Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
domov
poizvedba
URN:NBN:SI:spr-OL9BK9FG
Zapri
Zapri
Razredni pouk : revija Zavoda RS za šolstvo
Dostop do celotnega besedila:
od 2012, letnik 14, številka 1/2 do 2019, letnik 21, številka 3
Izvoz v EndNote (RIS format)
Jezik
slovenski
Vir
Razredni pouk
Leto
1998-
Vsebina
Osnovne šole
Razredni pouk
Založnik
Zavod Republike Slovenije za šolstvo
Izvor
Zavod RS za šolstvo
Opombe
Revija
Razredni pouk
prinaša
Ideje iz razreda
– prispevki iz prakse s temami, ki so raznolike kot je bogato in pestro življenje in delo v razredu;
strokovna izhodišča
– prispevki, namenjeni učiteljevi strokovni rasti; teme se nanašajo na formativno spremljanje, rezultate timssove raziskave, povezovanje med vrtcem in šolo, uvajanje tujega jezika v prvo VIZ obdobje, itd.
Druge rubrike:
Vprašali ste, Razstava, Kotiček Bralne značke, Virtualni kotiček, Aktualno.
(vir:
https://www.zrss.si/strokovne-resitve/revije/razredni-pouk
)
URN
URN:NBN:SI:spr-OL9BK9FG
COBISS ID
78568960
Objavljeno
16.07.2019
Metapodatki
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Prev
Next
2012
46
številka: 1/2 (2012)
številka: 3 (2012)
Športne dejavnosti z uvajanjem angleščine (številka: 1/2, 2012)
Na poti do odgovornih, skrbnih in ljubečih otrok (številka: 1/2, 2012)
Šolsko okolje kot učno okolje ali pouk zunaj (številka: 1/2, 2012)
Kako lahko učitelj s svojimi sporočili ustvarja spodbudno učno okolje zase in za učence (številka: 1/2, 2012)
Interesi učencev v podaljšanem bivanju (številka: 1/2, 2012)
Projektno delo Pasavček na osnovni šoli Slivnica pri Celju (številka: 1/2, 2012)
Vloga učitelja pri oblikovanju spodbudnega fizičnega učnega okolja (številka: 1/2, 2012)
Razvoj samodiscipline (številka: 1/2, 2012)
Premiki k ugodnemu ozračju in večji učinkovitosti v razredu (številka: 1/2, 2012)
Naša kra(n)ljica - kranjska sivka na šolskem vrtu (številka: 1/2, 2012)
Projekt fotosinteza - medpredmetno in medrazredno povezovanje pri spoznavanju fotosinteze na Osnovni šoli Lucijana Bratkoviča Bratuša Renče (številka: 1/2, 2012)
Pomen ustrezne šolske opreme pri sedenju otrok za lažje spremljanje vzgojno-izobraževalnega procesa (številka: 1/2, 2012)
Timsko delo na področju medoddelčnega sodelovanja z vključevanjem informacijsko komunikacijske tehnologije (številka: 1/2, 2012)
Projektni teden - s čebelo do medu (številka: 1/2, 2012)
Medpredmetno povezovanje in šolska knjižnica (številka: 1/2, 2012)
Mediacija kot vzgojna dejavnost rešuje konflikte in ustvarja boljše ozračje na šoli (številka: 1/2, 2012)
Učenje tujega jezika z igro (številka: 1/2, 2012)
Kako ustvarjalni smo na Osnovni šoli Železniki (številka: 1/2, 2012)
Domače živali in hišni ljubljenci (številka: 1/2, 2012)
Uporaba programa XMind pri urah dodatne strokovne pomoči specialnega pedagoga v četrtem razredu osnovne šole (številka: 1/2, 2012)
Pohodništvo in gorništvo v podaljšanem bivanju (številka: 1/2, 2012)
Didaktična igra Tangram - most med učenjem, sprostitvijo in ustvarjanjem (številka: 1/2, 2012)
Primer pouka s pomočjo informacijske in komunikacijske tehnologije pri pouku spoznavanja okolja v tretjem razredu osnovne šole (številka: 1/2, 2012)
Bibliografsko kazalo revije Razredni pouk za leta 2009, 2010 in 2011 (številka: 1/2, 2012)
Okoljevarstveni projekt Posadili smo drevo (številka: 1/2, 2012)
Množenje lahko uvajamo nazorno in privlačno (številka: 1/2, 2012)
Mesto in vloga javnega govornega nastopanja v študijskih programih za izobraževanje učiteljev razrednega pouka (številka: 3, 2012)
O uniformah, škatlah s kosilom in Londonu - angleški šolski sistem (številka: 3, 2012)
Črni Peter in poštevanka - opis sredice (številka: 3, 2012)
Vključitev učencev v proces oblikovanja šolskega prostora (številka: 3, 2012)
Ustvarjalno delo na OŠ Podgorje (številka: 3, 2012)
Evidentiranje likovno nadarjenih učencev na razredni stopnji (številka: 3, 2012)
Kaj lahko storimo za boljše opismenjevanje v prvem razredu osnovne šole (številka: 3, 2012)
Ugotavljanje e-kompetenc pri učiteljih razrednega pouka (številka: 3, 2012)
Naravoslovni dan v 4. in 5. razredu (številka: 3, 2012)
Sodelovanje med šolo in starši na Osnovni šoli Ivana Kavčiča Izlake (številka: 3, 2012)
Se učimo za šolo - ali za življenje? (številka: 3, 2012)
