Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
domov
poizvedba
URN:NBN:SI:spr-AQYHBVBG
Zapri
Zapri
Socialna pedagogika
Dostop do celotnega besedila:
od 1997, letnik 1, številka 1 do 2022, letnik 26, številka 1/2
Izvoz v EndNote (RIS format)
Jezik
slovenski
Vir
Socialna pedagogika (Ljubljana)
Leto
1997-
Vsebina
Socialna pedagogika
Založnik
Združenje za socialno pedagogiko
Izvor
Narodna in univerzitetna knjižnica
(1997-2001)
Združenje za socialno pedagogiko
(2002-)
Opombe
Socialna pedagogika
od leta 1997 objavlja znanstvene in strokovne članke povezane s socialno pedagogiko in drugimi znanostmi kot so npr. psihologija, sociologija, pedagogika. Revijo, trikrat letno, izdaja
Združenje za socialno pedagogiko.
URN
URN:NBN:SI:spr-AQYHBVBG
COBISS ID
296151552
67365376
Objavljeno
10.12.2013
Metapodatki
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
Prev
Next
1997
32
številka: 1 (1997)
številka: 2 (1997)
številka: 3 (1997)
številka: 4 (1997)
Socialna pedagogika (številka: 1, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 1, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 1, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 1, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 1, 1997)
Vloga družine v oblikovanju in razvoju identitete (številka: 2, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 2, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 2, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 2, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 2, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 3, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 3, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 3, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 3, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 3, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 3, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 3, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1997)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1997)
1998
28
številka: 1 (1998)
številka: 2 (1998)
številka: 3 (1998)
številka: 4 (1998)
Socialna pedagogika (številka: 1, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 1, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 1, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 1, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 1, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 1, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 1, 1998)
O položaju in statusu socialnih pedagogov - vzgojiteljev v zavodih - v evropskih deželah (številka: 1, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 2, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 2, 1998)
Kriminološka obilježja i tijek zavodskog tretmana maloljetnih delinkvenata s obzirom na njihov spol (številka: 2, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 2, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 2, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 2, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 3, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 3, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 3, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 3, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1998)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1998)
1999
28
številka: 1 (1999)
številka: 2 (1999)
številka: 3 (1999)
številka: 4 (1999)
Socialna pedagogika (številka: 1, 1999)
Načrtovanje individualne pomoči kot participativni postopek na področju pomoči mladim (številka: 1, 1999)
Socialna pedagogika (številka: 1, 1999)
Socialna pedagogika (številka: 1, 1999)
Socialna pedagogika (številka: 1, 1999)
Socialna pedagogika (številka: 2, 1999)
Socialna pedagogika (številka: 2, 1999)
Socialna pedagogika (številka: 2, 1999)
Socialna pedagogika (številka: 2, 1999)
Socialna pedagogika (številka: 2, 1999)
Socialna pedagogika (številka: 2, 1999)
Socialna pedagogika (številka: 3, 1999)
Socialna pedagogika (številka: 3, 1999)
Socialna pedagogika (številka: 3, 1999)
Socialna pedagogika (številka: 3, 1999)
Socialna pedagogika (številka: 3, 1999)
Socialna pedagogika (številka: 3, 1999)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1999)
Rekonstruktivna hermenevtična analiza biografij v socialnopedagoškem delu (številka: 4, 1999)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1999)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1999)
Socialna pedagogika (številka: 4, 1999)
Socialnopedagoška hermenevtična diagnostika ter načrtovanje vzgojne pomoči (številka: 4, 1999)
Socialnopedagoška diagnoza in načrtovanje tretmana (številka: 4, 1999)
2000
32
