Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Menu
SLO
|
ENG
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
ADVANCED SEARCH
About us
Cooperation
Terms of use
dLib Statistics
Partners
News
Virtual exhibitions
Contact us
My dLib.si
Email
:
Pass.:
Login
Register!
Forgoten password
home
query
URN:NBN:SI:spr-XAAOWQJ2
Zapri
Zapri
Vzgoja in izobraževanje : revija za teoretična in praktična vprašanja vzgojno izobraževalnega dela
Dostop do celotnega besedila:
od 2011-2012, letnik 42/43, številka 6/1 do 2019, letnik 50, št 4
Add to EndNote (RIS format)
Language
slovenian
Source
Vzgoja in izobraževanje
Year
1970-
Content
education
school
Slovenia
Publisher
Zavod Republike Slovenije za šolstvo
Provider
Zavod RS za šolstvo
URN
URN:NBN:SI:spr-XAAOWQJ2
COBISS ID
1131780
Added
22.07.2019
Metadata
2001
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
Prev
Next
2001
150
številka: 1 (2001)
številka: 2 (2001)
številka: 3 (2001)
številka: 4 (2001)
številka: 5 (2001)
številka: 6 (2001)
Ravnatelj in zakonodaja (številka: 1, 2001)
Kritični komentar k pravilniku o maturi (številka: 1, 2001)
Matematično znanje slovenskih dijakov (številka: 1, 2001)
Hitreje do naziva (številka: 1, 2001)
Ravnatelj - šušmar? (številka: 1, 2001)
K delovnemu gradivu pravilnika o šolskem redu (številka: 1, 2001)
Pravilnik o preverjanju in ocenjevanju znanja v šolski praksi (številka: 1, 2001)
Ravnatelj - šušmar? (številka: 1, 2001)
Avtorice so zunaj (številka: 1, 2001)
Pravilnik o preverjanju in ocenjevanju znanja ter napredovanju učencev v 9-letni osnovni šoli (številka: 1, 2001)
Poseben komentar k Zakonu o usmerjanju otrok s posebnimi potrebami (številka: 1, 2001)
Problematika umetniške gimnazije kot strokovne gimnazije (številka: 1, 2001)
Vloga pravilnikov in drugih predpisov pri šolskem delu (številka: 1, 2001)
Kritična analiza pravilnika o pravicah in dolžnostih učencev v osnovni šoli (številka: 1, 2001)
Življenje s pravilniki (številka: 1, 2001)
Poklicna matura ante portas (številka: 1, 2001)
"Sladkosti in grenkobe" šolskih pravilnikov (številka: 1, 2001)
Pravica posameznika do pritožbe na oceno - da li ne (številka: 1, 2001)
Kdo ukinja vzgojno-izobraževalne smotre? (številka: 1, 2001)
O šoli, učiteljicah in spolu (številka: 1, 2001)
Zakaj pravilniki in kakšni naj (ne) bodo! (številka: 1, 2001)
Med pravom in pedagogiko (številka: 1, 2001)
Poklicna matura in ocenjevalna merila (številka: 1, 2001)
Nadarjenost kot izziv za večjo kakovost dela (številka: 2, 2001)
Model spodbujanja nadarjenih pri pouku kemije na srednji stopnji izobraževanja (številka: 2, 2001)
Kaj je kritična pedagogika (številka: 2, 2001)
Nadarjeni (številka: 2, 2001)
Obogatitveni program - delo z nadarjenimi učenci (številka: 2, 2001)
Prvi pesniški poskusi in verbalna nadarjenost (številka: 2, 2001)
Štipendiranje nadarjenih - Zoisove štipendije (številka: 2, 2001)
Nadstandardni obogatitveni program Spodbujanje razvoja nadarjenih učencev Osnovne šole Gustava Šiliha Velenje (številka: 2, 2001)
Sobotna šola kot sredstvo in cilj odkrivanja in identifikacije nadarjenih otrok (številka: 2, 2001)
Sobotna šola kot sredstvo in cilj odkrivanja in identifikacije nadarjenih otrok (številka: 2, 2001)
Etiketiranje nadarjenih mladostnikov in vpliv na družino (številka: 2, 2001)
Razvijanje vloge učitelja raziskovalca (številka: 2, 2001)
Nadarjeni - izziv za bolj kakovosten pouk ali kako ustvarjati nedpovprečneže? (številka: 2, 2001)
