Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
domov
poizvedba
URN:NBN:SI:spr-I624P2HE
Zapri
Zapri
Amfiteater : revija za teorijo scenskih umetnosti
Dostop do celotnega besedila:
od 2015, letnik 3, številka 1/2 do 2022, letnik 10, številka 1
Izvoz v EndNote (RIS format)
Jezik
angleški
slovenski
Vir
Amfiteater (Ljubljana)
Leto
2009-
Vsebina
Gledališče
založnik
Akademija za gledališče, radio, film in televizijo
Izvor
Slovenski gledališki inštitut (SLOGI)
(Obvezni izvod spletne publikacije)
URN
URN:NBN:SI:spr-I624P2HE
COBISS ID
239685632
249943040
Objavljeno
21.12.2016
Metapodatki
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
Prev
Next
2015
19
številka: 1/2 (2015)
Maribor (številka: 1/2, 2015)
Gledališče za in z mladimi gledalci (številka: 1/2, 2015)
Resnice antagonizma (številka: 1/2, 2015)
Groningen (številka: 1/2, 2015)
Primerjava gledaliških sistemov (številka: 1/2, 2015)
Tyneside (številka: 1/2, 2015)
Aarhus (številka: 1/2, 2015)
Gledališka produkcija in distribucija v različnih evropskih mestih (številka: 1/2, 2015)
Uvodnik (številka: 1/2, 2015)
Tartu (številka: 1/2, 2015)
"Dodobra me je očaralo" (številka: 1/2, 2015)
Gledalci - kdo so? (številka: 1/2, 2015)
Debrecen (številka: 1/2, 2015)
Vedeti in čuditi se (številka: 1/2, 2015)
Projekt STEP - korak na obrobje (številka: 1/2, 2015)
Kako gledališki sistemi vplivajo na gledališko življenje (številka: 1/2, 2015)
Bern (številka: 1/2, 2015)
Operni obiskovalci in operni navdušenci (številka: 1/2, 2015)
2016
16
številka: 1 (2016)
številka: 2 (2016)
Gledalčeva spoznavna nadomestitev odsotnega performerjevega fenomenalnega telesa (številka: 1, 2016)
Nedoumljivost Življenja (v nastajanju) (številka: 1, 2016)
Koreopesem ali poetična drama afroameriške feministične avtorice Ntozake Shange (številka: 1, 2016)
Zgodovinopisni rekviem za razvaline nemškega gledališča v Ljubljani (številka: 1, 2016)
O utelešenju kritike v performansu (številka: 1, 2016)
Opotekajoča se premestitev (številka: 1, 2016)
Neoperativna gledališča: o biti-skupaj singularnosti (številka: 1, 2016)
Henrik VI. in Shakespearova politična teologija (številka: 2, 2016)
Zev, ki zamaje institucijo (številka: 2, 2016)
Zapor - absurdni prostor svobode (številka: 2, 2016)
Kralj Ubu - šok snovalnega gledališča v nacionalni instituciji (številka: 2, 2016)
Od semiotike k pragmatizmu (številka: 2, 2016)
Nova vloga dramskega teksta v sodobnem slovenskem gledališču (številka: 2, 2016)
Vseobsegajoče dvojnosti plesa, (ujete) osvobojene v večnosti trenutka (številka: 2, 2016)
2017
20
številka: 1 (2017)
številka: 2 (2017)
Glasovi s komunističnega horizonta (številka: 1, 2017)
Nevarna razmerja (številka: 1, 2017)
Kako zgodoviniti slovensko sodobno gledališče? (številka: 1, 2017)
Dokler ju režiser ne loči (številka: 1, 2017)
Zasledovanje konstrukcije drugosti (številka: 1, 2017)
Sodobno irsko gledališče in digitalna kulturna (številka: 1, 2017)
Dialog z Vzhodom v uprizoritvah Jerneja Lorencija (številka: 1, 2017)
"Tako blizu, vendar tako daleč" (številka: 1, 2017)
Precizno zgodovinjenje plesne moderne (številka: 2, 2017)
Kako analizirati gledališče v družbenem kontekstu? (številka: 2, 2017)
(Ne)slišnost krvavečih bradavic (številka: 2, 2017)
Vse je igra interpretacij (številka: 2, 2017)
O lezbičnem gledališču v Sloveniji (številka: 2, 2017)
Novi pogledi na stara vprašanja (številka: 2, 2017)
Performans in gravitacija (številka: 2, 2017)
Il Capitanovi številni sovražniki (številka: 2, 2017)
Kako se kaže vladavina (številka: 2, 2017)
Rokopisi in literarni začetki Ivana Hribarja v Dramatičnem društvu v Ljubljani (številka: 2, 2017)
2018
25
številka: 1 (2018)
številka: 2 (2018)
Realpolitična brezmoč slovenskega gledališča (številka: 1, 2018)
Brutalizem v sodobnem slovenskem gledališču (številka: 1, 2018)
Kastracija političnega, nakar še policija (številka: 1, 2018)
Hermenevtični nastavek za analizo moderne estetske ideologije (številka: 1, 2018)
Nemoč političnega. Moč igre (številka: 1, 2018)
K politikam zaznavanja (številka: 1, 2018)
Vse, česar se do sedaj nismo upali vprašati o političnosti in kastraciji (post)dramskega (številka: 1, 2018)