številka: 1 (2000)
številka: 2 (2000)
številka: 3 (2000)
številka: 4 (2000)
Socialna pedagogika (številka: 1, 2000)
Razvijanje profesionalne etike v poklicih skrbi za otroke in mladostnike (številka: 1, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 1, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 1, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 1, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 1, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 1, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 2, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 2, 2000)
Pregled nekaterih fenomenoloških klasifikacij motenj vedenja in osebnosti otrok in mladostnikov (številka: 2, 2000)
Integrativna terapija v delu s hiperaktivnimi otroki (številka: 2, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 2, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 2, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 2, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 3, 2000)
Kraljestvo guruja: parabola supervizije (številka: 3, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 3, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 3, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 3, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 3, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 3, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 3, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 3, 2000)
Begunci - vir kriminalitete ali vir strahu pred kriminaliteto? (številka: 4, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 4, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 4, 2000)
Koncept celostnih, prožnih socialnopedagoških pomoči (številka: 4, 2000)
Socialna pedagogika (številka: 4, 2000)
2001
27
številka: 1 (2001)
številka: 2 (2001)
številka: 3 (2001)
številka: 4 (2001)
Socialna pedagogika (številka: 1, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 1, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 1, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 1, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 1, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 2, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 2, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 2, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 2, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 2, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 3, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 3, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 3, 2001)
Intervju z Anne Frommann (številka: 3, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 3, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 3, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 3, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 3, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 4, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 4, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 4, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 4, 2001)
Socialna pedagogika (številka: 4, 2001)
2002
20
Zgodovinski, kulturni in družbeni vidiki vključevanja romskih otrok v slovenske vrtce (številka: 1, 2002)
Pravljica kot socialnopedagoška intervencija (številka: 1, 2002)
Razrednik na stičišču različnih vlog (številka: 1, 2002)
Invalidna vzgoja invalidnih otrok (številka: 1, 2002)
Dejavniki učinkovite komunikacije in komunikacijski zakoni (številka: 1, 2002)
Vrstniški projekt - spodbujanje vrstniške pomoči (številka: 1, 2002)
Ustvarjanje identitete po vzornikih in prostočasne dejavnosti - avtomobilski dirkači, fantje delavskega razreda v Helsinkih (številka: 2, 2002)
Etnične razlike v mladoletniškem prestopništvu: vloga norm moškosti, ki legitimirajo nasilje (številka: 2, 2002)
Družbena konstrukcija emocionalnega ozadja nasilnega vedenja (številka: 2, 2002)
Nasilje vzgoje brez pouka (številka: 2, 2002)
Moram? Smem? Naj? Skrb za hrano (številka: 3, 2002)
Spremembe odraščanja v sodobnih družbah tveganj (številka: 3, 2002)
O telesni samopodobi mladih (številka: 3, 2002)
Družina kot projekt: družinske usmeritve mladih v Sloveniji (številka: 3, 2002)
Mladi in prostori političnosti (številka: 3, 2002)
Socialni pedagog - poklicni govorec (številka: 4, 2002)
O timskem delu v stanovanjski skupini (ali o vsebinskem prispevku prenove k delu vzgojiteljev) (številka: 4, 2002)
Mladostnik/ca v družini in medsebojno doživljanje družinskih članov (številka: 4, 2002)
Nasilje v stripih štirih generacij (številka: 4, 2002)
Specifične komunikacijske tehnike v svetovalno-terapevtski praksi (številka: 4, 2002)
2003
20
