Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
domov
poizvedba
URN:NBN:SI:spr-XHBM81BF
Zapri
Zapri
Matematika v šoli
Dostop do celotnega besedila:
od 2012, letnik 18, številka 1/2 do 2023, letnik 29, številka 2
Izvoz v EndNote (RIS format)
Jezik
slovenski
Vir
Matematika v šoli
Leto
1992-
Vsebina
matematika
metodika
pouk
Založnik
Zavod Republike Slovenije za šolstvo in šport
Izvor
Zavod RS za šolstvo
Opombe
Revija
Matematika v šoli
prinaša
strokovne in didaktične prispevke,
namenjene učiteljevi strokovni rasti. V rubriki
Iz razreda
objavljamo prispevke, ki ponujajo didaktične rešitve, novosti pri poučevanju, primere dobrih praks in uporabo različnih programov ter inovativne zamisli. V
Matematiki skozi zgodovino
osvetljujemo delo znanstvenikov s področja razvoja matematike, v
Novicah
pa objavljamo ocene knjig, objavljamo raziskovane naloge in uporabne zanimivosti s področja matematike.
(vir:
https://www.zrss.si/strokovne-resitve/revije/matematika-v-soli
)
URN
URN:NBN:SI:spr-XHBM81BF
COBISS ID
4418308
Objavljeno
15.07.2019
Metapodatki
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
Prev
Next
2012
24
številka: 1/2 (2012)
številka: 3/4 (2012)
Sobota - je kaj matematike v njej? (številka: 1/2, 2012)
Priprava bodočih učiteljev matematike na povezovanje znanj pri pouku matematike (številka: 1/2, 2012)
Struktura zastopanosti matematičnih dejavnosti v slovenskih vrtcih (številka: 1/2, 2012)
Nič pomeni nič - nečesa (številka: 1/2, 2012)
Nekaj več o praštevilih (številka: 1/2, 2012)
Stili zaznavanja in diferenciacija (številka: 1/2, 2012)
Matematika v podaljšanem bivanju (številka: 1/2, 2012)
Povezovanje matematičnih in strokovnih znanj v programu lesarski tehnik (številka: 1/2, 2012)
Matematika - pomemben pripomoček dobremu slaščičarju (številka: 1/2, 2012)
Obdelava podatkov v začetnem šolskem obdobju (številka: 1/2, 2012)
Naravoslovje kot medpredmetno zasnovan izbirni predmet v drugem letniku gimnazije (številka: 1/2, 2012)
Matematika v duhu novega spremljanja napredka (številka: 3/4, 2012)
Učenje enake verjetnosti v prvem razredu osnovne šole (številka: 3/4, 2012)
Nadarjeni dijaki lahko posežejo po knjižici Prizemljitev infinitezimalnega računa (številka: 3/4, 2012)
Nadarjeni učenci pripravili matematična večera na OŠ Ivana Roba Šempeter pri Novi gorici (številka: 3/4, 2012)
Geogebra v šoli (številka: 3/4, 2012)
Uresničevanje Koncepta odkrivanja nadarjenih učencev oz. dijakov in vzgojno-izobraževalno delo z njimi (številka: 3/4, 2012)
Vizualne prezentacije pri pouku matematike (številka: 3/4, 2012)
Moja izkušnja poučevanja slepe učenke (številka: 3/4, 2012)
Spet smo v meddržavnem merilu osvojili dve srebrni medalji (številka: 3/4, 2012)
Pismo naDARjenemu matematiku (številka: 3/4, 2012)
Posodobitev pouka s timskim poučevanjem (številka: 3/4, 2012)
2013
23
številka: 1/2 (2013)
številka: 3/4 (2013)
Delo z nadarjenimi učenci pri matematiki v tretji triadi osnovne šole (številka: 1/2, 2013)
Načini motiviranja učencev pri pouku matematike (številka: 1/2, 2013)
7. matematični raziskovalni tabor za srednješolce MaRS 2012 (številka: 1/2, 2013)
