Socialna pedagogika

  1. 1997
     32

  2. 1998
     28

  3. 1999
     28

  4. 2000
     32

  5. 2001
     27

  6. 2002
     20

    Zgodovinski, kulturni in družbeni vidiki vključevanja romskih otrok v slovenske vrtce (številka: 1, 2002)
    Pravljica kot socialnopedagoška intervencija (številka: 1, 2002)
    Razrednik na stičišču različnih vlog (številka: 1, 2002)
    Invalidna vzgoja invalidnih otrok (številka: 1, 2002)
    Dejavniki učinkovite komunikacije in komunikacijski zakoni (številka: 1, 2002)
    Vrstniški projekt - spodbujanje vrstniške pomoči (številka: 1, 2002)
    Ustvarjanje identitete po vzornikih in prostočasne dejavnosti - avtomobilski dirkači, fantje delavskega razreda v Helsinkih (številka: 2, 2002)
    Etnične razlike v mladoletniškem prestopništvu: vloga norm moškosti, ki legitimirajo nasilje (številka: 2, 2002)
    Družbena konstrukcija emocionalnega ozadja nasilnega vedenja (številka: 2, 2002)
    Nasilje vzgoje brez pouka (številka: 2, 2002)
    Moram? Smem? Naj? Skrb za hrano (številka: 3, 2002)
    Spremembe odraščanja v sodobnih družbah tveganj (številka: 3, 2002)
    O telesni samopodobi mladih (številka: 3, 2002)
    Družina kot projekt: družinske usmeritve mladih v Sloveniji (številka: 3, 2002)
    Mladi in prostori političnosti (številka: 3, 2002)
    Socialni pedagog - poklicni govorec (številka: 4, 2002)
    O timskem delu v stanovanjski skupini (ali o vsebinskem prispevku prenove k delu vzgojiteljev) (številka: 4, 2002)
    Mladostnik/ca v družini in medsebojno doživljanje družinskih članov (številka: 4, 2002)
    Nasilje v stripih štirih generacij (številka: 4, 2002)
    Specifične komunikacijske tehnike v svetovalno-terapevtski praksi (številka: 4, 2002)
  7. 2003
     20

  8. 2004
     27

    številka: 1 (2004)
    številka: 2 (2004)
    številka: 3 (2004)
    številka: 4 (2004)
    Preprodajanje drog na srednjih in nižjih ravneh distribucije - sociološki vidik (številka: 1, 2004)
    Socialne veščine - orodje za večjo socialno uspešnost (številka: 1, 2004)
    Socialni marketing - dejavnik družbenih sprememb (številka: 1, 2004)
    Vpliv načrtovanega vzgojno-izobraževalnega programa v šoli v naravi na medosebne spretnosti (številka: 1, 2004)
    Začasni umik iz formalnega sistema izobraževanja - odklon od "pričakovanega in začrtanega" ali druga priložnost? (številka: 1, 2004)
    Telo, gibanje in razvoj mišljenja (številka: 2, 2004)
    Razvojna teorija Leva Semjonoviča Vigotskega (številka: 2, 2004)
    Bandurin koncept zaznane samoučinkovitosti kot pomemben dejavnik posameznikovega delovanja (številka: 2, 2004)
    Jaz še vem kdo sem in od kod prihajam (številka: 2, 2004)
    Večperspektivni diagnostični model (številka: 3, 2004)
    Socialnopedagoška diagnostika (številka: 3, 2004)
    Na profesionalno pot neobremenjeni s prtljago (številka: 3, 2004)
    V ogledalu socialne pedagogike (številka: 3, 2004)
    Doma vse poznam, več je takih "moje kategorije" (številka: 3, 2004)
    Praktična uporaba koncepta socialnopedagoškega diagnosticiranja in programiranja pri delu z romsko deklico (številka: 3, 2004)
    Socialnopedagoško diagnosticiranje v predšolskem obdobju (številka: 3, 2004)
    Razumevanje socialnopedagoške diagnostike in njenih uporabnikov v šolskem prostoru z vidika šolskega svetovalnega dela (številka: 3, 2004)
    Socialnopedagoška diagnostika v vrtcu (številka: 3, 2004)
    "Vsi v šoli me imajo za piflarja" (številka: 4, 2004)
    Koncept socialnega kapitala v socialni pedagogiki (številka: 4, 2004)
    Preprodajanje kanabisa (številka: 4, 2004)
    Raziskovanje skupnosti v Sloveniji (številka: 4, 2004)
    Investicijski kapital vzgojitelja? Odnos! (številka: 4, 2004)
  9. 2005
     26