Poti do znanja velike tiskane abecede v prvem razredu (številka: 3, 2012)
Branje s psičko Dono (številka: 3, 2012)
Oddelek podaljšanega bivanja in samostojno učenje (številka: 3, 2012)
Dan šole - potujemo po svetu (številka: 3, 2012)
Prvi koraki k zmanjševanju hrupa (številka: 3, 2012)
Rastoča knjiga v Brusnicah (številka: 1-2, 2012)
Didaktična igra (številka: 1-2, 2012)
2013
45
številka: 1 (2013)
številka: 2/3 (2013)
Mala skodelica iz gline (številka: 1, 2013)
Opismenjevanje v prvem razredu (številka: 1, 2013)
Lutke in lutkovne igrice pri pouku ali pri interesni dejavnosti (številka: 1, 2013)
Projekt družinskega branja v šolski knjižnici (številka: 1, 2013)
Vzorci (številka: 1, 2013)
Opazovalno-raziskovalno delo pri predmetu spoznavanje okolja s temo Živali na vrtu (številka: 1, 2013)
Sinhrona recepcija slikanice (številka: 1, 2013)
Sodelovanje pri mednarodnem projektu (številka: 1, 2013)
Ciprske rajalne igre (številka: 1, 2013)
Spodbujanje likovne ustvarjalnosti (številka: 1, 2013)
Začetno opismenjevanje kot osnova bralne pismenosti (številka: 1, 2013)
Poletna šola v naravi (številka: 1, 2013)
Pravljica tako in drugače (številka: 1, 2013)
Ustvarjajmo skupaj (številka: 1, 2013)
Šolske knjižnice - vez med preteklostjo, sedanjostjo in prihodnostjo (številka: 2/3, 2013)
Ustvarjanje v oddelku podaljšanega bivanja (številka: 2/3, 2013)
Pravljični adventni koledar (številka: 2/3, 2013)
Zdrav življenjski slog (številka: 2/3, 2013)
Današnji položaj učiteljev v osnovni šoli (številka: 2/3, 2013)
Sprostitvene dejavnosti za spodbujanje bralne pismenosti v oddelku podaljšanega bivanja (številka: 2/3, 2013)
Filatelistični krožek na Osnovni šoli Hajdina (številka: 2/3, 2013)
Pajaci - slikovno gradivo za različne didaktične igre pri matematiki (številka: 2/3, 2013)
Animirani film v vzgoji in izobraževanju ali fascinacija gibljive podobe (številka: 2/3, 2013)
Portret (številka: 2/3, 2013)
Mislecema ob rob (številka: 2/3, 2013)
Teden gibanja - poseben teden v oddelku podaljšanega bivanja (številka: 2/3, 2013)
Intervju s Petro Preksavec, učiteljico podaljšanega bivanja (številka: 2/3, 2013)
Jaz pa pojdem --- v Medvedje Brdo (številka: 2/3, 2013)
Obdelava podatkov - kombinatorične situacije (številka: 2/3, 2013)
Ustvarjalni gib v podaljšanem bivanju prvega razreda (številka: 2/3, 2013)
Podaljšano bivanje praznuje 50 let - Ohraniti in povečati kakovost podaljšanega bivanja tudi prihodnjih 50 let? (številka: 2/3, 2013)
Doživetje preteklosti skozi igro (številka: 2/3, 2013)
Računalnik namesto pravljic? (številka: 2/3, 2013)
V oddelku podaljšanega bivanja smo prepotovali svet (številka: 2/3, 2013)
Začetno opismenjevanje in posodobljeni učni načrt (številka: 2/3, 2013)
Domovinska vzgoja (številka: 2/3, 2013)
Fonološko zavedanje v procesu začetnega opismenjevanja (številka: 2/3, 2013)
"Za poseben cvet je včasih treba mnogo let ---" (številka: 2/3, 2013)
Obravnava učenca z motnjo branja in pisanja (številka: 2/3, 2013)
Gibalna igra (Smrkci) v razredu (številka: 2/3, 2013)
Blago kot material za likovno ustvarjanje (številka: 2/3, 2013)
Otrok s selektivnim mutizmom (številka: 2/3, 2013)
Usmerjen prosti čas v podaljšanem bivanju - medpredmetne povezave (številka: 2/3, 2013)
2014
38
številka: 1 (2014)
številka: 2/3 (2014)
Učenje v naravi - priložnost in izziv za učiteljevo ustvarjalno delo z učenci (številka: 1, 2014)
Intervju z logopedinjo Simono Levc (številka: 1, 2014)
Didaktična igra - različica tangrama za razredno stopnjo (številka: 1, 2014)
Ocenjevanje znanja pri pouku matematike (številka: 1, 2014)
Škotska - dežela s šolo brez številčnih ocen (številka: 1, 2014)
Kombinirano likovno delo, risanje in tiskanje (številka: 1, 2014)
Kakršna ocena, takšno znanje? (številka: 1, 2014)
Medvrstniško sodelovanje šole in vrtca (številka: 1, 2014)
Vrednotenje opisa živali (številka: 1, 2014)
Pomoč učitelju pri pripravi meril za vrednotenje znanja pri slovenščini (številka: 1, 2014)
Pouk v naravi za otroke s posebnimi potrebami na Osnovni šoli Roje (številka: 1, 2014)
Ocenjevanje in preverjanje znanja pri naravoslovju (številka: 1, 2014)
Preverjanje in ocenjevanje pri glasbeni vzgoji (številka: 1, 2014)
Vodene pravljične meditacije (številka: 1, 2014)
Didaktična igra Domino - matematični problemi (številka: 2/3, 2014)
