Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 21
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (21)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (21)
Časopisje in članki - oblika
članki (21)
Jezik
angleški (21)
Leto izida
2011 (2)
2012 (3)
2014 (2)
2015 (3)
2017 (1)
2019 (6)
2020 (2)
2021 (2)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (21)
Vsebina
Filozofija, psihologija (1)
Kemija (1)
Vzgoja, izobraževanje (21)
Založnik
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (8)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (12)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (4)
pravice pridržane (17)
Dostop
Prost (21)
Išči med rezultati (
21
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Teaching chemistry about 'Stevia' - a case of cooperative curriculum innovation within PROFILES i...
Avtorji:
Stuckey, Marc (avtor)
/
Lippel, Marianne (avtor)
/
Eilks, Ingo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (325 kB)
1. TXT datoteka (34 kB)
Innovating science teaching by participatory action research - reflections from an interdisciplin...
Avtorji:
Feierabend, Timo (avtor)
/
Eilks, Ingo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (272 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Inclusive education is a multi-faceted concept
Avtorji:
Mitchell, David (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (216 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
The field trip as part of spatial (architectural) design art classes
Avtorji:
Batič, Janja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (128 kB)
1. TXT datoteka (37 kB)
The pluralisation of family life
Avtorji:
Kovač Šebart, Mojca (avtor)
/
Kuhar, Roman (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (132 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
The curricular reform of art education in primary school in Slovenia in terms of certain componen...
Avtorji:
Bračun Sova, Rajka (avtor)
/
Kemperl, Metoda (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka(167 kB)
2. PDF datoteka (201 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
2. TXT datoteka (53 kB)
Editorial
Avtorji:
Pižorn, Karmen (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (79 kB)
1. TXT datoteka (12 kB)
Ability as an additional support need
Avtorji:
Sutherland, Margaret B. (avtor)
/
Stack, Niamh (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (121 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
Planning and evaluating educational work in Slovene preschools
Avtorji:
Batistič-Zorec, Marcela (avtor)
/
Hočevar, Andreja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (150 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Challenges and recommendations for improving chemistry education and teaching in the Republic of ...
Avtorji:
Stojanovska, Marina (avtor)
/
Mijić, Ivanka (avtor)
/
Petruševski, Vladimir M. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (204 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Chemistry education in Kosovo
Avtorji:
Berisha, Fatlume (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (339 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Preschool teaching staff 's opinions on the importance of preschool curricular fields of activiti...
Avtorji:
Zupančič, Tomaž (avtor)
/
Čagran, Branka (avtor)
/
Mulej, Matjaž (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (191 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Grammar school students' opinions on the art curriculum
Avtorji:
Zupančič, Tomaž (avtor)
/
Köster, Annely (avtor)
/
Torres de Eça, Teresa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (259 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
A new image of preschool institutions in Slovenia
Avtorji:
Marjanovič Umek, Ljubica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (293 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Educational policies during the lockdown
Avtorji:
Díez-Gutiérrez, Enrique-Javier (avtor)
/
Gajardo Espinoza, Katherine (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (301 kB)
1. TXT datoteka (67 kB)
Curriculum reform in Indonesia
Avtorji:
Mukminin, Amirul (avtor)
/
Habibi, Akhmad (avtor)
/
Prasojo, Lantip Diat (avtor)
/
Idi, Abdullah (avtor)
/
Hamidah, Afreni (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (171 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Teachers' acceptance of curriculum reform in the Czech Republic
Avtorji:
Pešková, Karolína (avtor)
/
Spurná, Michaela (avtor)
/
Knecht, Petr (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (266 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
The heritage of the cold war in contemporary curricula and educational reforms
Avtorji:
Topolovčan, Tomislav (avtor)
/
Dubovicki, Snježana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (187 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
The teacher as a lesson designer
Avtorji:
Jukić Matić, Ljerka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (192 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Understanding the relation of policy discourse and re- conceptualising curriculum
Avtorji:
Saqipi, Blerim (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (177 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Research-based learning in initial teacher education in Catalonia
Avtorji:
Agud, Ingrid (avtor)
/
Ion, Georgeta (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (196 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
stran
od 1
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100