Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 90
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (90)
Časopisje in članki - naslov
Revija za elementarno izobraževanje (90)
Časopisje in članki - oblika
članki (76)
številke (14)
Jezik
angleški (90)
slovenski (17)
Leto izida
2020 (18)
2021 (29)
2022 (35)
2023 (8)
Izvor
Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta (90)
Vsebina
Založnik
Univerzitetna založba Univerze (90)
Pedagoška fakulteta (27)
Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta (27)
Založba PEF, Pedagoška fakultete Univerze (27)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (81)
pravice pridržane (9)
Dostop
Prost (90)
Išči med rezultati (
90
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Revija za elementarno izobraževanje (2023, letnik 16, številka 3)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1509 kB)
1. TXT datoteka (320 kB)
Analysing picture books that challenge gender stereotypes multimodally
Avtorji:
Moya-Guijarro, Jesús (avtor)
/
Ventola, Eija (avtor, korespondenčni avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2023, letnik 16,
special iss.
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (10 MB)
1. TXT datoteka (44 kB)
Red-letter reading days
Avtorji:
Bergh, Luna (avtor)
/
Beelders, Tanya (avtor, korespondenčni avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2023, letnik 16,
special iss.
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (10 MB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Remote learning models in video corpus construction
Avtorji:
Taibi, Davide (avtor, korespondenčni avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2023, letnik 16,
special iss.
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (10 MB)
1. TXT datoteka (45 kB)
Learning environment variables and the efficacy of student learning in secondary school in Abak l...
Avtorji:
Sakirudeen, Abisola Oladeni (avtor)
/
Uwe, Ekanem (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2020, letnik 13,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (162 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Interactive effects of acolour ! wheel motion game on pupils' cognitive development in graphic arts
Avtorji:
Odewumi, Michael Olubunm (avtor)
/
Otunla, Adekunle Olusola (avtor)
/
Bada, Tayo Abass (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2020, letnik 13,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (166 kB)
1. TXT datoteka (41 kB)
Through the looking glass
Avtorji:
Dubovicki, Snježana (avtor)
/
Topolovčan, Tomislav (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2020, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (636 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Representation of movement-based integrated learning in different physical environments of an ear...
Avtorji:
Vujičić, Lidija (avtor)
/
Peić, Mirela (avtor)
/
Petrić, Vilko (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2020, letnik 13,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (806 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
The impact of online learning on student motivation in science and biology classes
Avtorji:
Bulić, Mila (avtor)
/
Blaževič, Ines (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2020, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (479 kB)
1. TXT datoteka (43 kB)
Video explanations as a useful digital source of education in the COVID 19 situation
Avtorji:
Pestano Pérez, Manuel (avtor)
/
Pesek, Igor (avtor)
/
Zmazek, Blaž (avtor)
/
Lipovec, Alenka (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2020, letnik 13,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (280 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
The cognitive aspect of interactive learning and teaching in visual arts education
Avtorji:
Tomljenović, Zlata (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2020, letnik 13,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (192 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Elementary and middle school students' school attitudes and extracurricular activities
Avtorji:
Şeker, Hasan (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2020, letnik 13,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (230 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
Didactic transposition of rational numbers
Avtorji:
Putra, Zetra Hainul (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2020, letnik 13,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (536 kB)
1. TXT datoteka (72 kB)
Why student teachers major in english education
Avtorji:
Masbirorotni (avtor)
/
Mukminin, Amirul (avtor)
/
Muhaimin (avtor)
/
Habibi, Akhmad (avtor)
/
Haryanto, Eddy (avtor)
/
Hidayat, Marzul (avtor)
/
Marzulina, Lenny (avtor)
/
Harto, Kasinyo (avtor)
/
Erlina, Dian (avtor)
/
Kamil, Dairabi (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2020, letnik 13,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (302 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Revija za elementarno izobraževanje (2020, letnik 13, številka 4)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (6550 kB)
1. TXT datoteka (407 kB)
From Homo' polyto ! OpenUp!
Avtorji:
Geunis, Lotte (avtor)
/
Holz, Oliver (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2020, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (458 kB)
1. TXT datoteka (31 kB)
Revija za elementarno izobraževanje (2021, letnik 14, številka 1)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1485 kB)
1. TXT datoteka (309 kB)
Students' musical preferences in childrens' major- and minor-key songs
Avtorji:
Dobrota, Snježana (avtor)
/
Gusić, Maja (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2020, letnik 13,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (235 kB)
1. TXT datoteka (26 kB)
Piano teachers' job satisfaction in music schools in the republic of croatia
Avtorji:
Sabljar, Mirna (avtor)
/
Opić, Siniša (avtor)
/
Šulentić Begić, Jasna (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2020, letnik 13,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (339 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
European identity and multilingualism
Avtorji:
Velički, Damir (avtor)
/
Aladrović, Katarina (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2020, letnik 13,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (232 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Student perceptions of the importance of art content and activities in schools of general educati...
