Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
domov
poizvedba
URN:NBN:SI:SPR-MX6W7YD8
Zapri
Zapri
Mednarodno inovativno poslovanje
Journal of innovative business and management
: strokovno-znanstvena revija za področje poslovanja in poslovnega izobraževanja
Dostop do celotnega besedila:
od 2009, letnik 1, številka 1 do 2024, letnik 16, številka 1
Izvoz v EndNote (RIS format)
Jezik
angleški
hrvaški
slovenski
Vir
Mednarodno inovativno poslovanje
Leto
2009-
Vsebina
Izobraževanje
Mednarodno poslovanje
Založnik
Doba Epis
Izvor
DOBA Fakulteta za uporabne poslovne in družbene študije Maribor
(Obvezni izvod spletne publikacije)
Opombe
Revija Mednarodno inovativno poslovanje izhaja od leta 2009 in obravnava teme s področja ekonomije, poslovnih in družbenih ved, trženja, poslovanja in upravljanja, organizacije in administracije.
URN
URN:NBN:SI:SPR-MX6W7YD8
COBISS ID
246176768 (Spletna izd.)
Objavljeno
06.09.2017
Metapodatki
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Prev
Next
2009
19
Aleksandra Kornhauser Frazer - utemeljiteljica izobraževanja za trajnostni razvoj (številka: 1, 2009)
Aktivno usmerjanje otrok v svet tehnike (številka: 1, 2009)
Kultura v procesu učenja (številka: 1, 2009)
Inovativnost v poslovnem izobraževanju za dvig na znanju zasnovane konkurenčnosti (številka: 1, 2009)
Projektno delo študentov na programu Mehatronika (številka: 1, 2009)
Določanje inovacijske moči podjetja (številka: 1, 2009)
Inovativnost kot temelj uravnoteženega trajnostnega razvoja (številka: 1, 2009)
Perspektive malih i srednjih preduzeća u funkciji "LifeLong E-learning" (številka: 1, 2009)
Learning to be innovative in a competitive world (številka: 1, 2009)
Poučevanje teorije sistemov kot prispevek za pot v inovativno družbo (številka: 1, 2009)
Inovativni učni procesi in družabna programska oprema za razvijanje ustvarjalnosti in inovativnosti v visokem šolstvu (številka: 1, 2009)
Intermodalni transport in inovativno izobraževanje (številka: 1, 2009)
Tudi študentski projekti so lahko globalne inovacije (številka: 1, 2009)
Zavestno razmišljati bolj učinkovito in ustvarjalno (številka: 1, 2009)
Zagotavljanje inovativnosti v mladih podjetjih (številka: 1, 2009)
Vloga učitelja pri spodbujanju učenja za prihodnost (številka: 1, 2009)
Slovenski forum inovacij in kako dvigniti nivo inovacijske kulture v Sloveniji (številka: 1, 2009)
Ali je rešitev v dialogu med akademsko sfero in gospodarstvom? (številka: 1, 2009)
Virtualna mobilnost - inovativni pristopi v evropski mobilnosti študentov (številka: 1, 2009)
2010
16
Using negotiation model in teaching business english (številka: 1, 2010)
Uvajanje novih možnosti preverjanja in ocenjevanja pri študiju na daljavo (številka: 1, 2010)
Načrtovanje in obvladovanje izkaza denarnih tokov (številka: 1, 2010)
Mobilno izobraževanje - nove metode poučevanja s pomočjo sodobne tehnologije (številka: 1, 2010)
Študij na poslovnih šolah in vrednote (številka: 1, 2010)
Enhancing competitiveness by education and training (številka: 1, 2010)
Od znanja h kompetencam (številka: 2, 2010)
Mreženje ljudi in mreženje znanja (številka: 2, 2010)
Menadžment znanja savremenog društva u svetlu tehnološkog napretka (številka: 2, 2010)
Sposobnosti posameznikov se povezujejo v kolektivno inteligenco (številka: 2, 2010)
Benchmarking corporate social responsibility and knowledge-based competitiveness (številka: 2, 2010)
Peta faza razvoja podlag za konkurenčnost - nov položaj visokega šolstva (številka: 2, 2010)
Pomen socialnega kapitala na področju znanstveno-raziskovalne dejavnosti (številka: 2, 2010)
Visoko šolstvo v Evropi znanja 2020 (številka: 2, 2010)
Od pričakovanj k odgovornemu ravnanju posameznika (številka: 2, 2010)
Etični, družbeno odgovorni, ustvarjalni in kritični posamezniki (številka: 2, 2010)
2011
20
Poslovanje s kitajsko - ali se da izogniti težavam (številka: 1, 2011)
Paradigme i modeli konkurentske prednosti u upravljanju poslovnim sistemima (številka: 1, 2011)
