Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 200
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (200)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (199)
Časopisje in članki - oblika
članki (188)
številke (12)
Jezik
angleški (196)
slovenski (32)
Leto izida
2018 (2)
2019 (1)
2020 (46)
2021 (70)
2022 (54)
2023 (27)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (198)
Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta (2)
Vsebina
Založnik
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (200)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (197)
pravice pridržane (3)
Dostop
Prost (200)
Išči med rezultati (
200
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Gert J. J. Biesta, The Rediscovery of Teaching , Routledge: New York, NY, and London, UK, 2017; 1...
Avtorji:
Anderegg, Niels (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (201 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Teaching and Learning Vocabulary
Avtorji:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (avtor)
/
Rajabi, Fereshte (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (345 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Laurinda Leite, Luis Dourado, Ana S. Afonso and Sofia Morgado (Eds.), Contextualizing Teaching to...
Avtorji:
Slapničar, Miha (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (315 kB)
1. TXT datoteka (14 kB)
Educational research within the curricula of initial teacher education
Avtorji:
Štemberger, Tina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (179 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Transnational mobility of academics
Avtorji:
Alemu, Sintayehu Kassaye (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (188 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
Teachers' opinions about the effect of chemistry demonstrations on students' interest and chemist...
Avtorji:
Vinko, Luka (avtor)
/
Delaney, Seamus (avtor)
/
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (219 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
A Q-methodological analysis of school principals' decision-making strategies during the change pr...
Avtorji:
Summak, Mehmet Semih (avtor)
/
Kalman, Mahmut (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (207 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Fraction sense
Avtorji:
Murniasih, Tatik Retno (avtor)
/
Sa'dijah, Cholis (avtor)
/
Muksar, Makbul (avtor)
/
Susiswo, Susiswo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (244 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Challenges and recommendations for improving chemistry education and teaching in the Republic of ...
Avtorji:
Stojanovska, Marina (avtor)
/
Mijić, Ivanka (avtor)
/
Petruševski, Vladimir M. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (204 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Chemistry education in Kosovo
Avtorji:
Berisha, Fatlume (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (339 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Mojca K. Šebart and Andreja Hočevar, Delusions of preschool education: does anyone care about the...
Avtorji:
Štefanc, Damijan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (202 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
Rachel Mamlok-Naaman, Ingo Eilks, George Bogner and Avi Hofstein: Professional Development of Che...
Avtorji:
Markić, Silvija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (153 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
Motivational and demotivational factors affecting a teacher's decision on whether to do research
Avtorji:
Šorgo, Andrej (avtor)
/
Heric, Jasmina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (221 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Advancing the scholarship of teaching and learning using learning theories and reflectivity
Avtorji:
Shawa, Lester Brian (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (159 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Evidence of the development of pedagogical content knowledge related to chemical bonding during a...
Avtorji:
Vladušić, Roko (avtor)
/
Bucat, Robert (avtor)
/
Ožić, Mia (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (197 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Heritage preservation education
Avtorji:
Potočnik, Robert (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (515 kB)
1. TXT datoteka (72 kB)
Initial beliefs of preservice chemistry teachers in Croatia
Avtorji:
Šojat, Lana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (396 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Mary Douglas, Kako mislijo institucije How Instutions Think, University of Ljubljana, Faculty of ...
Avtorji:
Knez, Metka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (151 kB)
1. TXT datoteka (14 kB)
Michael K. Seery and Claire McDonnell (Eds.), Teaching chemistry in higher education, Creathach P...
Avtorji:
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (202 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Janez Vogrinc and Blerim Saqipi, Research in education sciences: conceptual and methodological pe...
Avtorji:
Korošec, Žan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (166 kB)
1. TXT datoteka (12 kB)
Sibel Erduran (Ed.), Argumentation in Chemistry Education: Research, Policy and Practice, Advance...
