Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
domov
poizvedba
URN:NBN:SI:spr-20N386V8
Zapri
Zapri
Slovenščina v šoli
Dostop do celotnega besedila:
od 2012, letnik 15, številka 1 do 2023, letnik 26, številka 3
Izvoz v EndNote (RIS format)
Jezik
slovenski
Vir
Slovenščina v šoli
Leto
1996-
Vsebina
Metodika pouka
Poučevanje
Slovenščina
Založnik
Zavod Republike Slovenije za šolstvo
Izvor
Zavod RS za šolstvo
Opombe
Revija
Slovenščina v šoli
učitelje po celotni vertikali šolstva seznanja z novostmi pri pouku slovenskega jezika in književnosti v šolah v Sloveniji, v zamejstvu in po svetu, kjer je slovenščina učni jezik in učni predmet. V rubriki
Razprave najdete
prispevke, namenjene učiteljevi strokovni rasti,
Didaktični izzivi
pa so rubrika, v kateri učitelji pišejo o svojih pristopih k poučevanju slovenščine, predstavljajo inovativne ideje, delovne liste in druga gradiva, drugačne oblike dela z učenci.
(vir:
https://www.zrss.si/strokovne-resitve/revije/slovenscina-v-soli
)
URN
URN:NBN:SI:spr-20N386V8
COBISS ID
59164416
Objavljeno
17.07.2019
Metapodatki
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Prev
Next
2012
37
številka: 1 (2012)
številka: 2 (2012)
številka: 3/4 (2012)
Alfonz Gspan o sodobniku Srečku Kosovelu (številka: 1, 2012)
Šaljive aktivnosti - skoraj obvezna sestavina komuniciranja na družabnih omrežjih (številka: 1, 2012)
Pravopis in slovnica okoli nas (številka: 1, 2012)
Likovna umetnost in slovenščina (številka: 1, 2012)
Razvrščanje besedil slovenskih avtorjev v literarna obdobja (številka: 1, 2012)
E-domače branje ali kako (še) pritegniti k branju (številka: 1, 2012)
Razvijanje spretnosti samostojnega reševanja jezikovnih vprašanj s pomočjo spletnih virov (številka: 1, 2012)
Za uvod ... (številka: 1, 2012)
Tvorjenke - jezikovnodidaktični izziv (številka: 1, 2012)
Umeščanje informacijsko-komunikacijskih tehnologij kot integralnega dela pouka slovenščine (številka: 2, 2012)
Možnosti, ki jih za pouk slovenščine ponuja spletna učilnica (Moodle) (številka: 2, 2012)
O uporabnosti IKT-orodij pri slovenščini (številka: 2, 2012)
Pouk slovenščine v osnovni šoli za odrasle (številka: 2, 2012)
Slovenija, spoznaj jo s slovenščino (številka: 2, 2012)
Bralna pismenost ob literarnih in neliteralnih učbeniških besedilih v osnovni šoli in gimnaziji (številka: 2, 2012)
Spletni časopis (številka: 2, 2012)
Govorni nastopi dijakov v srednji strokovni šoli (številka: 2, 2012)
Sodelovalno učenje (številka: 2, 2012)
Cankarjevo tekmovanje s knjigo Andreja Makuca Oči (številka: 3/4, 2012)
Medbesedilnost v Voduškovih sonetih (številka: 3/4, 2012)
(Šolske) besedilne vrste in njihovo vrednotenje v drugem in tretjem triletju - razmišljanje ob posodobljenem učnem načrtu (številka: 3/4, 2012)
Podoba Romov v slovenski kratki pripovedni prozi ob koncu 19. stoletja in v prvi polovici 20. stoletja (številka: 3/4, 2012)
55 izzivov za zanimivejši pouk (številka: 3/4, 2012)
Drugačnost in ljubezen v literarnih delih (številka: 3/4, 2012)
Nova strategija učenja v predpisalnem in predbralnem obdobju (številka: 3/4, 2012)
Uporaba metode fokusne skupine pri predmetu poslovno sporazumevanje v slovenskem jeziku (številka: 3/4, 2012)
Kulturni dnevi devetošolcev v zamejstvu (številka: 3/4, 2012)
Pisave prestolnice kulture (številka: 3/4, 2012)
Preko inovacijskega projekta Razvijanje sporazumevalne zmožnosti v slovenščini - preživetvena raven do novih spoznanj (številka: 3/4, 2012)
Opis naprave in postopka (številka: 3/4, 2012)
Romana Na zeleno vejo in Oči kot bralni izziv za srednješolce (številka: 3/4, 2012)
Nekaj skrivnostnega ostaja v ljudeh na ravnici (številka: 3-4, 2012)
Nevidni otroci (številka: 3-4, 2012)
Minljivost v delih to noč sem jo videl in nostalgija (številka: 3-4, 2012)
2013
37
številka: 1 (2013)
številka: 2 (2013)
številka: 3/4 (2013)