Delo z nadarjenimi učenci pri predmetu šport (številka: 2/3, 2014)
Mesto in vloga javnega govornega nastopanja v izbranih evropskih študijskih programih za izobraževanje učiteljev razrednega pouka (številka: 2/3, 2014)
Pogovor z dr. Vesno Štemberger (številka: 2/3, 2014)
Medpredmetno in medrazredno načrtovanje in izvajanje pouka v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju (številka: 2/3, 2014)
Možnosti uporabe tehnik fototerapije pri delu z otroki s posebnimi potrebami (številka: 2/3, 2014)
Sodobne strategije pouka in vseživljenjsko učenje (številka: 2/3, 2014)
Interdisciplinarni pristop k obravnavi vsebine o času (številka: 2/3, 2014)
Kako s kulturnimi vsebinami dopolniti pouk in motivirati učence? (številka: 2/3, 2014)
Priročnik Igriva arhitektura (številka: 2/3, 2014)
Zmožnost zaznavanja meje med realnim in fantastičnim (številka: 2/3, 2014)
Kakšne so naše predstave o nadarjenih učencih? (številka: 2/3, 2014)
Hočem znati več - interesna dejavnost za nadarjene in druge učence (številka: 2/3, 2014)
Planinstvo na Osnovni šoli Žužemberk (številka: 2/3, 2014)
Izkustveno učenje razvija ustvarjalnost (številka: 2/3, 2014)
Nadarjenost skozi perspektivo izstopajočega vedenja (številka: 2/3, 2014)
Razvijanje metakognitivnih sposobnosti mlajših šolarjev na področju socialnih kompetenc (številka: 2/3, 2014)
Sodobno načrtovanje pouka književnosti v 1. in 2. VIO osnovne šole (številka: 2/3, 2014)
Izvajanje programa READ na OŠ Franceta Bevka Tolmin (številka: 2/3, 2014)
Kako motivirati razredne učitelje za kakovostno in ustvarjalno, likovno praktično in pedagoško delo? (številka: 2/3, 2014)
Klasična pravljica - nosilka vrednot (številka: 2/3, 2014)
Iskanje mineralov pod asfaltnim pločnikom (številka: 2/3, 2014)
2015
45
številka: 1/2 (2015)
številka: 3 (2015)
Otroci pomagajo otrokom - pet let likovnega ustvarjanja učencev (številka: 1/2, 2015)
Intervju s profesorico likovne umetnosti mag. Silvo Karim (številka: 1/2, 2015)
Barve pri predmetu likovna umetnost (številka: 1/2, 2015)
Prostorsko oblikovanje (številka: 1/2, 2015)
Grafične tehnike niso bavbav (številka: 1/2, 2015)
Priporočila in predlogi za ustvarjalno poučevanje predmeta likovna umetnost v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole (številka: 1/2, 2015)
Medvrstniško sodelovanje (številka: 1/2, 2015)
Fotomontaža kot komponiranje oblik za veselo domišljijsko izražanje v 3. razredu osnovne šole (številka: 1/2, 2015)
Raziskovanje uporabe zdravilnih zelišč (številka: 1/2, 2015)
Medpredmetno povezovanje na športnem dnevu (številka: 1/2, 2015)
Kako izboljšati učinkovitost ur predmeta šport (številka: 1/2, 2015)
Je lahko razrednemu učitelju likovne umetnosti taksonomsko razvrščanje ciljev v pomoč pri poučevanju? (številka: 1/2, 2015)
Bolj kot kolikokrat pademo je pomembno kako pademo (številka: 1/2, 2015)
Medvrstniško izključevanje pri pouku predmeta šport (številka: 1/2, 2015)
Spoznavanje okolja v 1. razredu - od konkretne dejavnosti do podpore e-gradiv in IKT tehnologije (številka: 1/2, 2015)
Interaktivni določevalni ključi na razredni stopnji (številka: 1/2, 2015)
Načrtovanje didaktičnega sklopa pri pouku likovne umetnosti (številka: 1/2, 2015)
Raziskovalni projekt v podaljšanem bivanju: prva svetovna vojna (številka: 1/2, 2015)
Likovno-umetnostna vzgoja. Kaj sporoča odraslim, kaj (na)uči otroke, učence in mladino? (številka: 1/2, 2015)
Timsko sodelovanje učiteljev razrednega pouka in športa - izziv ali nebodigatreba (številka: 1/2, 2015)
Projekt Spoznajmo pisatelja na Osnovni šoli Selnica ob Dravi (številka: 1/2, 2015)
Svetovni dan pošte (številka: 1/2, 2015)
Vloga, osebnost in izzivalne naloge razrednega učitelja predmeta likovna umetnost (številka: 1/2, 2015)
Povezanost športne dejavnosti, socialnega položaja in učne uspešnosti otrok (številka: 1/2, 2015)
Pouk v 1. razredu po načelih formativnega spremljanja (številka: 1/2, 2015)
Vzgoja in vzgojni načrt (številka: 1/2, 2015)
Poligon (številka: 1/2, 2015)
Uvajanje in spremljanje tujega jezika na razredni stopnji (številka: 3, 2015)
Dejavnosti in pristopi za spodbujanje govora v tujem jeziku (številka: 3, 2015)
Izzivi in pasti sodobnega učenja in poučevanja tujega jezika v zgodnjem obdobju šolanja (številka: 3, 2015)
