Šolska knjižnica

  1. 1991
     1

  2. 2012
     34

    številka: 1 (2012)
    številka: 2 (2012)
    številka: 3/4 (2012)
    Ponudba in razvoj ne dohajata povpraševanja (številka: 1, 2012)
    Knjižnično informacijsko znanje v tretjem triletju osnovne šole (številka: 1, 2012)
    Spodbujanje in spremljanje bralnih navad učencev tretjega triletja osnovne šole (številka: 1, 2012)
    Delavnica za učitelje s praktičnim delom v šolski knjižnici (številka: 1, 2012)
    E-učenje, značilnosti in izhodišča za uporabo v knjižnici (številka: 1, 2012)
    Z informacijsko-komunikacijsko tehnologijo (IKT) podprto delo z uporabniki v šolski knjižnici (številka: 1, 2012)
    Gesljenje leposlovja in slovenske šolske knjižnice (številka: 2, 2012)
    Tablični računalnik - majhno orodje, velik izziv (številka: 2, 2012)
    Zvočna knjiga na USB-ključu (številka: 2, 2012)
    Kje si dijaki izposojajo knjige za domače branje in kako (številka: 2, 2012)
    Ali strip(izacija) lahko spodbuja branje med mladimi? (številka: 2, 2012)
    Medpredmetno povezovanje v prvem razredu s šolsko knjižnico ob podpori IKT (številka: 2, 2012)
    Kako je kuža Rik polepšal bibliopedagoške ure z otroki in mladostniki s posebnimi potrebami v Občinski knjižnici Jesenice (številka: 2, 2012)
    Knjižna čajanka princes in princev (številka: 2, 2012)
    Vsebina knjige je pomembnejša od lepo oblikovane naslovnice (številka: 2, 2012)
    Branje pri fantih v drugem triletju osnovne šole. Hej fant, kaj bereš? (številka: 3/4, 2012)
    Spletne učilnice šolske knjižnice Osnovne šole Prule (številka: 3/4, 2012)
    Spletne strani šolske knjižnice OŠ Ivana Cankarja Vrhnika (številka: 3/4, 2012)
    Inventura v šolski knjižnici osnovne šole Prule v sistemu COBISS3 (številka: 3/4, 2012)
    Branje pri fantih na Šolskem centru Novo mesto (številka: 3/4, 2012)
    Knjižnica Osnovne šole Polje na spletu (številka: 3/4, 2012)
    Vzorčna spletna učilnica za informacijsko opismenjevanje, izbirni predmet v osnovni šoli (številka: 3/4, 2012)
    Vključevanje informacijsko-komunikacijske tehnologije v delo šolske knjižnice (številka: 3/4, 2012)
    Akcijsko raziskovanje v praksi šolskega knjižničarja (številka: 3/4, 2012)
    Preseganje ovir pri vzpostavljanju izposoje (in prodaje) e-knjig v Sloveniji (številka: 3/4, 2012)
    Študijski program izpopolnjevanja iz bibliotekarstva (številka: 3/4, 2012)
    Razširjenost gesljenja leposlovja v osnovnošolskih knjižnicah (številka: 3/4, 2012)
    Končno nekaj brezplačnega za obvezno domače branje na e-napravah (številka: 3/4, 2012)
    En računalnik za več delovnih mest v šolski knjižnici (številka: 3/4, 2012)
    Opolnomočenje učencev z izboljšanjem bralne pismenosti in dostopa do znanja (številka: 3/4, 2012)
    Od priprave na branje do bralnega razumevanja (številka: 3/4, 2012)
  3. 2013
     38

    številka: 1 (2013)
    številka: 2 (2013)
    številka: 3/4 (2013)
    E-učbeniki v slovenskem šolskem prostoru (številka: 1, 2013)
    Ugotavljanje bralnih navad na Osnovni šoli Selnica ob Dravi (številka: 1, 2013)
    Vloga šolske knjižnice v italijanskem kurikulu (številka: 1, 2013)
