Šolsko polje : revija za teorijo in raziskave vzgoje in izobraževanja

  1. 2006
     22

    številka: 1/2 (2006)
    številka: 3/4 (2006)
    Predstavitev pogledov otrok in staršev iz različnih držav na nekatere vidike učenja in poučevanja manjšinskih jezikov (številka: 1/2, 2006)
    "Spopad knjig" (številka: 1/2, 2006)
    Jezik podobe in podoba jezika (številka: 1/2, 2006)
    Pomen in vloga mednarodnih primerjav znanja v vzgoji in izobraževanju (številka: 1/2, 2006)
    Predvaje za pouk govorništva (številka: 1/2, 2006)
    Jezikovni pristop k problemom izobraževanja (številka: 1/2, 2006)
    Vloga šole pri jezikovnem načrtovanju (številka: 1/2, 2006)
    Književna vzgoja kot profesionalni izziv bodočih vzgojiteljev/vzgojiteljic in učiteljev/učiteljic (številka: 1/2, 2006)
    Uvod(nik) (številka: 1/2, 2006)
    Kaj retorika sploh je in zakaj jo (tudi v šoli) danes še potrebujemo? (številka: 1/2, 2006)
    Izkušenjsko učenje v slovenskih gimnazijah (številka: 3/4, 2006)
    Prvih deset let Pedagoškega inštituta (številka: 3/4, 2006)
    Intervju z dr. Francem Pedičkom o "minulem delu" (številka: 3/4, 2006)
    Kaj vse se "skriva" v šolskih ocenah? (številka: 3/4, 2006)
    "Resnica" o deklicah? (številka: 3/4, 2006)
    Ali je osebnostna rast učiteljev pogoj boljše učne uspešnosti učencev? (številka: 3/4, 2006)
    Začetki Pedagoškega inštituta - obdobje oblikovanja identitete s še danes aktualnimi sporočili (številka: 3/4, 2006)
    Uvod (številka: 3/4, 2006)
    Izkazana raven bralne pismenosti in šolski uspeh (številka: 3/4, 2006)
    Medijsko okvirjanje javnega razpravljanja o šolstvu 1955-1957 (številka: 3/4, 2006)
  2. 2007
     4

