Mednarodno inovativno poslovanje
Journal of innovative business and management

  1. 2013
     12

  2. 2014
     14

    Pomembna znanja in sposobnosti, ki odlikujejo uspešnega tržnika (številka: vol. 1/2, 2014)
    Poznavanje poslanstva, vizije in vrednot organizacije kot dobra podlaga za doseganje njene uspešnosti (številka: vol. 1/2, 2014)
    Povezanost zadovoljstva zaposlenih z odnosom do kakovosti kot dela organizacijske klime v izbrani organizaciji (številka: vol. 1/2, 2014)
    Dejavniki marketinške kulture in zadovoljstvo udeležencev organizacij (številka: vol. 1/2, 2014)
    Analiza vodenja dveh policijskih postaj na območju policijske uprave Ljubljana (številka: vol. 1/2, 2014)
    Organizacijska klima v obravnavani organizaciji (številka: vol. 1/2, 2014)
    Motivacijski dejavniki v javni organizaciji v času varčevalnih ukrepov (številka: vol. 3, 2014)
    Finančna ocena naložbene priložnosti z uporabo dinamičnih metod neto sedanje vrednosti in interne stopnje donosnosti na primeru vlaganja v komunalno infrastrukturo (številka: vol. 3, 2014)
    Celovit pristop k ravnanju z znanjem (številka: vol. 3, 2014)
    Mogu li business intelligence alati pokrenuti mala i srednja poduzeća u republici Hrvatskoj? (številka: vol. 3, 2014)
    Uvedba virtualnega učnega okolja na Srednji šoli Doba (številka: vol. 3, 2014)
    Dejavniki odločanja in zvestobe potrošnikov v procesu nakupa izdelkov izbrane blagovne znamke (številka: vol. 3, 2014)
    Menedžment intelektualne lastnine za mlade podjetnike (številka: vol. 3, 2014)
    Pomen menedžmenta znanja za razvoj inovacij v slovenskih podjetjih (številka: vol. 3, 2014)
  3. 2015
     12

  4. 2016
     5