Projekt: knjiga Naše pesmi čez Rob pojo (številka: 1, 2013)
Slovar slovenskega knjižnega jezika v šolski rabi (številka: 1, 2013)
Funkcija etničnih stereotipov v Vojnovićevem romanu Čefurji raus! (številka: 1, 2013)
Obravnava domačega branja v tretjem triletju - knjiga po izbiri (številka: 1, 2013)
Internetni plagiarizem pri pouku slovenskega jezika (številka: 1, 2013)
Kaj se godi v (naši) šoli? (številka: 1, 2013)
Uporaba svetovnega spleta pri šolski interpretaciji v osnovni šoli (številka: 1, 2013)
Romaneskni opus Ferda Godine (številka: 1, 2013)
Razvijanje ključnih zmožnosti z nalogami in vprašanji v učbenikih za književnost v gimnaziji in štiriletnih strokovnih šolah (številka: 2, 2013)
Tragikomedija Akvarij Evalda Flisarja v srednji šoli (številka: 2, 2013)
Projekti in programi za spodbujanje bralne motivacije pri fantih (številka: 2, 2013)
Izobraževati in izobraziti odrasle (številka: 2, 2013)
Pesnici upora, upanja in ljubezni (številka: 2, 2013)
Sistemska didaktika književnosti - od teorije k praksi (številka: 2, 2013)
Drugost v primerjalni književnosti (številka: 2, 2013)
Siže v šolski interpretaciji (številka: 3/4, 2013)
Živim, samo živim (številka: 3/4, 2013)
Besede, ki ustvarjajo simfonijo, občutki, ki ogrejejo srce (številka: 3/4, 2013)
Vpliv primorskega narečja na pedagoški govor v osnovni šoli (številka: 3/4, 2013)
Raba slovarja v 1. in 2. triletju osnovne šole (številka: 3/4, 2013)
Komur je usojeno, da ga bodo obesili, se ne bo utopil (številka: 3/4, 2013)
Prisotnost primorskih književnikov v izbranih osnovnošolskih berilih (številka: 3/4, 2013)
Živali - toplina in ljubezen (številka: 3/4, 2013)
Priredba romana Deseti brat v lahko berljivo in razumljivo obliko (številka: 3/4, 2013)
Utrinki preteklosti (številka: 3/4, 2013)
Kaj o jezikovni zmožnosti učencev kažejo dosežki nacionalnega preverjanja znanja iz slovenščine v osnovni šoli (številka: 3/4, 2013)
Učenci na razredni stopnji in bralna pismenost (številka: 3/4, 2013)
Medpredmetno povezovanje s slovenščino z nadarjenimi učenci v tretjem triletju (številka: 3/4, 2013)
O učnem načrtu za predmet slovenščina v gimnazijah po zaključku štiriletnega uvajanja (številka: 3/4, 2013)
Iztrgano iz pozabe s knjigo Soukan an Sukenci u sukenščini (številka: 3/4, 2013)
Devetošolci in Srečko Kosovel (številka: 3/4, 2013)
Je res velika razlika med klasično in trivialno literaturo in zakaj imamo ljudje toliko slabih lastnosti? (številka: 3/4, 2013)
Učna pot - (ali) življenjska izbira (številka: 3/4, 2013)
V svojem času in proti njemu (številka: 3/4, 2013)
2014
44
številka: 1 (2014)
številka: 2 (2014)
številka: 3/4 (2014)
Projekt: Slovenija pod drobnogledom (številka: 1, 2014)
Obravnava ljubezenske poezije v 9. razredu (številka: 1, 2014)
Poezija na strokovni šoli (številka: 1, 2014)
Pisava skozi čas (številka: 1, 2014)
Nova generacija bralcev - smo jih prepoznali? (številka: 1, 2014)
Analiza zapisanih navodil v kontrolnih nalogah in na učnih listih (številka: 1, 2014)
Ustvarjalno pisanje v vzgojno-izobraževalnem procesu (številka: 1, 2014)
Bolnišnični učitelj slovenščine (številka: 1, 2014)
Ocenjevalna lestvica za učiteljev govorni nastop - na kaj mora biti pedagoški delavec pozoren pri svojem govornem nastopanju (številka: 2, 2014)
Učiteljeva usposobljenost za kompetentno rabo pedagoškega govora (številka: 2, 2014)
Tisoče svetlic, plankton bralcev (številka: 2, 2014)
Ozaveščenost učiteljev razrednega pouka o govornem nastopanju (številka: 2, 2014)
Življenje je to, kar iz njega naredimo (številka: 2, 2014)
Tisoče svetlic, plankton bralcev (številka: 2, 2014)
Čakam te ... ker moraš priti (številka: 2, 2014)
Učenje govorne kulture pri pouku slovenščine (številka: 2, 2014)
Tisoče svetlic, plankton bralcev (številka: 2, 2014)
Otroško ali otročje? (številka: 2, 2014)