  3. 2008
     3

  4. 2009
     3

  5. 2010
     17

  6. 2011
     39

    številka: 1/2 (2011)
    številka: 3/4 (2011)
    številka: 5/6 (2011)
    Socialna kompetentnost in učna uspešnost v prvih razredih osnovne šole (številka: 1/2, 2011)
    Avguštin o temelju in skupnosti védenja (številka: 1/2, 2011)
    Od otroštva do novejših strategij šole in znanosti (številka: 1/2, 2011)
    Premisleki ob Nacionalnem programu visokega šolstva 2011-2020 (številka: 1/2, 2011)
    Zaznavanje agresivnih vedenj otrok in mladostnikov v šolah (številka: 1/2, 2011)
    Motivacija rednih in izrednih študentov (številka: 1/2, 2011)
    Spoznavanje razlike (številka: 1/2, 2011)
    Nezadovoljni odlašalci (številka: 1/2, 2011)
    Stališča slovenskih učiteljev o vplivu integracije/ inkluzije na učence z različnimi vrstami posebnih potreb v osnovni šoli (številka: 1/2, 2011)
    (Post)suvereni diskurzi državljanske vzgoje (številka: 1/2, 2011)
    Razvoj epizodičnega spomina v zgodnjem otroštvu (številka: 1/2, 2011)
    Domoljubje v slovenskem šolskem sistemu (številka: 1/2, 2011)
    Zdenka Zalokar Divjak, Ivan Rojnik, Pedagoški in didaktični vidiki vzgoje, Ljubljana, Teološka fakulteta, 2010, Zbirka Priročniki Teološke fakultete 19, 130 strani. (številka: 1/2, 2011)
    Evropski multikulturalizem in izobraževalne politike (številka: 1/2, 2011)
    Mladost na ekranu (številka: 3/4, 2011)
    Opredelitev in stališča otrok do internetne pornografije (številka: 3/4, 2011)
    "Rečeno - storjeno" (številka: 3/4, 2011)
    Otroštvo in odraščanje skozi oblastniška razmerja (številka: 3/4, 2011)
    Nira Yuval-Davis, Spol in nacija, Ljubljana, Založba Sophia, 2009, 254 str. (številka: 3/4, 2011)
    Vsaka je "zase svet, čuden, svetal in lep" (številka: 3/4, 2011)
    Razlike v šolskih dosežkih deklic in dečkov ter protislovja regulacije spolov (številka: 3/4, 2011)
    Vrstniško nasilje v perspektivi dominantnih konstrukcij ženskosti in moškosti ter sovpadanja strukturnih neenakosti (številka: 3/4, 2011)
    Diane E. Levin in Jean Kilbourne, So Sexy So Soon. The New Sexualized Childhood and What Parents Can Do To Protect Their Kids, New York, Ballantine Books 2009, 226 strani. (številka: 3/4, 2011)
    Multikulturalizem kot orodje spolnega podrejanja (številka: 3/4, 2011)
    Norman K. Denzin in Michael D Giardina (ur.), Qualitatative Inquiry and SocialJustice: Toward a Politics of Hope, Walnut Creek, Left Coast Press, 2009, 319 str. (številka: 3/4, 2011)
    "Ženske v integriranem vezju" ali na poti posodobljenih raziskovanj spola (številka: 3/4, 2011)
    Znanje o multikulturnih tematikah in zmanjševanje predsodkov (številka: 5/6, 2011)
    Nekateri individualni in socialni napovedniki bralnih dosežkov slovenskih dijakov v raziskavi PISA 2009 (številka: 5/6, 2011)
    Bralna pismenost slovenskih učencev v PISI 2009 - analiza skozi prizmo razvitosti kompetence "učenja učenja" (številka: 5/6, 2011)
    Patriotizem in nacionalizem slovenskih učencev iz perspektive Mednarodne raziskave državljanske vzgoje (številka: 5/6, 2011)
    Enakost šolskega sistema in delež variance dosežkov med šolami - pogled raziskave PISA 2009 (številka: 5/6, 2011)
    Janez Juhant in Bojan Žalec (ur.), Na poti k dialoškosti človeka. Ovire človeškega komuniciranja, Ljubljana, Teološka fakulteta, 2010 (številka: 5/6, 2011)
    Bralna, matematična in naravoslovna pismenost dijakinj in dijakov 1. letnikov srednjih šol v Sloveniji v raziskavi PISA 2009 (številka: 5/6, 2011)
    Besedilo, branje, sklepanje (številka: 5/6, 2011)
    Sonja Pečjak, Psihološki vidiki bralne pismenosti: od teorije k praksi, Ljubljana, Znanstvenoraziskovalni inštitut Filozofske fakultete, 193 str. (številka: 5/6, 2011)
    Državljanske kompetence osmošolcev v Sloveniji - izsledki Mednarodne raziskave državljanske vzgoje ICCS 2009 (številka: 5/6, 2011)
  7. 2012
     38