Ko učenci spregovorijo v tujem jeziku (številka: 3, 2015)
Začetno naravoslovje po nemško (številka: 3, 2015)
Otroku prijazen pristop k učenju tujega jezika (številka: 3, 2015)
Razvijanje govornega sporazumevanja v tujem jeziku pri mlajših učencih (številka: 3, 2015)
Angleščina v 2. razredu osnovne šole - Hello, hello, hello, how are you? (številka: 3, 2015)
Jeziki kot strokovna kompetenca učitelja v šoli (številka: 3, 2015)
Načrtovanje pouka tujega jezika v 2. razredu (številka: 3, 2015)
Razvijanje predopismenjevalnih spretnosti v angleščini (številka: 3, 2015)
Fleksibilna organizacija urnika kot spodbuda za učinkovitejše izvajanje pouka (številka: 3, 2015)
Vloga šolske projektne skupine in ravnatelja pri postopnem uvajanju tujega jezika v 2. in 3. razred (številka: 3, 2015)
Matrika učnega načrta tujega jezika v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju (številka: 3, 2015)
Moje izkušnje s poučevanjem tujega jezika v 2. razredu (številka: 3, 2015)
Kaj imata skupnega likovna umetnost in šport? (številka: 1-2, 2015)
2016
40
številka: 1 (2016)
številka: 2/3 (2016)
Priročnik Animirajmo! (številka: 1, 2016)
Bralna pismenost in reševanje matematičnih besedilnih problemov (številka: 1, 2016)
Italijanščina kot interesna dejavnost (Impariamo italiano?) (številka: 1, 2016)
Prilagajanje umetnostnih besedil pri zgodnjem poučevanju angleščine (številka: 1, 2016)
Razmislek o kakovostnem načrtovanju pouka (številka: 1, 2016)
Z zajčkom Feliksom v svet medkulturnosti in večjezičnosti (številka: 1, 2016)
V razred brez učbenika in delovnega zvezka (številka: 1, 2016)
Pomen raznovrstne prehrane (številka: 1, 2016)
Didaktična igra po modelu Človek, ne jezi se (številka: 1, 2016)
Opisno ocenjevanje pri tujem jeziku v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju (številka: 1, 2016)
Razvijanje ekološke zavesti učencev pri pouku likovne umetnosti (številka: 1, 2016)
Prvi koraki v uvajanje tujega jezika (številka: 1, 2016)
Didaktično gradivo pri pouku tujega jezika (številka: 1, 2016)
Uvodnik (številka: 1, 2016)
Arheologija v šoli (številka: 2/3, 2016)
Motivacijski dejavniki za planinarjenje (številka: 2/3, 2016)
Priporočila staršem za spodbujanje vsakodnevnih bralnopisnih dejavnosti v domačem okolju (številka: 2/3, 2016)
Pomen glasnega branja odraslih otrokom na začetku opismenjevanja (številka: 2/3, 2016)
Bralna učna strategija VŽN pri predmetu družba v 5. razredu (številka: 2/3, 2016)
Nekaj iger za utrjevanje poštevanke (številka: 2/3, 2016)
Vključevanje likovnih del umetnikov v pouk likovne umetnosti (številka: 2/3, 2016)
Mnenja staršev o pouku in učnem okolju podružničnih šol (številka: 2/3, 2016)
Recikliranje starega papirja (številka: 2/3, 2016)
Bralne strategije po Montserrato Sarto (številka: 2/3, 2016)
Debatna kavarna: Pridobivanje znanja tujih jezikov v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju: smo na pravi poti? (številka: 2/3, 2016)
Timsko poučevanje - primer medpredmetnega povezovanja v tretjem razredu (številka: 2/3, 2016)
Odgovornost šole za vzpostavljanje partnerskega modela sodelovanja s starši (številka: 2/3, 2016)
Kaj skrbi starše najmlajših šolarjev in kako lahko učitelji pomagamo? (številka: 2/3, 2016)
Razvoj fine motorike v podaljšanem bivanju (številka: 2/3, 2016)
Poti k čustveni razbremenitvi (številka: 2/3, 2016)
Pomen športne dejavnosti za skladen telesni razvoj otrok (številka: 2/3, 2016)
Roditeljski sestanek kot priložnost za ustvarjanje partnerstva (številka: 2/3, 2016)
Pogledi staršev na izobraževanje nadarjenih učencev (številka: 2/3, 2016)
Ljudsko izročilo na razredni stopnji osnovne šole (številka: 2/3, 2016)
Predstavitev knjige Barbare Bajd Tri dvoživke (številka: 2/3, 2016)
Ocenjevanje znanja učencev s posebnimi potrebami pri predmetu šport (številka: 2/3, 2016)
Odnosi ustvarjajo dobro življenje (številka: 2-3, 2016)
Debatna kavarna (številka: 2-3, 2016)
2017
47
številka: 1 (2017)
številka: 2 (2017)
številka: 3 (2017)
Ocenjevati narek v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju ali ne? (številka: 1, 2017)
Opismenjevanje s pomočjo pedagogike montessori (številka: 1, 2017)
Ljudska pripoved pri pouku književnosti (številka: 1, 2017)
Orientacijski pohod "Z glavo v naravo" (številka: 1, 2017)