Otroško ali otročje? (številka: 2, 2014)
Čakam te ... ker moraš priti (številka: 2, 2014)
Izpit iz slovenščine na poklicni maturi (številka: 3/4, 2014)
PISA - sferično zrcalo slovenske bralne pismenosti (številka: 3/4, 2014)
Koliko so preizkusi znanja (testi) veljavni (številka: 3/4, 2014)
Bralna pismenost v raziskavi PISA (številka: 3/4, 2014)
Uporaba kompleksne bralne učne strategije v gledališkem klubu (številka: 3/4, 2014)
Kako se slovenski jezik kot drugi jezik uči nadarjen tretješolec (številka: 3/4, 2014)
Večjezičnost in medkulturnost na obmejnih šolah - odgovor na izziv globalnih evropskih jezikovnih smernic (številka: 3/4, 2014)
Empirične ugotovitve projekta Opolnomočenje učencev z izboljšanjem bralne pismenosti in dostopa do znanja kot izhodišče za nadaljnji razvoj pismenosti (številka: 3/4, 2014)
Spremembe učnega načrta in novosti pri jezikovnem delu izpita iz slovenščine na splošni maturi - (ne)ujemanje in nekaj pasti (številka: 3/4, 2014)
Bralna pismenost med teoretičnimi načeli in poučevalno prakso (številka: 3/4, 2014)
Izkušnje z učenjem tujega jezika v slovenskih vrtcih (številka: 3/4, 2014)
Tesno branje kot dodatna podpora učencem z bralnimi težavami (številka: 3/4, 2014)
Tujska legija v govornih nastopih (številka: 3/4, 2014)
Pomen nacionalnega preverjanja znanja angleščine v osnovni šoli (številka: 3/4, 2014)
Od globalnih smernic do lokalnih kontekstov (številka: 3/4, 2014)
Mnenja učiteljev/učiteljic razrednega pouka o svoji zmožnosti govornega nastopanja (številka: 3/4, 2014)
Kaj prinaša akcijski načrt za jezikovno izobraževanje na področju pouka slovenščine na osnovnih in srednjih šolah (številka: 3/4, 2014)
Med jezikom okolja, maternim jezikom in tujimi jeziki (številka: 3/4, 2014)
Pouk slovenskega jezika med načrtom in izvedbo (številka: 3/4, 2014)
Maturitetna pisna naloga iz slovenščine na slovenskih šolah v Italiji - odraz kulturne zmožnosti zamejskih maturantov (številka: 3/4, 2014)
Za uvod (številka: 3-4, 2014)
2015
37
številka: 1 (2015)
številka: 2 (2015)
številka: 3/4 (2015)
Nivojski pouk slovenščine v gimnazijskem programu srednjega izobraževanja (številka: 1, 2015)
Ženske in prva svetovna vojna (številka: 1, 2015)
Poezija Boža Voduška med odkritim in prikritim (številka: 1, 2015)
Slovenski izpiti iz angleščine med A1 in B2 (številka: 1, 2015)
Lepa Vida - Evropejka (številka: 1, 2015)
Kaj vpliva na bralno razumevanje pri angleščini pri dobrih in šibkih bralcih v sedmem razredu (številka: 1, 2015)
Obravnava besedilnih vrst v prvem letniku gimnazije z vključitvijo informacijsko-komunikacijske tehnologije in bralnih učnih strategij (številka: 1, 2015)
Srednješolci in alpinizem (številka: 1, 2015)
V pogovoru z dr. Katarino Podbevšek: "Govorci smo odgovorni za našo jezikovno prihodnost" (številka: 1, 2015)
Damir Feigel tik za fronto (številka: 1, 2015)
Brstič odpira svoj pogled --- (številka: 2, 2015)
Toporišičev prispevek k poučevanju slovenščine v naših šolah (številka: 2, 2015)
Prva svetovna vojna v srednješolskih berilih med dvema vojnama (številka: 2, 2015)
Za uvod (številka: 2, 2015)
Motivi kolektiva nasproti individualnosti (številka: 2, 2015)
Iz didaktike slovenščine (številka: 2, 2015)
Primož Trubar in protestantizem pri pouku slovenščine v 9. razredu (številka: 2, 2015)
Motiviranje za samostojno aktualizacijo in kritično opazovanje književnega besedila (številka: 2, 2015)
Pes - nekritični učitelj (številka: 3/4, 2015)
"Učencev ne morem ničesar naučiti, ponudim jim lahko le priložnost za učenje" (številka: 3/4, 2015)
Fran Levstik: Martin Krpan (številka: 3/4, 2015)
Rastem s knjigo za domače branje (številka: 3/4, 2015)
Za uvod (številka: 3/4, 2015)
Živali kot motivi in simboli v Jarčevi poeziji (številka: 3/4, 2015)
Kulturni dan v bolnišnični šoli (številka: 3/4, 2015)
Izročilo knjige (številka: 3/4, 2015)