Matematične aktivnosti na UP FAMNIT za učence, dijake in učitelje (številka: 1/2, 2013)
Zgodovina matematike (številka: 1/2, 2013)
Pri matematiki so pomembne ideje (številka: 1/2, 2013)
Evklidov algoritem (številka: 1/2, 2013)
Miti o matematičnih talentih (številka: 1/2, 2013)
Novice DMFA (številka: 1/2, 2013)
Tetivni večkotniki (številka: 1/2, 2013)
Matematična indukcija (številka: 1/2, 2013)
O ustvarjanju matematičnega števila in morebitni povezavi s slovničnim številom (številka: 1/2, 2013)
Dva parametra? Mala mal'ca! (številka: 3/4, 2013)
Geometrijsko mesto točk s programom dinamične geometrije (številka: 3/4, 2013)
Učitelji o priročniku Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi - Matematika (številka: 3/4, 2013)
Ma-tematični dnevi v Mestni knjižnici Ljubljana (številka: 3/4, 2013)
Tekmovanje DISFIDA MATEMATICA - matematični izziv (številka: 3/4, 2013)
Smo povedali vse o nadarjenih učencih in dijakih za matematiko? (številka: 3/4, 2013)
Matematični tabor za nadarjene (številka: 3/4, 2013)
Interaktivnost matematičnih i-gradiv za i-tablo v luči treh prispodob učenja (številka: 3/4, 2013)
Kako hitro smo računali? (številka: 3/4, 2013)
2014
24
številka: 1/2 (2014)
številka: 3/4 (2014)
Ko delaš, delaj s srcem (pismo bralke) (številka: 1/2, 2014)
Urejanje racionalnih števil z uporabo bralnih učnih strategij (številka: 1/2, 2014)
Letne priprave - podpora pri načrtovanju vključevanja kompetence učenje učenja (številka: 1/2, 2014)
Dvajset let (številka: 1/2, 2014)
Se znamo (na)učiti, se (samo)oceniti in (z)motivirati!? (številka: 1/2, 2014)
Ob igri z računalnikom utrjujemo izvajanje računskih operacij (številka: 1/2, 2014)
Matematika in umetnost (številka: 1/2, 2014)
Razvijanje kompetence učenje učenja pri vsebini Funkcija in njene lastnosti (številka: 1/2, 2014)
Obravnava potenc in korenov z vključevanjem bralnih učnih strategij (številka: 1/2, 2014)
Racionalna števila in sorazmernostne spremenljivke (številka: 1/2, 2014)
Miselna igra - tangram (številka: 1/2, 2014)
Razmišljanja o Močniku in njegovih načelih (številka: 3/4, 2014)
Razvijanje kompetence učenje učenja pri vsebini "Elipsa" (številka: 3/4, 2014)
Bralna pismenost in samostojno učenje (številka: 3/4, 2014)
Preiskovalna situacija - Lov na vesoljčke (številka: 3/4, 2014)
Matematični aktivnosti pri izbirnem predmetu Matematična delavnica (številka: 3/4, 2014)
Z najboljšimi učenci in dijaki ter njihovimi mentorji s tekmovanj iz matematike - BISTROUMI 2014 (številka: 3/4, 2014)
V številkah skozi 20 letnikov revije Matematika v šoli (številka: 3/4, 2014)
Uporaba bralnih učnih strategij pri obravnavi vsebine funkcije (številka: 3/4, 2014)
Matematika se sprehaja - Matematika v okolju (številka: 3/4, 2014)
Matematični maraton - vključevanje metakognitivnih strategij v pouk matematike pri ponavljanju (številka: 3/4, 2014)
Analiza fotografije kot primer realistične matematike (številka: 3/4, 2014)
2015
28
številka: 1/2 (2015)
številka: 3/4 (2015)
Grafično-aritmetična metoda (številka: 1/2, 2015)
Odvod funkcije brez uporabe limit (številka: 1/2, 2015)
Metoda iskanja vzorcev (številka: 1/2, 2015)