    številka: 1/2 (2012)
    številka: 3/4 (2012)
    številka: 5/6 (2012)
    Why feminist epistemology matters in education and educational research (številka: 1/2, 2012)
    Methodological problems of historical and educational research on associations (številka: 1/2, 2012)
    Luhmann's theory of education (številka: 1/2, 2012)
    Educational sciences and their concepts (številka: 1/2, 2012)
    Finding advanced characteristics of student population participating in the study of knowledge (številka: 1/2, 2012)
    Empirical studies in Polish pedagogy - between quantitative and qualitative research (številka: 1/2, 2012)
    Inclusive school leadership in challenging urban communities (številka: 1/2, 2012)
    Reproduction of society through education (številka: 1/2, 2012)
    Janez Kolenc was a man who wanted to understand (številka: 1/2, 2012)
    The Question about the scientific position of transformative pedagogy (številka: 1/2, 2012)
    18th Century educational sciences of Piarists, Jesuits, and Franciscans in Slovenian and Polish lands in the limelight of those times scientific concepts (številka: 1/2, 2012)
    The Overlooked turning point in history (številka: 1/2, 2012)
    Methodology in educational studies - the disciplinary status and the social conditions for discussion (številka: 1/2, 2012)
    Concept of inclusion on the section of Vygotskian socio-cultural theory and neuropsychology (številka: 1/2, 2012)
    Religious education and the teaching about religions (številka: 1/2, 2012)
    Renata Salecl, Disciplina kot pogoj svobode, Ljubljana, Založba Krtina 2010, 176 str. (številka: 1/2, 2012)
    Affects and emotions in upbringing and education (številka: 1/2, 2012)
    Strategije raziskovanja in poučevanja pismenosti (številka: 3/4, 2012)
    Problem psihičnega nasilja med zaposlenimi v vzgojno-izobraževalnih institucijah (številka: 3/4, 2012)
    Cirila Toplak in Žiga Vodovnik (ur.), Nov(o) državljan(stvo), Ljubljana, Založba Sophia, 2011. (številka: 3/4, 2012)
    Polarizacija slovenskega trga dela in poklicev po spolu (številka: 3/4, 2012)
    Privatizacija in korporativizacija javne univerze (številka: 3/4, 2012)
    Od poučevanja o Evropski uniji k učenju za evropsko državljanstvo (številka: 3/4, 2012)
    Interno ocenjevanje pri slovenski maturi (številka: 3/4, 2012)
    Novi pristopi pri vodenju kariere, ki izhajajo iz teorije socialnega učenja (številka: 3/4, 2012)
    Moralna vzgoja (številka: 5/6, 2012)
    Ivan Bernik in Irena Klavs, Spolno življenje v Sloveniji, Maribor, Aristej, 2011 (številka: 5/6, 2012)
    Zaklinjanje feminizma s "post" (številka: 5/6, 2012)
    Živa Kos Kecojević in Slavko Gaber (ur.), Kakovost v šolstvu v Sloveniji, Ljubljana, Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani, 2011. (številka: 5/6, 2012)
    Nekateri koncepti v vzgoji in izobraževanju (številka: 5/6, 2012)
    Kurikulum in znanje - poglavje iz uporabne epistemologije (številka: 5/6, 2012)
    Bourdieu in njegovi koncepti (številka: 5/6, 2012)
    Postfeminizem: nova doba, stare težave (in kaj to pomeni za vzgojo in izobraževanje) (številka: 5/6, 2012)
    Kako misliti patriotizem (številka: 5/6, 2012)
    Realistične teorije znanja (številka: 5/6, 2012)
  8. 2013
     23