Novi izzivi za učitelje slovenščine na šolah s slovenskim učnim jezikom v Italiji (številka: 3/4, 2015)
Ustvarjalni srednješolci (številka: 3/4, 2015)
Šolski projekt spodbujanja branja Branje za znanje (številka: 3/4, 2015)
Postopnost priprave na celovito govorno nastopanje (številka: 3/4, 2015)
(Ne)svoboda ob govornem nastopu (številka: 3/4, 2015)
Poučevanje slovenščine kot drugega jezika za otroke priseljence (številka: 3/4, 2015)
O dilemah narečij z inkluzivno noto (številka: 3/4, 2015)
Nova oblika mature v Avstriji (številka: 3/4, 2015)
2016
36
številka: 1 (2016)
številka: 2 (2016)
številka: 3/4 (2016)
Pesmi štirih --- (številka: 1, 2016)
Glasbeno gledališče, ki navdušuje (številka: 1, 2016)
Vezi med preteklostjo in sedanjostjo (številka: 1, 2016)
Problemsko-ustvarjalni pouk v gimnaziji (številka: 1, 2016)
Fran Jaklič skozi kmečko povest (številka: 1, 2016)
Odnosi med glavnimi liki v Lainščkovem romanu Ločil bom peno od valov (številka: 1, 2016)
Kako na Osnovni šoli Šturje v Ajdovščini ohranjamo dediščino Milana Klemenčiča (številka: 1, 2016)
Ljudje hlepijo po živi besedi (številka: 1, 2016)
Kdor si postavlja vprašanja - išče rešitve (številka: 1, 2016)
Obravnava Ibsenovih Strahov z metodo VŽN in debato (številka: 1, 2016)
Za uvod (številka: 2, 2016)
Jeziki nas povezujejo - svet v malem (številka: 2, 2016)
Vključevanje učencev priseljencev med šolskim letom (številka: 2, 2016)
Govorna interpretacija dramskih besedil v osnovni šoli (številka: 2, 2016)
Primer obravnave Pavčkove pesmi Pesem za učence tujce (številka: 2, 2016)
Obravnava književnega besedila s sodelovalnim učenjem in vključenimi elementi formativnega spremljanja (številka: 2, 2016)
Večjezičnost kot norma in pristop pri pouku tujih jezikov (številka: 2, 2016)
Ocenjevanje znanja učencev priseljencev pri slovenščini (številka: 3/4, 2016)
Ostanimo zvesti knjigi (številka: 3/4, 2016)
Medkulturno poučevanje jezika in književnosti po modelu TILKA (številka: 3/4, 2016)
Bralna pismenost in pouk (številka: 3/4, 2016)
Pavel Knobl, avtor prve samostojne tiskane posvetne pesniške zbirke na Slovenskem (številka: 3/4, 2016)
Ocenjevanje govornega nastopa v 9. razredu - pesniška zbirka po izbiri učenca (številka: 3/4, 2016)
Paul B. Armstrong: Kako se literatura igra z možgani? Nevroznanost umetnosti in branja (številka: 3/4, 2016)
V učilnice s sodobno slovenščino (številka: 3/4, 2016)
Uvajanje formativnega spremljanja (številka: 3/4, 2016)
Ogled večerne gledališke predstave v 9. razredu kot del vzgoje za gledališče (številka: 3/4, 2016)
Priročnik Animirajmo! (številka: 3/4, 2016)
Projekt frankofonija - izzivi in priložnosti za sodoben pouk francoščine (številka: 3/4, 2016)
O zgodnjem učenju jezika (številka: 3/4, 2016)
Besede, besede --- (številka: 3/4, 2016)
Formativno spremljanje pri pouku slovenščine v gimnaziji (številka: 3/4, 2016)
Za uvod (številka: 3-4, 2016)
2017
30
številka: 1 (2017)
številka: 2 (2017)
številka: 3 (2017)
Razmislek ob monografiji Milene Kerndl Sodoben pouk (književnosti) in razlike med učenci (številka: 1, 2017)
Kako v učnem procesu uporabiti knjigo iz projekta Rastem s knjigo (številka: 1, 2017)
Retorična analiza govorov predsednikov (številka: 1, 2017)
Gradimo mostove med bregovi različnosti (številka: 1, 2017)
Problematika obrazil pri tvorbi svojilnih pridevnikov iz samostalnikov 2. moške sklanjatve (številka: 1, 2017)
Predstavitev znanstvene monografije Bralna pismenost kot izziv in odgovornost (številka: 1, 2017)
"Nova moč, s polno paro dalje" (Trkaj) - ocena knjige Kla kla klasika (številka: 1, 2017)
Za uvod (številka: 1, 2017)
Vladimir Bartol: Alamut (1939) (številka: 1, 2017)
Eduard Petiška: Dedal in Ikar - obravnava bajke v 7. razredu (številka: 1, 2017)
Bralne strategije v didaktičnih instrumentarijih beril za tretje triletje osnovne šole (številka: 2, 2017)