Kastracija političnega na primeru drame Ljudski demokratični cirkus Sakešvili Roka Vilčnika (številka: 1, 2018)
Kaj se je zgodilo s političnim v gledališču? Primer Oliverja Frljića (številka: 1, 2018)
Čustva in ozemlja (številka: 1, 2018)
Čakajoč politično. K protagonizmu v performansu (številka: 1, 2018)
(Ob)robno v središču (številka: 1, 2018)
Osebno pričevanje o času lutke (številka: 1, 2018)
Theatre as a relationship (številka: 2, 2018)
Dance is an overlooked potential of intercultural cooperation (številka: 2, 2018)
Polite ignorance (številka: 2, 2018)
Teoretizirano zgodovinjenje avantgard (številka: 2, 2018)
The influence of Slovenian theatre in Macedonia (from 1990 until the present) (številka: 2, 2018)
The theatre bridge between Macedonia and Slovenia (številka: 2, 2018)
"Šiv ni šiv" (številka: 2, 2018)
From Yugoslav ballet to Post-Yugoslav contemporary dance (številka: 2, 2018)
Zametki postdramskega gledališča na Slovenskem (številka: 2, 2018)
An introduction to Macedonian-Slovenian theatre relations (1990-2015) (številka: 2, 2018)
2019
26
številka: 1 (2019)
številka: 2 (2019)
Koža kot meja med ontološko in civilizacijsko skonstruiranim Jazom (številka: 1, 2019)
Kamišibaj v znamenju kakovosti in umetnosti (številka: 1, 2019)
Theatre reception in Greece and the ideology of greekness (številka: 1, 2019)
Beneath the invisible cloud (številka: 1, 2019)
Uboj ali terapija (številka: 1, 2019)
Time travels with kamishibai (številka: 1, 2019)
Uvodnik (številka: 1, 2019)
Ugledališčena nomadskost kot plastenje pogleda, raznolikih umetniških kreacij in energij (številka: 1, 2019)
Kamishibai in dialect (številka: 1, 2019)
Slovenski kamišibaj v luči kulturne antropologije (številka: 1, 2019)
Premeščanje užitka zaradi uživanja (številka: 1, 2019)
The socio-political function of performing arts and the democratisation of the Republic of Slovenia (številka: 1, 2019)
Zgodovinjenje scenografije (številka: 2, 2019)
Elementi monodrame in avtobiografskosti v besedilih Simone Semenič (številka: 2, 2019)
Uvodnik (številka: 2, 2019)
Živo-mrtvo telo v dramatiki Simone Semenič (številka: 2, 2019)
PIšemo in objavljamo, torej smo (številka: 2, 2019)
Motiv žrtve v dramah Simone Semenič (številka: 2, 2019)
Zofka Kveder in Simona Semenič (številka: 2, 2019)
(Še vedno) dramatično stanje sodobne slovenske dramatike (številka: 2, 2019)
Govorne ploskve Simone Semenič kot performativno razgaljanje jezika (številka: 2, 2019)
Politika + poetika = etika (številka: 2, 2019)
"Itak so vsi mrtvi!" (številka: 2, 2019)
Framing dramaturgy and translation (številka: 2, 2019)
2020
26
številka: 1 (2020)
številka: 2 (2020)
Uvodnik (številka: 1, 2020)
Ljubiteljsko gledališče na Malti (številka: 1, 2020)
Javna tajna (številka: 1, 2020)
Gledališče zatiranih kot oblika artivističnega gledališča v Sloveniji (številka: 1, 2020)
Delavski oder in amaterski učinek "proletarske igre" (številka: 1, 2020)
Med zapeljevanjem in sumničavostjo eksperimentalnega, ljubiteljskega in profesionalnega gledališča (številka: 1, 2020)
Ljubiteljsko gledališče in alternativa osemdesetih (številka: 1, 2020)
"Pasijon ima zdravilno moč!" protislovja Škofjeloškega pasijona (številka: 1, 2020)
Čufarjevi dnevi (številka: 1, 2020)
Ljubiteljska gledališča v urbanem in ruralnem okolju (številka: 1, 2020)
Govor v pedagoški praksi (številka: 1, 2020)
70 let ljubiteljskega gledališča na Studencu (številka: 1, 2020)
Ohranjanje, predstavitev in uporaba kulturne dediščine na primerih ljubiteljskega gledališča (številka: 1, 2020)
Valo Bratina (številka: 1, 2020)
Izzivi polja ljubiteljskega gledališča v Estoniji (številka: 1, 2020)
Položaj in podoba sodobnega ljubiteljskega gledališča na Slovenskem (številka: 1, 2020)
Otroci na odru v Aarhusu 2017 (številka: 1, 2020)
Še vedno vihar Petra Handkeja z vidika teorije drame (številka: 2, 2020)
Uvodnik (številka: 2, 2020)
Politično participativnega gledališča v uprizoritvi Kapelj in Semenič v sestavljanju (številka: 2, 2020)
Koncept uprizarjanja konceptov (številka: 2, 2020)
