ORMOŽ, 6. JANUAR 2016 TISKOVINA LETNIK: 20 ŠT. 1 POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI ORMOŽ VSEBINA 1. ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Ormož 2. ODLOK o spremembah Odloka o občinskem prostorskem načrtu občine Ormož 3. ODLOK o dopolnitvah Odloka o predkupni pravici Občine Ormož 4. SKLEP o imenovanju Medobčinske lokalne akcijske skupine za preprečevanje zasvojenosti na področju občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž 5. JAVNI RAZPIS za dodelitev pomoči za ohranjanje in spodbujanje razvoja kmetijstva in podeželja v občini Ormož v letu 2016 6. JAVNI RAZPIS za zbiranje predlogov za oblikovanje programa akcij in projektov na področju kulture, ki jih bo v letu 2016 sofinancirala Občina Ormož 7. JAVNI RAZPIS za zbiranje predlogov za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa, ki jih bo v letu 2016 sofinancirala Občina Ormož 8. JAVNI RAZPIS za sofinanciranje programov turističnih društev v občini Ormož za leto 2016 1. Na podlagi 29. in 49. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12 - ZUJF in 14/15 - ZUUJFO), Uredbe o notranji organizaciji, sistemizaciji, delovnih mestih in nazivih v organih javne uprave in v pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 58/03, 81/03, 109/03, 43/04, 58/04 - popr., 138/04, 35/05, 60/05, 72/05, 112/05, 49/06, 140/06, 9/07, 33/08, 66/08, 88/08, 8/09, 63/09, 73/09, 11/10, 42/10, 82/10, 17/11, 14/12, 17/12, 23/12, 98/12, 16/13, 18/13, 36/13, 51/13, 59/13, 14/14, 28/14, 43/14, 76/14, 91/14, 36/15 in 57/15) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na 10. seji dne 21.12.2015 sprejel ODLOK o spremembah in dopolnitvah Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Ormož 1. člen V celotnem besedilu Odloka o organizaciji in delovnem področju občinske uprave Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 15/99, 10/07 in 21/07) se besedna zveza »tajnik občine« nadomesti z besedno zvezo »direktor občinske uprave«, v ustreznem sklonu. 2. člen V drugem odstavku 4. člena se besedilo »po njunem pooblastilu pa lahko tudi predstojniki organov občinske uprave ali drug delavec občinske uprave« nadomesti z besedilom »po pooblastilu župana pa tudi drugi javni uslužbenec«. 3. člen 5. člen se spremeni tako, da se glasi: »Organizacija občinske uprave je oblikovana tako, da se zagotavlja: strokovno, učinkovito, racionalno in usklajeno izvrševanje nalog, učinkovit notranji nadzor nad opravljanjem nalog, usmerjenost organa k uporabnikom njegovih storitev in učinkovito sodelovanje z drugimi organi in institucijami.«. 4. člen V prvem odstavku 6. člena se za zadnjo alinejo pika nadomesti z vejico in doda nova alineja, ki se glasi: » - Oddelek za upravljanje z občinskim premoženjem.«. Drugi odstavek, se spremeni tako, da se glasi: »Občina z drugimi občinami ustanovi enega ali več organov skupne občinske uprave, za izvajanje upravnih nalog na področju urejanja prostora, varstva okolja, občinske inšpekcije, zagotavljanja in izvajanja Občina Ormož, Ptujska 6, 2270 Ormož. Izdajatelj: Urad župana javnih služb in občinskega redarstva. Izvajanje nalog notranje revizije lahko opravlja skupna občinska uprava.«. 5. člen V 7. členu se črta šesta alineja. 6. člen notranji organizacijski enoti ter sodeluje in usklajuje delo z drugimi notranjimi organizacijskimi enotami, po pooblastilu direktorja občinske uprave odloča o zadevah iz delovnega področja posamezne notranje organizacijske enote, opravlja najzahtevnejše strokovne naloge v notranji organizacijski enoti in sodeluje z drugimi vodji notranjih organizacijskih enot in je odgovoren za stanje na svojem delovnem področju.«. glasi: Za 11. členom se doda nov 11. a člen, ki se »1 l.a člen 10. člen 17. člen se spremeni, tako, da se glasi: Oddelek za upravljanje z občinskim premoženjem opravlja naloge, ki se nanašajo na: manjša vzdrževalna dela na infrastrukturi ter drugih javnih objekti, igriščih, parkiriščih, postajališčih itd. plakatiranje, obešanje transparentov in zastav vzdrževanje športno rekreacijskih objektov razne prevoze stojnic, šotorov itd. manjša gradbena dela, rekonstrukcije in popravila manjša vzdrževalna dela in gradbena dela na prometnih objektih krasitev mesta in naselij manjša rušitvena dela postavljanje reklamnih objektov postavljanje in pomoč pri postavljanju šotora opravljanje drugih nalog iz njegove pristojnosti.«. 7. člen Naslov 111. Poglavja se spremeni, tako, da se glasi: » III. VODENJE OBČINSKE UPRAVE, NAČIN DELA, ODGOVORNOSTI IN POOBLASTILA «. 8. člen Četrti odstavek 15. člena se črta. Peti odstavek se spremeni tako, da se glasi: »Mandat direktorja občinske uprave traja pet let. Izpolnjevati mora pogoje za imenovanje v naziv po zakonu, ki ureja položaj javnih uslužbencev.«. 9. člen 16. člen se spremeni, tako, da se glasi: »16. člen Notranjo organizacijsko enoto vodi vodja urada oziroma oddelka, ki ga imenuje in razrešuje župan in je za svoje delo odgovoren županu in direktorju občinske uprave. Vodja notranje organizacijske enote načrtuje, organizira, usmerja in nadzoruje opravljanje dela v »17. člen »V skladu z aktom o sistemizaciji delovnih mest, ki ga določi župan, opravljajo naloge občinske uprave javni uslužbenci na uradniških in strokovno tehničnih delovnih mestih.«. 11. člen 18. člen se spremeni, tako, da se glasi: »18. člen Javni uslužbenec občinske uprave opravlja naloge določene z zakoni in drugimi predpisi, navodili in pooblastili, kijih ima. Javni uslužbenec seje dolžan ravnati po navodilih vodja notranje organizacijske enote oziroma direktorja občinske uprave. Javni uslužbenci morajo svoje naloge opravljati strokovno, vestno, hitro, nepristransko ter kvalitetno in pri tem upoštevati javni interes in konkretne okoliščine primera. Pri svojem delu ravnajo po pravilih stroke in se v ta namen stalno usposabljajo ter izpopolnjujejo, pri čemer pogoje za strokovno izpopolnjevanje in usposabljanje zagotavlja delodajalec. Javni uslužbenci morajo delovati politično nevtralno in nepristransko. Morajo biti lojalni do občine kot delodajalca, spoštljivi tako v odnosih z uporabniki storitev občinske uprave, kot v odnosih z nadrejenimi, sodelavci in podrejenimi. Pri opravljanju javnih nalog ne smejo ravnati