Kako delajo z nadarjenimi dijaki v Srbiji? (številka: 1/2, 2015)
Metoda reševanja nazaj (številka: 1/2, 2015)
Na OŠ Tišina vedno hitreje računamo (številka: 1/2, 2015)
Profesorji pisca matematičnih učbenikov Franca viteza Močnika (številka: 1/2, 2015)
Metoda postopnega približevanja (številka: 1/2, 2015)
Metode reševanja besedilnih in problemskih nalog (številka: 1/2, 2015)
Študijski obisk na temo medpredmetnega povezovanja matematike z drugimi predmeti (številka: 1/2, 2015)
Zaznamovanje 200. obletnice rojstva Franca Močnika (številka: 1/2, 2015)
Ko dijak postane učitelj (številka: 1/2, 2015)
Metoda napačne predpostavke (številka: 1/2, 2015)
Učenci z učnimi težavami pri matematiki - prepoznavanje učnih težav in model pomoči (številka: 3/4, 2015)
Naloge z vžigalicami - zabava ali učenje? (številka: 3/4, 2015)
Rezultati državnega in meddržavnega tekmovanja Hitro in zanesljivo računanje 2015 (številka: 3/4, 2015)
Matematične ViŽe (številka: 3/4, 2015)
Celostna obravnava učenca z matematičnimi učnimi težavami iz manj spodbudnega okolja zaradi revščine (številka: 3/4, 2015)
Pripomočki za spodbujanje kognitivnega razvoja pri slepih in slabovidnih otrocih (številka: 3/4, 2015)
Učne težave pri matematiki (številka: 3/4, 2015)
Ko pomagam učencu z disleksijo, pomagam vsem (številka: 3/4, 2015)
Učenci s težavami pri izbirnem predmetu matematična delavnica (številka: 3/4, 2015)
Kaj ste nam sporočili? (številka: 3/4, 2015)
Geometrija prepogibanja papirja (številka: 3/4, 2015)
V metodo usmerjen kognitivni stil reševanja problemov in učenci s specifičnimi učnimi težavami (številka: 3/4, 2015)
Za vse (številka: 3-4, 2015)
2016
21
številka: 1/2 (2016)
številka: 3/4 (2016)
Tipam trikotnike (številka: 1/2, 2016)
Geometrijska predstava (številka: 1/2, 2016)
Vloga matematičnih reprezentacij v i-gradivih za delo na i-tabli (številka: 1/2, 2016)
Učenec z razvojno motnjo koordinacije pri pouku geometrije (številka: 1/2, 2016)
Pouk matematike v realističnem kontekstu: iz teorije v prakso (številka: 1/2, 2016)
Trening osnovnih aritmetičnih veščin pri učencu z dispraksijo (številka: 1/2, 2016)
Matematični vitez in njegovi sopotniki (številka: 1/2, 2016)
Didaktična igra kot sredstvo za pomoč učencem s specifičnimi učnimi težavami pri matematiki (številka: 1/2, 2016)
Soustvarjanje spodbudnega učnega okolja za učence z učnimi težavami pri matematiki (številka: 1/2, 2016)
Srečanja z dijaki in učenci s težavami (številka: 1/2, 2016)
Meddržavno tekmovanje Hitro in zanesljivo računanje 2016 (številka: 3/4, 2016)
Ali je 1/pi ulomek? (številka: 3/4, 2016)
V kot vključevanje (številka: 3/4, 2016)
Državno tekmovanje Hitro in zanesljivo računanje 2016 (številka: 3/4, 2016)
Razvoj matematičnih kompetenc (številka: 3/4, 2016)
Bober - naloge iz matematike pri računalništvu? (številka: 3/4, 2016)
Pomoč učencu z učnimi težavami pri usvajanju enot za merjenje časa (številka: 3/4, 2016)
Po korakih do preprostega logaritemskega računala v osnovni šoli (številka: 3/4, 2016)
Učenci s posebnimi potrebami in njihovi dosežki pri nacionalnem preverjanju znanja iz matematike (številka: 3/4, 2016)
2017
25
