. r: ': ' r. ::.:x.:.::; URADNE OBJAVE Koper, 7. novembra 1995 Št. 21 Občina Hirska Bistrica - ODLOK o organizaciji in detovnem področju občinske uprave Občine Hirska Bistrica Mestna občina Koper Comune citta^ di Capodistria - OBVEZNA RAZLAGA drugega odstavka 69. čiena Statuta Mestne občine Koper (Uradne objave, št. 9/95) - L'INTERPRETAZIONE AUTENTICA de! secondo comma deH'articolo 69 de!!o Statuto de! Comune citta' di Capodistria (BoHettino uff. n. 9/95) SKLAD STAVBNIH ZEMLJEŠČ MESTNE OBČ!NE KOPER FONDO PER LE AREE EDHF!CAB!H DEL COMUNE C!TTÀ DI CAPOD!STR!A - STATUT Sk!ada stavbnih zem!jišč Mestne občine Koper - STATUTO de! Fondo per !e aree edificatili de! Comune citta' di Capodistria OBČtNA tURSKA BtSTRtCA Na pod!agi 49. č!ena Zakona o !oka!ni samoupravi (Uradni !ist RS, št 72/93, 6/94 - odločba Ustavnega sodišča RS, 45/94 - od!očba Ustavnega sodišča RS in Uradni !ist RS, št. 57/94 in 14/95) ter skladno z določili 16. in 44. č!ena Statuta Občine Ilirska Bistrica (Uradne objave, št. 18/95) je Občinski svet občine Hirska Bistrica na svoji seji, dne 23. oktobra 1995, na predlog župana spreje! ODLOK O ORGANIZACIJI IN DELOVNEM PODROČJU OBČINSKE UPRAVE OBČINE ILIRSKA BISTRICA L č!en S tem odlokom se ustanovijo organi občinske uprave, določi delovno področje in okvirni način delovanja občinske uprave. 2. č!en Občinska uprava je enovita uprava in strokovni organ občine, ki opravlja upravne in strokovne naloge iz pristojnosti občine. Občinska uprava opravlja naloge v skladu z zakoni in drugimi predpisi ter v skladu s statutom in drugimi akti občine. 3. č!en Občinsko upravo vodi župan in opravlja druge naloge iz pristojnosti občine, določene v zakonu in statutu občine. Za neposredno izvajanje nalog skrbi tajnik občinske uprave. Župan lahko pooblasti tajnika za podpisovanje določenih aktov poslovanja. 4. č!en Organi občinske uprave, ki neposredno poslujejo z občani, morajo opravljanje svojega dela organizirati taxo, da je občanom omogočeno, da v čtm krajšem času uveljavijo svoje pravice in izvršujejo svoje obveznosti. 5. č!en Občinska uprava opravlja na delovnih področjih, določenih s tem odlokom, naslednje upravne naloge: .. - izvajanje občinskih predpisov za izvrševanje statuta, odlokov ter drugm splošnih aktov in odločitev občinskega sveta, - izdajanje posamičnih upravnik aktov, j ut,. - priprava splošnih aktov, proračuna in zaključnega računa ter drugih aktov, poroči! in gradiv za občinske odbore in občinski svet, . . - opravljanje strokovnih, administrativnih in tehničnih nalog za občinske organe, . t, - opravljanje vseh računovodskih, knjigovodskih in blagajniških ter drugi administrativno tehničnih del v zvezi z izvajanjem občinskega proračuna, delovanja občinskih organov in uprave, ....................... - upravljanje z občinskim premoženjem, zagotavljanje izvajanja javnih sluz in zavodov ter nadzor nad njihovim izvajanjem, . , ; - pospeševanje razvoja na področju gospodarstva, gospodarske mtras re, družbenih dejavnosti ter zaščite in reševanja,.........^ . .. - - priprava aktov za odločanje o prostoru v občini, ki vključuje tudi pnp sprejem prostorskih planskih aktov, - priprava aktov za odločanje o posegih v prostor lokalnega pome , - priprava aktov o ustanovitvi javnih zavodov in javnih podjetij, .. - priprava koncesijskih aktov, vodenje postopkov za dodelitev j izdajanje odločb o koncesijah, - urejanje prometa, ki je v pristojnosti občine, - opravljanje drugih de! in nalog, ki jih določi župan. m II. ORGANIZACIJA OBČINSKE UPRAVE 6. č!en . - Naloge iz pristojnosti občine po pooblastilu župana opravljajo tajn , organizacijske enote občinske uprave in občinske javne službe. 7. č!en Občinska uprava ima naslednje notranje organizacijske enote - urad župana, - oddelek za gospodarstvo in finance, - oddelek za gospodarsko infrastrukturo, - oddelek za družbene dejavnosti, - strokovno službo občinskega sveta, - strokovno-tehnično službo. Za izvajanje posameznih nalog župan lahko ustanovi projektno skupino, kateri se v sklepu določi obseg nalog in sredstva za delovanje. 8. č!en Oddelek vodi načenik oddelka, ki ga imenuje župan in je odgovoren županu, podžupanu in tainiku občine, urad župana pa neposredno vodi tajnik občine Načelniki oprav!jajo istočasno tudi dela m naloge samostojnih strokovnih sodelavcev za dela in naloge posameznega oddelka. 