    številka: 1 (2005)
    številka: 2 (2005)
    številka: 3 (2005)
    številka: 4 (2005)
    Supervizija v akciji (številka: 1, 2005)
    Vloga supervizanta v supervizijskem procesu (številka: 1, 2005)
    Je spol v superviziji res tako pomemben? (številka: 1, 2005)
    Supervizija in prostovoljno delo (številka: 1, 2005)
    Kognitivna pustolovščina (številka: 1, 2005)
    Primerjalna analiza supervizije, moderacije in debriefinga kot suportivnih metod pri strokovnem delu (številka: 1, 2005)
    Spolno (ne)nadlegovanje na delovnem mestu (številka: 2, 2005)
    Prepoznavanje lastnih motivov za odločitev za poklic pomoči (številka: 2, 2005)
    Viktimizacija subjekta (številka: 2, 2005)
    Drugačnost skozi prizmo socialnopedagoške prakse (številka: 2, 2005)
    Zmanjševanje škode na področju drog (številka: 2, 2005)
    Kralji ulice (številka: 3, 2005)
    Gledališko ustvarjanje kot socialno integrativno delo z mladimi (številka: 3, 2005)
    Ranljivost mladih pri soočanju z brezposelnostjo (številka: 3, 2005)
    Navijaštvo in ženske (številka: 3, 2005)
    Svet kot vprašanje ali Kako je z vzgojo za toleranco? (številka: 4, 2005)
    Individualizacija tranzicije mladih v zaposlitev ter ambivalentnost med participacijo in aktivacijo v Evropi (številka: 4, 2005)
    Napake socialne politike (številka: 4, 2005)
    Obravnava otrok in mladostnikov z vedenjskimi motnjami na centru za socialno delo (številka: 4, 2005)
    Stres pri strokovnih delavcih v vzgojnoizobraževalnih in prevzgojnih zavodih (številka: 4, 2005)
    Socialna pedagogika v službi razvoja tretjega sveta (številka: 4, 2005)
    Program PUM - Projektno učenje za mlade (številka: 4, 2005)
  10. 2006
     28

    številka: 1 (2006)
    številka: 2 (2006)
    številka: 3 (2006)
    številka: 4 (2006)
    Delo socialnega pedagoga z mladimi po travmatski poškodbi možganov (številka: 1, 2006)
    Ob izpovedih obsojenk z izkušnjo zasvojenosti z nedovoljenimi drogami (številka: 1, 2006)
    Vzgojni ukrep nadzorstvo organa socialnega varstva 40 let kasneje (številka: 1, 2006)
    Kritično o "ženskah, drogah in zaporu" (številka: 1, 2006)
    Pedagoški vidiki vključevanja romskih otrok iz naselja Deponija v izobraževalni sistem (številka: 1, 2006)
    Popotnice skozi mračne pokrajine - poporodne stiske v vsakdanjem življenju mladih mater (številka: 2, 2006)
    Usposabljanje prostovoljcev in prostovoljno svetovalno delo v zaporu (številka: 2, 2006)
    Neskrit (številka: 2, 2006)
    Socialna pedagogika v kontekstu edukacijskih politik in koncepta socialnega kapitala (številka: 2, 2006)
    Vloga in pomen dvojezičnosti druge generacije priseljenih v Slovenijo (številka: 2, 2006)
    Učitelji o Romih v slovenski osnovni šoli (številka: 2, 2006)
    Hiperprotektivnost v institucionalni vzgoji (številka: 2, 2006)
    Pomoč ali premoč (številka: 3, 2006)
    Nevarna lepota vrtov modernih normativnih diskurzov (številka: 3, 2006)
    Tvegana uporaba nedovoljenih drog v slovenskih priporih (številka: 3, 2006)
    Konstruktivizem v šoli kot podlaga učenja nenasilnih vzorcev vedenja (številka: 3, 2006)
    Zapor (številka: 3, 2006)
    Samoaktualizacija v humanistično usmerjeni teoriji Carla Rogersa (številka: 4, 2006)
    Revolucija spolnih vlog - ženske brez otrok (številka: 4, 2006)
    Kljub težki preteklosti graditi pozitivno prihodnost, ali Kaj se je dogajalo na mednarodnem kongresu FICE - Sarajevo 2006 (številka: 4, 2006)
    Generativnost (številka: 4, 2006)
    Povezanost nekaterih mer generativnosti s poklicnim delovanjem žensk (številka: 4, 2006)
    Koncept spreminjanja skozi paradigmo vseživljenjskega razvoja (številka: 4, 2006)
    Kritična samorefleksija - temelj profesionalnega razvoja in rasti (številka: 4, 2006)
  11. 2007
     30

