Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 152
Tip gradiva
znanstveno časopisje in članki (152)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (152)
Časopisje in članki - oblika
članki (122)
številke (30)
Jezik
angleški (144)
slovenski (30)
Leto izida
2011 (20)
2012 (21)
2013 (19)
2014 (29)
2015 (20)
2016 (31)
2017 (4)
2018 (4)
2019 (4)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (152)
Vsebina
Vzgoja, izobraževanje (152)
Filozofija, psihologija (6)
Jezikoslovje in jeziki (1)
Kemija (1)
Naravoslovne vede (3)
Pravo (1)
Risanje (1)
Socialno delo (2)
Sociologija (2)
Založnik
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (152)
Pravice
CC0 - odrečene pravice, prosta uporaba (29)
pravice pridržane (123)
Dostop
Prost (152)
Išči med rezultati (
152
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Equality of opportunity, cultural diversity and claims for fairness
Avtorji:
Sardoč, Mitja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (150 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Equality of opportunity and equality of outcome
Avtorji:
Kodelja, Zdenko (avtor)
/
Sardoč, Mitja (prevajalec)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (142 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Valenčič Zuljan, M. and Vogrinc, J. (Eds.) (2011). European dimensions of teacher education - sim...
Avtorji:
Marentič-Požarnik, Barica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (119 kB)
1. TXT datoteka (22 kB)
The effects of the comprehensive inductive educational approach on the social behaviour of presch...
Avtorji:
Kroflič, Robi (avtor)
/
Smrtnik Vitulić, Helena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (193 kB)
1. TXT datoteka (43 kB)
Education as a factor of intercultural communication
Avtorji:
Gojkov, Grozdanka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (144 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
CEPS journal (2013, letnik 3, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1447 kB)
1. TXT datoteka (455 kB)
Editorial
Avtorji:
Zgaga, Pavel (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (83 kB)
1. TXT datoteka (13 kB)
CEPS journal (2011, letnik 1, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1502 kB)
1. TXT datoteka (237 kB)
Towards competence-based practices in vocational education - what will the process require from t...
Avtorji:
Nissilä, Säde-Pirkko (avtor)
/
Karjalainen, Asko (avtor)
/
Koukkari, Marja (avtor)
/
Kepanen, Pirkko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (184 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
CEPS journal (2018, letnik 8, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
1. PDF datoteka (2689 kB)
1. TXT datoteka (531 kB)
CEPS journal (2019, letnik 9, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
1. PDF datoteka (1416 kB)
1. TXT datoteka (307 kB)
The management of parental involvement in multicultural schools in South Africa
Avtorji:
Michael, Sathiapama (avtor)
/
Wolhuter, C. C. (avtor)
/
Van Wyk, Noleen (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (202 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Editorial
Avtorji:
Domović, Vlatka (avtor)
/
Peček, Mojca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (86 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
CEPS journal (2016, letnik 6, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1209 kB)
1. TXT datoteka (289 kB)
Gifted education and talent support in Germany
Avtorji:
Fischer, Christian (avtor)
/
Müller, Kerstin (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (193 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
CEPS journal (2016, letnik 6, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1086 kB)
1. TXT datoteka (376 kB)
Building partnerships by bridging cultures, contexts, and systems - reflections on TEPE 2015
Avtorji:
Snoek, Marco (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (93 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
Teaching chemistry about 'Stevia' - a case of cooperative curriculum innovation within PROFILES i...
Avtorji:
Stuckey, Marc (avtor)
/
Lippel, Marianne (avtor)
/
Eilks, Ingo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (325 kB)
1. TXT datoteka (34 kB)
CEPS journal (2019, letnik 9, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
1. PDF datoteka (1506 kB)
1. TXT datoteka (408 kB)
School - possibility or (new) risk for young females in correctional institutions
Avtorji:
Jeđud Borić, Ivana (avtor)
/
Mirosavljević, Anja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (175 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
The (co-)construction of knowledge within initial teacher training
Avtorji:
Vujičić, Lidija (avtor)
/
Boneta, Željko (avtor)
/
Ivković, Željka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (152 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Theory, practice and competences in the study of pedagogy - views of Ljubljana and Belgrade unive...