Vseživljenjsko izobraževanje in internacionalizacija za doseganje konkurenčnosti (številka: 1, 2011)
Intelektualna lastnina in mednarodna konkurenčnost (številka: 1, 2011)
Znamčenje v malih in srednje velikih podjetjih (številka: 1, 2011)
Vseživljenjsko učenje in internacionalizacija malih in srednje velikih podjetij (številka: 1, 2011)
Tvegani kapital - inovativen vir financiranja ter spodbujevalec razvoja in konkurenčnih možnosti (številka: 1, 2011)
Kreativna okolja - Vloga visokega šolstva pri internacionalizaciji podjetij (številka: 1, 2011)
Krepitev internacionalizacije slovenskega gospodarstva - Program "GO INTERNATIONAL SLOVENIA" (številka: 1, 2011)
Business is war? Ne, biznis je modrost (številka: 1, 2011)
Znanje in konkurenčnost na svetovnem trgu (številka: 1, 2011)
So kitajski turisti priložnost za slovenski turizem? (številka: 1, 2011)
Socialno podjetništvo - razvojna možnost ali konkurenčna priložnost? (številka: 1, 2011)
(Ne)prepoznavanje in (ne)vrednotenje neformalnega in socialnega izobraževanja v slovenskem izobraževalnem prostoru (številka: 2, 2011)
Vseživljenjsko izobraževanje in Doba (številka: 2, 2011)
Kontekst kulture pri vodenju kot izvorni kontekst pri komuniciranju (številka: 2, 2011)
Učiteljevanje kot magijski menedžment emocij, frustracij in strahov (številka: 2, 2011)
Lastnosti ustvarjalnega menedžerja v logističnem podjetju (številka: 2, 2011)
Visoko šolstvo za vse (številka: 2, 2011)
Naloge Borze dela pri vključevanju funkcionalno nepismenih v svet dela (številka: 2, 2011)
2012
25
Žensko podjetništvo (številka: 1, 2012)
Inovativnost v podjetjih v času aktualne gospodarske krize (številka: 1, 2012)
Vseživljenjsko izobraževanje - Menedžment v informacijski družbi sprememb (številka: 1, 2012)
Slovenska podjetja vidijo srbski trg kot priložnost (številka: 1, 2012)
Mreženje predmetov (številka: 1, 2012)
Motivacija kot dejavnik prodajne uspešnosti (številka: 1, 2012)
The significance of education programmes for dynamic entrepreneurship in maximizing regional competitiveness (številka: 2, 2012)
EU in razvoj inovativnega podjetništva (številka: 2, 2012)
Trasition effects on the development of dynamic entrepreneurship - The case of Serbia (številka: 2, 2012)
Internacionalizacija poslovanja kot dejavnik rasti zaposlenosti v dinamičnih podjetjih v Sloveniji (številka: 2, 2012)
Procesno usmerjeno vodenje visokošolskih ustanov (številka: 2, 2012)
Internacionalizacija poslovanja kot dejavnik rasti zaposlenosti v dinamičnih podjetjih v Sloveniji (številka: 2, 2012)
Vodja za družbeno odgovornost - nova vseevropska certifikacija (številka: 2, 2012)
Socialno podjetništvo - potencial trajne in trajnostne rasti gospodarstva (številka: 2, 2012)
Less than 5% potential high growth enterprises kept the national economy growth during the crisis (številka: 2, 2012)
Slovenske gazele in njihova vključenost v izvoz (številka: 2, 2012)
Uspešnost podjetja, struktura organiziranosti in kompetence managerjev (številka: 2, 2012)
Vzpodbujanje podjetnosti, ustvarjalnosti in inovativnosti med mladimi (številka: 2, 2012)
Governance države in uspešnost gospodarstva (številka: 2, 2012)
Evidence from the project croatian gazelles - promotion of sustainable growth (številka: 2, 2012)
Množično inoviranje - ključ do trajnostne uspešne in zadovoljne organizacije (številka: 2, 2012)
Srbija - podjetniške priložnosti (številka: 2, 2012)
Dinamičnost, razvoj in rast na socialnem področju (številka: 2, 2012)
Pogled na kariero in na podjetniške priložnosti (številka: 2, 2012)
Družbena odgovornost kot pogoj za smiselno podjetništvo in gospodarsko rast (1) (številka: 2, 2012)
2013
12
Worldwide converging developments in distance education (vol. 1, 2013)
Desetletje razvoja e-izobraževanja (vol. 1, 2013)
E-izobraževanje in učni izidi (vol. 1, 2013)
Pristopi k "standardizaciji" e-študija (vol. 1, 2013)
Sodobne e-izobraževalne tehnologije (vol. 1, 2013)
Znanje in kompetence za mednarodni trg prihodnosti (vol. 2, 2013)