    Šolska knjižnica OŠ Franceta Prešerna Črenšovci v projektu bralne pismenosti (številka: 1, 2013)
    Obvezne izbirne vsebine in knjižnično informacijsko znanje v spletni učilnici Moodle (številka: 1, 2013)
    Spletno raziskovanje v šolski knjižnici (številka: 1, 2013)
    Savina Zwitter: Pedagoško delo v šolski knjižnici. Ljubljana: Modrijan, 2012 ... (številka: 1, 2013)
    Drobni tisk: smeti ali zaklad? (številka: 1, 2013)
    Posvetovanje "Uporaba IKT v šolskih knjižnicah 3" (številka: 1, 2013)
    V knjižnico s pametnim telefonom? (številka: 2, 2013)
    mCOBISS - Virtualna knjižnica Slovenije na mobilnih napravah (številka: 2, 2013)
    Srečko Nesrečko (številka: 2, 2013)
    Zaključna konferenca v okviru projekta Posodobitev kurikularnega procesa v osnovnih šolah in gimnazijah (številka: 2, 2013)
    Zaključna konferenca projekta Opolnomočenje učencev z izboljšanjem bralne pismenosti in dostopa do znanja (številka: 2, 2013)
    Namizne družabne igre v šolski knjižnici - dodatna motivacija (številka: 2, 2013)
    Biblos - analiza testnega obdobja (številka: 2, 2013)
    Postavitev leposlovja v mladinskih in šolskih knjižnicah z vidika šolskih knjižničarjev (številka: 2, 2013)
    Priprava in izvedba videokonference (številka: 2, 2013)
    Knjižničar bližnje prihodnosti (številka: 2, 2013)
    Prehod s segmenta COBISS2/izposoja na COBISS3/izposoja v knjižnici Šolskega centra Novo mesto (številka: 3/4, 2013)
    Poročilo o konferenci Vzgoja in izobraževanje v informacijski družbi 2013 (številka: 3/4, 2013)
    Nastajanje e-slikanice Kako je Bobek dobil prijatelje (številka: 3/4, 2013)
    Bralna pismenost v vrtcu in šoli ali Sklepno dejanje projekta Opolnomočenje učencev z izboljšanjem bralne pismenosti in dostopa do znanja (številka: 3/4, 2013)
    Konverzija knjižničnega kataloga iz programa WinKnj v COBISS3 (številka: 3/4, 2013)
    Medpredmetno načrtovane tematske razstave v šolski knjižnici (številka: 3/4, 2013)
    Pravljična čajanka v oddelku podaljšanega bivanja (številka: 3/4, 2013)
    Knjižničarski izzivi - poročilo s kongresa ZBDS 2013 (številka: 3/4, 2013)
    Kako naložiti e-knjigo na knjižno polico (številka: 3/4, 2013)
    Z igro do znanja (številka: 3/4, 2013)
    Strokovna srečanja šolskih knjižničarjev v šolskem letu 2012/2013 (številka: 3/4, 2013)
    Inovacijski projekt na Osnovni šoli Vrhovci: Bralne zvezdice in iskalci biserov (številka: 3/4, 2013)
    Aktivnosti za spodbujanje kulture branja (številka: 3/4, 2013)
    Medpredmetno povezovanje slovenščine in knjižničnega informacijskega znanja v osmem in devetem razredu (številka: 3/4, 2013)
    Od kataloga do police - iskanje gradiva v šolski knjižnici Osnovne šole Prule, primer medpredmetne ure v petem razredu (številka: 3/4, 2013)
    Strategije iskanja knjižničnega gradiva (številka: 3/4, 2013)
  4. 2014
     38

    številka: 1 (2014)
    številka: 2 (2014)
    številka: 3/4 (2014)
    Bologna po Bologni 2014 (številka: 1, 2014)
    Bibliopedagoška šola 2014 (številka: 1, 2014)
    Strategije iskanja knjižničnega gradiva 2 (številka: 1, 2014)