Avtorji:
Rüschenpöhler, Lilith (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (177 kB)
1. TXT datoteka (13 kB)
Structural reasons for school violence and education strategies
Avtorji:
Krek, Janez (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (222 kB)
1. TXT datoteka (79 kB)
Editorial
Avtorji:
Vogrinc, Janez (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (80 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
Editorial
Avtorji:
Markić, Silvija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (97 kB)
1. TXT datoteka (11 kB)
The development of teacher research as a form of developing teacher pedagogical practice
Avtorji:
Saqipi, Blerim (avtor)
/
Vogrinc, Janez (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (92 kB)
1. TXT datoteka (14 kB)
Business school teachers' experiences with a student with autism spectrum disorder
Avtorji:
Vadnjal, Jaka (avtor)
/
Radoja, Darinka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (211 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
Chemical education research in Slovenia after 1991
Avtorji:
Devetak, Iztok (avtor)
/
Ferk Savec, Vesna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (348 kB)
1. TXT datoteka (75 kB)
Chemistry education in Bosnia and Herzegovina
Avtorji:
Zejnilagić Hajrić, Meliha (avtor)
/
Nuić, Ines (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (323 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Between retributive and restorative compulsory school teachers' discipline activities
Avtorji:
Jeznik, Katja (avtor)
/
Kroflič, Robi (avtor)
/
Kuhar, Metka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (177 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
The development of research in the field of chemistry education at the University of Novi Sad sin...
Avtorji:
Segedinac, Mirjana (avtor)
/
Rodić, Dušica (avtor)
/
Rončević, Tamara (avtor)
/
Horvat, Saša (avtor)
/
Adamov, Jasna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (224 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
CEPS journal (2023, letnik 13, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (3298 kB)
1. TXT datoteka (609 kB)
Deficits in the socio-educational school inclusion strategy for students with social difficulty i...
Avtorji:
Fernández-Simo, Deibe (avtor)
/
Cid-Fernández, Xosé Manuel (avtor)
/
Carrera-Fernández, María Victoria (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (190 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
Analysing the Montessori principles from the perspectives of schools, teachers, and families
Avtorji:
Macia-Gual, Aida (avtor)
/
Domingo-Penafiel, Laura (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (388 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Determining pre-service teachers’ astronomy-related self-efficacy belief levels
Avtorji:
Cevik, Ebru Ezberci (avtor)
/
Bektas, Oktay (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (304 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Science teachers’ practices during the pandemic in Portugal
Avtorji:
Baptista, Mónica (avtor)
/
Costa, Estela (avtor)
/
Martins, Iva (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (284 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
The policy efforts to address racism and discrimination in higher education institutions
Avtorji:
Hussain, Muhammed Muazzam (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (191 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Project-based learning in initial teacher education
Avtorji:
Tempera, Tiago (avtor)
/
Tinoca, Luís (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (188 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Retrospective and concurrent victimisation as predictors of social self-concept and loneliness in...
Avtorji:
Košir, Katja (avtor)
/
Žugelj, Urška (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (182 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Geometry teaching in transition
Avtorji:
Kuzle, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (260 kB)
1. TXT datoteka (69 kB)
Literacy policy in Southeast Asia
Avtorji:
Rusydiyah, Evi Fatimatur (avtor)
/
Ar, Zaini Tamin (avtor)
/
Rahman, Moh Rifqi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (173 kB)
1. TXT datoteka (45 kB)
Difficulties in the close social relationships of Slovenian students during the Covid-19 pandemic
Avtorji:
Puklek Levpušček, Melita (avtor)
/
Poredoš, Mojca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (291 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
Teachers’ attitudes towards the rights of students with special education needs during the Covid-...
Avtorji:
Sakarneh, Mohammad (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (221 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Iztok Devetak and Saša Aleksij Glažar (Eds.), Applying Bio-Measurements Methodologies in Science ...
Avtorji:
Pavlin, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (317 kB)
1. TXT datoteka (19 kB)
Evolution education in Europe
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
/
Korfiatis, Konstantinos (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (91 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Not by design alone! Modelling practices to identify students’ frameworks of evolution in real-li...
Avtorji:
Ageitos, Noa (avtor)
/
Colucci-Gray, Laura (avtor)
/
Puig, Blanca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (470 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Identifying reading fluency in pupils with and without dyslexia using a machine learning model on...
Avtorji:
Žabkar, Jure (avtor)
/
Urankar, Tajda (avtor)
/
Javornik, Karmen (avtor)
/
Košak Babuder, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (954 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Xana Sá-Pinto, Anna Beniermann, Tom Borsen, Martha Georgiou, Alex Jeffries, Patrícia Pessoa, Brun...
Avtorji:
Pavlin, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (292 kB)
1. TXT datoteka (21 kB)
The role of wonder in students’ conception of and learning about evolution
Avtorji:
Sundberg, Bodil (avtor)
/
Andersson, Magdalena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (394 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
Relationships between epistemological beliefs and conceptual understanding of evolution by natura...