Odkrivanje nadarjenih učencev v osnovni šoli in delo z njimi (številka: 2, 2001)
Strokovni servis za vrtce in šole (številka: 2, 2001)
Razumevanje in svetovanje nadarjenim učencem (številka: 2, 2001)
Delavnice ustvarjalnosti za učence razredne stopnje (številka: 2, 2001)
Nadarjeni otroci v Sloveniji med teorijo in prakso (številka: 2, 2001)
Raziskovanje vloge učitelja raziskovalca (številka: 2, 2001)
Kdo so nadarjeni učenci? (številka: 2, 2001)
O avtonomiji razmišljajočega praktika (številka: 3, 2001)
Kako matura vpliva na kakovost pouka in znanja (številka: 3, 2001)
Vabilo k sodelovanju (številka: 3, 2001)
Spremljanje uvajanja kurikula za vrtce (številka: 3, 2001)
Akcijsko načrtovanje dinamičnega ocenjevanja (številka: 3, 2001)
Zavod RS za šolstvo in spremljanje kurikularnih novosti (številka: 3, 2001)
Spremljava poskusnega izvajanja 9-letnega programa osnovne šole (številka: 3, 2001)
Posvetu o maturi na rob (številka: 3, 2001)
Evalvacija srednješolskega formalnega izobraževanja brezposelnih (številka: 3, 2001)
Stereotipi in predsodki v šolah (številka: 3, 2001)
Za domovino z maturo - naprej ali nazaj? (številka: 3, 2001)
Spremljava prenovljenega gimnazijskega programa v šolskem letu 1998/99 (številka: 3, 2001)
Primerjava kritičnosti mišljenja učencev v osemletki in v novi devetletki (številka: 3, 2001)
Kaj nam pove spremljanje trajnosti gimnazijskega znanja (številka: 3, 2001)
Ali splošni predmeti povzročajo več osipa kot strokovni? (številka: 3, 2001)
Izzivi pedagoškega vodenja (številka: 3, 2001)
Ali lahko govorimo o ustvarjalnosti, pogojeni z avtoriteto? (številka: 4, 2001)
Krepitev skupne evropske hiše izobraževanja (številka: 4, 2001)
Nekateri problemi umetniških gimnazij (številka: 4, 2001)
Možnosti, ki jih za razvijanje ustvarjalnosti učiteljev ponuja glasba (številka: 4, 2001)
Zgodba o nastajanju učnega načrta za likovno vzgojo (številka: 4, 2001)
Pomen afektivnega področja pri načrtovanju izobraževalnega procesa glasbene vzgoje (številka: 4, 2001)
Tri muze v šoli, da o filmu niti ne govorimo (številka: 4, 2001)
Uvod v branje učnega načrta za likovno vzgojo v devetletni osnovni šoli (številka: 4, 2001)
Zapis o vzgojnosti likovne vzgoje (številka: 4, 2001)
Poučevanje glasbe kot ustvarjalna naloga (številka: 4, 2001)
Študijske skupine (številka: 4, 2001)
Pismo prijatelju učitelju (številka: 4, 2001)
Umetnost v šoli (številka: 4, 2001)
Samopodoba (številka: 4, 2001)
Adorno o glasbi kot objektu želje (številka: 4, 2001)
Prve izkušnje o izvajanju likovne vzgoje v poskusnem uvajanju programa devetletke (številka: 4, 2001)
Nekateri vidiki učnega uspeha pri pouku likovne vzgoje s poudarkom na notranji motivaciji (številka: 4, 2001)
Zagovor likovne vzgoje (številka: 4, 2001)
Oblikovanje povezav med umetnostnimi predmeti in šolskim razvojnim načrtom (številka: 4, 2001)
Umetnost v šoli - pomen in razsežnosti pouka glasbe (številka: 4, 2001)
Kako oceniti učnečeve izdelke? (številka: 4, 2001)
O posebnih otrocih, integraciji in življenjski šoli (številka: 5, 2001)
Vključevanje dolgotrajno bolnih šolarjev v šolo (številka: 5, 2001)
Integracija otrok s posebnimi potrebami v osnovno šolo (številka: 5, 2001)
Postopek vključevanja gibalno oviranega otroka v redno osnovno šolo (številka: 5, 2001)
Produkcijska šola (številka: 5, 2001)
Dvojezične metode šolskega dela na ZGN Ljubljana (številka: 5, 2001)
Usposabljanje osebnih asistentov (številka: 5, 2001)
Izobraževanje odraslih v funkciji kvalitetnejšega življenja (številka: 5, 2001)
