Vodenje v vzgoji in izobraževanju

  1. 2008
     21

    številka: 1 (2008)
    številka: 2 (2008)
    Za šolski sistem svetovnega razreda (številka: 1, 2008)
    Med avtonomijo in kolektivom (številka: 1, 2008)
    Izvedba javnega naročila za nabavo prehrambenih izdelkov v osnovni šoli in praktični primeri (številka: 1, 2008)
    Nekateri sociološki vidiki celostnega pristopa v vzgoji predšolskega otroka (številka: 1, 2008)
    Razvojni razgovor za spodbujanje učenja (številka: 1, 2008)
    Mnenja ravnateljev o mapi dosežkov praktičnega pedagoškega usposabljanja študenta (številka: 1, 2008)
    Inovativnost in ustvarjalnost (številka: 1, 2008)
    Delovni čas učiteljev v osnovnih in srednjih šolah na Švedskem (številka: 1, 2008)
    Programski učiteljski zbor, priložnost za opolnomočenje učiteljev (številka: 2, 2008)
    Spodbujanje profesionalnega razvoja ravnateljev za izboljševanje prakse vodenja (številka: 2, 2008)
    Raziskovanje vodenja v vzgoji in izobraževanju (številka: 2, 2008)
    Kako lahko ravnatelj/-ica spodbudi strokovno in osebno rast učitelja? (številka: 2, 2008)
    Akcijska raziskava v okviru projekta Ravnatelj raziskuje svoje delo (številka: 2, 2008)
    Ravnatelji raziskujemo svoje delo (številka: 2, 2008)
    Akcijsko raziskovanje kot potovanje, ki se pogosto ne konča (številka: 2, 2008)
    Z akcijskim raziskovanjem k uram oddelčne skupnosti (številka: 2, 2008)
    Spremljanje procesa učenja otrok v vrtcu (številka: 2, 2008)
    Refleksija in spodbujanje profesionalnega razvoja učiteljev (številka: 2, 2008)
    Kako z akcijskim raziskovanjem izboljšati načrtovanje nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja (številka: 2, 2008)
  2. 2009
     15

  3. 2010
     18

  4. 2011
     23

    številka: 1 (2011)
    številka: 2 (2011)
    Samoevalvacija - orodje nenehnega izboljševanja (številka: 1, 2011)
    Šolstvo med etiko in pravom (številka: 1, 2011)
    V procesu samoevalvacije se učimo tudi učitelji (številka: 1, 2011)
    Medpredmetno povezovanje kot strategija za kakovostno učenje učencev v osnovni šoli (številka: 1, 2011)
    Vloga ravnatelja pri načrtovanju in spremljanju samoevalvacije na Ekonomsko-trgovski šoli, ESIC Kranj (številka: 1, 2011)
    Možni smeri izobraževanja v mednarodnem prostoru (številka: 1, 2011)
    Mozaik samoevalvacije na Srednji ekonomski šoli Slovenj Gradec (številka: 1, 2011)
    Posebne nas delajo naši talenti in ne naše pomanjkljivosti (številka: 1, 2011)
    Samoevalvacija v luči kakovosti (številka: 1, 2011)
    Spremljanje dela nadarjenih učencev v Osnovni šoli Sevnica (številka: 2, 2011)
    Samoevalvacija klime na Osnovni šoli Fara s poudarkom na preprečevanju nasilja in uspešni komunikaciji (številka: 2, 2011)
    Prisotnost notranjega nadzora javnih financ v vzgojno-izobraževalnih zavodih (številka: 2, 2011)
    Apáczai Csere János Gimnázium és Kollégium v Budimpešti (številka: 2, 2011)
    Odločanje med pravico javnosti vedeti in pravico posameznika do zasebnosti (številka: 2, 2011)
    Kje so meje? (številka: 2, 2011)
    Vloga vodstva šole pri spodbujanju in razvijanju timskega dela učiteljev (številka: 2, 2011)
    Vloga ravnatelja in komisije za spremljanje in zagotavljanje kakovosti v procesu samoevalvacije na Višji strokovni šoli, ESIC Kranj (številka: 2, 2011)
    Profesionalni razvoj kot profesionalna odgovornost (številka: 2, 2011)
    Usposabljanje vodij šol na Slovaškem (številka: 2, 2011)
    Vloga ravnatelja pri spodbujanju timskega dela v vrtcu (številka: 2, 2011)
    Samoevalvacija - pot do kakovosti vzgojnega dela v Dijaškem domu Ptuj (št 1, 2011)
  5. 2012
     31

