Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 50
Tip gradiva
visokošolska dela (4)
znanstveno časopisje in članki (46)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (46)
Časopisje in članki - oblika
članki (42)
številke (4)
Jezik
angleški (47)
slovenski (18)
Leto izida
2022 (50)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (50)
Vsebina
Založnik
L. Ukimeraj Harris (1)
M. Erjavšek (1)
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (4)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (42)
Š. Klofutar (1)
T. Petrušič (1)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (46)
pravice pridržane (4)
Dostop
Omejen (namenski terminali v prostorih NUK) (3)
Prost (47)
Išči med rezultati (
50
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Problem solving and problem posing
Avtorji:
Hodnik, Tatjana (avtor)
/
Manfreda Kolar, Vida (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (123 kB)
1. TXT datoteka (19 kB)
That old devil called 'statistics'
Avtorji:
Puklek Levpušček, Melita (avtor)
/
Cukon, Maja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (270 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
The mediating role of parents and school in peer aggression problems
Avtorji:
Velki, Tena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (290 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Experiences of Slovenian in-service primary school teachers and students of grades 4 and 5 with o...
Avtorji:
Novljan, Maruša (avtor)
/
Pavlin, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (309 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
Reading mathematical texts as a problem-solving activity
Avtorji:
Papadopoulos, Ioannis (avtor)
/
Kyriakopoulou, Paraskevi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (420 kB)
1. TXT datoteka (43 kB)
MERIA - conflict lines
Avtorji:
Milin Šipuš, Željka (avtor)
/
Bašić, Matija (avtor)
/
Doorman, Michiel (avtor)
/
Špalj, Eva (avtor)
/
Antoliš, Sanja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1403 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Factors affecting success in solving a stand-alone geometrical problem by students aged 14 to 15
Avtorji:
Antunović-Piton, Branka (avtor)
/
Baranović, Nives (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (784 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Management of problem solving in a classroom context
Avtorji:
Kónya, Eszter (avtor)
/
Kovács, Zoltán (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (545 kB)
1. TXT datoteka (39 kB)
The role of textbooks in teaching and learning processes
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
/
Kovač, Miha (avtor)
/
Kovač Šebart, Mojca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1382 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
The changing role of textbooks in primary education in the digital era
Avtorji:
Kovač, Miha (avtor)
/
Kepic Mohar, Alenka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (6490 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
Textbooks and students’ knowledge
Avtorji:
Japelj Pavešić, Barbara (avtor)
/
Cankar, Gašper (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (995 kB)
1. TXT datoteka (76 kB)
Textbooks and teaching materials in rural schools
Avtorji:
Carrete-Marín, Núria (avtor)
/
Domingo-Penafiel, Laura (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (10 MB)
1. TXT datoteka (1 kB)
Differences in the requirements of digital and printed mathematics textbooks
Avtorji:
Glasnović Gracin, Dubravka (avtor)
/
Krišto, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (7590 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
Nature of science in Greek secondary school biology textbooks
Avtorji:
Kapsala, Nausica (avtor)
/
Galani, Apostolia (Lia) (avtor)
/
Mavrikaki, Evangelia (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (9490 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
Interdisciplinary interaction between music education and history
Avtorji:
Žnidaršič, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (7237 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
Eckhardt Fuchs and Annekatrin Bock (Eds.), The Palgrave Handbook of Textbook Studies, Palgrave Ma...
Avtorji:
Užmah, Mark J. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (337 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Editorial
Avtorji:
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (158 kB)
1. TXT datoteka (18 kB)
Ana Ž. Pešikan, Learning in Educational Context: Psychology of Learning/ Teaching Srb: Učenje u o...
Avtorji:
Milin, Vladeta (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (325 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Doug Lemov and The Teach Like a Champion Team, Teaching in the Online Classroom. Surviving and th...
Avtorji:
Rožman, Laura (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (285 kB)
1. TXT datoteka (13 kB)
Interdisciplinary interaction between music education and history
Avtorji:
Žnidaršič, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (204 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
How the covid-19 pandemic was experienced by Slovenian and German adolescents with specific learn...
Avtorji:
Javornik, Karmen (avtor)
/
Kavkler, Marija (avtor)
/
Lychatz, Sven (avtor)
/
Košak Babuder, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (226 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Organisational culture in public university
Avtorji:
Tahiraj, Iliriana (avtor)
/
Krek, Janez (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (286 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
The inclusion of differentiation in literacy lessons in the first and second grades of Slovenian ...
Avtorji:
Jožef, Jasna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (221 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
College attendance among low-income youth
Avtorji:
Smith, Christian Michael (avtor)
/
Hirschl, Noah (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1037 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
Quality pedagogical practice in early childhood education institutions relating to children at ri...