Avtorji:
Drljača, Miroslav (avtor)
/
Opić, Siniša (avtor)
/
Matijević, Milan (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2020, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (686 kB)
1. TXT datoteka (45 kB)
The worldview of pre-service and in-service teachers about health education
Avtorji:
Špernjak, Andreja (avtor)
/
Šorgo, Andrej (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2020, letnik 13,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (193 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Interaction between children with developmental disabilities and artwork
Avtorji:
Brajčić, Marija (avtor)
/
Sunko, Esmeralda (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2020, letnik 13,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (493 kB)
1. TXT datoteka (61 kB)
Revija za elementarno izobraževanje (2021, letnik 14, številka 2)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2363 kB)
1. TXT datoteka (383 kB)
Forgotten nature? Experiences with and knowledge of nature among schoolchildren
Avtorji:
Kühnis, Jürgen (avtor)
/
Fahrni, Désirée (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (404 kB)
1. TXT datoteka (29 kB)
Teachers' knowledge regarding children's health at the elementary school level
Avtorji:
Sadaf, Naila (avtor)
/
Huma, Afshan (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (367 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
The meaning of radicalisation in modern social pedagogy
Avtorji:
Bogdan Zupančič, Ana (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
sp. iss.
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (3081 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
Indicators of the quality of work in residential treatment centres
Avtorji:
Krajnčan, Mitja (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
special iss.
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (3440 kB)
1. TXT datoteka (71 kB)
The experience of residential care from the perspective of adolescents and caregivers
Avtorji:
Gazilj, Ivana (avtor)
/
Jeđud Borić, Ivana (avtor)
/
Ćosić, Andrea (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
special iss.
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (3788 kB)
1. TXT datoteka (77 kB)
Europe needs to integrate immersive learning quickly at all education levels - but how?
Avtorji:
Scwaiger, Michael (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
special iss.
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2992 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Caring for the elderly and working with the aging population
Avtorji:
Berdajs, Andrej (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
special iss.
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2055 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Entrepreneurship and the education of future teachers
Avtorji:
Stamatović, Jelena (avtor)
/
Zlatić, Lidija (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (312 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Why become a PE teacher?
Avtorji:
Zoglowek, Herbert (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (407 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Teacher self-assessment of their science and technics competences and professional development
Avtorji:
Blanuša Trošelj, Danijela (avtor)
/
Peić Papak, Petra (avtor)
/
Zuljan, Darjo (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (352 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Teachers' perspectives on boys' underperformance in education in Khyber Pakhtunkhwa, Pakistan
Avtorji:
Ullah, Raza (avtor)
/
Ullah, Hazir (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (323 kB)
1. TXT datoteka (36 kB)
Revija za elementarno izobraževanje (2021, letnik 14, številka 3)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1458 kB)
1. TXT datoteka (280 kB)
JPEG datoteka (260 kB)
Revija za elementarno izobraževanje (2023, letnik 16, posebna številka)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (10 MB)
1. TXT datoteka (434 kB)
A survey of teachers' perspectives on the reception ability of younger students after emergency r...
Avtorji:
Kerneža, Maja (avtor, korespondenčni avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2023, letnik 16,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1147 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Revija za elementarno izobraževanje (2021, letnik 14, številka 4)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1690 kB)
1. TXT datoteka (319 kB)
Uvodnik
Avtorji:
Krajnčan, Mitja (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
special iss.
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (186 kB)
1. TXT datoteka (7 kB)
Crisis situations among children/adolescents with emotional and behavioural disorders in education
Avtorji:
Vrhunc Pfeifer, Katja (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
special iss.
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2914 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
Survival camps in nature as a form of social skills training
Avtorji:
Vukovič, Matej (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
special iss.
