Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
domov
poizvedba
URN:NBN:SI:spr-C2SAO126
Zapri
Zapri
Zgodovina v šoli
Dostop do celotnega besedila:
od 2012, letnik 21, številka 1/2 do 2024, letnik 32, številka 2
Izvoz v EndNote (RIS format)
Jezik
slovenski
Vir
Zgodovina v šoli
Leto
1992-
Založnik
Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport
Izvor
Zavod RS za šolstvo
Opombe
Revija
Zgodovina v šoli
, ki ima z letošnjim letom
novo grafično podobo
, prinaša izsledke novih raziskav ali novih didaktičnih smeri pouka zgodovine, teorijo sodobne specialne didaktike in metodike pouka zgodovine, izmenjevanje izkušenj pri uporabi sodobnih didaktičnih pristopov pri pouku zgodovine, ki jih pišejo učitelji praktiki iz osnovnih in srednjih šol, raznolike članke o muzejih in arhivih ter o šolah, tekmovanjih, zgodovinskih popotovanjih, zanimivih zgodovinskih virih, idr.
(vir:
https://www.zrss.si/strokovne-resitve/revije/zgodovina-v-soli
)
URN
URN:NBN:SI:spr-C2SAO126
COBISS ID
29170944
Objavljeno
19.07.2019
Metapodatki
2012
2013
2014
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
Prev
Next
2012
30
številka: 1/2 (2012)
številka: 3/4 (2012)
Nastanek svetovnih religij (številka: 1/2, 2012)
Katera Evropa, katera Kitajska? (številka: 1/2, 2012)
Michael Kerrigan, Kako so živeli, Ljubljana: MK, 2008, 159 strani (številka: 1/2, 2012)
Kako je potekalo (vnovično) odkrivanje "nove celine" - po Kolumbovih sledeh odkrivanja sveta (številka: 1/2, 2012)
Kulturno izročilo starega Egipta (številka: 1/2, 2012)
Sredozemlje - prostor sodelovanja in nasprotij med kulturami (številka: 1/2, 2012)
Slovenski zgodovinski atlas (številka: 1/2, 2012)
Knjiga odstira zgodovino (številka: 1/2, 2012)
Ana Skerlovnik Štrancar, Stezice, k' so včasih bile, Zgodovinski krožek OŠ Milojke Štrukelj Nova Gorica 1982/83-2007/08. Ljubljana: Zveza prijateljev mladine Slovenije, 2009, 96 strani in 31 strani prilog (številka: 1/2, 2012)
Razvoj ustavnosti in parlamentarizma v Avstriji (1848-1867) (številka: 1/2, 2012)
Tekma za Afriko (številka: 1/2, 2012)
Interdisciplinarni pristop k spoznavanju grške kulture v skladu s posodobljenim učnim načrtom za zgodovino (številka: 1/2, 2012)
Pedagoška dejavnost v Zgodovinskem arhivu Celje v obdobju 2001 do 2011 (številka: 3/4, 2012)
Leto 1848 - leto revolucij in "pomlad narodov" (številka: 3/4, 2012)
Jugoslavija in vzhodni blok (številka: 3/4, 2012)
Slovensko narodno gibanje (številka: 3/4, 2012)
Raziskovanje humanitarnega prava, priročnik za učitelje (številka: 3/4, 2012)
Uporaba didaktičnih iger pri pouku zgodovine v osnovni šoli (številka: 3/4, 2012)
Predsodki kot vzrok vojn in spopadov (številka: 3/4, 2012)
Bojan Himmelreich, Celjski olimpijci 1936-1988 (številka: 3/4, 2012)
Skupaj močnejši, priročnik za učitelje/-ice in učence/-ke tretjega vzgojno-izobraževalnega obdobja osnovne šole (številka: 3/4, 2012)
Pouk zgodovine na Češkem v luči evropske dimenzije (številka: 3/4, 2012)
Vodeni ogled baročne Ljubljane za učence tretjega triletja (številka: 3/4, 2012)
Evropa po dunajskem kongresu (številka: 3/4, 2012)
Širjenje demokratičnih pravic v drugi polovici 19. stoletja (številka: 3/4, 2012)
Reviji na pot (številka: 1-2, 2012)
Seminar Sveta Evrope "Memorial de shoah, Pariz, 23.4.-26.4.2012" (številka: 3-4, 2012)
Reviji na pot (številka: 3-4, 2012)
2013
23
številka: 1/2 (2013)
