Opis
Članek obravnava interakcijo med poslovnimi inovacijami in vrednostjo blagovne znamke. Inovativnost in blagovna znamka sta dve pomembni razsežnosti, ki danes vodita podjetja; zlasti inovacije so primarni dejavnik blagovne znamke. Inovacije in vrednost blagovne znamke sta dva ključna strateška sredstva, ki igrajo pomembno vlogo pri rasti in uspehu podjetja. Cilj raziskave, predstavljene v članku, je pokazati statistično signifikantno odvisnost med vrednostjo blagovne znamke in inovacijami, ki v naši raziskavi predstavljajo izdatki za raziskave in razvoj. Izdatki za raziskave in razvoj se sprejemajo v absolutnem smislu, vendar tudi v relativnem smislu kot odstotek prihodkov. Članek vsebuje osnovno teoretsko ozadje te teme in rezultate raziskav, usmerjenih v potrditev odvisnosti med tema parametroma. Raziskave se izvajajo na vzorcu štirinajstih svetovnih blagovnih znamk (Google, Apple, Amazon, Microsoft, Samsung, Shell, IBM, Mercedes-Benz, Oracle, Siemens, Honda, Cisco, Intel, Nestlé) z uporabo matematično-statističnega???. V članku smo analizirali primerjavo izbranih vrednosti blagovne znamke, ki jih je zagotovila svetovalna družba Brand Finance z inovacijami, ki jih predstavljajo izdatke za raziskave in razvoj (USD, odstotek prodaje).