Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Menu
SLO
|
ENG
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
ADVANCED SEARCH
About us
Cooperation
Terms of use
dLib Statistics
Partners
News
Virtual exhibitions
Contact us
My dLib.si
Email
:
Pass.:
Login
Register!
Forgoten password
Number of hits: 40
Source type
journals (40)
Journals - titles
CEPS journal (40)
Journals - form
articles (36)
journals (4)
Language
english (40)
slovenian (4)
Date
2015 (40)
Location
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (40)
Content
Architecture (1)
Organizations (1)
Prints (1)
Upbringing and Education (35)
Publisher
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (22)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (18)
Rights
In Copyright (40)
Access
Public (40)
Search in (
40
)
Sort by:
relevance
relevance
date ascending
date descending
input date ascending
input date descending
title ascending
title descending
Opportunity makes the cheater
Contibutors:
Šorgo, Andrej (author)
/
Vavdi, Marija (author)
/
Cigler, Urška (author)
/
Kralj, Marko (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (212 kB)
1. TXT document (50 kB)
The effects of the comprehensive inductive educational approach on the social behaviour of presch...
Contibutors:
Kroflič, Robi (author)
/
Smrtnik Vitulić, Helena (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (193 kB)
1. TXT document (43 kB)
Towards competence-based practices in vocational education - what will the process require from t...
Contibutors:
Nissilä, Säde-Pirkko (author)
/
Karjalainen, Asko (author)
/
Koukkari, Marja (author)
/
Kepanen, Pirkko (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (184 kB)
1. TXT document (56 kB)
School - possibility or (new) risk for young females in correctional institutions
Contibutors:
Jeđud Borić, Ivana (author)
/
Mirosavljević, Anja (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (175 kB)
1. TXT document (46 kB)
The (co-)construction of knowledge within initial teacher training
Contibutors:
Vujičić, Lidija (author)
/
Boneta, Željko (author)
/
Ivković, Željka (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (152 kB)
1. TXT document (49 kB)
Theory, practice and competences in the study of pedagogy - views of Ljubljana and Belgrade unive...
Contibutors:
Ermenc, Klara S. (author)
/
Vujisić Živković, Nataša (author)
/
Spasenović, Vera (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (169 kB)
1. TXT document (56 kB)
Relations between students' motivation, and perceptions of the learning environment
Contibutors:
Radovan, Marko (author)
/
Makovec, Danijela (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (212 kB)
1. TXT document (57 kB)
Use of online learning resources in the development of learning environments at the intersection ...
Contibutors:
Lebeničnik, Maja (author)
/
Pitt, Ian (author)
/
Istenič Starčič, Andreja (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (181 kB)
1. TXT document (44 kB)
Mental lexicon, working memory and L2 (English) vocabulary in Polish students with and without dy...
Contibutors:
Łockiewicz, Marta (author)
/
Jaskulska, Martyna (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (176 kB)
1. TXT document (48 kB)
Inclusive education is a multi-faceted concept
Contibutors:
Mitchell, David (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (216 kB)
1. TXT document (50 kB)
CEPS journal (2015, volume 5, issue 1)
Source:
CEPS journal
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (1102 kB)
1. TXT document (385 kB)
Editorial
Contibutors:
Kalin, Jana (author)
/
Valenčič Zuljan, Milena (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (97 kB)
1. TXT document (19 kB)
Fostering the quality of teaching and learning by developing the "neglected half" of university t...
Contibutors:
Marentič-Požarnik, Barica (author)
/
Lavrič, Andreja (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (190 kB)
1. TXT document (53 kB)
CEPS journal (2015, volume 5, issue 2)
Source:
CEPS journal
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (1746 kB)
1. TXT document (476 kB)
Inclusive education for children with specific learning difficulties
Contibutors:
Kavkler, Marija (author)
/
Košak Babuder, Milena (author)
/
Magajna, Lidija (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (152 kB)
1. TXT document (55 kB)
How students of preschool education perceive their play competences - an analysis of their involv...
