Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
domov
poizvedba
URN:NBN:SI:spr-OL9BK9FG
Zapri
Zapri
Razredni pouk : revija Zavoda RS za šolstvo
Dostop do celotnega besedila:
od 2012, letnik 14, številka 1/2 do 2019, letnik 21, številka 3
Izvoz v EndNote (RIS format)
Jezik
slovenski
Vir
Razredni pouk
Leto
1998-
Vsebina
Osnovne šole
Razredni pouk
Založnik
Zavod Republike Slovenije za šolstvo
Izvor
Zavod RS za šolstvo
Opombe
Revija
Razredni pouk
prinaša
Ideje iz razreda
– prispevki iz prakse s temami, ki so raznolike kot je bogato in pestro življenje in delo v razredu;
strokovna izhodišča
– prispevki, namenjeni učiteljevi strokovni rasti; teme se nanašajo na formativno spremljanje, rezultate timssove raziskave, povezovanje med vrtcem in šolo, uvajanje tujega jezika v prvo VIZ obdobje, itd.
Druge rubrike:
Vprašali ste, Razstava, Kotiček Bralne značke, Virtualni kotiček, Aktualno.
(vir:
https://www.zrss.si/strokovne-resitve/revije/razredni-pouk
)
URN
URN:NBN:SI:spr-OL9BK9FG
COBISS ID
78568960
Objavljeno
16.07.2019
Metapodatki
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
Prev
Next
2012
46
številka: 1/2 (2012)
številka: 3 (2012)
Projektni teden - s čebelo do medu (številka: 1/2, 2012)
Premiki k ugodnemu ozračju in večji učinkovitosti v razredu (številka: 1/2, 2012)
Učenje tujega jezika z igro (številka: 1/2, 2012)
Šolsko okolje kot učno okolje ali pouk zunaj (številka: 1/2, 2012)
Didaktična igra Tangram - most med učenjem, sprostitvijo in ustvarjanjem (številka: 1/2, 2012)
Projekt fotosinteza - medpredmetno in medrazredno povezovanje pri spoznavanju fotosinteze na Osnovni šoli Lucijana Bratkoviča Bratuša Renče (številka: 1/2, 2012)
Pomen ustrezne šolske opreme pri sedenju otrok za lažje spremljanje vzgojno-izobraževalnega procesa (številka: 1/2, 2012)
Timsko delo na področju medoddelčnega sodelovanja z vključevanjem informacijsko komunikacijske tehnologije (številka: 1/2, 2012)
Množenje lahko uvajamo nazorno in privlačno (številka: 1/2, 2012)
Vloga učitelja pri oblikovanju spodbudnega fizičnega učnega okolja (številka: 1/2, 2012)
Pohodništvo in gorništvo v podaljšanem bivanju (številka: 1/2, 2012)
Primer pouka s pomočjo informacijske in komunikacijske tehnologije pri pouku spoznavanja okolja v tretjem razredu osnovne šole (številka: 1/2, 2012)
Mediacija kot vzgojna dejavnost rešuje konflikte in ustvarja boljše ozračje na šoli (številka: 1/2, 2012)
Kako lahko učitelj s svojimi sporočili ustvarja spodbudno učno okolje zase in za učence (številka: 1/2, 2012)
Kako ustvarjalni smo na Osnovni šoli Železniki (številka: 1/2, 2012)
Okoljevarstveni projekt Posadili smo drevo (številka: 1/2, 2012)
Bibliografsko kazalo revije Razredni pouk za leta 2009, 2010 in 2011 (številka: 1/2, 2012)
Razvoj samodiscipline (številka: 1/2, 2012)
Naša kra(n)ljica - kranjska sivka na šolskem vrtu (številka: 1/2, 2012)
Na poti do odgovornih, skrbnih in ljubečih otrok (številka: 1/2, 2012)
Uporaba programa XMind pri urah dodatne strokovne pomoči specialnega pedagoga v četrtem razredu osnovne šole (številka: 1/2, 2012)
Interesi učencev v podaljšanem bivanju (številka: 1/2, 2012)
