Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 38
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (38)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (38)
Časopisje in članki - oblika
članki (38)
Jezik
angleški (38)
Leto izida
2011 (5)
2012 (1)
2013 (1)
2014 (6)
2015 (6)
2016 (6)
2017 (6)
2018 (2)
2019 (1)
2020 (1)
2021 (2)
2024 (1)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (38)
Vsebina
Vzgoja, izobraževanje (38)
Založnik
= University of Ljubljana Press (1)
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (22)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (13)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (4)
CC0 - odrečene pravice, prosta uporaba (6)
pravice pridržane (28)
Dostop
Prost (38)
Išči med rezultati (
38
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Critical reflection in the professional development of teachers
Avtorji:
Šarić, Marjeta (avtor)
/
Šteh, Barbara (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (146 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Towards competence-based practices in vocational education - what will the process require from t...
Avtorji:
Nissilä, Säde-Pirkko (avtor)
/
Karjalainen, Asko (avtor)
/
Koukkari, Marja (avtor)
/
Kepanen, Pirkko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (184 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Building partnerships by bridging cultures, contexts, and systems - reflections on TEPE 2015
Avtorji:
Snoek, Marco (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (93 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
The (co-)construction of knowledge within initial teacher training
Avtorji:
Vujičić, Lidija (avtor)
/
Boneta, Željko (avtor)
/
Ivković, Željka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (152 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Personal and emotional factors in the labour integration of university graduates in the field of ...
Avtorji:
Castejón, Juan L. (avtor)
/
Gilar, Raquel (avtor)
/
Minano, Pablo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (281 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Newly qualified teachers' needs of support for professional competences in four European countries
Avtorji:
Harju, Vilhelmiina (avtor)
/
Niemi, Hannele (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (186 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
In search of teaching quality of EFL student teachers through teaching practicum
Avtorji:
Azkiyah, Siti Nurul (avtor)
/
Mukminin, Amirul (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (171 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Encouraging reflection and critical friendship in preservice teacher education
Avtorji:
Bognar, Branko (avtor)
/
Krumes Šimunović, Irena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (548 kB)
1. TXT datoteka (69 kB)
Effects of German language teacher professional development on pupils' learning outcomes in inter...
Avtorji:
Šenjug Golub, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (227 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Defining moments in policy development, direction and implementation in Irish initial teacher edu...
Avtorji:
O'Doherty, Theresa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (149 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
The European teacher
Avtorji:
Schratz, Michael (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (241 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
Croatian teacher competencies related to the creation and implementation of education policy
Avtorji:
Kovač, Vesna (avtor)
/
Rafajac, Branko (avtor)
/
Buchberger, Iva (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (183 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Educating student teachers to become high quality professionals - a finnish case
Avtorji:
Niemi, Hannele (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (190 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Fostering the quality of teaching and learning by developing the "neglected half" of university t...
Avtorji:
Marentič-Požarnik, Barica (avtor)
/
Lavrič, Andreja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (190 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Encouraging teachers' and students' innovation with the support of teacher learning communities
Avtorji:
Margalef García, Leonor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (158 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
Investigating preschool and primary school teachers' self-efficacy and needs in teaching science
Avtorji:
Walan, Susanne (avtor)
/
Rundgren, Shu-Nu Chang (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (343 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
University teachers' opinions about higher education pedagogical training courses in Slovenia
Avtorji:
Aškerc Veniger, Katarina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (202 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Professionalising physics teachers in doing experimental work
Avtorji:
Haagen-Schützenhöfer, C. (avtor)
/
Joham, Birgit (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (672 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Elementary and secondary school students' perceptions of teachers' classroom management competencies
Avtorji:
Kalin, Jana (avtor)
/
Peklaj, Cirila (avtor)
/
Pečjak, Sonja (avtor)
/
Puklek Levpušček, Melita (avtor)
/
Valenčič Zuljan, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (215 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
The (un)attractiveness of vocational and technical education
Avtorji:
Lovšin, Miha (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (307 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Changes in beliefs regarding good teachers and the characteristics of child development of primar...
Avtorji:
Smrtnik Vitulić, Helena (avtor)
/
Lesar, Irena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (190 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Variations in primary teachers' responses and development during three major science in-service p...
Avtorji:
Jarvis, Tina (avtor)
/
Pell, Anthony (avtor)
/
Hingley, Philip (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (269 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Some aspects of collaboration in inclusive education - teachers' experiences
Avtorji:
Bouillet, Dejana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (233 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Building partnerships in an educational ecosystem
Avtorji:
Niemi, Hannele (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (127 kB)
1. TXT datoteka (31 kB)
Investigating the effectiveness of a dynamic integrated approach to teacher professional development
Avtorji:
Antoniou, Panayiotis (avtor)
/
Kyriakides, Leonidas (avtor)
/
Creemers, Bert, P. M. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (227 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
Teacher development in Slovenia for teaching foreign languages at the primary level
Avtorji:
Brumen, Mihaela (avtor)
/
Dagarin Fojkar, Mateja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (195 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
Pre-service home economics teachers' attitudes on selected aspects of practical teaching
Avtorji:
Lovšin, Francka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (136 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
An analysis of critical issues in Korean teacher evaluation systems
Avtorji:
Choi, Hee Jun (avtor)
/
Park, Ji-Hye (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (178 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Primary school student teachers' perceived and actual knowledge in biology
Avtorji:
Yli-Panula, Eija (avtor)
/
Jeronen, Eila (avtor)
/
Pongsakdi, Nonmanut (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (213 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Teacher competencies through the prism of educational research
Avtorji:
Peklaj, Cirila (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (185 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Teachers' attitudes towards behaviour patterns in social conflicts in Primorsko-Goranska county i...
Avtorji:
Vlah, Nataša (avtor)
/
Jančec, Lucija (avtor)
/
Čepić, Renata (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (210 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Introducing teacher mentoring in Kosovo schools - potential and challenges for sustainability
Avtorji:
Vula, Eda (avtor)
/
Berisha, Fatlume (avtor)
/
Saqipi, Blerim (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (187 kB)
1. TXT datoteka (39 kB)
Beyond learning by videoconference
Avtorji:
Uka, Antigona (avtor)
/
Morina, Marigona (avtor)
/
Kowch, Eugene G. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (621 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
Teachers as embedded practitioner-researchers in innovative learning environments
Avtorji:
Blannin, Joanne (avtor)
/
Mahat, Marian (avtor)
/
Cleveland, Benjamin (avtor)
/
Morris, Julia E. (avtor)
/
Imms, Wesley (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (169 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Structural over-determination of education reforms and agency
Avtorji:
Gaber, Slavko (avtor)
/
Tašner, Veronika (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (164 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
I do, we do, you do home economics
Avtorji:
Deagon, Jay (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (196 kB)
1. TXT datoteka (45 kB)
Mobile teachers at border schools - multilingualism and interculturalism as new challenges for pr...
Avtorji:
Pevec Semec, Katica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2018, letnik 8,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (147 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
The professional competencies of physical education teachers from North-Eastern Italy
Avtorji:
Tul, Miloš (avtor)
/
Leskošek, Bojan (avtor)
/
Kovač, Marjeta (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2019, letnik 9,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (190 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
stran
od 1
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100