Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 53
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (53)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (53)
Časopisje in članki - oblika
članki (53)
Jezik
angleški (53)
slovenski (2)
Leto izida
2020 (13)
2021 (12)
2022 (3)
2023 (14)
2024 (11)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (53)
Vsebina
Založnik
= University of Ljubljana Press (15)
Pedagoška fakulteta Univerze (5)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (33)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (53)
Dostop
Prost (53)
Išči med rezultati (
53
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Teachers' opinions about the effect of chemistry demonstrations on students' interest and chemist...
Avtorji:
Vinko, Luka (avtor)
/
Delaney, Seamus (avtor)
/
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (219 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
Fraction sense
Avtorji:
Murniasih, Tatik Retno (avtor)
/
Sa'dijah, Cholis (avtor)
/
Muksar, Makbul (avtor)
/
Susiswo, Susiswo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (244 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Rachel Mamlok-Naaman, Ingo Eilks, George Bogner and Avi Hofstein: Professional Development of Che...
Avtorji:
Markić, Silvija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (153 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
Motivational and demotivational factors affecting a teacher's decision on whether to do research
Avtorji:
Šorgo, Andrej (avtor)
/
Heric, Jasmina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (221 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Evidence of the development of pedagogical content knowledge related to chemical bonding during a...
Avtorji:
Vladušić, Roko (avtor)
/
Bucat, Robert (avtor)
/
Ožić, Mia (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (197 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Heritage preservation education
Avtorji:
Potočnik, Robert (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (515 kB)
1. TXT datoteka (72 kB)
Initial beliefs of preservice chemistry teachers in Croatia
Avtorji:
Šojat, Lana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (396 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Business school teachers' experiences with a student with autism spectrum disorder
Avtorji:
Vadnjal, Jaka (avtor)
/
Radoja, Darinka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (211 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
Between retributive and restorative compulsory school teachers' discipline activities
Avtorji:
Jeznik, Katja (avtor)
/
Kroflič, Robi (avtor)
/
Kuhar, Metka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (177 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Analysing the Montessori principles from the perspectives of schools, teachers, and families
Avtorji:
Macia-Gual, Aida (avtor)
/
Domingo-Penafiel, Laura (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (388 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Determining pre-service teachers’ astronomy-related self-efficacy belief levels
Avtorji:
Cevik, Ebru Ezberci (avtor)
/
Bektas, Oktay (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (304 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Science teachers’ practices during the pandemic in Portugal
Avtorji:
Baptista, Mónica (avtor)
/
Costa, Estela (avtor)
/
Martins, Iva (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (284 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
Teachers’ attitudes towards the rights of students with special education needs during the Covid-...
Avtorji:
Sakarneh, Mohammad (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (221 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Conceptions of Portuguese prospective teachers about real-life evolution situations
Avtorji:
Cavadas, Bento Filipe Barreiras Pinto (avtor)
/
Sá-Pinto, Xana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (227 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
University preparation of kindergarten teachers for English teaching in the Czech Republic
Avtorji:
Horníčková, Beata (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (755 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Disciplinary differences and university teachers’ perspectives
Avtorji:
Milutinović, Jovana (avtor)
/
Lungulov, Biljana (avtor)
/
Anđelkovic´, Aleksandra (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (527 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Perceptions of didactic strategies among pupils and teachers in primary school
Avtorji:
Mithans, Monika (avtor)
/
Zurc, Joca (avtor)
/
Ivanuš-Grmek, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (517 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Slovenian language teachers’ attitudes towards introducing comics in literature lessons in primar...
Avtorji:
Kerneža, Maja (avtor)
/
Saksida, Igor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (614 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Assessing student teachers’ ability in posing mathematical reasoning problems
Avtorji:
Masriyah (avtor)
/
Kohar, Ahmad Wachidul (avtor)
/
Rahaju, Endah Budi (avtor)
/
Fardah, Dini Kinati (avtor)
/
Hanifah, Umi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (620 kB)
1. TXT datoteka (67 kB)
Slovenian language teachers’ attitudes towards introducing comics in literature lessons in primar...
Avtorji:
Kerneža, Maja (avtor)
/
Saksida, Igor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (264 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
Laboratory use self-efficacy of Turkish pre-service science teachers trained in different teacher...
Avtorji:
Kizkapan, Oktay (avtor)
/
Önal, Nagihan Tanik (avtor)
/
Kirmizigül, Asli Saylan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (471 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
What is the role of science in post-socialist education and society? Insights from a survey of pr...
Avtorji:
Ivković Hodžić, Željka (avtor)
/
Vujičić, Lidija (avtor)
/
Boneta, Željko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (534 kB)
1. TXT datoteka (61 kB)
Preschool teachers’ role and beliefs about developmentally appropriate practice
Avtorji:
Taye, Misahun Shumetu (avtor)
/
Kana, Fituma Yadasa (avtor)
/
Jekil, Tesema Regassa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (544 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Are the benefits of emergency remote education truly benefits? Ethical dilemmas and research resu...