Domače živali in hišni ljubljenci (številka: 1/2, 2012)
Medpredmetno povezovanje in šolska knjižnica (številka: 1/2, 2012)
Projektno delo Pasavček na osnovni šoli Slivnica pri Celju (številka: 1/2, 2012)
Športne dejavnosti z uvajanjem angleščine (številka: 1/2, 2012)
Se učimo za šolo - ali za življenje? (številka: 3, 2012)
Mesto in vloga javnega govornega nastopanja v študijskih programih za izobraževanje učiteljev razrednega pouka (številka: 3, 2012)
Ustvarjalno delo na OŠ Podgorje (številka: 3, 2012)
Vključitev učencev v proces oblikovanja šolskega prostora (številka: 3, 2012)
Dan šole - potujemo po svetu (številka: 3, 2012)
Oddelek podaljšanega bivanja in samostojno učenje (številka: 3, 2012)
Sodelovanje med šolo in starši na Osnovni šoli Ivana Kavčiča Izlake (številka: 3, 2012)
Poti do znanja velike tiskane abecede v prvem razredu (številka: 3, 2012)
Evidentiranje likovno nadarjenih učencev na razredni stopnji (številka: 3, 2012)
Kaj lahko storimo za boljše opismenjevanje v prvem razredu osnovne šole (številka: 3, 2012)
Črni Peter in poštevanka - opis sredice (številka: 3, 2012)
O uniformah, škatlah s kosilom in Londonu - angleški šolski sistem (številka: 3, 2012)
Naravoslovni dan v 4. in 5. razredu (številka: 3, 2012)
Ugotavljanje e-kompetenc pri učiteljih razrednega pouka (številka: 3, 2012)
Branje s psičko Dono (številka: 3, 2012)
Prvi koraki k zmanjševanju hrupa (številka: 3, 2012)
Rastoča knjiga v Brusnicah (številka: 1-2, 2012)
Didaktična igra (številka: 1-2, 2012)
2013
45
številka: 1 (2013)
številka: 2/3 (2013)
Mala skodelica iz gline (številka: 1, 2013)
Pravljica tako in drugače (številka: 1, 2013)
Sodelovanje pri mednarodnem projektu (številka: 1, 2013)
Ustvarjajmo skupaj (številka: 1, 2013)
Sinhrona recepcija slikanice (številka: 1, 2013)
Projekt družinskega branja v šolski knjižnici (številka: 1, 2013)
Ciprske rajalne igre (številka: 1, 2013)
Začetno opismenjevanje kot osnova bralne pismenosti (številka: 1, 2013)
Vzorci (številka: 1, 2013)
Poletna šola v naravi (številka: 1, 2013)
Spodbujanje likovne ustvarjalnosti (številka: 1, 2013)
Opazovalno-raziskovalno delo pri predmetu spoznavanje okolja s temo Živali na vrtu (številka: 1, 2013)
Lutke in lutkovne igrice pri pouku ali pri interesni dejavnosti (številka: 1, 2013)
Opismenjevanje v prvem razredu (številka: 1, 2013)
Gibalna igra (Smrkci) v razredu (številka: 2/3, 2013)
Mislecema ob rob (številka: 2/3, 2013)
Blago kot material za likovno ustvarjanje (številka: 2/3, 2013)
Podaljšano bivanje praznuje 50 let - Ohraniti in povečati kakovost podaljšanega bivanja tudi prihodnjih 50 let? (številka: 2/3, 2013)
Teden gibanja - poseben teden v oddelku podaljšanega bivanja (številka: 2/3, 2013)
Usmerjen prosti čas v podaljšanem bivanju - medpredmetne povezave (številka: 2/3, 2013)
Računalnik namesto pravljic? (številka: 2/3, 2013)
Obravnava učenca z motnjo branja in pisanja (številka: 2/3, 2013)
Ustvarjalni gib v podaljšanem bivanju prvega razreda (številka: 2/3, 2013)
Obdelava podatkov - kombinatorične situacije (številka: 2/3, 2013)