    Knjižnica, srce mesta (številka: 1, 2014)
    Kako nastane knjiga - pouk v četrtem razredu o nastanku in zgradbi knjige (številka: 1, 2014)
    E-knjige in knjižnice (številka: 1, 2014)
    Knjižnično informacijsko znanje z Digitalno knjižnico Slovenije - dLib.si (številka: 1, 2014)
    Oprema mladinskih leposlovnih knjig glede na žanr in vsebino s piktogrami kot primer dobre prakse v Osnovni šoli dr. Vita Kraigherja (številka: 1, 2014)
    Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi (številka: 1, 2014)
    SIRikt 2014 - utrinki s konference (številka: 1, 2014)
    Učenje ter uporaba čitalniškega gradiva v čitalnici šolske knjižnice Osnovne šole Prule (številka: 1, 2014)
    Konferenca ECHA v Ljubljani (številka: 2, 2014)
    Šolska knjižnica in knjižničar kot pomembna dejavnika kakovostnega načrtovanja in izvajanja vzgojno-izobraževalnega dela z nadarjenimi (številka: 2, 2014)
    Ura knjižničnega informacijskega znanja s QR-kodo v Zavodu za gluhe in naglušne Ljubljana (številka: 2, 2014)
    Raziskovalno delo na II. gimnaziji Maribor in vloga šolske knjižnice (številka: 2, 2014)
    Otroci s posebnimi potrebami v šolskem prostoru (številka: 2, 2014)
    Šolska knjižnica in nadarjeni učenci v tretjem vzgojno-izobraževalnem obdobju na Osnovni šoli Prule (številka: 2, 2014)
    Pomoč nadarjenim učencem pri soočanju s težavami na socialnem in emocionalnem področju v sodelovanju s šolsko knjižnico (številka: 2, 2014)
    Dvojno izjemni učenci (številka: 2, 2014)
    Abecedna razvrstitev knjižničnega gradiva v oddelku programa z nižjim izobrazbenim standardom (številka: 2, 2014)
    Čas za spremembe (številka: 3/4, 2014)
    Elektronska knjiga na poti v šolsko knjižnico (številka: 3/4, 2014)
    Geslovnika SSG in SGC - pregled predmetnih oznak za glasbene tiske (številka: 3/4, 2014)
    Slovenski knjižni sejem 2014 (številka: 3/4, 2014)
    Pletemo niti mreže z Miškom in Belamiško (številka: 3/4, 2014)
    Slovenski i-učbeniki (številka: 3/4, 2014)
    E-knjige v sistemu COBISS (številka: 3/4, 2014)
    Poučna besedila v revijah za otroke (številka: 3/4, 2014)
    Poročilo o konferenci Vzgoja in izobraževanje v informacijski družbi 2014 (številka: 3/4, 2014)
    Oblikovanje nabavne politike v osnovnošolski knjižnici (številka: 3/4, 2014)
    Pravljična joga v oddelku jutranjega varstva (številka: 3/4, 2014)
    Šolska knjižnica na družbenih medijih (številka: 3/4, 2014)
    Strategije iskanja knjižničnega gradiva 3 (številka: 3/4, 2014)
    Opredelitev poučne knjige za otroke in mladino in lastnosti dobre poučne knjige (številka: 3/4, 2014)
    Spodbujanje samostojnega dela, raziskovanja in iskanja ter zbiranja podatkov pri nadarjenih učencih (številka: 3/4, 2014)
  5. 2016
     54

    številka: 1/2 (2016)
    številka: 3/4 (2016)
    Likovna delavnica v okviru projekta Naša mala knjižnica (številka: 1/2, 2016)
    Bibliografija - primer bibliografije za svetovalne delavce na osnovni šoli (številka: 1/2, 2016)
    Timsko delo knjižničarja na dveh delovnih mestih in izgorelost (številka: 1/2, 2016)
    Sodoben pouk (književnosti) in razlike med učenci - dr. Milena Kerndl (številka: 1/2, 2016)