    številka: 1 (2012)
    številka: 2 (2012)
    številka: 3 (2012)
    Politika dela z nadarjenimi otroki (številka: 1, 2012)
    Zadovoljstvo učiteljev z odnosi v šoli v povezavi z vodenjem (številka: 1, 2012)
    Vodenje za učenje v okolju Evropske skupnosti (številka: 1, 2012)
    Vzajemno svetovanje kot oblika profesionalnega razvoja ravnateljev (številka: 1, 2012)
    Spremljanje učiteljevega dela (številka: 1, 2012)
    Motiviranje sodelavcev za uvajanje sprememb v razredništvo (številka: 1, 2012)
    Evropski socialni sklad in nadaljnje izobraževanje in usposabljanje v vrtcih (številka: 1, 2012)
    Najvišje ni vedno najtežje (številka: 1, 2012)
    Vodenje za učenje v šolski praksi (številka: 1, 2012)
    Evalvacija strokovnega aktiva (številka: 1, 2012)
    Zbiranje in uporaba podatkov pri poklicnem svetovanju osnovnošolcem (številka: 2, 2012)
    Slikanje s podatki bogate podobe vaše šole (številka: 2, 2012)
    Zgodnje prepoznavanje morebitnih učnih težav pred vstopom v šolo z vprašalnikom za vzgojitelje in učitelje (številka: 2, 2012)
    Profesionalni razvoj strokovnih delavcev vrtca (številka: 2, 2012)
    Uporaba podatkov: možnost za dvig kakovosti dela organizatorja zdravstveno-higienskega režima v sodelovanju s starši in zaposlenimi (številka: 2, 2012)
    Primerjalno poučevanje in utrjevanje znanja v dveh germanskih jezikih s tremi različnimi metodami dela (številka: 2, 2012)
    Nekaj napotkov za uspešno sklepanje delovnih razmerij (številka: 2, 2012)
    Kaj naj z njim/njo? (številka: 2, 2012)
    Spodbujanje učnih pogovorov (številka: 2, 2012)
    Vodenje pouka z uporabo podatkov o napredku učencev (številka: 2, 2012)
    Spodbujanje socialnega vedenja na šoli (številka: 3, 2012)
    Vodenje za učenje (številka: 3, 2012)
    Kaj lahko povezovanje staršev prinese slovenskemu šolstvu (številka: 3, 2012)
    Na poti razvijanja kompetence učiti se učenja (številka: 3, 2012)
    Profesionalni razvoj vzgojitelja kot način zagotavljanja kakovosti v vrtcu (številka: 3, 2012)
    Pomen listovnika za karierni razvoj (številka: 3, 2012)
    Zunanja evalvacija v šolah in vrtcih (številka: 3, 2012)
    Medsebojne hospitacije kot strategija vodenja in učenja (številka: 3, 2012)
  6. 2013
     23