Animirani film v vzgoji in izobraževanju ali fascinacija gibljive podobe (številka: 2/3, 2013)
Ustvarjanje v oddelku podaljšanega bivanja (številka: 2/3, 2013)
Jaz pa pojdem --- v Medvedje Brdo (številka: 2/3, 2013)
Zdrav življenjski slog (številka: 2/3, 2013)
Fonološko zavedanje v procesu začetnega opismenjevanja (številka: 2/3, 2013)
Intervju s Petro Preksavec, učiteljico podaljšanega bivanja (številka: 2/3, 2013)
"Za poseben cvet je včasih treba mnogo let ---" (številka: 2/3, 2013)
Začetno opismenjevanje in posodobljeni učni načrt (številka: 2/3, 2013)
Portret (številka: 2/3, 2013)
Otrok s selektivnim mutizmom (številka: 2/3, 2013)
Doživetje preteklosti skozi igro (številka: 2/3, 2013)
Sprostitvene dejavnosti za spodbujanje bralne pismenosti v oddelku podaljšanega bivanja (številka: 2/3, 2013)
Današnji položaj učiteljev v osnovni šoli (številka: 2/3, 2013)
Pajaci - slikovno gradivo za različne didaktične igre pri matematiki (številka: 2/3, 2013)
V oddelku podaljšanega bivanja smo prepotovali svet (številka: 2/3, 2013)
Pravljični adventni koledar (številka: 2/3, 2013)
Filatelistični krožek na Osnovni šoli Hajdina (številka: 2/3, 2013)
Domovinska vzgoja (številka: 2/3, 2013)
Šolske knjižnice - vez med preteklostjo, sedanjostjo in prihodnostjo (številka: 2/3, 2013)
2014
38
številka: 1 (2014)
številka: 2/3 (2014)
Vrednotenje opisa živali (številka: 1, 2014)
Učenje v naravi - priložnost in izziv za učiteljevo ustvarjalno delo z učenci (številka: 1, 2014)
Škotska - dežela s šolo brez številčnih ocen (številka: 1, 2014)
Ocenjevanje znanja pri pouku matematike (številka: 1, 2014)
Kakršna ocena, takšno znanje? (številka: 1, 2014)
Kombinirano likovno delo, risanje in tiskanje (številka: 1, 2014)
Medvrstniško sodelovanje šole in vrtca (številka: 1, 2014)
Vodene pravljične meditacije (številka: 1, 2014)
Preverjanje in ocenjevanje pri glasbeni vzgoji (številka: 1, 2014)
Ocenjevanje in preverjanje znanja pri naravoslovju (številka: 1, 2014)
Intervju z logopedinjo Simono Levc (številka: 1, 2014)
Pomoč učitelju pri pripravi meril za vrednotenje znanja pri slovenščini (številka: 1, 2014)
Pouk v naravi za otroke s posebnimi potrebami na Osnovni šoli Roje (številka: 1, 2014)
Didaktična igra - različica tangrama za razredno stopnjo (številka: 1, 2014)
Izkustveno učenje razvija ustvarjalnost (številka: 2/3, 2014)
Kako s kulturnimi vsebinami dopolniti pouk in motivirati učence? (številka: 2/3, 2014)
Hočem znati več - interesna dejavnost za nadarjene in druge učence (številka: 2/3, 2014)
Planinstvo na Osnovni šoli Žužemberk (številka: 2/3, 2014)
Mesto in vloga javnega govornega nastopanja v izbranih evropskih študijskih programih za izobraževanje učiteljev razrednega pouka (številka: 2/3, 2014)
Kako motivirati razredne učitelje za kakovostno in ustvarjalno, likovno praktično in pedagoško delo? (številka: 2/3, 2014)
Klasična pravljica - nosilka vrednot (številka: 2/3, 2014)
Interdisciplinarni pristop k obravnavi vsebine o času (številka: 2/3, 2014)
Delo z nadarjenimi učenci pri predmetu šport (številka: 2/3, 2014)
Medpredmetno in medrazredno načrtovanje in izvajanje pouka v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju (številka: 2/3, 2014)
