Opombe
Doktorska disertacija z naslovom Transfer in vednost na univerzi skozi teoretsko psihoanalizo obravnava univerzitetni diskurz skozi psihoanalitski koncept transferja, ki vzpostavi predpostavljeno pripisovanje pomena in vrednost vednosti. Skozi družbeno zgrajene, spodbujane in uokvirjene predpostavke o vednosti, njenem pomenu in njeni vrednosti, ki nastanejo deloma skozi institucionalni okvir, ki ga omogočajo univerze, disertacija opisuje razmerje moči med akterji v družbeni relaciji, določeni skozi diskurz Univerze - obliko družbene vezi, ki vzpostavlja hierarhijo glede na vrednost, ki je pripisana vednosti nekega akterja oziroma rabi vednosti. Cilj doktorske naloge je raziskati vlogo transferja in njegove imaginarne komponente v družbenih relacijah, nasloviti razmerje med resnico in realnostjo in skozi zgodovinsko vpetost Univerze kot izobraževalne institucije, ki predaja, ustvarja, avtorizira in ne nazadnje prodaja vednost, predstaviti njene premene glede na pomembnost družbenih relacij, ki pa posledično vzpostavljajo družbeno realnost, njeno objektivnost in pomembnost. Koncept telesa, ki se v psihoanalizi povezuje s transferjem in ga na imaginarni ravni omogoča, nastopi kot vmesna (povezovalna) točka med vednostjo in Univerzo. Telo je tako predstavljeno kot nosilec, ki služi utelešenju vednosti oziroma predpostavki o njenem obstoju. Ta nosilec zaradi dodeljene vloge pridobi simbolno presežno vrednost, ki se navezuje na psihoanalitski koncept užitka. Metoda dela je konceptualna analiza psihoanalitične teorije, althusserjanskega marksizma in foucaultovske politologije. Ob tem pa za ponazoritev služijo študije primerov in diskurzivna analiza ključnih dokumentov, ki predstavljajo vlogo izobraževalnih institucij pri ravnanju z vednostjo (Magna Charta Universitatum, Bolonjska deklaracija in etični kodeksi). Ključne ugotovitve disertacije so, da telo služi kot kalup vednosti in tako pomembno prispeva k vzpostavitvi transferja, kar je točka, ki omogoča imaginarno dojemanje vednosti na način, da lahko v diskurzu Univerze zavzame mesto objektivnosti.