Integracija - s papirja v prakso (številka: 5, 2001)
Surdopedagoginja in učiteljica skupaj v razredu osnovne šole (številka: 5, 2001)
Kdo je hendikepiran? (številka: 5, 2001)
Mobilni specialni pedagog - most med šolo in otrokom s posebnimi potrebami (številka: 5, 2001)
Integracija v nižjem pokicnem izobraževanju (številka: 5, 2001)
Nadaljevanje izobraževanja mladostnikov z lažjimi motnjami v duševnem razvoju v srednji šoli (številka: 5, 2001)
Kritično obdobje oblikovanja identitete in motnje hranjenja (številka: 5, 2001)
Vedenjske težave in osnovna šola (številka: 5, 2001)
Prvo leto šolanja slepe deklice Zale (številka: 5, 2001)
Preprečevanje nasilnega vedenja v oddelku šole s prilagojenim programom (številka: 5, 2001)
Predstavitev poučevanja slovenščine v dveletnem programu poklicnega izobraževanja (številka: 5, 2001)
Demokratična vzgoja (številka: 5, 2001)
Integracija otrok s posebnimi potrebami (številka: 5, 2001)
Usmerjanje in vključevanje otrok s posebnimi potrebami (številka: 5, 2001)
Slovenščina v tretjem triletju (številka: 6, 2001)
Ko se igramo in učimo (številka: 6, 2001)
Pouk matematike v devetletni osnovni šoli (številka: 6, 2001)
Vključevanje otrok s posebnimi potrebami (številka: 6, 2001)
Poklicna rast učiteljev in devetletna osnovna šola (številka: 6, 2001)
Nekaj novosti v prvem triletju devetletne osnovne šole (številka: 6, 2001)
Pouk kemije v devetletni osnovni šoli (številka: 6, 2001)
Kako sem se spoprijela z novostmi (številka: 6, 2001)
Devetletka - strokovni izziv (številka: 6, 2001)
Matematika v tretjem triletju (številka: 6, 2001)
Od uvajanja do izvajanja (številka: 6, 2001)
Delo v tandemu (številka: 6, 2001)
Tehniški dnevi od prvega do devetega razreda (številka: 6, 2001)
Od timskega dela v prvem razredu do timske naravnanosti celotne šole (številka: 6, 2001)
Od igre do branja in pisanja (številka: 6, 2001)
Izvajanje programa devetletne osnovne šole v podružnicah (številka: 6, 2001)
Delo in vloga šolskega projektnega tima (številka: 6, 2001)
Primer osnovne šole Dravlje (številka: 6, 2001)
Biologija v devetletki (številka: 6, 2001)
Devetletka v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju (številka: 6, 2001)
Družba v devetletni osnovni šoli (številka: 6, 2001)
Računalniško podprt model za vrednotenje programa devetletne osnovne šole v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju (številka: 6, 2001)
Pouk matemetike v devetletni osnovni šoli (številka: 6, 2001)
Italijanščina kot drugi jezik na narodno mešanem območju Slovenske Istre (številka: 6, 2001)
Gospodinjstvo v prehodnem obdobju (številka: 6, 2001)
Prenova likovne vzgoje niso samo novi učni načrti (številka: 6, 2001)
Učni načrti v prvem triletju (številka: 6, 2001)
Prelet učnih načrtov devetletne osnovne šole (številka: 6, 2001)
Izobraževanje učiteljev in uporaba računalnika v prvem razredu (številka: 6, 2001)
Primer osnovne šole Dravlje (številka: 6, 2001)
Tehnika in tehnologija (številka: 6, 2001)
Devetletka kot mavrica ... (številka: 6, 2001)
Primer osnovne šole Dravlje (številka: 6, 2001)
Matematika v prvem triletju (številka: 6, 2001)
Podaljšano bivanje v devetletni osnovni šoli (številka: 6, 2001)
Nemščina v šolskem vsakdanu naših devetletkarjev (številka: 6, 2001)
Drugače v drugačno šolo (številka: 6, 2001)
Naravoslovje v sedmem razredu (številka: 6, 2001)
Šolski pevski zbor v devetletni osnovni šoli (številka: 6, 2001)