Avtorji:
Antulić Majcen, Sandra (avtor)
/
Drvodelić, Maja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (493 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Online learning during the covid-19 pandemic
Avtorji:
Rafsanjani, Mohamad Arief (avtor)
/
Pamungkas, Heni Purwa (avtor)
/
Laily, Nujmatul (avtor)
/
Prabowo, Andri Eko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (300 kB)
1. TXT datoteka (43 kB)
Through thick and thin
Avtorji:
Nedzinskaite-Maciuniene, Rasa (avtor)
/
Stasiunaitiene, Egle (avtor)
/
Šimiene, Gerda (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (209 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
A model of transformational leadership in the organisational culture of preschool institution
Avtorji:
Mlinarević, Vesnica (avtor)
/
Tokić Zec, Ružica (avtor)
/
Cvjetičanin, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (417 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Distance learning under the covid-19 conditions within architectural education
Avtorji:
Unver, Emel (avtor)
/
Sungur, Asli (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1526 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Are they stress-free? Examining stress among primary school teachers in Tanzania
Avtorji:
Kavenuke, Patrick Severine (avtor)
/
Kayombo, Joel Jonathan (avtor)
/
Kinyota, Mjege (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (217 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Participation in intervention programmes of children with poor reading skills in Hungary
Avtorji:
Sipos, Zsóka (avtor)
/
Stekla´cs, Ja´nos (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (247 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
The collaborative wall
Avtorji:
Salas Rueda, Ricardo-Adán (avtor)
/
De la Cruz Martínez, Gustavo (avtor)
/
Alvarado-Zamorano, Clara (avtor)
/
Prieto-Larios, Estefanía (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (489 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
Insights into engineering education teaching practice in Slovenian primary schools during the cov...
Avtorji:
Urankar, Bernarda (avtor)
/
Jamšek, Janez (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (411 kB)
1. TXT datoteka (77 kB)
Development and validation of the "Mentoring for effective teaching practicum instrument"
Avtorji:
Ploj Virtič, Mateja (avtor)
/
Du Plessis, Andre (avtor)
/
Šorgo, Andrej (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (918 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Teaching English as a foreign/second language students with specific learning difficulties
Avtorji:
Pižorn, Karmen (avtor)
/
Košak Babuder, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (98 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Undergraduate and graduate students’ beliefs about dyslexia
Avtorji:
Žero, Alma (avtor)
/
Pižorn, Karmen (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1760 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
The universal genre sphere
Avtorji:
David, Rosa Dene (avtor)
/
Anderson, Carl Edlund (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (381 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
The influence of technology in educating English language learners at-risk or with disabilities
Avtorji:
Jiang, Yizhe (avtor)
/
Wang, Qian (avtor)
/
Weng, Zhenjie (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (211 kB)
1. TXT datoteka (61 kB)
Meeting the needs of learners with specific learning difficulties in online and face-to-face lang...
Avtorji:
Afitska, Oksana (avtor)
/
Said, Nur Ehsan Mohd (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1773 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Inclusive teaching practices with learners with dyslexia
Avtorji:
Nijakowska, Joanna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (230 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Dyslexia and English as a foreign language in Norwegian primary education
Avtorji:
Jarsve, Christopher Flaten (avtor)
/
Tsagari, Dina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (466 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Michele Daloiso, Supporting learners with dyslexia in the ELT classroom , Oxford University Press...
Avtorji:
Žero, Alma (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (221 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Challenges and incentives in the management path of female principals in Kosovo primary schools
Avtorji:
Ukimeraj Harris, Linda (avtor)
/
Trnavčevič, Anita (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2215 kB)
1. TXT datoteka (482 kB)
Dostop v Repozitoriju Univerze
CEPS journal (2022, letnik 12, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (4380 kB)
1. TXT datoteka (558 kB)
CEPS journal (2022, letnik 12, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (4467 kB)
1. TXT datoteka (691 kB)
CEPS journal (2022, letnik 17, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (5405 kB)
1. TXT datoteka (663 kB)
CEPS journal (2022, letnik 17, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (6684 kB)
1. TXT datoteka (632 kB)
Gospodinjska pismenost slovenskih osnovnošolcev
Avtorji:
Erjavšek, Martina (avtor)
/
Kostanjevec, Stojan (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Pomen neposrednih izkušenj z gozdnimi organizmi v zgodnjem naravoslovnem izobraževanju
Avtorji:
Klofutar, Špela (avtor)
/
Torkar, Gregor (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Identifikacija dejavnikov kakovosti poučevanja predmeta šport
Avtorji:
Petrušič, Tanja (avtor)
/
Štemberger, Vesna (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
stran
od 1
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100