številka: 3/4 (2013)
Učbenik - aktivni pripomoček pri pouku (številka: 1/2, 2013)
Slovenski migranti po svetu (številka: 1/2, 2013)
Vodeni ogled po Plečnikovi Ljubljani za učence tretjega triletja (številka: 1/2, 2013)
Razumeti zgodovino - muzejsko delo pri pouku zgodovine (številka: 1/2, 2013)
Sodelovalno učenje na primeru učne teme Način življenja (številka: 1/2, 2013)
Izseljevanje primorskih Slovencev po 1. svetovni vojni (številka: 1/2, 2013)
Učenje učinkovitega učenja v sodobni šoli (številka: 1/2, 2013)
Zgodovinska romana Bobri in Pod svobodnim soncem - izziv srednješolcem (številka: 1/2, 2013)
Domovinska vzgoja v osnovni šoli (številka: 1/2, 2013)
Islam v ameriških učbenikih za srednje in višje šole (številka: 1/2, 2013)
Slovenska šola in pouk zgodovine v 21. stoletju (številka: 3/4, 2013)
Projekt: domače branje pri zgodovini v šestem razredu (številka: 3/4, 2013)
Veliki Tolminski punt 1713 (številka: 3/4, 2013)
Poročilo o tekmovanju učencev iz znanja zgodovine v šolskem letu 2012/2013 (številka: 3/4, 2013)
Osnovnošolski učni načrti za zgodovino in njihova prilagojenost nadarjenim učencem (številka: 3/4, 2013)
Človeka je treba vzgajati, da bi postal človek (številka: 3/4, 2013)
Spodbujanje učencev k tekmovanju iz zgodovine s taborom in interaktivnimi metodami (številka: 3/4, 2013)
Tolminski punt in primorski srednješolci (številka: 3/4, 2013)
Holokavst in srednješolci na strokovni šoli (številka: 3/4, 2013)
Od New Yorka do nastanka ZDA (številka: 3/4, 2013)
Islam in zahodni svet (številka: 3/4, 2013)
2014
23
številka: 1/2 (2014)
številka: 3/4 (2014)
Vzgoja za demokratično državljanstvo v Avstriji (številka: 1/2, 2014)
Osvoboditev kolonij in civilnodružbena gibanja v boju za državljanske pravice (številka: 1/2, 2014)
120 zgodovinskih projektov (številka: 1/2, 2014)
Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi, Zgodovina (številka: 1/2, 2014)
Slovenski arhivi se predstavijo (številka: 1/2, 2014)
Zakaj vključiti tematiko aktivnega in odgovornega državljanstva v pouk zgodovine in kako (številka: 1/2, 2014)
Zgodovinski atlas (številka: 1/2, 2014)
Viri in pouk zgodovine (številka: 1/2, 2014)
Rezultati mednarodnih primerjalnih raziskav državljanske vzgoje (številka: 1/2, 2014)
Pisni viri in pouk zgodovine (številka: 1/2, 2014)
Mednarodna konferenca IHRA v Torontu v Kanadi v dneh od 6.do 10. 2013 (številka: 1/2, 2014)
Pouk zgodovine o vojnah skozi oči otrok in mladostnikov (številka: 1/2, 2014)
Osamosvojitvena vojna na Gorenjskem v Gorenjskem glasu (številka: 3/4, 2014)
Zgodovina cehov na slovenskem Štajerskem in arhivska delavnica Cehi v Zgodovinskem arhivu Celje (številka: 3/4, 2014)
Časnik Slovenec in arhivsko gradivo šole kot vir za preučevanje prve svetovne vojne v 9. razredu (številka: 3/4, 2014)
Časopisna zgodovina od Vodnika do spleta (številka: 3/4, 2014)
Eustory youth academy 2013 v Ljubljani med 6. in 13. 10. 2013 (številka: 3/4, 2014)
Prva svetovna vojna med mladimi na strokovni šoli (številka: 3/4, 2014)
Vodeni ogled po secesijski Ljubljani za učence 9. razreda (številka: 3/4, 2014)
Imre Agustič in njegov "Prijatel" (številka: 3/4, 2014)
Prvi perzijski imperij (številka: 3/4, 2014)
2016
26
številka: 1/2 (2016)
številka: 3/4 (2016)
Reviji na pot (številka: 1/2, 2016)
Pogled v fevdalno preteklost, stalna postavitev Muzeja kmečkih uporov v Gornji Stubici (številka: 1/2, 2016)