Didaktična igra Domino - matematični problemi (številka: 2/3, 2014)
Nadarjenost skozi perspektivo izstopajočega vedenja (številka: 2/3, 2014)
Pogovor z dr. Vesno Štemberger (številka: 2/3, 2014)
Zmožnost zaznavanja meje med realnim in fantastičnim (številka: 2/3, 2014)
Kakšne so naše predstave o nadarjenih učencih? (številka: 2/3, 2014)
Priročnik Igriva arhitektura (številka: 2/3, 2014)
Možnosti uporabe tehnik fototerapije pri delu z otroki s posebnimi potrebami (številka: 2/3, 2014)
Sodobno načrtovanje pouka književnosti v 1. in 2. VIO osnovne šole (številka: 2/3, 2014)
Sodobne strategije pouka in vseživljenjsko učenje (številka: 2/3, 2014)
Razvijanje metakognitivnih sposobnosti mlajših šolarjev na področju socialnih kompetenc (številka: 2/3, 2014)
Iskanje mineralov pod asfaltnim pločnikom (številka: 2/3, 2014)
Izvajanje programa READ na OŠ Franceta Bevka Tolmin (številka: 2/3, 2014)
2015
45
številka: 1/2 (2015)
številka: 3 (2015)
Barve pri predmetu likovna umetnost (številka: 1/2, 2015)
Prostorsko oblikovanje (številka: 1/2, 2015)
Priporočila in predlogi za ustvarjalno poučevanje predmeta likovna umetnost v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole (številka: 1/2, 2015)
Vzgoja in vzgojni načrt (številka: 1/2, 2015)
Poligon (številka: 1/2, 2015)
Fotomontaža kot komponiranje oblik za veselo domišljijsko izražanje v 3. razredu osnovne šole (številka: 1/2, 2015)
Likovno-umetnostna vzgoja. Kaj sporoča odraslim, kaj (na)uči otroke, učence in mladino? (številka: 1/2, 2015)
Bolj kot kolikokrat pademo je pomembno kako pademo (številka: 1/2, 2015)
Interaktivni določevalni ključi na razredni stopnji (številka: 1/2, 2015)
Svetovni dan pošte (številka: 1/2, 2015)
Medvrstniško izključevanje pri pouku predmeta šport (številka: 1/2, 2015)
Vloga, osebnost in izzivalne naloge razrednega učitelja predmeta likovna umetnost (številka: 1/2, 2015)
Medvrstniško sodelovanje (številka: 1/2, 2015)
Načrtovanje didaktičnega sklopa pri pouku likovne umetnosti (številka: 1/2, 2015)
Raziskovanje uporabe zdravilnih zelišč (številka: 1/2, 2015)
Timsko sodelovanje učiteljev razrednega pouka in športa - izziv ali nebodigatreba (številka: 1/2, 2015)
Medpredmetno povezovanje na športnem dnevu (številka: 1/2, 2015)
Raziskovalni projekt v podaljšanem bivanju: prva svetovna vojna (številka: 1/2, 2015)
Spoznavanje okolja v 1. razredu - od konkretne dejavnosti do podpore e-gradiv in IKT tehnologije (številka: 1/2, 2015)
Pouk v 1. razredu po načelih formativnega spremljanja (številka: 1/2, 2015)
Povezanost športne dejavnosti, socialnega položaja in učne uspešnosti otrok (številka: 1/2, 2015)
Projekt Spoznajmo pisatelja na Osnovni šoli Selnica ob Dravi (številka: 1/2, 2015)
Grafične tehnike niso bavbav (številka: 1/2, 2015)
Kako izboljšati učinkovitost ur predmeta šport (številka: 1/2, 2015)
Otroci pomagajo otrokom - pet let likovnega ustvarjanja učencev (številka: 1/2, 2015)
Intervju s profesorico likovne umetnosti mag. Silvo Karim (številka: 1/2, 2015)
