Uspela sodobna oblika pouka O§ Joieta Moškriča je /a učence 4. razreda organi/irala šoto v naravi s poukom plavanja v Ankarani., kjer smo bili gostje počitniškega duma Gradis. V dveh tedenskih i/menah sc je te sodobne oblike pouka ude-l.ežilo 150 ucencev; /aradi holezni je ostalo doma 13 urencev. Od K7 neplavalcev in polpla-valce\ se je nuučilo plavaii K4 učenee\. 3 so ostali polpla\alci. \ersoprepla\ali 15do20m. 109 iičencev je i/polnilo pouoj /;i o\vojiie\ srebrnega delfina: lll ininiil so neprekinjcno pl:i\ah \ gioboki \odi! Za lakovelik uspeh pouka plavnnja imajo ainIiiiio 1'redv'sem vsi uoleJji pl;t\anja, ki so popolnoniii i/polnili s\oj pro-gram. 1'olee redneuu julrunjega pouka, dopoldanskega in popol- chmskcga plasanja su imeli učenci popoldne in /večer na progvamu še mnoge druge aktivnosti. Opra-vili so pickntMiim niKiiim pogle-dom n:i luko Kopcr in na llna-liue / ra/iiledom na visednjo lla-lijo. Z ladjn snio sc pcljah \ Koper, kjer snio ^i ogledali luko in stari dei mesta. « l'čenci so priredili ra/siavo sovjih likovmh in literarnih izdel-kov. /a zadnji večer pa ->o pripra-vili prisrčen program. Progrum sole v naravi jc bil i/redno ra/gi-ban in obse/en, tako-da učenci in učilelji sploh niso imcli prosiega časa. Mo/nosti /a bi\anjc v hišjcah počitniškeea doma (iradi^ ^o I/redno dohre. prav taT