Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 25
Tip gradiva
visokošolska dela (1)
znanstveno časopisje in članki (24)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (24)
Časopisje in članki - oblika
članki (24)
Jezik
angleški (24)
slovenski (2)
Leto izida
2009 (1)
2011 (1)
2012 (1)
2013 (3)
2015 (1)
2017 (6)
2018 (3)
2019 (3)
2020 (2)
2022 (1)
2023 (2)
2024 (1)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (25)
Vsebina
Ekonomija (1)
Naravoslovne vede (1)
Vzgoja, izobraževanje (20)
Založnik
= University of Ljubljana Press (2)
M. Gerbec (1)
Pedagoška fakulteta Univerze (1)
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (6)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (11)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (6)
pravice pridržane (19)
Dostop
Prost (25)
Išči med rezultati (
25
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
The (co-)construction of knowledge within initial teacher training
Avtorji:
Vujičić, Lidija (avtor)
/
Boneta, Željko (avtor)
/
Ivković, Željka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (152 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Avtentične naloge in naravoslovni postopki v osemletnem in devetletnem programu osnovne šole
Avtorji:
Gerbec, Marja (avtor)
/
Skribe-Dimec, Darja (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
1. PDF datoteka (2523 kB)
1. TXT datoteka (405 kB)
Devetak, I. (2012). Providing high quality science knowledge using submicrorepresentations Zagota...
Avtorji:
Kolbl, Jasmina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (68 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Primary teacher students' understanding of fraction representational knowledge in Slovenia and Ko...
Avtorji:
Manfreda Kolar, Vida (avtor)
/
Vula, Eda (avtor)
/
Hodnik Čadež, Tatjana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (715 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
In-service science teachers' technological pedagogical content knowledge confidences in views abo...
Avtorji:
Timur, Betül (avtor)
/
Taşar, Mehmet Fatih (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (175 kB)
1. TXT datoteka (33 kB)
What is needed to develop critical thinking in schools?
Avtorji:
Radulović, Lidija (avtor)
/
Stančić, Milan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (144 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Fragmented knowledge and missing connections between knowledge from different hierarchical organi...
Avtorji:
Šorgo, Andrej (avtor)
/
Šiling, Rebeka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (195 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Research insights and challenges for facilitating critical thinking
Avtorji:
Kalin, Jana (avtor)
/
Valenčič Zuljan, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (88 kB)
1. TXT datoteka (12 kB)
The complexity of policy mirroring
Avtorji:
Komljenovič, Janja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (153 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Overcoming the obstacle of poor knowledge in proving geometry tasks
Avtorji:
Magajna, Zlatan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (538 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
Do learning activities improve students' ability to construct explanatory models with a prism foi...
Avtorji:
Gojkošek, Mihael (avtor)
/
Sliško, Josip (avtor)
/
Planinšič, Gorazd (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (495 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Dissection of mammalian organs and opinions about it among lower and upper secondary school students
Avtorji:
Špernjak, Andreja (avtor)
/
Šorgo, Andrej (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (181 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Editorial
Avtorji:
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (87 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Primary school student teachers' perceived and actual knowledge in biology
Avtorji:
Yli-Panula, Eija (avtor)
/
Jeronen, Eila (avtor)
/
Pongsakdi, Nonmanut (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (213 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Teachers' opinions about the effect of chemistry demonstrations on students' interest and chemist...
Avtorji:
Vinko, Luka (avtor)
/
Delaney, Seamus (avtor)
/
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (219 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
Evidence of the development of pedagogical content knowledge related to chemical bonding during a...
Avtorji:
Vladušić, Roko (avtor)
/
Bucat, Robert (avtor)
/
Ožić, Mia (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (197 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Self-evaluation of speech and language therapists on their competence in cooperation with parents...
Avtorji:
Novšak Brce, Jerneja (avtor)
/
Žolgar, Ingrid (avtor)
/
Kogovšek, Damjana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (586 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Textbooks and students’ knowledge
Avtorji:
Japelj Pavešić, Barbara (avtor)
/
Cankar, Gašper (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (995 kB)
1. TXT datoteka (76 kB)
The development of science process skills and of content knowledge with inquiry boxes in early ch...
Avtorji:
Golob, Nika (avtor, korespondenčni avtor)
/
Ungar, Vanja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (927 kB)
1. TXT datoteka (73 kB)
Food safety knowledge among tourism faculty undergraduates in Slovenia
Avtorji:
Kukanja, Marko (avtor)
/
Planinc, Saša (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (478 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Teaching strategies and the holistic acquisition of knowledge of the visual arts
Avtorji:
Birsa, Eda (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (373 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
The differences between pre-service chemistry, fine art, and primary education teachers regarding...
Avtorji:
Potočnik, Robert (avtor)
/
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (229 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
A study-of-religion(s)-based religion education
Avtorji:
Kjeldsen, Karna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (208 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
'Knowledge about religions' and analytical skills in religious education
Avtorji:
Andreassen, Bengt-Ove (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (156 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
The educational supervisor's performance in light of applying the knowledge economy in the educat...
Avtorji:
Fayyad Alkhazaleh, Mohammad Salman (avtor)
/
Khalifa Hattamleh, Habes Mohammed (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (225 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
stran
od 1
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100