Avtorji:
Hodnik, Tatjana (avtor)
/
Vogrinc, Janez (avtor)
/
Krek, Janez (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (594 kB)
1. TXT datoteka (92 kB)
Beyond learning by videoconference
Avtorji:
Uka, Antigona (avtor)
/
Morina, Marigona (avtor)
/
Kowch, Eugene G. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (621 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
Greek primary school teachers’ narratives about their role negotiation during the covid-19 pandemic
Avtorji:
Tzifopoulos, Menelaos (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (473 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Supporting preservice teachers’ civic competence as a strategy for internationalisation in the di...
Avtorji:
Dania, Aspasia (avtor)
/
Koukounaras Liagkis, Marios (avtor)
/
Gogoulou, Agoritsa (avtor)
/
Karavas, Evdokia (avtor)
/
Vlachos, Kosmas (avtor)
/
Magos, Kostas (avtor)
/
Vitsou, Magda (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (479 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
In-service home economics teachers' attitudes to the integration of sustainable topics in the hom...
Avtorji:
Erjavšek, Martina (avtor)
/
Lovšin Kozina, Francka (avtor)
/
Kostanjevec, Stojan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (282 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Praxis, pedagogy and teachers' professionalism in England
Avtorji:
Raiker, Andrea (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (177 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Teachers as embedded practitioner-researchers in innovative learning environments
Avtorji:
Blannin, Joanne (avtor)
/
Mahat, Marian (avtor)
/
Cleveland, Benjamin (avtor)
/
Morris, Julia E. (avtor)
/
Imms, Wesley (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (169 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Artists/ceramists in the role of university teachers
Avtorji:
Novotná, Silvie (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (677 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
A classroom survey of language teachers' discriminatory practices against students
Avtorji:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (avtor)
/
Quinónez Eames, Olga (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (206 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Teachers' views on the use of photography in teaching arts in Croatian primary schools
Avtorji:
Licul, Nina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (206 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
The relationship between the factors and conditions of the autonomy of preschool teachers and fos...
Avtorji:
Devjak, Tatjana (avtor)
/
Janžekovič Žmauc, Irena (avtor)
/
Benčina, Jože (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (236 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
Teachers' self-efficacy based on symptoms of attention deficit hyperactivity disorder in primary ...
Avtorji:
Vlah, Nataša (avtor)
/
Velki, Tena (avtor)
/
Kovačić, Emina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (245 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Evidence-informed educational practice in Catalan education
Avtorji:
Ion, Georgeta (avtor)
/
Suárez, Cecilia Inés (avtor)
/
Diaz Vicario, Anna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (178 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Music teachers' perception of music teaching at the stage of early adolescence
Avtorji:
Brdnik Juhart, Petra (avtor)
/
Sicherl-Kafol, Barbara (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (267 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
The opinion of Slovene (mother tongue) teachers on distance learning in primary schools
Avtorji:
Petek, Tomaž (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (277 kB)
1. TXT datoteka (61 kB)
Lost trust? The experiences of teachers and students during schooling disrupted by the covid-19 p...
Avtorji:
Jokić, Tijana (avtor)
/
Mićić, Katarina (avtor)
/
Kovač-Cerović, Tinde (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (564 kB)
1. TXT datoteka (61 kB)
Teachers' perceptions of assessment and feedback practices in Finland's foreign language classes ...
Avtorji:
Mäkipää, Toni (avtor)
/
Hahl, Kaisa (avtor)
/
Luodonpää-Manni, Milla (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (384 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Croatian mathematics teachers and remote education during covid-19
Avtorji:
Jukić Matić, Ljerka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (562 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
The sustainability of pre-service teachers’ consumer behaviour for the December holidays
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (244 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Experiences of Slovenian in-service primary school teachers and students of grades 4 and 5 with o...
Avtorji:
Novljan, Maruša (avtor)
/
Pavlin, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (309 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
Are they stress-free? Examining stress among primary school teachers in Tanzania
Avtorji:
Kavenuke, Patrick Severine (avtor)
/
Kayombo, Joel Jonathan (avtor)
/
Kinyota, Mjege (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (7461 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
Are they stress-free? Examining stress among primary school teachers in Tanzania
Avtorji:
Kavenuke, Patrick Severine (avtor)
/
Kayombo, Joel Jonathan (avtor)
/
Kinyota, Mjege (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (217 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Inclusive teaching practices with learners with dyslexia
Avtorji:
Nijakowska, Joanna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (230 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Perceptions of students and teachers of the University of Montenegro on academic integrity
Avtorji:
Čalović Nenezić, Sanja (avtor)
/
Krtolica, Milena (avtor)
/
Jelić, Milica (avtor)
/
Šekarić, Suzana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (655 kB)
1. TXT datoteka (67 kB)
Opinions of Montenegrin university students and teachers about plagiarism and its prevention
Avtorji:
Vučković, Dijana (avtor)
/
Peković, Sanja (avtor)
/
Đoković, Rajka (avtor)
/
Blečić, Marijana (avtor)
/
Janinović, Jovana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (309 kB)
1. TXT datoteka (72 kB)
Primary school teachers’ personal and professional beliefs on diversity
Avtorji:
Knežević, Željka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (611 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
An exploration of teacher leadership
Avtorji:
Aliu, Jetë (avtor)
/
Kaçaniku, Fjolla (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (303 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
stran
od 1
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100