Je lahko razrednemu učitelju likovne umetnosti taksonomsko razvrščanje ciljev v pomoč pri poučevanju? (številka: 1/2, 2015)
Otroku prijazen pristop k učenju tujega jezika (številka: 3, 2015)
Vloga šolske projektne skupine in ravnatelja pri postopnem uvajanju tujega jezika v 2. in 3. razred (številka: 3, 2015)
Fleksibilna organizacija urnika kot spodbuda za učinkovitejše izvajanje pouka (številka: 3, 2015)
Začetno naravoslovje po nemško (številka: 3, 2015)
Angleščina v 2. razredu osnovne šole - Hello, hello, hello, how are you? (številka: 3, 2015)
Načrtovanje pouka tujega jezika v 2. razredu (številka: 3, 2015)
Matrika učnega načrta tujega jezika v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju (številka: 3, 2015)
Izzivi in pasti sodobnega učenja in poučevanja tujega jezika v zgodnjem obdobju šolanja (številka: 3, 2015)
Ko učenci spregovorijo v tujem jeziku (številka: 3, 2015)
Uvajanje in spremljanje tujega jezika na razredni stopnji (številka: 3, 2015)
Jeziki kot strokovna kompetenca učitelja v šoli (številka: 3, 2015)
Moje izkušnje s poučevanjem tujega jezika v 2. razredu (številka: 3, 2015)
Dejavnosti in pristopi za spodbujanje govora v tujem jeziku (številka: 3, 2015)
Razvijanje predopismenjevalnih spretnosti v angleščini (številka: 3, 2015)
Razvijanje govornega sporazumevanja v tujem jeziku pri mlajših učencih (številka: 3, 2015)
Kaj imata skupnega likovna umetnost in šport? (številka: 1-2, 2015)
2016
40
številka: 1 (2016)
številka: 2/3 (2016)
Z zajčkom Feliksom v svet medkulturnosti in večjezičnosti (številka: 1, 2016)
Opisno ocenjevanje pri tujem jeziku v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju (številka: 1, 2016)
Italijanščina kot interesna dejavnost (Impariamo italiano?) (številka: 1, 2016)
Razvijanje ekološke zavesti učencev pri pouku likovne umetnosti (številka: 1, 2016)
Uvodnik (številka: 1, 2016)
Didaktično gradivo pri pouku tujega jezika (številka: 1, 2016)
Razmislek o kakovostnem načrtovanju pouka (številka: 1, 2016)
Prilagajanje umetnostnih besedil pri zgodnjem poučevanju angleščine (številka: 1, 2016)
Prvi koraki v uvajanje tujega jezika (številka: 1, 2016)
Didaktična igra po modelu Človek, ne jezi se (številka: 1, 2016)
V razred brez učbenika in delovnega zvezka (številka: 1, 2016)
Bralna pismenost in reševanje matematičnih besedilnih problemov (številka: 1, 2016)
Pomen raznovrstne prehrane (številka: 1, 2016)
Priročnik Animirajmo! (številka: 1, 2016)
Priporočila staršem za spodbujanje vsakodnevnih bralnopisnih dejavnosti v domačem okolju (številka: 2/3, 2016)
Bralna učna strategija VŽN pri predmetu družba v 5. razredu (številka: 2/3, 2016)
Recikliranje starega papirja (številka: 2/3, 2016)
Bralne strategije po Montserrato Sarto (številka: 2/3, 2016)
Poti k čustveni razbremenitvi (številka: 2/3, 2016)
Vključevanje likovnih del umetnikov v pouk likovne umetnosti (številka: 2/3, 2016)
Motivacijski dejavniki za planinarjenje (številka: 2/3, 2016)
Predstavitev knjige Barbare Bajd Tri dvoživke (številka: 2/3, 2016)
Ocenjevanje znanja učencev s posebnimi potrebami pri predmetu šport (številka: 2/3, 2016)
Arheologija v šoli (številka: 2/3, 2016)
