption of the creative process according to the immersive method
Avtorji:
Vuk, Sonja (avtor)
/
Tacol, Tonka (avtor)
/
Vogrinc, Janez (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (595 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Advancing a culture of quality in initial teacher education in Kosovo in the context of European initiatives
Avtorji:
Kaçaniku, Fjolla (avtor)
/
Zgaga, Pavel (mentor)
/
Saqipi, Blerim (komentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Advancing the scholarship of teaching and learning using learning theories and reflectivity
Avtorji:
Shawa, Lester Brian (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (159 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Akademska svoboda v poučevanju v visokem šolstvu v Evropi in v azijsko-pacifiškem območju
Avtorji:
Westa, Sina (avtor)
/
Zgaga, Pavel (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
An analysis of critical issues in Korean teacher evaluation systems
Avtorji:
Choi, Hee Jun (avtor)
/
Park, Ji-Hye (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (178 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
An appraisal of the internationalisation of higher education in Sub-Saharan Africa
Avtorji:
Alemu, Sintayehu Kassaye (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (159 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
An interactive approach to learning and teaching in visual arts education
Avtorji:
Tomljenović, Zlata (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (196 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
An overview of the current status of talent care and talent support in Hungary
Avtorji:
Fuszek, Csilla (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (485 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Ana Ž. Pešikan, Learning in Educational Context: Psychology of Learning/ Teaching Srb: Učenje u o...
Avtorji:
Milin, Vladeta (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (325 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Analysing the Montessori principles from the perspectives of schools, teachers, and families
Avtorji:
Macia-Gual, Aida (avtor)
/
Domingo-Penafiel, Laura (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (388 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Anca Gheaus, Gideon Calder and Jurgen De Wispelaere, The Routledge Handbook of the Philosophy of ...
Avtorji:
Jerant, Jasmina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (246 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Applying cooperative techniques in teaching problem solving
Avtorji:
Barczi, Krisztina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (245 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Approaches to building teacher-parent cooperation
Avtorji:
Cankar, Franc (avtor)
/
Deutsch, Tomi (avtor)
/
Sentočnik, Sonja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (199 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Are they stress-free? Examining stress among primary school teachers in Tanzania
Avtorji:
Kavenuke, Patrick Severine (avtor)
/
Kayombo, Joel Jonathan (avtor)
/
Kinyota, Mjege (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (7461 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
Are they stress-free? Examining stress among primary school teachers in Tanzania
Avtorji:
Kavenuke, Patrick Severine (avtor)
/
Kayombo, Joel Jonathan (avtor)
/
Kinyota, Mjege (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (217 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Art appreciation as a learned competence
Avtorji:
Bračun Sova, Rajka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (147 kB)
1. TXT datoteka (41 kB)
Art appreciation for developing communication skills among preschool children
Avtorji:
Duh, Matjaž (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (358 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Art, for children's sake! At the crossroads of making, understanding and teaching visual art
Avtorji:
Selan, Jurij (avtor)
/
Potočnik, Robert (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (114 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Artists/ceramists in the role of university teachers
Avtorji:
Novotná, Silvie (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (677 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Assessing children's environmental worldviews and concerns
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
/
Debevec, Vanja (avtor)
/
Johnson, Bruce (avtor)
/
Manoli, Constantinos (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (251 kB)
1. TXT datoteka (37 kB)
Assessing student teachers’ ability in posing mathematical reasoning problems
Avtorji:
Masriyah (avtor)
/
Kohar, Ahmad Wachidul (avtor)
/
Rahaju, Endah Budi (avtor)
/
Fardah, Dini Kinati (avtor)
/
Hanifah, Umi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (620 kB)
1. TXT datoteka (67 kB)
Assessment accommodations for foreign pupils in the light of educational justice
Avtorji:
Žveglič Mihelič, Mojca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (160 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Assessment of school image
Avtorji:
Eger, Ludvík (avtor)
/
Egerová, Dana (avtor)
/
Pisoňová, Mária (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1146 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Assessment orientations of state primary EFL teachers in two Mediterranean countries
Avtorji:
Tsagari, Dina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (189 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Attitudes and motivation in early foreign language learning
Avtorji:
Mihaljević Djigunović, Jelena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (240 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Avtentične naloge in naravoslovni postopki v osemletnem in devetletnem programu osnovne šole
Avtorji:
Gerbec, Marja (avtor)
/
Skribe-Dimec, Darja (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
1. PDF datoteka (2523 kB)
1. TXT datoteka (405 kB)
Between retributive and restorative compulsory school teachers' discipline activities
Avtorji:
Jeznik, Katja (avtor)
/
Kroflič, Robi (avtor)
/
Kuhar, Metka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (177 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Between teaching and research
Avtorji:
Turk, Marko (avtor)
/
Ledić, Jasminka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (157 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Boštjan Jurečič, A study of the parallels between visual art and music: the big misconception, Ca...
