Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 74
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (74)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (74)
Časopisje in članki - oblika
članki (73)
številke (1)
Jezik
angleški (74)
slovenski (1)
Leto izida
2021 (74)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (74)
Vsebina
Vzgoja, izobraževanje (74)
Založnik
Pedagoška fakulteta Univerze (15)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (59)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (74)
Dostop
Prost (74)
Išči med rezultati (
74
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
In-service home economics teachers' attitudes to the integration of sustainable topics in the hom...
Avtorji:
Erjavšek, Martina (avtor)
/
Lovšin Kozina, Francka (avtor)
/
Kostanjevec, Stojan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (282 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Assessing children's environmental worldviews and concerns
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
/
Debevec, Vanja (avtor)
/
Johnson, Bruce (avtor)
/
Manoli, Constantinos (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (251 kB)
1. TXT datoteka (37 kB)
Editorial
Avtorji:
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (86 kB)
1. TXT datoteka (11 kB)
A classroom survey of language teachers' discriminatory practices against students
Avtorji:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (avtor)
/
Quinónez Eames, Olga (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (206 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
CEPS journal (2021, letnik 11, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1799 kB)
1. TXT datoteka (335 kB)
Reading picture books in preschool and lower grades of primary school
Avtorji:
Batič, Janja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (151 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Rhyming in the context of the phonological awareness of pre-school children
Avtorji:
Grofčíková, Soňa (avtor)
/
Máčajová, Monika (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (213 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
The relationship between the factors and conditions of the autonomy of preschool teachers and fos...
Avtorji:
Devjak, Tatjana (avtor)
/
Janžekovič Žmauc, Irena (avtor)
/
Benčina, Jože (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (236 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
Teachers' self-efficacy based on symptoms of attention deficit hyperactivity disorder in primary ...
Avtorji:
Vlah, Nataša (avtor)
/
Velki, Tena (avtor)
/
Kovačić, Emina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (245 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Paid work alongside higher education studies as an investment in human capital
Avtorji:
Fényes, Hajnalka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (178 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
The understanding of inclusive education in Kosovo
Avtorji:
Zabeli, Naser (avtor)
/
Perolli-Shehu, Blerta (avtor)
/
Anderson, Jeffrey A. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (207 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Translation and validation of the Kaufman domains of creativity scale on a Croatian sample of ear...
Avtorji:
Županić Benić, Marijana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (260 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Self-concept in immigrant school children and the impact of length of residence
Avtorji:
Figueiredo, Sandra (avtor)
/
Marôco, Joao (avtor)
/
Martins, Margarida Alves (avtor)
/
Nunes, Odete (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (341 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
The role of parental self-efficacy in explaining children's academic outcomes
Avtorji:
Bubić, Andreja (avtor)
/
Tošić, Antonela (avtor)
/
Mišetić, Irena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (278 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
Shifting regulative ideas of education policy and practice
Avtorji:
Kos, Živa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (169 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Editorial
Avtorji:
Sardoč, Mitja (avtor)
/
Tašner, Veronika (avtor)
/
Gaber, Slavko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (98 kB)
1. TXT datoteka (18 kB)
Structural over-determination of education reforms and agency
Avtorji:
Gaber, Slavko (avtor)
/
Tašner, Veronika (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (164 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Citizenship, social change, and education
Avtorji:
Sardoč, Mitja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (142 kB)
1. TXT datoteka (36 kB)
Consequentialist reasons for some education reforms
Avtorji:
Kodelja, Zdenko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (138 kB)
1. TXT datoteka (43 kB)
Education reform and the normalisation of private education in Slovenia
Avtorji:
Šimenc, Marjan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (156 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
A new image of preschool institutions in Slovenia
Avtorji:
Marjanovič Umek, Ljubica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (293 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Compulsory education reform between the profession and policy in the light of justice and equal o...
Avtorji:
Kovač Šebart, Mojca (avtor)
/
Štefanc, Damijan (avtor)
/
Vidmar, Tadej (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (188 kB)
1. TXT datoteka (74 kB)
From a national university to a national higher education system
Avtorji:
Zgaga, Pavel (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (182 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Dorthe Staunas, Katja Brogger, and John Benedicto Krejsler (Eds.), Performative approaches to edu...