Razvoj fine motorike v podaljšanem bivanju (številka: 2/3, 2016)
Roditeljski sestanek kot priložnost za ustvarjanje partnerstva (številka: 2/3, 2016)
Debatna kavarna: Pridobivanje znanja tujih jezikov v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju: smo na pravi poti? (številka: 2/3, 2016)
Nekaj iger za utrjevanje poštevanke (številka: 2/3, 2016)
Pomen športne dejavnosti za skladen telesni razvoj otrok (številka: 2/3, 2016)
Timsko poučevanje - primer medpredmetnega povezovanja v tretjem razredu (številka: 2/3, 2016)
Odgovornost šole za vzpostavljanje partnerskega modela sodelovanja s starši (številka: 2/3, 2016)
Ljudsko izročilo na razredni stopnji osnovne šole (številka: 2/3, 2016)
Pogledi staršev na izobraževanje nadarjenih učencev (številka: 2/3, 2016)
Mnenja staršev o pouku in učnem okolju podružničnih šol (številka: 2/3, 2016)
Pomen glasnega branja odraslih otrokom na začetku opismenjevanja (številka: 2/3, 2016)
Kaj skrbi starše najmlajših šolarjev in kako lahko učitelji pomagamo? (številka: 2/3, 2016)
Debatna kavarna (številka: 2-3, 2016)
Odnosi ustvarjajo dobro življenje (številka: 2-3, 2016)
2017
47
številka: 1 (2017)
številka: 2 (2017)
številka: 3 (2017)
Prva najava 4. Konference za učitelje naravoslovnih predmetov, ki bo od 26. do 27. oktobra 2017 v Laškem (številka: 1, 2017)
Intervju s Polono Legvart, dobitnico priznanja Blaža Kumerdeja (številka: 1, 2017)
Ljudska pripoved pri pouku književnosti (številka: 1, 2017)
Poučevanje ulomkov in decimalnih števil na razredni stopnji v mednarodni perspektivi (številka: 1, 2017)
Angleščina v prvem razredu - make a circle (številka: 1, 2017)
Naravoslovno znanje četrtošolcev v raziskavi TIMSS 2015 (številka: 1, 2017)
Orientacijski pohod "Z glavo v naravo" (številka: 1, 2017)
Čas izzivov in iskanja novih možnosti (številka: 1, 2017)
Časoris, prvi spletni časopis za otroke (številka: 1, 2017)
Učitelji in učitelji razrednega pouka, pridružite se SCIENTIXU! (številka: 1, 2017)
Ocenjevati narek v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju ali ne? (številka: 1, 2017)
Društvo Bralna značka Slovenije - ZPMS (številka: 1, 2017)
Opismenjevanje s pomočjo pedagogike montessori (številka: 1, 2017)
Predstavitev projekta: Krepitev kompetence podjetnosti in spodbujanje prožnega prehajanja med izobraževanjem in okoljem v osnovnih šolah - POGUM (številka: 2, 2017)
Domača naloga - zakaj, koliko, kako jo pregledati, kaj narediti s "pozabljenimi nalogami"? (številka: 2, 2017)
Pravljični hodnik (številka: 2, 2017)
Pouk z učenci priseljenci (številka: 2, 2017)
Pouk, ki omogoča pogovor, interakcijo in izmenjavo informacij (številka: 2, 2017)
Čuječnost v šolskem okolju (številka: 2, 2017)
Darilna slikanica Kako je gospod Feliks tekmoval s kolesom (številka: 2, 2017)
Ustvarjalno reševanje matematičnih problemov in formativna povratna informacija (številka: 2, 2017)
Inkluzija kot posebnost normalnosti (številka: 2, 2017)
Razvijanje grafomotoričnih spretnosti s pomočjo didaktičnih ploščic (številka: 2, 2017)
Predstavitev projekta: Naravoslovno-matematična pismenost, razvoj kritičnega mišljenja in reševanja problemov - NA-MA POTI (številka: 2, 2017)