Etika v superviziji (številka: 1, 2003)
Oblikovanje profesionalne identitete v procesu supervizije (številka: 1, 2003)
Teoretski in metodološki problemi procesa v superviziji (številka: 1, 2003)
Atributivna analiza v superviziji (številka: 1, 2003)
Evalvacija razvojno-edukativnega modela skupinske supervizije med pedagoškimi delavci (številka: 1, 2003)
Projekt HASI - mednarodne supervizijske delavnice (številka: 1, 2003)
Smernice za delovanje v skupnosti in s skupnostjo (številka: 2, 2003)
Odpori in ovire v procesu supervizije (številka: 2, 2003)
Blagovna znamka kulta in kult blagovne znamke (številka: 2, 2003)
Razlike v doživljanju družinskih interakcij med posameznimi člani družine mladostnic (številka: 2, 2003)
Iskanje svojega mesta (številka: 2, 2003)
Vzgojni in preventivni programi socialnega učenja med vrstniki v osnovni šoli (številka: 2, 2003)
Ekološka perspektiva v razvoju (številka: 3, 2003)
Paradigma vzeživljenjskega razvoja in spoprijemanje s spremembami (številka: 3, 2003)
Teorija motivacije Abrahama Maslowa v humanistični psihologiji (številka: 3, 2003)
Življenje in delo Carla Gustava Junga (številka: 3, 2003)
Ulica - izhodišče vzgojnih procesov (številka: 4, 2003)
Droge in kriminal (številka: 4, 2003)
Kondenzacijska jedra - osnova za grajenje skupnosti (številka: 4, 2003)
Priseljenka med tradicionalnim patriarhatom in neoliberalnim kapitalizmom (številka: 4, 2003)
2004
27
številka: 1 (2004)
številka: 2 (2004)
številka: 3 (2004)
številka: 4 (2004)
Preprodajanje drog na srednjih in nižjih ravneh distribucije - sociološki vidik (številka: 1, 2004)
Socialne veščine - orodje za večjo socialno uspešnost (številka: 1, 2004)
Socialni marketing - dejavnik družbenih sprememb (številka: 1, 2004)
Vpliv načrtovanega vzgojno-izobraževalnega programa v šoli v naravi na medosebne spretnosti (številka: 1, 2004)
Začasni umik iz formalnega sistema izobraževanja - odklon od "pričakovanega in začrtanega" ali druga priložnost? (številka: 1, 2004)
Telo, gibanje in razvoj mišljenja (številka: 2, 2004)
Razvojna teorija Leva Semjonoviča Vigotskega (številka: 2, 2004)
Bandurin koncept zaznane samoučinkovitosti kot pomemben dejavnik posameznikovega delovanja (številka: 2, 2004)
Jaz še vem kdo sem in od kod prihajam (številka: 2, 2004)
Večperspektivni diagnostični model (številka: 3, 2004)
Socialnopedagoška diagnostika (številka: 3, 2004)
Na profesionalno pot neobremenjeni s prtljago (številka: 3, 2004)
V ogledalu socialne pedagogike (številka: 3, 2004)
Doma vse poznam, več je takih "moje kategorije" (številka: 3, 2004)
Praktična uporaba koncepta socialnopedagoškega diagnosticiranja in programiranja pri delu z romsko deklico (številka: 3, 2004)
Socialnopedagoško diagnosticiranje v predšolskem obdobju (številka: 3, 2004)
Razumevanje socialnopedagoške diagnostike in njenih uporabnikov v šolskem prostoru z vidika šolskega svetovalnega dela (številka: 3, 2004)
Socialnopedagoška diagnostika v vrtcu (številka: 3, 2004)
"Vsi v šoli me imajo za piflarja" (številka: 4, 2004)
Koncept socialnega kapitala v socialni pedagogiki (številka: 4, 2004)
Preprodajanje kanabisa (številka: 4, 2004)
Raziskovanje skupnosti v Sloveniji (številka: 4, 2004)
Investicijski kapital vzgojitelja? Odnos! (številka: 4, 2004)
2005
26
številka: 1 (2005)
številka: 2 (2005)
številka: 3 (2005)
številka: 4 (2005)
Supervizija v akciji (številka: 1, 2005)
Vloga supervizanta v supervizijskem procesu (številka: 1, 2005)
Je spol v superviziji res tako pomemben? (številka: 1, 2005)
Supervizija in prostovoljno delo (številka: 1, 2005)
Kognitivna pustolovščina (številka: 1, 2005)
Primerjalna analiza supervizije, moderacije in debriefinga kot suportivnih metod pri strokovnem delu (številka: 1, 2005)
Spolno (ne)nadlegovanje na delovnem mestu (številka: 2, 2005)
Prepoznavanje lastnih motivov za odločitev za poklic pomoči (številka: 2, 2005)
Viktimizacija subjekta (številka: 2, 2005)
Drugačnost skozi prizmo socialnopedagoške prakse (številka: 2, 2005)
Zmanjševanje škode na področju drog (številka: 2, 2005)
Kralji ulice (številka: 3, 2005)
Gledališko ustvarjanje kot socialno integrativno delo z mladimi (številka: 3, 2005)
Ranljivost mladih pri soočanju z brezposelnostjo (številka: 3, 2005)
Navijaštvo in ženske (številka: 3, 2005)
Svet kot vprašanje ali Kako je z vzgojo za toleranco? (številka: 4, 2005)
Individualizacija tranzicije mladih v zaposlitev ter ambivalentnost med participacijo in aktivacijo v Evropi (številka: 4, 2005)
Napake socialne politike (številka: 4, 2005)
Obravnava otrok in mladostnikov z vedenjskimi motnjami na centru za socialno delo (številka: 4, 2005)
Stres pri strokovnih delavcih v vzgojnoizobraževalnih in prevzgojnih zavodih (številka: 4, 2005)
