Slovenščina v šoli

  1. 2012
     37

    številka: 1 (2012)
    številka: 2 (2012)
    številka: 3/4 (2012)
    Alfonz Gspan o sodobniku Srečku Kosovelu (številka: 1, 2012)
    Šaljive aktivnosti - skoraj obvezna sestavina komuniciranja na družabnih omrežjih (številka: 1, 2012)
    Pravopis in slovnica okoli nas (številka: 1, 2012)
    Likovna umetnost in slovenščina (številka: 1, 2012)
    Razvrščanje besedil slovenskih avtorjev v literarna obdobja (številka: 1, 2012)
    E-domače branje ali kako (še) pritegniti k branju (številka: 1, 2012)
    Razvijanje spretnosti samostojnega reševanja jezikovnih vprašanj s pomočjo spletnih virov (številka: 1, 2012)
    Za uvod ... (številka: 1, 2012)
    Tvorjenke - jezikovnodidaktični izziv (številka: 1, 2012)
    Umeščanje informacijsko-komunikacijskih tehnologij kot integralnega dela pouka slovenščine (številka: 2, 2012)
    Možnosti, ki jih za pouk slovenščine ponuja spletna učilnica (Moodle) (številka: 2, 2012)
    O uporabnosti IKT-orodij pri slovenščini (številka: 2, 2012)
    Pouk slovenščine v osnovni šoli za odrasle (številka: 2, 2012)
    Slovenija, spoznaj jo s slovenščino (številka: 2, 2012)
    Bralna pismenost ob literarnih in neliteralnih učbeniških besedilih v osnovni šoli in gimnaziji (številka: 2, 2012)
    Spletni časopis (številka: 2, 2012)
    Govorni nastopi dijakov v srednji strokovni šoli (številka: 2, 2012)
    Sodelovalno učenje (številka: 2, 2012)
    Cankarjevo tekmovanje s knjigo Andreja Makuca Oči (številka: 3/4, 2012)
    Medbesedilnost v Voduškovih sonetih (številka: 3/4, 2012)
    (Šolske) besedilne vrste in njihovo vrednotenje v drugem in tretjem triletju - razmišljanje ob posodobljenem učnem načrtu (številka: 3/4, 2012)
    Podoba Romov v slovenski kratki pripovedni prozi ob koncu 19. stoletja in v prvi polovici 20. stoletja (številka: 3/4, 2012)
    55 izzivov za zanimivejši pouk (številka: 3/4, 2012)
    Drugačnost in ljubezen v literarnih delih (številka: 3/4, 2012)
    Nova strategija učenja v predpisalnem in predbralnem obdobju (številka: 3/4, 2012)
    Uporaba metode fokusne skupine pri predmetu poslovno sporazumevanje v slovenskem jeziku (številka: 3/4, 2012)
    Kulturni dnevi devetošolcev v zamejstvu (številka: 3/4, 2012)
    Pisave prestolnice kulture (številka: 3/4, 2012)
    Preko inovacijskega projekta Razvijanje sporazumevalne zmožnosti v slovenščini - preživetvena raven do novih spoznanj (številka: 3/4, 2012)
    Opis naprave in postopka (številka: 3/4, 2012)
    Romana Na zeleno vejo in Oči kot bralni izziv za srednješolce (številka: 3/4, 2012)
    Nekaj skrivnostnega ostaja v ljudeh na ravnici (številka: 3-4, 2012)
    Nevidni otroci (številka: 3-4, 2012)
    Minljivost v delih to noč sem jo videl in nostalgija (številka: 3-4, 2012)
  2. 2013
     37

    številka: 1 (2013)
    številka: 2 (2013)
    številka: 3/4 (2013)
    Projekt: knjiga Naše pesmi čez Rob pojo (številka: 1, 2013)
    Slovar slovenskega knjižnega jezika v šolski rabi (številka: 1, 2013)
    Funkcija etničnih stereotipov v Vojnovićevem romanu Čefurji raus! (številka: 1, 2013)
    Obravnava domačega branja v tretjem triletju - knjiga po izbiri (številka: 1, 2013)
    Internetni plagiarizem pri pouku slovenskega jezika (številka: 1, 2013)
    Kaj se godi v (naši) šoli? (številka: 1, 2013)
    Uporaba svetovnega spleta pri šolski interpretaciji v osnovni šoli (številka: 1, 2013)
    Romaneskni opus Ferda Godine (številka: 1, 2013)
    Razvijanje ključnih zmožnosti z nalogami in vprašanji v učbenikih za književnost v gimnaziji in štiriletnih strokovnih šolah (številka: 2, 2013)
    Tragikomedija Akvarij Evalda Flisarja v srednji šoli (številka: 2, 2013)
    Projekti in programi za spodbujanje bralne motivacije pri fantih (številka: 2, 2013)
    Izobraževati in izobraziti odrasle (številka: 2, 2013)
    Pesnici upora, upanja in ljubezni (številka: 2, 2013)