Avtorji:
Selan, Jurij (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (184 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
Bralna pismenost pri gluhih mladostnikih
Avtorji:
Dornik, Irena (avtor)
/
Košir, Stanislav (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
1. PDF datoteka (2115 kB)
1. TXT datoteka (254 kB)
Bralno razumevanje in razvoj branja za učenje pri otrocih iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine
Avtorji:
Košak Babuder, Milena (avtor)
/
Kavkler, Marija (mentor)
/
Magajna, Lidija (komentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Brezar, V. (2014). Traktat o detajlu v arhitekturi. A Treatise on Detail in Architecture. Ljublja...
Avtorji:
Zupančič, Domen (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (147 kB)
1. TXT datoteka (8 kB)
Building partner cooperation between teachers and parents
Avtorji:
Šteh, Barbara (avtor)
/
Kalin, Jana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (197 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Building partnerships by bridging cultures, contexts, and systems - reflections on TEPE 2015
Avtorji:
Snoek, Marco (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (93 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
Building partnerships in an educational ecosystem
Avtorji:
Niemi, Hannele (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (127 kB)
1. TXT datoteka (31 kB)
Building professional identity during pre-service teacher education
Avtorji:
Torres-Cladera, Gemma (avtor)
/
Simó-Gil, Núria (avtor)
/
Domingo-Penafiel, Laura (avtor)
/
Amat-Castells, Vanesa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (219 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Business school teachers' experiences with a student with autism spectrum disorder
Avtorji:
Vadnjal, Jaka (avtor)
/
Radoja, Darinka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (211 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
CEPS journal (2013, letnik 3, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1447 kB)
1. TXT datoteka (455 kB)
CEPS journal (2011, letnik 1, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1502 kB)
1. TXT datoteka (237 kB)
CEPS journal (2018, letnik 8, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
1. PDF datoteka (2689 kB)
1. TXT datoteka (531 kB)
CEPS journal (2019, letnik 9, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
1. PDF datoteka (1416 kB)
1. TXT datoteka (307 kB)
CEPS journal (2016, letnik 6, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1209 kB)
1. TXT datoteka (289 kB)
CEPS journal (2016, letnik 6, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1086 kB)
1. TXT datoteka (376 kB)
CEPS journal (2019, letnik 9, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
1. PDF datoteka (1506 kB)
1. TXT datoteka (408 kB)
CEPS journal (2016, letnik 6, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1825 kB)
1. TXT datoteka (464 kB)
CEPS journal (2017, letnik 7, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1668 kB)
1. TXT datoteka (444 kB)
CEPS journal (2015, letnik 5, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1102 kB)
1. TXT datoteka (385 kB)
CEPS journal (2015, letnik 5, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1746 kB)
1. TXT datoteka (476 kB)
CEPS journal (2011, letnik 1, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1071 kB)
1. TXT datoteka (270 kB)
CEPS journal (2012, letnik 2, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1285 kB)
1. TXT datoteka (356 kB)
CEPS journal (2012, letnik 2, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (948 kB)
1. TXT datoteka (331 kB)
CEPS journal (2013, letnik 3, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1980 kB)
1. TXT datoteka (320 kB)
CEPS journal (2012, letnik 2, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1334 kB)
1. TXT datoteka (425 kB)
CEPS journal (2017, letnik 7, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1843 kB)