samovoljno ali v škodo katerekoli osebe, skupine, osebe javnega ali zasebnega prava, primerno morajo upoštevati pravice, dolžnosti in ustrezne interese le-teh. Svojo pravico do odločanja po prosti presoji morajo uresničevati nepristransko in ob upoštevanju meril, določenih v predpisih. Pri opravljanju nalog ne smejo dovoliti, da je njihov zasebni interes v nasprotju z njihovimi pooblastili in svojega položaja ne smejo izkoriščati za svoj zasebni interes. Javna sredstva morajo gospodarno in učinkovito uporabljati, s ciljem doseganja najboljših rezultatov ob naj nižjih stroških. Javni uslužbenci morajo vselej ravnati tako, da ohranjajo in krepijo ugled občinske uprave ter zaupanje javnosti v poštenost, nepristranskost in učinkovitost opravljanja javnih nalog. S primernim upoštevanjem pravice do dostopa do uradnih informacij so javni uslužbenci dolžni ustrezno in z vso potrebno zaupnostjo obravnavati vse informacije in dokumente, ki jih pridobijo v času zaposlitve v občinski upravi. Za svoje delo so javni uslužbenci odgovorni vodji notranje organizacijske enote, direktorju občinske uprave in županu.«. PREHODNA IN KONČNA DOLOČBA 12. člen Župan Občine Ormož v roku šestih mesecev po sprejetju tega odloka izda usklajeno besedilo pravilnika o sistemizaciji delovnih mest v občinski upravi Občine Ormož. 13. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Številka: 007-17/2015 07/9 Ormož, dne 21.12.2015 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 2. Na podlagi 53.a člena Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list Republike Slovenije št. 33/2007, 70/2008 - ZVO-1B, 108/2009, 80/2010 -ZUPUDPP, 106/2010 - popr. ZUPUDPP, 43/2011 -ZKZ-C, 57/2012, 109/12, 76/2014 - odi. US in 14/2015 - ZUUJFO) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 9/15 -uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Ormož na 10. seji dne 21.12.2015 sprejel ODLOK o spremembah Odloka o občinskem prostorskem načrtu občine Ormož 1. člen S tem odlokom se sprejmejo spremembe Odloka o občinskem prostorskem načrtu občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 4/2013, 10/2013) skladno s 53.a členom Zakona o prostorskem načrtovanju (Uradni list Republike Slovenije št. 33/2007, 70/2008 -ZVO-1B, 108/2009, 80/2010 - ZUPUDPP, 106/2010-popr. ZUPUDPP, 43/2011 - ZKZ-C, 57/2012, 109/12, 76/2014 - odi. US in 14/2015 - ZUUJFO) in vsebujejo spremembe tekstualnega dela odloka, ki se nanašajo na razveljavitev določbe »oziroma najkasneje do 30.06.2015« v enotah urejanja prostora TR 6, VN 9, PO 9, MK 6 in LČ 2. 2. člen V 9., 10., 11., 12. in 13. alineji 2. odstavka 30. člena Odloka o spremembah in dopolnitvah Odloka o občinskem prostorskem načrtu občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 10/2013) (enote urejanja prostora TR 6, VN 9, PO 9, MK 6 in LČ 2) se besedilo »oziroma najkasneje do 30.06.2015« črta. 3. člen Ta odlok začne veljati naslednji dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Št.: 007-13/2013 02/22 Ormož, dne 21.12.2015 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ 3. Na podlagi 85. člena Zakona o urejanju prostora (Uradni list RS, št. 110/02, 8/03 - popr., 58/03 - ZZK- I, 33/07 - ZPNačrt, 108/09 - ZGO-1C in 80/10 -ZUPUDPP) in 16. člena Statuta Občine Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo) je Občinski svet Občine Ormož na svoji redni 10. seji dne 21.12.2015 sprejel ODLOK o dopolnitvah Odloka o predkupni pravici Občine Ormož 1. člen V 2. členu Odloka o predkupni pravici Občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 15/03, 11/04, 3/05 in 9/07) se v 2. odstavku pri Krajevni skupnosti Ormož za II. alinejo dodata novi alineji, ki se glasita: » - k.o. Ormož pare. št. 618, 619, 620, 621, 622, 623, 624. - k.o. Ormož pare. št. 1004/1, 1002/1, 1003/4. 2. člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Uradnem vestniku Občine Ormož. Št.: 007-18/2015 02\22 Ormož, dne 21.12.2015 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Na podlagi 6. člena Zakona o preprečevanju uporabe prepovedanih drog in o obravnavi uživalcev prepovedanih drog (Uradni list RS, št. 98/99 in 2/04 -ZPNNVSM), 30. člena Statuta občine Ormož (Uradni vestnik občine Ormož, št. 9/15 - uradno prečiščeno besedilo), 30. člena Statuta občine Središče ob Dravi (Uradni vestnik občine Ormož, št. 8/07) in 37. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož, št. 7/07) izdamo naslednji SKLEP o imenovanju Medobčinske lokalne akcijske skupine za preprečevanje zasvojenosti na področju občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž 1. S tem sklepom se imenuje Medobčinska lokalna akcijska skupina za preprečevanje zasvojenosti na področju občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž. Sedež Medobčinske lokalne akcijske skupine za preprečevanje zasvojenosti je na RKS Območnem združenju Ormož. 2. V Medobčinsko lokalno akcijsko skupino za preprečevanje zasvojenosti na področju občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž se imenujejo: 1. Maja Botolin Vaupotič, prof. biologije in kemije, predstavnica RKS OZ Ormož, 2. Jasmina Dovnik, dr.med., predstavnica Zdravstvenega doma Ormož, 3. Metka Gašič, univ.dipl.socialna delavka, predstavnica Centra za socialno delo Ormož, 4. Marko Hanželič, mag. farmacije, predstavnik Lekarne Ormož, 5. Stanislav Ivanuša, dipl. varstvoslovec, Pušenci 4, Ormož, 6. Marijana Korotaj, univ.dipl.lit. komparativistka, predstavnica Ljudske univerze Ormož, Organizacijska enota MCO, 7. Helena Rojko, dipl. babica, predstavnica KO RK Središče ob Dravi, 8. Olga Popov, višja medicinska sestra, Skolibrova ul. 4, Ormož, 9. Jožica Rajh, komercialni tehnik, predstavnica KO RK Sv. Tomaž, 10. Marjan Škvorc, univ.dipl.psiholog, predstavnik OŠ Velika Nedelja, 11. Anton Lah, prof. športne vzgoje, predstavnik Gimnazije Ormož. 3. Medobčinska lokalna akcijska skupina za preprečevanje zasvojenosti je medsektorsko, koordinativno in posvetovalno telo županov, ki delujejo na področju občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž. 4. Medobčinska lokalna akcijska skupina za preprečevanje zasvojenosti je imenovana do 31.12.2019. Člani so imenovani z dnem 1.1.2016. 