    Sistemska didaktika književnosti - od teorije k praksi (številka: 2, 2013)
    Drugost v primerjalni književnosti (številka: 2, 2013)
    Siže v šolski interpretaciji (številka: 3/4, 2013)
    Živim, samo živim (številka: 3/4, 2013)
    Besede, ki ustvarjajo simfonijo, občutki, ki ogrejejo srce (številka: 3/4, 2013)
    Vpliv primorskega narečja na pedagoški govor v osnovni šoli (številka: 3/4, 2013)
    Raba slovarja v 1. in 2. triletju osnovne šole (številka: 3/4, 2013)
    Komur je usojeno, da ga bodo obesili, se ne bo utopil (številka: 3/4, 2013)
    Prisotnost primorskih književnikov v izbranih osnovnošolskih berilih (številka: 3/4, 2013)
    Živali - toplina in ljubezen (številka: 3/4, 2013)
    Priredba romana Deseti brat v lahko berljivo in razumljivo obliko (številka: 3/4, 2013)
    Utrinki preteklosti (številka: 3/4, 2013)
    Kaj o jezikovni zmožnosti učencev kažejo dosežki nacionalnega preverjanja znanja iz slovenščine v osnovni šoli (številka: 3/4, 2013)
    Učenci na razredni stopnji in bralna pismenost (številka: 3/4, 2013)
    Medpredmetno povezovanje s slovenščino z nadarjenimi učenci v tretjem triletju (številka: 3/4, 2013)
    O učnem načrtu za predmet slovenščina v gimnazijah po zaključku štiriletnega uvajanja (številka: 3/4, 2013)
    Iztrgano iz pozabe s knjigo Soukan an Sukenci u sukenščini (številka: 3/4, 2013)
    Devetošolci in Srečko Kosovel (številka: 3/4, 2013)
    Je res velika razlika med klasično in trivialno literaturo in zakaj imamo ljudje toliko slabih lastnosti? (številka: 3/4, 2013)
    Učna pot - (ali) življenjska izbira (številka: 3/4, 2013)
    V svojem času in proti njemu (številka: 3/4, 2013)
  3. 2014
     44

    številka: 1 (2014)
    številka: 2 (2014)
    številka: 3/4 (2014)
    Projekt: Slovenija pod drobnogledom (številka: 1, 2014)
    Obravnava ljubezenske poezije v 9. razredu (številka: 1, 2014)
    Poezija na strokovni šoli (številka: 1, 2014)
    Pisava skozi čas (številka: 1, 2014)
    Nova generacija bralcev - smo jih prepoznali? (številka: 1, 2014)
    Analiza zapisanih navodil v kontrolnih nalogah in na učnih listih (številka: 1, 2014)
    Ustvarjalno pisanje v vzgojno-izobraževalnem procesu (številka: 1, 2014)
    Bolnišnični učitelj slovenščine (številka: 1, 2014)
    Ocenjevalna lestvica za učiteljev govorni nastop - na kaj mora biti pedagoški delavec pozoren pri svojem govornem nastopanju (številka: 2, 2014)
    Učiteljeva usposobljenost za kompetentno rabo pedagoškega govora (številka: 2, 2014)
    Tisoče svetlic, plankton bralcev (številka: 2, 2014)
    Ozaveščenost učiteljev razrednega pouka o govornem nastopanju (številka: 2, 2014)
    Življenje je to, kar iz njega naredimo (številka: 2, 2014)
    Tisoče svetlic, plankton bralcev (številka: 2, 2014)
    Čakam te ... ker moraš priti (številka: 2, 2014)
    Učenje govorne kulture pri pouku slovenščine (številka: 2, 2014)
    Tisoče svetlic, plankton bralcev (številka: 2, 2014)
    Otroško ali otročje? (številka: 2, 2014)
    Otroško ali otročje? (številka: 2, 2014)
    Čakam te ... ker moraš priti (številka: 2, 2014)
    Izpit iz slovenščine na poklicni maturi (številka: 3/4, 2014)
    PISA - sferično zrcalo slovenske bralne pismenosti (številka: 3/4, 2014)
    Koliko so preizkusi znanja (testi) veljavni (številka: 3/4, 2014)
    Bralna pismenost v raziskavi PISA (številka: 3/4, 2014)
    Uporaba kompleksne bralne učne strategije v gledališkem klubu (številka: 3/4, 2014)
    Kako se slovenski jezik kot drugi jezik uči nadarjen tretješolec (številka: 3/4, 2014)
    Večjezičnost in medkulturnost na obmejnih šolah - odgovor na izziv globalnih evropskih jezikovnih smernic (številka: 3/4, 2014)
    Empirične ugotovitve projekta Opolnomočenje učencev z izboljšanjem bralne pismenosti in dostopa do znanja kot izhodišče za nadaljnji razvoj pismenosti (številka: 3/4, 2014)