    Rastoča knjiga Dolenjske Toplice (številka: 1/2, 2016)
    Spremembe Zakona o knjižničarstvu in šolske knjižnice (številka: 1/2, 2016)
    Informacijska pismenost v luči stalnih sprememb ali (ponovni) razmislek o informacijski pismenosti (številka: 1/2, 2016)
    Decembrski čas v šolski knjižnici OŠ Prule (številka: 1/2, 2016)
    Priročnik Animirajmo! (številka: 1/2, 2016)
    Mednarodni eTwinning projekt na Osnovni šoli Prule z naslovom Who are you? (številka: 1/2, 2016)
    BIBLOS, slovenski servis za oddaljeno izposojo e-knjig (številka: 1/2, 2016)
    Izziv: debatni klub za participacijo v današnji civilizaciji (številka: 1/2, 2016)
    Opera qua extant omnia (številka: 1/2, 2016)
    Kulturni bazar 2016 (številka: 1/2, 2016)
    Bibliopedagoška šola 2016 (številka: 1/2, 2016)
    Uporaba bralno-učnih strategij pri pouku slovenskega jezika v 4. razredu v sodelovanju s knjižničarko (številka: 1/2, 2016)
    Branje - čudovito doživetje! (številka: 1/2, 2016)
    Strategije motiviranja za branje (številka: 1/2, 2016)
    Pravljični zaključek bralne značke v 1. razredu (številka: 1/2, 2016)
    27. Pomladna šola šolskih knjižničarjev Republike Hrvaške (številka: 1/2, 2016)
    Sončnica na rami (številka: 1/2, 2016)
    Drugačna Bibliopedagoška šola 2015 (številka: 1/2, 2016)
    Kako učencem, ki obiskujejo osnovnošolski program z nižjim izobrazbenim standardom, predstaviti pisatelja Franceta Bevka in jim približati njegova dela (številka: 1/2, 2016)
    Uvodnik (številka: 1/2, 2016)
    Zgodovina knjige skozi knjige (številka: 1/2, 2016)
    Strokovna ekskurzija po Mariboru (številka: 1/2, 2016)
    Uporaba SSKJ pri pouku v osnovnošolski knjižnici (številka: 1/2, 2016)
    Andersenov večer v Osnovni šoli Dolenjske Toplice (številka: 1/2, 2016)
    Med prejemniki stanovskih nagrad tudi šolska knjižničarka (številka: 3/4, 2016)
    Inovativna pedagogika 1:1, izkustveno učenje in šolska knjižnica (številka: 3/4, 2016)
    Bralni prijatelj (številka: 3/4, 2016)
    Sekcija šolskih knjižničarjev pri SVIZ-u (številka: 3/4, 2016)
    Nabavna politika šolske knjižnice med pritiskom finančne luknje in potrebami (željami) uporabnikov (številka: 3/4, 2016)
    Izbirni predmet računalniška omrežja v povezavi s knjižničnim informacijskim znanjem na Osnovni šoli Prule (številka: 3/4, 2016)
    Ura pouka v šolski knjižnici s knjižničarko Mrcino (številka: 3/4, 2016)
    Kdo prebiva na knjižnih policah v naši šolski knjižnici? (številka: 3/4, 2016)
    Prehod na COBISS v knjižnici OŠ Vodice (številka: 3/4, 2016)
    Brati gore 2016 (številka: 3/4, 2016)
    Pouk v šolski knjižnici - s 5. razredom o ljudskih pravljicah (številka: 3/4, 2016)
    Vloga šolskega knjižničarja pri uporabnikih 21. stoletja (številka: 3/4, 2016)
    Knjižnično informacijsko znanje v poklicnem in srednjem strokovnem izobraževanju (številka: 3/4, 2016)
    Z didaktičnimi igrami usvajamo nova znanja, utrjujemo že slišano in se zabavamo (številka: 3/4, 2016)
    Kaj treniram: hokej ali branje? Najbolje kar oboje! (številka: 3/4, 2016)
