Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 23
Tip gradiva
visokošolska dela (6)
znanstveno časopisje in članki (17)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (17)
Časopisje in članki - oblika
članki (17)
Jezik
angleški (17)
slovenski (6)
Leto izida
2009 (1)
2016 (1)
2018 (2)
2019 (1)
2021 (3)
2022 (6)
2023 (3)
2024 (6)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (23)
Vsebina
Založnik
= University of Ljubljana Press (7)
M. Pečar (1)
M. Slapničar (1)
N. Durjava (1)
Pedagoška fakulteta Univerze (1)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (9)
R. Plešec Gasparič (1)
S. Krajnc Dular (1)
V. Geršak (1)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (17)
pravice pridržane (6)
Dostop
Omejen (namenski terminali v prostorih NUK) (5)
Prost (18)
Išči med rezultati (
23
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Prikrite oblike agresivnega vedenja deklet
Avtorji:
Durjava, Nataša (avtor)
/
Krajnčan, Mitja (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
1. PDF datoteka (1343 kB)
1. TXT datoteka (559 kB)
Perceptions of didactic strategies among pupils and teachers in primary school
Avtorji:
Mithans, Monika (avtor)
/
Zurc, Joca (avtor)
/
Ivanuš-Grmek, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (517 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Reflexive practice learning as the potential to become a competent future practitioner
Avtorji:
Kodele, Tadeja (avtor)
/
Mešl, Nina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (503 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Inquiry-based chemistry education activities in a non-formal educational setting for gifted students
Avtorji:
Slapničar, Miha (avtor)
/
Ribič, Luka (avtor)
/
Devetak, Iztok (avtor)
/
Vinko, Luka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (229 kB)
1. TXT datoteka (71 kB)
Diversity and inclusion in science education
Avtorji:
Mamlok-Naaman, Rachel (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (229 kB)
1. TXT datoteka (71 kB)
Language support in a student laboratory for chemistry in secondary school
Avtorji:
Kieferle, Sarah (avtor)
/
Markić, Silvija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (510 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Innovative learning activities for ethnically diverse students in Macedonian science education
Avtorji:
Rusevska, Katerina (avtor)
/
Barandovski, Lambe (avtor)
/
Petruševski, Vladimir M. (avtor)
/
Naumoska, Aleksandra (avtor)
/
Tofilovska, Slavica (avtor)
/
Stojanovska, Marina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (440 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Someone like me
Avtorji:
Essex, Jane (avtor)
/
Ross, Kirsty (avtor)
/
Birnie, Ingeborg (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (208 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Non-formal science education
Avtorji:
Guralp, Genco (avtor)
/
McHugh, Martin (avtor)
/
Hayes, Sarah (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (483 kB)
1. TXT datoteka (100 kB)
Schooling interrupted
Avtorji:
Anderson, Lorin W. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (222 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
The Covid-19 learning crisis as a challenge and an opportunity for schools
Avtorji:
Hofmann, Riikka (avtor)
/
Arenge, Gabrielle (avtor)
/
Dickens, Siobhan (avtor)
/
Marfan, Javiera (avtor)
/
Ryan, Mairead (avtor)
/
Tiong, Ngee Derk (avtor)
/
Radia, Bhaveet (avtor)
/
Janik Blaskova, Lenka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (354 kB)
1. TXT datoteka (78 kB)
John Hattie, Douglas Fisher and Nancy Frey, Visible learning for mathematics: grades k-12: what w...
Avtorji:
Zupančič, Monika (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (274 kB)
1. TXT datoteka (16 kB)
Pavel Zgaga (ed.), Inclusion in Education: Reconsidering Limits, Identifying Possibilities, Peter...
Avtorji:
Tinnacher, Melina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (144 kB)
1. TXT datoteka (8 kB)
Interdisciplinary interaction between music education and history
Avtorji:
Žnidaršič, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (465 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
The role of textbooks in teaching and learning processes
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
/
Kovač, Miha (avtor)
/
Kovač Šebart, Mojca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1382 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
Interdisciplinary interaction between music education and history
Avtorji:
Žnidaršič, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (7237 kB)
1. TXT datoteka (1 kB)
Interdisciplinary interaction between music education and history
Avtorji:
Žnidaršič, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (204 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Nataša Hoić-Božić and Martina Holenko Dlab, Uvod u e-učenje: obrazovni izazovi digitalnog doba, S...
Avtorji:
Žerovnik, Alenka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (344 kB)
1. TXT datoteka (17 kB)
Učne oblike v tradicionalnem učnem procesu in pri didaktični inovaciji obrnjeno učenje in poučevanje
Avtorji:
Plešec Gasparič, Romina (avtor)
/
Valenčič Zuljan, Milena (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Izkušnje in stališča učiteljev o prilagajanju pouka predznanju in interesom učencev
Avtorji:
Pečar, Mojca (avtor)
/
Valenčič Zuljan, Milena (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Didaktične dimenzije kakovostnega učnega procesa za učence priseljence
Avtorji:
Krajnc Dular, Sabina (avtor)
/
Valenčič Zuljan, Milena (mentor)
/
Razpotnik, Špela (komentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Ustvarjalni gib kot celostni učni pristop v osnovni šoli
Avtorji:
Geršak, Vesna (avtor)
/
Tancig, Simona (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Razumevanje kemijske reakcije na treh ravneh predstavitev kemijskih pojmov
Avtorji:
Slapničar, Miha (avtor)
/
Devetak, Iztok (mentor)
/
Podlesek, Anja (komentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
stran
od 1
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100