    Spremembe učnega načrta in novosti pri jezikovnem delu izpita iz slovenščine na splošni maturi - (ne)ujemanje in nekaj pasti (številka: 3/4, 2014)
    Bralna pismenost med teoretičnimi načeli in poučevalno prakso (številka: 3/4, 2014)
    Izkušnje z učenjem tujega jezika v slovenskih vrtcih (številka: 3/4, 2014)
    Tesno branje kot dodatna podpora učencem z bralnimi težavami (številka: 3/4, 2014)
    Tujska legija v govornih nastopih (številka: 3/4, 2014)
    Pomen nacionalnega preverjanja znanja angleščine v osnovni šoli (številka: 3/4, 2014)
    Od globalnih smernic do lokalnih kontekstov (številka: 3/4, 2014)
    Mnenja učiteljev/učiteljic razrednega pouka o svoji zmožnosti govornega nastopanja (številka: 3/4, 2014)
    Kaj prinaša akcijski načrt za jezikovno izobraževanje na področju pouka slovenščine na osnovnih in srednjih šolah (številka: 3/4, 2014)
    Med jezikom okolja, maternim jezikom in tujimi jeziki (številka: 3/4, 2014)
    Pouk slovenskega jezika med načrtom in izvedbo (številka: 3/4, 2014)
    Maturitetna pisna naloga iz slovenščine na slovenskih šolah v Italiji - odraz kulturne zmožnosti zamejskih maturantov (številka: 3/4, 2014)
    Za uvod (številka: 3-4, 2014)
  4. 2015
     37

    številka: 1 (2015)
    številka: 2 (2015)
    številka: 3/4 (2015)
    Nivojski pouk slovenščine v gimnazijskem programu srednjega izobraževanja (številka: 1, 2015)
    Ženske in prva svetovna vojna (številka: 1, 2015)
    Poezija Boža Voduška med odkritim in prikritim (številka: 1, 2015)
    Slovenski izpiti iz angleščine med A1 in B2 (številka: 1, 2015)
    Lepa Vida - Evropejka (številka: 1, 2015)
    Kaj vpliva na bralno razumevanje pri angleščini pri dobrih in šibkih bralcih v sedmem razredu (številka: 1, 2015)
    Obravnava besedilnih vrst v prvem letniku gimnazije z vključitvijo informacijsko-komunikacijske tehnologije in bralnih učnih strategij (številka: 1, 2015)
    Srednješolci in alpinizem (številka: 1, 2015)
    V pogovoru z dr. Katarino Podbevšek: "Govorci smo odgovorni za našo jezikovno prihodnost" (številka: 1, 2015)
    Damir Feigel tik za fronto (številka: 1, 2015)
    Brstič odpira svoj pogled --- (številka: 2, 2015)
    Toporišičev prispevek k poučevanju slovenščine v naših šolah (številka: 2, 2015)
    Prva svetovna vojna v srednješolskih berilih med dvema vojnama (številka: 2, 2015)
    Za uvod (številka: 2, 2015)
    Motivi kolektiva nasproti individualnosti (številka: 2, 2015)
    Iz didaktike slovenščine (številka: 2, 2015)
    Primož Trubar in protestantizem pri pouku slovenščine v 9. razredu (številka: 2, 2015)
    Motiviranje za samostojno aktualizacijo in kritično opazovanje književnega besedila (številka: 2, 2015)
    Pes - nekritični učitelj (številka: 3/4, 2015)
    "Učencev ne morem ničesar naučiti, ponudim jim lahko le priložnost za učenje" (številka: 3/4, 2015)
    Fran Levstik: Martin Krpan (številka: 3/4, 2015)
    Rastem s knjigo za domače branje (številka: 3/4, 2015)
    Za uvod (številka: 3/4, 2015)
    Živali kot motivi in simboli v Jarčevi poeziji (številka: 3/4, 2015)
    Kulturni dan v bolnišnični šoli (številka: 3/4, 2015)
    Izročilo knjige (številka: 3/4, 2015)
    Novi izzivi za učitelje slovenščine na šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji (številka: 3/4, 2015)
    Ustvarjalni srednješolci (številka: 3/4, 2015)
    Šolski projekt spodbujanja branja Branje za znanje (številka: 3/4, 2015)
    Postopnost priprave na celovito govorno nastopanje (številka: 3/4, 2015)
    (Ne)svoboda ob govornem nastopu (številka: 3/4, 2015)
    Poučevanje slovenščine kot drugega jezika za otroke priseljence (številka: 3/4, 2015)
    O dilemah narečij z inkluzivno noto (številka: 3/4, 2015)
    Nova oblika mature v Avstriji (številka: 3/4, 2015)
  5. 2016
     36

    številka: 1 (2016)
    številka: 2 (2016)
    številka: 3/4 (2016)
    Pesmi štirih --- (številka: 1, 2016)