    Vrednotenje dela v projektu Rastem s knjigo (RSK) (številka: 3/4, 2016)
    Društvo bibliotekarjev Gorenjske pripravilo zanimivo razstavo (številka: 3/4, 2016)
    V elementu (številka: 3/4, 2016)
    Bralna značka za odrasle v šolski knjižnici (številka: 3/4, 2016)
    Teden zlatih hrušk v Konzorciju (številka: 3/4, 2016)
    Obisk 32. Slovenskega knjižnega sejma v Cankarjevem domu (številka: 3/4, 2016)
    S knjižnih polic (številka: 3/4, 2016)
    Projekt Naša mala knjižnica kot dodatna motivacija za spodbujanje branja (številka: 3/4, 2016)
    Uvodnik (številka: 3/4, 2016)
  6. 2017
     46

    številka: 1 (2017)
    številka: 2 (2017)
    številka: 3/4 (2017)
    Ob čudežnem drevesu v knjižnici rastemo, se družimo in drug drugega bogatimo (številka: 1, 2017)
    Staro mestno jedro Kranja (številka: 1, 2017)
    V knjižnici diši po praznikih (številka: 1, 2017)
    Uvodnik (številka: 1, 2017)
    "Formativno spremljanje? Pa saj to že itak delamo!" (številka: 1, 2017)
    O naravi učenja (številka: 1, 2017)
    Seminarska naloga - ogledalo informacijske pismenosti (številka: 1, 2017)
    Spodbujanje razvoja bralne zmožnosti s formativnim spremljanjem (številka: 1, 2017)
    Priročnik Formativno spremljanje (številka: 1, 2017)
    Konferenca šolskih knjižničarjev 2017 (številka: 2, 2017)
    Iskanje gradiva v knjižnici (številka: 2, 2017)
    Sončnica na rami za šolska knjižničarja (številka: 2, 2017)
    Bibliopedagoška šola 2017 v treh izvedbah (številka: 2, 2017)
    Jezikovna in knjižna vzgoja v vrtcu (številka: 2, 2017)
    Bogatenje besedišča (številka: 2, 2017)
    Uvodnik (številka: 2, 2017)
    Ustvarjanje pravljice (številka: 2, 2017)
    Andersenova noč 2017 (številka: 2, 2017)
    Inkluzija - tudi v šolski knjižnici (številka: 2, 2017)
    Sedem let pričakovanj (številka: 2, 2017)
    Ko tudi pri športu ne gre brez branja (številka: 2, 2017)
    Obravnava domačega branja na primeru Vorančevih Solzic (številka: 3/4, 2017)
    S knjižnih polic (številka: 3/4, 2017)
    Izbirni predmet matematične delavnice v povezavi s knjižničnim informacijskim znanjem (številka: 3/4, 2017)
    Bralna značka od A do Ž (številka: 3/4, 2017)
    Poročilo s strokovnega posveta Poti do knjige 2017 (številka: 3/4, 2017)
    Sistematično poučevanje bralnih učnih strategij na Osnovni šoli Frana Albrehta Kamnik (številka: 3/4, 2017)
    Medpredmetno projektno delo - pomen stročnic na vrtu in v prehrani (številka: 3/4, 2017)
    Uvodnik (številka: 3/4, 2017)
    Spoznavanje in uporaba priročnikov za dijake tehniških šol (številka: 3/4, 2017)
    Ura zgodovine v 6. razredu v povezavi s knjižničnim informacijskim znanjem (številka: 3/4, 2017)
    Poučna slikanica Miška Mica v arhivu (številka: 3/4, 2017)
    Informacijsko-komunikacijska tehnologija in uporaba kataloga COBISS Osnovne šole Prule (številka: 3/4, 2017)
    Uporaba bralnih učnih strategij pri pouku naravoslovja in tehnike v 5. razredu (številka: 3/4, 2017)
    Pravljični december v šolski knjižnici (številka: 3/4, 2017)
    Raznovrstnost drobnih tiskov (številka: 3/4, 2017)
    Angleška bralna značka v 4. razredu (številka: 3/4, 2017)