    številka: 1 (2013)
    številka: 2 (2013)
    številka: 3 (2013)
    Redna letna delovna uspešnost učiteljev in vzgojiteljev z vidika pravičnosti, odgovornosti in kakovosti (številka: 1, 2013)
    Vodenje za učenje in uvajanje sprememb (številka: 1, 2013)
    Vodenje za učenje kot dejavnik razvoja osnovne šole (številka: 1, 2013)
    Evropski programi vseživljenjskega učenja (številka: 1, 2013)
    Od skladnosti z zakoni do kakovosti (številka: 1, 2013)
    Razmislek o razsežnostih avtonomije ravnateljev v slovenski osnovni šoli (številka: 1, 2013)
    Učenje učenja - samorefleksija (številka: 1, 2013)
    Vloga razvojnega elektronskega listovnika v profesionalnem učenju in razvoju učitelja (številka: 2, 2013)
    V učenje usmerjeno vodenje (številka: 2, 2013)
    Učenje učiteljev in vzgojiteljev z metodo vzajemne refleksije (številka: 2, 2013)
    Poglabljanje distribuiranega vodenja (številka: 2, 2013)
    Promocija zdravja pri delu na OŠ Marije Vere (številka: 2, 2013)
    Motivacija in vodenje starejših osnovnošolskih učiteljev za profesionalno učenje (številka: 2, 2013)
    Projekti mobilnosti Leonardo da Vinci (številka: 2, 2013)
    Spodbujanje učenja o Evropski uniji na šolah (številka: 2, 2013)
    Več kot le ravnateljeva desna roka (številka: 3, 2013)
    Ravnateljevo spremljanje in usmerjanje učiteljevega dela v kontekstu vodenja za učenje (številka: 3, 2013)
    Vodenje profesionalnega razvoja (številka: 3, 2013)
    Značilnosti in vrednotenje poklica profesorice razrednega pouka (številka: 3, 2013)
    Svoboda igre in igrivosti v avtonomiji načrtovanja po konceptu "igra - gibanje- razvoj" (številka: 3, 2013)
  7. 2014
     32

    številka: 1 (2014)
    številka: 2 (2014)
    številka: 3 (2014)
    suplement (2014)
    Izobraževanje jutrišnjih državljanov (številka: 1, 2014)
    Smernice za obravnavo vrstniškega nasilja v šoli (številka: 1, 2014)
    Preverjanje doseženega kurikula na osnovi standardov znanja kot izhodišče za izboljšave (številka: 1, 2014)
    Tudi oblike sodelovanja s starši potrebujejo posodobitve (številka: 1, 2014)
    Francoski ravnatelji v sekundarnem izobraževanju (številka: 1, 2014)
    Spremljanje vzgojiteljevega dela (številka: 1, 2014)
    Ravnateljeva spremljava izvedbe medpredmetne povezave (številka: 1, 2014)
    Hospitacija kot pomoč pri reševanju vzgojne problematike v oddelku (številka: 1, 2014)
    Krepitev otrok, staršev in zaposlenih v vrtcu za učinkovito soočanje z nasiljem (številka: 2, 2014)
    Izzivi vodenja osnovne šole (številka: 2, 2014)
    Ali predstojnik "dela dobro"? (številka: 2, 2014)
    Medpredmetno načrtovanje in medsebojne hospitacije kot obliki profesionalnega razvoja učiteljev (številka: 2, 2014)
    Ravnatelj kot spodbujevalec v učenca usmerjenega poučevanja in sodelovanja (številka: 2, 2014)
    Kognitivna znanost v šolstvu (številka: 2, 2014)
    Celovita obravnava človekovih pravic in temeljnih svoboščin v šolah (številka: 2, 2014)
    Curriculum as an instrument in developing leadership in modern school practice (special iss., 2014)
    How to remain balanced when developing a new kind of leadership (special iss., 2014)
    From theory to practice (special iss., 2014)
    A model of holistic support to the schools implementing change and evaluation of distributed leadership effects (special iss., 2014)
    New challenges for head teachers in Hungarian schools (special iss., 2014)
    Towards professionalization of school leadership (special iss., 2014)
    How school principals form their leadership identity (special iss., 2014)
    The leadership of the special educator in the management of the inclusive classroom (special iss., 2014)
    How do local authorities prepare their headteachers in Taiwan? (special iss., 2014)
    School inspections and principals' leadership (special iss., 2014)
    Contemporary management and the benefits of its implementation in educational organizations in the Republic of Macedonia (special iss., 2014)
    On the relationship between caring and coaching leadership (special iss., 2014)
    'School ethics' - responsible school management (special iss., 2014)
  8. 2015
     25