številka: 1 (2017)
številka: 2 (2017)
Primeri prilagoditev in opor pri reševanju matematičnih problemskih nalog na razredni stopnji (številka: 1, 2017)
Uvajanje formativnega spremljanja pri vsebini krog in krožnica (številka: 1, 2017)
Predstavitev nove knjige: Iteracije in fraktali (številka: 1, 2017)
Pomen formativnega spremljanja pri učenju in poučevanju matematike (številka: 1, 2017)
Specifične učne težave pri matematiki (številka: 1, 2017)
Zakaj piškoti Leibniz? (številka: 1, 2017)
Konstruktivistični pristop pri pouku matematike (številka: 1, 2017)
Analiza uporabe e-učnih gradiv pri matematiki na podlagi vprašalnika (številka: 1, 2017)
Srednjeevropski matematiki pred četrt tisočletja (številka: 1, 2017)
Spodbujanje starševske vpletenosti v otrokovo matematično izobraževanje (številka: 1, 2017)
Uvodnik (številka: 1, 2017)
Najava 4. mednarodne Konference o učenju in poučevanju matematike (številka: 2, 2017)
Primeri orodij samovrednotenja (številka: 2, 2017)
Možnost uporabe programa Scratch pri matematiki (številka: 2, 2017)
Raziskovanje pri matematiki v 1. razredu (številka: 2, 2017)
Ključni elementi v procesu samoocenjevanja matematičnega znanja (številka: 2, 2017)
Uvodnik (številka: 2, 2017)
Pascalov aritmetični trikotnik (številka: 2, 2017)
Matematika na konservatoriju za glasbo (številka: 2, 2017)
Že objavljeni priročniki in članki na temo formativnega spremljanja (številka: 2, 2017)
Preverjanje znanja z aplikacijo Wordwall (številka: 2, 2017)
Leibnizev harmoničen trikotnik (številka: 2, 2017)
Enačba sence ravne palice v treh ravninah (številka: 2, 2017)
2018
22
številka: 1 (2018)
številka: 2 (2018)
Protokol za (samo)vrednotenje elementov formativnega spremljanja pri pouku (številka: 1, 2018)
Iz priročnika Formativno spremljanje pri matematiki (številka: 1, 2018)
Število 41 (številka: 1, 2018)
Strategije štetja in računanja pri učencih z gibalno oviranostjo (številka: 1, 2018)
Uvodnik (številka: 1, 2018)
Nadarjeni otroci na matematičnem področju (številka: 1, 2018)
Povratna informacija - pomemben element poučevanja (številka: 1, 2018)
Formativno spremljanje pri vsebini VEČKOTNIKI (številka: 1, 2018)
Elementi formativnega spremljanja pri matematiki v srednji šoli (številka: 1, 2018)
O poštevanki (številka: 1, 2018)
Numerično računalo pri vsebini integral (številka: 2, 2018)
Uvodnik (številka: 2, 2018)
Osnovnošolski učitelji o uporabi žepnega računala (številka: 2, 2018)
Moessnerjevo sito (številka: 2, 2018)
Spomini na akademika prof. dr. Ivana Vidava (številka: 2, 2018)
Utrinki s 4. mednarodne Konference o učenju in poučevanju matematike 2018 (številka: 2, 2018)
Z žepnim računalom usvajamo nove vsebine pri pouku matematike v osnovni šoli (številka: 2, 2018)
Uporaba žepnega računala pri učencih z učnimi težavami (številka: 2, 2018)
Računamo gostoto človeka (številka: 2, 2018)
Algebra bločnih diagramov (številka: 2, 2018)
2019
18
številka: 1 (2019)
številka: 2 (2019)
Bernoullijeva lemniskata (številka: 2, 2019)
Uporaba žepnega računala pri preiskovanju številskih vzorcev (številka: 1, 2019)
Srinivasa Aiyangar Ramanujan (1887-1920) (številka: 1, 2019)