    Glasbeno gledališče, ki navdušuje (številka: 1, 2016)
    Vezi med preteklostjo in sedanjostjo (številka: 1, 2016)
    Problemsko-ustvarjalni pouk v gimnaziji (številka: 1, 2016)
    Fran Jaklič skozi kmečko povest (številka: 1, 2016)
    Odnosi med glavnimi liki v Lainščkovem romanu Ločil bom peno od valov (številka: 1, 2016)
    Kako na Osnovni šoli Šturje v Ajdovščini ohranjamo dediščino Milana Klemenčiča (številka: 1, 2016)
    Ljudje hlepijo po živi besedi (številka: 1, 2016)
    Kdor si postavlja vprašanja - išče rešitve (številka: 1, 2016)
    Obravnava Ibsenovih Strahov z metodo VŽN in debato (številka: 1, 2016)
    Za uvod (številka: 2, 2016)
    Jeziki nas povezujejo - svet v malem (številka: 2, 2016)
    Vključevanje učencev priseljencev med šolskim letom (številka: 2, 2016)
    Govorna interpretacija dramskih besedil v osnovni šoli (številka: 2, 2016)
    Primer obravnave Pavčkove pesmi Pesem za učence tujce (številka: 2, 2016)
    Obravnava književnega besedila s sodelovalnim učenjem in vključenimi elementi formativnega spremljanja (številka: 2, 2016)
    Večjezičnost kot norma in pristop pri pouku tujih jezikov (številka: 2, 2016)
    Ocenjevanje znanja učencev priseljencev pri slovenščini (številka: 3/4, 2016)
    Ostanimo zvesti knjigi (številka: 3/4, 2016)
    Medkulturno poučevanje jezika in književnosti po modelu TILKA (številka: 3/4, 2016)
    Bralna pismenost in pouk (številka: 3/4, 2016)
    Pavel Knobl, avtor prve samostojne tiskane posvetne pesniške zbirke na Slovenskem (številka: 3/4, 2016)
    Ocenjevanje govornega nastopa v 9. razredu - pesniška zbirka po izbiri učenca (številka: 3/4, 2016)
    Paul B. Armstrong: Kako se literatura igra z možgani? Nevroznanost umetnosti in branja (številka: 3/4, 2016)
    V učilnice s sodobno slovenščino (številka: 3/4, 2016)
    Uvajanje formativnega spremljanja (številka: 3/4, 2016)
    Ogled večerne gledališke predstave v 9. razredu kot del vzgoje za gledališče (številka: 3/4, 2016)
    Priročnik Animirajmo! (številka: 3/4, 2016)
    Projekt frankofonija - izzivi in priložnosti za sodoben pouk francoščine (številka: 3/4, 2016)
    O zgodnjem učenju jezika (številka: 3/4, 2016)
    Besede, besede --- (številka: 3/4, 2016)
    Formativno spremljanje pri pouku slovenščine v gimnaziji (številka: 3/4, 2016)
    Za uvod (številka: 3-4, 2016)
  6. 2017
     30

    številka: 1 (2017)
    številka: 2 (2017)
    številka: 3 (2017)
    Razmislek ob monografiji Milene Kerndl Sodoben pouk (književnosti) in razlike med učenci (številka: 1, 2017)
    Kako v učnem procesu uporabiti knjigo iz projekta Rastem s knjigo (številka: 1, 2017)
    Retorična analiza govorov predsednikov (številka: 1, 2017)
    Gradimo mostove med bregovi različnosti (številka: 1, 2017)
    Problematika obrazil pri tvorbi svojilnih pridevnikov iz samostalnikov 2. moške sklanjatve (številka: 1, 2017)
    Predstavitev znanstvene monografije Bralna pismenost kot izziv in odgovornost (številka: 1, 2017)
    "Nova moč, s polno paro dalje" (Trkaj) - ocena knjige Kla kla klasika (številka: 1, 2017)
    Za uvod (številka: 1, 2017)
    Vladimir Bartol: Alamut (1939) (številka: 1, 2017)
    Eduard Petiška: Dedal in Ikar - obravnava bajke v 7. razredu (številka: 1, 2017)
    Bralne strategije v didaktičnih instrumentarijih beril za tretje triletje osnovne šole (številka: 2, 2017)
    Različni pogledi na Visoško kroniko (številka: 2, 2017)
    Zmagovati je potrebno, živeti ni potrebno (številka: 2, 2017)
    Resničnost lahko vstopi v vsako zgodbo (številka: 2, 2017)
    Projekt Deček in hiša ali kako je nastajal šolski časopis (številka: 2, 2017)
    Vsak, ki vsaj približno kaj ve o literaturi, jeziku in učenju, ve, da se je treba bati enoznačnih odgovorov, ki so edino zveličavni (številka: 2, 2017)
    Ko se srečata realni in virtualni svet (številka: 2, 2017)
    Vsestranski vpogled v pouk književnosti (številka: 2, 2017)