    številka: 1 (2015)
    številka: 2 (2015)
    številka: 3 (2015)
    Finančno načrtovanje v javnem zavodu (številka: 1, 2015)
    Profesionalni razvoj ravnateljev v zakonodajnih okvirih (številka: 1, 2015)
    Šolski dan za učitelje (številka: 1, 2015)
    Z ustreznimi pristopi do preoblikovanja alternativnih pojmovanj (številka: 1, 2015)
    Pomembnost vodenja v mednarodnem projektu OECD o inovativnih učnih okoljih (številka: 1, 2015)
    Gradili smo partnersko sodelovanje s starši (številka: 2, 2015)
    Vpliv sodelovanja na učno uspešnost in vključenost romskih učencev v vzgojno-izobraževalni sistem (številka: 2, 2015)
    Medsebojno učenje za spodbujanje kritičnega mišljenja (številka: 2, 2015)
    Kako s pomočjo kolegialnega coachinga izboljšati komunikacijske veščine in klimo (številka: 2, 2015)
    Razvijanje dobre tehnike opazovanja in dokumentiranja otrokovega razvoja in napredka (številka: 2, 2015)
    Espoo in Yorška regija (številka: 2, 2015)
    Kako starševsko skrbnost ocenjujejo učenci, starši in učitelji (številka: 2, 2015)
    Kreativne in inovativne metode poučevanja (številka: 3, 2015)
    Povezovanje in poslovno komuniciranje med enotami znotraj Šolskega centra Kranj (številka: 3, 2015)
    Celosten pristop: prednosti in izzivi sodelovanja (številka: 3, 2015)
    Dejavniki sodelovanja pri oblikovanju podpornega okolja ob upoštevanju koncepta pripoznanja (številka: 3, 2015)
    Računalnik kot pripomoček za učinkovito vodenje (številka: 3, 2015)
    Aktualna izhodišča za delovanje strokovnih aktivov v vzgojno-izobraževalnih zavodih (številka: 3, 2015)
    Vodenje profesionalnega razvoja strokovnih delavcev v času omejenih finančnih sredstev (številka: 3, 2015)
    Naslavljanje kot metoda, s katero spodbujamo sodelovanje med učiteljem in učenci (številka: 3, 2015)
    Vpeljava programa mednarodne mature v prizadevanju za bolj kakovostno delo na šoli (številka: 1, 2015)
    Elektronski listovnik učenca v vlogi spodbujanja razvoja kritičnega mišljenja in ustvarjalnosti (številka: 1, 2015)
  9. 2016
     26

    številka: 1 (2016)
    številka: 2 (2016)
    številka: 3 (2016)
    Motiviranje zaposlenih (številka: 1, 2016)
    Z gibanjem do drugačnega pouka (številka: 1, 2016)
    Didaktični pripomoček Pozorko kot rezultat timskega dela (številka: 1, 2016)
    Dnevi dejavnosti (številka: 1, 2016)
    Internacionalizacija v šoli (številka: 1, 2016)
    Vrtec Pobrežje Maribor in družina - partnerja pri vzgoji predšolskih otrok (številka: 1, 2016)
    Etično vodenje, šole in proces spreminjanja (številka: 1, 2016)
    Mediacija kot transformativni način učenja (številka: 1, 2016)
    Medpredmetno poučevanje pravopisa (številka: 2, 2016)
    Inovativno učno okolje z vidika celostne vzgoje (številka: 2, 2016)
    Inovativno učno okolje: naš izziv (številka: 2, 2016)
    Tablice pri pouku matematike kot inovativno učno okolje (številka: 2, 2016)
    Dvojezično območje slovenske Istre kot inovativno učno okolje za izboljšanje ravni znanja italijanskega jezika pri osnovnošolcih (številka: 2, 2016)
    Inovativna učna okolja (številka: 2, 2016)
    Načela daltonske pedagogike v praksi (številka: 2, 2016)
    Stališča vodstvenih delavcev do uvajanja prvega tujega jezika v prvo vzgojno-izobraževalno obdobje osnovne šole (številka: 3, 2016)
    Sistematično spodbujanje, spremljanje in preverjanje vsepredmetnih veščin v mednarodnem projektu Spremljanje vsepredmetnih veščin (številka: 3, 2016)
    Z roko v roki do lastnega znanja (številka: 3, 2016)
    Sodobni avtorski didaktični pristop k poučevanju učencev v prvem triletju osnovnošolskega izobraževanja (številka: 3, 2016)
    Uvajanje in udejanjanje inovativnega pedagoškega pristopa - koncepta odprtega vzgojno-učnega okolja kot izziv sodobnega časa (številka: 3, 2016)
    Delo tujih učiteljev na Gimnaziji Novo mesto (številka: 3, 2016)
    Uvodnik: zrelo in odgovorno spogledovanje vrtcev in šol s prihodnostjo (številka: 3, 2016)
    S timskim sodelovanjem do uspešnega izboljšanja aktivne pozornosti (številka: 3, 2016)
  10. 2017
     30

