Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 181
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (181)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (181)
Časopisje in članki - oblika
članki (164)
številke (17)
Jezik
angleški (178)
slovenski (24)
Leto izida
2011 (36)
2012 (7)
2013 (9)
2014 (8)
2015 (9)
2016 (7)
2017 (13)
2018 (14)
2019 (10)
2020 (13)
2021 (12)
2022 (15)
2023 (14)
2024 (14)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (181)
Vsebina
Založnik
= University of Ljubljana Press (14)
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (84)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (71)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (68)
CC0 - odrečene pravice, prosta uporaba (6)
pravice pridržane (107)
Dostop
Prost (181)
Išči med rezultati (
181
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Valenčič Zuljan, M. and Vogrinc, J. (Eds.) (2011). European dimensions of teacher education - sim...
Avtorji:
Marentič-Požarnik, Barica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (119 kB)
1. TXT datoteka (22 kB)
The effects of the comprehensive inductive educational approach on the social behaviour of presch...
Avtorji:
Kroflič, Robi (avtor)
/
Smrtnik Vitulić, Helena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (193 kB)
1. TXT datoteka (43 kB)
Education as a factor of intercultural communication
Avtorji:
Gojkov, Grozdanka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (144 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
CEPS journal (2011, letnik 1, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1502 kB)
1. TXT datoteka (237 kB)
Jonathan Bergmann and Aaron Sams, Flipped Learning: Gateway to Student Engagement, International ...
Avtorji:
Plešec Gasparič, Romina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (139 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Contemporary art and citizenship education: the possibilities of cross-curricular links on the le...
Avtorji:
Kemperl, Metoda (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (147 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Practical school experiments with the centre of mass of bodies
Avtorji:
Repnik, Robert (avtor)
/
Ambrožič, Milan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (409 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
CEPS journal (2019, letnik 9, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
1. PDF datoteka (1416 kB)
1. TXT datoteka (307 kB)
The management of parental involvement in multicultural schools in South Africa
Avtorji:
Michael, Sathiapama (avtor)
/
Wolhuter, C. C. (avtor)
/
Van Wyk, Noleen (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (202 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
CEPS journal (2016, letnik 6, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1209 kB)
1. TXT datoteka (289 kB)
Warburton, N. (2012). Vprašanje umetnosti The Art Question. Afterword study by Marjan Šimenc. Lju...
Avtorji:
Zabel, Blaž (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (70 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
Teaching chemistry about 'Stevia' - a case of cooperative curriculum innovation within PROFILES i...
Avtorji:
Stuckey, Marc (avtor)
/
Lippel, Marianne (avtor)
/
Eilks, Ingo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (325 kB)
1. TXT datoteka (34 kB)
School - possibility or (new) risk for young females in correctional institutions
Avtorji:
Jeđud Borić, Ivana (avtor)
/
Mirosavljević, Anja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (175 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Personal and emotional factors in the labour integration of university graduates in the field of ...
Avtorji:
Castejón, Juan L. (avtor)
/
Gilar, Raquel (avtor)
/
Minano, Pablo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (281 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Treagust, David F. and Tsui, Chi-Yan (Ed.) (2013). Multiple Representations in Biological Educati...
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (138 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
CEPS journal (2017, letnik 7, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1668 kB)
1. TXT datoteka (444 kB)
The role of cultural capital in higher education access and institutional choice
Avtorji:
Košutić, Iva (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (199 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
The family-school relationships in Europe
Avtorji:
Dusi, Paola (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (172 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Valenčič Zuljan, M. and Janez, V. (eds.)(2010). Facilitating effective student learning through t...
Avtorji:
Marentič-Požarnik, Barica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (80 kB)
1. TXT datoteka (8 kB)
Innovating science teaching by participatory action research - reflections from an interdisciplin...
Avtorji:
Feierabend, Timo (avtor)
/
Eilks, Ingo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (272 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Mental lexicon, working memory and L2 (English) vocabulary in Polish students with and without dy...
Avtorji:
Łockiewicz, Marta (avtor)
/
Jaskulska, Martyna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (176 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Cooperation between migrant parents and teachers in school
Avtorji:
Lea, Martha (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (184 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Live what you teach & teach what you live
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (162 kB)
1. TXT datoteka (33 kB)
Inclusive education is a multi-faceted concept
Avtorji:
Mitchell, David (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (216 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
CEPS journal (2015, letnik 5, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1102 kB)
1. TXT datoteka (385 kB)
Educating student teachers to become high quality professionals - a finnish case
Avtorji:
Niemi, Hannele (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (190 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
PISA in Finland
Avtorji:
Sahlberg, Pasi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (242 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Diagnostic tests in Czech for pupils with a first language different from the language of schooling
Avtorji:
Vodičková, Kateřina (avtor)
/
Kostelecká, Yvona (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (177 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
A case study of Albania's participation in PISA 2009
Avtorji:
Harizaj, Alfons (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (315 kB)
1. TXT datoteka (37 kB)
Let's repair the broken Galileo thermometer
Avtorji:
Kireš, Marián (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (298 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Hands-on experiments in the interactive physics laboratory
Avtorji:
Snětinová, Marie (avtor)
/
Kácovský, Petr (avtor)
/
Machalická, Jana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (185 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Reconstructing parents' meetings in primary schools
Avtorji:
Inglis, Gillian (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (224 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
CEPS journal (2011, letnik 1, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1071 kB)
1. TXT datoteka (270 kB)
CEPS journal (2012, letnik 2, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1285 kB)
1. TXT datoteka (356 kB)
Inclusive education for children with specific learning difficulties
Avtorji:
Kavkler, Marija (avtor)
/
Košak Babuder, Milena (avtor)
/
Magajna, Lidija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (152 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Devetak, I. (2012). Providing high quality science knowledge using submicrorepresentations Zagota...
Avtorji:
Kolbl, Jasmina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (68 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Encouraging teachers' and students' innovation with the support of teacher learning communities
Avtorji:
Margalef García, Leonor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (158 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
The philosophy and approach on which the PROFILES project is based
Avtorji:
Holbrook, Jack (avtor)
/
Rannikmäe, Miia (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (197 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Using technology to engage preservice elementary teachers in learning about scientific inquiry
Avtorji:
Jones, Loretta (avtor)
/
MacArthur, James R. (avtor)
/
Akaygün, Sevil (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (203 kB)
1. TXT datoteka (41 kB)
Adapting and designing spaces
Avtorji:
Kenkmann, Andrea (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (188 kB)
1. TXT datoteka (33 kB)
How students of preschool education perceive their play competences - an analysis of their involv...
Avtorji:
Tatalović Vorkapić, Sanja (avtor)
/
Katić, Vesna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (177 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
The role and potential dangers of visualisation when learning about sub-microscopic explanations ...
Avtorji:
Eilks, Ingo (avtor)
/
Witteck, Torsten (avtor)
/
Pietzner, Verena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (414 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Professional competence of student teachers to implement species identification in schools - a ca...
Avtorji:
Lindemann-Matthies, Petra (avtor)
/
Remmele, Martin (avtor)
/
Yli-Panula, Eija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (276 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Investigating preschool and primary school teachers' self-efficacy and needs in teaching science
Avtorji:
Walan, Susanne (avtor)
/
Rundgren, Shu-Nu Chang (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (343 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
In-service science teachers' technological pedagogical content knowledge confidences in views abo...
Avtorji:
Timur, Betül (avtor)
/
Taşar, Mehmet Fatih (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (175 kB)
1. TXT datoteka (33 kB)
Teaching and Learning Vocabulary
Avtorji:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (avtor)
/
Rajabi, Fereshte (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (345 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Experiments in physics teaching and learning
Avtorji:
Pavlin, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (94 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Teachers' emotional expression in interaction with students of different ages
Avtorji:
Prosen, Simona (avtor)
/
Smrtnik Vitulić, Helena (avtor)
/
Poljšak-Škraban, Olga (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (145 kB)
1. TXT datoteka (41 kB)
Fragmented knowledge and missing connections between knowledge from different hierarchical organi...
Avtorji:
Šorgo, Andrej (avtor)
/
Šiling, Rebeka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (195 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
School buildings for the 21st century
Avtorji:
Sigurđardóttir, Anna Kristín (avtor)
/
Hjartarson, Torfi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (256 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Respect for nature - a prescription for developing environmental awareness in preschool
Avtorji:
Ärlemalm-Hagsér, Eva (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (159 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
The field trip as part of spatial (architectural) design art classes
Avtorji:
Batič, Janja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (128 kB)
1. TXT datoteka (37 kB)
Kovacs-Cerovic, T., Vizek-Vidovic, V. and Powell, S. (2011), Parent participation in the life of ...
Avtorji:
Pavlović Babić, Dragica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (77 kB)
1. TXT datoteka (8 kB)
Exploring the impact of and perceptions about interactive, self-explaining environments in molecu...
Avtorji:
Falvo, David C. (avtor)
/
Urban, Michael J. (avtor)
/
Suits, Jerry P. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (463 kB)
1. TXT datoteka (35 kB)
Using participatory action research to develop a course module on education for sustainable devel...
Avtorji:
Burmeister, Mareike (avtor)
/
Eilks, Ingo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (510 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Professionalising physics teachers in doing experimental work
Avtorji:
Haagen-Schützenhöfer, C. (avtor)
/
Joham, Birgit (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (672 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Exploring culture in locally published English textbooks for primary education in Turkey
Avtorji:
Kirkgöz, Yasemin (avtor)
/
Agçam, Reyhan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (186 kB)
1. TXT datoteka (34 kB)
Determination of the size and depth of craters on the moon
Avtorji:
Grubelnik, Vladimir (avtor)
/
Marhl, Marko (avtor)
/
Repnik, Robert (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (347 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
Regional educational performance patterns in Europe
Avtorji:
Rado, Peter (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (431 kB)
1. TXT datoteka (34 kB)
Interview with Michael W. Apple
Avtorji:
Apple, Michael W. (intervjuvanec)
/
Krek, Janez (oseba, ki intervjuva)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (238 kB)
1. TXT datoteka (121 kB)
Personal constructions of biological concepts - the repertory grid approach
Avtorji:
McCloughlin, Thomas (avtor)
/
Matthews, Philip S. C. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (283 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
Hypothetical art and art education
Avtorji:
Selan, Jurij (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (203 kB)
1. TXT datoteka (35 kB)
Building partner cooperation between teachers and parents
Avtorji:
Šteh, Barbara (avtor)
/
Kalin, Jana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (197 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
CEPS journal (2014, letnik 4, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2018 kB)
1. TXT datoteka (326 kB)
The (un)attractiveness of vocational and technical education
Avtorji:
Lovšin, Miha (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (307 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Tom Are Trippestad, Anja Swennen and Tobias Werler (Eds.), The Struggle for Teacher Education. In...
Avtorji:
Kos, Živa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (138 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Competences for education for sustainable development in teacher education
Avtorji:
Rauch, Franz (avtor)
/
Steiner, Regina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (167 kB)
1. TXT datoteka (39 kB)
Approaches to building teacher-parent cooperation
Avtorji:
Cankar, Franc (avtor)
/
Deutsch, Tomi (avtor)
/
Sentočnik, Sonja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (199 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Variations in primary teachers' responses and development during three major science in-service p...
Avtorji:
Jarvis, Tina (avtor)
/
Pell, Anthony (avtor)
/
Hingley, Philip (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (269 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Immigrant students' achievements in Croatia, Serbia and Slovenia in context
Avtorji:
Šori, Iztok (avtor)
/
Šušterič, Nika (avtor)
/
Gaber, Slavko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (166 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Off to school
Avtorji:
Theodoropoulos, Eftyhia (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (285 kB)
1. TXT datoteka (31 kB)
CEPS journal (2011, letnik 1, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2089 kB)
1. TXT datoteka (359 kB)
Editorial
Avtorji:
Pižorn, Karmen (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (88 kB)
1. TXT datoteka (13 kB)
CEPS journal (2018, letnik 8, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2883 kB)
1. TXT datoteka (528 kB)
Investigating the effectiveness of a dynamic integrated approach to teacher professional development
Avtorji:
Antoniou, Panayiotis (avtor)
/
Kyriakides, Leonidas (avtor)
/
Creemers, Bert, P. M. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (227 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
Editorial
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
/
Kubiatko, Milan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (83 kB)
1. TXT datoteka (13 kB)
Scaffolding in a medicine education intervention for student teachers based on the PROFILES three...
Avtorji:
Kärkkäinen, Sirpa (avtor)
/
Kukkonen, Jari (avtor)
/
Keinonen, Tuula (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (155 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Assessment accommodations for foreign pupils in the light of educational justice
Avtorji:
Žveglič Mihelič, Mojca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (160 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Visualisation of animals by children
Avtorji:
Tunnicliffe, Sue Dale (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (441 kB)
1. TXT datoteka (37 kB)
Raising expectations for U.S. youth with disabilities
Avtorji:
Novak, Jeanne (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (239 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
The big improvement in PISA 2009 reading achievements in Serbia
Avtorji:
Pavlović Babić, Dragica (avtor)
/
Baucal, Aleksandar (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (780 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Child participation in family-school cooperation
Avtorji:
Maleš, Dubravka (avtor)
/
Kušević, Barbara (avtor)
/
Širanović, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (316 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
CEPS journal (2011, letnik 1, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1832 kB)
1. TXT datoteka (488 kB)
Scientific conceptions of photosynthesis among primary school pupils and student teachers of biology
Avtorji:
Skribe-Dimec, Darja (avtor)
/
Strgar, Jelka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (221 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Visual art education: between spatial sustainable development and the image of architecture
Avtorji:
Tomšič-Čerkez, Beatriz (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (613 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Promoting societal-oriented communication and decision making skills by learning about advertisin...
Avtorji:
Belova, Nadja (avtor)
/
Eilks, Ingo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (556 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Dissection of mammalian organs and opinions about it among lower and upper secondary school students
Avtorji:
Špernjak, Andreja (avtor)
/
Šorgo, Andrej (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (181 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
David F. Treagust, Reinders Duit and Hans E. Fischer (Eds), Multiple representations in physics e...
Avtorji:
Benedetič, Neja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (133 kB)
1. TXT datoteka (14 kB)
Montenegro in the PISA study
Avtorji:
Milić, Saša (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (300 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Tomšič Čerkez, B. and Zupančič, D. (2011). Play Space Prostor igre. Ljubljana: University of Ljub...
Avtorji:
Juvanec, Borut (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (92 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Peklaj, C. (Ed.) (2010), Teacher Competencies and Educational Goals, Aachen: Sahaker Verlag, 171 ...
Avtorji:
Marentič-Požarnik, Barica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (94 kB)
1. TXT datoteka (12 kB)
Elgrid Messner, Daniela Worek and Mojca Peček (Eds), Teacher Education for Multilingual and Multi...
Avtorji:
Mlinar, Karmen (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (172 kB)
1. TXT datoteka (17 kB)
CEPS journal (2013, letnik 3, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1798 kB)
1. TXT datoteka (356 kB)
Assessment orientations of state primary EFL teachers in two Mediterranean countries
Avtorji:
Tsagari, Dina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (189 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Learners between childhood and adulthood
Avtorji:
Lah, Meta (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (196 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Student engagement with a science simulation
Avtorji:
Rodrigues, Susan (avtor)
/
Gvozdenko, Eugene (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (464 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
Editorial
Avtorji:
Mitchell, David (avtor)
/
Lipec-Stopar, Mojca (avtor)
/
Zorc-Maver, Darja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (79 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
Postgraduate students' perception of creativity in the research process
Avtorji:
Juriševič, Mojca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (533 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Between teaching and research
Avtorji:
Turk, Marko (avtor)
/
Ledić, Jasminka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (157 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Education for sustainable development, nature and vernacular learning
Avtorji:
Selby, David (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (160 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
stran
od 2
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100