5. Medobčinska lokalna akcijska skupina za preprečevanje zasvojenosti pripravi operativni program dela in ga predlaga v sprejem in potrditev županom. Za izvajanje programa pridobiva sredstva iz proračunov občin Ormož, Središče ob Dravi in Sveti Tomaž, donatorjev in drugih virov. 6. Naloge in cilji Medobčinske lokalne akcijske skupine za preprečevanje zasvojenosti so naslednji: koordinacija in angažiranje vseh sposobnih strokovnjakov in drugih subjektov pri preprečevanju uživanja drog; strategija razvoja promocije zdravega načina življenja v občinah v sodelovanju z drugimi organizacijami in društvi za razvoj ponudbe zdravih prostočasnih aktivnosti za otroke in mladostnike; spremljanje razvoja odvisnosti in analiza trenutnega stanja v okolju; sprotno prilagajanje aktivnosti stanja na terenu in ugotovitvam v analizah; seznanjanje prebivalstva in izobraževanje izvajalcev preventivnih programov v zvezi s prevencijo zasvojenosti. 7. Organizacija, način dela in druga vprašanja za izvajanje nalog Medobčinske lokalne akcijske skupine za preprečevanje zasvojenosti se podrobneje uredijo s poslovnikom o delu Medobčinske lokalne akcijske skupine za preprečevanje zasvojenosti. 8. Ta sklep velja takoj. Številka: 33151-1/2015 07/9 Ormož, dne 17.12.2015 Alojz SOK I.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Številka: 124-1/2015 Središče ob Dravi, dne 17.12.2015 Jurij BORKO l.r. ŽUPAN OBČINE SREDIŠČE OB DRAVI Številka: 419-127/2015 01/ZH Sv. Tomaž, dne 17.12.2015 Mirko CVETKO l.r. ŽUPAN OBČINE SV. TOMAŽ 5. Na podlagi Odloka o proračunu Občine Ormož za leto 2016 (Uradni vestnik Občine Ormož št. 18/15), 8. člena Pravilnika o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva in podeželja v občini Ormož za programsko obdobje 2015 - 2020 (Uradni vestnik Občine Ormož št. 10/15) in Mnenja Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano o skladnosti sheme državne pomoči »Podpore za ohranjanje in razvoj kmetijstva, gozdarstva in podeželja v Občini Ormož za leta 2015 -2020«, št. priglasitve: K-BE 060-5883687-2015 Občina Ormož objavlja JAVNI RAZPIS za dodelitev pomoči za ohranjanje in spodbujanje razvoja kmetijstva in podeželja v občini Ormož v letu 2016 I. PREDMET JAVNEGA RAZPISA Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za ukrepe ohranjanja in spodbujanja razvoja kmetijstva in podeželja v občini Ormož za leto 2016, ki se dodeljujejo po pravilih o dodeljevanju državnih pomoči v kmetijstvu, skladno z Uredbo komisije (EU) št. 702/2014 in Uredbo komisije (EU) št. 1407/2013. II. VIŠINA RAZPISANIH SREDSTEV Sredstva v višini 49.287 EUR so zagotovljena v proračunu Občine Ormož za leto 2016. Ukrepi: Višina sredstev SKUPINSKE IZJEME ZA KMETIJSTVO 1. Pomoč za naložbe v opredmetena ali neopredmetena sredstva na kmetijskih gospodarstvih v zvezi s primarno kmetijsko proizvodnjo - Podukrep 1: Posodabljanje kmetijskih gospodarstev - Podukrep 2: Urejanje kmetijskih zemljišč in pašnikov 30.000 EUR 8.000 EUR 2. Pomoč za naložbe v zvezi s predelavo in trženjem kmetijskih proizvodov 3. Pomoč za dejavnosti prenosa znanja in informiranja 4. Pomoč za naložbe za ohranjanje kulturne in naravne dediščine na kmetijskih gospodarstvih 3.000 EUR 1.200 EUR 1.000 EUR OSTALI UKREPI OBČINE 5. Podpora delovanju društev s področja kmetijstva in razvoja podeželja 6.089 EUR Sredstva se bodo dodeljevala na podlagi pogojev in meril, ki so sestavni del tega javnega razpisa ter skladno s Pravilnikom o ohranjanju in spodbujanju razvoja kmetijstva in podeželja v občini Ormož za programsko obdobje 2015-2020 (v nadaljevanju pravilnik). V kolikor bodo pri posameznih ukrepih sredstva ostala nerazporejena, se lahko prosta sredstva v skladu z Odlokom o proračunu Občine Ormož za leto 2016 prenesejo na ukrepe, kjer bo prispelo večje število vlog od razpoložljivih sredstev. V kolikor bo glede na število vlog in odobreno višino upravičenih stroškov predvidenih sredstev za javni razpis premalo, se bodo vsem upravičencem dodeljena sredstva sorazmerno znižala. III. UPRAVIČENCI - POGOJI ZA DODELITEV SREDSTEV 1. Splošna določila, ki veljajo za vse ukrepe: (1) Pomoč se lahko dodeli samo upravičencem, ki so opredeljeni v okviru posameznega ukrepa. (2) Mikro, malo in srednje podjetje (v nadaljevanju MSP) ne sme uporabljati naložbe v nasprotju z namenom dodelitve sredstev. (3) Če je upravičenec MSP (samostojni podjetnik posameznik ali pravna oseba), mora predložiti dokazilo, da je registriran za opravljanje kmetijske dejavnosti, ki je predmet podpore. (4) Upravičeni stroški so stroški, ki nastanejo od dneva prejema odločbe o sofinanciranju s strani Občine Ormož in do rokov za oddajo zahtevka. (5) Do finančnih spodbud niso upravičeni tisti subjekti, ki nimajo poravnanih zapadlih obveznosti do občine ali do države. (6) Prejemnik podpore mora imeti za nakazilo dodeljenih sredstev odprt transakcijski račun v Republiki Sloveniji. (7) Pomoči po tem pravilniku se ne dodeli za davek na dodano vrednost. (8) Upravičenec mora predložiti izjavo o prejetih sredstvih za isti namen oziroma izjavo, da ni prejel sredstev za isti namen iz drugih javnih (državnih ali evropskih) sredstev. (9) Vloge bodo obravnavane tudi na podlagi dodatnih pogojev in meril, ki so navedeni pri posameznih ukrepih razpisa. 2. Splošna določila, ki se nanašajo na državne pomoči po skupinskih izjemah v kmetijstvu (na podlagi Uredbe komisije (EU) številka 702/2014): (1) Do pomoči po razpisu za ukrepe na podlagi Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014 niso upravičeni subjekti, ki so: naslovniki neporavnanega naloga za izterjavo na podlagi predhodnega sklepa Komisije EU, s katerim je bila pomoč razglašena za nezakonito in nezdružljivo z notranjim trgom; podjetja v težavah. (2) Določbe o pomoči po tem razpisu se ne uporabljajo za ukrepe na podlagi Uredbe Komisije (EU) št. 702/2014 za: pomoč za dejavnosti, povezane z izvozom v tretje države ali države članice, in sicer če je pomoč neposredno povezana z izvoženimi količinami, vzpostavitvijo in delovanjem distribucijske mreže ali drugimi tekočimi stroški, povezanimi z izvozno dejavnostjo; pomoč, kije odvisna od prednostne uporabe domačega blaga pred uporabo uvoženega blaga. (3) Za ukrepe po Uredbi komisije (EU) št. 702/2014 se pomoč lahko dodeli, če ima