Tatjana Kerin, dobitnica priznanja Blaža Kumerdeja za leto 2018 (številka: 1, 2019)
Onesnaževanje oceanov in učiteljeva vloga pri tem po STEM korakih (številka: 1, 2019)
Uporaba in osmišljanje matematičnih vsebin v luči kompleksnosti (številka: 1, 2019)
Nekaj dokazov Talesovega izreka (številka: 1, 2019)
Od sladkorja do odvajanja (številka: 1, 2019)
Ploščinsko enaka kolobarja in še kaj (številka: 1, 2019)
Alternativni algoritmi pisnega množenja (številka: 1, 2019)
Uporaba pozicijskega računala pri matematiki v podaljšanem bivanju (številka: 2, 2019)
Razvijanje in spremljanje problemskih znanj v povezavi s pojmi krivulja, funkcija, premica in stožnica (številka: 2, 2019)
Kaj je geometrija? (številka: 2, 2019)
Projekt ATS 2020 skozi učenje matematike (številka: 2, 2019)
Dapoma - didaktična igra za utrjevanje poštevanke (številka: 2, 2019)
Vzorci z olimpijskimi krogi (številka: 2, 2019)
2020
21
številka: 1 (2020)
številka: 2 (2020)
Trikotniku pričrtani trikotniki (številka: 1, 2020)
Naloge utemeljevanja na Nacionalnem preverjanju znanja matematike (številka: 1, 2020)
Uporaba didaktične igre Dapoma v 3. vzgojno-izobraževalnem obdobju (številka: 1, 2020)
Zaporedja in potence (številka: 1, 2020)
Poučevanje in učenje matematike na daljavo (številka: 1, 2020)
Različni načini vrednotenja znanja pri pouku matematike (številka: 1, 2020)
Nikomahov izrek (številka: 1, 2020)
Karakteristike domačih nalog pri matematiki v povezavi z matematičnimi dosežki osnovnošolcev (številka: 1, 2020)
Delimo in raziskujemo lastno prakso (številka: 1, 2020)
Eksponentna funkcija (številka: 1, 2020)
Problemska naloga v fazi poglabljanja in povezovanja matematičnih znanj (številka: 2, 2020)
Preiskovalne naloge pri matematiki (številka: 2, 2020)
Potenčne funkcije in kovinska razmerja (številka: 2, 2020)
Preiskovalna naloga v podporo razvoju procesnih znanj v 2. letniku gimnazijskega programa (številka: 2, 2020)
Preiskovalna naloga o množenju z decimalnimi števili v 6. razredu (številka: 2, 2020)
V spomin na dr. Marjana Jermana (številka: 2, 2020)
Od načrtovanja do poučevanja verjetnosti v 9. razredu (številka: 2, 2020)
Jožef Stefan predava matematiko (številka: 2, 2020)
Razvijanje matematičnih znanj z reševanjem problemov (številka: 2, 2020)
2021
14
številka: 1 (2021)
številka: 2 (2021)
Izzivi poučevanja na daljavo pri matematiki (številka: 1, 2021)
Preverjanje znanja učencev na daljavo s kompleksno zastavljenimi nalogami (številka: 1, 2021)
Učenčevo (samo)preverjanje pravilnosti reševanja nalog pri matematiki (številka: 1, 2021)
Različni načini preverjanja znanja in zbiranja dokazov znanja na daljavo pri matematiki (številka: 1, 2021)
Pregibanje papirja in učenje s preiskovanjem (številka: 1, 2021)
Preverjanje znanja matematičnih vsebin s Številskim maratonom (številka: 1, 2021)
Babilonska tablica in pitagorejske trojice (številka: 1, 2021)
Situacije na ustnem delu poklicne mature (številka: 2, 2021)
Težave pri obdelavi podatkov in statističnem preiskovanju (številka: 2, 2021)
Kontrolno ocenjevanje na pisnem izpitu iz matematike na poklicni maturi (številka: 2, 2021)