Avtorji:
Ermenc, Klara S. (avtor)
/
Vujisić Živković, Nataša (avtor)
/
Spasenović, Vera (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (169 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Personal and emotional factors in the labour integration of university graduates in the field of ...
Avtorji:
Castejón, Juan L. (avtor)
/
Gilar, Raquel (avtor)
/
Minano, Pablo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (281 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
CEPS journal (2016, letnik 6, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1825 kB)
1. TXT datoteka (464 kB)
Relations between students' motivation, and perceptions of the learning environment
Avtorji:
Radovan, Marko (avtor)
/
Makovec, Danijela (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (212 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
CEPS journal (2017, letnik 7, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1668 kB)
1. TXT datoteka (444 kB)
Editorial
Avtorji:
Sardoč, Mitja (avtor)
/
Gaber, Slavko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (82 kB)
1. TXT datoteka (11 kB)
Reclaiming the idea of the university as a possible solution to today's crisis
Avtorji:
Pavlenko, Sonia (avtor)
/
Bojan, Cristina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (119 kB)
1. TXT datoteka (36 kB)
Rethinking the role of pedagogical assistants
Avtorji:
Starčević, Jelena (avtor)
/
Dimitrijević, Bojana (avtor)
/
Macura-Milovanović, Sunčica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (168 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
On teaching problem solving in school mathematics
Avtorji:
Pehkonen, Erkki (avtor)
/
Näveri, Liisa (avtor)
/
Laine, Anu (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (168 kB)
1. TXT datoteka (35 kB)
Use of online learning resources in the development of learning environments at the intersection ...
Avtorji:
Lebeničnik, Maja (avtor)
/
Pitt, Ian (avtor)
/
Istenič Starčič, Andreja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (181 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
The family-school relationships in Europe
Avtorji:
Dusi, Paola (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (172 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Newly qualified teachers' needs of support for professional competences in four European countries
Avtorji:
Harju, Vilhelmiina (avtor)
/
Niemi, Hannele (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (186 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Valenčič Zuljan, M. and Janez, V. (eds.)(2010). Facilitating effective student learning through t...
Avtorji:
Marentič-Požarnik, Barica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (80 kB)
1. TXT datoteka (8 kB)
Innovating science teaching by participatory action research - reflections from an interdisciplin...
Avtorji:
Feierabend, Timo (avtor)
/
Eilks, Ingo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (272 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Mental lexicon, working memory and L2 (English) vocabulary in Polish students with and without dy...
Avtorji:
Łockiewicz, Marta (avtor)
/
Jaskulska, Martyna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (176 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Cooperation between migrant parents and teachers in school
Avtorji:
Lea, Martha (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (184 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Effects of German language teacher professional development on pupils' learning outcomes in inter...
Avtorji:
Šenjug Golub, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (227 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Live what you teach & teach what you live
Avtorji:
Torkar, Gregor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (162 kB)
1. TXT datoteka (33 kB)
Inclusive education is a multi-faceted concept
Avtorji:
Mitchell, David (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (216 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Defining moments in policy development, direction and implementation in Irish initial teacher edu...
Avtorji:
O'Doherty, Theresa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (149 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
The European teacher
Avtorji:
Schratz, Michael (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (241 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
The impact of active visualisation of high school students on the ability to memorise verbal defi...
Avtorji:
Šmajdek, Anamarija (avtor)
/
Selan, Jurij (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (620 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Croatian teacher competencies related to the creation and implementation of education policy
Avtorji:
Kovač, Vesna (avtor)
/
Rafajac, Branko (avtor)
/
Buchberger, Iva (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (183 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
A Croatian study of practitioners' and kindergarten teacher students' opinions of their role in c...
Avtorji:
Miljević-Riđički, Renata (avtor)
/
Pahić, Tea (avtor)
/
Šarić, Marija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (184 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Comics as a literary-didactic method and their use for reducing gender differences in reading lit...
Avtorji:
Kerneža, Maja (avtor)
/
Košir, Katja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (259 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Refusal strategies of Iranian university English as a foreign language and non-English learners i...
