Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 33
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (33)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (33)
Časopisje in članki - oblika
članki (33)
Jezik
angleški (33)
slovenski (1)
Leto izida
2011 (5)
2012 (1)
2013 (4)
2014 (2)
2015 (5)
2016 (1)
2017 (6)
2018 (2)
2019 (1)
2020 (1)
2021 (2)
2022 (2)
2024 (1)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (31)
Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta (2)
Vsebina
Filozofija, psihologija (1)
Jezikoslovje in jeziki (2)
Socialno delo (2)
Sociologija (1)
Umetnost (1)
Vzgoja, izobraževanje (24)
Založnik
= University of Ljubljana Press (1)
Pedagoška fakulteta Univerze (1)
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (17)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (10)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (6)
CC0 - odrečene pravice, prosta uporaba (1)
pravice pridržane (26)
Dostop
Prost (33)
Išči med rezultati (
33
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
School and the cultural-heritage environment
Avtorji:
Ivon, Hicela (avtor)
/
Kuščević, Dubravka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (326 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Editorial
Avtorji:
Kobolt, Alenka (avtor)
/
Sting, Stephan (avtor)
/
Turnšek, Nada (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (103 kB)
1. TXT datoteka (18 kB)
Mental lexicon, working memory and L2 (English) vocabulary in Polish students with and without dy...
Avtorji:
Łockiewicz, Marta (avtor)
/
Jaskulska, Martyna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (176 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Effects of German language teacher professional development on pupils' learning outcomes in inter...
Avtorji:
Šenjug Golub, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (227 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Inclusive education is a multi-faceted concept
Avtorji:
Mitchell, David (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (216 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
The self-regulated learning of younger adolescents with and without learning difficulties - a com...
Avtorji:
Černe, Tanja (avtor)
/
Juriševič, Mojca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 4
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (178 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Participation in decision-making in class
Avtorji:
Mithans, Monika (avtor)
/
Ivanuš-Grmek, Milena (avtor)
/
Čagran, Branka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (180 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Inclusive education for children with specific learning difficulties
Avtorji:
Kavkler, Marija (avtor)
/
Košak Babuder, Milena (avtor)
/
Magajna, Lidija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (152 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Devetak, I. (2012). Providing high quality science knowledge using submicrorepresentations Zagota...
Avtorji:
Kolbl, Jasmina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (68 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Adapting and designing spaces
Avtorji:
Kenkmann, Andrea (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (188 kB)
1. TXT datoteka (33 kB)
Critical thinking as a dimension of constructivist learning
Avtorji:
Topolovčan, Tomislav (avtor)
/
Matijević, Milan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (185 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Teaching and Learning Vocabulary
Avtorji:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (avtor)
/
Rajabi, Fereshte (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (345 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Fragmented knowledge and missing connections between knowledge from different hierarchical organi...
Avtorji:
Šorgo, Andrej (avtor)
/
Šiling, Rebeka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (195 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
School buildings for the 21st century
Avtorji:
Sigurđardóttir, Anna Kristín (avtor)
/
Hjartarson, Torfi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (256 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
The field trip as part of spatial (architectural) design art classes
Avtorji:
Batič, Janja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (128 kB)
1. TXT datoteka (37 kB)
The establishment of school social work in Austria - from a project to a regular offer
Avtorji:
Heimgartner, Arno (avtor)
/
Sting, Stephan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (162 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Students' gender-related choices and achievement in physics
Avtorji:
Jugović, Ivana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (220 kB)
1. TXT datoteka (69 kB)
Attitudes and motivation in early foreign language learning
Avtorji:
Mihaljević Djigunović, Jelena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (240 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Off to school
Avtorji:
Theodoropoulos, Eftyhia (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (285 kB)
1. TXT datoteka (31 kB)
The benefits of management and organisation
Avtorji:
Giannikas, Christina Nicole (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (150 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
Foreign language learning and identity reconstruction
Avtorji:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (187 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Assessment accommodations for foreign pupils in the light of educational justice
Avtorji:
Žveglič Mihelič, Mojca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (160 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Is willingness to communicate a reliable predictor of learner autonomy in an EFL context?
Avtorji:
Mohammadi, Mohammad (avtor)
/
Mahdivand, Ziba (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 1
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (165 kB)
1. TXT datoteka (45 kB)
Development of Finnish elementary pupils´ problem-solving skills in mathematics
Avtorji:
Laine, Anu (avtor)
/
Näveri, Liisa (avtor)
/
Ahtee, Maija (avtor)
/
Pehkonen, Erkki (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (156 kB)
1. TXT datoteka (41 kB)
Peklaj, C. (Ed.) (2010), Teacher Competencies and Educational Goals, Aachen: Sahaker Verlag, 171 ...
Avtorji:
Marentič-Požarnik, Barica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (94 kB)
1. TXT datoteka (12 kB)
The social acceptance of secondary school students with learning disabilities (LD)
Avtorji:
Lorger, Teja (avtor)
/
Schmidt, Majda (avtor)
/
Bakračevič Vukman, Karin (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (176 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
The use of compliment response strategies among Iranian learners of English
Avtorji:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (355 kB)
1. TXT datoteka (41 kB)
The importance of the school magazine as an extra-curricular activity in facilitating students’ c...
Avtorji:
Lemut Bajec, Melita (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (568 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Using Remap RT (reading - concept mapping - reciprocal teaching) learning model to improve low-ab...
Avtorji:
Zubaidah, Siti (avtor)
/
Mahanal, Susriyati (avtor)
/
Sholihah, Mar'atus (avtor)
/
Rosyida, Fatia (avtor)
/
Kurniawati, Zenia Lutfi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (233 kB)
1. TXT datoteka (79 kB)
Slovenian parents' views on emergency remote schooling during the first wave of the Covid-19 pand...
Avtorji:
Puklek Levpušček, Melita (avtor)
/
Uršič, Luka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021,
vol. 11
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (388 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
Are they stress-free? Examining stress among primary school teachers in Tanzania
Avtorji:
Kavenuke, Patrick Severine (avtor)
/
Kayombo, Joel Jonathan (avtor)
/
Kinyota, Mjege (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (7461 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
Are they stress-free? Examining stress among primary school teachers in Tanzania
Avtorji:
Kavenuke, Patrick Severine (avtor)
/
Kayombo, Joel Jonathan (avtor)
/
Kinyota, Mjege (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 3 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (217 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
The influence of technology in educating English language learners at-risk or with disabilities
Avtorji:
Jiang, Yizhe (avtor)
/
Wang, Qian (avtor)
/
Weng, Zhenjie (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (211 kB)
1. TXT datoteka (61 kB)
stran
od 1
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100