Avtorji:
Baytelman, Andreani (avtor)
/
Loizou, Theonitsa (avtor)
/
Chatzikonstantinou, Salomi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (258 kB)
1. TXT datoteka (82 kB)
Conceptions of Portuguese prospective teachers about real-life evolution situations
Avtorji:
Cavadas, Bento Filipe Barreiras Pinto (avtor)
/
Sá-Pinto, Xana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (227 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
The impact of exploring sexual selection on primary school students’ understanding of evolution
Avtorji:
Sá-Pinto, Xana (avtor)
/
Pessoa, Patrícia (avtor)
/
Pinto, Alexandre (avtor)
/
Cardia, Pedro (avtor)
/
Lopes, J. Bernardino (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (419 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Evolution in the Spanish primary education autonomic curricula and textbooks. A geographic analysis
Avtorji:
Ortuzar-Iragorri, M. Arritokieta (avtor)
/
Zamalloa, Teresa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (302 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Perceptions of didactic strategies among pupils and teachers in primary school
Avtorji:
Mithans, Monika (avtor)
/
Zurc, Joca (avtor)
/
Ivanuš-Grmek, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (517 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Reflexive practice learning as the potential to become a competent future practitioner
Avtorji:
Kodele, Tadeja (avtor)
/
Mešl, Nina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (503 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Editorial
Avtorji:
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (85 kB)
1. TXT datoteka (11 kB)
Tina Štemberger, Še ena knjiga o statistiki: Univariatne in bivariatne statistične metode v eduka...
Avtorji:
Korošec, Žan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (279 kB)
1. TXT datoteka (11 kB)
CEPS journal (2023, letnik 13, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2703 kB)
1. TXT datoteka (491 kB)
The self-portrait as a means of self-investigation, self-projection and identification among the ...
Avtorji:
Pivac, Dunja (avtor)
/
Zemunik, Maja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1272 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
In-service home economics teachers' attitudes to the integration of sustainable topics in the hom...
Avtorji:
Erjavšek, Martina (avtor)
/
Lovšin Kozina, Francka (avtor)
/
Kostanjevec, Stojan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (282 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Assessing children's environmental worldviews and concerns
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
/
Debevec, Vanja (avtor)
/
Johnson, Bruce (avtor)
/
Manoli, Constantinos (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (251 kB)
1. TXT datoteka (37 kB)
Teacher-researcher development? Unpacking the understandings and approaches in initial teacher ed...
Avtorji:
Kaçaniku, Fjolla (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (205 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Using Remap RT (reading - concept mapping - reciprocal teaching) learning model to improve low-ab...
Avtorji:
Zubaidah, Siti (avtor)
/
Mahanal, Susriyati (avtor)
/
Sholihah, Mar'atus (avtor)
/
Rosyida, Fatia (avtor)
/
Kurniawati, Zenia Lutfi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (233 kB)
1. TXT datoteka (79 kB)
Editorial
Avtorji:
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (86 kB)
1. TXT datoteka (11 kB)
Praxis, pedagogy and teachers' professionalism in England
Avtorji:
Raiker, Andrea (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (177 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Art, for children's sake! At the crossroads of making, understanding and teaching visual art
Avtorji:
Selan, Jurij (avtor)
/
Potočnik, Robert (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (114 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Development of an Albanian version of the questionnaire on teacher-student interaction
Avtorji:
Berisha Kida, Edona (avtor)
/
Karaj, Theodhori (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (723 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Boštjan Jurečič, A study of the parallels between visual art and music: the big misconception, Ca...
Avtorji:
Selan, Jurij (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (184 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
Connecting art education learning tasks with the artistic field
Avtorji:
Šobánova, Petra (avtor)
/
Jiroutová, Jana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (416 kB)
1. TXT datoteka (61 kB)
Teachers as embedded practitioner-researchers in innovative learning environments
Avtorji:
Blannin, Joanne (avtor)
/
Mahat, Marian (avtor)
/
Cleveland, Benjamin (avtor)
/
Morris, Julia E. (avtor)
/
Imms, Wesley (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (169 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Artists/ceramists in the role of university teachers
Avtorji:
Novotná, Silvie (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (677 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Interdisciplinary connections through transmedia narratives in art education
Avtorji:
Tomšič Amon, Bea (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (656 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
"Do not touch it!" Today's children's visual competencies in comparison with the pre-digital era ...