Intervju s Polono Legvart, dobitnico priznanja Blaža Kumerdeja (številka: 1, 2017)
Prva najava 4. Konference za učitelje naravoslovnih predmetov, ki bo od 26. do 27. oktobra 2017 v Laškem (številka: 1, 2017)
Naravoslovno znanje četrtošolcev v raziskavi TIMSS 2015 (številka: 1, 2017)
Čas izzivov in iskanja novih možnosti (številka: 1, 2017)
Časoris, prvi spletni časopis za otroke (številka: 1, 2017)
Učitelji in učitelji razrednega pouka, pridružite se SCIENTIXU! (številka: 1, 2017)
Društvo Bralna značka Slovenije - ZPMS (številka: 1, 2017)
Poučevanje ulomkov in decimalnih števil na razredni stopnji v mednarodni perspektivi (številka: 1, 2017)
Angleščina v prvem razredu - make a circle (številka: 1, 2017)
Ustvarjalno reševanje matematičnih problemov in formativna povratna informacija (številka: 2, 2017)
Darilna slikanica Kako je gospod Feliks tekmoval s kolesom (številka: 2, 2017)
Inkluzija kot posebnost normalnosti (številka: 2, 2017)
Pravljični hodnik (številka: 2, 2017)
Predstavitev projekta: Krepitev kompetence podjetnosti in spodbujanje prožnega prehajanja med izobraževanjem in okoljem v osnovnih šolah - POGUM (številka: 2, 2017)
Pouk, ki omogoča pogovor, interakcijo in izmenjavo informacij (številka: 2, 2017)
Čuječnost v šolskem okolju (številka: 2, 2017)
Digitalna pismenost vseh državljanov (številka: 2, 2017)
Podoba sodobne šole (številka: 2, 2017)
Predstavitev projekta: Bralna pismenost in razvoj slovenščine - OBJEM (številka: 2, 2017)
Predstavitev projekta: Naravoslovno-matematična pismenost, razvoj kritičnega mišljenja in reševanja problemov - NA-MA POTI (številka: 2, 2017)
Pouk z učenci priseljenci (številka: 2, 2017)
Razvijanje grafomotoričnih spretnosti s pomočjo didaktičnih ploščic (številka: 2, 2017)
Spremljanje učenca mora služiti nadaljnjemu učenju in poučevanju (številka: 2, 2017)
Kamišibaj gledališče v šoli (številka: 2, 2017)
Domača naloga - zakaj, koliko, kako jo pregledati, kaj narediti s "pozabljenimi nalogami"? (številka: 2, 2017)
Utrjevanje pri matematiki v 2. razredu - formativno spremljanje (številka: 3, 2017)
Vodenje razreda za dobro klimo ter pomen socialnega in čustvenega učenja (številka: 3, 2017)
Zakaj je formativno spremljanje ključ do vključujoče šole? (številka: 3, 2017)
Pedagoška digitalna pismenost (številka: 3, 2017)
Formativno spremljanje v podporo vsakemu učencu (številka: 3, 2017)
Cankarjevo leto (številka: 3, 2017)
Celoletno pregledno ocenjevanje znanja - da ali ne? (številka: 3, 2017)
Biti vključen (številka: 3, 2017)
Vključujoča šola - izjema ali pravilo (številka: 3, 2017)
Socialno in čustveno opismenjevanje kot izziv današnjega časa (številka: 3, 2017)
Vzgajanje bralca in uporaba slikanice v 1. razredu (številka: 3, 2017)
Podoba pokrajine v pravljicah in povedkah (številka: 3, 2017)
Procesnost vrednotenja pisnih izdelkov na tekmovanju učencev za Cankarjevo priznanje v 1. triletju (številka: 3, 2017)
Učimo učence misliti (številka: 3, 2017)
Čeprav je ni, je povsod: geologija v vzgojno-izobraževalnem sistemu (številka: 3, 2017)
2018
43
številka: 1 (2018)
številka: 2 (2018)
številka: 3 (2018)
Elementi formativnega spremljanja v procesu načrtovanja in izvedbe govornih nastopov (številka: 1, 2018)
Medkulturni projekt (številka: 1, 2018)
Prosta igra (številka: 1, 2018)
Mediji, zaviralci oziroma vzpodbujevalci likovne ustvarjalnosti otrok (številka: 1, 2018)
Vloga staršev v procesu opismenjevanja otroka (številka: 1, 2018)
Kaj mora učenec narediti, ko dobi navodilo opazuj, uvrsti, razvrsti, uredi, priredi? (številka: 1, 2018)
O pomenu branja (številka: 1, 2018)
Počitniške ustvarjalnice (številka: 1, 2018)
"Skupaj v izzive" (številka: 1, 2018)
Ob izidu 20-letnika revije Razredni pouk (številka: 1, 2018)
Utrinki s konference za učitelje razrednega pouka (številka: 1, 2018)
Digitalno opismenjevanje in izdelava didaktičnih digitalnih orodij za 1. razred (številka: 2, 2018)
Anja Štefan, Marjanca Jemec Božič: Kotiček na koncu sveta (številka: 2, 2018)
Da bo internet prijaznejši (številka: 2, 2018)
Številke, dober dan! (številka: 2, 2018)
Učitelj na poti profesionalnega razvoja (številka: 2, 2018)
Projekt "Voda kot življenjska vrednota" (številka: 2, 2018)
Primer dobre prakse medpredmetnega povezovanja (številka: 2, 2018)