Kamišibaj gledališče v šoli (številka: 2, 2017)
Predstavitev projekta: Bralna pismenost in razvoj slovenščine - OBJEM (številka: 2, 2017)
Digitalna pismenost vseh državljanov (številka: 2, 2017)
Spremljanje učenca mora služiti nadaljnjemu učenju in poučevanju (številka: 2, 2017)
Podoba sodobne šole (številka: 2, 2017)
Čeprav je ni, je povsod: geologija v vzgojno-izobraževalnem sistemu (številka: 3, 2017)
Podoba pokrajine v pravljicah in povedkah (številka: 3, 2017)
Vodenje razreda za dobro klimo ter pomen socialnega in čustvenega učenja (številka: 3, 2017)
Socialno in čustveno opismenjevanje kot izziv današnjega časa (številka: 3, 2017)
Celoletno pregledno ocenjevanje znanja - da ali ne? (številka: 3, 2017)
Vzgajanje bralca in uporaba slikanice v 1. razredu (številka: 3, 2017)
Utrjevanje pri matematiki v 2. razredu - formativno spremljanje (številka: 3, 2017)
Cankarjevo leto (številka: 3, 2017)
Biti vključen (številka: 3, 2017)
Pedagoška digitalna pismenost (številka: 3, 2017)
Zakaj je formativno spremljanje ključ do vključujoče šole? (številka: 3, 2017)
Učimo učence misliti (številka: 3, 2017)
Vključujoča šola - izjema ali pravilo (številka: 3, 2017)
Procesnost vrednotenja pisnih izdelkov na tekmovanju učencev za Cankarjevo priznanje v 1. triletju (številka: 3, 2017)
Formativno spremljanje v podporo vsakemu učencu (številka: 3, 2017)
2018
43
številka: 1 (2018)
številka: 2 (2018)
številka: 3 (2018)
Počitniške ustvarjalnice (številka: 1, 2018)
Vloga staršev v procesu opismenjevanja otroka (številka: 1, 2018)
Mediji, zaviralci oziroma vzpodbujevalci likovne ustvarjalnosti otrok (številka: 1, 2018)
Ob izidu 20-letnika revije Razredni pouk (številka: 1, 2018)
Prosta igra (številka: 1, 2018)
Elementi formativnega spremljanja v procesu načrtovanja in izvedbe govornih nastopov (številka: 1, 2018)
Kaj mora učenec narediti, ko dobi navodilo opazuj, uvrsti, razvrsti, uredi, priredi? (številka: 1, 2018)
Utrinki s konference za učitelje razrednega pouka (številka: 1, 2018)
"Skupaj v izzive" (številka: 1, 2018)
O pomenu branja (številka: 1, 2018)
Medkulturni projekt (številka: 1, 2018)
Številke, dober dan! (številka: 2, 2018)
Učitelj na poti profesionalnega razvoja (številka: 2, 2018)
Izkušnje z zgodnjim učenjem angleškega jezika v vrtcu in šoli (številka: 2, 2018)
Rešujmo matematične probleme (številka: 2, 2018)
Glasovna analiza malo drugače (številka: 2, 2018)
Pomen integracije športnega duha v vzgojno-izobraževalni proces (številka: 2, 2018)
Anja Štefan, Marjanca Jemec Božič: Kotiček na koncu sveta (številka: 2, 2018)
Da bo internet prijaznejši (številka: 2, 2018)
Digitalno opismenjevanje in izdelava didaktičnih digitalnih orodij za 1. razred (številka: 2, 2018)
Zakaj isti učitelj/-ica skozi celo prvo vzgojno-izobraževalno obdobje (prva tri leta osnovne šole)? (številka: 2, 2018)
Projekt "Voda kot življenjska vrednota" (številka: 2, 2018)
Razširjajmo znanje (številka: 2, 2018)
Primer dobre prakse medpredmetnega povezovanja (številka: 2, 2018)
Cankarjevo tekmovanje (številka: 3, 2018)
Promocija zdravja v 1. razredu (številka: 3, 2018)