Preoblikujmo izobraževanje - zdaj (vol. 2, 2013)
Znanje in kompetence za dinamično podjetništvo (vol. 2, 2013)
This is not an executive education program (vol. 2, 2013)
Slovenija vs. "Missing Link" (vol. 2, 2013)
Odpiranje izobraževanja (vol. 2, 2013)
Kako se z leti spreminja odnos učiteljev do razvoja kariere? (vol. 2, 2013)
2014
14
Poznavanje poslanstva, vizije in vrednot organizacije kot dobra podlaga za doseganje njene uspešnosti (vol. 1/2, 2014)
Pomembna znanja in sposobnosti, ki odlikujejo uspešnega tržnika (vol. 1/2, 2014)
Povezanost zadovoljstva zaposlenih z odnosom do kakovosti kot dela organizacijske klime v izbrani organizaciji (vol. 1/2, 2014)
Dejavniki marketinške kulture in zadovoljstvo udeležencev organizacij (vol. 1/2, 2014)
Analiza vodenja dveh policijskih postaj na območju policijske uprave Ljubljana (vol. 1/2, 2014)
Organizacijska klima v obravnavani organizaciji (vol. 1/2, 2014)
Motivacijski dejavniki v javni organizaciji v času varčevalnih ukrepov (vol. 3, 2014)
Finančna ocena naložbene priložnosti z uporabo dinamičnih metod neto sedanje vrednosti in interne stopnje donosnosti na primeru vlaganja v komunalno infrastrukturo (vol. 3, 2014)
Celovit pristop k ravnanju z znanjem (vol. 3, 2014)
Mogu li business intelligence alati pokrenuti mala i srednja poduzeća u republici Hrvatskoj? (vol. 3, 2014)
Uvedba virtualnega učnega okolja na Srednji šoli Doba (vol. 3, 2014)
Dejavniki odločanja in zvestobe potrošnikov v procesu nakupa izdelkov izbrane blagovne znamke (vol. 3, 2014)
Menedžment intelektualne lastnine za mlade podjetnike (vol. 3, 2014)
Pomen menedžmenta znanja za razvoj inovacij v slovenskih podjetjih (vol. 3, 2014)
2015
12
Ali podjetje s področja informacijskih tehnologij prav tako potrebuje sistem CRM? (vol. 1, 2015)
Gibanje napitnin v prihodkih natakarjev in krupjejev (vol. 1, 2015)
The happiness model (vol. 1, 2015)
Inicijalno definiranje ponude proizvoda kroz zadovoljstvo potrošača (vol. 1, 2015)
Brezposelnost v Sloveniji z vidika insider-outsider teorije (vol. 1, 2015)
Virtualna mobilnost študentov (vol. 1, 2015)
Ukrepi za zmanjšanje zdravstvenega absentizma v Finančni upravi Republike Slovenije (vol. 2, 2015)
Družbena odgovornost prakse odnosov z javnostmi za vključevanje deležnikov (vol. 2, 2015)
Izobraževanje delavcev - med pravico in dolžnostjo (vol. 2, 2015)
Prednosti in izzivi virtualne mobilnosti (vol. 2, 2015)
Analiza in zasnova programske rešitve vodenja evidenc na uradu Vlade Republike Slovenije za varovanje tajnih podatkov (vol. 2, 2015)
Intervju z dekanom Doba fakultete profesorjem Rastom Ovinom (vol. 2, 2015)
2016
5
Izhodišča za pripravo spletne oglaševalske akcije (vol. 2, 2016)
Primer izboljšave trajnostnega ravnanja z naravnimi viri (vol. 2, 2016)
Marketing perspectives in sustainable tourism Montenegro (vol. 2, 2016)
Organizacijska kultura in klima v storitvenem podjetju (vol. 2, 2016)
Konkretizacija nekaterih dilem delodajalca po prejemu sklepa o izvršbi za delavca (vol. 2, 2016)
2017
10
Ordnungsdefizite in Marktwirtschaften: 50 Jahre Forschungsseminar Radein (številka: 1, 2017)
Učinkovita raba virov financiranja komunalne infrastrukture za trajnostni razvoj lokalnih skupnosti (številka: 1, 2017)
Dejavniki, ki vplivajo na pogostost in višino prejete napitnine: analiza predhodnih raziskav (številka: 1, 2017)
Student motivation for enrolling in public relations studies and their perception of the public relations profession and study in Croatia (številka: 1, 2017)
Priprava spletne oglaševalske akcije na iskalniku Bing (številka: 1, 2017)
Value-Based Pricing Strategies in Retail: Effective or Not? (številka: 2, 2017)
Organizational Knowledge and Stakeholder Communications: A Substantial Interconnection (številka: 2, 2017)
Complex or Simplistic approach (as per Richards Nisbett) by analyzing the culture orientation on media articles - the view of students of Intercultural Management in DOBA Faculty (številka: 2, 2017)