Glasovna analiza malo drugače (številka: 2, 2018)
Zakaj isti učitelj/-ica skozi celo prvo vzgojno-izobraževalno obdobje (prva tri leta osnovne šole)? (številka: 2, 2018)
Razširjajmo znanje (številka: 2, 2018)
Rešujmo matematične probleme (številka: 2, 2018)
Pomen integracije športnega duha v vzgojno-izobraževalni proces (številka: 2, 2018)
Izkušnje z zgodnjim učenjem angleškega jezika v vrtcu in šoli (številka: 2, 2018)
Kako spreminjati na bolje pouk, učence, sebe? (številka: 3, 2018)
Kaj pomeni znati poštevanko? (številka: 3, 2018)
Poučevanje prve pomoči v 1. in 2. triletju (številka: 3, 2018)
Krepitev obmejne mobilnosti med šolami (številka: 3, 2018)
Kaj pa digitalno branje? (številka: 3, 2018)
Priprave na Cankarjevo tekmovanje (številka: 3, 2018)
Cankarjevo tekmovanje na razredni stopnji v šolskem letu 2018/2019 (številka: 3, 2018)
Prehod otroka v osnovno šolo (številka: 3, 2018)
Cankarjevo tekmovanje (številka: 3, 2018)
Kakšno šolo si želimo (številka: 3, 2018)
Vključevanje učencev v popravljanje napak (številka: 3, 2018)
Kaj pravijo o bratovščini učenci? (številka: 3, 2018)
Gibalne igre na razredni stopnji (številka: 3, 2018)
Od ideje do uprizoritve (številka: 3, 2018)
Promocija zdravja v 1. razredu (številka: 3, 2018)
Podelitev literarne nagrade večernica (številka: 3, 2018)
2019
37
številka: 1 (2019)
številka: 2 (2019)
številka: 3 (2019)
Vodenje razreda po načelih formativnega spremljanja (številka: 1, 2019)
Uporaba lutke pri pouku angleščine (številka: 1, 2019)
Na učenca osredinjen pouk na prostem (številka: 1, 2019)
Branje od 1. do 5. razreda (in naprej) (številka: 1, 2019)
Kjer se srečata družboslovje in naravoslovje (številka: 1, 2019)
Obisk osnovne šole na Škotskem (številka: 1, 2019)
Slikanica 1001 pravljica (številka: 1, 2019)
Všečnost (že) v šoli (številka: 1, 2019)
Podružnične osnovne šole s kombiniranimi oddelki (številka: 1, 2019)
Vpliv čustev na učno uspešnost na razredni stopnji (številka: 1, 2019)
Digitalno državljanstvo v Evropski uniji (številka: 2, 2019)
Olimpijske igre - ideja za športni dan (številka: 2, 2019)
Pomen gibanja pri učencih na začetku šolanja (številka: 2, 2019)
Mednarodne raziskave o odnosu četrtošolcev do znanja (številka: 2, 2019)
Animirani film kot produktivni likovni odziv na branje slikanice brez besedila (številka: 2, 2019)
Izboljšanje jezikovnih kompetenc učiteljev nemščine (številka: 2, 2019)
Vključevanje igre v zgodnje učenje angleščine (številka: 2, 2019)
Domače branje pri pouku književnosti v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju (številka: 2, 2019)
Uprizoritev pravljice Rdeča kapica po načelih formativnega spremljanja (številka: 2, 2019)
Pouk v lokalni gambijski šoli (številka: 2, 2019)
Desetnica 2019 (številka: 2, 2019)
Z gibanjem do matematičnega znanja v 1. razredu (številka: 2, 2019)
Z lutko in igro do večje motivacije pri matematiki (številka: 2, 2019)
Tablice in prvošolčki (številka: 3, 2019)
Otroška joga v šoli (številka: 3, 2019)
Spoznavanje gledališke umetnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju (številka: 3, 2019)
Interdisciplinarna narava slikanice (številka: 3, 2019)
Kaj je govorno nastopanje in kdaj ter kako ga ocenjevati? (številka: 3, 2019)
Da bi trio golaznikus še dolgo godel (številka: 3, 2019)
Erasmus+: osnovnošolci OŠ Majde Vrhovnik po Evropi (številka: 3, 2019)
Kako postati računalniški maček ali programiranje na razredni stopnji je zakon! (številka: 3, 2019)
Razvijanje recepcijske empatije do literarnega lika (številka: 3, 2019)
Poučevanje s kužkom (številka: 3, 2019)
Refleksije razrednega učitelja (številka: 3, 2019)
2020
44
številka: 1 (2020)
številka: 2 (2020)
številka: 3 (2020)
Tvorjenje besedil - pristopi in strategije pisanja (številka: 1, 2020)
Konferenca učiteljev razrednega pouka (številka: 1, 2020)
Gibalne dejavnosti v šoli kot didaktično sredstvo pri vseh predmetih (številka: 1, 2020)
Intervju z dr. Zoro Rutar Ilc (številka: 1, 2020)
Učenje z raziskovanjem (številka: 1, 2020)
Učenje na prostem (številka: 1, 2020)
Principi učenja in poučevanja v spodbudnem učnem okolju na razredni stopnji (številka: 1, 2020)
Samovrednotenje digitalnih kompetenc izobraževalcev (številka: 1, 2020)
Kako nastane otrok? (številka: 1, 2020)
Študijska srečanja učiteljev razrednega pouka v avgustu 2019 (številka: 1, 2020)