    številka: 1 (2017)
    številka: 2 (2017)
    številka: 3 (2017)
    Listovnik v profesionalnem razvoju strokovnih delavcev in vloga ravnatelja pri tem (številka: 1, 2017)
    Usposabljanje strokovnih delavcev za vodenje strokovnih aktivov (številka: 1, 2017)
    Sodelovalni dialog strokovnih delavcev in staršev (številka: 1, 2017)
    Komunikacija z vidika zgodovinskega razvoja jezika, retorike, argumentacije in konflikta (številka: 1, 2017)
    Od nove javne uprave do privatizacije (številka: 1, 2017)
    Uvodnik (številka: 1, 2017)
    Intervju z Davidom Harrisom (številka: 1, 2017)
    Razvojni načrt vrtca od ideje do uresničitve (številka: 1, 2017)
    Strpnost in sprejemanje drugačnosti (številka: 1, 2017)
    Recommendations for policy makers (številka: 2, 2017)
    Career Guidance als personalwirtschaftliche Querschnittsdimension in Schulen (številka: 2, 2017)
    A curriculum for career development of educational staff (številka: 2, 2017)
    Implementation of the concepts of European lifelong guidance policy network in Austria, Croatia and Slovenia (številka: 2, 2017)
    Edukacija o razvoju karijere odgojno-obrazovnih radnika (številka: 2, 2017)
    Educational material with sample activities (številka: 2, 2017)
    Bistvo razmišljanja o karieri 21. stoletja (številka: 2, 2017)
    Razvoj evropskih programov sodelovanja na področju izobraževanja in usposabljanja ter učinki teh dejavnosti (številka: 2, 2017)
    The work of European lifelong guidance policy network (številka: 2, 2017)
    About Erasmus+ LeadCareer project (številka: 2, 2017)
    Intervju z Justino Erčulj, dobitnico nagrade za izjemne dosežke na področju izobraževanja odraslih (številka: 3, 2017)
    Ravnateljevanje je ustvarjanje vizije (številka: 3, 2017)
    Načrtovanje profesionalnega razvoja strokovnih delavcev v osnovnih šolah (številka: 3, 2017)
    Posodobitev Strategije razvoja VSŠ ŠC Kranj kot razvojna naloga (številka: 3, 2017)
    Vodenje kariere ravnateljev (številka: 3, 2017)
    Vpliv zakonodaje na vsebinsko ustreznost finančnih načrtov osnovnih šol (številka: 3, 2017)
    Preoblikovanje razredne učilnice v inkluziven učni prostor (številka: 3, 2017)
    Notranja revizija financiranja javnega vzgojno-izobraževalnega zavoda (številka: 3, 2017)
  11. 2018
     24