Analiza socialnomarketinške intervencije v kampanji "lokalna kakovost" (številka: 2, 2017)
Čuječnost kot orodje za spoprijemanje s stresom na delovnem mestu: Tehnika STOP (številka: 2, 2017)
2018
11
When Perception Becomes Reality and Truth is Relative: Spin Strategies and Political Influence over Media Reporting in Macedonian Media (številka: 1, 2018)
Insider Research on Diversity and Inclusion: Methodological Considerations (številka: 1, 2018)
Modern model of integrated corporate communication (številka: 1, 2018)
Sporočila za javnost: od tradicionalnega k digitalnemu (številka: 1, 2018)
Interpretacija pokopališč kot del turistične ponudbe: primer dobre prakse (številka: 1, 2018)
Why the concept of private demand for innovations should be understand: the case of ex-YU countries (številka: 2, 2018)
Credibility of Serbian banking sector from the aspect of foreign direct investments (številka: 2, 2018)
Strategic planning practices and challenges: the case of SMEs in Macedonia (številka: 2, 2018)
An interview study of consequences of early-career unemployment in Bulgaria (številka: 2, 2018)
The impact of business innovations on brand value (številka: 2, 2018)
Spatial characteristics of human resources in the context of innovation- and imitation-based economies (številka: 2, 2018)
2019
25
Unit labour cost and unit capital cost indicators in Slovenia and the other Euro area countries (številka: 2, 2019)
Public relations and their importance in the growth of civil society organizations in the Macedonia (številka: 1, 2019)
Croatian employers' perception of the knowledge, skills and competencies of PR students or graduates (številka: 1, 2019)
Limiting aspects of neuromarketing research (številka: 1, 2019)
Innovation from a Memetic and Evolutionary Perspective (številka: 1, 2019)
Making a personal difference:communications in healthcare (številka: 1, 2019)
Raziskovalno-razvojna vlaganja kot osnova za tehnološki razvoj v Sloveniji (številka: 1, 2019)
Organic waste management in Canada: building a sustainable circular economy (številka: 1, 2019)
Relationship between corruption and FDI inflow: a casuality test (številka: 1, 2019)
Shadow economy and tax morality: is there a difference between genders? (številka: 1, 2019)
Analiza uspešnosti določenih javnih komunikacijskih kampanj na področju varnosti v cestnem prometu v Slovenij (številka: 1, 2019)
Consumer behaviour toward modern food products and trends (številka: 2, 2019)
Acceptance of ICT in agricultural sector in the Republic of North Macedonia (številka: 2, 2019)
Global Demographic Change - On Longevity (številka: 2, 2019)
How smart tourism embrace blockchains and smart contracts (številka: 2, 2019)
Cemeteries as cultural heritage: implementing the model of cemeteries-cultural heritage as education environment (številka: 2, 2019)
The effect of communication problems on productivity in hotel operations: a qualitative application (številka: 2, 2019)
Student satisfaction as a performance indicator of higher education institution (številka: 2, 2019)
The role of consulting serrvices in promoting competitive culture (številka: 2, 2019)
Inter- and intrapersonal skills of international hospitality professionals (številka: 2, 2019)
The impact of personality dimensions on study behaviour and study attitudes of online students (številka: 3, 2019)
Adult participation in learning in digital age (številka: 3, 2019)
Assessment of a method for usability testing by determining usability of the online learning platform (številka: 3 posebna tematska številka o onilne študiju, 2019)
The current state of the gemification in e-learning: a literature review of literature reviews (številka: 3, posebna tematska številka o onilne študiju, 2019)
20 let online izobraževanja na DOBI (številka: 3; posebna tematska številka o online študiju, 2019)
2020
20
Eco-innovation perfomance of Slovakia (številka: 1, 2020)