    številka: 1/2 (2013)
    številka: 3/4 (2013)
    Izgubili smo Janeza Justina (številka: 1/2, 2013)
    Matej Avbelj (ur.), Izzivi moderne države, Brdo pri Kranju, Fakulteta za državne in evropske študije, 2012 (številka: 1/2, 2013)
    Vrednost znanja za dijake in študente v različnih izobraževalnih programih (številka: 1/2, 2013)
    Odnos do znanosti med mladimi (številka: 1/2, 2013)
    Eva Klemenčič, Globalizacija edukacije, Ljubljana, i2, 2012 (številka: 1/2, 2013)
    Motivacija učencev skozi čas - analize časovnih trendov v mednarodnih raziskavah znanja (številka: 1/2, 2013)
    Nevarna razmerja družbe znanja (številka: 1/2, 2013)
    Zaznavanje uporabnosti in vrednosti znanja za poklic med dijaki in študenti (številka: 1/2, 2013)
    Odnos politike do znanja v družbi znanja (številka: 1/2, 2013)
    Tatjana Vonta (ur.), Začnimo na začetku: prispevek predšolskih programov k socialni vključenosti Romov, Ljubljana, Pedagoški inštitut 2013 (številka: 3/4, 2013)
    Nadarjeni učenci v Sloveniji, Italiji, Angliji in na Danskem - primerjava zakonodajnih in programskih izhodišč (številka: 3/4, 2013)
    Uporabnost izobraževalnih e-iger v pedagoškem procesu (številka: 3/4, 2013)
    Protirealistične teorije znanja (številka: 3/4, 2013)
    Zlatko Jančič, Vesna Žabkar (ur.), Oglaševanje, Ljubljana, Fakulteta za družbene vede, Založba FDV 2013 (številka: 3/4, 2013)
    Zbirka slikanic Kje rastejo bonboni? Ide Mlakar in Ane Razpotnik Donati (številka: 3/4, 2013)
    Vloga kakovostnih predšolskih programov pri zagotavljanju socialne vključenosti ogroženih otrok (številka: 3/4, 2013)
    "Globalna" znanost in konceptualni manko (številka: 3/4, 2013)
    Metoda ponavljajočega branja pri pouku angleščine kot tujega jezika pri slovenskih sedmošolcih (številka: 3/4, 2013)
    Pojmovanja univerzitetnih profesorjev o študentovih pristopih k študiju in lastnem učenju (številka: 3/4, 2013)
    Personality traits of deaf and hard of hearing students from regular and special schools in Slovenia (številka: 3/4, 2013)
    Tina Rutar Leban, Ana Mlekuž, Karmen Pižorn in Tina Vršnik Perše, Tuji jeziki v slovenskih osnovnih šolah: rezultati Evropske raziskave o jezikovnih kompetencah ESLC 2011, Ljubljana, Pedagoški inštitut 2013 (številka: 3/4, 2013)
  9. 2014
     31

    številka: 1/2 (2014)
    številka: 3/4 (2014)
    številka: 5/6 (2014)
    Konceptualizacija pojavnih oblik avtonomije v javnem šolskem prostoru (številka: 1/2, 2014)
    Značilnosti pouka v srednjih strokovnih in poklicnih šolah z vidika učiteljev in dijakov (številka: 1/2, 2014)
    Jezikovni položaj v raziskovalni in pedagoški dejavnosti Univerze v Ljubljani (številka: 1/2, 2014)
    Sprejemanje rezultatov PISA 2009 v Sloveniji skozi prizmo javnopolitičnega učenja (številka: 1/2, 2014)
    Nacionalsocialistična koncepcija znanosti in morilska govorica (langage meurtrier) (številka: 1/2, 2014)
    Učinek izboljšave besedila v učbenikih geografije na dosežke pri preizkusu znanja (številka: 1/2, 2014)
    Volunteering - an alternative pedagogical strategy to combat early school leaving and to enhance success at school (številka: 1/2, 2014)
    Urška Štremfel (ur.) (2014). Učna (ne)uspešnost: pogledi, pristopi, izzivi, Ljubljana, Pedagoški inštitut. (številka: 1/2, 2014)
    Kazalniki ospoljenih neenakosti (številka: 1/2, 2014)
    Ponovno vključevanje zgodnjih osipnikov za uspeh v šoli (številka: 1/2, 2014)
    Prepoznavanje dobrega učitelja matematike in stališča do matematike med osmošolci (številka: 3/4, 2014)
    Igor Ž. Žagar, Polona Kelava (ur.) (2014). From formal to non-formal education, learning and knowledge ... (številka: 3/4, 2014)
    Boris Kožuh (2013). Knjiga o statistiki. Ljubljana: Oddelek za pedagogiko in andragogiko (številka: 3/4, 2014)
    Parental involvement in school activities and student reading achievement - theoretical perspectives and PIRLS 2011 findings (številka: 3/4, 2014)
    Tomaž Deželan (2014). Državljan v razmerju do države: ureditve in razprave skozi čas. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede (številka: 3/4, 2014)
    IEA raziskavi TIMSS in PIRLS (številka: 3/4, 2014)
    Ali desetletniki v Sloveniji berejo bolje ali slabše od vrstnikov v Evropi? (številka: 3/4, 2014)
    A comparison of school effectiveness factors for socially advantaged and disadvantaged students in ten European countries in TIMSS 2011 (številka: 3/4, 2014)
    Vroomova teorija pričakovanja - motivacija za učenje v Sloveniji, Angliji in na Finskem (številka: 3/4, 2014)
    The PISA syndrome (številka: 5/6, 2014)
    The timeless questions about educational quality (številka: 5/6, 2014)
    (In)equalities in PISA 2012 mathematics achievement, socio-economic gradient and mathematics-related attitudes of students in Slovenia, Canada, Germany and the United States (številka: 5/6, 2014)
    Slovenia on its own way towards improving PISA results (številka: 5/6, 2014)
    Looking back at five rounds of PISA (številka: 5/6, 2014)
    The influence of PISA on educational policy in Canada (številka: 5/6, 2014)
    Comparing U.S. States' mathematics results in PISA and other international and national student assessments (številka: 5/6, 2014)
    Slavko Gaber (ur.) (2014). Finska v vrhu znanja 2030. Ljubljana: CEPS (številka: 5/6, 2014)
    The predictive power of attribution styles for PISA 2012 achievement (številka: 5/6, 2014)
  10. 2015
     31