    številka: 1 (2018)
    številka: 2 (2018)
    številka: 3 (2018)
    Kriteriji in kazalniki za ocenjevanje delovne uspešnosti učiteljev in vzgojiteljev (številka: 1, 2018)
    Vloga delovnih zahtev pri delovni zavzetosti učiteljev (številka: 1, 2018)
    Interesne dejavnosti in obvezne izbirne vsebine kot promocija šole ter izziv za dijake in učitelje (številka: 1, 2018)
    Kultura zavzetih inovatorjev 3 x 12 (številka: 1, 2018)
    Model vzpostavljanja sodelovalne skupnosti na šoli (številka: 1, 2018)
    Svet pred šolskimi vrati (številka: 1, 2018)
    Izpostavljeni elementi inovativnih učnih okolij (številka: 2, 2018)
    Vloga ravnateljev pri opolnomočenju učiteljev (številka: 2, 2018)
    Koncept Reggio Emilia (številka: 2, 2018)
    Organizacijsko polje kot okvir za vodenje mrež šol (številka: 2, 2018)
    Uvodnik (številka: 2, 2018)
    Intervju z Anastazijo Avsec, namestnico direktorice Evropske šole v Frankfurtu (številka: 2, 2018)
    Nadarjeni učenci in delo z njimi v osnovni šoli (številka: 2, 2018)
    Vloga ravnatelja pri krepitvi sodelovanja s starši (številka: 2, 2018)
    Učeča se skupnost (številka: 3, 2018)
    Vzgojno-izobraževalni zavod kot učeča se organizacija (številka: 3, 2018)
    Intervju z Dorotejo Vidmar, kadrovsko vodjo Hotelov Lifeclass (številka: 3, 2018)
    Učni sprehod za profesionalni razvoj (številka: 3, 2018)
    Participacija učencev in sooblikovanje učeče se skupnosti (številka: 3, 2018)
    Učiteljski zbor kot učeča se skupnost (številka: 3, 2018)
    Distribuirano vodenje (številka: 3, 2018)
  12. 2019
     19

    številka: 1 (2019)
    številka: 2 (2019)
    številka: 3 (2019)
    Vrtci in izobraževanje na Islandiji (številka: 1, 2019)
    Pomen gibanja za učno uspešnost otrok (številka: 1, 2019)
    Uvedba modela distribuiranega vodenja v Vrtcu Bled (številka: 1, 2019)
    Z mednarodnimi dejavnostmi (ne)zavedno do sodelovanja in odprte šole (številka: 1, 2019)
    Pedagoške iskrice iz Irske (številka: 1, 2019)
    Uvodnik (številka: 1, 2019)
    Fluktuacija kadra in uvajanje zaposlenih v delo na zahtevnem delovnem področju (številka: 2, 2019)
    Sodelovanje v programu ESHA Job Shadowing kot primer mednarodnega komuniciranja za spoznavanje dobrih praks pri vključevanju tujcev (številka: 2, 2019)
    Motiviranje učiteljev za sodelovanje v projektih (številka: 2, 2019)
    Stališča mlajših učencev v zvezi z uvajanjem prvega tujega jezika po pristopu vsebinsko in jezikovno integriranega učenja (CLIL) (številka: 2, 2019)
    Sistematičen pristop k merjenju učinkovitosti izobraževanja zaposlenih (številka: 2, 2019)
    Pogled udeležencev Šole za ravnatelje na opravljanje nalog s pravnega področja (številka: 2, 2019)
    Making the case for enhanced school leadership capacity in a networked education system (številka: 3, 2019)
    Dejavniki, ki vplivajo na vsebinsko ustreznost računovodskih poročil slovenskih osnovnih šol (številka: 1, 2019)
    Računovodsko poročanje v letnih poročilih osnovnih šol (številka: 1, 2019)
    Ustvarjalnost in inovativnost kot ključni sestavini izzivov 21. stoletja (številka: 1, 2019)
  13. 2020
     19