spodbujevalni učinek. Pomoč ima spodbujevalni učinek, če je vloga za pomoč predložena pred začetkom izvajanja projekta ali dejavnosti. (4) Najvišji zneski pomoči po posameznih ukrepih, določenih s tem razpisom, ne smejo preseči najvišjih zneskov pomoči določenih v Uredbi Komisije (EU) št. 702/2014, ne glede na to ali se podpora za projekt ali dejavnost v celoti financira iz nacionalnih sredstev ali pa se delno financira iz sredstev EU. (5) Pomoč, izvzeta z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014, se lahko kumulira z vsako drugo državno pomočjo v zvezi z istimi upravičenimi stroški, ki se deloma ali v celoti prekrivajo samo, če se s tako kumulacijo ne preseže naj višje intenzivnosti pomoči ali zneska pomoči, ki se uporablja za zadevno pomoč v skladu z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014. (6) Pomoč, izvzeta z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014, se ne kumulira s plačili iz člena 81(2) in člena 82 Uredbe (EU) št. 1305/2013 v zvezi z istimi upravičenimi stroški, če bi bila s tako kumulacijo presežena intenzivnost pomoči ali znesek pomoči, ki sta določena v Uredbi Komisije (EU) št. 702/2014. (7) Pomoč, izvzeta z Uredbo Komisije (EU) št. 702/2014, se ne kumulira z nobeno pomočjo de minimis v zvezi z istimi upravičenimi stroški, če bi bila s tako kumulacijo presežena intenzivnost pomoči ali znesek pomoči, ki sta določena v Uredbi Komisije (EU) št. 702/2014. IV. UKREPI UKREP 1: Pomoč za naložbe v opredmetena ali neopredmetena sredstva na kmetijskih gospodarstvih v zvezi s primarno kmetijsko proizvodnjo (1) Z naložbo se skuša doseči vsaj enega od naslednjih ciljev: izboljšanje splošne učinkovitosti in trajnosti kmetijskega gospodarstva, zlasti z zmanjšanjem stroškov proizvodnje ali izboljšanjem in preusmeritvijo proizvodnje; izboljšanje naravnega okolja, higienskih razmer ali standardov za dobrobit živali, če zadevna naložba presega veljavne standarde Unije; vzpostavljanje in izboljšanje infrastrukture, povezane z razvojem, prilagajanjem in modernizacijo kmetijstva, vključno z dostopom do kmetijskih zemljišč, komasacijo in izboljšanjem zemljišč, oskrbo in varčevanjem z energijo in vodo. (2) Pomoč se ne dodeli za: nakup proizvodnih pravic, pravic do plačila in letnih rastlin; zasaditev letnih rastlin; dela v zvezi z odvodnj avanjem; nakup živali in samostojen nakup kmetijskih zemljišč; naložbe za skladnost s standardi Unije, z izjemo pomoči, dodeljene mladim kmetom v 24 mesecih od začetka njihovega delovanja; že izvedena dela, razen za izdelavo projektne dokumentacije; investicije, ki se izvajajo izven območja občine; investicije, ki so financirane iz drugih javnih virov Republike Slovenije ali EU, vključno s sofinanciranjem prestrukturiranja vinogradov; stroške, povezane z zakupnimi pogodbami; obratna sredstva. Podukrep 1.1 Posodabljanje kmetijskih gospodarstev (1) Pomoč se lahko dodeli za naložbe v živinorejsko in rastlinsko proizvodnjo na kmetijskih gospodarstvih. (2) Upravičeni stroški: stroški izdelave projektne dokumentacije za novogradnjo (rekonstrukcijo) hlevov in gospodarskih poslopij na kmetiji; stroški gradnje, rekonstrukcije ali adaptacije hlevov in gospodarskih poslopij na kmetiji, ki služijo primarni kmetijski proizvodnji ter ureditev izpustov (stroški materiala in storitev); stroški nakupa kmetijske mehanizacije do njene tržne vrednosti; stroški opreme hlevov in gospodarskih poslopij; stroški nakupa rastlinjaka, montaže ter opreme v rastlinjaku; stroški nakupa in postavitev zaščite pred neugodnimi vremenskimi razmerami (protitočne mreže... ). (3) Upravičenci do pomoči so: kmetijska gospodarstva, vpisana v register kmetijskih gospodarstev, s sedežem na območju občine, oziroma katerih naložba se izvaja na območju občine. (4) Pogoji za pridobitev: predložitev ustreznega dovoljenja za izvedbo investicije, če je s predpisi s področja gradnje objektov to potrebno; projektno dokumentacijo za izvedbo naložbe ter dokazila o teh stroških, kadar so upravičeni do sofinanciranja; za naložbo, ki mora biti v skladu z določili 14(5) člena Uredbe 702/2014, mora biti presoja vplivov na okolje, če je le ta potrebna, predložena z vlogo za pridobitev pomoči; ponudbe oziroma predračun za načrtovano naložbo; predložitev oddane zbirne vloge (subvencijska vloga) v tekočem oziroma preteklem letu, če rok za oddajo zbirne vloge v tekočem letu še ni potekel; mnenje o upravičenosti in ekonomičnosti investicije, ki ga pripravi pristojna strokovna služba. (5) Intenzivnost pomoči: do 30 % upravičenih stroškov naložb na kmetijskih gospodarstvih. Naj višji skupni znesek dodeljene pomoči znaša 1.500 EUR na kmetijsko gospodarstvo na leto. (6) Vlogo za pomoč v okviru tega ukrepa predloži nosilec kmetijskega gospodarstva. Podukrep 1. 2 Urejanje kmetijskih zemljišč in pašnikov (1) Pomoč se lahko dodeli za namen urejanja kmetijskih zemljišč in pašnikov. (2) Upravičeni stroški: stroški izdelave načrta ureditve kmetijskega zemljišča (nezahtevne agromelioracije, pašniki); stroški izvedbe del za nezahtevne agromelioracije; stroški nakupa opreme za ograditev in pregraditev pašnikov z ograjo; stroški nakupa opreme za ureditev napajališč za živino. (3) Upravičenci do pomoči: posamezna kmetijska gospodarstva in/ali več kmetijskih gospodarstev, vključenih v skupno naložbo (pašna skupnost, agrarna skupnost...); kmetijska gospodarstva, vpisana v register kmetijskih gospodarstev, ki ležijo na območju občine, oziroma katerih naložba se izvaja na območju občine. (4) Pogoji za pridobitev: ustrezna dovoljenja oziroma projektna dokumentacija za izvedbo naložbe ter dokazila o teh stroških, kadar so upravičeni do sofinanciranja; predračun stroškov, za katere se uveljavlja pomoč; kopija katastrskega načrta in program del, ki ga pripravi pristojna strokovna služba, kadar je predmet podpore ureditev kmetijskih zemljišč ali nezahtevna agromelioracija; dovoljenje lastnika zemljišča za izvedbo naložbe v primeru zakupa zemljišča. (5) Intenzivnost pomoči: do 50 % upravičenih stroškov naložb na kmetijskih gospodarstvih. Naj višji skupni znesek dodeljene pomoči znaša 1.200 EUR na kmetijsko gospodarstvo na leto. (6) Vlogo za pomoč v okviru tega ukrepa predloži nosilec kmetijskega