    številka: 1/2 (2015)
    številka: 3/4 (2015)
    številka: 5/6 (2015)
    Razlike v pojmovanje tradicionalne in kritične jezikovne zavesti ter njuna vloga pri razvijanju kritične sporazumevalne zmožnosti (številka: 1/2, 2015)
    Hibridni model virtualnega tutorja v svetu elektronskih učnih gradiv (številka: 1/2, 2015)
    Razvoj leksikalne zmožnosti pri učenju nemščine v srednji šoli (številka: 1/2, 2015)
    Kritično mišljenje in (ne)zmožnost kritične državljanske vzgoje (številka: 1/2, 2015)
    Pre-Aristotelian notions of ethos and pathos (številka: 1/2, 2015)
    Odnos prihodnjih vzgojiteljic predšolskih otrok do inkluzije otrok s posebnimi potrebami (številka: 1/2, 2015)
    Eva Klemenčič (ur.) (2015). Didaktična gradiva za predmet domovinska in državljanska kultura in etika za 7. in 8. razred. Ljubljana: Založba i2. (številka: 1/2, 2015)
    Učitelj kot posredovalec korektivne povratne informacije za razvijanje tujejezikovne sporazumevalne zmožnosti v simulacijah poslovnega sestanka (številka: 1/2, 2015)
    Mednarodne raziskave znanja in (nacionalno) oblikovanje politik (številka: 3/4, 2015)
    Raziskovanje edukacije med utilitarnostjo in kritičnimi teorijami (številka: 3/4, 2015)
    Prispevek programa Korak za korakom k posodabljanju predšolske vzgoje (številka: 3/4, 2015)
    Vsebina človekove pravice do izobraževanja (številka: 3/4, 2015)
    Osebna refleksija ob 50. obletnici obstoja Pedagoškega inštituta (številka: 3/4, 2015)
    Kako misliti (ne)enakost (številka: 3/4, 2015)
    Toposi v kritični analizi diskurza (številka: 3/4, 2015)
    Ženske študije na Pedagoškem inštitutu (številka: 3/4, 2015)
    Regijske razlike v matematični pismenosti slovenskih učenk in učencev in vpliv socialno-ekonomskega in kulturnega ozadja (številka: 3/4, 2015)
    Spodbujanje participacije mladih v družbi (psihološka perspektiva) (številka: 3/4, 2015)
    Delivering messages to foreign visitors - interpretative labels in the National gallery of Slovenia (številka: 5/6, 2015)
    Boj na treh toriščih (številka: 5/6, 2015)
    Interactive spaces in art museums (številka: 5/6, 2015)
    Repe, Božo (2015) S puško in knjigo. Narodnoosvobodilni boj slovenskega naroda 1941-1945. Ljubljana: Cankarjeva založba (številka: 5/6, 2015)
    Justin, Janez (2014) Izbrani spisi : filozofija, semiotika, pragmatika. Ljubljana: Studia humanitatis (številka: 5/6, 2015)
    Diskurz muzeja, podvojitev v perceptivnem polju (številka: 5/6, 2015)
    Tendence v muzejski pedagogiki (številka: 5/6, 2015)
    Irwinov Kapital - zakaj ga ne razumemo (številka: 5/6, 2015)
    Art education (številka: 5/6, 2015)
    Umetnostni muzej kot prostor avtentičnega učenja (številka: 5/6, 2015)
  11. 2016
     33