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2900 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Bralna kultura s psihološke in z vzgojno-izobraževalne perspektive
Avtorji:
Pečjak, Sonja (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (328 kB)
1. TXT datoteka (61 kB)
Children with reduced cognitive efficiency and addition of natural numbers up to 20
Avtorji:
Budínová, Irena (avtor)
/
Janík, Tomáš (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (4153 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Analogical reasoning in geometry proofs
Avtorji:
Bayaga, Anass (avtor)
/
Bosse, Michael J. (avtor)
/
Sevier, John (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (3346 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Occupational and educational expectations of rural youth in Croatia
Avtorji:
Buzov, Ivanka (avtor)
/
Batarelo Kokić, Ivana (avtor)
/
Kurz, Terri L. (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (3310 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
The relation between intercultural sensitivity and world music preferences among grammar school a...
Avtorji:
Petrušić, Daniela (avtor)
/
Šešelj, Tonka (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2552 kB)
1. TXT datoteka (43 kB)
Using differentiation strategies for gifted pupils in primary school science classes
Avtorji:
Letina, Alena (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1191 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Does socioeconomic status influence achievement?
Avtorji:
Shala, Arif (avtor)
/
Grajcevci, Albulene (avtor)
/
Latifi, Fadil (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (373 kB)
1. TXT datoteka (41 kB)
Using Kolb's learning model in structured types of professional education and training for teachers
Avtorji:
Močinić, Snježana (avtor)
/
Tatković, Sanja (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (454 kB)
1. TXT datoteka (66 kB)
Revija za elementarno izobraževanje (2022, letnik 15, številka 1)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1301 kB)
1. TXT datoteka (320 kB)
Revija za elementarno izobraževanje (2021, letnik 14, posebna številka)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1276 kB)
1. TXT datoteka (427 kB)
Revija za elementarno izobraževanje (2022, letnik 15, številka 2)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1859 kB)
1. TXT datoteka (400 kB)
Are pedagogical students more creative than students of non-pedagogical programs?
Avtorji:
Zemljak, Dejan (avtor)
/
Ploj Virtič, Mateja (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (322 kB)
1. TXT datoteka (31 kB)
Izzivi vzgojno-izobraževalne inkluzije učencev z avtističnimi motnjami v osnovnih šolah
Avtorji:
Šilc, Mateja (avtor)
/
Schmidt, Majda (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (336 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Povezava glasbene izobrazbe učiteljev v osnovni šoli in uporabe informacijsko-komunikacijske tehn...
Avtorji:
Blatnik, Mateja (avtor)
/
Kopačin, Barbara (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (611 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
Interpretativna raziskava in njena uporaba na pedagoškem področju
Avtorji:
Krmac, Nina (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (390 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
Signs of a catastrophe: predicted shortage of teachers of lower secondary science and technics an...
Avtorji:
Dolenc, Kosta (avtor)
/
Šorgo, Andrej (avtor)
/
Ploj Virtič, Mateja (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2564 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Predisposition towards sustainable behaviour among students in the pre-school education study pro...
Avtorji:
Šindić, Aleksandra (avtor)
/
Barbarev, Kiril (avtor)
/
Gavriloski, Marko (avtor)
/
Lepičnik-Vodopivec, Jurka (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2021, letnik 14,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2066 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
University students' views on the efficacy of a museum's historical school lessons - the case of ...
Avtorji:
Govekar-Okoliš, Monika (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
spec. issue
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2553 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
Pomen stališč učencev do angleščine za pouk v heterogenih razredih
Avtorji:
Klemen Blatnik, Nina (avtor)
/
Bratož, Silva (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (372 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Uvodnik
Avtorji:
Bračun Sova, Rajka (avtor)
/
Herzog, Jerneja (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
special iss.
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (280 kB)
1. TXT datoteka (13 kB)
The method of aesthetic transfer as a didactic principle in museum pedagogy
Avtorji:
Kozjek Varl, Katja (avtor, korespondenčni avtor)
/
Duh, Matjaž (avtor)
/
Herzog, Jerneja (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
special iss.
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2553 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Reconciling the Other
Avtorji:
Iezaki, Moe (avtor)
/
Novotná, Magdalena (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (560 kB)
1. TXT datoteka (39 kB)
Experiental education - an opportunity for compensatory education
Avtorji:
Zoglowek, Herbert (avtor)
/
Kuhl, Hermann (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (317 kB)
1. TXT datoteka (35 kB)
What is most difficult in a teacher's job from the perspective of teachers, students and parents?
Avtorji:
Plavšić, Marlena (avtor)
/
Diković, Marina (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (356 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Correlations and regression of the initial and final sound on reading words in the Slovenian lang...