Illustrated history (številka: 1/2, 2016)
Slovenski izseljenci v Bosni in Hercegovini med leti 1878-1883 (številka: 1/2, 2016)
Razstava ob 100. obletnici začetka prve svetovne vojne na Osnovni šoli Matije Čopa Kranj (številka: 1/2, 2016)
Uporaba pisnih virov pri pouku zgodovine na temo "prva svetovna vojna" (številka: 1/2, 2016)
Literatura kot zgodovinski vir (številka: 1/2, 2016)
Prva svetovna vojna 1914-1918 in Prekmurje (številka: 1/2, 2016)
"Shared histories for a Europe without dividing lines" (številka: 1/2, 2016)
"Bedna kritja pod planoto tik nad Sočo" (številka: 1/2, 2016)
Prva svetovna vojna v literaturi in pričevanjih (številka: 1/2, 2016)
Življenje na belokranjskem podeželju - s posebnim poudarkom na občinah Podzemelj in Gradac - v času prve svetovne vojne (številka: 1/2, 2016)
Novi izsledki o vlogi Slovencev v kabinetu prestolonaslednika Franca Ferdinanda in o slovenskih interpretacijah sarajevskega atentata (številka: 1/2, 2016)
Hrvatski povijesni portal (številka: 1/2, 2016)
Poletje 1991 "na kmetih" (številka: 3/4, 2016)
Po sledeh holokavsta (številka: 3/4, 2016)
Priročnik Animirajmo! (številka: 3/4, 2016)
Vseslovenski kmečki upor 1515: zborovanje v Konjicah - delo z zgodovinskimi viri (številka: 3/4, 2016)
Reviji na pot (številka: 3/4, 2016)
Terensko delo pri pouku zgodovine (številka: 3/4, 2016)
Vseslovenski kmečki upor - boj za staro pravdo ali novo družbeno ureditev (številka: 3/4, 2016)
Spoznajmo slovenski kmečki upor s pomočjo pesmi (številka: 3/4, 2016)
Zgodovinsko terensko delo po puntarskih Brežicah (številka: 3/4, 2016)
Slovenski kmečki upor 1515 - delo z zgodovinskimi viri (številka: 3/4, 2016)
2017
29
številka: 1 (2017)
številka: 2 (2017)
Roman Brvar, Dotik znanja, slepi in slabovidni učenci v inkluzivni šoli (številka: 1, 2017)
Histoire 2de, nouveau programme 2010, Pariz, Nathan, 2010, 320 strani (številka: 1, 2017)
Študijski obisk pedagoških svetovalcev Zavoda RS za šolstvo (ZRSŠ) na Education Scotland (ES) v Glasgowu, 22.-26. september 2014 (številka: 1, 2017)
Reviji na pot - Zgodovina v šoli je osvežena (številka: 1, 2017)
Arhiv v kovčku na obisku v osnovni šoli (številka: 1, 2017)
Gospodarska in družbena kriza zaradi izbruha vulkana Tambora v Indoneziji aprila 1815 (številka: 1, 2017)
Histoire 6e geographie, programme 2009, Pariz, Nathan, 2009, 320 strani (številka: 1, 2017)
Primer obravnave izbirne teme Antična kultura (grško gledališče in rimski cirkus, gradbeništvo Rimljanov in Grkov) po načelih formativnega spremljanja (številka: 1, 2017)
Tragom prošlosti (številka: 1, 2017)
Formativno spremljanje in vrednotenje znanja in učenja zgodovine (številka: 1, 2017)
Slikarska, kiparska in arhitekturna dela kot vir za pouk zgodovine (številka: 1, 2017)
Formativno spremljanje znanja nam odstre nevidne kotičke dijakovega učenja in mišljenja (številka: 1, 2017)
Franc Jožef (številka: 1, 2017)
Vključevanje formativnega spremljanja v obravnavo učnega sklopa pri pouku zgodovine (številka: 1, 2017)
Vračanje s fronte domov ali "umiranje" na svobodi (številka: 2, 2017)
Razvoj družbe na Slovenskem v 19. stoletju v luči lokalnih dogodkov (številka: 2, 2017)
Dolg odmev ruskih revolucij leta 1917 (številka: 2, 2017)
Formativno spremljanje pri pouku zgodovine na primeru teme Osamosvojitev Slovenije (številka: 2, 2017)
Reviji na pot (številka: 2, 2017)
