Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 79
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (79)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (79)
Časopisje in članki - oblika
članki (79)
Jezik
angleški (79)
slovenski (6)
Leto izida
2011 (4)
2012 (1)
2013 (4)
2014 (1)
2015 (7)
2016 (1)
2017 (9)
2018 (3)
2020 (4)
2021 (9)
2022 (10)
2023 (15)
2024 (11)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (78)
Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta (1)
Vsebina
Založnik
= University of Ljubljana Press (18)
Pedagoška fakulteta Univerze (4)
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (17)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (34)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (49)
CC0 - odrečene pravice, prosta uporaba (1)
pravice pridržane (29)
Dostop
Prost (79)
Išči med rezultati (
79
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Opportunity makes the cheater
Avtorji:
Šorgo, Andrej (avtor)
/
Vavdi, Marija (avtor)
/
Cigler, Urška (avtor)
/
Kralj, Marko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (212 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Relations between students' motivation, and perceptions of the learning environment
Avtorji:
Radovan, Marko (avtor)
/
Makovec, Danijela (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (212 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Gender in the teaching profession
Avtorji:
Tašner, Veronika (avtor)
/
Žveglič Mihelič, Mojca (avtor)
/
Mencin Čeplak, Metka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (308 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Mental lexicon, working memory and L2 (English) vocabulary in Polish students with and without dy...
Avtorji:
Łockiewicz, Marta (avtor)
/
Jaskulska, Martyna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (176 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
The impact of active visualisation of high school students on the ability to memorise verbal defi...
Avtorji:
Šmajdek, Anamarija (avtor)
/
Selan, Jurij (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (620 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
A Croatian study of practitioners' and kindergarten teacher students' opinions of their role in c...
Avtorji:
Miljević-Riđički, Renata (avtor)
/
Pahić, Tea (avtor)
/
Šarić, Marija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (184 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Hands-on experiments in the interactive physics laboratory
Avtorji:
Snětinová, Marie (avtor)
/
Kácovský, Petr (avtor)
/
Machalická, Jana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (185 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Encouraging teachers' and students' innovation with the support of teacher learning communities
Avtorji:
Margalef García, Leonor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (158 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
How students of preschool education perceive their play competences - an analysis of their involv...
Avtorji:
Tatalović Vorkapić, Sanja (avtor)
/
Katić, Vesna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (177 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Critical thinking as a dimension of constructivist learning
Avtorji:
Topolovčan, Tomislav (avtor)
/
Matijević, Milan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (185 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
The teacher as one of the factors influencing students' perception of biology as a school subject
Avtorji:
Kubiatko, Milan (avtor)
/
Torkar, Gregor (avtor)
/
Rovňanová, Lenka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (234 kB)
1. TXT datoteka (32 kB)
Primary teacher students' understanding of fraction representational knowledge in Slovenia and Ko...
Avtorji:
Manfreda Kolar, Vida (avtor)
/
Vula, Eda (avtor)
/
Hodnik Čadež, Tatjana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (715 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Teachers' emotional expression in interaction with students of different ages
Avtorji:
Prosen, Simona (avtor)
/
Smrtnik Vitulić, Helena (avtor)
/
Poljšak-Škraban, Olga (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (145 kB)
1. TXT datoteka (41 kB)
Changing university students' alternative conceptions of optics by active learning
Avtorji:
Hadžibegović, Zalkida (avtor)
/
Sliško, Josip (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (438 kB)
1. TXT datoteka (41 kB)
Life-cycle thinking in inquiry-based sustainability education - effects on students' attitudes to...
Avtorji:
Juntunen, Marianne (avtor)
/
Aksela, Maija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (205 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Students' gender-related choices and achievement in physics
Avtorji:
Jugović, Ivana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (220 kB)
1. TXT datoteka (69 kB)
Reading ability, reading fluency and ortographic skills
Avtorji:
Erbeli, Florina (avtor)
/
Pižorn, Karmen (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (167 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Elementary and secondary school students' perceptions of teachers' classroom management competencies
Avtorji:
Kalin, Jana (avtor)
/
Peklaj, Cirila (avtor)
/
Pečjak, Sonja (avtor)
/
Puklek Levpušček, Melita (avtor)
/
Valenčič Zuljan, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (215 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Changes in beliefs regarding good teachers and the characteristics of child development of primar...
Avtorji:
Smrtnik Vitulić, Helena (avtor)
/
Lesar, Irena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (190 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Towards professionalism in music
Avtorji:
Virkkula, Esa (avtor)
/
Nissilä, Säde-Pirkko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (229 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Immigrant students' achievements in Croatia, Serbia and Slovenia in context
Avtorji:
Šori, Iztok (avtor)
/
Šušterič, Nika (avtor)
/
Gaber, Slavko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (166 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Gender role attitudes among higher education students in a borderland Central-Eastern European re...
Avtorji:
Fényes, Hajnalka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (166 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Didactic strategies and competencies of gifted students in the digital era
Avtorji:
Gojkov, Grozdanka (avtor)
/
Stojanović, Aleksandar (avtor)
/
Gojkov-Rajić, Aleksandra (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (472 kB)
1. TXT datoteka (39 kB)
Exploring the link between achievement goals, motivation, and parental expectations among univers...
Avtorji:
Grajcevci, Albulene (avtor)
/
Shala, Arif (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (178 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
Do learning activities improve students' ability to construct explanatory models with a prism foi...