gospodarstva oziroma pooblaščena oseba, ki jo pooblastijo vsi nosilci kmetijskih gospodarstev, ki so vključeni v skupno naložbo. UKREP 2: Pomoč za naložbe v zvezi s predelavo in trženjem kmetijskih proizvodov (1) Cilj ukrepa je sofinanciranje naložb, ki se nanašajo na predelavo in trženje kmetijskih proizvodov. (2) Upravičeni stroški: gradnja ali izboljšanje nepremičnin, namenjenih predelavi in trženju kmetijskih proizvodov, nakup ali zakup strojev in opreme do tržne vrednosti; splošni stroški (stroški, ki se nanašajo na izvedbo naložbe). (3) Pomoč se ne dodeli za: obratna sredstva; že izvedena dela, razen za izdelavo projektne dokumentacije; stroške, povezane z zakupnimi pogodbami; naložbe v zvezi s proizvodnjo biogoriv na osnovi hrane; naložbe za skladnost z veljavnimi standardi Unije. (4) Pogoji za pridobitev: dokazila o registraciji dejavnosti in izpolnjevanju pogojev za opravljanje dejavnosti (v kolikor upravičenec še nima registrirane dejavnosti, jo mora registrirati v dveh letih od prejema pomoči); predložitev ustreznega dovoljenja za izvedbo investicije, če je s predpisi s področja gradnje objektov to potrebno; projektna dokumentacija za izvedbo naložbe ter dokazila o teh stroških, kadar so upravičeni do sofinanciranja; naložba mora biti skladna z zakonodajo Unije in nacionalnimi predpisi s področja varstva okolja; za naložbo, ki mora biti v skladu z določili 17(4) člena Uredbe 702/2014, mora biti presoja vplivov na okolje, če je le ta potrebna, predložena z vlogo za pridobitev pomoči; poslovni načrt s ponudbo oz. predračunom za načrtovano naložbo mnenje o upravičenosti in ekonomičnosti investicije, ki ga pripravi pristojna strokovna služba; dejavnost se mora izvajati na kmetiji še vsaj 5 let po zaključeni naložbi. (5) Upravičenci: kmetijska gospodarstva, dejavna na področju predelave in/ali trženja kmetijskih proizvodov, vpisana v register kmetijskih gospodarstev, s sedežem dejavnosti na območju občine. (6) Intenzivnost pomoči: do 30 % upravičenih stroškov. Naj višji skupni znesek dodeljene pomoči znaša 1.500 EUR na kmetijsko gospodarstvo na leto. (7) Vlogo za pomoč v okviru tega ukrepa predloži nosilec kmetijskega gospodarstva. UKREP 3: Pomoč za dejavnosti prenosa znanja in informiranja (1) Cilj pomoči je zagotavljanje višjega nivoja strokovne izobraženosti in usposobljenosti v kmetijskem sektorju. (2) Pomoč se ne dodeli za usposabljanja, ki so del javno veljavnih izobraževalnih programov poklicnega, srednjega in višjega strokovnega izobraževanja ter javno veljavnih študijskih programov. (3) Upravičeni stroški: - stroški za izobraževanje, usposabljanje in informiranje, izvajanje delavnic ter predstavitvenih dejavnosti; - stroški potovanja, nastanitve in dnevnic predavateljev. (4) Upravičenci do pomoči: - člani in delavci na kmetijskih gospodarstev, vpisani v register kmetijskih gospodarstev, ki imajo sedež na območju občine in se ukvarjajo z dejavnostmi v kmetijskem sektorju. (5) Izvajalci storitev prenosa znanja in informiranja: - pravna ali fizična oseba, ne glede na njeno velikost, kije ustrezno registrirana in zagotavlja ustrezno zmogljivost v obliki usposobljenosti in rednega izobraževanja osebja za opravljanje dejavnosti prenosa znanja in informiranja. (6) Prejemnik pomoči: - pomoč se izplača izvajalcu storitev prenosa znanja in informiranja. (7) Pogoji za pridobitev: - dokazila o ustrezni registraciji in usposobljenosti; - program dejavnosti prenosa znanja in informiranja s predračunom stroškov; - drugi pogoji, opredeljeni z javnim naročilom. Do subvencionirane storitve so na podlagi objektivno opredeljenih pogojev upravičena vsa kmetijska gospodarstva, ki se ukvarjajo s kmetijsko dejavnostjo na območju občine. Vsebina in način izvedbe dejavnosti prenosa znanja in informiranja, pogoji, ki jih mora izpolnjevati izvajalec usposabljanja, merila za izbor najugodnejšega izvajalca, in druge morebitne obveznosti izvajalca usposabljanj se določijo v razpisni dokumentaciji za oddajo javnega naročila. Če dejavnosti prenosa znanja in informiranja zagotavljajo skupine in organizacije proizvajalcev, članstvo v takih skupinah ali organizacijah ni pogoj za dostop do navedenih dejavnosti. Vsak prispevek nečlanov za kritje upravnih stroškov zadevne skupine ali organizacije proizvajalcev je omejen na stroške zagotavljanja zadevne dejavnosti, ki je predmet podpore. (8) Intenzivnost pomoči: - do 100% upravičenih stroškov. Naj višji skupni znesek pomoči za dejavnosti prenosa znanja in informiranja izvajalcu storitev v tekočem letu znaša do 1.200 EUR. UKREP 4: Pomoč za naložbe za ohranjanje kulturne in naravne dediščine na kmetijskih gospodarstvih (1) Cilj pomoči je varovanje in ohranjanje značilnosti kulturne in naravne dediščine na kmetijskih gospodarstvih. (2) Upravičeni stroški: - stroški naložbe v opredmetena sredstva (stroški za nabavo materiala za obnovo, stroški za izvajanje del). (3) Upravičenci do pomoči: - kmetijska gospodarstva, ki so vpisana v register kmetijskih gospodarstev ter so lastniki objektov, vpisanih v register nepremične kulturne dediščine in ležijo na območju občine. (4) Pogoji za pridobitev: - stavba mora biti vpisana v register nepremične kulturne dediščine (RKD), ki ga vodi ministrstvo, pristojno za kulturo; - ustrezno dovoljenje za izvedbo naložbe, v kolikor je le to potrebno; - ustrezna dokumentacija za izvedbo naložbe s predračunom stroškov; - drugi pogoji, opredeljeni z javnim razpisom. (5) Intenzivnost pomoči: - do 75% upravičenih stroškov. Naj višji skupni znesek pomoči za ohranjanje kulturne in naravne dediščine na kmetijskem gospodarstvu je do 1.000 EUR letno. UKREP 5: Podpora delovanju društev s področja kmetijstva in razvoja podeželja (1) Namen ukrepa: Namen/cilj ukrepa: sofinanciranje strokovnih prireditev, informiranje in usposabljanje podeželskega prebivalstva, ki deluje v okviru nevladnih in nepridobitnih oblik sodelovanja kmetov v zvezah, združenjih in društvih povezanih s kmetijstvom. (2) Pogoji za pridobitev pomoči: Upravičenci predložijo naslednjo dokumentacijo: - dokazilo o aktivnih članih, - delovanje na področju s kmetijstvom povezanih dejavnosti. (3) Upravičenci predložijo naslednjo dokumentacijo stroški ustrezne