Franc Jožef - iz tradicije do moderne (številka: 2, 2017)
Predstavitev gimnazijskih učbenikov za zgodovino založbe Školska knjiga (številka: 2, 2017)
Ostati človek med vojno (številka: 2, 2017)
Zdravstveno stanje in bolezni slovenskega prebivalstva v 19. stoletju (številka: 2, 2017)
100. obletnica preboja soške fronte pri Kobaridu (številka: 2, 2017)
Mesto kot muzej - zgodovinsko terensko delo s pametnim telefonom (številka: 2, 2017)
Fotografija, razglednica, politična karikatura in plakat kot zgodovinski vir (številka: 2, 2017)
Povijest u nastavi - hrvaška znanstveno-strokovna revija (številka: 2, 2017)
2018
19
številka: 1 (2018)
številka: 2 (2018)
Učenje veščin kritičnega mišljenja - ne le vzgojno-izobraževalna možnost, temveč temeljna pravica vsakega učenca (številka: 1, 2018)
"Peščica zemlje": izgon ljudi iz Posavja v času druge svetovne vojne - delo z zgodovinskimi viri (številka: 1, 2018)
Reviji na pot (številka: 1, 2018)
Spodbujanje kritičnega mišljenja pri delu z zgodovinskimi viri (številka: 1, 2018)
Mobiliziranci v nemško vojsko - dejavnosti za spodbujanje kritičnega mišljenja (številka: 1, 2018)
Ekskurzija v srednjeveško Škofjo Loko za učence izbirnih predmetov Odkrivajmo preteklost svojega kraja in Likovno snovanje (številka: 1, 2018)
Alternativna kultura in gospodarstvo v procesu osamosvajanja - dejavnosti za spodbujanje kritičnega mišljenja (številka: 1, 2018)
Tabori na Slovenskem in družbene razmere v šestdesetih letih 19. stoletja (številka: 2, 2018)
Pomanjkanje in lakota v Ljubljani v času prve in druge svetovne vojne (številka: 2, 2018)
SLO Slovenski zgodovinski magazin. Časi, kraji, ljudje. September 2018/3, št. 19 (številka: 2, 2018)
Intervju pri pouku zgodovine na srednji tehniški šoli (številka: 2, 2018)
Vključevanje bralnih učnih strategij in formativnega spremljanja znanja v obravnavo učnega sklopa Gradbeništvo prvih civilizacij - nastanek prvih mest (številka: 2, 2018)
Zgodovinsko in socialno ozadje Cankarjevega romana Na klancu - timsko poučevanje učiteljev zgodovine in slovenščine (številka: 2, 2018)
Reviji na pot (številka: 2, 2018)
Strategije dela z učenci z učnimi težavami pri pouku zgodovine - primeri in predlogi iz pedagoške raziskave (številka: 2, 2018)
Sto let od priključitve Prekmurja k matičnemu narodu (številka: 2, 2018)
Osamosvojitev Slovenije - samostojno učenje zgodovine (številka: 2, 2018)
2019
24
številka: 1 (2019)
številka: 2 (2019)
Z Jenkom na pot! (številka: 1, 2019)
Vloga sevniškega tabora pri širjenju in utrjevanju narodne zavesti (številka: 1, 2019)
Sodobna zgodovinska ekskurzija z naslovom Spoznajmo novejšo zgodovino ilirskobistriškega območja (številka: 1, 2019)
Reviji na pot (številka: 1, 2019)
Vojna piše usode ljudi v govornih nastopih srednješolcev (številka: 1, 2019)
Zgodovina na maturi 2012-2018 (številka: 1, 2019)
Učenje zgodovine zunaj učilnic - obisk spominskega prostora nekdanjega koncentracijskega taborišča Ljubelj jug (številka: 1, 2019)
Naj zacvetijo rumeni žafrani (številka: 1, 2019)
Formativno spremljanje pri zgodovini. Priročnik za učitelje (številka: 1, 2019)
Avtentično učenje zgodovine (številka: 1, 2019)
Reviji na pot (številka: 2, 2019)
Moč holokavsta v življenjskih zgodbah (številka: 2, 2019)
Neevropska zgodovina v osnovni šoli (številka: 2, 2019)
Potočka zijalka, visokogorska postojanka paleolitskih lovcev (številka: 2, 2019)