9. č!en Urad župana opravlja naloge strokovnega in organizacijskega značaja, pomembne za delo občinske uprave, ki se nanašajo na: - delovanje občinskega sveta, župana in občinske uprave, - pripravo odlokov in drugih splošnih aktov ter pogodb, - strokovna dela v zvezi z volitvami in imenovanji, - naloge na področju zaščite, reševanja in požarnega varstva, - tehnične, organizacijske in druge zadeve strokovnega in organizacijskega značaja, pomembne za delo občinske uprave, - strokovne in organizacijske naloge za organe občine, druge organe in delovna telesa, - kadrovske zadeve, - vloge in pripombe na delo občinske uprave, - stike z javnostjo, - protokolarne zadeve (mednarodne, medobčinske in druge), - administrativno in tehnično pomoč krajevnim skupnostim - in druga opravila v skladu z zakoni in občinskimi predpisi. 10. č!en Oddelek za gospodarstvo in finance opravlja naloge, ki se nanašajo na: - gospodarjenje z občinskim premoženjem, - izdelavo in vodenje registra premoženja občine, - pripravo razvojnih programov, - svetovanje na področju podjetništva in obrti, - skrb za razvoj gospodarstva, pospeševanje malega gospodarstva, obrti in podjetništva, trgovske dejavnosti, gostinstva, turizma in drugih gospodarskih dejavnosti, - skrb za razvoj in pospeševanje kmetijstva in gozdarstva ter prometa s kmetijskimi in drugimi zemljišči, - spremljanje cen iz občinske pristojnosti, - sodelovanje pri pripravi projektov za prijavo na natečaje, - izvajanje programov javnih del, - vodenje oz. nadzor nad investicijami, v katere so vključena proračunska sredstva, . - vodenje investicij po ekonomski plati, - izvajanje javnih razpisov, - pripravo občinskih odlokov ,s področja gospodarstva, - pripravo koncesijskih aktov za področje gospodarstva, - pripravo, nadzor, sodelovanje ali vodenje posameznih projektov v okviru svojega delovnega področja, - sodelovanje z ostalimi subjekti in dejavniki na področju gospodarstva, - opravljanje drugih nalog iz občinske pristojnosti na področju gospodarske dejavnosti; - pripravo občinskega proračuna in zaključnega računa, - finančno poslovanje, - blagajniško poslovanje, - obračun osebnih dohodkov, . - računovodstvo in knjigovodstvo, - fakturiranje, . - pripravo strokovnih nalog v zvezi s financiranjem javnin služp, - opravljanje finančno-računovodskih poslov za druge uporabnike, - pripravo občinskih odlokov s področja financ, - pripravo aktov, gradiv, poročil in drugih informacij za občinske organe in za potrebe zunanjih institucij ter državnih organov, - druge naloge s področja javnega sektorja. 11. člena Za lokalno gospodarsko infrastrukturo, sklad stavbnih zemljišč in stanovanjski sklad (v besedilu: oddelek za gospodarsko infrastrukturo) opravlja naloge, ki se nanašajo na: - lokalne gospodarske javne službe, - lokalne javne ceste in javne poti, - urejanje prometa, - stanovanjsko gospodarstvo, - varstvo okolja, - urejanje prostora in urbanizem, - stavbna zemljišča, - prostorsko planiranje, - vodenje investicij po tehnični plati, - izvajanje javnih razpisov, Koper, 7. novembra 1995 - $t. 21 - strokovne, tehnične in organizacijske naloge v zvezi z javnimi razpisi m izbiro izvajalcev, - skrb za varovanje zraka, tal, vodnih virov, varstvo pred hrupom, zbiranje m odlaganje odpadkov, - opravljanje drugih nalog iz pristojnosti občinske uprave na področju komunalnih dejavnnosti. 12. člen Oddelek za družbene dejavnosti opravlja naloge, ki se nanašajo na: - vzgojo, izobraževanje in informacijsko-dokumentacijsko dejavnost, - zdravstvo, - kulturo in kulturno dediščino, - socialno varstvo, - šport, telesno kulturo in rekreacijo, - znanstveno raziskovalno dejavnost, - izvajanje programov javnih del, - naloge s področja zaščite, reševanja in požarne varnosti, - skrb in spremljanje kadrovske politike in zaposlovanja, - druge naloge iz pristojnosti občinske uprave na področju družbenih dejavnosti in prenesenih nalog s strani države. 