Amfiteater : revija za teorijo scenskih umetnosti

  1. 2015
     19

  2. 2016
     16

  3. 2017
     20

  4. 2018
     25

    številka: 1 (2018)
    številka: 2 (2018)
    Realpolitična brezmoč slovenskega gledališča (številka: 1, 2018)
    Brutalizem v sodobnem slovenskem gledališču (številka: 1, 2018)
    Kastracija političnega, nakar še policija (številka: 1, 2018)
    Hermenevtični nastavek za analizo moderne estetske ideologije (številka: 1, 2018)
    Nemoč političnega. Moč igre (številka: 1, 2018)
    K politikam zaznavanja (številka: 1, 2018)
    Vse, česar se do sedaj nismo upali vprašati o političnosti in kastraciji (post)dramskega (številka: 1, 2018)
    Kastracija političnega na primeru drame Ljudski demokratični cirkus Sakešvili Roka Vilčnika (številka: 1, 2018)
    Kaj se je zgodilo s političnim v gledališču? Primer Oliverja Frljića (številka: 1, 2018)
    Čustva in ozemlja (številka: 1, 2018)
    Čakajoč politično. K protagonizmu v performansu (številka: 1, 2018)
    (Ob)robno v središču (številka: 1, 2018)
    Osebno pričevanje o času lutke (številka: 1, 2018)
    Theatre as a relationship (številka: 2, 2018)
    Dance is an overlooked potential of intercultural cooperation (številka: 2, 2018)
    Polite ignorance (številka: 2, 2018)
    Teoretizirano zgodovinjenje avantgard (številka: 2, 2018)
    The influence of Slovenian theatre in Macedonia (from 1990 until the present) (številka: 2, 2018)
    The theatre bridge between Macedonia and Slovenia (številka: 2, 2018)
    "Šiv ni šiv" (številka: 2, 2018)
    From Yugoslav ballet to Post-Yugoslav contemporary dance (številka: 2, 2018)
    Zametki postdramskega gledališča na Slovenskem (številka: 2, 2018)
    An introduction to Macedonian-Slovenian theatre relations (1990-2015) (številka: 2, 2018)
  5. 2019
     26

    številka: 1 (2019)
    številka: 2 (2019)
    Koža kot meja med ontološko in civilizacijsko skonstruiranim Jazom (številka: 1, 2019)
    Kamišibaj v znamenju kakovosti in umetnosti (številka: 1, 2019)
    Theatre reception in Greece and the ideology of greekness (številka: 1, 2019)
    Beneath the invisible cloud (številka: 1, 2019)
    Uboj ali terapija (številka: 1, 2019)
    Time travels with kamishibai (številka: 1, 2019)
    Uvodnik (številka: 1, 2019)
    Ugledališčena nomadskost kot plastenje pogleda, raznolikih umetniških kreacij in energij (številka: 1, 2019)
    Kamishibai in dialect (številka: 1, 2019)
    Slovenski kamišibaj v luči kulturne antropologije (številka: 1, 2019)
    Premeščanje užitka zaradi uživanja (številka: 1, 2019)
    The socio-political function of performing arts and the democratisation of the Republic of Slovenia (številka: 1, 2019)
    Zgodovinjenje scenografije (številka: 2, 2019)
    Elementi monodrame in avtobiografskosti v besedilih Simone Semenič (številka: 2, 2019)
    Uvodnik (številka: 2, 2019)
    Živo-mrtvo telo v dramatiki Simone Semenič (številka: 2, 2019)
    PIšemo in objavljamo, torej smo (številka: 2, 2019)
    Motiv žrtve v dramah Simone Semenič (številka: 2, 2019)
    Zofka Kveder in Simona Semenič (številka: 2, 2019)
    (Še vedno) dramatično stanje sodobne slovenske dramatike (številka: 2, 2019)
    Govorne ploskve Simone Semenič kot performativno razgaljanje jezika (številka: 2, 2019)
    Politika + poetika = etika (številka: 2, 2019)
    "Itak so vsi mrtvi!" (številka: 2, 2019)
    Framing dramaturgy and translation (številka: 2, 2019)
  6. 2020
     26

    številka: 1 (2020)
    številka: 2 (2020)
    Uvodnik (številka: 1, 2020)
    Ljubiteljsko gledališče na Malti (številka: 1, 2020)
    Javna tajna (številka: 1, 2020)
    Gledališče zatiranih kot oblika artivističnega gledališča v Sloveniji (številka: 1, 2020)
    Delavski oder in amaterski učinek "proletarske igre" (številka: 1, 2020)
    Med zapeljevanjem in sumničavostjo eksperimentalnega, ljubiteljskega in profesionalnega gledališča (številka: 1, 2020)
    Ljubiteljsko gledališče in alternativa osemdesetih (številka: 1, 2020)
    "Pasijon ima zdravilno moč!" protislovja Škofjeloškega pasijona (številka: 1, 2020)
    Čufarjevi dnevi (številka: 1, 2020)
    Ljubiteljska gledališča v urbanem in ruralnem okolju (številka: 1, 2020)
    Govor v pedagoški praksi (številka: 1, 2020)
    70 let ljubiteljskega gledališča na Studencu (številka: 1, 2020)
    Ohranjanje, predstavitev in uporaba kulturne dediščine na primerih ljubiteljskega gledališča (številka: 1, 2020)
    Valo Bratina (številka: 1, 2020)
    Izzivi polja ljubiteljskega gledališča v Estoniji (številka: 1, 2020)
    Položaj in podoba sodobnega ljubiteljskega gledališča na Slovenskem (številka: 1, 2020)
    Otroci na odru v Aarhusu 2017 (številka: 1, 2020)
    Še vedno vihar Petra Handkeja z vidika teorije drame (številka: 2, 2020)
    Uvodnik (številka: 2, 2020)
    Politično participativnega gledališča v uprizoritvi Kapelj in Semenič v sestavljanju (številka: 2, 2020)
    Koncept uprizarjanja konceptov (številka: 2, 2020)
    The new formats of the multimedia theatre (številka: 2, 2020)
    Umevanje prostorov igre (številka: 2, 2020)
    Telo in slovo - Noordung::1995-2045 (številka: 2, 2020)
  7. 2021
     27