    številka: 1 (2007)
    številka: 2 (2007)
    številka: 3 (2007)
    številka: 4 (2007)
    Prispevek družboslovne vednosti k upravičevanju normativnega reda (številka: 1, 2007)
    Primerjava socialnih interakcij in komunikacijskih praks mladostnikov v virtualnem in realnem okolju (številka: 1, 2007)
    Supervizija za pedagoge v slovenskih kazenskih ustanovah (številka: 1, 2007)
    Definiranje brezdomstva in merjenje njegovega obsega (številka: 1, 2007)
    Šola, ko so jo ustanovili študentje (številka: 1, 2007)
    Mavrična zveza - projekt medkulturnega učenja in vzgoje (številka: 1, 2007)
    Družinam, da bi odkrile moč za spreminjanje in rast (številka: 2, 2007)
    Bolečina in izziv ločitvenega procesa (številka: 2, 2007)
    Pojmovanja "normalnosti" procesov v družini (številka: 2, 2007)
    Matej Sande, Bojan Dekleva, Alenka Kobolt, Špela Razpotnik in Darja Zorc-Maver (uredniki): Socialna pedagogika: izbrani koncepti stroke, (Pedagoška fakulteta, Ljubljana 2006) (številka: 2, 2007)
    Starši in mladostniki o odnosu do tveganih oblik vedenja in načinov discipliniranja (številka: 2, 2007)
    Rojstvo - izziv partnerskega odnosa (številka: 2, 2007)
    Temna stran družinskega življenja v doživljanju otrok in mladostnikov (številka: 2, 2007)
    Vpliv prizadetosti ali hude bolezni otroka na partnerski odnos njegovih staršev (številka: 2, 2007)
    Socialna organizacija normalnosti - spoznavnoteoretski poskus (številka: 3, 2007)
    Vpliv mladostnikovega samovrednotenja na iskanje socialnih stikov prek spleta (številka: 3, 2007)
    Reprezentacije materinstva v ženskih revijah (številka: 3, 2007)
    (Ne)ustreznost kriterijev za opredeljevanje otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami (številka: 3, 2007)
    Potrebe svojcev oseb s težavami v duševnem zdravju (številka: 3, 2007)
    Prosti čas mladih v 21. stoletju (številka: 4, 2007)
    Ko se oče skrije ... in zakaj bi moral (p)ostati viden (številka: 4, 2007)
    Usodne življenjske odločitve (številka: 4, 2007)
    Ocenjevanje organizacijske klime (številka: 4, 2007)
    Evalvacija učinkov akcijskega raziskovanja učiteljev v projektu Kako postati učeča se šola (številka: 4, 2007)
    Etiologija, dinamika in posledice nasilja v družini (številka: 4, 2007)
    Soočanje družine z drugačnostjo otroka (številka: 4, 2007)
  12. 2008
     24