13. člen Strokovno službo občinskega sveta vodi sekretar občinskega sveta, služba pa opravlja naloge, ki izhajajo iz opravil in dela občinskega sveta in delovnih teles oočinskega sveta in sicer: - priprava gradiv in osnutkov sklepov, - zagotovitev pogojev za delo sveta in delovnih teles, - pisanje zapisnikov, sestava sklepov, vprašanj predlogov in pobud svetnikov ter posredovanje le-teh odgovornim, - spremljanje izvajanja sklepov sveta, - tolmačenje občinskih aktov, - druge naloge za občinski svet in občinsko upravo na zahtevo OS, predsednika in župana. Za svoje delo je odgovoren občinskemu svetu, predsedniku občinskega sveta in županu za naloge, ki mu jih nalagata. 14. člena Strokovno-tehnična služba je za delo odgovorna tajniku občine in opravlja naloge in dela s področja vzdrževanja zgradb, okolice in opreme, čiščenja prostorov, telefonije, vzdrževanja voznega parka in naloge po navodilu županovega urada. 15. člen Naloge iz pristojnosti občinske uprave na področjih, ki niso našteta v členih od 9 do 14, opravlja tisti oddelek, v čigar delovno področje spada naloga po svoji naravi. O tem odločata župan in tajnix. Če je zadeva takšna, da po svoji naravi ne spada v področje posameznih oddelkov, jo opravlja urad župana. 16. člen Za usklajevanje dela med posameznimi oddelki občinske urave skrbi posvetovalno telo - kolegij, ki ga sestavljajo: župan, tajnik in načelniki. Seje sklicuje župan oziroma po njegovem pooblastilu tajnik. 17. člen Tajnika imenuje občinski svet na predlog župana. Tajnik ima položaj občinskega funkcionarja in se zanj smiselno uporabljajo določbe zakona o funkcionarjih v državnih organih. 18. člen Delo občinske uprave je javno. O delu občinske uprave obvešča javnost župan ali druga pooblaščena oseba. Občinska uprava oziroma njeni delavci morajo varovati tajnost podatkov, ki so z zakonom al! drugimi predpisi določeni kot osebna, državna ali uradna tajnost. 19. člen Za pripravo in izvedbo posameznih enkratnih ali občasnih zahtevnejših nalog, ki terjajo aktivnost dveh ali več organizacijskih enot, župan lahko imenuje delovne skupine ali projektne skupine, katerih vodje neposredno odgovarjajo županu za delo v zvezi z opredeljenimi nalogami in projekti. 20. člen Upravne in strokovne naloge občinske uprave opravljajo tajnik, upravni delavci in strokovno tehnični delavci v skladu z aktom o sistemizaciji delovnih mest občinske uprave, ki jo določi župan, 21. člen Delavce občinske uprave sprejema v delovno razmerje župan na podlagi sistemizacije delovnih mest. Za sprejemanje v delovno razmerje in odločanje o drugih pravicah iz delovnega razmerja lahko župan pooblasti tajnika občinske uprave. O disciplinski odgovornosti delavca v občinski upravi odloča na prvi stopnji župan, na drugi stopnji pa tričlanska disciplinska komisija, ki jo imenuje občinski svet. 22. člen Za delavce v občinski upravi se smiselno uporabljajo predpisi o delovnih razmerjih in plačah, ki veljajo za delavce v državni upravi. Delavcem v občinski upravi določi plačo župan v skladu z zakonom. 23. člen V upravnem postopku o upravnih stvareh iz občinske in prenesene državne pristojnosti odločajo uradne osebe po zakonu o splošnem upravnem postopku in po posebnih postopkih, določenih z zakonom. 24. člen Župan v roku enega meseca po sprejemu tega odloka določi organizacijo občinske uprave in sprejme akt o načrtu delovnih mest ter na osnovi le- tega sklene delovna razmerja z že zaposlenimi, oziroma razpiše prosta delovna mesta. 25. člen Funkcionarji, ki so v rednem delovnem razmerju v občinski upravi, ne smejo opravljati pridobitniške dejavnosti. 26. člen Ta odlok začne veljati takoj po objavi v Uradnih objavah, uporablja pa se z dnem, ko ga sprejme občinski svet. Številka: 012-9/95-2 Ilirska Bistrica, 23. oktobra 1995 Predsednik občinskega sveta Zorko Šajn, dipl. inž., l.r. MESTNA OBČ!NA KOPER Občinski svet Koper Občinski svet XI ^ /Huna Statuta Mestne občine Koper (Uradne objave, št. 9/95) in H5^ Movn ka Občinskega sveta Mestne .6č.ne Koper (Uradne obj^ š?. W95) je OMmslti svet Mestne občine Koper na se,, dne 24. oktobra 1995 '*"'*'* OBVEZNO RAZLAGO DRUGEGA ODSTAVKA 69. ČLENA STATUTA MESTNE OBČINE KOPER (Uradne objave, št. 9/95) "K^jT^mìndatna vprašanja. volitve in imenovanja ph nhpravi nredlogalandidatnih list za delovna telesa upošteva število članov obAnskega sJeuuF posameznih političnih strank oziroma list ter temu ^trezno zastopanost v delovnitf telesih, ob pogoju zadostnega števila vloženih kandidatur iz vseh političnih strank oziroma list in njihovo sorazmerno vloženost za