Kako smo v Prekmurju obeležili prekmursko leto 2019 (številka: 2, 2019)
Rosemary Rees, Dan Nuttal, Darryl Tomlin, Exploring History ... (številka: 2, 2019)
Robert Peal, Modern Britain 1760-1900 ... (številka: 2, 2019)
Sekundarni pisni viri pri obravnavi izbirne teme Stičišča kultur v drugem letniku gimnazije (številka: 2, 2019)
Slovenija v starejši železni dobi (številka: 2, 2019)
Breznik Andreja, Po poteh skozi čas, vodnik po arheoloških parkih Slovenije ... (številka: 2, 2019)
Ohranjanje spomina na preteklost in aktivni koraki v sedanjost - poučevanje o človekovih pravicah (številka: 2, 2019)
Pariška mirovna konferenca (številka: 2, 2019)
2020
26
številka: 1 (2020)
številka: 2 (2020)
Arhivski detektivi, spoznavanje arhivskih virov in delo arhivista v sklopu pedagoške dejavnosti Zgodovinskega arhiva Ljubljana (številka: 1, 2020)
Reviji na pot (številka: 1, 2020)
Jurij Perovšek, Slovenci in slovanski svet, politične slike od včeraj do danes, Ljubljana, Inštitut za novejšo zgodovino ... (številka: 1, 2020)
Inteligentnost ali ustvarjalnost? (številka: 1, 2020)
Spodbujanje ustvarjalnosti in inovativnosti pri pouku zgodovine (številka: 1, 2020)
Brezčasna sporočila (številka: 1, 2020)
Sijaj bronaste dobe in halštatske kulture - terensko delo (številka: 1, 2020)
Kako dobro dijaki poznajo Rudolfa Maistra (številka: 1, 2020)
Spodbujanje ustvarjalnosti in inovativnosti pri pouku zgodovine s primeri dobre prakse učenja z avtentičnimi nalogami za spodbujanje ustvarjalnosti pri pouku zgodovine (številka: 1, 2020)
Vključevanje lokalne zgodovine v pouk zgodovine s primeri dobre prakse učenja z avtentičnimi nalogami za spodbujanje ustvarjalnosti pri pouku zgodovine (številka: 1, 2020)
"Primož Trubar - prvi mož med slovenskimi protestanti" pri pouku zgodovine po načelih formativnega spremljanja znanja (številka: 1, 2020)
Zgodnje rimsko obdobje v Sloveniji (številka: 2, 2020)
Sence Prešernovega kulta (številka: 2, 2020)
Holokavst - brazgotine v dušah človeškosti (številka: 2, 2020)
Špela Karo, Anja Vintar in Matija Črešnar (ur.), Ustvarjajmo železno dobo: izobraževalne delavnice in muzejski programi projekta Iron-Age-Danube (številka: 2, 2020)
Matija Črešnar in Špela Karo (ur.), Raziskujmo železno dobo (številka: 2, 2020)
Učiti se iz naracij zgodovine ob primeru plebiscita 1920 (številka: 2, 2020)
Več kot čebelarjenje - projektno delo, priložnost za krepitev podjetnosti (številka: 2, 2020)
Rapalska meja na Žirovskem (številka: 2, 2020)
Slovenija v mlajši železni dobi (številka: 2, 2020)
Reviji na pot (številka: 2, 2020)
Donald A. Ritchie, Doing oral history (številka: 2, 2020)
Michael Gruenbaum, Tod Hasak Lowy, Nekje še sije sonce, Maribor: Založba Pivec. Prevod angleškega izvirnika ... (številka: 2, 2020)
Zgodovina Španije po špansko (številka: 2, 2020)
2021
23
številka: 1 (2021)
številka: 2 (2021)
Spoznavajmo zgodovino domačega kraja prek stavbne dediščine (številka: 1, 2021)
Uporaba sobe pobega za motivacijo učenja zgodovine pri pouku na daljavo (številka: 1, 2021)
Vojaška obveznost? Ah! (številka: 1, 2021)
Darko Štrajn, Lado Planko, Goranka Kreačič, Cvetka Hedžet Töth (ur.), 1968: čas upora, upanja in domišljije ... (številka: 1, 2021)
Reviji na pot (številka: 1, 2021)
Vzgoja za ljubezen do domovine in države (številka: 1, 2021)
Posebni potencial kultur spominjanja v šolskem pouku (številka: 1, 2021)