Socialna pedagogika v službi razvoja tretjega sveta (številka: 4, 2005)
Program PUM - Projektno učenje za mlade (številka: 4, 2005)
2006
28
številka: 1 (2006)
številka: 2 (2006)
številka: 3 (2006)
številka: 4 (2006)
Delo socialnega pedagoga z mladimi po travmatski poškodbi možganov (številka: 1, 2006)
Ob izpovedih obsojenk z izkušnjo zasvojenosti z nedovoljenimi drogami (številka: 1, 2006)
Vzgojni ukrep nadzorstvo organa socialnega varstva 40 let kasneje (številka: 1, 2006)
Kritično o "ženskah, drogah in zaporu" (številka: 1, 2006)
Pedagoški vidiki vključevanja romskih otrok iz naselja Deponija v izobraževalni sistem (številka: 1, 2006)
Popotnice skozi mračne pokrajine - poporodne stiske v vsakdanjem življenju mladih mater (številka: 2, 2006)
Usposabljanje prostovoljcev in prostovoljno svetovalno delo v zaporu (številka: 2, 2006)
Neskrit (številka: 2, 2006)
Socialna pedagogika v kontekstu edukacijskih politik in koncepta socialnega kapitala (številka: 2, 2006)
Vloga in pomen dvojezičnosti druge generacije priseljenih v Slovenijo (številka: 2, 2006)
Učitelji o Romih v slovenski osnovni šoli (številka: 2, 2006)
Hiperprotektivnost v institucionalni vzgoji (številka: 2, 2006)
Pomoč ali premoč (številka: 3, 2006)
Nevarna lepota vrtov modernih normativnih diskurzov (številka: 3, 2006)
Tvegana uporaba nedovoljenih drog v slovenskih priporih (številka: 3, 2006)
Konstruktivizem v šoli kot podlaga učenja nenasilnih vzorcev vedenja (številka: 3, 2006)
Zapor (številka: 3, 2006)
Samoaktualizacija v humanistično usmerjeni teoriji Carla Rogersa (številka: 4, 2006)
Revolucija spolnih vlog - ženske brez otrok (številka: 4, 2006)
Kljub težki preteklosti graditi pozitivno prihodnost, ali Kaj se je dogajalo na mednarodnem kongresu FICE - Sarajevo 2006 (številka: 4, 2006)
Generativnost (številka: 4, 2006)
Povezanost nekaterih mer generativnosti s poklicnim delovanjem žensk (številka: 4, 2006)
Koncept spreminjanja skozi paradigmo vseživljenjskega razvoja (številka: 4, 2006)
Kritična samorefleksija - temelj profesionalnega razvoja in rasti (številka: 4, 2006)
2007
30
številka: 1 (2007)
številka: 2 (2007)
številka: 3 (2007)
številka: 4 (2007)
Prispevek družboslovne vednosti k upravičevanju normativnega reda (številka: 1, 2007)
Primerjava socialnih interakcij in komunikacijskih praks mladostnikov v virtualnem in realnem okolju (številka: 1, 2007)
Supervizija za pedagoge v slovenskih kazenskih ustanovah (številka: 1, 2007)
Definiranje brezdomstva in merjenje njegovega obsega (številka: 1, 2007)
Šola, ko so jo ustanovili študentje (številka: 1, 2007)
Mavrična zveza - projekt medkulturnega učenja in vzgoje (številka: 1, 2007)
Družinam, da bi odkrile moč za spreminjanje in rast (številka: 2, 2007)
Bolečina in izziv ločitvenega procesa (številka: 2, 2007)
Pojmovanja "normalnosti" procesov v družini (številka: 2, 2007)
Matej Sande, Bojan Dekleva, Alenka Kobolt, Špela Razpotnik in Darja Zorc-Maver (uredniki): Socialna pedagogika: izbrani koncepti stroke, (Pedagoška fakulteta, Ljubljana 2006) (številka: 2, 2007)
Starši in mladostniki o odnosu do tveganih oblik vedenja in načinov discipliniranja (številka: 2, 2007)
Rojstvo - izziv partnerskega odnosa (številka: 2, 2007)
Temna stran družinskega življenja v doživljanju otrok in mladostnikov (številka: 2, 2007)
Vpliv prizadetosti ali hude bolezni otroka na partnerski odnos njegovih staršev (številka: 2, 2007)
Socialna organizacija normalnosti - spoznavnoteoretski poskus (številka: 3, 2007)
Vpliv mladostnikovega samovrednotenja na iskanje socialnih stikov prek spleta (številka: 3, 2007)
Reprezentacije materinstva v ženskih revijah (številka: 3, 2007)
(Ne)ustreznost kriterijev za opredeljevanje otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami (številka: 3, 2007)
Potrebe svojcev oseb s težavami v duševnem zdravju (številka: 3, 2007)
Prosti čas mladih v 21. stoletju (številka: 4, 2007)
Ko se oče skrije ... in zakaj bi moral (p)ostati viden (številka: 4, 2007)
Usodne življenjske odločitve (številka: 4, 2007)
Ocenjevanje organizacijske klime (številka: 4, 2007)
Evalvacija učinkov akcijskega raziskovanja učiteljev v projektu Kako postati učeča se šola (številka: 4, 2007)
Etiologija, dinamika in posledice nasilja v družini (številka: 4, 2007)
Soočanje družine z drugačnostjo otroka (številka: 4, 2007)
2008
24
številka: 2 (2008)
številka: 3 (2008)
številka: 4 (2008)
številka: 5 (2008)
O odnosu med terapijo, pedagogiko in socialnim delom (številka: 2, 2008)
Kako ravnati z otroško seksualnostjo v vrtcu? (številka: 2, 2008)
Likovna terapija v projektnem učenju mlajših odraslih (številka: 2, 2008)