posamezna delovna telesa, tako da določi tako sestavo 'e-^eh da so v njih sorazmerno zastopane politične stranke oziroma liste glede na njihov odstotek zastopanost) v občinskem svetu." Št.: 028/S-2/95 Koper, 24. oktobra 1995 Predsednik LOJZE PERIC COMUNE CiTTÀ Di CAPODiSTRiA Consiglio comunale Visto l'articolo 27 dello Statuto de! Comune città di Capodistria (Bollettino uff n 9/95) e l'articolo 135 de! Regolamento intemo de! Consiglio comunale de! Comune città di Capodistria (Bollettino uff. n. 16/95) ih Consiglio comunale del Comune città di Capodistria, nella sessione de! 24 ottobre 1995, ha approvato L'INTERPRETAZIONE AUTENTICA DEL SECONDO COMMA DELL'ARTICOLO 69 DELLO STATUTO DEL COMUNE CITTA DI CAPODISTRIA (Bollettino uff. n. 9/95) dal seguente testo: d "Nell'approntare le liste dei candidati a membri degli organi interni la Commissione per i mandati, le elezioni e le nomine tiene conto della consistenza numerica dei membri del consiglio appartenenti a singoli partiti o liste e la conseguente rappresentanza negli organi interni in funzione de! numero sufficiente di candidati proposti provenienti da tutti i partiti politici ovvero liste e la relativa rappresentanza proporzionale nei singoli organi interni. La commissione di cui sopra definisce la composizione degù organi intemi in modo da assicurare la rappresentanza di tutti ipartiti ovvero liste proporzionalmente alla loro rappresentanza percentuale nel Consiglio comunale." N.: 028/S-2/95 I! presidente Capodistria, 24 ottobre 1995 LOJZE PERIC SKLAD STAVBNIH ZEMLJIŠČ MESTNE OBČINE KOPER Na podlagi 31. člena Zakona o stavbnih zemljiščih (Uradni list SRS, št. 33/84, 32/85 in 33/89) in 8. člena Odloka o ustanovitvi Sklada stavbnih zemljišč Mestne občine Koper (Uradne objave št. 13/95) je upravni odbor Sklada stavnih zemljišč Mestne občine Koper na seji dne 27. septembra 1995 sprejel STATUT SKLADA STABVNIH ZEMLJIŠČ MESTNE OBČINE KOPER I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem statutom se podrobneje ureja notranja organizacija in način poslovanja Sklada stavbnih zemljišč Mestne občine Koper (v nadlajevanju: Sklad) v skladu z zakonom in Odlokom o ustanovitvi Sklada stavbnih zemljišč Mestne občine Koper, ki ga je sprejel Občinski svet Mestne občine Koper na seji dne 15. junija Ta statut določa delovno področje Sklada, notranjo organizacijo Sklad načm poslovanja Sklada, naloge in pristojnosti upravnega odbora in predsednik upravnega odbora, imenovanje in naloge drugih delovmh teles Sklada, postope za sprejem statuta Sklada ter druga vprašanja, ki so pomembna za delo Sklada II. STATUSNE DOLOČBE 3. člen - ^ Sklad je pravna oseba s pravicami, z obveznostmi in odgovornostmi, ki ji ima po zakonu, odloku o ustanovitvi in tem statutu. in razm)kip^"°st' je Sklad odgovoren z vsemi sredstvi, s katerimi upravlj stavbmh zctnljtšč Mestne občine Koper in v italijanske ^ ^ ed.Bcab.li del Cornane città di Ca^odistria. Sedež Sklada je v Kopru, Verdijeva 6. ^ info^^"* '"°' ?" Luciji RS za plačilni primet. nadziranje Sklad .ma žig okrogle oblike z imenom Sklada. III. DEJAVNOSTI SKLADA 4. člen SkladJmTtem ŠHtrno^ '° z zakonom, odlokom o ustanovi! stavOnlfze^ijišč z^raditev"^'"' ^e pridobivanja, urejanja in oddajat Koper, 7. novembra 1995 - Št. odloča 5. člen Sklad opravlja naslednje dejavnosti ^ * NEPREMIČNINAMI Eos.'°YMVe z lastnimi nepremičninami Dajanje lastmh nepremičnin v najem K/70.32 Upravljanje z nepremičninami za plačilo ali po pogodbi L/75. DEJAVNOST JAVNE UPRAVE IN OHRAMRF? SOCIALNO ZAVAROVANJE OBRAMBE, OBVEZNO L/75.11 Dejavnost javne uprave L/75.13 Dejavnost javnih ustanov za pospeševanje poslovne dejavnosti .... 6. člen Dejavnost! rz prejšnjega člena tega statuta opravlja Sklad s tem, da: - pridobiva m odtujuje stavbna zemljišča s soglasjem občinskega sveta Kope/"'*' ' s'av*"""" zemljišči na območju Mestne občine . pridobivanje in urejanje stavbnih zemljišč v naseljih in na drugih območjih, ki se urejajo s prostorskimi izvedbenimi akti, - sprejema investicijske programe urejanja stavbnih zemljišč, - skrbi za izvajanje investicijskih programov urejanja stavbnih zemljišč ter a o oddaji investicijskih de! izvajalcem, - upravlja s sredstvi za pridobivanje in oddajanje stavbnih zemljišč, - opravka druge naloge v skladu z Zakonom o stavbnih zemljiščih, odlokom o ustanovitvi Sklada, posebnih sklepom občinskega sveta in tem statutom. IV. ORGANIZACIJA IN DELOVANJE SKLADA 7. člen Organi Sklada so: - upravni odbor, - stalna in občasna delovna telesa, ki jih ustanovi upravni odbor. 