ODGOVORI NA VPRAŠANJA DELEGATOV ODDELEK ZA DRUŽBENE SLUŽBE IN SPLOŠNE ZADEVE DELEGATSKO VPRAŠANJE Krajevna skupnost Kolezija Na str. 14 Dom upokojencev v Koleziji — Gradil se bo 1978. V gradivu ni navedeno, kdo bo zagotovil sredstva in koliko? ODGOVOR: Za dom upokojencev Kolezija zagotavljajo sredstva: — Komunalna skupnost občine Vič in SOb Ljubljana Vič-Rud-nik za komunalno ureditev zemljišča v predračunski vrednosti 6,800.000 — Samoprispevek II in Skupnost pokojninskega in invalid-skega zavarovanja pa 70,000.000 za projekte, gradbena, obrtni-ška in inštalacijska dela, za odkup zemljišča, za zunanjo ureditev in za zagonske stroške. DELEGATSKO VPRAŠANJE DELEGACIJE KRAJEVNE SKUPNOSTI TRNOVO Občani Trnovega sprašujejo,ali se bo gradnja plinovoda nada-Ijevala do obstoječih hiš na raznih ulicah Trnovega? Kdaj je pred-videno? Ali bo možnanapeljava tudi preko Gradaščice na posamezne ulice? Ali bosta osnovna šola in VVZ Trnovo dobila plinsko ogrevanje? ODGOVOR: Z dograditvijo plinovoda do Trnovega bo možno osnovno šolo in VVZ priključiti na plinsko omrežje s tem, da se kurilnici obeh objek-tov ustrezno preuredita. Za preureditev je potrebno zagotoviti fi-nančna sredstva za projekte preureditve kurilnih naprav in plinskih priključkov ter finančna sredstva za izvedbo projektov. Načelnik oddelka: ANTON BREGAR, I. r. DELEGACIJA KS MALČI BELIČEVE: VPRAŠANJE: Ali je zazidava soseske VS-3 zaključena in če ni, zakaj ni omenjena v programu dela IS SOb? ODGOVOR: Izgradnja soseske VS-3 ob Tržaški cesti med Vrhovnikovo in Zavetiško ulico resda ni v programu dela IS Sob, ker za to ni potrebe, je pa vključena v družbeni plan občine za obdobje 1976—80 in v letne pro-grame družbenoekonomskega razvoja občine. Izgradnja te soseske še ni končana, saj je treba po zazidalnem načrtu zgraditi še dva bločna niza s poslovnimi prostori v pritličju in dve stolpnici s skupaj 554 stanovanji z 38.000 kv. m bruto stanovanjske površine. Ko bo zazidalni načrt uresničen, bodo odstranjene vse obstoječe stare hiše s tega območja. VPRAŠANJE (predlog): Predvidi naj se preimenovanje ulice Kogojeve oz. Kogejeve (zaradi skoraj enakega poimenovanja prihaja do nevšečno-sti in nepotrebnih zadreg). ODGOVOR: Kogejeva ulica na območju KS Malči Belič je bila poime-novana po osvoboditvi, preden je bila poimenovana Kogojeva ulica na območju KS Komandanta Staneta — SOb Ljubljana-Šiška, 20. 11. 1968, Glasnik št. 28-68. Pristojna služba in komisija za poimenovanje ulic, cest in trgov pri Skupščini mesta Ljubljane je mnenja, da je zadostna razlika v imenih, le čitljivo jih je potrebno pisati, da ne pride do zamenjav. VPRAšANJE (predlog): Naj se izvede preimenovanje Postojnske ulice, ker se sestoji \z treh delov? ODGOVOR: Strokovna služba Oddelka za gradbene in komunalne za-deve ima v načrtu že izdelan predlog za preimenovanje Postojnske ulice na območju KS Malči Belič, vendar ni zrel za uresničitev zaradi nerešene zazidave kompleksa med Bobenčkovo ulico, Tržaško cesto in stolpiči v Gorkičevi ulici. Predvidevamo, da bo prihodnje leto noveliran zazidalni načrt za to ob-močje, nakar bo možno tudi dokončno poimenovanje ulic na tem območju. Vsakršno morebitno začasno preimenovanje ulic in preoštevilčenje hiš bi povzročilo nepotrebne stroške in številna pota in postopke v zvezi s spreminjanjem naslovov pri različnih organih in službah. Tovrsten korak bi . bil neprimeren zlasti zdaj, ko se pripravljamo na volitve delegacij. VPRAŠANJE (predlog): Čim prej je urediti robnike in pločnike ob Jamovi ulici oz. izvesti omejitev prometa na 40km z ozirom na gosto naseljenost (med Čampovo in Zavetiško ulico)? ODGOVOR: Na odseku Jamove ulice, med Čampovo in Zavetiško