Contibutors:
Tatalović Vorkapić, Sanja (author)
/
Katić, Vesna (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (177 kB)
1. TXT document (52 kB)
L1 use in EFL classes with English-only policy
Contibutors:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (author)
/
Qadermazi, Zohre (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (226 kB)
1. TXT document (40 kB)
Didactic strategies and competencies of gifted students in the digital era
Contibutors:
Gojkov, Grozdanka (author)
/
Stojanović, Aleksandar (author)
/
Gojkov-Rajić, Aleksandra (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (472 kB)
1. TXT document (39 kB)
CEPS journal (2015, volume 5, issue 4)
Source:
CEPS journal
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (1981 kB)
1. TXT document (366 kB)
Raising expectations for U.S. youth with disabilities
Contibutors:
Novak, Jeanne (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (239 kB)
1. TXT document (53 kB)
Editorial
Contibutors:
Mitchell, David (author)
/
Lipec-Stopar, Mojca (author)
/
Zorc-Maver, Darja (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 1
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (79 kB)
1. TXT document (9 kB)
The social acceptance of secondary school students with learning disabilities (LD)
Contibutors:
Lorger, Teja (author)
/
Schmidt, Majda (author)
/
Bakračevič Vukman, Karin (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 2
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (176 kB)
1. TXT document (44 kB)
Editorial
Contibutors:
Gaber, Slavko (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (84 kB)
1. TXT document (11 kB)
The benefits of fine art integration into mathematics in primary school
Contibutors:
Brezovnik, Anja (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (518 kB)
1. TXT document (47 kB)
Teacher competencies through the prism of educational research
Contibutors:
Peklaj, Cirila (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (185 kB)
1. TXT document (55 kB)
Editorial
Contibutors:
Tomšič Amon, Bea (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (97 kB)
1. TXT document (14 kB)
Adoption of the creative process according to the immersive method
Contibutors:
Vuk, Sonja (author)
/
Tacol, Tonka (author)
/
Vogrinc, Janez (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (595 kB)
1. TXT document (53 kB)
Preschool teaching staff 's opinions on the importance of preschool curricular fields of activiti...
Contibutors:
Zupančič, Tomaž (author)
/
Čagran, Branka (author)
/
Mulej, Matjaž (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (191 kB)
1. TXT document (46 kB)
The importance of visual reading for the interpretation of a literary text
Contibutors:
Batič, Janja (author)
/
Haramija, Dragica (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document(403 kB)
2. PDF document (430 kB)
1. TXT document (47 kB)
2. TXT document (40 kB)
Art appreciation as a learned competence
Contibutors:
Bračun Sova, Rajka (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (147 kB)
1. TXT document (41 kB)
The role of the arts in Tagore's concept of schooling
Contibutors:
Lesar, Irena (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (147 kB)
1. TXT document (47 kB)
Teachers' attitudes towards behaviour patterns in social conflicts in Primorsko-Goranska county i...
Contibutors:
Vlah, Nataša (author)
/
Jančec, Lucija (author)
/
Čepić, Renata (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (210 kB)
1. TXT document (40 kB)
Teaching literature through the arts
Contibutors:
Badulescu, Dana (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (138 kB)
1. TXT document (38 kB)
Forms of cooperative learning in language teaching in Slovenian language classes at the primary s...
Contibutors:
Rot Vrhovec, Alenka (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document(459 kB)
2. PDF document (543 kB)
1. TXT document (65 kB)
2. TXT document (57 kB)
Introducing teacher mentoring in Kosovo schools - potential and challenges for sustainability
Contibutors:
Vula, Eda (author)
/
Berisha, Fatlume (author)
/
Saqipi, Blerim (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (187 kB)
1. TXT document (39 kB)
Grammar school students' opinions on the art curriculum
Contibutors:
Zupančič, Tomaž (author)
/
Köster, Annely (author)
/
Torres de Eça, Teresa (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (259 kB)
1. TXT document (42 kB)
The use of compliment response strategies among Iranian learners of English
Contibutors:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 4
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (355 kB)
1. TXT document (41 kB)
An interactive approach to learning and teaching in visual arts education
Contibutors:
Tomljenović, Zlata (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (196 kB)
1. TXT document (52 kB)
Brezar, V. (2014). Traktat o detajlu v arhitekturi. A Treatise on Detail in Architecture. Ljublja...
Contibutors:
Zupančič, Domen (author)
Source:
CEPS journal
Numbering: 2015, volume 5,
issue 3
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (147 kB)
1. TXT document (8 kB)
CEPS journal (2015, volume 5, issue 3)
Source:
CEPS journal
Provider: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF document (2892 kB)
1. TXT document (474 kB)
page
of 1
hits per page:
5
10
25
50
100