8. člen Sklad upravlja upravni odbor. Upravni odbor ima predsednika, namestnika predsednika in 5 članov. Upravni odbor imenuje občinski svet izmea članov sveta in občanov na predlog Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja. 9. člen Upravni odbor Sklada: - sprejema statut Sklada in druge splošne akte, - sprejema finančni plan, letni program de! in nalog Sklada ter zaključni račun Sklada, - sprejema sklepe o pridobivanju in odtujevanju stavbnega zemljišča, - predlaga občinskemu svetu v potrditev sklepe glede pridobivanja in odtujevanja stavbnih zemljišč, - ustanavlja stalna in občasna delovna telesa, določa njihov delokrog in imenuje člane, - sprjema investicijske programe urejanja stavbnih zemljišč, - odloča o najemnju kreditov in o združevanju sredstev Sklada, - sprejema druge Ate in ukrepe ter obravnava druga vprašanja, ki jih določa zakon, odlok in statut. 10. člen Člani upravnega odbora imajo zlasti naslednje pravice in dolžnosti: - odločati o zadevah iz pristojnosti Sklada, - predlagati upravnemu odboru, da obravnava vprašanja, ki se nanašajo na delo Sklada, - zahtevati strokovno pomoč od občinskih organov in služb. 11. člen Upravni odbor dela in odloča na sejah. Upravni odbor se sestaja po potrebi. Sejo skliče predsednik upravnega odbora na lastno pobudo, če to zahteva več kot polovica članov upravnega odbora ali če to zahteva občinski svet. Predsednik upravnega odbora je dolžan v osmih dneh sklicati sejo upravnega odbora. 12. člen Upravni odbor veljavno sklepa, če je na seji prisotna večina članov odbora. Sklepi in druge odločitve so sprejeti, če je zanje glasovala večina vseh članov odbora. Glasovanje je javno, po sklepu upravnega odbora pa je lahko tudi tajno. 13. člen O sejah upravnega odbora in drugih teles Sklada se vodi zapisnik, katerega podpišeta predsednik in zapisnikar. 14. člen Predsednik upravnega odbora ima zlasti naslednje pristojnosti: - predstavlja m zastopa Sklad, - skrbi za organizacijo dela Upravnega odbora, - sklicuje seje upravnega odbora, predlaga dnevni red in vodi seje, - podpisuje sklepe in druge akte, sprejete na sejah upravnega odbora, - Koordinira delo organov Sklada in skrbi za sodelovanje sklada z občinskim svetom in odbori občinskega sveta, - opravlja druge naloge, ki so določene s tem statutom ali za katere ga pooblasti upravni odbor. . Predsednik je za svoje delo odgovoren upravnemu odboru m občmsKemu svetu. 15. člen Predsednik upravnega odbora ima pravico in dolžnost zadržati izvršitev aktov pravnega odbora in drugih organov Sklada, če ugotovi, da so v zakonom, odlokom, statutom in drugimi akti ter opozoriti organ, ki je akt sprejel. 16. člen Predsednika upravnega odbora v njegovi odsotnosti z vsemi pravicami m dolžnostmi nadomešča namestnik predsednika. 17. člen , Upravni odbor Sklada lahko ustanovi stalaa ah začasna delovna te eM za popravo prediogov, skiepov, pogodb in drug.h gradiv, ki jih sprejme upravni odbor oz., ki jih le ta predlaga v potrditev občinskemu svetu. 18. člen , .. , Deiovno področje, sestavo, mandat in druge pristojnosti deiovmh teles se določi s sklepom o ustanovitvi. 19. člen Nadzor nad delom stalnih ali začasnih teles Sklada opravlja upravni odbor. IV. NADZOR NAD DELOM SKLADA 20. člen Nadzor nad delom Sklada, izvajanjem tega statuta in drugih odločitev opravlja občinski svet. 21. člen Upravni odbor Sklada mora najmanj enkrat letno poročati občinskemu svetu o svojem delu in o izvrševanju nalog Sklada. V. PROGRAM DELA SKLADA 22. člen Za uresničevanje politike občine glede pridobivanja, urejanja in oddajanja stavbnih zemljišč za graditev, sprejme upravni odbor letni program de! in nalog. Letni program del in nalog Sklada potrdi občinski svet. VI. SREDSTVA SKLADA 23. člen Sklad upravlja in razpolaga z denarnimi sredstvi, namenjenimi za pridobivanje m urejanje stavbnih zemljišč v občini. Sredstva Sklada so: - sredstva, zbrana iz naslova oddaje stavbnega zemljišča v uporabo, ml^rispevki investitorjev k stroškom za pripravo in opremljanje stavbnega - druga sredstva. 