108 IGRA USTVARJALNOSTI – teorija in praksa urejanja prostora Št. 11 / 2023 ARTICLE ČLANEK WORKSHOP DELAVNICA PROJECT PROJEKT COMPETITION UVODNIK NATEČAJ PREDSTAVITEV RAZPRAVA RECENZIJA EDITORIAL PRESENTATION DISCUSSION REVIEW DIPLOMA MASTER THESIS REMOBIL  INTERNATIONAL SUMMER SCHOOL ON SUSTAINABLE MOBILITY FOR STUDENTS REMOBIL MEDNARODNA POLETNA ŠOLA TRAJNOSTNE MOBILNOSTI ZA ŠTUDENTE Ljubljana, Slovenija 2023 TIP DELAVNICE TYPE OF WORKSHOP mednarodna planerska delavnica MENTORICI MENTORS viš. pred. Mojca Foški, viš. pred. dr. Darja Šemrov, asist. Jana Breznik, asist. dr. Gašper Mrak, doc. dr. Alma Zavodnik Lamovšek SODELUJOČI GOSTJE OTHER PARTICIPANTS Gregor Steklačič, MOPE; Guido Piccoli, ALOT slr.; Klemen Gostič, RRA LUR ŠTUDENTJE STUDENTS UL BF: Ela Trojar (Slovenija); UL SF: Dejan Razpotnik, (Slovenija); SZ FA: Marta Marelić (Hrvaška) in Lucija Kustić (Hrvaška), TUW: Kyona Eichhorn (Avstrija), TUW: Maria Stetter (Nemčija) ORGANIZATOR JA ORGANISED BY Fakulteta za gradbeništvo in geodezijo, Univerza v Ljubljani Regionalna razvoja agencija Ljubljana, RRA LUR NAROČNIK CLIENT Regionalna razvoja agencija Ljubljana, RRA LUR GRADIVO PRIPRAVILA MATERIALS PREPARED BY asist. Jana Breznik, asist. dr. Gašper Mrak 109 THE CREATIVITY GAME – Theory and Practice of Spatial Planning No 11 / 2023 VSEBINA Med 18. in 22. septembrom je v Ljubljani, na Fakulteti za grad- beništvo in geodezijo Univerze v Ljubljani (UL FGG) potekala mednarodna poletna šola trajnostne mobilnosti. Izvedena je bila v okviru projekta ReMOBIL s sodelovanjem UL FGG in RRA LUR. Namen poletne šole je bil spoznati obstoječe mobilnostne možnosti znotraj LUR in pripraviti predloge za povečanje uporabe trajnostne mobilnosti – predvsem s področja kolesarjenja. Tako mesto Ljubljana kot tudi Regionalna razvojna agencija ugota- vljata, da je prebivalcev sosednjih urbanih središč, ki bi dnevno uporabljali kolesarjenje kot način prihoda na delovno mesto, razmeroma malo. Obstoječa kolesarska infrastruktura namreč ne omogoča karseda varnega in hitrega kolesarjenja iz različnih smeri v mesto Ljubljana. Študenti so se v okviru poletne šole udeležili strokovnih preda- vanj, terenskega ogleda širšega območja LUR in strokovne kole- sarske ekskurzije po mestu Ljubljana. Tako so študenti pridobili razumevanje stanja različnih možnosti trajnostne mobilnosti, ki je na voljo prebivalcem širšega območja LUR. Podrobneje so se spo- znali tudi s problematiko vsakodnevnega kolesarjenja na delovno mesto iz različnih smeri proti mestu Ljubljana. Študenti so bili v drugem delu poletne šole razdeljeni v dve sku- pini, ki sta se ukvarjali z isto nalogo - preveriti možnosti izvedbe hitre kolesarske povezave med Vrhniko in Ljubljano. Študenti so pripravili dva različna predloga, ki bi omogočila enostavno in varno kolesarjenje med dvema urbanima središčema. V prvem predlogu so študenti predlagali zožanje obstoječe regionalne ceste Ljubljana – Vrhnika in vzpostavitev varnih kolesarskih poti v obe smeri s prenovo in preoblikovanjem obstoječega cestnega profi la. V drugem so študenti umestili hitro kolesarsko pot na južno stran avtoceste Ljubljana – Koper, po severnem delu Kra- jinskega parka Ljubljansko barje. Sama pot bi se preko obstoječih nadvozov priključevala na večja urbana središča med Ljubljano in Vrhniko. ABSTRACT Faculty of Civil and Geodetic Engineering (UL FGG) together with the Regional development agency of Ljubljana Urban Region (RRA LUR) organised International Summer School on Sustainable Mobility for Students. The student’s work included lectures on current sustainable mobility options in Ljubljana and its surroundings as well as the promotion of more environmentally friendly forms of transport in Slovenia. Cycling is a promising sustainable commuting option, but a daily commute can vary depending on various factors such as the Slika 1: Udeleženci delavnice z mentoricama. Slika 2: Študenti so obravnavali prostor Ljubljanske urbane regije in možnosti trajnostne mobilnosti znotraj nje. Slika 3: Predlog ureditve hitre kole- sarske poti med Vrhniko in Ljubljano. distance between home and work, the safety of the traffi c infrastruc- ture, the weather and personal fi tness. A safe and reasonably quick (aka straight) cycling path is a neces- sity for raising the number of daily commuters using bikes or even e-bikes. The current cycling infrastructure from diff erent approaches to the city does not meet the safety nor speed criteria that would be useful. The students proposed two diff erent plans on how to develop a quick cycling path (cycling highway) from Vrhnika to Ljubljana.