ulico, so že postavljeni ustrezni prometni znaki za omejitev hitrosti na 40 km na uro. S strani prometnih organov se vršijo občasne kontrole. Hod-niki za pešce so na tem odseku enostranski. Ureditev in asfaltiranje maka-damskega dela hodnikov sta pogojena z odstranitvijo objektov Ločnikar-jeva 14 a, b in c oziroma s pričetkom gradnje nove Zavetiške ulice, ki se bo kot podaljšek Koprske ulice navezovala na rekonstruirano Tržaško cesto in prek nje na podvoz pod notranjskoželeznico v trasi Gregorinove ulice in Ceste XVII v Rožni dolini. Do uresničitve vseh navedenih cestnih del bo prišlo v letu 1979, priprave nanje pa so se praktično že začele. DELEGACIJA KS KOLEZIJA: VPRAŠANJE: Zakaj se še ni pričelo z asfaltirahjem in ureditvijo Mokr-ške ceste, ker je nujno, z ozirom na izgradnjo soseske Murgle III? ODGOVOR: Ureditev Mokrške ulice je pogojena z dinamiko izgradnje soseske VS 103 Murgle. V cestnem telesu te ulice so namreč predvideni vodi komunalnih napeljav, katerl so delno že, delno pa še bodo zgrajeni. Ko bodo vsa ta dela opravljena, bo verjetno takoj prišlo do asfaltiranja Mo-krške ulice, pri čerrier pa je treba računati z delno prestavitvijo trase (loka-cijski postopek, premoženjsko pravni postopek) v bližini Ceste v Mestni log oziroma Vipavske ulice, kjer je predvideno enotno štirikrako križišče. DELEGACIJA KS DOBROVA: VPRAŠANJE: V proračunu občine Ljubljana Vič-Rudnik je bilo za leto 1977 namenjenih 20 starih milijonov dinarjev za sanacijo ceste Stranska vas — Podsmreka. Odelek za gradbene in komunalne zadeve SOb naj nam pojasni, kaj je s teml sredstvi, za kaj so se porabila oz. v kolikor so še neporabljena, v kakšne namene bodo uporabljena in kdaj? ODGOVOR: Za ureditev ceste Dobrova — Podsmreka je bilo v prora-čunu cestnih sredstev namenjeno 200.000 din kot pomoč krajevni skup-nosti pri realizaciji programa del krajevne skupnosti pri asfaltiranju odseka skozi vas Podsmreka. Ker do sedaj s strani krajevne skupnosti oz. obča-nov še ni prišlo do konkretnejših pobud (gradbena dokumentacija) tudi ta sredstva še niso nakazana na žiro račun KS. Za uresničitev te naloge je potrebno povabiti primernega izvajalca del, ki bo izdelal ustrezen projekt za modernizacijo ceste skozi vas in predložil ugodno ponudbo za izvedbo del. GORJUP VERA — delegat DPZ: VPRAŠANJE: Kaj je z rekonstrukcijo ceste Rašica — Rob? ODGOVOR: Za rekonstrukcijo ceste Rašica — Rob je v proračunu in-vesticijskih sredstev za leto 1977 bilo predvidenih 800.000 din. Ker do-hodki cestnih sredstev niso dotekali po predvideni dinamiki pa tudi sicer se predvideva, da dohodki ne bodo doseženi v planirani višini ter ker je pri vzdrževanju lokalnih cest in mestnih ulic prišlo do povečane potrošnje fi-nančnih sredstev (ceste morajo biti vzdrževane v kvaliteti, ki zagotavlja vamo vožnjo), ni bilo zagotovljenih finančnih sredstev, kar pa je pogoj za izdajo gradbenega dovoljenja in za ureditev odnosov z izvajalcem del. Za premostitev manjkajočih fmančnih sredstev so v teku razgovori za najetje kredita v znesku 1,800.000 din (torej za 1,000.000 din več kot je predvi-deno s programom, to pa zato, da se zagotovi dograditev ceste do Kneja v celoti) s tem, da bodo dela opravljena spomladi 1978. Podobna finančna rešitev velja tudi za premostitev manjkajočih finanč-nih sredstev za urejanje ostalih objektov, katerih urejanje je bilo predvi-deno s programom del za leto 1977, pa ta ureditev ni bila že izvršena (Pi-java gorica — Želimlje, Cesta v Mateni). DELEGACIJA KS NOTRANJE GORICE — PLEŠIVICA: VPRAŠANJE: Občinska cesta Brezovica — Podpeč je vedno bolj pro-metna in na njej se dogaja vedno več prometnih nesreč. Poleg tega cesta dvakrat prečka