Avtorji:
Pataky, Gabriella (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (724 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
A classroom survey of language teachers' discriminatory practices against students
Avtorji:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (avtor)
/
Quinónez Eames, Olga (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (206 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Teachers' views on the use of photography in teaching arts in Croatian primary schools
Avtorji:
Licul, Nina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (206 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Constructivism in visual arts classes
Avtorji:
Tomljenović, Zlata (avtor)
/
Tatalović Vorkapić, Sanja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (172 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
CEPS journal (2021, letnik 11, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1799 kB)
1. TXT datoteka (335 kB)
CEPS journal (2020, letnik 10, številka 4)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (5734 kB)
1. TXT datoteka (584 kB)
Changes in learning style preferences of physical education students
Avtorji:
Alemdag, Ceyhun (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (211 kB)
1. TXT datoteka (34 kB)
Reading picture books in preschool and lower grades of primary school
Avtorji:
Batič, Janja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (151 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Robert Potočnik and Iztok Devetak, Heritage preservation and interdisciplinary approach through f...
Avtorji:
Purkat, Matija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (158 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Rhyming in the context of the phonological awareness of pre-school children
Avtorji:
Grofčíková, Soňa (avtor)
/
Máčajová, Monika (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (213 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
The relevance of learning approaches and the temporal perspective for test-taking
Avtorji:
Bubić, Andreja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (225 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
The state of art appreciation among nine- and ten-year-old students in Slovenian primary schools
Avtorji:
Herzog, Jerneja (avtor)
/
Duh, Matjaž (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (281 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
The relationship between the factors and conditions of the autonomy of preschool teachers and fos...
Avtorji:
Devjak, Tatjana (avtor)
/
Janžekovič Žmauc, Irena (avtor)
/
Benčina, Jože (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (236 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
Teachers' self-efficacy based on symptoms of attention deficit hyperactivity disorder in primary ...
Avtorji:
Vlah, Nataša (avtor)
/
Velki, Tena (avtor)
/
Kovačić, Emina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (245 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Paid work alongside higher education studies as an investment in human capital
Avtorji:
Fényes, Hajnalka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (178 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
The understanding of inclusive education in Kosovo
Avtorji:
Zabeli, Naser (avtor)
/
Perolli-Shehu, Blerta (avtor)
/
Anderson, Jeffrey A. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (207 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Translation and validation of the Kaufman domains of creativity scale on a Croatian sample of ear...
Avtorji:
Županić Benić, Marijana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (260 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Personality traits and changes in depression symptoms in female university students
Avtorji:
Bobić, Jasminka (avtor)
/
Košćec, Adrijana (avtor)
/
Bakotić, Marija (avtor)
/
Macan, Jelena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (251 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Self-concept in immigrant school children and the impact of length of residence
Avtorji:
Figueiredo, Sandra (avtor)
/
Marôco, Joao (avtor)
/
Martins, Margarida Alves (avtor)
/
Nunes, Odete (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (341 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
The role of parental self-efficacy in explaining children's academic outcomes
Avtorji:
Bubić, Andreja (avtor)
/
Tošić, Antonela (avtor)
/
Mišetić, Irena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (278 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
Shifting regulative ideas of education policy and practice
Avtorji:
Kos, Živa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (169 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Editorial
Avtorji:
Sardoč, Mitja (avtor)
/
Tašner, Veronika (avtor)
/
Gaber, Slavko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (98 kB)
1. TXT datoteka (18 kB)
Structural over-determination of education reforms and agency
Avtorji:
Gaber, Slavko (avtor)
/
Tašner, Veronika (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (164 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Citizenship, social change, and education
Avtorji:
Sardoč, Mitja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (142 kB)
1. TXT datoteka (36 kB)
Consequentialist reasons for some education reforms
Avtorji:
Kodelja, Zdenko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (138 kB)
1. TXT datoteka (43 kB)
Education reform and the normalisation of private education in Slovenia
Avtorji:
Šimenc, Marjan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (156 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
A new image of preschool institutions in Slovenia
Avtorji:
Marjanovič Umek, Ljubica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (293 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Compulsory education reform between the profession and policy in the light of justice and equal o...
Avtorji:
Kovač Šebart, Mojca (avtor)
/
Štefanc, Damijan (avtor)
/
Vidmar, Tadej (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (188 kB)
1. TXT datoteka (74 kB)
From a national university to a national higher education system
Avtorji:
Zgaga, Pavel (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (182 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
stran
od 2
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100