Socialni odnosi v starosti (številka: 2, 2008)
Socialnopedagoško delo v informativno svetovalnem središču za mlade (številka: 2, 2008)
Radikalna pedagogika (številka: 3, 2008)
(Ne)zadovoljstvo deklet s telesnim videzom in dietno vedenje (številka: 3, 2008)
Čustvo ljubosumja v luči emocionalne in seksualne (ne)zvestobe (številka: 3, 2008)
Pravljica kot socialnopedagoška intervencija (številka: 3, 2008)
Poročanja o kaznivih dejanjih zoper spolno integriteto otrok in mladostnikov v slovenskem tisku (številka: 4, 2008)
Mladinsko delo na lokalni ravni (številka: 4, 2008)
Vključevanje elementov supervizije v vodenje prostovoljcev (številka: 4, 2008)
Nastanjevanje brezdomnih - norveška politika in praksa (številka: 4, 2008)
Samoučinkovitost - ključni faktor vpliva na vedenje na delovnem mestu (številka: 4, 2008)
Predstava o sebi pri otrocih in mladostnikih z motnjami vedenja v procesu ocenjevanja potreb in pripravi obravnave (številka: 4, 2008)
Biographical research of youth unemployment (številka: 5, 2008)
Youth about facing problems in the transition to employment (številka: 5, 2008)
The use of amphetamine type stimulants and the normalization of recreational drug use among people who attend electronic music events (številka: 5, 2008)
Researching the identity development of individuals within the family system (številka: 5, 2008)
What can be learned from the biographies of the Ljubljana homeless people for policy formation in the field of homelessness (številka: 5, 2008)
2009
15
številka: 1 (2009)
številka: 2 (2009)
Podporna vloga supervizije (številka: 1, 2009)
Vloga staršev pri osamosvajanju mladostnika (številka: 1, 2009)
Razvoj ravnotežja med avtonomijo in povezanostjo (številka: 1, 2009)
Vzdevki učiteljev kot oblika verbalnega nasilja učencev nad učitelji z vidika izsledkov empirične raziskave (številka: 1, 2009)
Homelessness and the accessibility of the health care system (številka: 2, 2009)
Social pedagogues - from knowledge to faith in change (številka: 2, 2009)
The use of alcohol among secondary school students on graduation tours (številka: 2, 2009)
Behavioural and emotional disorders of children and adolescents in Slovenian juvenile educational institutions (številka: 2, 2009)
Changes in the behaviour of school-aged children (številka: 2, 2009)
Razvojnopsihološki pomen iger v srednjem in poznem otroštvu (številka: 4, 2009)
Soočanje z agresivnim vedenjem otrok in mladostnikov po modelu LSCI (številka: 4, 2009)
Skupina kot prostor socialnega učenja (številka: 4, 2009)
Pomen interaktivnih igralnih dejavnosti za trening socialnih veščin (številka: 4, 2009)
2010
25
številka: 1 (2010)
številka: 2 (2010)
številka: 3 (2010)
številka: 4 (2010)
Doživljanje supervizijskega procesa pri (bodočih) strokovnjakih v poklicih pomoči (številka: 1, 2010)
Usmerjeni skupinski intervju v pedagoškem raziskovanju (številka: 1, 2010)
Ples naših sanj - projekt z učenkami plesnega oddelka glasbene šole (številka: 1, 2010)
Intersekcionalni pristop v preventivnih programih preprečevanja medvrstniškega nasilja (številka: 1, 2010)
Evalvacija prvega leta delovanja programa nastanitvene podpore v društvu Kralji ulice (številka: 1, 2010)
Upravljanje migracij (številka: 2, 2010)
Romi, socialni kapital ter dileme glede nameščanja romskih otrok v vzgojne zavode (številka: 2, 2010)
Opredeljevanje pomoči učencem Romom (številka: 2, 2010)
Izzivi multi-/interkulturnosti v šolskem prostoru (številka: 2, 2010)
Interkulturno komuniciranje v šolskem prostoru (številka: 2, 2010)
Kako poučevati študente pedagoških fakultet o interkulturalizmu? (številka: 2, 2010)
Interkulturna in multikulturna pedagogika (številka: 2, 2010)
Mladinska stanovanja - pogled nanje skozi oči mladostnikov in vzgojiteljev (številka: 3, 2010)
Značilnosti študentov razrednega pouka in socialne pedagogike (številka: 3, 2010)
Sodelovanje in soustvarjanje (številka: 3, 2010)
Zasebni in javni vrtci (številka: 3, 2010)
Konfrontiranje v superviziji (številka: 3, 2010)
Izkušnje socialne v-/izključenosti mladih v položaju dolgotrajne brezposelnosti (številka: 4, 2010)
Mladinsko prestopništvo v Sloveniji v mednarodni primerjavi (številka: 4, 2010)
Mladi in zdravi, zakaj ne gredo delat?! (številka: 4, 2010)
Zadovoljstvo z življenjem v odraslosti in z njim povezanimi dejavniki (številka: 4, 2010)
2011
24
številka: 1 (2011)
številka: 2 (2011)
številka: 3 (2011)
številka: 4 (2011)
Osebnost in samospoštovanje kot dejavnika učne uspešnosti študentov (številka: 1, 2011)
Vloga supervizorja v superviziji (številka: 1, 2011)
Učna klima ter njena povezanost s samopodobo dijakov Gimnazije Kranj (številka: 1, 2011)