Avtorji:
Ropič Kop, Marija (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (322 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Improvisation as the foundation of flow in music education
Avtorji:
Korošec, Kaja (avtor)
/
Bačlija Sušić, Blaženka (avtor)
/
Habe, Katarina (avtor, korespondenčni avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (357 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Subjectively perceived importance of education by university students at the beginning of their s...
Avtorji:
Burkovičová, Radmila (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (344 kB)
1. TXT datoteka (41 kB)
Integration of bilateral coordination in children’s motor learning process
Avtorji:
Ljubičić, Sanja (avtor, korespondenčni avtor)
/
Antekolović, Ljubomir (avtor)
/
Petrić, Vilko (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (365 kB)
1. TXT datoteka (39 kB)
Methodological particularities in research on contemporary childhood in croatia
Avtorji:
Dubovicki, Snježana (avtor)
/
Velki, Tena (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (345 kB)
1. TXT datoteka (34 kB)
Museum as a place of informal learning
Avtorji:
Brajčić, Marija (avtor, korespondenčni avtor)
/
Kuščević, Dubravka (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
special iss.
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2553 kB)
1. TXT datoteka (36 kB)
The museum-school mentoring model and personalization of education
Avtorji:
Kisovar-Ivanda, Tamara (avtor, korespondenčni avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
special iss.
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (351 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Do Kahoot! games enhance vocabulary learning?
Avtorji:
Katemba, Caroline V. (avtor)
/
Tobing, Joshua H. L. (avtor, korespondenčni avtor)
/
Putri, Talitha A. (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (551 kB)
1. TXT datoteka (39 kB)
Characteristics of an outstanding musical talent - a case study
Avtorji:
Drovenik Adamec, Tjaša (avtor)
/
Kovačič, Bojan (avtor, korespondenčni avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (475 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
The role of teachers’ support and enthusiasm in predicting mathematics anxiety and confidence amo...
Avtorji:
Vidić, Tomislava (avtor)
/
Klasnić, Irena (avtor, korespondenčni avtor)
/
Đuranović, Marina (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (354 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Museum theatre as an educational tool
Avtorji:
Kiurski, Dragan (avtor, korespondenčni avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
special iss.
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (346 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
Pedagogical potential of online museum learning resources
Avtorji:
Milutinović, Jovana (avtor, korespondenčni avtor)
/
Selaković, Kristinka (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
special iss.
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (346 kB)
1. TXT datoteka (41 kB)
Croatian vocational schools within a museum-school partnership
Avtorji:
Zadravec, Valentina (avtor)
/
Miklošević, Željka (avtor, korespondenčni avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
special iss.
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (370 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
From transcultural entanglements to integrated learning experiences?
Avtorji:
L?seke, Annette (avtor, korespondenčni avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
special iss.
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (396 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Digital media and internet safety among primary school students during the Covid-19 pandemic
Avtorji:
Blažević, Ines (avtor)
/
Klein, Nikolina (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (385 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Experiences with and risks of internet use among children in Kosovo
Avtorji:
Saliu, Hasan (avtor)
/
Rexhepi, Zija (avtor)
/
Shatri, Saranda (avtor)
/
Kamberi, Mimoza (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (434 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
The relationship between intercultural sensitivity, world music preferences and preferences for v...
Avtorji:
Dobrota, Snježana (avtor)
/
Krnić, Marijo (avtor)
/
Brajčić, Marija (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (386 kB)
1. TXT datoteka (41 kB)
Primary school students and teachers' appreciation of gregorian singing
Avtorji:
Blašković, Jelena (avtor)
/
Prša, Tihomir (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (493 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Postgraduate certificate in education (PGCE) students’ experience of mentoring
Avtorji:
Du Plessis, Andre (avtor, korespondenčni avtor)
/
Ismail, Bedroen (avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (485 kB)
1. TXT datoteka (69 kB)
A canonical correlation analysis
Avtorji:
Shi, Yi-shan (avtor)
/
Tsai, Chih-yung (avtor, korespondenčni avtor)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Številčenje: 2022, letnik 15,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (389 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Revija za elementarno izobraževanje (2022, letnik 15, številka 4)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2227 kB)
1. TXT datoteka (364 kB)
Revija za elementarno izobraževanje (2022, letnik 15, številka 3)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2549 kB)
1. TXT datoteka (405 kB)
Revija za elementarno izobraževanje (2023, letnik 16, številka 1)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1347 kB)
1. TXT datoteka (303 kB)
Revija za elementarno izobraževanje (2023, letnik 16, številka 2)
Vir:
Revija za elementarno izobraževanje
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1544 kB)
1. TXT datoteka (288 kB)
stran
od 1
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100