Različni pogledi na Visoško kroniko (številka: 2, 2017)
Zmagovati je potrebno, živeti ni potrebno (številka: 2, 2017)
Resničnost lahko vstopi v vsako zgodbo (številka: 2, 2017)
Projekt Deček in hiša ali kako je nastajal šolski časopis (številka: 2, 2017)
Vsak, ki vsaj približno kaj ve o literaturi, jeziku in učenju, ve, da se je treba bati enoznačnih odgovorov, ki so edino zveličavni (številka: 2, 2017)
Ko se srečata realni in virtualni svet (številka: 2, 2017)
Vsestranski vpogled v pouk književnosti (številka: 2, 2017)
Pogovor s prvim odgovornim urednikom Slovenščine v šoli, Silvom Faturjem (številka: 3, 2017)
Formativno spremljanje pri pouku slovenščine v gimnaziji (številka: 3, 2017)
Kako spodbujati kritično mišljenje pri pouku slovenščine? (številka: 3, 2017)
Tanka meja med resničnostjo in fikcijo (številka: 3, 2017)
Moč besede (številka: 3, 2017)
Miha Mazzini: Zvezde vabijo - prejemnica nagrade Skupine Mladinska knjiga Modra ptica (številka: 3, 2017)
Izobraževanje na daljavo dijakov športnikov na Gimnaziji Franceta Prešerna (številka: 3, 2017)
Metafore in njihova slovnična klasifikacija (številka: 3, 2017)
Primer obravnave neumetnostnega besedila - opis rastline (številka: 3, 2017)
2018
21
številka: 1 (2018)
številka: 2 (2018)
številka: 3 (2018)
Primer obravnave Fontainove basni Mravljica in muren za učence priseljence (številka: 1, 2018)
Šolska obravnava soneta Apel in čevljar (France Prešeren) pri učencu s spektroavtistično motnjo (številka: 1, 2018)
Primer obravnave pravljice Muca Copatarica avtorice Ele Peroci v prvem razredu (številka: 1, 2018)
Katera podoba je prava? (številka: 1, 2018)
Zunanja diferenciacija književnega pouka v osnovnih in srednjih šolah (številka: 1, 2018)
Predstavitev Cankarjevega koledarja 2018 (številka: 1, 2018)
Slovenski znakovni jezik in njegova raba (številka: 1, 2018)
Ahačičevo slovnico v vsak dom (številka: 1, 2018)
Dopolnilni pouk slovenščine v Nemčiji (številka: 2, 2018)
Škrabčeve razglednice kot primer interdisciplinarnega dela v gimnaziji (številka: 2, 2018)
Obravnava Mazzinijevega romana Zvezde vabijo in Möderndorferjevega romana Kot v filmu v 7. razredu (številka: 2, 2018)
"Mačke ne pridejo v nebesa. Ženske ne morejo pisati Shakespearovih iger" (številka: 2, 2018)
Besedila Ivana Cankarja na šolski klopi (številka: 3, 2018)
Motiviranje za branje in slovenski klasiki (številka: 3, 2018)
Šolske poti k Marici Nadlišek Bartol (1867-1940) in njenim literarnim upodobljenkam s konca 19. stoletja (številka: 3, 2018)
Stiki Stanislava Škrabca s Čehi (številka: 3, 2018)
Ustvarjalni pristopi spoznavanja gledališke umetnosti (številka: 3, 2018)
Ustvarjalen zaključek obravnave domačega branja - Ivan Cankar: Moje življenje (številka: 3, 2018)
2019
28
številka: 1 (2019)
številka: 2 (2019)
številka: 3 (2019)
Elementi migrantske književnosti v romanu Neznosna lahkost bivanja pisatelja Milana Kundere (številka: 1, 2019)
Nova podoba revije Slovenščina v šoli (številka: 1, 2019)
Bralna pismenost in razvoj slovenščine - OBJEM (številka: 1, 2019)
Ljudsko slovstvo in epsko pesništvo srednjega veka na Slovenskem (številka: 1, 2019)
Formativno spremljanje in spodbujanje kritičnega mišljenja pri pouku slovenščine v 7. razredu osnovne šole (številka: 1, 2019)
Identiteta v sodobnem slovenskem romanu Jugoslavija, moja dežela pisatelja Gorana Vojnovića (številka: 1, 2019)
Referenčni okvir za pluralistične pristope k jezikom in kulturam podpira in priznava raznojezičnost in medkulturnost v vrtcih in šolah (številka: 1, 2019)
Ivan Cankar, Novo življenje (številka: 1, 2019)
Pouk slovenščine v tretjem triletju z uporabo elementov formativnega spremljanja (refleksija s primeroma iz prakse) (številka: 1, 2019)
Formativno spremljanje učencev pri pisanju uradnih vabil v 7. razredu osnovne šole (številka: 2, 2019)