24. člen Upravni odbor s sklepom določi podpisnike finančnih listin Sklada. 25. člen Sklad lahko, v skladu z veljavno zakonodajo, najema kredite. 26. člen Namen in uporaba sredstev Sklada se opredeli z letnim finančnim načrtom. Finančni načrt sprejme upravni odbor, potrdi pa občinski svet. 27. člen O izvršitvi finančnega načrta sprejme upravni odbor zaključni račun, ki ga potrdi občinski svet. VIL STROKOVNA IN DRUGA OPRAVILA 28. člen Strokovna, administrativno-tehnična in druga opravila za Sklad opravlja Urad za okolje in prostor. Upravni odbor lahko določena dela poveri tudi drugim pravnim ali fizičnim osebam. VIL JAVNOST DELA SKLADA 29. člen Vsi podatki o delu Sklada so javni, razen tistih, za katere upravni odbor določi, da so poslovna tajnost. Podatki, Ki veljajo za tajne, se smejo dajati le organom, ki so za zbiranje takih podatkov zakonsko pooblaščeni. 30. člen Sporočila javnosti posreduje predsednik upravnega odbora in osebe, katere predsednik za to pooblasti. IX. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 31. člen Spremembe in dopolnitve tega statuta se sprejemajo po enakem postopku kot ta statut. 32. člen Ta statut začne veljati osmi dan po objavi v Uradnih objavah. Številka: 028/S-7/95 Predsednik upravnega odbora Datum: 27. septembra 1995 BRANKO KODRIČ, l.r. Statut je v skladu z 31. členom Zakona o stavbnih zemljiščih (Uradni list SRS, št. 18/84,32/85 in 3389) in 8. členom Odloka o ustanovitvi Sklada stavbnih zemljišč Mestne občine Koper (Uradne objave št. 134/95) potrdi! Občinski svet Mestne občine Koper na seji dne 24. oktobra 1995. Številka: 028/S-7/95 Predsednik občinskega sveta Datum: 24. oktober 1995 LOJZE PERIC, l.r. FONDO PER LE AREE ED1F1CAB1L1 DEL COMUNE CITTÀ Dl CAPOD1STRIA Visto l'articolo 31 della Legge sui terreni edificagli (Gazzetta uff. della RSS, n. 33/84, 32/85 e 33/89) e l'articolo 8 de! Decreto sulla costituzione del Fondo per le aree edificabili del Comune città di Capodistria (Bollettino uff. n. 13/95), il consiglio d'amministrazione de! Fondo per le aree edificabili de! Comune città di Capodistria, nella riunione de! 27.9.1995, ha approvato il seguente STATUTO DEL FONDO PER LE AREE EDIFICABILI DEL COMUNE CITTA DI CAPODISTRIA I DISPOSIZIONI GENERALI Articolo 1 Con il presente statuto viene regolato l'assetto organizzativo e le modalità di gestione de! Fondo per le aree edificabili de! Comune città di Capodistria (nel seguito: Fondo), come sancito dalla legge e da! Decreto sulla costituzione de! Fondo per le - aree edificabili de! Comune città di Capodistria, approvato da! Consiglio comunale del Comune città di Capodistria ne! corso della sessione tenutasi il 15.6.1995. Articolo 2 II presente statuto stabilisce le attribuzioni, l'assetto organizzativo, le modalità di gestione, le mansioni e le competenze del consiglio d'amministrazione del Fondo come pure de! presidente del medesimo, la nomina e le mansioni degli organi intemi de! Fondo, le modalità di approvazione dello statuto del Fondo nonché altre questioni rilevanti per il funzionamento de! Fondo. II DISPOSIZIONI STATUTARIE Articolo 3 H Fondo ha personalità giuridica cui spettano i diritti, gli obblighi e le Koper, 7. novembra 1995 - Št. 21 responsabilità previsti da!ia legge, da) Decreto di costituzione e da! presente statuto. I) Fondo risponde dei propri obblighi con tutti i mezzi di cui dispone e che sono affidati a!!a sua gestione. La denominazione de) Fondo è: Fondo per )e aree edificabih de! Comune città di Capodistria. !) Fondo ha sede in Capodistria, via Verdi 6. !) Fondo dispone di un proprio conto, aperto presso l'Agenzia de!!a Repubbhca di S)ovenia per i! giro di affari, i! controllo e ['informazione. f! Fondo ha un proprio timbro di forma circo!are, con all'interno )a denominazione de! Fondo. HI ATTIVITÀ DEL FONDO Articolo 4 Le attribuzioni e !e mansioni de! Fondo sono stabihte da!!a !egge, da! decreto su!!a costituzione de! Fondo nonché da! presente statuto. I! Fondo attua !a pohtica de! comune in materia dell'acquisto, de!!a sistemazione e de)!a cessione de!!e aree edificabih ai fini di costruzione. Articolo 5 Le mansioni di cui all'articolo precedente de! presente statuto vengono esp!etate da! Fondo, i! qua!e: - acquista ed aliena i terreni edificabih