  14. 2021
     25

    številka: 1 (2021)
    številka: 2 (2021)
    številka: 3 (2021)
    Skupinsko svetovanje kot oblika profesionalnega razvoja ravnateljev (številka: 1, 2021)
    Od retrospektive do perspektive (številka: 1, 2021)
    Supervizija v podporo pedagoškemu vodenju (številka: 1, 2021)
    Izkušnja novoimenovanih ravnateljev s coachingom (številka: 1, 2021)
    Mentorstvo z veščinami coachinga v podporo razvoju vodenja v izobraževanju (številka: 1, 2021)
    Izkušnji z mentorstvom in coachingom skozi oči novoimenovanih ravnateljev (številka: 1, 2021)
    Razvoj podpore v obliki coachinga v Centru za razvoj vodenja v izobraževanju na Irskem (številka: 1, 2021)
    Mentorstvo kot priložnost za profesionalni razvoj novoimenovanih in izkušenih ravnateljev (številka: 1, 2021)
    Svetovanje kot oblika podpore ravnateljem (številka: 1, 2021)
    Tematski številki na pot (številka: 1, 2021)
    Vloga vodje pri doseganju pozitivne klime (številka: 2, 2021)
    Sodelovanje specialnega pedagoga z vodstvom šole na področju učenja in poučevanja (številka: 2, 2021)
    Zgodbi dveh šol - majhne in velike (številka: 2, 2021)
    Pomen mreženja pri razvijanju (pred)opismenjevalnih spretnosti (številka: 2, 2021)
    Profesionalni razvoj pomočnikov ravnateljev skozi prizmo programa "(P)ostani uspešen srednji vodja" (številka: 2, 2021)
    Vloga hospitacij v pedagoškem vodenju ravnateljev (številka: 2, 2021)
    Reviji na pot (številka: 2, 2021)
    Vloga vodstva šole pri ohranjanju in implementaciji pridobljenih digitalnih kompetenc učiteljev med izvedbo pouka na daljavo (številka: 3, 2021)
    S konstruktivnim sodelovanjem na čim bolj pozitiven način vpeljati spremembe v vzgojno-izobraževalni proces v času epidemije covida-19 in v prihodnje (številka: 3, 2021)
    Stališča ravnateljev in strokovnih delavcev o distribuiranem vodenju (številka: 3, 2021)
    Vpliv izvedbe in vodenja intervencijskega treninga z učenci z disleksijo na samozaznavo krepitve profesionalnih kompetenc specialnih in rehabilitacijskih pedagogov (številka: 3, 2021)
    Primeri dobrih praks vodenja, ki so nastali v okviru programa Mreže ravnateljev za razvoj vodenja (MRR) (številka: 3, 2021)
  15. 2022
     35