Pravopisna zmožnost v različnih generacijah (številka: 2, 2019)
Primer obravnave Levstikovega Krpana kot domačega branja z izdelavo knjižice (številka: 2, 2019)
Miselni procesi višjih taksonomskih ravni v esejskem delu splošne mature iz slovenščine (številka: 2, 2019)
Ženske med umetnikom in človekom - razmišljanje ob knjigi Petra Kolška Reci tvoji roki, da jo poljubljam (številka: 2, 2019)
Cankarjev "idealist" - vedno nov izziv (številka: 2, 2019)
Moja rodna domovina - Lipa kot simbol slovenstva (številka: 2, 2019)
Stališča študentov Pedagoške fakultete UL do slovenskega pravopisa (številka: 2, 2019)
Dvoje "Pohujšanj" (številka: 2, 2019)
Nova pomlad? Dovolj bo že samo pomlad (številka: 2, 2019)
Razstava Pater Stanislav Škrabec tako in drugače (številka: 3, 2019)
Skupna izhodišča in glavni poudarki priprave na tekmovanje v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje 2018/2019 (številka: 3, 2019)
Kako spodbujati medkulturno in medjezikovno zavedanje v čezmejnem prostoru med Strunjanom in Miljami (številka: 3, 2019)
Je knjiga še vedno naša prijateljica? (številka: 3, 2019)
Izzivi čezmejnega izobraževanja med Italijo in Slovenijo (številka: 3, 2019)
Tvorba poustvarjalnega besedila na podlagi umetnostnega besedila ob upoštevanju elementov formativnega spremljanja (številka: 3, 2019)
2020
27
številka: 1 (2020)
številka: 2 (2020)
številka: 3 (2020)
Grajski učitelj, Koporčev Jurca in Maček (številka: 1, 2020)
Katera slovenska pokrajina je najlepša? (številka: 1, 2020)
Kdor nekje korenini, ga življenje ne razdenini (številka: 1, 2020)
Predstavitev knjige Didaktika književnosti pri pouku slovenščine (številka: 1, 2020)
Priprava proslave ob slovenskem kulturnem prazniku med poukom slovenščine v 9. razredu (številka: 1, 2020)
Kvantitativna računalniška analiza Cankarjevih dram Hlapci in Za narodov blagor (številka: 1, 2020)
Prosim za objavo prispevka in se vnaprej zahvaljujem (številka: 1, 2020)
Bolnišnični knjižni sejem (številka: 1, 2020)
Hotimir Tivadar in Urban Batista: Fonetika 1 (ocena učbenika) (številka: 1, 2020)
Se je mogoče strinjati z mislijo raziskovalca? (številka: 1, 2020)
Jezikovni portal Franček in slovenska slovnica pri pouku (ne samo slovenščine) (številka: 2, 2020)
Govorništvo med teorijo in prakso (številka: 2, 2020)
Jezikovna svetovalnica za učitelje (številka: 2, 2020)
Uporaba spletnih orodij za formativno spremljanje napredka učencev pri pouku slovenščine na daljavo (številka: 2, 2020)
Portal Fran - podpora pri vseh predmetih (številka: 2, 2020)
Prispevek Antona Mahniča k ohranitvi glagoljaštva v Hrvaškem primorju, Istri in Kvarnerju (številka: 2, 2020)
Skupna izhodišča in glavni poudarki priprave na tekmovanje v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje 2019/2020 (številka: 2, 2020)
Levstikov Martin Krpan na daljavo kot primer rabe digitalnih tehnologij oz.orodij pri pouku književnosti v 7. razredu osnovne šole (številka: 3, 2020)
Slovenščina (številka: 3, 2020)
Pouk slovenščine na daljavo v osnovni šoli (številka: 3, 2020)
Martina Križaj in Marja Bešter Turk: Jezikovni pouk: čemu, kaj in kako? (številka: 3, 2020)
Projektno delo na področju učenja slovenskega jezika v srednjih šolah (številka: 3, 2020)
Jasno kot beli dan ali primeri obravnave frazemov pri pouku slovenščine v osnovni šoli (številka: 3, 2020)
Slovenščina na primarni stopnji in v prvem obdobju sekundarne stopnje izobraževanja v sistemu evropske šole (številka: 3, 2020)
2021
31
številka: 1 (2021)
številka: 2 (2021)
številka: 3 (2021)
Nadarjeni učenci in inovativni pristopi pri obravnavi konstruktivizma (številka: 1, 2021)
Večplastnost dela z dijaki tujci (številka: 1, 2021)
Valentin Vodnik - od ideje do filma (številka: 1, 2021)
Pogovor z zasl. prof. dr. Božo Krakar Vogel, utemeljiteljico slovenske didaktike književnosti (številka: 1, 2021)