E-learning and e-assessment (številka: 1, 2020)
Innovative opportunities for small business in tourism and the aplication of ethical moral principles (številka: 1, 2020)
Sustainability is what matters most (številka: 1, 2020)
Hofstede's culture values survey in Albania (številka: 1, 2020)
Koncept pametnih mest na Mauriciusu (številka: 1, 2020)
Reviewing the conditions for business tourism in Bulgaria (številka: 1, 2020)
Information asymmetry and its implications in online purchasing behaviour: a country case study (številka: 1, 2020)
Development of circular economy: opportunitiesand imediments (številka: 1, 2020)
Mergers and acquisitions as a consequence of declining innovation productivity in pharmaceuticals: evidence from Croatia (številka: 1, 2020)
New solutions for digital advertising: Gen Y playing roles of personas (številka: 2, 2020)
Calculation methodology of the effective exchange rate in Slovenia (številka: 2, 2020)
Concept of online customers experience in digital banking (številka: 2, 2020)
Efficiency of Asean-5 markets: an detrended fluctuation analysis (številka: 2, 2020)
Family businesses' culture and innovativeness of successors (številka: 2, 2020)
The post covid-19 reality and economic theory (številka: 2, 2020)
Public perception on reputation and its influence on decision making (številka: 2, 2020)
Nonprofit marketing: does strategic planning help? (številka: 2, 2020)
Critical analysis of work-life balance concept and proposal of evaluation method (številka: 2, 2020)
The legal aspect and the economic perspective of the foreign direct investment: the case of Kosovo (številka: 2, 2020)
2021
20
Digitalne kompetence - stanje in prihodnost (številka: 1, 2021)
The need recognition in marketing of the tailor-made furniture and personalization process of the product through design management (številka: 1, 2021)
Vouchers as a result of corona virus and the risks for tour operators and consumers (številka: 1, 2021)
Determinants of trade in services (številka: 1, 2021)
E-business and marketing activities for online shopping support (številka: 1, 2021)
Inclusion of social economy topics into the higher education business study programmes in Slovenia (številka: 1, 2021)
India's national smart city mission: analysis of project dimensions including sources of funding (številka: 1, 2021)
Open Innovation in supply chain relationships: analysis of a creative sector (številka: 1, 2021)
Envisioning marketing in a digital technology-driven maritime business (številka: 1, 2021)
Pandemic as the trigger for a new phases of globalization (številka: 1, 2021)
Student performance: is there difference between traditional and distance learning? (številka: 2, 2021)
Financing of small and medium-sized enterprises by bank loans compared to large companies during the coronavirus crisis (številka: 2, 2021)
Stališča potrošnikov do nakupa električnih avtomobilov in njihovega vpliva na okolje v Sloveniji (številka: 2, 2021)
Trends in the young generation travelling – the pilot research in the Czech Republic (številka: 2, 2021)
Nakupno vedenje kupca inovativnega izdelka in izzivi prilagajanja prodajnih aktivnosti (številka: 2, 2021)
Handlungsempfehlungen zur Verbesserung von Effektivität und Effizienz der Planung und Steuerung von Bauprojekten in einem Mittelständischen Generalplanungsunternehmen (številka: 2, 2021)
Comparative analysis of international crisis management in Covid-19 pandemic (številka: 2, 2021)
Assesment of sales behavior types from the customer´s point of view in the context of interpersonal characteristics (številka: 2, 2021)
On the antifragility-based economic sustainability – a crucial lesson from Covid-19 pandemic (številka: 2, 2021)
Financial return of crowdfunding platforms: are funding trends and success rates changing in the Covid-19 era? (številka: 2, 2021)
2022
20
Zgodbarjenje humanitarnih organizacij: učinkovito vzbujanje interesa, želja in dejanj (številka: 1, 2022)