    Pogovor s prvim odgovornim urednikom Slovenščine v šoli, Silvom Faturjem (številka: 3, 2017)
    Formativno spremljanje pri pouku slovenščine v gimnaziji (številka: 3, 2017)
    Kako spodbujati kritično mišljenje pri pouku slovenščine? (številka: 3, 2017)
    Tanka meja med resničnostjo in fikcijo (številka: 3, 2017)
    Moč besede (številka: 3, 2017)
    Miha Mazzini: Zvezde vabijo - prejemnica nagrade Skupine Mladinska knjiga Modra ptica (številka: 3, 2017)
    Izobraževanje na daljavo dijakov športnikov na Gimnaziji Franceta Prešerna (številka: 3, 2017)
    Metafore in njihova slovnična klasifikacija (številka: 3, 2017)
    Primer obravnave neumetnostnega besedila - opis rastline (številka: 3, 2017)
  7. 2018
     21

    številka: 1 (2018)
    številka: 2 (2018)
    številka: 3 (2018)
    Primer obravnave Fontainove basni Mravljica in muren za učence priseljence (številka: 1, 2018)
    Šolska obravnava soneta Apel in čevljar (France Prešeren) pri učencu s spektroavtistično motnjo (številka: 1, 2018)
    Primer obravnave pravljice Muca Copatarica avtorice Ele Peroci v prvem razredu (številka: 1, 2018)
    Katera podoba je prava? (številka: 1, 2018)
    Zunanja diferenciacija književnega pouka v osnovnih in srednjih šolah (številka: 1, 2018)
    Predstavitev Cankarjevega koledarja 2018 (številka: 1, 2018)
    Slovenski znakovni jezik in njegova raba (številka: 1, 2018)
    Ahačičevo slovnico v vsak dom (številka: 1, 2018)
    Dopolnilni pouk slovenščine v Nemčiji (številka: 2, 2018)
    Škrabčeve razglednice kot primer interdisciplinarnega dela v gimnaziji (številka: 2, 2018)
    Obravnava Mazzinijevega romana Zvezde vabijo in Möderndorferjevega romana Kot v filmu v 7. razredu (številka: 2, 2018)
    "Mačke ne pridejo v nebesa. Ženske ne morejo pisati Shakespearovih iger" (številka: 2, 2018)
    Besedila Ivana Cankarja na šolski klopi (številka: 3, 2018)
    Motiviranje za branje in slovenski klasiki (številka: 3, 2018)
    Šolske poti k Marici Nadlišek Bartol (1867-1940) in njenim literarnim upodobljenkam s konca 19. stoletja (številka: 3, 2018)
    Stiki Stanislava Škrabca s Čehi (številka: 3, 2018)
    Ustvarjalni pristopi spoznavanja gledališke umetnosti (številka: 3, 2018)
    Ustvarjalen zaključek obravnave domačega branja - Ivan Cankar: Moje življenje (številka: 3, 2018)
  8. 2019
     28

    številka: 1 (2019)
    številka: 2 (2019)
    številka: 3 (2019)
    Elementi migrantske književnosti v romanu Neznosna lahkost bivanja pisatelja Milana Kundere (številka: 1, 2019)
    Nova podoba revije Slovenščina v šoli (številka: 1, 2019)
    Bralna pismenost in razvoj slovenščine - OBJEM (številka: 1, 2019)
    Ljudsko slovstvo in epsko pesništvo srednjega veka na Slovenskem (številka: 1, 2019)
    Formativno spremljanje in spodbujanje kritičnega mišljenja pri pouku slovenščine v 7. razredu osnovne šole (številka: 1, 2019)
    Identiteta v sodobnem slovenskem romanu Jugoslavija, moja dežela pisatelja Gorana Vojnovića (številka: 1, 2019)
    Referenčni okvir za pluralistične pristope k jezikom in kulturam podpira in priznava raznojezičnost in medkulturnost v vrtcih in šolah (številka: 1, 2019)
    Ivan Cankar, Novo življenje (številka: 1, 2019)
    Pouk slovenščine v tretjem triletju z uporabo elementov formativnega spremljanja (refleksija s primeroma iz prakse) (številka: 1, 2019)
    Formativno spremljanje učencev pri pisanju uradnih vabil v 7. razredu osnovne šole (številka: 2, 2019)
    Pravopisna zmožnost v različnih generacijah (številka: 2, 2019)
    Primer obravnave Levstikovega Krpana kot domačega branja z izdelavo knjižice (številka: 2, 2019)
    Miselni procesi višjih taksonomskih ravni v esejskem delu splošne mature iz slovenščine (številka: 2, 2019)
    Ženske med umetnikom in človekom - razmišljanje ob knjigi Petra Kolška Reci tvoji roki, da jo poljubljam (številka: 2, 2019)