    številka: 2 (2008)
    številka: 3 (2008)
    številka: 4 (2008)
    številka: 5 (2008)
    O odnosu med terapijo, pedagogiko in socialnim delom (številka: 2, 2008)
    Kako ravnati z otroško seksualnostjo v vrtcu? (številka: 2, 2008)
    Likovna terapija v projektnem učenju mlajših odraslih (številka: 2, 2008)
    Socialni odnosi v starosti (številka: 2, 2008)
    Socialnopedagoško delo v informativno svetovalnem središču za mlade (številka: 2, 2008)
    Radikalna pedagogika (številka: 3, 2008)
    (Ne)zadovoljstvo deklet s telesnim videzom in dietno vedenje (številka: 3, 2008)
    Čustvo ljubosumja v luči emocionalne in seksualne (ne)zvestobe (številka: 3, 2008)
    Pravljica kot socialnopedagoška intervencija (številka: 3, 2008)
    Poročanja o kaznivih dejanjih zoper spolno integriteto otrok in mladostnikov v slovenskem tisku (številka: 4, 2008)
    Mladinsko delo na lokalni ravni (številka: 4, 2008)
    Vključevanje elementov supervizije v vodenje prostovoljcev (številka: 4, 2008)
    Nastanjevanje brezdomnih - norveška politika in praksa (številka: 4, 2008)
    Samoučinkovitost - ključni faktor vpliva na vedenje na delovnem mestu (številka: 4, 2008)
    Predstava o sebi pri otrocih in mladostnikih z motnjami vedenja v procesu ocenjevanja potreb in pripravi obravnave (številka: 4, 2008)
    Biographical research of youth unemployment (številka: 5, 2008)
    Youth about facing problems in the transition to employment (številka: 5, 2008)
    The use of amphetamine type stimulants and the normalization of recreational drug use among people who attend electronic music events (številka: 5, 2008)
    Researching the identity development of individuals within the family system (številka: 5, 2008)
    What can be learned from the biographies of the Ljubljana homeless people for policy formation in the field of homelessness (številka: 5, 2008)
  13. 2009
     15

  14. 2010
     25

    številka: 1 (2010)
    številka: 2 (2010)
    številka: 3 (2010)
    številka: 4 (2010)
    Doživljanje supervizijskega procesa pri (bodočih) strokovnjakih v poklicih pomoči (številka: 1, 2010)
    Usmerjeni skupinski intervju v pedagoškem raziskovanju (številka: 1, 2010)
    Ples naših sanj - projekt z učenkami plesnega oddelka glasbene šole (številka: 1, 2010)
    Intersekcionalni pristop v preventivnih programih preprečevanja medvrstniškega nasilja (številka: 1, 2010)
    Evalvacija prvega leta delovanja programa nastanitvene podpore v društvu Kralji ulice (številka: 1, 2010)
    Upravljanje migracij (številka: 2, 2010)
    Romi, socialni kapital ter dileme glede nameščanja romskih otrok v vzgojne zavode (številka: 2, 2010)
    Opredeljevanje pomoči učencem Romom (številka: 2, 2010)
    Izzivi multi-/interkulturnosti v šolskem prostoru (številka: 2, 2010)
    Interkulturno komuniciranje v šolskem prostoru (številka: 2, 2010)
    Kako poučevati študente pedagoških fakultet o interkulturalizmu? (številka: 2, 2010)
    Interkulturna in multikulturna pedagogika (številka: 2, 2010)
    Mladinska stanovanja - pogled nanje skozi oči mladostnikov in vzgojiteljev (številka: 3, 2010)
    Značilnosti študentov razrednega pouka in socialne pedagogike (številka: 3, 2010)
    Sodelovanje in soustvarjanje (številka: 3, 2010)
    Zasebni in javni vrtci (številka: 3, 2010)
    Konfrontiranje v superviziji (številka: 3, 2010)
    Izkušnje socialne v-/izključenosti mladih v položaju dolgotrajne brezposelnosti (številka: 4, 2010)
    Mladinsko prestopništvo v Sloveniji v mednarodni primerjavi (številka: 4, 2010)
    Mladi in zdravi, zakaj ne gredo delat?! (številka: 4, 2010)
    Zadovoljstvo z življenjem v odraslosti in z njim povezanimi dejavniki (številka: 4, 2010)
  15. 2011
     24