Avtorji:
Gojkošek, Mihael (avtor)
/
Sliško, Josip (avtor)
/
Planinšič, Gorazd (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (495 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Dissection of mammalian organs and opinions about it among lower and upper secondary school students
Avtorji:
Špernjak, Andreja (avtor)
/
Šorgo, Andrej (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (181 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Introducing global citizenship education into classroom practice
Avtorji:
Damiani, Valeria (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 3
Izvor: Univerza v Mariboru, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (339 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Postgraduate students' perception of creativity in the research process
Avtorji:
Juriševič, Mojca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (533 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
The social acceptance of secondary school students with learning disabilities (LD)
Avtorji:
Lorger, Teja (avtor)
/
Schmidt, Majda (avtor)
/
Bakračevič Vukman, Karin (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (176 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
Teachers' opinions about the effect of chemistry demonstrations on students' interest and chemist...
Avtorji:
Vinko, Luka (avtor)
/
Delaney, Seamus (avtor)
/
Devetak, Iztok (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (219 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
Grammar school students' opinions on the art curriculum
Avtorji:
Zupančič, Tomaž (avtor)
/
Köster, Annely (avtor)
/
Torres de Eça, Teresa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (259 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
Deficits in the socio-educational school inclusion strategy for students with social difficulty i...
Avtorji:
Fernández-Simo, Deibe (avtor)
/
Cid-Fernández, Xosé Manuel (avtor)
/
Carrera-Fernández, María Victoria (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (190 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
Retrospective and concurrent victimisation as predictors of social self-concept and loneliness in...
Avtorji:
Košir, Katja (avtor)
/
Žugelj, Urška (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (182 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Difficulties in the close social relationships of Slovenian students during the Covid-19 pandemic
Avtorji:
Puklek Levpušček, Melita (avtor)
/
Poredoš, Mojca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (291 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
Teachers’ attitudes towards the rights of students with special education needs during the Covid-...
Avtorji:
Sakarneh, Mohammad (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (221 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Not by design alone! Modelling practices to identify students’ frameworks of evolution in real-li...
Avtorji:
Ageitos, Noa (avtor)
/
Colucci-Gray, Laura (avtor)
/
Puig, Blanca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (470 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
The role of wonder in students’ conception of and learning about evolution
Avtorji:
Sundberg, Bodil (avtor)
/
Andersson, Magdalena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (394 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
The impact of exploring sexual selection on primary school students’ understanding of evolution
Avtorji:
Sá-Pinto, Xana (avtor)
/
Pessoa, Patrícia (avtor)
/
Pinto, Alexandre (avtor)
/
Cardia, Pedro (avtor)
/
Lopes, J. Bernardino (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (419 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Teaching stereochemistry with multimedia and hands-on models
Avtorji:
Kusumaningdyah, Rooserina (avtor)
/
Devetak, Iztok (avtor)
/
Utomo, Yudhi (avtor)
/
Effendy, Effendy (avtor)
/
Putri, Daratu Eviana Kusuma (avtor)
/
Habiddin, Habiddin (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (995 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Using Remap RT (reading - concept mapping - reciprocal teaching) learning model to improve low-ab...
Avtorji:
Zubaidah, Siti (avtor)
/
Mahanal, Susriyati (avtor)
/
Sholihah, Mar'atus (avtor)
/
Rosyida, Fatia (avtor)
/
Kurniawati, Zenia Lutfi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (233 kB)
1. TXT datoteka (79 kB)
A classroom survey of language teachers' discriminatory practices against students
Avtorji:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (avtor)
/
Quinónez Eames, Olga (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 1 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (206 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Changes in learning style preferences of physical education students
Avtorji:
Alemdag, Ceyhun (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (211 kB)
1. TXT datoteka (34 kB)
The state of art appreciation among nine- and ten-year-old students in Slovenian primary schools
Avtorji:
Herzog, Jerneja (avtor)
/
Duh, Matjaž (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (281 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
Translation and validation of the Kaufman domains of creativity scale on a Croatian sample of ear...
Avtorji:
Županić Benić, Marijana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (260 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Personality traits and changes in depression symptoms in female university students
Avtorji:
Bobić, Jasminka (avtor)
/
Košćec, Adrijana (avtor)
/
Bakotić, Marija (avtor)
/
Macan, Jelena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (251 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Higher education students' experience of emergency remote teaching during the Covid-19 pandemic i...
Avtorji:
Juriševič, Mojca (avtor)
/
Lavrih, Lana (avtor)
/
Lišić, Amela (avtor)
/
Podlogar, Neža (avtor)
/
Žerak, Urška (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (265 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Slovenian parents' views on emergency remote schooling during the first wave of the Covid-19 pand...
Avtorji:
Puklek Levpušček, Melita (avtor)
/
Uršič, Luka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021,
vol. 11
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (388 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
Lost trust? The experiences of teachers and students during schooling disrupted by the covid-19 p...
Avtorji:
Jokić, Tijana (avtor)
/
Mićić, Katarina (avtor)
/
Kovač-Cerović, Tinde (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (564 kB)
1. TXT datoteka (61 kB)
That old devil called 'statistics'
Avtorji:
Puklek Levpušček, Melita (avtor)
/
Cukon, Maja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (270 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Experiences of Slovenian in-service primary school teachers and students of grades 4 and 5 with o...
Avtorji:
Novljan, Maruša (avtor)
/
Pavlin, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (309 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
stran
od 2
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100