Učiteljevo učenje iz strokovnih virov (številka: 1, 2020)
Izvirne slovenske slikanice (številka: 1, 2020)
Razvijanje zmožnosti branja in pisanja (številka: 1, 2020)
Opismenjevanje po načelih formativnega spremljanja (številka: 1, 2020)
Didaktična igra kot priložnost za spremljanje razvoja otroka (številka: 1, 2020)
Refleksija učenca in učitelja (številka: 1, 2020)
Učenci, ki so nam v izziv v vključujočem razredu (številka: 1, 2020)
Izobraževanje na daljavo (številka: 2, 2020)
Kaj nam sporočajo rezultati razvojne naloge uvajanja in spremljanja tujega jezika v 2. in 3. razredu osnovne šole (številka: 2, 2020)
Bralna pismenost in bralna samopodoba (številka: 2, 2020)
Sodelov@lnica Razredni pouk kot stičišče učiteljev razrednega pouka v času izvajanja izobraževanja na daljavo in po povratku v šole (številka: 2, 2020)
Pravljica in čustvene kompetence v kontekstu formativnega spremljanja (številka: 2, 2020)
Desetnica 2020 (številka: 2, 2020)
Pripoved ob neurejenem nizu slik v 2. razredu (številka: 2, 2020)
Moja izkušnja s formativnim spremljanjem pri opismenjevanju v 2. razredu (številka: 2, 2020)
Izobraževanje na daljavo - vloga učiteljev in staršev (številka: 2, 2020)
Kako izvajati pouk na prostem? (številka: 2, 2020)
Babilonski stolp - primer dobre prakse medkulturnosti in večjezičnosti v osnovni šoli (številka: 2, 2020)
Izkušnja kolegialne hospitacije (številka: 2, 2020)
Primer iz prakse: didaktični pripomoček za razvoj tipnega spomina (številka: 2, 2020)
Kako načrtovati učni sklop? (številka: 3, 2020)
Aktivnosti, cilji in prihodnost Strokovnega centra Centra IRIS (številka: 3, 2020)
Medeni jezerski grb (številka: 3, 2020)
Utrjevanje poštevanke s pomočjo didaktičnih iger (številka: 3, 2020)
Vključevanje vsebin Televizije Slovenija v vzgojno-izobraževalno delo (na daljavo) (številka: 3, 2020)
Pouk v času covid-19 (številka: 3, 2020)
Sodelovalno učenje in formativno spremljanje (številka: 3, 2020)
Moje prve izkušnje s poučevanjem (številka: 3, 2020)
Analiza pedagogike, obogatene s tehnologijo na razrednem pouku v času izobraževanja na daljavo (številka: 3, 2020)
Petindvajseto Oko besede in štiriindvajseta podelitev večernice (številka: 3, 2020)
Načrtovanje pouka s sodobnimi pristopi (številka: 3, 2020)
2021
43
številka: 1 (2021)
številka: 2 (2021)
številka: 3 (2021)
O živalih v otroški in mladinski književnosti (številka: 1, 2021)
Trajnostna mobilnost pri pouku na razredni stopnji (številka: 1, 2021)
Trajnostna mobilnost v medpredmetno zasnovanem učnem sklopu v 4. razredu (številka: 1, 2021)
Trajnostna mobilnost s podporo digitalnih tehnologij (številka: 1, 2021)
Vkjučenost trajnostne mobilnosti pri pouku in priprava na govorni nastop v 2. razredu (številka: 1, 2021)
Kolesa in koleščki pod dežnikom (številka: 1, 2021)
Tudi trajnostna mobilnost je v naših šolah našla svoj prostor (številka: 1, 2021)
Razvijanje ustvarjalnosti s prometnimi vsebinami na področju trajnostne mobilnosti (številka: 1, 2021)
Trajnostna mobilnost v vzgoji in izobraževanju (številka: 1, 2021)
Trajnostna mobilnost je pomembno področje trajnostnega razvoja (številka: 1, 2021)
Načrtovanje učnega sklopa s poudarkom na trajnostnem razvoju in razvijanju trajnostne mobilnosti (številka: 1, 2021)
Izvajanje usposabljanja za vožnjo kolesa in kolesarskih izpitov v osnovni šoli v času pouka na daljavo in ob povratku v šolo (številka: 1, 2021)
Razvijanje znanja o prometni varnosti z medpredmetnimi dejavnostmi (številka: 1, 2021)
Naravoslovni dan na travniku in v gozdu (številka: 2, 2021)
Samostojnost učencev na preizkušnji (številka: 2, 2021)
Razvijanje občutljivosti za tabu homoseksualnosti z uporabo mladinske književnosti (številka: 2, 2021)
Poklici (številka: 2, 2021)
O praznikih, ki so povezani s knjigami (številka: 2, 2021)
Gibalne dejavnosti za trajnostno mobilnost učencev v razširjenem programu (številka: 2, 2021)
Varna pot vsepovsod (številka: 2, 2021)
Kako se pripraviti na prihod prvošolcev (generacije 2021/2022)? (številka: 2, 2021)
Pomen gibalnih spretnosti za varno hojo in kolesarjenje (številka: 2, 2021)
Mnenje učencev in učiteljev o ekskurziji (številka: 2, 2021)
Vpliv namiznih iger na otrokov razvoj in primer igre (številka: 2, 2021)