Gibalne igre na razredni stopnji (številka: 3, 2018)
Kaj pravijo o bratovščini učenci? (številka: 3, 2018)
Podelitev literarne nagrade večernica (številka: 3, 2018)
Kaj pomeni znati poštevanko? (številka: 3, 2018)
Kakšno šolo si želimo (številka: 3, 2018)
Krepitev obmejne mobilnosti med šolami (številka: 3, 2018)
Kako spreminjati na bolje pouk, učence, sebe? (številka: 3, 2018)
Prehod otroka v osnovno šolo (številka: 3, 2018)
Poučevanje prve pomoči v 1. in 2. triletju (številka: 3, 2018)
Priprave na Cankarjevo tekmovanje (številka: 3, 2018)
Cankarjevo tekmovanje na razredni stopnji v šolskem letu 2018/2019 (številka: 3, 2018)
Vključevanje učencev v popravljanje napak (številka: 3, 2018)
Od ideje do uprizoritve (številka: 3, 2018)
Kaj pa digitalno branje? (številka: 3, 2018)
2019
37
številka: 1 (2019)
številka: 2 (2019)
številka: 3 (2019)
Na učenca osredinjen pouk na prostem (številka: 1, 2019)
Branje od 1. do 5. razreda (in naprej) (številka: 1, 2019)
Uporaba lutke pri pouku angleščine (številka: 1, 2019)
Slikanica 1001 pravljica (številka: 1, 2019)
Vpliv čustev na učno uspešnost na razredni stopnji (številka: 1, 2019)
Podružnične osnovne šole s kombiniranimi oddelki (številka: 1, 2019)
Všečnost (že) v šoli (številka: 1, 2019)
Vodenje razreda po načelih formativnega spremljanja (številka: 1, 2019)
Kjer se srečata družboslovje in naravoslovje (številka: 1, 2019)
Obisk osnovne šole na Škotskem (številka: 1, 2019)
Mednarodne raziskave o odnosu četrtošolcev do znanja (številka: 2, 2019)
Z gibanjem do matematičnega znanja v 1. razredu (številka: 2, 2019)
Uprizoritev pravljice Rdeča kapica po načelih formativnega spremljanja (številka: 2, 2019)
Domače branje pri pouku književnosti v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju (številka: 2, 2019)
Olimpijske igre - ideja za športni dan (številka: 2, 2019)
Pouk v lokalni gambijski šoli (številka: 2, 2019)
Pomen gibanja pri učencih na začetku šolanja (številka: 2, 2019)
Digitalno državljanstvo v Evropski uniji (številka: 2, 2019)
Animirani film kot produktivni likovni odziv na branje slikanice brez besedila (številka: 2, 2019)
Z lutko in igro do večje motivacije pri matematiki (številka: 2, 2019)
Izboljšanje jezikovnih kompetenc učiteljev nemščine (številka: 2, 2019)
Desetnica 2019 (številka: 2, 2019)
Vključevanje igre v zgodnje učenje angleščine (številka: 2, 2019)
Refleksije razrednega učitelja (številka: 3, 2019)
Spoznavanje gledališke umetnosti v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju (številka: 3, 2019)
Interdisciplinarna narava slikanice (številka: 3, 2019)
Erasmus+: osnovnošolci OŠ Majde Vrhovnik po Evropi (številka: 3, 2019)
Razvijanje recepcijske empatije do literarnega lika (številka: 3, 2019)
Kako postati računalniški maček ali programiranje na razredni stopnji je zakon! (številka: 3, 2019)
Tablice in prvošolčki (številka: 3, 2019)
Otroška joga v šoli (številka: 3, 2019)
Da bi trio golaznikus še dolgo godel (številka: 3, 2019)
Kaj je govorno nastopanje in kdaj ter kako ga ocenjevati? (številka: 3, 2019)
Poučevanje s kužkom (številka: 3, 2019)