    Otroci z avtizmom (številka: 3/4, 2017)
    Spodbujanje branja v praznični knjižnici (številka: 3/4, 2017)
    Obisk 33. Slovenskega knjižnega sejma 2017 (številka: 3/4, 2017)
    "ŠC bere" - Bralna značka na novogoriškem Šolskem centru (številka: 3/4, 2017)
    Obisk strokovnega srečanja "Izposoja v očeh knjižničarjev" (številka: 3/4, 2017)
    Aidan Chambers in njegov pristop k branju (številka: 3/4, 2017)
  7. 2018
     28

    številka: 1/2 (2018)
    številka: 3 (2018)
    Mednarodni mesec šolskih knjižnic in mednarodna izmenjava knjižnih kazalk (številka: 1/2, 2018)
    V goste vam prihajamo (številka: 1/2, 2018)
    Vloga in pomembnost šolske mediacije na osnovni šoli (številka: 1/2, 2018)
    V knjižnico po znanje o raziskovalnem delu pri pouku biologije (številka: 1/2, 2018)
    Spremenjena Bibliopedagoška šola 2018 (številka: 1/2, 2018)
    Poročilo s strokovnega srečanja Bralna motivacija in raznolikost gradiv (številka: 1/2, 2018)
    Sprostitev z zgodbami (številka: 1/2, 2018)
    Poročilo s seminarja Šolska knjižnica - obdelava gradiva in izgradnja kataloga (številka: 1/2, 2018)
    Pogovor o aktualni problematiki: "Starša se ločujeta, kaj pa otrok?" (številka: 1/2, 2018)
    Spodbujanje branja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju na Osnovni šoli Dobrova (številka: 1/2, 2018)
    Kit v šolski knjižnici - nadgradnja projekta Rastem s knjigo (številka: 1/2, 2018)
    Udeležba na mednarodnem kongresu Izzivi vzgoje v globalni družbi (številka: 1/2, 2018)
    Uvodni posvet na Ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport (številka: 1/2, 2018)
    Biblioterapija v šolski knjižnici s pomočjo Andersenovih pravljic (številka: 1/2, 2018)
    "Deskanje med knjigami" ali kako s pomočjo pametnih telefonov, tablic in QR-kod usvojiti knjižnični fond (številka: 1/2, 2018)
    18. obletnica Rastoče knjige (številka: 1/2, 2018)
    Petnajst let delovanja knjižnice na Glasbeni šoli Jesenice (številka: 1/2, 2018)
    Konferenca šolskih knjižničarjev 2018 (številka: 1/2, 2018)
    Prireditev Konski 2017 (številka: 1/2, 2018)
    Učenje lepopisja pri interesni dejavnosti v šolski knjižnici Osnovne šole Prule (številka: 1/2, 2018)
    Pisna naloga - rezultat medpredmetnega povezovanja (številka: 1/2, 2018)
    Izgradnja knjižničnega kataloga za šolske knjižnice (številka: 3, 2018)
    Prehod na COBISS v knjižnici Šolskega centra Nova Gorica in združevanje šolskih knjižnic na Goriškem (številka: 3, 2018)
    Izgradnja novega knjižničnega kataloga v sistemu COBISS (številka: 3, 2018)
    COBISS+ (številka: 3, 2018)
    Organizacija zbirke in izgradnja kataloga v knjižnici OŠ Prule (številka: 3, 2018)
  8. 2019
     49

    številka: 1 (2019)
    številka: 2 (2019)
    številka: 304 (2019)
    Knjižnica je zakon (številka: 1, 2019)
    Poročilo s strokovnega usposabljanja z naslovom Uporaba prilagojenih gradiv v šolskih knjižnicah (številka: 1, 2019)
    Konferenca Družinska pismenost (številka: 1, 2019)
    Beremo stripe za domače branje (številka: 1, 2019)
    Predstavitev knjige Glavo imaš in srce (številka: 1, 2019)