    Cankarjev "idealist" - vedno nov izziv (številka: 2, 2019)
    Moja rodna domovina - Lipa kot simbol slovenstva (številka: 2, 2019)
    Stališča študentov Pedagoške fakultete UL do slovenskega pravopisa (številka: 2, 2019)
    Dvoje "Pohujšanj" (številka: 2, 2019)
    Nova pomlad? Dovolj bo že samo pomlad (številka: 2, 2019)
    Razstava Pater Stanislav Škrabec tako in drugače (številka: 3, 2019)
    Skupna izhodišča in glavni poudarki priprave na tekmovanje v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje 2018/2019 (številka: 3, 2019)
    Kako spodbujati medkulturno in medjezikovno zavedanje v čezmejnem prostoru med Strunjanom in Miljami (številka: 3, 2019)
    Je knjiga še vedno naša prijateljica? (številka: 3, 2019)
    Izzivi čezmejnega izobraževanja med Italijo in Slovenijo (številka: 3, 2019)
    Tvorba poustvarjalnega besedila na podlagi umetnostnega besedila ob upoštevanju elementov formativnega spremljanja (številka: 3, 2019)
  9. 2020
     27

    številka: 1 (2020)
    številka: 2 (2020)
    številka: 3 (2020)
    Grajski učitelj, Koporčev Jurca in Maček (številka: 1, 2020)
    Katera slovenska pokrajina je najlepša? (številka: 1, 2020)
    Kdor nekje korenini, ga življenje ne razdenini (številka: 1, 2020)
    Predstavitev knjige Didaktika književnosti pri pouku slovenščine (številka: 1, 2020)
    Priprava proslave ob slovenskem kulturnem prazniku med poukom slovenščine v 9. razredu (številka: 1, 2020)
    Kvantitativna računalniška analiza Cankarjevih dram Hlapci in Za narodov blagor (številka: 1, 2020)
    Prosim za objavo prispevka in se vnaprej zahvaljujem (številka: 1, 2020)
    Bolnišnični knjižni sejem (številka: 1, 2020)
    Hotimir Tivadar in Urban Batista: Fonetika 1 (ocena učbenika) (številka: 1, 2020)
    Se je mogoče strinjati z mislijo raziskovalca? (številka: 1, 2020)
    Jezikovni portal Franček in slovenska slovnica pri pouku (ne samo slovenščine) (številka: 2, 2020)
    Govorništvo med teorijo in prakso (številka: 2, 2020)
    Jezikovna svetovalnica za učitelje (številka: 2, 2020)
    Uporaba spletnih orodij za formativno spremljanje napredka učencev pri pouku slovenščine na daljavo (številka: 2, 2020)
    Portal Fran - podpora pri vseh predmetih (številka: 2, 2020)
    Prispevek Antona Mahniča k ohranitvi glagoljaštva v Hrvaškem primorju, Istri in Kvarnerju (številka: 2, 2020)
    Skupna izhodišča in glavni poudarki priprave na tekmovanje v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje 2019/2020 (številka: 2, 2020)
    Levstikov Martin Krpan na daljavo kot primer rabe digitalnih tehnologij oz.orodij pri pouku književnosti v 7. razredu osnovne šole (številka: 3, 2020)
    Slovenščina (številka: 3, 2020)
    Pouk slovenščine na daljavo v osnovni šoli (številka: 3, 2020)
    Martina Križaj in Marja Bešter Turk: Jezikovni pouk: čemu, kaj in kako? (številka: 3, 2020)
    Projektno delo na področju učenja slovenskega jezika v srednjih šolah (številka: 3, 2020)
    Jasno kot beli dan ali primeri obravnave frazemov pri pouku slovenščine v osnovni šoli (številka: 3, 2020)
    Slovenščina na primarni stopnji in v prvem obdobju sekundarne stopnje izobraževanja v sistemu evropske šole (številka: 3, 2020)
  10. 2021
     31

    številka: 1 (2021)
    številka: 2 (2021)
    številka: 3 (2021)
    Nadarjeni učenci in inovativni pristopi pri obravnavi konstruktivizma (številka: 1, 2021)
    Večplastnost dela z dijaki tujci (številka: 1, 2021)
    Valentin Vodnik - od ideje do filma (številka: 1, 2021)
    Pogovor z zasl. prof. dr. Božo Krakar Vogel, utemeljiteljico slovenske didaktike književnosti (številka: 1, 2021)
    Preverjanje domačega branja na daljavo (številka: 1, 2021)
    Problemsko-ustvarjalni pouk slovenščine v gimnaziji (številka: 1, 2021)
    Pouk slovenščine v nižjem poklicnem izobraževanju (številka: 1, 2021)
    Predopismenjevanje v javnem vrtcu in vrtcu montessori (številka: 1, 2021)