How to negotiate with the Chinese? (številka: 1, 2022)
The role of the EU economic governance in the economic framework of the EU (številka: 1, 2022)
Factors influencing consumer purchase behaviour when buying superfoods (številka: 1, 2022)
The impact of the human capital of women on the economic development of Guatemala (številka: 1, 2022)
The impact of women’s economic empowerment on the rise of female entrepreneurship and human capital in Botswana (številka: 1, 2022)
Interview mit Dr. med. Hans Groth Verwaltungsratspräsident des World Demographic und Ageing Forum (številka: 1, 2022)
Etični vidiki nekaterih sorodnih konceptov odgovornosti podjetij (številka: 1, 2022)
Russian invasion 2022: analysis of persistent volatility and return spillovers among IMOEX, WTI and Russian OT (10Y) (številka: 1, 2022)
Health system architecture and its role for economic perspective of wellbeing (številka: 1, 2022)
Strategy implementation in private equity funded companies (številka: 2, 2022)
Social networksin non-profit organizations (številka: 2, 2022)
Data Lakehouse: Benefits in small and medium enterprises (številka: 2, 2022)
Analysis of the causes of hyperinflation in the Republic of Croatia 1991-1993 (številka: 2, 2022)
Investment analysis of companies for understanding the competitiveness of a municipality of Ribnica (številka: 2, 2022)
Comparative analysis of tourism indicators for Croatia and selected competitive countries (številka: 2, 2022)
The green marketing impact on consumer buying behavior - Albanian market case study (številka: 2, 2022)
Education of women entrepreneurs (številka: 2, 2022)
Silver economy - a reply to challenges of population aging (številka: 2, 2022)
Evaluation of financial situation of Slovak businesses after 2020 (številka: 2, 2022)
2023
20
The impact of hybrid intercultural intervention sprint (HIIS) on developing intercultural competence of adult business learners in Slovenia (številka: 1, 2023)
Key factors of neobanking’s occurrence (številka: 1, 2023)
Aspekti teorije regulacije i politički uticaj stručnjaka (številka: 1, 2023)
Can economic policy be praised for its environmental policy in the field of transportation? (številka: 1, 2023)
The impact of higher education on innovation: a comparison of Slovenia and Switzerland (številka: 1, 2023)
Manipulation in the world of marketing (številka: 1, 2023)
The impact of participative leadership on employee innovation behaviour in multinational enterprises (številka: 1, 2023)
Nagradne igre med mladimi na družbenem omrežju Facebook (številka: 1, 2023)
Nasilje v športu med mladimi športniki (številka: 1, 2023)
Vloga organizacijske kulture in klime pri fluktuaciji zaposlenih v gostinstvu (številka: 1, 2023)
Sava transformation chronicle (A) (številka: 2, 2023)
Factors affecting repurchase intention with customer engagement as intervening variables in B2B context (številka: 2, 2023)
Sava transformation chronicle (D) (številka: 2, 2023)
Video surveillance legislation in the EU and Slovenia: privacy rights, security needs, and data protection challenges (številka: 2, 2023)
The impact of the innovative performance of the country on its economic development (številka: 2, 2023)
Sava transformation chronicle (C) (številka: 2, 2023)
Marketinška strategija javnog poduzeća pri uvođenju nove usluge parkiranja (številka: 2, 2023)
Sava transformation chronicle (B) (številka: 2, 2023)
Project logistics: influential factors of transporting project cargo in the Balkan region (številka: 2, 2023)
Pregled različnih metod in pristopov družboslovnega raziskovanja (številka: 2, 2023)
2024
4
Poznavanje avtizma v družbi in njegovo odražanje v življenju posameznika z avtizmom (številka: 1, 2024)
The planning process for marketing a service about to enter a foreign market: a concept case study (številka: 1, 2024)
Trend rasti uporabe družbenih omrežjih na globalni ravni (številka: 1, 2024)
Stavovi potrošača o ekološkim proizvodima (številka: 1, 2024)