    Interaktivni Prešeren v šolski knjižnici OŠ Prule (številka: 1, 2019)
    Ivan v knjižnici Šolskega centra Celje (številka: 1, 2019)
    Obisk osnovne šole v Reykjaviku (številka: 1, 2019)
    Mednarodni mesec šolskih knjižnic 2018 (številka: 1, 2019)
    Kulturni bazar 2019 (številka: 1, 2019)
    Branje je iskanje (številka: 1, 2019)
    Udeležba na posvetovanju Sadržajna obrada i klasifikacija građe u dječjoj knjižnici, Zagreb, 29. marec 2019 (številka: 2, 2019)
    April 2019 v knjižnici OŠ Prule (številka: 2, 2019)
    Medgeneracijsko branje otroka z avtističnimi motnjami, primer dobre prakse v knjižnici Zavoda za gluhe in naglušne Ljubljana in seznam priporočenih knjig za otroke z avtističnimi motnjami (številka: 2, 2019)
    Odmev s Prve mednarodne strokovne konference Promocija psihofizičnega zdravja otrok in mladostnikov (številka: 2, 2019)
    Lepe hruške ali uporabna jabolka (številka: 2, 2019)
    31. Proljetna škola školskih knjižničara Republike Hrvatske (številka: 2, 2019)
    O kom govorimo in kolektivni spomin - uporaba bralnih strategij pri uri KIZ (številka: 2, 2019)
    Spremljevalci gibalno oviranih dijakov v vlogi promotorjev branja (številka: 2, 2019)
    Sončnica na rami, nagrada za spodbujanje veselja do branja (številka: 2, 2019)
    3. konferenca šolskih knjižničarjev 2019 (številka: 2, 2019)
    Uvodnik (številka: 2, 2019)
    Utrinki z Bibliopedagoške šole 2019 (številka: 2, 2019)
    Razvoj branja od vrtca do drugega vzgojno-izobraževalnega obdobja (številka: 2, 2019)
    Mednarodna konferenca Sem, vem, znam (številka: 2, 2019)
    Branje je prostor svobode (številka: 2, 2019)
    KEKec iz Trbovelj (številka: 3/4, 2019)
    Poročilo s kongresa ZBDS 2019 (številka: 3/4, 2019)
    Sekcija za šolske knjižnice pri Zvezi bibliotekarskih društev Slovenije (številka: 3/4, 2019)
    Predstavitev knjige Organizacija knjižničnih zbirk (številka: 3/4, 2019)
    Referenčni pogovor v šolski knjižnici v luči komunikacijskega modela NLP (številka: 3/4, 2019)
    Na OŠ Frana Albrehta Kamnik se ne ustrašimo nobenega "izziva" (številka: 3/4, 2019)
    Uvodnik (številka: 3/4, 2019)
    Branje kot izziv za rešitev detektivske naloge (številka: 3/4, 2019)
    Nacionalni strokovni posvet Katerega spola so knjižni molji? in podpis listine EURead (številka: 3/4, 2019)
    Delavnica uporabnega branja na OŠ Frana Albrehta Kamnik (številka: 3/4, 2019)
    Sodelovanje šolske svetovalne službe in knjižnice pri premagovanju bralnih težav učencev (številka: 3/4, 2019)
    Je pisanje z roko že zastarelo? (številka: 3/4, 2019)
    Reklama za šolsko knjižnico (številka: 3/4, 2019)
    Tudi v šolski knjižnici lahko formativno spremljamo (številka: 3/4, 2019)
    Medvrstniško spodbujanje branja v šolski knjižnici (številka: 3/4, 2019)
    Odmev s konference VIVID 2019 (številka: 3/4, 2019)
    Domače branje je lahko tudi zanimivo - branje s starši (številka: 3/4, 2019)
    Bralne urice v Centru IRIS (številka: 3/4, 2019)
    Udeležba na mednarodni konferenci v Naklem (številka: 3/4, 2019)
    Povezovanje knjižnice in pouka slovenščine z metodo fit4kid (številka: 3/4, 2019)