    Obravnava književnih besedil pri pouku slovenščine v 6. in 7. razredu z de Bonovim orodjem CoRT (številka: 1, 2021)
    V "OBJEM-u" čarov(nije) poezije, ki povezuje in navdušuje (številka: 2, 2021)
    Obravnava pesmi iz sklopa V svoji deželi s svojo govorico v poklicnih šolah (številka: 2, 2021)
    Slovenščina tudi v sistemu Evropske šole (številka: 2, 2021)
    Uporabnost Toulminovega modela v šolski praksi (številka: 2, 2021)
    Pouk na daljavo in raba frazema v nekaterih neumetnostnih besedilih (številka: 2, 2021)
    Obnova neumetnostnega besedila - časopisnega članka - v 6. razredu osnovne šole ... (številka: 2, 2021)
    Pravopis 8.0 - smernice in predlogi rešitev (številka: 2, 2021)
    Obravnava Linhartove Županove Micke na igriv način pri pouku na daljavo (številka: 2, 2021)
    Vloga neverbalnega sporazumevanja v prepričevalnem govoru (številka: 2, 2021)
    Didaktika pouka književnosti - slovenščine dr. Bože Krakar Vogel (številka: 2, 2021)
    Literarno-turistično-zgodovinska pot po Minattijevih stopinjah (številka: 2, 2021)
    Haiku (številka: 2, 2021)
    "Latinščino v osnovno šolo!" (številka: 3, 2021)
    Skupna izhodišča in glavni poudarki priprave na tekmovanje v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje 2020/2021 (številka: 3, 2021)
    Tudi drugače se da (številka: 3, 2021)
    Z umetniki pri pouku (številka: 3, 2021)
    Medpredmetno povezovanje z elementi formativnega spremljanja kot didaktični primer ocenjevanja slovenščine in biologije na daljavo (številka: 3, 2021)
    Sodelovalno učenje (številka: 3, 2021)
    Učenje za življenje ob knjigah in čaju (številka: 3, 2021)
  11. 2022
     36

    številka: 1 (2022)
    številka: 2 (2022)
    številka: 3 (2022)
    Bogat je tisti, kdor je zadovoljen s svojo usodo (številka: 1, 2022)
    Skupna izhodišča in glavni poudarki priprave na tekmovanje v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje 2021/2022 (številka: 1, 2022)
    Nadarjeni učenci in obravnava ljubezenske tematike (številka: 1, 2022)
    V "objemu" (za)misli o ljubezni in življenju (številka: 1, 2022)
    Kaj vse je lahko jezik (številka: 1, 2022)
    Ferekova čudežna ozdravitev (številka: 1, 2022)
    Ko se iz porušenih bližin zgradijo novi problemi (številka: 1, 2022)
    Življenje je kot reka, ki se spreminja (številka: 1, 2022)
    Oba avtorja, ki smo ju prebrali, sta v samem vrhu lastne palete ustvarjanja ... (številka: 1, 2022)
    Kdor hrepeni, lepše živi (številka: 1, 2022)
    Postkolonialna književnost - obravnava romana J. M. Coetzeeja V pričakovanju barbarov (številka: 1, 2022)
    Gledališki dan (številka: 1, 2022)
    Vključevanje gibanja v pouk slovenščine od 6. do 9. razreda (številka: 1, 2022)
    Ferekova čudežna ozdravitev (številka: 1, 2022)
    Slovenščina v zamejstvu (številka: 1, 2022)
    Boris Pahor - nacionalno vprašanje v zbirki novel in črtic Grmada v pristanu (številka: 2, 2022)
    Boris Pahor, pisatelj (26. 8. 1913-30. 5. 2022) (številka: 2, 2022)
    Preverjanje znanja pri pouku književnosti učencev/dijakov s posebnimi potrebami v OŠ in SŠ v zamejstvu v Italiji (številka: 2, 2022)
    Interaktivna obravnava Levstikovega Popotovanja iz Litije do Čateža v gimnaziji (številka: 2, 2022)
    Branje in projektno učenje (številka: 2, 2022)
    Govor derviša Alija Rašida v delu Antona Aškerca Čaša nesmrtnosti (številka: 2, 2022)
    Nove perspektive poučevanja slovenščine v osnovni šoli (številka: 2, 2022)
    Problemsko-ustvarjalni pristop pri razvijanju zmožnosti poustvarjalnega pisanja v 6. razredu OŠ - predstavitev primera iz prakse (številka: 2, 2022)
    Pesmi upora in Karel Destovnik-Kajuh (številka: 3, 2022)
    Poročilo o analizi/evalvaciji katalogov znanja - slovenščina (številka: 3, 2022)
    Reprezentacija ženske v maturitetnih dramskih besedilih (številka: 3, 2022)