Usposabljanje za vožnjo s kolesom in kolesarski izpit na OŠ Jurija Vege (številka: 2, 2021)
Še bolj povezani na Osnovni šoli Dobje (številka: 2, 2021)
Uspešno poučevanje učenca z avtistično motnjo v osnovni šoli (številka: 2, 2021)
Predstavitev fotosinteze s pomočjo modela pri naravoslovju in tehniki v 5. razredu (številka: 3, 2021)
Zmote in resnice o motivaciji za učenje (številka: 3, 2021)
Kako učence razredne stopnje učiti "učiti se"? (številka: 3, 2021)
Praznični tehniški dan na daljavo (številka: 3, 2021)
Radovednost spodbuja raziskovalno razmišljanje (številka: 3, 2021)
Videoportreti otroških in mladinskih pisateljic in pisateljev (številka: 3, 2021)
Vrzeli ne bodo izginile same po sebi (številka: 3, 2021)
Razvijanje digitalnega državljanstva na razredni stopnji (številka: 3, 2021)
Izgradnja koncepta številskih predstav in pojma število (številka: 3, 2021)
Ustvarjalnost z digitalno tehnologijo pri pouku v 4. razredu osnovne šole (številka: 3, 2021)
Poučevanje prvošolcev na daljavo (številka: 3, 2021)
Samoregulacija učenja pri pouku na daljavo (številka: 3, 2021)
Opazovanje drevesnih vrst s pomočjo tablic v 1. razredu (številka: 3, 2021)
2022
41
številka: 1 (2022)
številka: 2 (2022)
številka: 3 (2022)
Književna vzgoja in projekt SKUM (številka: 1, 2022)
Vloga ravnatelja pri uspešnem vpeljevanju novosti in projektov na šoli (številka: 1, 2022)
Spletna usposabljanja učiteljev (številka: 1, 2022)
Je za dobre bralne dosežke pomembna le notranja motivacija? (številka: 1, 2022)
Avtorske slikanice Andreje Peklar (številka: 1, 2022)
Biti (ne)varen na spletu? (številka: 1, 2022)
Spodbujanje čustvenega, socialnega in gibalnega razvoja z glasbo in gibanjem (številka: 1, 2022)
Kako zagotoviti učinkovito poučevanje in učenje učencev na razredni stopnji, ki se izobražujejo na daljavo? (številka: 1, 2022)
Medpredmetno povezovanje pri pouku na daljavo (številka: 1, 2022)
Poučevanje matematike z vključevanjem kulturnih značilnosti (številka: 1, 2022)
Pouk na prostem (številka: 1, 2022)
Jutranji krog med prvošolci (številka: 1, 2022)
Pešbus in Bicivlak v Črni na Koroškem (številka: 1, 2022)
Prvošolci se učijo povsod in vedno - tudi na prostem (številka: 2, 2022)
Prvi razred - nekaj novega, veselega, prelomnega (številka: 2, 2022)
Kakšen učni prostor naj pričaka učenca v šoli in kaj naj mu omogoči? (številka: 2, 2022)
Izkušnje od tu in tam (številka: 2, 2022)
Kakšno podobo imajo vzgojitelji/učitelji o otroku, otrocih, ki prihajajo v šolo? (številka: 2, 2022)
Učinkovito sodelovanje in izgrajevanje partnerskega odnosa med starši, šolo in vrtcem (številka: 2, 2022)
Pripravljenost otroka za šolo ali pripravljenost šole za otroka? (številka: 2, 2022)
Treba je delovati po načelu največje koristi za otroka (številka: 2, 2022)
Ela Peroci (številka: 2, 2022)
Šola straši, če je znotraj votla, okoli pa je nič ni (številka: 2, 2022)
Sporočila otrokovega portfolia iz vrtca (številka: 2, 2022)
Učenci v vlogi učiteljev (številka: 3, 2022)
Projektno učno delo "olimpijske igre" (številka: 3, 2022)
Igre za po poti in doma (številka: 3, 2022)
Pot in navidezno gibanje sonca - delo z modelom in vpeljava elementov formativnega spremljanja pri pouku v drugem razredu (številka: 3, 2022)
Vloga in pomen timskega dela na razredni stopnji (številka: 3, 2022)
Prevali naprej in nazaj - čemu se jih učiti? Kdaj in kako jih oceniti? (številka: 3, 2022)
Ustvarjalnost in ustvarjalnost (številka: 3, 2022)
Animirati učence z izdelavo videoanimacije (številka: 3, 2022)
Prilagoditve za delo z otrokom s sumom na delni avtizem (številka: 3, 2022)
Zakaj je učencem na razredni stopnji potrebno zagotavljati čas in prostor na igro? (številka: 3, 2022)
Srečkov ekovrt (številka: 3, 2022)
Domovinska vzgoja v osnovni šoli (številka: 3, 2022)
Nekatera spoznanja o glasbenem razvoju učencev na razredni stopnji osnovne šole (številka: 3, 2022)
Učenje z uporabo animacije in tehnologije obogatene resničnosti (številka: 3, 2022)
2023
7
številka: 1 (2023)
številka: 2 (2023)
Vrste knjig po vsebini (številka: 1, 2023)
Branje in gibanje (številka: 2, 2023)
Multimodalnost kot izziv za bralce začetnike (številka: 2, 2023)
Pomembnost ustreznega besedišča učencev (številka: 2, 2023)
Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji (številka: 2, 2023)