Besede lahko bolijo bolj kot pesti (številka: 1, 2011)
Prisotnost homofobije med študentkami in študenti Univerze v Ljubljani (številka: 1, 2011)
Moteče vedenje (številka: 2, 2011)
Člani komisij o dosedanjem usmerjanju otrok s čustvenimi in vedenjskimi motnjami (številka: 2, 2011)
Razumevanje in odzivanje na problematiko otrok s težavami v socialni integraciji (številka: 2, 2011)
Alenka Kobolt (ur.): Izstopajoče vedenje in pedagoški odzivi, (Pedagoška fakulteta, Ljubljana, 2010) (številka: 2, 2011)
Družbeni kontekst kategorije "čustvene in vedenjske motnje" (številka: 2, 2011)
Razumevanje in odzivanje na čustvene in vedenjske težave (številka: 2, 2011)
"Pri 28 sem stari džanki in stari robijaš" (številka: 3, 2011)
Osebnostne lastnosti in vrstni red rojstva (številka: 3, 2011)
Socialni pedagog in rejništvo (številka: 3, 2011)
Doživljanje različnih vlog v situacijah vrstniškega nasilja (številka: 3, 2011)
Ocenjevanje obsega brezdomstva v Sloveniji (številka: 4, 2011)
Doživljanje institucionalnega nasilja z vidika otrok in mladostnikov, nameščenih v vzgojni zavod (številka: 4, 2011)
Analiza življenjskega sveta (številka: 4, 2011)
Vsepovsod, a hkrati nikjer (številka: 4, 2011)
Evalvacija zdravljenja v primerih zasvojenosti z igrami na srečo v Sloveniji (številka: 4, 2011)
2012
22
številka: 1 (2012)
številka: 2 (2012)
številka: 3 (2012)
številka: 4 (2012)
Stres, izgorelost in mobing na delovnem mestu (številka: 1, 2012)
Izpostavljenost psihičnemu nasilju v družini in pripravljenost na ukrepanje med dijaki in dijakinjami slovenskih srednjih šol (številka: 1, 2012)
Zadovoljstvo stanovalcev v javnih in zasebnih domovih na podlagi modela zadovoljstva (številka: 1, 2012)
V iskanju objektivnosti v socialnopedagoškem raziskovanju (številka: 1, 2012)
Sovražni govor v luči tolerance (številka: 2, 2012)
Koncept normalizacije skozi razliko med potrebo in željo (številka: 2, 2012)
Evalvacija programa nastanitvene podpore društva Kralji ulice po prvih štirih letih delovanja (številka: 2, 2012)
Prekerno delo - nova prevladujoča oblika dela na trgu dela (številka: 2, 2012)
Vloga svetovalnega delavca pri prepoznavanju motenj hranjenja in preventivnem delovanju (številka: 3, 2012)
Dinamika in funkcioniranje družine kot dejavnika tveganja za razvoj odvisnosti od psihoaktivnih snovi (številka: 3, 2012)
Problematika šolanja romskih učencev - strokovna priporočila in izkušnje učiteljic (številka: 3, 2012)
Mobing med zaposlenimi v poklicih pomoči (številka: 3, 2012)
Problematika politike vzgoje po družinskem modelu v zunajdružinski institucionalni vzgoji v Sloveniji (številka: 4, 2012)
Patološki narcizem in starševstvo (številka: 4, 2012)
Vpliv družine na mladostnikovo identiteto (številka: 4, 2012)
Nove dimenzije očetovstva (številka: 4, 2012)
Socialnopedagoško sodelovanje z družinami z več problemi (številka: 4, 2012)
Vstopanje šole v sodelovalen odnos s starši (številka: 4, 2012)
2013
14
številka: 1/2 (2013)
številka: 3/4 (2013)
Gledališče zatiranih - življenje na odru (številka: 1/2, 2013)
Vpliv glasbene industrije na odnos mladostnika do popularne glasbe (številka: 1/2, 2013)
Zasledovanje in doseganje pravičnosti v sodnem procesu in v procesu mediacije (številka: 1/2, 2013)
Tipologija slogov samostojnosti mlajših odraslih z Downovim sindromom (številka: 1/2, 2013)
Kritična diskurzivna analiza v raziskovanju družbenih manjšin (številka: 1/2, 2013)
Interkulturna pedagogika v boju proti diskriminaciji (številka: 1/2, 2013)
Dileme vzgoje za odgovornost (številka: 3/4, 2013)
Aspiracije in vključenost romskih staršev v izobraževanje svojih otrok (številka: 3/4, 2013)
Big Baba te gleda - projekt študentov 3. letnika socialne pedagogike v Zavodu za prestajanje kazni zapora Ig (številka: 3/4, 2013)
Skupinski dramski proces, usmerjen v delo z arhetipi in ciljem podpore osebam s težavami v duševnem razvoju (številka: 3/4, 2013)
"Končno svobodni?" - perspektive mladih o samostojnem življenju po odhodu iz mladinskega doma (številka: 3/4, 2013)
Ravnanje z odpori v procesu supervizije (številka: 3/4, 2013)
2014
17
številka: 1/2 (2014)
številka: 3/4 (2014)
Nastanitvena podpora v funkciji povečanja dostopnosti varnih in trajnih nastanitev za brezdomne (številka: 1/2, 2014)
Organizacijska kultura in klima v šoli (številka: 1/2, 2014)
Razvoj mladostnikove osebnosti tekom dveh let (številka: 1/2, 2014)
Krepitev samoučinkovitosti, samouravnavanja in metapatije na seminarjih socialnih veščin (številka: 1/2, 2014)
Koncept participacije v institucionalni vzgoji (številka: 1/2, 2014)
Pedagoški delavci v vzgojnih zavodih o konfliktih in mediaciji (številka: 1/2, 2014)