    številka: 1/2 (2016)
    številka: 3/4 (2016)
    številka: 5/6 (2016)
    Motivational goals and academic performance from the perspective of students' perceived quality of relationship with their class teachers at the start of the upper secondary education level (številka: 1/2, 2016)
    Intrinsic motivation as a key to school success (številka: 1/2, 2016)
    Teachers' relational competencies (številka: 1/2, 2016)
    Social and emotional aspects of teaching and learning (številka: 1/2, 2016)
    Teachers' beliefs about emotions (številka: 1/2, 2016)
    Samopodoba in socialna sprejetost identificiranih nadarjenih in visoko učno uspešnih osnovnošolcev (številka: 1/2, 2016)
    Comparison of interpersonal communication and interpersonal relationship between early years educators and children in selected English and Slovenian nurseries (številka: 1/2, 2016)
    The development of teacher's Relational competence scale (številka: 1/2, 2016)
    IEA ICILS (številka: 3/4, 2016)
    Razvoj elementov internacionalizacije univerze skozi čas (številka: 3/4, 2016)
    Najpogostejše napake pri pisnem sporočanju na poklicni maturi iz italijanščine (številka: 3/4, 2016)
    Merjenje učinkov IKT na nivoju učiteljev z uporabo podatkov ICILS 2013 (številka: 3/4, 2016)
    Podjetniške kompetence in vodenje šol kot tematika v slovenski bibliografiji (številka: 3/4, 2016)
    Latentna struktura pripoznanja v izobraževalnih programih za otroke s posebnimi potrebami (številka: 3/4, 2016)
    Računalniška in informacijska pismenost (IEA ICILS 2013) ter druge sodobne teme (številka: 3/4, 2016)
    The digital divide (številka: 3/4, 2016)
    Razlike v računalniški in informacijski pismenosti osmošolk ter osmošolcev med slovenskimi regijami in povezanost s socialno-ekonomskim statusom (številka: 3/4, 2016)
    Povezanost pogostosti in namenov rabe računalnika z računalniško in informacijsko pismenostjo v raziskavi ICILS 2013 (številka: 3/4, 2016)
    Kako povezati priročnika Zdravje skozi umetnost in Skozi zdravje o umetnosti (številka: 3/4, 2016)
    Možnosti in meje konceptualizacij ter praks ugotavljanja in zagotavljanja kakovosti v vzgoji in izobraževanju (številka: 5/6, 2016)
    Pravičnost, neoliberalizem in izobraževanje (številka: 5/6, 2016)
    Pomen intersekcionalnega pristopa pri obravnavi kompleksnih neenakosti (številka: 5/6, 2016)
    Preizkušanje enakosti med spoli v izobraževanju (številka: 5/6, 2016)
    Trendi v socialno-ekonomskem in kulturnem gradientu iz raziskave PISA med letoma 2009 in 2012 po slovenskih regijah (številka: 5/6, 2016)
    Premene v družbi, spremembe v šoli (številka: 5/6, 2016)
    Razvijanje čustvenih in socialnih spretnosti za doseganje pravičnosti in učinkovitosti izobraževalnega sistema (številka: 5/6, 2016)
    Pravičnost in/ali učinkovitost v kontekstu izobraževalnih politik v Evropski uniji (številka: 5/6, 2016)
    Vzpostavljanje edukacijske meritokracije kot vodilne racionalnosti sodobnega izobraževanja v neoliberalno orientiranih družbah (številka: 5/6, 2016)
    Kozina, A. (2016) Anksioznost in agresivnost. Dejavniki, trendi in smernice za zmanjševanje. Ljubljana: Pedagoški inštitut. (številka: 5/6, 2016)
    Nekaj misli o pravičnosti, neoliberalizmu in izobraževanju (številka: 5/6, 2016)
  12. 2017
     14