Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 37
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (37)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (37)
Časopisje in članki - oblika
članki (20)
številke (17)
Jezik
slovenski (37)
angleški (30)
Leto izida
2020 (3)
2021 (5)
2022 (18)
2023 (10)
2024 (1)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (37)
Vsebina
Jezikoslovje in jeziki (1)
Vzgoja, izobraževanje (27)
Založnik
= University of Ljubljana Press (3)
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (3)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (31)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (37)
Dostop
Prost (37)
Išči med rezultati (
37
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
CEPS journal (2023, letnik 13, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (3298 kB)
1. TXT datoteka (609 kB)
Not by design alone! Modelling practices to identify students’ frameworks of evolution in real-li...
Avtorji:
Ageitos, Noa (avtor)
/
Colucci-Gray, Laura (avtor)
/
Puig, Blanca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (470 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
The role of wonder in students’ conception of and learning about evolution
Avtorji:
Sundberg, Bodil (avtor)
/
Andersson, Magdalena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (394 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
Relationships between epistemological beliefs and conceptual understanding of evolution by natura...
Avtorji:
Baytelman, Andreani (avtor)
/
Loizou, Theonitsa (avtor)
/
Chatzikonstantinou, Salomi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (258 kB)
1. TXT datoteka (82 kB)
Conceptions of Portuguese prospective teachers about real-life evolution situations
Avtorji:
Cavadas, Bento Filipe Barreiras Pinto (avtor)
/
Sá-Pinto, Xana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (227 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
The impact of exploring sexual selection on primary school students’ understanding of evolution
Avtorji:
Sá-Pinto, Xana (avtor)
/
Pessoa, Patrícia (avtor)
/
Pinto, Alexandre (avtor)
/
Cardia, Pedro (avtor)
/
Lopes, J. Bernardino (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (419 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Evolution in the Spanish primary education autonomic curricula and textbooks. A geographic analysis
Avtorji:
Ortuzar-Iragorri, M. Arritokieta (avtor)
/
Zamalloa, Teresa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (302 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
CEPS journal (2023, letnik 13, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2703 kB)
1. TXT datoteka (491 kB)
CEPS journal (2020, letnik 10, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2207 kB)
1. TXT datoteka (524 kB)
CEPS journal (2020, letnik 10, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2310 kB)
1. TXT datoteka (439 kB)
CEPS journal (2020, letnik 10, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2173 kB)
1. TXT datoteka (419 kB)
CEPS journal (2021, letnik 11, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1799 kB)
1. TXT datoteka (335 kB)
CEPS journal (2021, letnik 11, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (3132 kB)
1. TXT datoteka (677 kB)
CEPS journal (2021, letnik 11, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2126 kB)
1. TXT datoteka (476 kB)
CEPS journal (2021, letnik 11, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (3206 kB)
1. TXT datoteka (605 kB)
CEPS journal (2021, letnik 11, posebna številka)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (5553 kB)
1. TXT datoteka (1029 kB)
The dynamics of foreign language values in Sweden
Avtorji:
Gheitasi, Parvin (avtor)
/
Lindgren, Eva (avtor)
/
Enever, Janet (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (227 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
CEPS journal (2022, letnik 12, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (4380 kB)
1. TXT datoteka (558 kB)
The changing role of textbooks in primary education in the digital era
Avtorji:
Kovač, Miha (avtor)
/
Kepic Mohar, Alenka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (6490 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
Textbooks and students’ knowledge
Avtorji:
Japelj Pavešić, Barbara (avtor)
/
Cankar, Gašper (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (995 kB)
1. TXT datoteka (76 kB)
Textbooks and teaching materials in rural schools
Avtorji:
Carrete-Marín, Núria (avtor)
/
Domingo-Penafiel, Laura (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (10 MB)
1. TXT datoteka (1 kB)
Differences in the requirements of digital and printed mathematics textbooks
Avtorji:
Glasnović Gracin, Dubravka (avtor)
/
Krišto, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (7590 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
Nature of science in Greek secondary school biology textbooks
Avtorji:
Kapsala, Nausica (avtor)
/
Galani, Apostolia (Lia) (avtor)
/
Mavrikaki, Evangelia (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (9490 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
CEPS journal (2022, letnik 12, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (4467 kB)
1. TXT datoteka (691 kB)
The teaching of initial multiplication concepts and skills in Croatian textbooks
Avtorji:
Trupčević, Goran (avtor)
/
Valent, Anđa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (411 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Theorising textbook adaptation in English language teaching
Avtorji:
Rathert, Stefan (avtor)
/
Cabaroglu, Neşe (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (238 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
CEPS journal (2022, letnik 17, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (5405 kB)
1. TXT datoteka (663 kB)
Undergraduate and graduate students’ beliefs about dyslexia
Avtorji:
Žero, Alma (avtor)
/
Pižorn, Karmen (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1760 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
The universal genre sphere
Avtorji:
David, Rosa Dene (avtor)
/
Anderson, Carl Edlund (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (381 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
The influence of technology in educating English language learners at-risk or with disabilities
Avtorji:
Jiang, Yizhe (avtor)
/
Wang, Qian (avtor)
/
Weng, Zhenjie (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (211 kB)
1. TXT datoteka (61 kB)
Meeting the needs of learners with specific learning difficulties in online and face-to-face lang...
Avtorji:
Afitska, Oksana (avtor)
/
Said, Nur Ehsan Mohd (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1773 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Inclusive teaching practices with learners with dyslexia
Avtorji:
Nijakowska, Joanna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (230 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Dyslexia and English as a foreign language in Norwegian primary education
Avtorji:
Jarsve, Christopher Flaten (avtor)
/
Tsagari, Dina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (466 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
CEPS journal (2022, letnik 17, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (6684 kB)
1. TXT datoteka (632 kB)
CEPS journal (2023, letnik 13, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (3639 kB)
1. TXT datoteka (643 kB)
CEPS journal (2024, letnik 14, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (3746 kB)
1. TXT datoteka (611 kB)
CEPS journal (2023, letnik 13, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (3060 kB)
1. TXT datoteka (642 kB)
stran
od 1
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100