    številka: 1 (2011)
    številka: 2 (2011)
    številka: 3 (2011)
    številka: 4 (2011)
    Osebnost in samospoštovanje kot dejavnika učne uspešnosti študentov (številka: 1, 2011)
    Vloga supervizorja v superviziji (številka: 1, 2011)
    Učna klima ter njena povezanost s samopodobo dijakov Gimnazije Kranj (številka: 1, 2011)
    Besede lahko bolijo bolj kot pesti (številka: 1, 2011)
    Prisotnost homofobije med študentkami in študenti Univerze v Ljubljani (številka: 1, 2011)
    Moteče vedenje (številka: 2, 2011)
    Člani komisij o dosedanjem usmerjanju otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami (številka: 2, 2011)
    Razumevanje in odzivanje na problematiko otrok s težavami v socialni integraciji (številka: 2, 2011)
    Alenka Kobolt (ur.): Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi, (Pedagoška fakulteta, Ljubljana, 2010) (številka: 2, 2011)
    Družbeni kontekst kategorije "čustvene in vedenjske motnje" (številka: 2, 2011)
    Razumevanje in odzivanje na čustvene in vedenjske težave (številka: 2, 2011)
    "Pri 28 sem stari džanki in stari robijaš" (številka: 3, 2011)
    Osebnostne lastnosti in vrstni red rojstva (številka: 3, 2011)
    Socialni pedagog in rejništvo (številka: 3, 2011)
    Doživljanje različnih vlog v situacijah vrstniškega nasilja (številka: 3, 2011)
    Ocenjevanje obsega brezdomstva v Sloveniji (številka: 4, 2011)
    Doživljanje institucionalnega nasilja z vidika otrok in mladostnikov, nameščenih v vzgojni zavod (številka: 4, 2011)
    Analiza življenjskega sveta (številka: 4, 2011)
    Vsepovsod, a hkrati nikjer (številka: 4, 2011)
    Evalvacija zdravljenja v primerih zasvojenosti z igrami na srečo v Sloveniji (številka: 4, 2011)
  16. 2012
     22

    številka: 1 (2012)
    številka: 2 (2012)
    številka: 3 (2012)
    številka: 4 (2012)
    Stres, izgorelost in mobing na delovnem mestu (številka: 1, 2012)
    Izpostavljenost psihičnemu nasilju v družini in pripravljenost na ukrepanje med dijaki in dijakinjami slovenskih srednjih šol (številka: 1, 2012)
    Zadovoljstvo stanovalcev v javnih in zasebnih domovih na podlagi modela zadovoljstva (številka: 1, 2012)
    V iskanju objektivnosti v socialnopedagoškem raziskovanju (številka: 1, 2012)
    Sovražni govor v luči tolerance (številka: 2, 2012)
    Koncept normalizacije skozi razliko med potrebo in željo (številka: 2, 2012)
    Evalvacija programa nastanitvene podpore društva Kralji ulice po prvih štirih letih delovanja (številka: 2, 2012)
    Prekerno delo - nova prevladujoča oblika dela na trgu dela (številka: 2, 2012)
    Vloga svetovalnega delavca pri prepoznavanju motenj hranjenja in preventivnem delovanju (številka: 3, 2012)
    Dinamika in funkcioniranje družine kot dejavnika tveganja za razvoj odvisnosti od psihoaktivnih snovi (številka: 3, 2012)
    Problematika šolanja romskih učencev - strokovna priporočila in izkušnje učiteljic (številka: 3, 2012)
    Mobing med zaposlenimi v poklicih pomoči (številka: 3, 2012)
    Problematika politike vzgoje po družinskem modelu v zunajdružinski institucionalni vzgoji v Sloveniji (številka: 4, 2012)
    Patološki narcizem in starševstvo (številka: 4, 2012)
    Vpliv družine na mladostnikovo identiteto (številka: 4, 2012)
    Nove dimenzije očetovstva (številka: 4, 2012)
    Socialnopedagoško sodelovanje z družinami z več problemi (številka: 4, 2012)
    Vstopanje šole v sodelovalen odnos s starši (številka: 4, 2012)
  17. 2013
     14

  18. 2014
     17

  19. 2015
     9

  20. 2016
     18

  21. 2017
     18

  22. 2018
     16

  23. 2019
     16

  24. 2020
     16

  25. 2021
     11

  26. 2022
     8