Preverjanje domačega branja na daljavo (številka: 1, 2021)
Problemsko-ustvarjalni pouk slovenščine v gimnaziji (številka: 1, 2021)
Pouk slovenščine v nižjem poklicnem izobraževanju (številka: 1, 2021)
Predopismenjevanje v javnem vrtcu in vrtcu montessori (številka: 1, 2021)
Obravnava književnih besedil pri pouku slovenščine v 6. in 7. razredu z de Bonovim orodjem CoRT (številka: 1, 2021)
V "OBJEM-u" čarov(nije) poezije, ki povezuje in navdušuje (številka: 2, 2021)
Obravnava pesmi iz sklopa V svoji deželi s svojo govorico v poklicnih šolah (številka: 2, 2021)
Slovenščina tudi v sistemu Evropske šole (številka: 2, 2021)
Uporabnost Toulminovega modela v šolski praksi (številka: 2, 2021)
Pouk na daljavo in raba frazema v nekaterih neumetnostnih besedilih (številka: 2, 2021)
Obnova neumetnostnega besedila - časopisnega članka - v 6. razredu osnovne šole ... (številka: 2, 2021)
Pravopis 8.0 - smernice in predlogi rešitev (številka: 2, 2021)
Obravnava Linhartove Županove Micke na igriv način pri pouku na daljavo (številka: 2, 2021)
Vloga neverbalnega sporazumevanja v prepričevalnem govoru (številka: 2, 2021)
Didaktika pouka književnosti - slovenščine dr. Bože Krakar Vogel (številka: 2, 2021)
Literarno-turistično-zgodovinska pot po Minattijevih stopinjah (številka: 2, 2021)
Haiku (številka: 2, 2021)
"Latinščino v osnovno šolo!" (številka: 3, 2021)
Skupna izhodišča in glavni poudarki priprave na tekmovanje v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje 2020/2021 (številka: 3, 2021)
Tudi drugače se da (številka: 3, 2021)
Z umetniki pri pouku (številka: 3, 2021)
Medpredmetno povezovanje z elementi formativnega spremljanja kot didaktični primer ocenjevanja slovenščine in biologije na daljavo (številka: 3, 2021)
Sodelovalno učenje (številka: 3, 2021)
Učenje za življenje ob knjigah in čaju (številka: 3, 2021)
2022
36
številka: 1 (2022)
številka: 2 (2022)
številka: 3 (2022)
Bogat je tisti, kdor je zadovoljen s svojo usodo (številka: 1, 2022)
Skupna izhodišča in glavni poudarki priprave na tekmovanje v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje 2021/2022 (številka: 1, 2022)
Nadarjeni učenci in obravnava ljubezenske tematike (številka: 1, 2022)
V "objemu" (za)misli o ljubezni in življenju (številka: 1, 2022)
Kaj vse je lahko jezik (številka: 1, 2022)
Ferekova čudežna ozdravitev (številka: 1, 2022)
Ko se iz porušenih bližin zgradijo novi problemi (številka: 1, 2022)
Življenje je kot reka, ki se spreminja (številka: 1, 2022)
Oba avtorja, ki smo ju prebrali, sta v samem vrhu lastne palete ustvarjanja ... (številka: 1, 2022)
Kdor hrepeni, lepše živi (številka: 1, 2022)
Postkolonialna književnost - obravnava romana J. M. Coetzeeja V pričakovanju barbarov (številka: 1, 2022)
Gledališki dan (številka: 1, 2022)
Vključevanje gibanja v pouk slovenščine od 6. do 9. razreda (številka: 1, 2022)
Ferekova čudežna ozdravitev (številka: 1, 2022)
Slovenščina v zamejstvu (številka: 1, 2022)
Boris Pahor - nacionalno vprašanje v zbirki novel in črtic Grmada v pristanu (številka: 2, 2022)
Boris Pahor, pisatelj (26. 8. 1913-30. 5. 2022) (številka: 2, 2022)
Preverjanje znanja pri pouku književnosti učencev/dijakov s posebnimi potrebami v OŠ in SŠ v zamejstvu v Italiji (številka: 2, 2022)
Interaktivna obravnava Levstikovega Popotovanja iz Litije do Čateža v gimnaziji (številka: 2, 2022)
Branje in projektno učenje (številka: 2, 2022)
Govor derviša Alija Rašida v delu Antona Aškerca Čaša nesmrtnosti (številka: 2, 2022)
Nove perspektive poučevanja slovenščine v osnovni šoli (številka: 2, 2022)
Problemsko-ustvarjalni pristop pri razvijanju zmožnosti poustvarjalnega pisanja v 6. razredu OŠ - predstavitev primera iz prakse (številka: 2, 2022)
Pesmi upora in Karel Destovnik-Kajuh (številka: 3, 2022)
Poročilo o analizi/evalvaciji katalogov znanja - slovenščina (številka: 3, 2022)
