Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 35
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (35)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (35)
Časopisje in članki - oblika
članki (35)
Jezik
angleški (35)
slovenski (1)
Leto izida
2011 (4)
2013 (3)
2014 (4)
2017 (3)
2018 (2)
2019 (1)
2020 (1)
2021 (1)
2022 (3)
2023 (3)
2024 (10)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (34)
Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta (1)
Vsebina
Založnik
= University of Ljubljana Press (11)
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (11)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (10)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (18)
pravice pridržane (17)
Dostop
Prost (35)
Išči med rezultati (
35
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Competencies in science teaching
Avtorji:
Mathelitsch, Leopold (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (159 kB)
1. TXT datoteka (36 kB)
Teaching chemistry about 'Stevia' - a case of cooperative curriculum innovation within PROFILES i...
Avtorji:
Stuckey, Marc (avtor)
/
Lippel, Marianne (avtor)
/
Eilks, Ingo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (325 kB)
1. TXT datoteka (34 kB)
Treagust, David F. and Tsui, Chi-Yan (Ed.) (2013). Multiple Representations in Biological Educati...
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (138 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
Innovating science teaching by participatory action research - reflections from an interdisciplin...
Avtorji:
Feierabend, Timo (avtor)
/
Eilks, Ingo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (272 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Devetak, I. (2012). Providing high quality science knowledge using submicrorepresentations Zagota...
Avtorji:
Kolbl, Jasmina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (68 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
The philosophy and approach on which the PROFILES project is based
Avtorji:
Holbrook, Jack (avtor)
/
Rannikmäe, Miia (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (197 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Professional competence of student teachers to implement species identification in schools - a ca...
Avtorji:
Lindemann-Matthies, Petra (avtor)
/
Remmele, Martin (avtor)
/
Yli-Panula, Eija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (276 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Investigating preschool and primary school teachers' self-efficacy and needs in teaching science
Avtorji:
Walan, Susanne (avtor)
/
Rundgren, Shu-Nu Chang (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (343 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
In-service science teachers' technological pedagogical content knowledge confidences in views abo...
Avtorji:
Timur, Betül (avtor)
/
Taşar, Mehmet Fatih (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (175 kB)
1. TXT datoteka (33 kB)
Determination of the size and depth of craters on the moon
Avtorji:
Grubelnik, Vladimir (avtor)
/
Marhl, Marko (avtor)
/
Repnik, Robert (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (347 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
Laurinda Leite, Luis Dourado, Ana S. Afonso and Sofia Morgado (Eds.), Contextualizing Teaching to...
Avtorji:
Slapničar, Miha (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 2
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (315 kB)
1. TXT datoteka (14 kB)
Variations in primary teachers' responses and development during three major science in-service p...
Avtorji:
Jarvis, Tina (avtor)
/
Pell, Anthony (avtor)
/
Hingley, Philip (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (269 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Do learning activities improve students' ability to construct explanatory models with a prism foi...
Avtorji:
Gojkošek, Mihael (avtor)
/
Sliško, Josip (avtor)
/
Planinšič, Gorazd (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (495 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Promoting societal-oriented communication and decision making skills by learning about advertisin...
Avtorji:
Belova, Nadja (avtor)
/
Eilks, Ingo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (556 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
David F. Treagust, Reinders Duit and Hans E. Fischer (Eds), Multiple representations in physics e...
Avtorji:
Benedetič, Neja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (133 kB)
1. TXT datoteka (14 kB)
Student engagement with a science simulation
Avtorji:
Rodrigues, Susan (avtor)
/
Gvozdenko, Eugene (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (464 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
Education for sustainable development, nature and vernacular learning
Avtorji:
Selby, David (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (160 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Science teachers’ practices during the pandemic in Portugal
Avtorji:
Baptista, Mónica (avtor)
/
Costa, Estela (avtor)
/
Martins, Iva (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (284 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
Iztok Devetak and Saša Aleksij Glažar (Eds.), Applying Bio-Measurements Methodologies in Science ...
Avtorji:
Pavlin, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (317 kB)
1. TXT datoteka (19 kB)
Fifth-grade students’ science competencies – an opportunity to rethink further education for scie...
Avtorji:
Purkat, Matija (avtor)
/
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1082 kB)
1. TXT datoteka (72 kB)
Laboratory use self-efficacy of Turkish pre-service science teachers trained in different teacher...
Avtorji:
Kizkapan, Oktay (avtor)
/
Önal, Nagihan Tanik (avtor)
/
Kirmizigül, Asli Saylan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (471 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
What is the role of science in post-socialist education and society? Insights from a survey of pr...
Avtorji:
Ivković Hodžić, Željka (avtor)
/
Vujičić, Lidija (avtor)
/
Boneta, Željko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (534 kB)
1. TXT datoteka (61 kB)
Thinking what no one else has thought
Avtorji:
Fernandez, Shanaia Marie (avtor)
/
Madelo, Pauline Kaye (avtor)
/
Lu Suico, Ray Anne (avtor)
/
Cane, Jas Felicisimo (avtor)
/
Magsayo, Joy (avtor)
/
Capuyan, Mae (avtor)
/
Siew, Nyet Moi (avtor)
/
Acut, Dharel (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1049 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
Environmental content as a part of science-oriented sustainable development goals in grades 6 and...
Avtorji:
Vošnjak, Matej (avtor)
/
Rebolj, Neva (avtor)
/
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (555 kB)
1. TXT datoteka (79 kB)
Jane Essex, Inclusive and Accessible Secondary Science: How to Teach Science Effectively to Stude...
Avtorji:
Hofer, Elisabeth (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (230 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
stran
od 2
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100