Avtorji:
Šušterič, Nika (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (623 kB)
1. TXT datoteka (16 kB)
Education reforms for equity and quality
Avtorji:
Niemi, Hannele (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (233 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Evidence-informed educational practice in Catalan education
Avtorji:
Ion, Georgeta (avtor)
/
Suárez, Cecilia Inés (avtor)
/
Diaz Vicario, Anna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (178 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
The impact of specific social factors on changes in education in Serbia
Avtorji:
Pešikan, Ana (avtor)
/
Ivić, Ivan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (169 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
The contexts and processes of shaping teacher identity
Avtorji:
Saqipi, Blerim (avtor)
/
Vogrinc, Janez (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (89 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Music teachers' perception of music teaching at the stage of early adolescence
Avtorji:
Brdnik Juhart, Petra (avtor)
/
Sicherl-Kafol, Barbara (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (267 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Milena Valenčič Zuljan and Jana Kalin, Instructional methods and the teacher's methodical compete...
Avtorji:
Plešec Gasparič, Romina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (311 kB)
1. TXT datoteka (13 kB)
Teacher educators' professional identity in English-medium instruction at a Finnish university
Avtorji:
Pappa, Sotiria (avtor)
/
Moate, Josephine (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (436 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Building professional identity during pre-service teacher education
Avtorji:
Torres-Cladera, Gemma (avtor)
/
Simó-Gil, Núria (avtor)
/
Domingo-Penafiel, Laura (avtor)
/
Amat-Castells, Vanesa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (219 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
The impact of external contextual factors on teaching candidates
Avtorji:
Butler, Alexander S (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (242 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
The conceptual and methodological construction of a 'global' teacher identity through TALIS
Avtorji:
Tahirsylaj, Armend (avtor)
/
Smith, William C. (avtor)
/
Khan, Gulab (avtor)
/
Wermke, Wieland (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (212 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
The opinion of Slovene (mother tongue) teachers on distance learning in primary schools
Avtorji:
Petek, Tomaž (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (277 kB)
1. TXT datoteka (61 kB)
Education in the Covid-19 era
Avtorji:
Pešikan, Ana (avtor)
/
Niemi, Hannele (avtor)
/
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (153 kB)
1. TXT datoteka (24 kB)
Higher education students' experience of emergency remote teaching during the Covid-19 pandemic i...
Avtorji:
Juriševič, Mojca (avtor)
/
Lavrih, Lana (avtor)
/
Lišić, Amela (avtor)
/
Podlogar, Neža (avtor)
/
Žerak, Urška (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (265 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Effective physical education distance learning models during the Covid-19 epidemic
Avtorji:
Petrušič, Tanja (avtor)
/
Štemberger, Vesna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (233 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Physics teaching in Croatian elementary and high schools during the Covid-19 pandemic
Avtorji:
Štibi, Ivana (avtor)
/
Čepič, Mojca (avtor)
/
Pavlin, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (852 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
The challenge to educational reforms during a global emergency
Avtorji:
Taber, Keith S. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (322 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
The EU's education policy response to the covid-19 pandemic
Avtorji:
Symeonidis, Vasileios (avtor)
/
Francesconi, Denis (avtor)
/
Agostini, Evi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (270 kB)
1. TXT datoteka (75 kB)
Educational policies during the lockdown
Avtorji:
Díez-Gutiérrez, Enrique-Javier (avtor)
/
Gajardo Espinoza, Katherine (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (301 kB)
1. TXT datoteka (67 kB)
Challenge accepted
Avtorji:
Karataş, Faik Özgür (avtor)
/
Akaygün, Sevil (avtor)
/
Çelik, Suat (avtor)
/
Kokoç, Mehmet (avtor)
/
Yilmaz, Sevgi Nur (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (580 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Digitisation or digitalisation
Avtorji:
Korhonen, Tiina (avtor)
/
Juurola, Leenu (avtor)
/
Salo, Laura (avtor)
/
Airaksinen, Johanna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (303 kB)
1. TXT datoteka (81 kB)
Lost trust? The experiences of teachers and students during schooling disrupted by the covid-19 p...
Avtorji:
Jokić, Tijana (avtor)
/
Mićić, Katarina (avtor)
/
Kovač-Cerović, Tinde (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (564 kB)
1. TXT datoteka (61 kB)
Teachers' perceptions of assessment and feedback practices in Finland's foreign language classes ...
Avtorji:
Mäkipää, Toni (avtor)
/
Hahl, Kaisa (avtor)
/
Luodonpää-Manni, Milla (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (384 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
The effects of remote pandemic education on crafts pedagogy
Avtorji:
Kouhia, Anna (avtor)
/
Kangas, Kaiju (avtor)
/
Kokko, Sirpa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (541 kB)
1. TXT datoteka (69 kB)
Croatian mathematics teachers and remote education during covid-19
Avtorji:
Jukić Matić, Ljerka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (562 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Cath Gristy, Linda Hargreaves, and Silvie R. Kučerová, Educational research and schooling in rura...