1. TXT datoteka (474 kB)
CEPS journal (2014, letnik 4, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1255 kB)
1. TXT datoteka (318 kB)
CEPS journal (2013, letnik 3, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1706 kB)
1. TXT datoteka (287 kB)
CEPS journal (2018, letnik 8, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
1. PDF datoteka (1637 kB)
1. TXT datoteka (339 kB)
CEPS journal (2014, letnik 4, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1187 kB)
1. TXT datoteka (314 kB)
CEPS journal (2014, letnik 4, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1237 kB)
1. TXT datoteka (388 kB)
CEPS journal (2014, letnik 4, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2018 kB)
1. TXT datoteka (326 kB)
CEPS journal (2019, letnik 9, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
1. PDF datoteka (2550 kB)
1. TXT datoteka (455 kB)
CEPS journal (2011, letnik 1, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2089 kB)
1. TXT datoteka (359 kB)
CEPS journal (2015, letnik 5, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1981 kB)
1. TXT datoteka (366 kB)
CEPS journal (2018, letnik 8, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2883 kB)
1. TXT datoteka (528 kB)
CEPS journal (2017, letnik 7, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1828 kB)
1. TXT datoteka (435 kB)
CEPS journal (2018, letnik 8, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (3935 kB)
1. TXT datoteka (361 kB)
CEPS journal (2011, letnik 1, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1832 kB)
1. TXT datoteka (488 kB)
CEPS journal (2013, letnik 3, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1798 kB)
1. TXT datoteka (356 kB)
CEPS journal (2019, letnik 9, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
1. PDF datoteka (1742 kB)
1. TXT datoteka (466 kB)
CEPS journal (2017, letnik 7, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1754 kB)
1. TXT datoteka (610 kB)
CEPS journal (2016, letnik 6, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1382 kB)
1. TXT datoteka (455 kB)
CEPS journal (2012, letnik 2, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (918 kB)
1. TXT datoteka (373 kB)
CEPS journal (2023, letnik 13, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (3298 kB)
1. TXT datoteka (609 kB)
CEPS journal (2023, letnik 13, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2703 kB)
1. TXT datoteka (491 kB)
CEPS journal (2020, letnik 10, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2207 kB)
1. TXT datoteka (524 kB)
CEPS journal (2020, letnik 10, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2310 kB)
1. TXT datoteka (439 kB)
CEPS journal (2020, letnik 10, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2173 kB)
1. TXT datoteka (419 kB)
CEPS journal (2021, letnik 11, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1799 kB)
1. TXT datoteka (335 kB)
CEPS journal (2020, letnik 10, številka 4)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (5734 kB)
1. TXT datoteka (584 kB)
CEPS journal (2015, letnik 5, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2892 kB)
1. TXT datoteka (474 kB)
CEPS journal (2021, letnik 11, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (3132 kB)
1. TXT datoteka (677 kB)
CEPS journal (2021, letnik 11, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2126 kB)
1. TXT datoteka (476 kB)
CEPS journal (2021, letnik 11, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (3206 kB)
1. TXT datoteka (605 kB)
CEPS journal (2021, letnik 11, posebna številka)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (5553 kB)
1. TXT datoteka (1029 kB)
CEPS journal (2022, letnik 12, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (4380 kB)
1. TXT datoteka (558 kB)
CEPS journal (2022, letnik 12, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (4467 kB)
1. TXT datoteka (691 kB)
stran
od 1
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100