infrastrukture za delovanje (najem prostorov oziroma nakup opreme), materialni stroški ter stroški dela pisarne in organov, stroški, povezani z informiranjem in usposabljanjem (najemnine za prostore, honorarji predavateljev, materialni stroški za izvedbo izobraževanja), stroški, povezani z organizacijo forumov za izmenjavo znanja med kmetijskimi gospodarstvi, tekmovanj, razstav in sejmov ter sodelovanjem na njih (stroški udeležbe, stroški publikacij, potni stroški, najemnine za razstavne prostore), (4) Upravičenci do pomoči: nevladna organizacija, nepridobitno združenje ali druga nepridobitna oblika sodelovanja kmetov v združenju, ki je registrirana po predpisih, ki urejajo društva, zveze ali združenja, deluje na območju Upravne enote Ormož. (5) Intenzivnost pomoči: Do 100 % upravičenih stroškov. Najvišji skupni znesek za podporo delovanju društev znaša do 1000 EUR/ letno, od tega znaša znesek sofinanciranja strokovne ekskurzije do 800 EUR na leto. V. RAZPISNA DOKUMENTACIJA Razpisna dokumentacija, ki obsega besedilo javnega razpisa in prijavni obrazec, je vlagateljem na voljo od dneva objave javnega razpisa na Občini Ormož v sprejemni pisarni ter na spletni strani Občine Ormož http://www.ormoz.si. Dodatne informacije v zvezi z razpisom so na voljo na tel. št. 74 15 313 ( Miran Klinc) ali na elektronskem naslovu: miran.klinc@ormoz.si. VI. NAČIN IN KRAJ ODDAJE VLOG Pisne vloge (prijavni obrazec z zahtevanimi prilogami) oddajo vlagatelji v zaprtih ovojnicah na naslov Občina Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Na vlogi mora biti naslov vlagatelja in ustrezen pripis: »NE ODPIRAJ - JAVNI RAZPIS KMETIJSTVO 2016 - in NAVEDBA POSAMEZNEGA UKREPA NA KATEREGA KANDIDIRATE«. Zaprte ovojnice z vsemi navedbami lahko vlagatelji oddajo tudi v sprejemni pisarni Občine Ormož. Obravnavane bodo le pravočasne in pravilno označene vloge. Kot pravočasne štejejo vloge, ki bodo prispele do navedenega datuma in ure. (3) V kolikor odobrenih sredstev upravičenec ne izkoristi v pogodbeno določenem roku izgubi pravico do pridobitve sredstev po tem pravilniku za naslednji dve leti. Številka: 33020-1/2016 04/20 Datum: 6.1.2016 Alojz SOK l.r. ŽUPAN OBČINE ORMOŽ VII. ROK ZA PRIJAVO NA JAVNI RAZPIS 6. Rok za oddajo vlog prične teči z dnem objave na spletni strani Občine Ormož in se zaključi v torek 31.5.2016. VIII. OBRAVNAVANJE VLOG Pravočasno prispele in pravilno označene vloge za razpisane ukrepe bo obravnavala komisija, ki jo imenuje župan. Prepozno prispele oziroma neustrezno opremljene vloge bodo zavržene, neutemeljene pa zavrnjene. Predlagatelja nepopolne vloge komisija v roku 8 dni od odpiranja vlog pisno pozove na dopolnitev vloge. Rok za dopolnitev je 5 dni. Vloge, kijih vlagatelji v roku ne bodo dopolnili, se zavržejo, neustrezno dopolnjene pa zavrnejo. Upravičencem bo izdana odločba o višini odobrenih sredstev. Na podlagi odločbe občina z upravičenci sklene pogodbo, s katero se podrobneje opredelijo način in pogoji koriščenja dodeljenih sredstev. IX. NADZOR IN SANKCIJE (1) Namensko porabo proračunskih sredstev za ohranjanje in razvoj kmetijstva in podeželja v občini, pridobljenih po tem pravilniku oz. javnem razpisu, spremlja in preverja pri prejemnikih občinska služba pristojna za področje kmetijstva, lahko pa tudi druga oseba, ki jo pooblasti župan. Namenskost porabe lahko preverja tudi Nadzorni odbor Občine Ormož. (2) V primeru ugotovljene nenamenske porabe sredstev, mora prejemnik vrniti odobrena sredstva v celoti s pripadajočimi zakonitimi zamudnimi obrestmi, če se ugotovi: da so bila dodeljena sredstva delno ali v celoti nenamensko porabljena; da je upravičenec za katerikoli namen pridobitve sredstev navajal neresnične podatke; da je upravičenec za isti namen in iz istega naslova že pridobil finančna sredstva. Na podlagi določil Pravilnika o sofinanciranju programov na področju ljubiteljske kulture v občini Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 3/05) in Letnega programa ljubiteljske kulture v občini Ormož za leto 2016 objavljamo naslednji JAVNI RAZPIS za zbiranje predlogov za oblikovanje programa akcij in projektov na področju kulture, ki jih bo v letu 2016 sofinancirala Občina Ormož 1. Predmet razpisa: Zbiranje predlogov za oblikovanje programa akcij in projektov na področju kulture, ki jih bo v letu 2016 sofinancirala Občina Ormož. 2. Na razpis se lahko s predlogi programov, projektov, akcij ter drugih aktivnosti na področju kulture prijavijo: društva registrirana za izvajanje programov na področju kulture; posamezniki, ki so vpisani v razvid samostojnih ustvarjalcev pri Ministrstvu pristojnem za kulturo; pravne osebe na področju občine Ormož, ki so registrirane za opravljanje kulturno umetniške dejavnosti; vrtci, osnovne šole, glasbene šole in srednje šole. 3. Pravico do sofinanciranja kulturnih programov imajo izvajalci iz prejšnje točke pod naslednjimi pogoji: da imajo sedež in da delujejo na območju občine Ormož; da so registrirani najmanj 2 leti; da imajo zagotovljene kadrovske, materialne, prostorske in organizacijske pogoje za uresničevanje kulturnih aktivnosti; društva morajo biti registrirana v skladu z Zakonom o društvih in imeti urejeno evidenco o članstvu in uvedeno članarino; posamezniki, ki so vpisani v razvid samostojnih ustvarjalcev pri Ministrstvu pristojnem za kulturo morajo imeti stalno prebivališče v občini Ormož. 4. Občina Ormož bo sofinancirala naslednja področja ljubiteljske kulturne dejavnosti: odrasli pevski zbor do višine 1.830,43 EUR; otroški in mladinski pevski zbor do višine 1.314,77 EUR; pihalni orkester do višine 5.067,81 EUR; gledališka skupina do višine 2.288,58 EUR; lutkovna skupina do višine 1.631,77 EUR; recitacijska ali literarna skupina do višine 514,47 EUR; folklorna (tamburaška skupina), plesna skupina do višine 1.520,32 EUR; slikarska, kiparska in filmska skupina do višine 2.225,85 EUR. 5. Prijava mora vsebovati: izpolnjen obrazec “Prijava na razpis za programe na področju kulture v letu 2016”; osnovne podatke o statusu in organiziranosti nosilca kulturnega programa; vsebinsko predstavitev prijavljenega kulturnega programa; seznam in število članov s plačano članarino za polnoletne člane društva; seznam vadečih po posameznih skupinah; program izvajanja del; kraj in urnik vadbe; ime in priimek ter usposobljenost strokovnih sodelavcev, ki vodijo program. 