Reprezentacija ženske v maturitetnih dramskih besedilih (številka: 3, 2022)
Uporaba zemljevidov pri pouku slovenščine v srednji šoli (številka: 3, 2022)
Med pripravo zadnje številke revije Slovenščina v šoli, in zaključkom letnika ... (številka: 3, 2022)
Strukturalistični pristop Vladimirja Proppa (številka: 3, 2022)
Razvijanje jezikovne zmožnosti v 4. razredu osnovne šole s pomočjo interaktivnih videorazlag (številka: 3, 2022)
Srednješolski haiku (številka: 3, 2022)
O pesniški zbirki Veronike Dintinjana V suhem doku (številka: 3, 2022)
(Inter)aktivno povezovanje, (ki) ne zagotavlja udobja, izzove pa ugodje --- (številka: 3, 2022)
2023
46
številka: 1 (2023)
številka: 2 (2023)
številka: 3 (2023)
Klic je postal poklic (številka: 1, 2023)
O potujoči razstavi in Rudolfovih s Konjiškega (številka: 1, 2023)
Opisni kriteriji kot pogoj za objektivno in zanesljivo ocenjevanje kakovosti ubeseditvenih postopkov (številka: 1, 2023)
Literarnozgodovinski časovni stroj (številka: 1, 2023)
Pedagoška praksa študentov slovenistike - pomemben gradnik profesionalnega usposabljanja (številka: 1, 2023)
Moraš biti nekje doma --- (številka: 1, 2023)
Razvijanje jezikovne, narodne in državljanske zavesti (številka: 1, 2023)
Dolgo branje - poezija Franceta Prešerna in sočasno branje pripovedi o njem (številka: 1, 2023)
Alojzija Zupan Sosič: Teorija pripovedi (številka: 1, 2023)
"--- Da bo treba pisati in pričevati", ste rekli tistega dne pred božičem --- (številka: 1, 2023)
Recept/navodila za uporabo poezije (številka: 2, 2023)
Mef o Faturju (številka: 2, 2023)
Obravnava Brižinskih spomenikov v srednjem strokovnem izobraževanju (številka: 2, 2023)
Pesem poustvarjajo bralci. In pesem vas vedno potihem vpraša: "Kdo ste?" (številka: 2, 2023)
Svet okoli sebe - ali svet v človeku? (številka: 2, 2023)
Zakladnica ljubezni, znanja in idej (številka: 2, 2023)
Profesor Silvo Fatur - neutrudni snovalec in premišljevalec o sodobnem učenju in poučevanju književnosti v osnovni in srednji šoli (številka: 2, 2023)
Silvu Faturju v spomin (številka: 2, 2023)
Poezija izven učilnice - pouk nekoliko drugače (številka: 2, 2023)
Svoboda v ljubezni, poeziji --- (številka: 2, 2023)
Nič ni tako slabo, da ne bi vsebovalo nečesa koristnega (številka: 2, 2023)
Slogovni postopki, zahtevani v maturitetnih esejih, ponazorjeni s Prešernovo balado Povodni mož in Hiengovim romanom Čudežni Feliks (številka: 2, 2023)
Faturjevi Primorski slovenistični dnevi (številka: 2, 2023)
Začetek nečesa več (številka: 2, 2023)
Nič ni tako slabo, da ne bi vsebovalo nečesa koristnega (številka: 2, 2023)
*** (številka: 2, 2023)
Naš knjižni jezik je morda preveč normiran! (številka: 2, 2023)
Pesem poustvarjajo bralci. In pesem vas vedno potihem vpraša: "Kdo ste?" (številka: 2, 2023)
Spominski večer o Silvu Faturju v Luciji (številka: 2, 2023)
*** (številka: 2, 2023)
Spomin na Silva Faturja pri filmski vzgoji in ob izidu antologije Kam (številka: 2, 2023)
Beseda postane spomin (številka: 2, 2023)
Pesem poustvarjajo bralci. In pesem vas vedno potihem vpraša: "Kdo ste?" (številka: 2, 2023)
Silvo Fatur in utrjevanje slovenščine med Slovenci v Italiji (številka: 2, 2023)
Moj profesor Silvo Fatur (številka: 2, 2023)
Pisanje spisov na književno temo oz. esejev srednji šoli - ko se na poti učenja srečata dijak in učitelj (številka: 3, 2023)
Motiv zmaja in povodnega moža v pravljicah (številka: 3, 2023)
Izkušnja načrtnega širjenja besednega zaklada srednješolcev (številka: 3, 2023)
Učitelj, (ki) prebere, da dijak izbere (številka: 3, 2023)
Möderndorferjev Jaz sem Andrej (številka: 3, 2023)
"Pesnik je vrtnar tišine" (številka: 3, 2023)
Vloga pravopisne norme pri popravkih velike/male začetnice v korpusu Šolar (številka: 3, 2023)
"Meni je vseeno, jaz obe Sprache znam" (številka: 3, 2023)