Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Menu
SLO
|
ENG
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
ADVANCED SEARCH
About us
Cooperation
Terms of use
dLib Statistics
Partners
News
Virtual exhibitions
Contact us
My dLib.si
Email
:
Pass.:
Login
Register!
Forgoten password
home
query
URN:NBN:SI:DOC-NR6MFUYU
Zapri
Zapri
Vpliv gostote prometa in načina vožnje na prometni tok ter izpuste CO2
The impact of vehicle density and driving styles on traffic flow and CO2 emissions
1. PDF document(4943 kB)
2. PDF document (4734 kB)
1. TXT document (113 kB)
2. TXT document (107 kB)
Add to EndNote (RIS format)
Contibutor(s)
Rigler, Andrej (author)
Turk, Goran (author)
Language
english
slovenian
Source
Dela - Oddelek za geografijo Filozofske fakultete v Ljubljani
Year
2024
Numbering
issue 61
Content
cellular automata
CO2 emissions
emission models
extended LAI mode
flow models
microscopic traffic
traffic flow
Publisher
Založba Univerze v Ljubljani
Provider
Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
description
The purpose of the article is to study the traffic characteristics on a 1500 m long road with one lane and to find out how the flow and carbon dioxide (CO2) emissions are affected by the density of vehicles, the speed limit, and the way of driving. The research uses a microscopic cellular automaton traffic model (hereafter CA), called the extended LAI model, which contains new functions and is upgraded for the calculation of discharges. Based on the results of traffic simulations, CO2 emissions per kilometre driven were calculated using the model presented by Panis, Broekx and Liu (2006). The results show that the maximum flow of 2122 vehicles/hour is achieved at a maximum speed of 70 km/h and a density of 0.25 vehicles/cell. Between densities of 0.22 and 0.28 vehicles/cell, the traffic flow is in a synchronized phase, with the average speed dropping due to vehicle interaction. At higher densities, congestion occurs, the average speed continues to fall, and the amount of emissions increases. The top speed only affects CO2 emissions at lower densities, but at higher densities, they are much more affected by the acceleration rate. We believe that it would be beneficial to reduce traffic density in times of traffic congestion to achieve the most optimal flow and reduce negative impacts on the environment, for example by encouraging occasional work from home, use of public transport, and trips before or after the expected traffic peaks.
Rights
URN
URN:NBN:SI:DOC-NR6MFUYU
COBISSID
206359043
DOI
10.4312/DZOB1160
Added
06.06.2025
Metadata
Citation
APA:
Rigler, Andrej, Turk, Goran (2024). Vpliv gostote prometa in načina vožnje na prometni tok ter izpuste CO2.
Dela - Oddelek za geografijo Filozofske fakultete v Ljubljani
, issue 61, str. 27-50, 51-73
.
URN:NBN:SI:DOC-NR6MFUYU
from http://www.dlib.si
MLA:
Rigler, Andrej, Turk, Goran. "Vpliv gostote prometa in načina vožnje na prometni tok ter izpuste CO2."
Dela - Oddelek za geografijo Filozofske fakultete v Ljubljani
issue 61 (2024) str. 27-50, 51-73.
<http://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-NR6MFUYU>
Dela - Oddelek za geografijo Filozofske fakultete v Ljubljani
1990-
(Assembly record)