co) consenso de! Consigho comuna!e, - amministra e gestisce i terreni edificabih neha circoscrizione de! Comune città di Capodistria, - provvede a finanziare l'acquisto e !a sistemazione delle aree edificabih negh abitat! ed in altri ambiti territonali regolati dai piani attuativi territoriali, - cura l'attuazione dei programmi di investimento retativi aha sistemazione dei terreni edificabih e decide degli appalti, - amministra i mezzi destinati all'acquisto ed aha cessione dei terreni edificabih, - espleta altri compiti, in armonia con !a Legge sui terreni edificabih, co! decreto suha costituzione de! Fondo, con l'apposita deliberazione de! Consigho comunale e col presente statuto. IV ASSETTO ORGANIZZATIVO E FUNZIONAMENTO DEL FONDO Articolo 6 Sono organi de! Fondo: - i! consiglio d'amministrazione, - organi interni permanenti ed occasionali, costituiti da! consigho d'amministrazione. Articolo 7 Il Fondo viene gestito da! relativo consiglio d'amministrazione. Il consiglio d'amministrazione ha un proprio presidente, vicepresidente e $ membri. I! consigho d'amministrazione viene nominato dal Consigho comunale che sceglie tra i propri membri ed i cittadini, operando su proposta della Commissione per i mandati, le elezioni e le nomine. Articolo 8 Il consigho d'amministrazione del Fondo: - approva lo statuto del Fondo ed altri atti generali, - approva il piano finanziano, il piano annuale di lavoro ed il conto consuntivo de! Fondo, - approva le deliberazioni in materia dell'acquisto e dell'alienazione dei terreni edificabih, - sottopone all'approvazione del Consigho comunale le deliberazioni riguardanti l'acquisto e l'alienazione dei terreni edificabih, - costituisce organi intemi permanenti ed occasionali, definisce le rispettive attribuzioni e ne nomina i membri, - approva i programmi di investimento riguardanti la sistemazione dei terreni edificatili, - decide dell'assunzione di prestiti nonché dell'associazione dei mezzi del Fondo, - approva altri atti e provvedimenti ed esamina altre questioni definite dalla legge, dal decreto e dallo statuto. Articolo 9 Ai membri del consigho d'amministrazione spettano i seguenti diritti ed obblighi: - decidere delle questioni di competenza del Fondo, - proporre al consigho d'amministrazione l'esame delle questioni relative al lavoro dei Fondo, - richiedere l'assistenza tecnica agli organi e servizi comunali Articolo 10 I! consigho d'amministrazione svolge il proprio operato ed adotta le proprie decisioni ne! corso delle riunioni. Il consigho d'amministrazione si riunisce secondo le necessità. La riunione viene convocata dal presidente de! consigho d'amministrazione che agisce su propria iniziativa, su richiesta della metà più uno dei membri de! consiglio d'amministrazione oppure su richiesta de! Consigho comunale. I! presidente de! consigho d'amministrazione ha l'obbligo di convocare la riunione de! consigho entro otto giorni. Articolo 11 II consiglio d'amministrazione si ritiene deliberativo se è presente alla riunione la maggioranza dei suoi membri. Le deliberazioni e le altre decisioni si ritengono approvate se ricevono il voto favorevole della maggioranza di tutti i membri del consigho. I! consigho delibera di regola col voto palese, ma può ricorrere al voto segreto se il consigho d'amministrazione decida in tal senso. Articolo 12 Delle riunioni del consigho d'amministrazione viene redatto un verbale, sottoscritto da! presidente e dal verbalizzante. Articolo 13 A! presidente de! consiglio d'amministrazione spettano in particolare le seguenti attribuzioni: - potere di rappresentanza de! Fondo, - cura dell'organizzazione del lavoro de! Fondo, - convocazione delle riunioni de! consigho d'amministrazione, compilazione dell'ordine del giorno e conduzione delle riunioni, - sottoscrizione delle deliberazioni e di altri atti, approvati nel corso delle riunioni del consigho d'amministrazione, - coordinamento dei lavori svolti dagli organi del Fondo e cura della collaborazione de! Fondo con il Consigho comunale nonché coi comitati del consigho comunale, . di a.,ri empi,, d.fim.i da, P— statuto od d<«ga„E-, da. cnsiE-io J'amm,n,strax.one^ ^ ^ ,, d'amministraxon. ed I! presidente rispo a! Consigho comunale. Articolo 14 il diritto ed il dovere di Il presidente del consiglio damministr^jio^^^ ^ d'amministrazione o da trattenere l'esecuzione degl' a J?p accerti che essi siano difformi dalla legge, &'^'do notare ,a,e ddform.a a-'organo Artico!. 