Učiti se iz zgodovine in o njej na primarni stopnji (številka: 1, 2021)
Lara Homsey-Messer, Tracy Michaud, Angela Lockard Reed in Victoria Bobo ... (številka: 1, 2021)
Učenje o vladavini nacionalsocializma v pluralnih družbah - tveganja in priložnosti (številka: 1, 2021)
Reformacija v Gorici - ekskurzija s terenskim delom pri pouku zgodovine v osnovni šoli (številka: 1, 2021)
Nacionalno preverjanje znanja pri predmetu zgodovina (številka: 1, 2021)
Kako so živeli? (številka: 2, 2021)
Leto Josipa Ipavca in šolske razstave (številka: 2, 2021)
Rimsko obdobje na Slovenskem (številka: 2, 2021)
Zgodovinske obletnice v kulturi spominjanja (številka: 2, 2021)
Ljubljanski kongres 1821 kot epicenter evropske diplomacije (številka: 2, 2021)
Reviji na pot (številka: 2, 2021)
Spominske učne ure ob 30-letnici slovenske samostojnosti v osnovni šoli (številka: 2, 2021)
Zgodovinski romanopisec Josip Jurčič (številka: 2, 2021)
Obeleževanje 30-letnice slovenske samostojnosti na Gimnaziji Brežice (številka: 2, 2021)
2022
28
številka: 1 (2022)
številka: 2 (2022)
Piloti v službi domovine ali kako dijakom odstreti pogled v zanimivo preteklost (številka: 1, 2022)
Zgodovinske obletnice v kulturi spominjanja (številka: 1, 2022)
Peršmanova domačija v Železni Kapli/Bad Eisenkappel kot mednarodni kraj spominjanja (številka: 1, 2022)
Arhivist na obisku (številka: 1, 2022)
Ivan Smiljanić, Lovorovi gozdovi in krompir, Prešernov kult v socializmu, Ljubljana, Inštitut za novejšo zgodovino ... (številka: 1, 2022)
Sodelovanje Zavoda RS za šolstvo in slovenskih učiteljev z Mémorial de la Shoah iz Pariza (številka: 1, 2022)
Geografsko-zgodovinsko terensko delo po poti nekdanjih mlinov v soteski potoka Kranjšek na Vrheh (številka: 1, 2022)
Med zatonom Rima in začetkom srednjega veka - pozna antika v Sloveniji (številka: 1, 2022)
Pomen ljubljanskega kongresa za mesto in njegove prebivalce (številka: 1, 2022)
Odgovorno ohranjajmo slovensko identiteto (številka: 1, 2022)
Vilma Brodnik, Alenka Starman Alič, Ana Čič, Zbrali smo pogum, stopili smo skupaj, Ljubljana, Mladinska knjiga ... (številka: 1, 2022)
Aktivna ustna zgodovina v osnovnih in srednjih šolah (številka: 1, 2022)
Reviji na pot (številka: 1, 2022)
Od razpada rimskega imperija do nastanka kneževin alpskih Slovanov (številka: 2, 2022)
Pouk zgodovine spodbuja razvijanje ustvarjalnosti učencev (številka: 2, 2022)
Razvijanje podjetnostnih kompetenc pri raziskovanju preteklosti vasi župnije Trnovo (danes Ilirska Bistrica) s pomočjo zgodovinskih virov (številka: 2, 2022)
Dragan Potočnik, Zgodovinski pregled islamske civilizacije ... (številka: 2, 2022)
Gregor Antoličič (ur.), Karel I.: zadnji slovenski cesar (številka: 2, 2022)
Islamska umetnost in znanost (številka: 2, 2022)
Kaj razkrivajo arhivski viri? (številka: 2, 2022)
Jana Babšek, Franc Wakounig, Koncentracijsko taborišče Ljubelj ... (številka: 2, 2022)
Obmejno sodelovanje prekmurskih in porabskih učencev na Osnovni šoli Tišina (številka: 2, 2022)
Ruska invazija na Ukrajino (številka: 2, 2022)
Ko odpreš, ni več poti nazaj --- Si upaš? (številka: 2, 2022)
Nekdanje koncentracijsko taborišče Ljubelj/Loibl sever kot koroško spominsko obeležje v Sloveniji in v Avstriji (številka: 2, 2022)
Reviji na pot (številka: 2, 2022)
2023
23
številka: 1 (2023)
številka: 2 (2023)
Holokavst v deželi tulipanov (številka: 1, 2023)