6. Predlagani programi ne smejo biti profitno usmerjeni. Izbrani programi bodo s sredstvi občinskega proračuna sofinancirani z Letnim programom ljubiteljske kulture v občini Ormož za leto 2016, ki ga je na svoji 10. redni seji, dne 21.12.2015 sprejel Občinski svet Ormož. 7. Vrednost sofinanciranja kulturnih programov je odvisna od vsakoletnih razpoložljivih sredstev v občinskem proračunu. V proračunu občine Ormož za leto 2016 so za sofinanciranje kulturnih društev in skupin za ljubiteljske dejavnosti predvidena sredstva v višini 41.200 EUR in 4.310 EUR za sofinanciranje Sklada RS za ljubiteljsko kulturo - Območna izpostava Ormož. Delež sofinanciranja ne sme presegati finančno ovrednotenega prijavljenega kulturnega programa. 8. Temeljna pravila za izvajanje ljubiteljske kulturne dejavnosti so: redno kontinuirano in kvalitetno delo društva; množičnost članstva in število nastopov; primernost programa; število nastopov v krajevni skupnosti, občini in izven občine. 9. Predlagatelji oddajo ali pošljejo svoje predloge v zaprtih kuvertah na naslov: Občina Ormož, Občinska uprava. Oddelek za družbene dejavnosti in splošne zadeve. Ptujska c. 6, s pripisom “NE ODPIRAJ -ZA PROGRAM KULTURE 2016”. 10. Rok za oddajo predlogov je do vključno petka, 11.03.2016. Šteje se, da je prijava na javni razpis prispela pravočasno, če je bila (najkasneje) zadnji dan roka za oddajo prijave oddana na pošti priporočeno ali oddana v sprejemni pisarni (št. 14) Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Nepopolne in prepozno prispele prijave ne bodo obravnavane. 11. Predlagatelji bodo o uvrstitvi v program obveščeni v roku 30 dni po preteku roka za oddajo predlogov. 12. Razpisno dokumentacijo kandidati prevzamejo osebno vsak delovni dan od 8. do 13. ure v sprejemni pisarni (št. 14) Občine Ormož, Ptujska cesta 6, 2270 Ormož ali na spletni strani www.ormoz.si. Dodatne informacije dobite na Oddelku za družbene dejavnosti in splošne zadeve Občine Ormož, Ptujska c. 6, soba št. 5, tel. (02) 741 53 08, pri ga. Mojci Zorčič vsak delovni dan od 8. do 12. ure. 13. Postopek javnega razpisa bo izvedla tričlanska komisija, ki jo imenuje župan Občine Ormož. Številka: 419-4/2016 10/8 Ormož, 06.01.2016 Občina Ormož Občinska uprava 7. Na podlagi določil Pravilnika o pogojih in merilih za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa v občini Ormož (Uradni vestnik Občine Ormož, št. 10/08) in Letnega programa športa v občini Ormož za leto 2016 objavljamo naslednji JAVNI RAZPIS za zbiranje predlogov za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa, kijih bo v letu 2016 sofinancirala Občina Ormož 1. Predmet razpisa: Zbiranje predlogov za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa, ki jih bo v letu 2016 sofinancirala Občina Ormož. 2. Na razpis se lahko prijavijo naslednji izvajalci letnega programa športa: športna društva, zveze športnih društev, ki jih ustanovijo društva s sedežem v občini Ormož, zavodi, gospodarske družbe, zasebniki in druge organizacije, registrirane za opravljanje dejavnosti v športu, ustanove, ki so ustanovljene za opravljanje dejavnosti v športu in so splošno koristne in neprofitne, zavodi s področja vzgoje in izobraževanja. 3. Pravico do sofinanciranja športnih programov imajo izvajalci iz prejšnje točke pod naslednjimi pogoji: da imajo sedež in delujejo na območju občine Ormož, da so registrirani najmanj 2 leti, da imajo zagotovljene kadrovske, materialne, prostorske, in organizacijske pogoje za uresničevanje športnih programov, če so izvajalci športna društva, morajo imeti urejeno evidenco članstva in uvedeno članarino. 4. Občina Ormož bo sofinancirala naslednje programe: 4.1. Interesna športna vzgoja predšolskih otrok - Zlati sonček - Naučimo se plavati - Ciciban planinec 4.2. Interesna športna vzgoja šoloobveznih otrok - Zlati sonček - Krpan - Drugi 80-urni programi - Naučimo se plavati - Šolska športna tekmovanja 4.3. Interesna športna vzgoja mladine 4.4. Kakovostni in vrhunski šport - športna vzgoja otrok in mladine, usmerjenih v kakovostni in vrhunski šport - kakovostni šport - vrhunski šport 4.5. Športna rekreacija - športna rekreacija odraslih - športna rekreacija starejših od 65 let 4.6. Šport invalidov 4.7. Specifične športne panoge 4.8. Delovanje društev in zvez na lokalni ravni 4.9. Športne prireditve 5. Prijava mora vsebovati: izpolnjen obrazec “Prijava na javni razpis za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa v občini Ormož za leto 2016"; seznam in število članov s plačano članarino; dokazila o registraciji (le izvajalci, ki se na razpis prijavljajo prvič in izvajalci, ki so spreminjali ustanovitveni akt); - število skupin; seznam vadečih po posameznih skupinah; - kraj in urnik vadbe; ime in priimek ter usposobljenost trenerjev oziroma vaditeljev; - razpored uradnih tekmovanj pri tekmovalnem športu. 6. Izbrani programi bodo s sredstvi občinskega proračuna sofinancirani v okviru razpoložljivih sredstev na podlagi Letnega progama športa v občini Ormož za leto 2016, ki ga je na svoji 10. redni seji dne, 21.12.2015 sprejel Občinski svet Ormož. 7. Športna društva in njihova združenja imajo pod enakimi pogoji prednost pri sofinanciranju in izvajanju letnega programa športa. V skladu z Letnim programom športa v občini Ormož za leto 2016 bo Občina Ormož sofinancirala naslednje programe športa: Interesna športna vzgoja predšolskih otrok v višini 3.981,00 EUR, Interesna športna vzgoja šoloobveznih otrok v višini 28.430,00 EUR, Interesna športna vzgoja mladine v višini 4.685,00 EUR, Kakovostni in vrhunski šport v višini 123.961,50 EUR, Športna rekreacija v višini 16.183,00 EUR, Šport invalidov v višini 1.000,50 EUR, Specifične športne panoge v višini 6.402,00 EUR, Delovanje društev in zvez na lokalni ravni v višini 10.703,00 EUR, Športne prireditve v višini 4.814,00 EUR. 8. Izvajalci letnega programa športa oddajo ali pošljejo svoje predloge v zaprtih kuvertah na naslov: Občina Ormož, Občinska uprava, Oddelek za družbene dejavnosti in splošne zadeve, Ptujska c. 6, s pripisom “NE ODPIRAJ - LPŠ 2016”. 