Geolov in matematika v šoli (številka: 2, 2021)
Razlika kvadratov (številka: 2, 2021)
2022
28
številka: 1 (2022)
številka: 2 (2022)
Vitruvijev človek (številka: 1, 2022)
Sodelovalno nad piramide (številka: 1, 2022)
Seminarska naloga iz geometrije v drugem letniku gimnazije (številka: 1, 2022)
Učne težave pri matematiki (številka: 1, 2022)
E-pouk matematike na daljavo v osnovni in srednji šoli (številka: 1, 2022)
Logaritemska skala (številka: 1, 2022)
Obrestni račun v življenjskih situacijah z različnimi oblikami izpeljave pouka (številka: 1, 2022)
Razdalja med krajema na zemljevidu (številka: 1, 2022)
Matematični maraton (številka: 1, 2022)
Uporaba digitalne tehnologije pri kombiniranem poučevanju matematike v različnih okoliščinah (številka: 1, 2022)
Vrednotenje matematičnega znanja na splošni maturi (številka: 1, 2022)
Matematični potep z aplikacijo Actionbound (številka: 1, 2022)
Število ?, obseg kroga in dan števila ? (številka: 1, 2022)
Raziskovalne naloge iz matematike na Srečanju mladih raziskovalcev Slovenije 2022 (številka: 2, 2022)
Dokaz v srednješolski matematiki (številka: 2, 2022)
O projektu NA-MA POTI (številka: 2, 2022)
Mnemonike in kaj ima nesrečna ljubezen opraviti z racionalno funkcijo (številka: 2, 2022)
Rezultati Tine Maze in merila za razpršenost podatkov (številka: 2, 2022)
Algoritmično mišljenje pri zaporedjih v vsakdanjem življenju (številka: 2, 2022)
Analiza števila točk Luke Dončića (številka: 2, 2022)
Raziskovalna naloga na Evropskih statističnih igrah (številka: 2, 2022)
Ugotavljanje modela za višino človeka glede na velikost čevljev (številka: 2, 2022)
Napovejmo vreme (številka: 2, 2022)
Strah pred matematiko ali matematična anksioznost (številka: 2, 2022)
Različni primeri dejavnosti pri pouku matematike (številka: 2, 2022)
Pogled na pouk matematike skozi zadnja tri stoletja (številka: 2, 2022)
2023
19
številka: 1 (2023)
številka: 2 (2023)
Izzivi pri vrednotenju preizkusov nacionalnega preverjanja znanja matematike (številka: 1, 2023)
Preiskovanje kot pristop, kjer se učijo učenci in učitelji (številka: 1, 2023)
Uvod v lastnosti funkcij (številka: 1, 2023)
Učni dosežki pri matematiki in motivacija za učenje (številka: 1, 2023)
Preiskovanje v matematiki za vse (številka: 1, 2023)
Preverjanje znanja sklopa trikotniki s tvorjenjem daljšega pisnega besedila (številka: 1, 2023)
Preiskovanje širjenja govoric (številka: 1, 2023)
Od primerov do modelov (številka: 1, 2023)
Uredimo podstrešno sobico (številka: 1, 2023)
Finančna pismenost, finančna usposobljenost in finančno izobraževanje (številka: 2, 2023)
Uporaba matematičnega modela za izdelavo rastlinjaka (številka: 2, 2023)
Preiskovanje obsegov in ploščin drevesnih listov (številka: 2, 2023)
Naloge za razvijanje razumevanja pojma obseg in ploščina (številka: 2, 2023)
Razlike v dosežkih iz matematike v raziskavi PISA glede na spol, izobraževalni program in status priseljenca (številka: 2, 2023)
Pogled učiteljev matematike na razvijanje matematične pismenosti (številka: 2, 2023)
Primer uporabe matematičnih modelov (številka: 2, 2023)
Matematični nahrbtnik v vrtcu (številka: 2, 2023)