    Uporaba zemljevidov pri pouku slovenščine v srednji šoli (številka: 3, 2022)
    Med pripravo zadnje številke revije Slovenščina v šoli, in zaključkom letnika ... (številka: 3, 2022)
    Strukturalistični pristop Vladimirja Proppa (številka: 3, 2022)
    Razvijanje jezikovne zmožnosti v 4. razredu osnovne šole s pomočjo interaktivnih videorazlag (številka: 3, 2022)
    Srednješolski haiku (številka: 3, 2022)
    O pesniški zbirki Veronike Dintinjana V suhem doku (številka: 3, 2022)
    (Inter)aktivno povezovanje, (ki) ne zagotavlja udobja, izzove pa ugodje --- (številka: 3, 2022)
  12. 2023
     46

    številka: 1 (2023)
    številka: 2 (2023)
    številka: 3 (2023)
    Klic je postal poklic (številka: 1, 2023)
    O potujoči razstavi in Rudolfovih s Konjiškega (številka: 1, 2023)
    Opisni kriteriji kot pogoj za objektivno in zanesljivo ocenjevanje kakovosti ubeseditvenih postopkov (številka: 1, 2023)
    Literarnozgodovinski časovni stroj (številka: 1, 2023)
    Pedagoška praksa študentov slovenistike - pomemben gradnik profesionalnega usposabljanja (številka: 1, 2023)
    Moraš biti nekje doma --- (številka: 1, 2023)
    Razvijanje jezikovne, narodne in državljanske zavesti (številka: 1, 2023)
    Dolgo branje - poezija Franceta Prešerna in sočasno branje pripovedi o njem (številka: 1, 2023)
    Alojzija Zupan Sosič: Teorija pripovedi (številka: 1, 2023)
    "--- Da bo treba pisati in pričevati", ste rekli tistega dne pred božičem --- (številka: 1, 2023)
    Recept/navodila za uporabo poezije (številka: 2, 2023)
    Mef o Faturju (številka: 2, 2023)
    Obravnava Brižinskih spomenikov v srednjem strokovnem izobraževanju (številka: 2, 2023)
    Pesem poustvarjajo bralci. In pesem vas vedno potihem vpraša: "Kdo ste?" (številka: 2, 2023)
    Svet okoli sebe - ali svet v človeku? (številka: 2, 2023)
    Zakladnica ljubezni, znanja in idej (številka: 2, 2023)
    Profesor Silvo Fatur - neutrudni snovalec in premišljevalec o sodobnem učenju in poučevanju književnosti v osnovni in srednji šoli (številka: 2, 2023)
    Silvu Faturju v spomin (številka: 2, 2023)
    Poezija izven učilnice - pouk nekoliko drugače (številka: 2, 2023)
    Svoboda v ljubezni, poeziji --- (številka: 2, 2023)
    Nič ni tako slabo, da ne bi vsebovalo nečesa koristnega (številka: 2, 2023)
    Slogovni postopki, zahtevani v maturitetnih esejih, ponazorjeni s Prešernovo balado Povodni mož in Hiengovim romanom Čudežni Feliks (številka: 2, 2023)
    Faturjevi Primorski slovenistični dnevi (številka: 2, 2023)
    Začetek nečesa več (številka: 2, 2023)
    Nič ni tako slabo, da ne bi vsebovalo nečesa koristnega (številka: 2, 2023)
    *** (številka: 2, 2023)
    Naš knjižni jezik je morda preveč normiran! (številka: 2, 2023)
    Pesem poustvarjajo bralci. In pesem vas vedno potihem vpraša: "Kdo ste?" (številka: 2, 2023)
    Spominski večer o Silvu Faturju v Luciji (številka: 2, 2023)
    *** (številka: 2, 2023)
    Spomin na Silva Faturja pri filmski vzgoji in ob izidu antologije Kam (številka: 2, 2023)
    Beseda postane spomin (številka: 2, 2023)
    Pesem poustvarjajo bralci. In pesem vas vedno potihem vpraša: "Kdo ste?" (številka: 2, 2023)
    Silvo Fatur in utrjevanje slovenščine med Slovenci v Italiji (številka: 2, 2023)
    Moj profesor Silvo Fatur (številka: 2, 2023)
    Pisanje spisov na književno temo oz. esejev srednji šoli - ko se na poti učenja srečata dijak in učitelj (številka: 3, 2023)
    Motiv zmaja in povodnega moža v pravljicah (številka: 3, 2023)
    Izkušnja načrtnega širjenja besednega zaklada srednješolcev (številka: 3, 2023)
    Učitelj, (ki) prebere, da dijak izbere (številka: 3, 2023)
    Möderndorferjev Jaz sem Andrej (številka: 3, 2023)
    "Pesnik je vrtnar tišine" (številka: 3, 2023)
    Vloga pravopisne norme pri popravkih velike/male začetnice v korpusu Šolar (številka: 3, 2023)
    "Meni je vseeno, jaz obe Sprache znam" (številka: 3, 2023)