9. Rok za oddajo predlogov za sofinanciranje: interesne športne vzgoje predšolskih otrok, interesne športne vzgoje šoloobveznih otrok, interesne športna vzgoje mladine, športne rekreacije, šport invalidov, specifične športne panoge, delovanje društev in zvez na lokalni ravni in športne prireditve je do vključno petka, 04.03.2016, kakovostnega in vrhunskega športa za tekmovalno sezono 2016/2017 je do vključno petka, 24.06.2016. Šteje se, da je prijava na javni razpis prispela pravočasno, če je bila (najkasneje) zadnji dan roka za oddajo prijave oddana na pošti priporočeno ali oddana v sprejemni pisarni Občine Ormož (pisarna št. 14), Ptujska cesta 6, 2270 Ormož. Nepopolne in prepozno prispele prijave ne bodo obravnavane. 10. Izvajalci letnega programa športa bodo o uvrstitvi v program obveščeni v roku 30 dni po preteku roka za oddajo predlogov. 11. Pogodbe za kakovostni in vrhunski šport se sklepajo za tekmovalno sezono, za ostale programe športa pa za tekoče leto. Pri kakovostnem in vrhunskem športu se v prvem polletju 2016 določi vrednost točke glede na število doseženih točk prijavljenih izvajalcev športa v tekmovalni sezoni 2015/2016 (pripadajoča sredstva posameznega prijavitelja, predstavljajo produkt števila točk, ki jih je zbral po posameznih kriterijih kakovostnega in vrhunskega športa v tekmovalni sezoni 2015/2016 in vrednosti točke), v drugem polletju 2016 pa se vrednost točke določi glede na število doseženih točk prijavljenih izvajalcev športa v tekmovalni sezoni 2016/2017 (pripadajoča sredstva posameznega prijavitelja, predstavljajo produkt števila točk, ki jih je zbral po posameznih kriterijih kakovostnega in vrhunskega športa v tekmovalni sezoni 2016/2017 in vrednosti točke), pri čemer se v vsakem polletju razdeli polovica vseh z Letnim programom športa v Občini Ormož za leto 2016 zagotovljenih sredstev za kakovostni in vrhunski šport. 12. Obrazec “Prijava na javni razpis za sofinanciranje izvajanja letnega programa športa v občini Ormož za leto 2016" kandidati prevzamejo osebno vsak delovni dan od 8. do 13. ure v sprejemni pisarni (št. 14) Občine Ormož, Ptujska c. 6, 2270 Ormož ali na spletni strani www.ormoz.si. Dodatne informacije dobite na Oddelku za družbene dejavnosti Občine Ormož, Ptujska c. 6, soba št. 5, tel. (02) 741 53 08, pri ga. Mojci Zorčič vsak delovni dan od 8. do 12. ure. 13. Predlog izbora programov in višino dodelitve finančnih sredstev za sofinanciranje programov pripravi tri članska komisija, ki jo imenuje župan. Številka: 419-3/2016 10/8 Ormož, 06.01.2016 Občina Ormož Občinska uprava 8. Na podlagi 5. člena Pravilnika o sofinanciranju programov turističnih društev v občini Ormož (Uradni vestnik občine Ormož št. 7/05) in Odloka o proračunu občine Ormož za leto 2016 (Uradni vestnik občine Ormož št. 18/15) objavljam JAVNI RAZPIS za sofinanciranje programov turističnih društev v občini Ormož za leto 2016 I. PREDMET RAZPISA Sofinanciranje letnih programov turističnih društev v občini Ormož za leto 2016 z naslednjimi vsebinami: 1. izvajanje promocijskih in informativnih aktivnosti lokalnega in širšega pomena, 2. spodbujanje lokalnega prebivalstva za sodelovanje pri aktivnostih pospeševanja turizma, 3. akcije na področju ohranjanja kulture in naravne dediščine ter urejanja okolja, 4. organiziranje in sodelovanje pri organizaciji turističnih prireditev lokalnega in širšega pomena, 5. aktivnosti za zagotavljanje turističnega pomladka. II. UPRAVIČENCI PO TEM RAZPISU: TURISTIČNA DRUŠTVA, KI IZPOLNJUJEJO NASLEDNJE POGOJE: • da so registrirana po Zakonu o društvih, • da delujejo najmanj 2 leti, • da imajo sedež v občini Ormož in da delujejo na območju občine Ormož, • da imajo urejeno evidenco o članstvu in uvedeno članarino (seznam s podpisi ob plačilu članarine oz. ustrezen računovodski izpisek), • da imajo zagotovljene materialne, prostorske, kadrovske in organizacijske pogoje za realizacijo načrtovanih aktivnosti na področju turizma. Vsako društvo lahko kandidira praviloma z enim programom. Društvo, ki je pridobilo sredstva za prijavljene programe iz drugih proračunskih virov, ne more uveljavljati te pravice preko tega razpisa. III. VIŠINA RAZPOLOŽLJIVIH SREDSTEV: 12.415,00 EUR. IV. MERILA IN KRITERIJI ZA DODELJEVANJE SREDSTEV: 1. Program dela za razpisano leto: • izvajanje promocijskih in informativnih aktivnosti lokalnega in širšega pomena do 15 točk, • spodbujanje lokalnega prebivalstva za sodelovanje pri aktivnostih pospeševanja turizma do 15 točk, • akcije na področju ohranjanja kulturne in naravne dediščine ter urejanja okolja do 10 točk, • organiziranje in sodelovanje pri organizaciji turističnih prireditev lokalnega in širšega pomena (vključno s sodelovanjem pri Martinovanju v Ormožu) do 20 točk, • aktivnosti za zagotavljanje turističnega pomladka do 10 točk. 2. Število članov turističnega društva s plačano članarino: • do dvajset članov 5 točk, • do trideset članov 10 točk, • nad trideset članov 15 točk. Turističnim društvom se izvedene aktivnosti, opredeljene v točki I. točkujejo. Vrednost točke se izračuna vsako leto na podlagi razpoložljivih proračunskih sredstev in skupnega števila točk ovrednotenih programov, ki so prispeli na razpis. V. Vlogo z vso potrebno dokumentacijo je potrebno predložiti v zapečateni kuverti z oznako »Ne odpiraj - razpis za programe turizma« do vključno 29.2.2016 na naslov: Občina Ormož, Oddelek za gospodarske dejavnosti, Ptujska c. 6, 2270 Ormož. VI. Razpisno dokumentacijo kandidati prevzamejo osebno ali se dogovorijo za dostavo na njihov naslov po objavi v Uradnem vestniku občine Ormož, vsak delovni dan od 8. do 13. ure na Občini Ormož, Ptujska c. 6, soba 14 ali na spletni strani www.ormoz.si. Dodatne informacije dobite na Oddelku za gospodarske dejavnosti občine Ormož, Ptujska c. 6, 2270 Ormož, in sicer po mailu karmen.stumberger@ormoz.si ali telefonu 02 741 53 04. VII. Nepopolne vloge in vloge, ki ne bodo ustrezale pogojem iz tega razpisa, bodo zavrnjene. VIII. Postopek javnega razpisa bo izvedla tričlanska komisija, ki jo imenuje župan Občine Ormož. IX. O izidu razpisa bodo vlagatelji obveščeni v 30. dneh po končanem razpisu. Številka: 419-5/2016 4 18 Ormož, dne 6. 1. 2016 ŽUPAN OBČINE ORMOŽ Alojz SOK l.r.