železnico, ki tudi znatno, glede na vse večje število vlakov, ovira osebni kot tudi tovorni promet. Prosimo vas, da ustrezna služba odgovori, kakšne realne možnosti ob-stajajo za hitrejšo realizacijo že znane ideje za novogradnjo ob desni strani železnice v smeri Postojna in kako naj v nadalje naša KS z ostalimi KS, zainteresiranimi za realizacijo te ceste, ukrepa oziroma postopa, da bi do uresničitve ideje čim prej prišlo in s tem tudi odprave dveh prehodov prek železnice. ODGOVOR: Za uresničitev zamisli o poteku občinske ceste proti Pod-peči po desni strani notranjske železnice so že v teku dogovori s pred-stavniki železnice o projektiranju novega cestnega odseka. S tem name-nom bo v kratkem na kraju samem opravljen ogled zaradi določitve loka-cijskih smernic, kamor bodo povabljeni tudi predstavniki prizadetih krajev-nih skupnosti. DELEGACIJA KS NOTRANJE GORICE: VPRAŠANJE: V zvezi z novogradnjo ceste Vrhnika — Ljubljana je močno obremenjen z ozirom na preusmeritev prometa cestni odsek Log — Notranje gorice — Podpeč — kamnolom. Kakšne so možnosti, da se predvidi določena odškodnina "ali pa boljše tekoče vzdrževanje ceste? ODGOVOR: Lokalna cesta Notranje gorice — Log je zaradi stalnih ka-mionskih prevozov resnično vedno bolj poškodovana, tekoče vzdrževanje v predvidenem obsegu pa je neučinkovito. Ker z izvajalcem prevozov ni sklenjena posebna pogodba za povečan obseg vzdrževanja ceste in ob-jaktov, bo potrebno v skladu z ugotovitami in določili Zakona o javnih ce-stah omejiti promet tovornim vdzilom in urediti cesto v prvotno stanje. Z omenjenim problemom je seznanjena Inšpekcija za javne ceste pri Upravi za inšpekcijske službe SML, ki bo ukrepala v okviru svojih pristojnosti. DELEGLACIJA KS PODPEČ — PRESERJE: VPRAŠANJE: Na zboru občanov in delovnih Ijudi za vasi Preserje, Ka-mnik pod Krimom, Prevalje pod Krimom, Goričica, Gor. in Dol. Brezovica, dne 12.10.1977, so vaščani zahtevali, da se postavi delegatsko vpraša-nje za ureditev vzdrževanja ceste Kamnik pod Krimom — Prevalje pod Krimom — Goričica in od Prevalja do regionalne ceste Podpeč — Borov-nica. Na tej cesti se odvija ves tovorni promet, ki ne more po regionalni cesti zaradi prenizkega podvoza pri železniški postaji Preserje. Ta tovorni promet zelo poškoduje makadamsko cesto, na kateri sploh ni pravega vzdrževanja, posebno od Prevalja do Goričice in od Prevalja do Regio-nalne ceste pod Prevaljem. Postavlja se tudi vprašanje, zakaj občina ni prevzela ceste od Prevalja do regionalne ceste, čeravno je bilo poslano že več urgenc. Občani zahtevajo, da ta odsek ceste prevzame občina oz. po-skrbiza rednovzdrževanje, sicersevnasprotnemprimeruzahteva, dase cesta zapre za ves tovorni promet. ODGOVOR: Javne (lokalne) ceste, ki jih upravlja (vzdržuje) občina, v bodoče pa jih bo predvidena območna cestna skupnost ali pa komunalna skupnost, so določene z odlokom, ki je bil sprejet leta 1973. Na podlagi seznama cest, določenih z odlokom, so planirana tudi vsakoletna sredstva za vzdrževanje cest. Zato mora predlog za prekategorizacijo javne ceste iz krajevne v občinsko cesto spremljati tudi podpora, da se za ustrezen znesek povečajo tudi občinska sredstva za vzdrževanje cest (to ima tudi za posledico zmanjševanje sredstev KS), kar pa v tem primeru ni bilo stor-jeno. Seveda pa obstoje vse možnosti, da se ta postopek že izvede v pri-hodnjem letu, ko bo s preobrazbo v cestnem gospodarstvu prišlo tudi do nove kategorizacije cest oziroma v nasprotnem primeru, da se po tej cesti omeji tovorni promet, ali pa sklene z Republiško skupnostjo za ceste in zainteresiranimi prevozniki dogovor o pogojih za prevoz po krajevni cesti. DELEGACIJA KS KRIM — RUDNIK: VPRAšANJE: V zvezi s spremembo namembnošti bivšega cestnega rezervata, ki je zajel dolino za Rome Minko, Dolenjska c. 117, ki je tudi lastnica te doline in predlogom krajevne skupnosti, ki je bil posredovan ob-čini, dne 19. 