Avtorji:
Lasselle, Laurence (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (391 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Editorial
Avtorji:
Kostanjevec, Stojan (avtor)
/
Lovšin Kozina, Francka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (120 kB)
1. TXT datoteka (16 kB)
Modern aspects of home economics education and Slovenia
Avtorji:
Erjavšek, Martina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (285 kB)
1. TXT datoteka (87 kB)
The sustainability of pre-service teachers’ consumer behaviour for the December holidays
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (244 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
The role of home economics education in the 21st century
Avtorji:
Pendergast, Donna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (523 kB)
1. TXT datoteka (41 kB)
Project LifeLab Food and Health – innovative teaching for the future
Avtorji:
Beinert, Cecilie (avtor)
/
Overby, Nina Cecilie (avtor)
/
Vik, Froydis Nordgard (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (330 kB)
1. TXT datoteka (45 kB)
Evaluation of the implemented and adopted curriculum in health education in the Czech republic wi...
Avtorji:
Hřivnová, Michaela (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (471 kB)
1. TXT datoteka (69 kB)
Education in the area of human protection in emergency and crisis situations in the context of he...
Avtorji:
Reissmannová, Jitka Slaná (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (300 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
I do, we do, you do home economics
Avtorji:
Deagon, Jay (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (196 kB)
1. TXT datoteka (45 kB)
Slavica Ševkušić, Dušica Malinić and Jelena Teodorović (Eds.), Leadership in Education. Initiativ...
Avtorji:
Gábor, Halász (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (244 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Multiple approaches to problem posing
Avtorji:
Papadopoulos, Ioannis (avtor)
/
Patsiala, Nafsika (avtor)
/
Baumanns, Lukas (avtor)
/
Rott, Benjamin (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (313 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Interview with Richard E. Mayer about multimedia materials and textbooks
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (99 kB)
1. TXT datoteka (19 kB)
Integrating assessment for learning into the teaching and learning of secondary school biology in...
Avtorji:
Tarmo, Albert (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (505 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Creating and developing a collaborative and learning-centred school culture
Avtorji:
Poom-Valickis, Katrin (avtor)
/
Eisenschmidt, Eve (avtor)
/
Leppiman, Ann (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (305 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Mind the gap
Avtorji:
Drakulić, Morana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (304 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
How the covid-19 pandemic was experienced by Slovenian and German adolescents with specific learn...
Avtorji:
Javornik, Karmen (avtor)
/
Kavkler, Marija (avtor)
/
Lychatz, Sven (avtor)
/
Košak Babuder, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 12
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (288 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Organisational culture in public university
Avtorji:
Tahiraj, Iliriana (avtor)
/
Krek, Janez (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (312 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
The inclusion of differentiation in literacy lessons in the first and second grades of Slovenian ...
Avtorji:
Jožef, Jasna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (239 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
College attendance among low-income youth
Avtorji:
Smith, Christian Michael (avtor)
/
Hirschl, Noah (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (996 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
Quality pedagogical practice in early childhood education institutions relating to children at ri...
Avtorji:
Antulić Majcen, Sandra (avtor)
/
Drvodelić, Maja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (508 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Online learning during the covid-19 pandemic
Avtorji:
Rafsanjani, Mohamad Arief (avtor)
/
Pamungkas, Heni Purwa (avtor)
/
Laily, Nujmatul (avtor)
/
Prabowo, Andri Eko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (351 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
Through thick and thin
Avtorji:
Nedzinskaite-Maciuniene, Rasa (avtor)
/
Stasiunaitiene, Egle (avtor)
/
Šimiene, Gerda (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (249 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
A model of transformational leadership in the organisational culture of preschool institution
Avtorji:
Mlinarević, Vesnica (avtor)
/
Tokić Zec, Ružica (avtor)
/
Cvjetičanin, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (460 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Distance learning under the covid-19 conditions within architectural education
Avtorji:
Unver, Emel (avtor)
/
Sungur, Asli (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1506 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Parents’ opinions about their children’s distance learning during the first wave of the covid-19 ...
Avtorji:
Drvodelić, Maja (avtor)
/
Domović, Vlatka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (468 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Are they stress-free? Examining stress among primary school teachers in Tanzania
Avtorji:
Kavenuke, Patrick Severine (avtor)
/
Kayombo, Joel Jonathan (avtor)
/
Kinyota, Mjege (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (7461 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
stran
od 5
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100