Zorana Medarić in Mateja Sedmak: Children´s voices: interethnic violence in the school environment (številka: 1/2, 2014)
Odpor in ovire v superviziji (številka: 3/4, 2014)
Etične smernice za supervizorje (številka: 3/4, 2014)
Etične smernice za supervizorje slovenskega Društva za supervizijo (številka: 3/4, 2014)
Nekateri vidiki uporabe koncepta individuacije C.G. Junga (številka: 3/4, 2014)
Mnogovrstnost vlog v superviziji (številka: 3/4, 2014)
Model narativnega in NLP koučinga (številka: 3/4, 2014)
Razvoj poklicnih kompetenc učiteljev s pomočjo supervizije (številka: 3/4, 2014)
Pomen supervizije za profesionalni razvoj likovnih terapevtov (številka: 3/4, 2014)
2015
9
številka: 1-2 (2015)
številka: 3-4 (2015)
Asertivnost (številka: 3/4, 2015)
Materinstvo - nuja ali izbira? Odnos družbe do žensk brez otrok (številka: 3/4, 2015)
Medvrstniško nasilje v šoli (številka: 3/4, 2015)
Dimenzije socialne kakovosti šolskega podaljšanega bivanja (številka: 3/4, 2015)
Izobraževanje kot del integracije mladih migrantov brez osnovnošolske izobrazbe (številka: 3/4, 2015)
Odzivi vzgojiteljic na moteče vedenje v vrtcu (številka: 3/4, 2015)
Cestno brezdomstvo v Ljubljani (številka: 3/4, 2015)
2016
18
številka: 1/2 (2016)
Uvodnik (številka: 1/2, 2016)
Podobnost med starši in otroki glede na vrstni red in spol otrok v družini (številka: 1/2, 2016)
Psihosocialni razvoj edincev in otrok iz velikih družin v kontekstu šole (številka: 1/2, 2016)
Sodelovanje staršev, centra za socialno delo ter vzgojnega zavoda v času bivanja otroka v vzgojnem zavodu (številka: 1/2, 2016)
Problematika posvojitev v državah izvora in sprejema na primeru Kenije in Slovenije (številka: 1/2, 2016)
Prijateljska omrežja mladih v času mobilnosti (številka: 1/2, 2016)
Cirkuška pedagogika (številka: 1/2, 2016)
Izzivi stroke - ključne teme objav v reviji Socialna pedagogika v obdobju dvajsetih let (številka: 1/2, 2016)
Začarani krog (številka: 1/2, 2016)
Čuječnost, čuječno izkustveno učenje in razvojno-edukativni model supervizije (številka: 3/4, 2016)
Socialna pedagogika (številka: 3/4, 2016)
Kreativnost in kreativne tehnike v superviziji (številka: 3/4, 2016)
Ustvarjalnost v superviziji - premik k celostnemu pristopu supervizije (številka: 3/4, 2016)
Svetovalne delavke osnovnih šol o soočanju s stresom na delovnem mestu (številka: 3/4, 2016)
Geštalt v superviziji (številka: 3/4, 2016)
Uporaba nekaterih kreativnih metod in tehnik v superviziji (številka: 3/4, 2016)
Uvodnik (številka: 3/4, 2016)
2017
18
številka: 1/2 (2017)
številka: 3/4 (2017)
Življenjsko in socialno pomembne veščine mladih s posebnimi potrebami (številka: 1/2, 2017)
Raziskovanje pojava slišanja glasov skozi razvijanje podpornih skupin (številka: 1/2, 2017)
Tveganja ob prehodu iz izvendružinske vzgoje v samostojnost (številka: 1/2, 2017)
Disfunkcionalna družina - eden od vzrokov za nastanek čustvenih in vedenjskih motenj (številka: 1/2, 2017)
Smiselnost uvedbe metode dela s pomočjo živali v vzgojne zavode (številka: 1/2, 2017)
Materinstvo kot izbira - ženske brez otrok (številka: 1/2, 2017)
In memoriam prf. dr. Vinko Skalar (številka: 1/2, 2017)
Razlogi za današnje delovanje vzgojnih zavodov v Sloveniji (številka: 1/2, 2017)
(De) institucionalni fragmenti (številka: 3/4, 2017)
Gibanje moči skozi akcijsko raziskavo razvijanja pogojev za procese deinstitucionalizacije (številka: 3/4, 2017)
Uvodnik (številka: 3/4, 2017)
Zapiranje in pravice (številka: 3/4, 2017)
Prehod k skupnostnim oblikam oskrbe v Sloveniji (številka: 3/4, 2017)
Tabor ob zavodu - generativne teme, zaznane skozi izkušnjo tabora (številka: 3/4, 2017)
Interakcije med različnimi akterji v taboru (številka: 3/4, 2017)
Prostorski vidiki življenja v zavodu (številka: 3/4, 2017)
2018
16
številka: 1/2 (2018)
številka: 3/4 (2018)
Igra kot metoda za uravnavanje vedenja učencev in učenk ter vzpostavljanje dobrih medosebnih odnosov v razredu (številka: 1/2, 2018)
Teorija navezanosti (številka: 1/2, 2018)
Ocena stanja na področju prostitucije v Sloveniji (številka: 1/2, 2018)
Vloga podporne skupine pri okrevanju žensk z izkušnjo spolnega nasilja in zlorabe v otroštvu (številka: 1/2, 2018)
Gibanje / šport in socialna pedagogika (številka: 1/2, 2018)
Prednosti/pomanjkljivosti participatornega diskurza na polju zavodske vzgoje (številka: 1/2, 2018)
Vloga pedagoških delavcev v preventivi pred spolnimi zlorabami (številka: 1/2, 2018)
Vloga staršev v procesu prepoznavanja in obravnave otrok s specifičnimi učnimi težavami (številka: 3/4, 2018)
Socialne spretnosti in socialna vključenost otrok s posebnimi potrebami ter pozornost učiteljev do otrokovega počutja in vedenja v razredu (številka: 3/4, 2018)