Avtorji:
Tamimi Sa'd, Seyyed Hatam (avtor)
/
Qadermazi, Zohre (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (312 kB)
1. TXT datoteka (43 kB)
CEPS journal (2015, letnik 5, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1102 kB)
1. TXT datoteka (385 kB)
Partnerships in teacher education - going beyond the rhetoric, with reference to the Norwegian co...
Avtorji:
Smith, Kari (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (145 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Educating student teachers to become high quality professionals - a finnish case
Avtorji:
Niemi, Hannele (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (190 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Coleman's third report
Avtorji:
Šimenc, Marjan (avtor)
/
Štraus, Mojca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (139 kB)
1. TXT datoteka (46 kB)
Diagnostic tests in Czech for pupils with a first language different from the language of schooling
Avtorji:
Vodičková, Kateřina (avtor)
/
Kostelecká, Yvona (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (177 kB)
1. TXT datoteka (42 kB)
Editorial
Avtorji:
Kalin, Jana (avtor)
/
Valenčič Zuljan, Milena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (97 kB)
1. TXT datoteka (19 kB)
Fostering the quality of teaching and learning by developing the "neglected half" of university t...
Avtorji:
Marentič-Požarnik, Barica (avtor)
/
Lavrič, Andreja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (190 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Reconstructing parents' meetings in primary schools
Avtorji:
Inglis, Gillian (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (224 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
CEPS journal (2015, letnik 5, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1746 kB)
1. TXT datoteka (476 kB)
CEPS journal (2011, letnik 1, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1071 kB)
1. TXT datoteka (270 kB)
Encouraging family and parent education
Avtorji:
Landhäusser, Sandra (avtor)
/
Faas, Stefan (avtor)
/
Treptow, Rainer (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (166 kB)
1. TXT datoteka (45 kB)
European higher education area and the introduction of a quality assurance program in Greek unive...
Avtorji:
Stamelos, George (avtor)
/
Kavasakalis, Aggelos (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (178 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Inclusive education for children with specific learning difficulties
Avtorji:
Kavkler, Marija (avtor)
/
Košak Babuder, Milena (avtor)
/
Magajna, Lidija (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (152 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Devetak, I. (2012). Providing high quality science knowledge using submicrorepresentations Zagota...
Avtorji:
Kolbl, Jasmina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (68 kB)
1. TXT datoteka (10 kB)
Encouraging teachers' and students' innovation with the support of teacher learning communities
Avtorji:
Margalef García, Leonor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (158 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
Pre-primary education of Roma children in Serbia
Avtorji:
Macura-Milovanović, Sunčica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (157 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
CEPS journal (2013, letnik 3, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1980 kB)
1. TXT datoteka (320 kB)
The philosophy and approach on which the PROFILES project is based
Avtorji:
Holbrook, Jack (avtor)
/
Rannikmäe, Miia (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (197 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
How students of preschool education perceive their play competences - an analysis of their involv...
Avtorji:
Tatalović Vorkapić, Sanja (avtor)
/
Katić, Vesna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (177 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
A forgotten moment in education policy
Avtorji:
Kozma, Tamás (avtor)
/
Tözsér, Zoltán (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (114 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
Current policy issues in early foreign language learning
Avtorji:
Enever, Janet (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (166 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
Policy reform efforts and equal opportunity - an evidence-based link?
Avtorji:
Geppert, Corinna (avtor)
/
Bauer-Hofmann, Sonja (avtor)
/
Hopmann, Stefan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (138 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
CEPS journal (2017, letnik 7, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1843 kB)
1. TXT datoteka (474 kB)
Policy and prediction
Avtorji:
Vlasceanu, Lazar (avtor)
/
Hâncean, Marian-Gabriel (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (177 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
CEPS journal (2014, letnik 4, številka 2)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1255 kB)
1. TXT datoteka (318 kB)
Investigating preschool and primary school teachers' self-efficacy and needs in teaching science
Avtorji:
Walan, Susanne (avtor)
/
Rundgren, Shu-Nu Chang (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (343 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
CEPS journal (2013, letnik 3, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1706 kB)
1. TXT datoteka (287 kB)
CEPS journal (2018, letnik 8, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
1. PDF datoteka (1637 kB)
1. TXT datoteka (339 kB)
CEPS journal (2014, letnik 4, številka 3)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1187 kB)
1. TXT datoteka (314 kB)
Dewey, J. (2012). The school and society Šola in družba. Afterword studies by Slavko Gaber and An...