    številka: 1 (2022)
    številka: 2 (2022)
    številka: 3 (2022)
    Vpliv različnih oblik mreženja na učenje učitelja začetnika znotraj šole (številka: 1, 2022)
    Povezanost med zadovoljstvom učiteljev s svojim poklicem ter dejavniki sodelovalne šolske kulture (številka: 1, 2022)
    Senčenje kot orodje mreženja za karierni razvoj ravnateljev (številka: 1, 2022)
    Mreženje strokovnih delavcev v šoli in med šolami ter vpliv učnih sprehodov na samorefleksijo učiteljev (številka: 1, 2022)
    Ustvarjanje učinkovitega uvajalnega okolja za učitelja začetnika (številka: 1, 2022)
    Uvodnik (številka: 1, 2022)
    Evropski delodajalci v izobraževanju smo most med izobraževalno in delovno sfero (številka: 1, 2022)
    Razvoj trajnostnega vodenja v izobraževanju z metodo bralnega kluba (številka: 2, 2022)
    Spoštujemo, varujemo, ohranjamo; ustvarimo zeleni Vrtec Pedenjped (številka: 2, 2022)
    Uvodnik (številka: 2, 2022)
    Nujno je trajnostno življenje in ne trajnostni razvoj (številka: 2, 2022)
    Umeščanje trajnostnega razvoja v vzgojo in izobraževanje (številka: 2, 2022)
    O čem govorimo, ko govorimo o trajnostni energetiki? (številka: 2, 2022)
    Nujno je trajnostno življenje in ne trajnostni razvoj (številka: 2, 2022)
    Sedem načel trajnostnega vodenja (številka: 2, 2022)
    Trajnostni razvoj - kako trajnostni razvoj vzgajati, izobraževati, živeti v šoli? (številka: 2, 2022)
    Projekt Podnebni cilji in vsebine v vzgoji in izobraževanju (številka: 2, 2022)
    Trajnost v luči optimizma, ki ga je sicer težko prepoznati (številka: 2, 2022)
    Trajnostnost v švedski šoli in vrtcu Vittra Rösjötorp International, ki ju vodi Slovenka Lea Colner (številka: 2, 2022)
    Trajnostno vodenje EU projektov (številka: 2, 2022)
    Uvodnik (številka: 3, 2022)
    Pedagoško vodenje za spodbujanje učenja v učečih se skupnostih (številka: 3, 2022)
    Različni pogledi na vodenje šol (številka: 3, 2022)
    Vloga ravnatelja v razvojnih projektih (številka: 3, 2022)
    Izzivi sodelovanja vrtca in šole z okoljem (številka: 3, 2022)
    Vpliv skritega kurikuluma v vzgojno-izobraževalnih zavodih (številka: 3, 2022)
    Izhodišča za pedagoško vodenje v inkluzivni šoli (številka: 3, 2022)
    Ujeti neskončnost v dlan (številka: 3, 2022)
    Izziv sodelovanja vrtca in šole z okoljem (številka: 3, 2022)
    Vodenje v smeri razvoja kulture samorefleksije v šolah - temelj profesionalnega razvoja in rasti zaposlenih (številka: 3, 2022)
    Spremljanje in vrednotenje profesionalnega učenja in sodelovanja v slovenskih vrtcih in šolah (številka: 3, 2022)
    Pedagoško vodenje razrednikov s poudarkom na uvajanju nekaterih elementov varnega in spodbudnega učnega okolja ter povezovalnim sodelovanjem s starši (številka: 3, 2022)
  16. 2023
     21

    številka: 1 (2023)
    številka: 2 (2023)
    Headteachers' networks for leadership development (številka: 1, 2023)
    The philosophical facilitation of a professional practitioner's worldview (številka: 1, 2023)
    Desirable support for leadership in education (številka: 1, 2023)
    Students from Ukraine in Polish schools (številka: 1, 2023)
    Supporting school-leaders in leadership for social justice using a no-homework policy after a top-down decision (številka: 1, 2023)
    Collegial support in schools (številka: 1, 2023)
    The role of school management in institutional absorption capacity (številka: 1, 2023)
    The training school project as an example of a model for training current and future teachers in Poland (številka: 1, 2023)
    Educational changes and crisis management (številka: 1, 2023)
    Etika umetne inteligence v sistemu izobraževanja (številka: 2, 2023)
    Učinkovite mreže v procesu zunanje evalvacije - primer Višje strokovne šole Šolskega centra Kranj (številka: 2, 2023)
    Uvodnik (številka: 2, 2023)
    Vzpostavljanje izhodišč za krepitev delovnih virov in delovne zavzetosti na treh osnovnih šolah (številka: 2, 2023)
    Zakaj in kako naj šole vplivajo na razmišljanje učencev in njihov kritični duh (številka: 2, 2023)
    Presek stanja opazovanja pedagoškega procesa na ravni vzgojno-izobraževalnega zavoda (številka: 2, 2023)
    Integriteta v kontekstu šole (številka: 2, 2023)
    Kaj smo se naučili od šolskih reform? (številka: 2, 2023)
    Med odločnostjo in prijaznostjo - ravnatelji o vodenju ob pogostih spremembah (številka: 2, 2023)
    Zavedanje pomena nasprotja interesov v šolskem prostoru (številka: 2, 2023)