Socialni odnosi učencev s posebnimi potrebami v osnovni šoli (številka: 3/4, 2018)
Sistemski pristop k medvrstniškemu nasilju v osnovni šoli (številka: 3/4, 2018)
Vloga gibalnih / športnih aktivnosti pri vzgojnem delu v stanovanjskih skupinah (številka: 3/4, 2018)
Od posebnih do univerzalnih potreb in nazaj ali raziskovalni in izkustveni vpogledi v udejanjanje načelnega v trenutni pedagoški praksi (številka: 3/4, 2018)
Vloga družine v zgodnji obravnavi otrok z avtizmom (številka: 3/4, 2018)
2019
16
številka: 1/2 (2019)
številka: 3/4 (2019)
Vpliv skupinske dinamike na nasilje v razredu (številka: 1/2, 2019)
Prehod iz vzgojnega zavoda v samostojno življenje z vidika mladostnikov in vzgojiteljev (številka: 1/2, 2019)
Narativna neenakost in govorno-jezikovni razvoj otrok (številka: 1/2, 2019)
Strategije discipliniranja pri starših in konflikti v odnosu z mladostnikom (številka: 1/2, 2019)
Primer uporabe strukturiranih tehnik glasbene terapije pri delu z otroki in mladostniki s čustveno-vedenjskimi težavami (številka: 1/2, 2019)
Sporočila iz sveta, ki se sliši (številka: 1/2, 2019)
Moja pot iskanja pomoči (številka: 3/4, 2019)
Zadovoljstvo mladih s prejeto pomočjo v zvezi z njihovimi duševnimi stiskami (številka: 3/4, 2019)
Pomen uporabniške perspektive na področju duševnega zdravja mladih (številka: 3/4, 2019)
Ovire pri iskanju in uporabi pomoči mladim v duševnih stiskah (številka: 3/4, 2019)
Dostopnost organiziranih oblik podpore mladim v psihosocialnih in duševnih težavah (številka: 3/4, 2019)
Stališča šolskih delavk in modeli dobre prakse v šolah v zvezi z duševnimi stiskami mladih (številka: 3/4, 2019)
Duševne težave in motnje otrok ter mladostnikov - kako zmanjšati razkorak med potrebami in možnostmi pomoči (številka: 3/4, 2019)
Zgoščanje ranljivosti v zgodbah mladih (številka: 3/4, 2019)
2020
16
številka: 1/2 (2020)
številka: 3/4 (2020)
Vzgojiteljevo doživljanje in uravnavanje strahu (številka: 1/2, 2020)
Otroci in nasilje v družini - priče ali žrtve? (številka: 1/2, 2020)
Medvrstniško nasilje v osnovni šoli z vidika učencev in strokovnih delavk (številka: 1/2, 2020)
Kdo se boji samskih žensk? (številka: 1/2, 2020)
Kreativni mediji kot orodje pomoči in podpore pri soočanju z motnjami hranjenja (številka: 1/2, 2020)
Zaznavanje socialne opore staršev otrok z motnjo avtističnega spektra (številka: 3/4, 2020)
Razumevanje nasilja v obdobju ostanidoma prek izkušenj obsojenk z Iga (številka: 3/4, 2020)
Sodobna socialna pedagogika v primežu individualizma ali njegova "alternativa"? (številka: 3/4, 2020)
Socialna pedagogika in skupnost v času "socialne distance" (številka: 3/4, 2020)
Pogledi bodočih pedagoških delavk (številka: 3/4, 2020)
Evalvacija desetih let izvajanja programa nastanitvene podpore pri društvu Kralji ulice (številka: 3/4, 2020)
Socialnopedagoški odnos v luči neznanega in mogočega (številka: 3/4, 2020)
Uporabniška perspektiva opuščanja psihiatričnih zdravil (številka: 3/4, 2020)
Brezdomne ženske na poti skozi institucije (številka: 3/4, 2020)
2021
11
številka: 1/2 (2021)
številka: 3/4 (2021)
Kvalitativna analiza razkoraka med namero in vedenjem etičnih potrošnikov (številka: 1/2, 2021)
Analiza medijskih poročanj o dogajanjih v zaporih v času pandemije COVIDA-19 (številka: 1/2, 2021)
Heretičnost in odgovornost v socialni pedagogiki (številka: 1/2, 2021)
Temelji nebesedne komunikacije v socialnopedagoškem kontekstu (številka: 1/2, 2021)
Odnos kot osnova socialnopedagoškega dela - kako nam je teorija navezanosti lahko v pomoč (številka: 1/2, 2021)
Pričakovanja študentov pedagoških smeri glede področja trga dela in zaposlitve (številka: 3/4, 2021)
Prepričanja o delovanju možganov in učenju pri študentkah različnih pedagoških programov (številka: 3/4, 2021)
Spodbujanje socialnih spretnosti otrok z lažjo motnjo v duševnem razvoju (številka: 3/4, 2021)
Vsakdanjost zla v času holokavsta in povezava s sodobno družbo (številka: 3/4, 2021)
2022
8
številka: 1/2 (2022)
Zadovoljstvo študentov in študentk Univerze v Ljubljani s študijem na daljavo med epidemijo covida-19 (številka: 1/2, 2022)
Poglabljanje materialne neenakosti med študentkami in študenti v času epidemije in razmisleki o družbeni vlogi socialne pedagogike (številka: 1/2, 2022)
Preživljanje prostega časa študentk in študentov v obdobju epidemije covida-19 (številka: 1/2, 2022)
Spremembe socialnih opor študentk in študentov v obdobju epidemije in njihova povezanost z duševnimi stiskami (številka: 1/2, 2022)
Uvodnik (številka: 1/2, 2022)
Duševne stiske študentk in študentov med pandemijo (številka: 1/2, 2022)
Pozitivni in negativni vidiki študija na daljavo med epidemijo covida-19 - glas študentov in študentk (številka: 1/2, 2022)