Avtorji:
Zabel, Blaž (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (71 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
Teachers' emotional expression in interaction with students of different ages
Avtorji:
Prosen, Simona (avtor)
/
Smrtnik Vitulić, Helena (avtor)
/
Poljšak-Škraban, Olga (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (145 kB)
1. TXT datoteka (41 kB)
The "new doctorate" in Austria
Avtorji:
Pechar, Hans (avtor)
/
Ates, Gülay (avtor)
/
Andres, Lesley (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (138 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Positions, dispositions and practices in education policy in Central and South East Europe (resea...
Avtorji:
Kos Kecojević, Živa (avtor)
/
Gaber, Slavko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (160 kB)
1. TXT datoteka (35 kB)
University teachers' opinions about higher education pedagogical training courses in Slovenia
Avtorji:
Aškerc Veniger, Katarina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (202 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
An overview of the current status of talent care and talent support in Hungary
Avtorji:
Fuszek, Csilla (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (485 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Teacher education reforms between higher education and general education transformations in South...
Avtorji:
Pantić, Nataša (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (226 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Respect for nature - a prescription for developing environmental awareness in preschool
Avtorji:
Ärlemalm-Hagsér, Eva (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (159 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
The field trip as part of spatial (architectural) design art classes
Avtorji:
Batič, Janja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (128 kB)
1. TXT datoteka (37 kB)
Kovacs-Cerovic, T., Vizek-Vidovic, V. and Powell, S. (2011), Parent participation in the life of ...
Avtorji:
Pavlović Babić, Dragica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (77 kB)
1. TXT datoteka (8 kB)
Scenarios of mentor education in Romania - towards improving teacher induction
Avtorji:
Stîngu, Mihaela (avtor)
/
Eisenschmidt, Eve (avtor)
/
Iucu, Romiţa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (137 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
The establishment of school social work in Austria - from a project to a regular offer
Avtorji:
Heimgartner, Arno (avtor)
/
Sting, Stephan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (162 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
The sources of inequity in the education system of Serbia and how to combat them
Avtorji:
Pešikan, Ana (avtor)
/
Ivić, Ivan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (210 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Gifted education in Switzerland
Avtorji:
Müller-Oppliger, Victor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (160 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
CEPS journal (2014, letnik 4, številka 4)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1237 kB)
1. TXT datoteka (388 kB)
Using participatory action research to develop a course module on education for sustainable devel...
Avtorji:
Burmeister, Mareike (avtor)
/
Eilks, Ingo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (510 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
The curricular reform of art education in primary school in Slovenia in terms of certain componen...
Avtorji:
Bračun Sova, Rajka (avtor)
/
Kemperl, Metoda (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka(167 kB)
2. PDF datoteka (201 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
2. TXT datoteka (53 kB)
Enjoying cultural differences assists teachers in learning about diversity and equality
Avtorji:
Turnšek, Nada (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (213 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Building partner cooperation between teachers and parents
Avtorji:
Šteh, Barbara (avtor)
/
Kalin, Jana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (197 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Emerging entrepreneurial universities in university reforms
Avtorji:
Berács, József (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (148 kB)
1. TXT datoteka (47 kB)
CEPS journal (2014, letnik 4, številka 1)
Vir:
CEPS journal
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (2018 kB)
1. TXT datoteka (326 kB)
The (un)attractiveness of vocational and technical education
Avtorji:
Lovšin, Miha (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (307 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Recognition in programmes for children with special needs
Avtorji:
Šmid, Marjeta (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (149 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Competences for education for sustainable development in teacher education
Avtorji:
Rauch, Franz (avtor)
/
Steiner, Regina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (167 kB)
1. TXT datoteka (39 kB)
stran
od 1
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100