Bojan Himmelreich, Je bilo v Celju dovolj mostov?: razstava in razstavni katalog, Celje, Zgodovinski arhiv, 2022, 136 str. (številka: 1, 2023)
Vzgoja za ljubezen do domovine in države (številka: 1, 2023)
Kolonizacija prostora med Alpami in Jadranom (6. do 18. stoletje) (številka: 1, 2023)
Začetek modernega obdobja v islamskem svetu (številka: 1, 2023)
Odpor, državljanski pogum in jaz: delavnice pri Peršmanu za 8.-12. šolsko stopnjo, Društvo/Verein Peršman, 2012, 25 str. (številka: 1, 2023)
Drugačna ura zgodovine (številka: 1, 2023)
Položaj slovenskih vdov, sirot in vojnih invalidov v času prve svetovne vojne in prvih letih po njej (številka: 1, 2023)
Kolonozacija prostora med Alpami in Jadranom (6. do 18. stoletje) (številka: 1, 2023)
Aktivno državljanstvo - kako premagati predsodke, stereotipe in stigme pri zapornikih (številka: 1, 2023)
Spoznavanje zgodovine Anglije s pomočjo igranega filma Elizabeta (številka: 1, 2023)
Kako s kulturo spominjanja ohranjamo zgodovinski spomin in motivacijo za učenje zgodovine slovenske osamosvojitve (številka: 1, 2023)
Vloga zgodovine pri poučevanju domovinske in državljanske kulture in etike (številka: 1, 2023)
Trpeči in rablji v Auschwitzu - holokavst je zaznamoval tudi otroke (številka: 2, 2023)
Zgodovinske dežele na Slovenskem in njihovo plemstvo (številka: 2, 2023)
Reviji na pot (številka: 2, 2023)
Znanje, ki izginja (številka: 2, 2023)
Trst - prostori meje - raziskovanje "in situ" z uporabo elementov formativnega spremljanja (številka: 2, 2023)
Prisilna mobilizacija v nemško vojsko med drugo svetovano vojno (številka: 2, 2023)
Quadrivium, interaktivni izobraževalni projekt ob 150-letnici stavbe Prve gimnazije Maribor (številka: 2, 2023)
Obeležitev holokavsta pri uri zgodovine v osnovni šoli (številka: 2, 2023)
2024
22
številka: 1 (2024)
številka: 2 (2024)
Otroštvo v času nacizma (številka: 1, 2024)
S formativnim spremljanjem veščin dela z zgodovinskimi viri ustvarjamo učna okolja za sodoben pouk zgodovine (številka: 1, 2024)
Prva svetovna vojna in božič (številka: 1, 2024)
Didaktične namizne igre pri pouku zgodovine s formativnim spremljanjem (številka: 1, 2024)
Otroci v predpisih srednjeveških mest severozahodne Istre (številka: 1, 2024)
Spominska ura o holokavstu s formativnim spremljanjem (številka: 1, 2024)
Reviji na pot (številka: 1, 2024)
Kako poučevati o težkih temah iz zgodovine 20. stoletja s formativnim spremljanjem (številka: 1, 2024)
Obravnava težkih tem prve polovice 20. stoletja pri pouku zgodovine s pomočjo filma in formativnega spremljanja (številka: 1, 2024)
Povratna informacija v luči formativnega spremljanja pri pouku zgodovine (številka: 1, 2024)
Nekoč je bil Gutenwerd (številka: 2, 2024)
Slovenska evropska pot (številka: 2, 2024)
Oris klientele celjskih grofov (1341–1456) (številka: 2, 2024)
Status učencev/dijakov s posebnimi potrebami v osnovnih in srednjih šolah v Italiji in primer učne ure zgodovine v zamejstvu (številka: 2, 2024)
Reviji na pot (številka: 2, 2024)
Rudolf Maister - 150. obletnica rojstva borca za slovensko severno mejo (številka: 2, 2024)
General Rudolf Maister v literarnih delih za otroke in mladino (številka: 2, 2024)
Doma v Evropi (številka: 2, 2024)
Film o Aleksandru Makedonskem pri pouku zgodovine s formativnim spremljanjem (številka: 2, 2024)
Kako se čuti utrip slovenstva ob tromeji (številka: 2, 2024)