15 ]n caso di assenza de! presidente de) consiglio d amm.n.straz.one -e sue mansioni vengono svoite da) vicepresidente cu. spettano, m s.m.). cas, tutt.. d.ntt. e gli obblighi del presidente. Articolo 16 . Ai fini di approntamento delle proposte, delle deliberazioni^le! contratti e di altro materiale approvato da! consiglio d'amministrazione o sottoposto al! approvazione del Omsigho comunale, il consiglio d amministrazione del Fondo costituisce i propri organi intemi permanenti ed occasionali. Articolo 17 Le attribuzioni, la composizione, la durata in carica ed altre competenze degh organi interni vengono definiti nella delibera di costituzione dei medesimi Articolo 18 IV CONTROLLO SULL'OPERATO DEL FONDO Articolo 19 Il controllo sull'operato del Fondo, sull'attuazione delle presenti disposizioni statutarie e su altre decisioni viene svolto dal Consigho comunale. Articolo 20 I! consiglio d'amministrazione de! Fondo è tenuto a relazionare il Consigho comunale, almeno una volta l'anno, su! proprio operato nonché sul! attuazione dei compiti attribuiti a! Fondo. V PROGRAMMA DI LAVORO DEL FONDO Articolo 21 Ai fini di attuazione della pohtica comunale in materia dello acquisto, della sistemazione e dell'alienazione dei terreni edificabih il consiglio d amministrazione approva il programma annuale di lavoro. I! programma annuale di lavoro del Fondo viene sottoposto alla approvazione de! Consigho comunale. VI MEZZI DEL FONDO Articolo 22 I! Fondo dispone e gestisce i mezzi destinati all'acquisto ed alla sistemazione dei terreni edificabih situati nella circoscrizione comunale. I mezzi de! Fondo sono costituiti da: - i mezzi raccolti a titolo di cessione in uso dei terreni edificabih, - i concorsi degh investitori alla copertura delle spese dei lavori preparatori e di attrezzamento dei terreni edificabih, - altri mezzi. Articolo 23 I! consigho d'amministrazione designa mediante delibera i firmatari degh atti finanziari de! Fodno. Articolo 24 I! Fondo ha la facoltà di assumere prestiti, in armonia con la vigente legislazione. Articolo 25 Le finalità e l'utilizzo dei mezzi de! Fondo vengono definiti ne! piano finanziario annuale. I! piano finanziario viene approvato dal consigho d'amministrazione e confermato da! Consigho comunale. Articolo 26 II consigho d'amministrazione approva il conto consuntivo che rispecchia l'attuazione del piano finanziario e viene confermato da! Consigho comunale. VII MANSIONI TECNICHE ED ALTRE Articolo 27 Il Fondo affida 1 espletamento delle varie mansioni di ordine tecnico, tecnico-amministrativo ed altro all'Ufficio per la pianificazione territoriale Il consigho d amministrazione può affidare determinati compiti e mansioni anche ad altri soggetti che abbiano personalità giuridica oppure alle persone fisiche. Vili PUBBLICITÀ DELL OPERATO DEL FONDO Articolo 28 Tùtti i dati in merito all operato del Fondo sono pubblici, salvo quelli ai quali d consiglio d'amrmmstrazione attribuisce il carattere di segreto d'ufficio I dati considerati confidenziali possono venir trasmessi solamente agli organi muniti dall autorizzazione legale riguardo alla raccolta di tali dati. Articolo 29 I comunicati destinati al pubblico vengono trasmessi dal presidente de! consiglio d amministrazione o da persone cui il presidente abbia conferito ! apposita delega. IX DISPOSIZIONI TRANSITORIE E FINALI Articolo 30 modificazioni ed integrazioni al presente statuto vengono approvate secondo la procedura applicata all approvazione dello statuto medesimo. Articolo 31 I! presente statuto assume efficacia l'ottavo giorno successivo a Quello della sua pubblicazione su! bollettino ufficiale. eccessivo a quetto deità Numero: 028/S-7/95 Data: 27.9.1995 Presidente del consigho d'amministraziom F.to BRANKO KODRIČ Cap^,^ Legge sulle aree edificabih (Gazzetta uff' delb RSS n?8/iM U/8S ^ dall'articolo 8 de! Decreto sulla costituzione de! Fnn^ ^i ' 33/89) < Comune città di Capodistria (Bollettino uff n 1V9S! ^ ^ edificabih de Numero: 028/S-7/95 Pre^L. ^ , Data 24 10 1995 ^residente del consiglio comunali LOJZE PERK