9. 1977, postavlja delegacija sledeče vprašanje: Kaj so pri-stojne službe občine do sedaj pokrenile, da bi bil Odlok o spremembi na-membnosti čim prej sprejet? ODGOVOR: Za zemljišče v dolini pod »Londonom« je še vedno v veljavi odlok Skupščine mesta Ljubljane o razglasitvi splošne prepovedi prometa z zemljišči, prepovedi parcelacije zemljišč in graditve na zavarovanih tra-sah predvidenih avto cest, regionalnih in primarnih mestnih cest na ob-močju mesta Ljubljane (Uradni list SRS št. 17-74), zato je predlog KS za uveljavitev prepovedi brezpredmeten. Predlog oziroma program, ki ga je predložila KS, pa bo posredovan Za-vodu za družbeni razvoj Ljubljane (LUZ), s katerim je Skupščina občine Ljubljana Vič-Rudnik avgusta sklenila pogodbo o nadaljnji izdelavi po-drobnega urbanističnega načrta za širše mestno območje. S tem načrtom, ki bo podlaga za novelacijo GUP, se bo nanovo opredelila namembnost posameznih območij občine. VPRAŠANJE: Del opornega zidu pri mostu čez Farjevec na cesti v Črni vasi je že dlje časa podrt. Ker lahko pride zaradi tega do težje nesreče, postavlja delegacija vprašanje, kdo je odgovoren za popravilo mostov na tej cesti in kdaj bo popravljen ter tako odstranjena ovira oziroma nevar-nost? ODGOVOR: Za popravilo mostov na tej cesti je odgovorna občina Ljub-Ijana Vič-Rudnik kot upravljavec ceste, v njenem imenu pa zaenkrat še oddelek za gradbene in komunalne zadeve. Za odstranitev omenjene ne-varnosti je z izvajalcem del Komunalnim podjetjem Ljubljana že sklenjena pogodba, po kateri bodo opravljena dela v višini 98.000 din v mesecu de-cembru. • , . DELEGACIJA MERCATORJA, TOZD »DOLOMITI« IN DELEGA-ČIJA KS TRNOVO: VPRAŠANJE: V začetku leta je bila odprta nova samopostrežna trgo-vina Mercatorja ob Riharjevi ulici, vendar okolica še zdaj ni urejena. Kaj je razlog za to? ODGOVOR: Lokacijsko dovoljenje za objekte zunanje ureditve okoli poslovnih prostorov T 1 in T 2 ob Riharjevi ulici je bilo izdano 27. 1.1977! Doslej zavezanca za zgraditev teh objektov Gradbeno podjetje »Tehni-ka«, ki je gradilo poslovni zgradbi po proizvodnem programu za trg in Zavod za urejanje stavbnih zemljišč Vič, ki je pogodbeno zadolžen za zgraditev objektov zunanje ureditve, še nista vložila v skladu s predpisi 21 opremljene zahteve za izdajo gradbenega dovoljenja. Vlogo smo sicer že prejeli, vendar je bila pomanjkljiva, ker projekt za pridobitev gradbenega dovoljenja ni bil izdeian povsem v skladu s pogoji lokacijskega dovoljenja, pa tudi nekatere od projektiranih rešitev niso bile sprejemljive (artiitekton-ske ovire, problematično odvodnjavanje), pa tudi vseh predpisanih sogla-sij k projektom in za izdajo gradbenega dovoljenja si stranki dotlej še nista preskrbelL Po prejemu ustrezne zahteve botno v nekaj dneh izdali gradbeno dovo-Ijenje. Kljub izdanemu gradbenemu dovoljenju pa verjetno ne bo mogoče takoj začeti z gradnjo objektov zunanje ureditve pred trgovino Mercatorja, 22 ker je velik del površine šo ograjeno gradbišče GP »Tehnika« zaradi grad-nje poštnega lokala in ker rekonstrukcija Riharjeve ulice še ni izvršena. Del objektov zunanje ureditve bo namreč zgrajenih na delu sedanje Riharjeve ulice. Ker so tudi priprave za rekonstrukcijo Riharjeve ulice, na odseku od De-vinske ulice do Ceste v Mestni log v sklepni fazi, lahko prK5akujemo sko-rajšnji skladen začetek del tako v zvezi z zunanjo ureditvijo kot v zvezi z re-konstrukctjo ulice. NAČELNIK . JOŽE LEKŠAN BELEŽKE: BELEŽKE: