Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Menu
SLO
|
ENG
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
ADVANCED SEARCH
About us
Cooperation
Terms of use
dLib Statistics
Partners
News
Virtual exhibitions
Contact us
My dLib.si
Email
:
Pass.:
Login
Register!
Forgoten password
Number of hits: 33
Source type
journals (33)
Journals - titles
CEPS journal (33)
Journals - form
articles (33)
Language
english (33)
slovenian (5)
Date
2011 (1)
2012 (8)
2013 (1)
2015 (3)
2016 (3)
2017 (4)
2018 (1)
2019 (1)
2021 (3)
2022 (5)
2023 (2)
2024 (1)
Location
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (32)
Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta (1)
Content
Librarianship (1)
Linguistics and Languages (4)
Upbringing and Education (24)
Publisher
= University of Ljubljana Press (1)
Pedagoška fakulteta Univerze (3)
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (15)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (13)
Rights
CC BY – Attribution (11)
In Copyright (19)
The Creative Commons CC0 1.0 Universal Public Domain Dedication (3)
Access
Public (33)
Search in (
33
)
Sort by:
relevance
relevance
date ascending
date descending
input date ascending
input date descending
title ascending
title descending
Constructing meaning in interaction through picture books
Contibutors:
Lugossy, Réka (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2012, volume 2,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (217 kB)
1. TXT document (45 kB)
Mental lexicon, working memory and L2 (English) vocabulary in Polish students with and without dy...
Contibutors:
Łockiewicz, Marta (author)
/
Jaskulska, Martyna (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (176 kB)
1. TXT document (48 kB)
In search of teaching quality of EFL student teachers through teaching practicum
Contibutors:
Azkiyah, Siti Nurul (author)
/
Mukminin, Amirul (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2017, volume 7,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (171 kB)
1. TXT document (54 kB)
Pre-service preschool teachers' beliefs about foreign language learning and early foreign languag...
Contibutors:
Dagarin Fojkar, Mateja (author)
/
Skubic, Darija (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2017, volume 7,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (172 kB)
1. TXT document (51 kB)
Cooperation between migrant parents and teachers in school
Contibutors:
Lea, Martha (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2012, volume 2,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (184 kB)
1. TXT document (50 kB)
A validation study of the national assessment instruments for young English language learners in ...
Contibutors:
Pižorn, Karmen (author)
/
Moe, Eli (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2012, volume 2,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (235 kB)
1. TXT document (53 kB)
Diagnostic tests in Czech for pupils with a first language different from the language of schooling
Contibutors:
Vodičková, Kateřina (author)
/
Kostelecká, Yvona (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2016, volume 6,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (177 kB)
1. TXT document (42 kB)
Current policy issues in early foreign language learning
Contibutors:
Enever, Janet (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2012, volume 2,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (166 kB)
1. TXT document (44 kB)
Teaching and Learning Vocabulary
Contibutors:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (author)
/
Rajabi, Fereshte (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2018, volume 8,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (345 kB)
1. TXT document (58 kB)
Exploring culture in locally published English textbooks for primary education in Turkey
Contibutors:
Kirkgöz, Yasemin (author)
/
Agçam, Reyhan (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2011, volume 1,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (186 kB)
1. TXT document (34 kB)
Reading ability, reading fluency and ortographic skills
Contibutors:
Erbeli, Florina (author)
/
Pižorn, Karmen (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2012, volume 2,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (167 kB)
1. TXT document (51 kB)
L1 use in EFL classes with English-only policy
Contibutors:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (author)
/
Qadermazi, Zohre (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (226 kB)
1. TXT document (40 kB)
Attitudes and motivation in early foreign language learning
Contibutors:
Mihaljević Djigunović, Jelena (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2012, volume 2,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (240 kB)
1. TXT document (52 kB)
Editorial
Contibutors:
Pižorn, Karmen (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2012, volume 2,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (79 kB)
1. TXT document (12 kB)
Teacher development in Slovenia for teaching foreign languages at the primary level
Contibutors:
Brumen, Mihaela (author)
/
Dagarin Fojkar, Mateja (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2012, volume 2,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (195 kB)
1. TXT document (65 kB)
The benefits of management and organisation
Contibutors:
Giannikas, Christina Nicole (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2013, volume 3,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (150 kB)
1. TXT document (44 kB)
Foreign language learning and identity reconstruction
Contibutors:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2017, volume 7,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (187 kB)
1. TXT document (62 kB)
Assessment accommodations for foreign pupils in the light of educational justice
Contibutors:
Žveglič Mihelič, Mojca (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2017, volume 7,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (160 kB)
1. TXT document (50 kB)
Is willingness to communicate a reliable predictor of learner autonomy in an EFL context?
Contibutors:
Mohammadi, Mohammad (author)
/
Mahdivand, Ziba (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2019, volume 9,
issue 1
Provider: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (165 kB)
1. TXT document (45 kB)
Assessment orientations of state primary EFL teachers in two Mediterranean countries
Contibutors:
Tsagari, Dina (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2016, volume 6,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (189 kB)
1. TXT document (55 kB)
Learners between childhood and adulthood
Contibutors:
Lah, Meta (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2016, volume 6,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (196 kB)
1. TXT document (53 kB)
The use of compliment response strategies among Iranian learners of English
Contibutors:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (355 kB)
1. TXT document (41 kB)
University preparation of kindergarten teachers for English teaching in the Czech Republic
Contibutors:
Horníčková, Beata (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2023, volume 13
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (755 kB)
1. TXT document (55 kB)
Recognising and expressing emotions
Contibutors:
Tuna, Ayse (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2023, volume 13
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (521 kB)
1. TXT document (79 kB)
Digital-inclusive transformation and teacher preparedness for foreign language education – a bila...
Contibutors:
Chilla, Solveig (author)
/
Doetjes, Gerard (author)
/
Vogt, Karin (author)
/
Abed Ibrahim, Lina (author)
/
Tsagari, Dina (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2024, volume 42
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (699 kB)
1. TXT document (95 kB)
A classroom survey of language teachers' discriminatory practices against students
Contibutors:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (author)
/
Quinónez Eames, Olga (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2021, volume 11,
issue 1 (varia issue)
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (206 kB)
1. TXT document (60 kB)
Teachers' perceptions of assessment and feedback practices in Finland's foreign language classes ...
Contibutors:
Mäkipää, Toni (author)
/
Hahl, Kaisa (author)
/
Luodonpää-Manni, Milla (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2021, volume 11,
pos.
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (384 kB)
1. TXT document (53 kB)
The dynamics of foreign language values in Sweden
Contibutors:
Gheitasi, Parvin (author)
/
Lindgren, Eva (author)
/
Enever, Janet (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (227 kB)
1. TXT document (60 kB)
Mind the gap
Contibutors:
Drakulić, Morana (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2021,
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (304 kB)
1. TXT document (63 kB)
Theorising textbook adaptation in English language teaching
Contibutors:
Rathert, Stefan (author)
/
Cabaroglu, Neşe (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (238 kB)
1. TXT document (48 kB)
Undergraduate and graduate students’ beliefs about dyslexia
Contibutors:
Žero, Alma (author)
/
Pižorn, Karmen (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (1760 kB)
1. TXT document (64 kB)
Inclusive teaching practices with learners with dyslexia
Contibutors:
Nijakowska, Joanna (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (230 kB)
1. TXT document (70 kB)
Dyslexia and English as a foreign language in Norwegian primary education
Contibutors:
Jarsve, Christopher Flaten (author)
/
Tsagari, Dina (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2022, volume 12,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (466 kB)
1. TXT document (56 kB)
page
of 1
hits per page:
5
10
25
50
100