    številka: 1 (2021)
    številka: 2 (2021)
    Keeping the promise of community (številka: 1, 2021)
    Abstraktna umetnost kot vzvod dejanskih sprememb (številka: 1, 2021)
    O skupinskem in snovalnem ustvarjanju v slovenskem gledališču (številka: 1, 2021)
    Youth theatre and community empowerment in Ghana (številka: 1, 2021)
    Prague is not Czech (številka: 1, 2021)
    Beton Ltd (številka: 1, 2021)
    The theatre of Yes (številka: 1, 2021)
    Gledališče potencialnosti in potencial njegove skupnosti (številka: 1, 2021)
    Collectives, communities and non-hierarchical modes of creation from the 1970s till the 1990s (številka: 1, 2021)
    Me slišiš? Simone Semenič in vprašanje ne več dramske pisave (številka: 1, 2021)
    Uvodnik (številka: 1, 2021)
    The complexity of olfactory art the use of scent as concept and context in the work of art (številka: 2, 2021)
    Svet vonjav v slovenskih uprizoritvenih umetnostih (številka: 2, 2021)
    On the "odoresque" and "aero-perfumes" (številka: 2, 2021)
    Imena na konici nosu (številka: 2, 2021)
    Večno, a zapisano pozabi (številka: 2, 2021)
    The theatre of the senses (številka: 2, 2021)
    Na sledi vonjav v vsakdanjem življenju in onkraj njega (številka: 2, 2021)
    Rana in potovanje - Sofoklejev Filoktet in Homerjeva Odiseja v drami in uprizoritvi Inflammation du verbe vivre (Vnetje glagola živeti) Wajdija Mouawada (številka: 2, 2021)
    Med aisthesis in colere (številka: 2, 2021)
    Subverzivna mladinska književnost - pravljična igra Alenke Gerlovič Jurček in trije razbojniki (1944) v kontekstu (številka: 2, 2021)
    Sledeč nosu (številka: 2, 2021)
    Performing touch and smell (številka: 2, 2021)
    The art of immersion with smell and sensorial theatre language (številka: 2, 2021)
    Hibernation works for bears but not for theatre (številka: 2, 2021)
  8. 2022
     30

    številka: 1 (2022)
    številka: 2 (2022)
    Site-specific author's drama (številka: 1, 2022)
    From stage to page (številka: 1, 2022)
    Dramatika brez generacije (številka: 1, 2022)
    Sofoklejeva Antigona na slovenskih poklicnih odrih (številka: 1, 2022)
    Authenticity in authorial works of devised theatre (številka: 1, 2022)
    Ko si gledališče upa (številka: 1, 2022)
    Poetic tendencies in contemporary Croatian playwriting (številka: 1, 2022)
    Substanca milenijske dramske pisave v našem prostoru (številka: 1, 2022)
    The 21st-century drama and the new reality of social networks (številka: 1, 2022)
    Adaptacija kot reaktualizacija antične dramatike (številka: 1, 2022)
    Dramska forma in etična razsežnost besedila Gostija Simone Semenič (številka: 1, 2022)
    Seksualno osvobojena ženska (številka: 1, 2022)
    Kozinov Ekvinokcij na križišču dejstev, konteksta in estetike (številka: 1, 2022)
    Gestus and taboo (številka: 1, 2022)
    The death of character in postdramatic comedy (številka: 1, 2022)
    Slovenska dramatika v bolgarskem prevodu. Kako staro postane novo ali kakšni so kriteriji sodobnosti? (številka: 1, 2022)
    Deconstructing and re-constructing the fictional universe (številka: 1, 2022)
    Hlapec Jernej in njegova pravica (2018) (številka: 1, 2022)
    Theatre control policy or why after Goran Stefanovski and Dejan Dukovski, no one is known outside the borders of the Macedonian theatre? (2010-2021) (številka: 1, 2022)
    Postpostdramske reinkarnacije klasičnih tragedij (številka: 1, 2022)
    Sodobna dramatika po letu 2000 (številka: 1, 2022)
    Collectives and commoning in small arts (številka: 2, 2022)
    Self-determination anxiety and signs of crisis — fragmentation, performativity, postdramatic (številka: 2, 2022)
    Poročilo s fronte (številka: 2, 2022)
    How can we interpret the 21st-century (no longer) dramatic texts and theatre in art and theory? (številka: 2, 2022)
    Zakaj sploh še gledališče in ne raje nič? (številka: 2, 2022)
    Sodobna slovenska dramatika na začetku tretjega desetletja novega tisočletja – kje je in kam z njo? (številka: 2, 2022)
    Formati in potenciali lokalne "male skupnosti" (številka: 2, 2022)