The new formats of the multimedia theatre (številka: 2, 2020)
Umevanje prostorov igre (številka: 2, 2020)
Telo in slovo - Noordung::1995-2045 (številka: 2, 2020)
2021
27
številka: 1 (2021)
številka: 2 (2021)
Keeping the promise of community (številka: 1, 2021)
Abstraktna umetnost kot vzvod dejanskih sprememb (številka: 1, 2021)
O skupinskem in snovalnem ustvarjanju v slovenskem gledališču (številka: 1, 2021)
Youth theatre and community empowerment in Ghana (številka: 1, 2021)
Prague is not Czech (številka: 1, 2021)
Beton Ltd (številka: 1, 2021)
The theatre of Yes (številka: 1, 2021)
Gledališče potencialnosti in potencial njegove skupnosti (številka: 1, 2021)
Collectives, communities and non-hierarchical modes of creation from the 1970s till the 1990s (številka: 1, 2021)
Me slišiš? Simone Semenič in vprašanje ne več dramske pisave (številka: 1, 2021)
Uvodnik (številka: 1, 2021)
The complexity of olfactory art the use of scent as concept and context in the work of art (številka: 2, 2021)
Svet vonjav v slovenskih uprizoritvenih umetnostih (številka: 2, 2021)
On the "odoresque" and "aero-perfumes" (številka: 2, 2021)
Imena na konici nosu (številka: 2, 2021)
Večno, a zapisano pozabi (številka: 2, 2021)
The theatre of the senses (številka: 2, 2021)
Na sledi vonjav v vsakdanjem življenju in onkraj njega (številka: 2, 2021)
Rana in potovanje - Sofoklejev Filoktet in Homerjeva Odiseja v drami in uprizoritvi Inflammation du verbe vivre (Vnetje glagola živeti) Wajdija Mouawada (številka: 2, 2021)
Med aisthesis in colere (številka: 2, 2021)
Subverzivna mladinska književnost - pravljična igra Alenke Gerlovič Jurček in trije razbojniki (1944) v kontekstu (številka: 2, 2021)
Sledeč nosu (številka: 2, 2021)
Performing touch and smell (številka: 2, 2021)
The art of immersion with smell and sensorial theatre language (številka: 2, 2021)
Hibernation works for bears but not for theatre (številka: 2, 2021)
2022
30
številka: 1 (2022)
številka: 2 (2022)
Site-specific author's drama (številka: 1, 2022)
From stage to page (številka: 1, 2022)
Dramatika brez generacije (številka: 1, 2022)
Sofoklejeva Antigona na slovenskih poklicnih odrih (številka: 1, 2022)
Authenticity in authorial works of devised theatre (številka: 1, 2022)
Ko si gledališče upa (številka: 1, 2022)
Poetic tendencies in contemporary Croatian playwriting (številka: 1, 2022)
Substanca milenijske dramske pisave v našem prostoru (številka: 1, 2022)
The 21st-century drama and the new reality of social networks (številka: 1, 2022)
Adaptacija kot reaktualizacija antične dramatike (številka: 1, 2022)
Dramska forma in etična razsežnost besedila Gostija Simone Semenič (številka: 1, 2022)
Seksualno osvobojena ženska (številka: 1, 2022)
Kozinov Ekvinokcij na križišču dejstev, konteksta in estetike (številka: 1, 2022)
Gestus and taboo (številka: 1, 2022)
The death of character in postdramatic comedy (številka: 1, 2022)
Slovenska dramatika v bolgarskem prevodu. Kako staro postane novo ali kakšni so kriteriji sodobnosti? (številka: 1, 2022)
Deconstructing and re-constructing the fictional universe (številka: 1, 2022)
Hlapec Jernej in njegova pravica (2018) (številka: 1, 2022)
Theatre control policy or why after Goran Stefanovski and Dejan Dukovski, no one is known outside the borders of the Macedonian theatre? (2010-2021) (številka: 1, 2022)
Postpostdramske reinkarnacije klasičnih tragedij (številka: 1, 2022)
Sodobna dramatika po letu 2000 (številka: 1, 2022)
Collectives and commoning in small arts (številka: 2, 2022)
Self-determination anxiety and signs of crisis — fragmentation, performativity, postdramatic (številka: 2, 2022)
Poročilo s fronte (številka: 2, 2022)
How can we interpret the 21st-century (no longer) dramatic texts and theatre in art and theory? (številka: 2, 2022)
Zakaj sploh še gledališče in ne raje nič? (številka: 2, 2022)
Sodobna slovenska dramatika na začetku tretjega desetletja novega tisočletja – kje je in kam z njo? (številka: 2, 2022)
Formati in potenciali lokalne "male skupnosti" (številka: 2, 2022)
Please ensure Javascript is enabled for purposes of
website accessibility