Zrcalce, zrcalce na steni povej --- (številka: 6, 2001)
Naravoslovje in tehnika - novi predmet (številka: 6, 2001)
Med "resnim delo" in igro (številka: 6, 2001)
2011
13
Poučevanje bioloških vsebin na razredni stopnji osnovne šole (številka: 6/1, 2011-2012)
Raziskovalno eksperimentalno učenje kot imperativ sodobnega pouka naravoslovnih predmetov (številka: 6/1, 2011-2012)
Aktivna vloga učencev pri pouku kemije (številka: 6/1, 2011-2012)
Kako do kakovostnega pouka kemije? (številka: 6/1, 2011-2012)
Ustvarjalnost in inovativnost (številka: 6/1, 2011-2012)
Ali se svet res tako hitro vrti, da ga šola komaj dohaja? (številka: 6/1, 2011-2012)
Kakovost pouka je odraz kakovosti učitelja (številka: 6/1, 2011-2012)
Kako prenesti naravo v učilnico? (številka: 6/1, 2011-2012)
S preverjanjem znanja do kakovostnega pouka naravoslovja (številka: 6/1, 2011-2012)
Predstavitev projekta Razvoj naravoslovnih kompetenc (številka: 6/1, 2011-2012)
Predstavitev priročnika Posodobitve pouka v gimnazijski praksi (številka: 6/1, 2011-2012)
Konceptualni pristop k poučevanju biologije (številka: 6/1, 2011-2012)
Premiki pri poučevanju naravoslovnih predmetov (številka: 6/1, 2011-2012)
2012
65
številka: 1 (2012)
številka: 2 (2012)
številka: 3/4 (2012)
številka: 5 (2012)
številka: 6 (2012)
Nacionalna koordinacijska točka za vseživljenjsko karierno orientacijo (številka: 2, 2012)
Čigava odgvornost je karierna orientacija? (številka: 2, 2012)
Andragoški center Slovenije (številka: 2, 2012)
Informiranje mladih pred izbiro srednje šole (številka: 2, 2012)
Antropologija in vzgojno-izobraževalni procesi (številka: 2, 2012)
Usposabljanje za andragoško delo (številka: 2, 2012)
Od filma do filma s filmom --- (številka: 2, 2012)
Euroguidance (številka: 2, 2012)
Od poklicnega svetovanja k vseživljenjski karierni orientaciji: korak naprej ali nazaj? (številka: 2, 2012)
Poklicna orientacija na osnovni šoli Kašelj (številka: 2, 2012)
Poklicna orientacija v srednji šoli - da ali ne? (številka: 2, 2012)
Izzivi karierne orientacije in poklicne vzgoje v postinformacijski družbi (številka: 2, 2012)
Izboljšave ali preobrazba? (številka: 2, 2012)
S pravim znanjem do boljše prihodnosti (številka: 2, 2012)
Samoevalvacija dela pri pouku biologije in fizike z namenom krepiti trajnost znanja dijakov in profesionalni razvoj učitelja (številka: 2, 2012)
Vseživljenjska karierna orientacija - povezava med šolo, poklicem in življenjem (številka: 2, 2012)
Avtonomija strokovnih delavcev v vrtcih (številka: 2, 2012)
Uresničevanje koncepta timskega soustvarjanja v pedagoški praksi (številka: 3/4, 2012)
Prerezi skozi sistem sodelovalnega in timskega poučevanja (številka: 3/4, 2012)
Timsko delo v vzgoji in izobraževanju (številka: 3/4, 2012)
Razvijanje in reflektiranje timskega dela v vrtcu (številka: 3/4, 2012)
Razvijanje, preverjanje in ocenjevanje kompleksnih učnih dosežkov pri timski izvedbi pouka (številka: 3/4, 2012)
Timsko delo učiteljev pri naravoslovnih predmetih (številka: 3/4, 2012)
Strategije in proces izvajanja kurikularnih povezav in timskega pouka na Gimnaziji Ledina (številka: 3/4, 2012)
Timsko delo v slovenski pedagoški praksi (številka: 3/4, 2012)
Timsko delo - nuja in izziv (številka: 3/4, 2012)
O timskih vlogah in razvojnih fazah timov (številka: 3/4, 2012)
Učenci vodijo šolo za starše (številka: 3/4, 2012)
Skupaj zmoremo več in bolje (številka: 3/4, 2012)
Ponavljajmo in utrjujmo geografsko znanje v angleščini po postajah (številka: 3/4, 2012)
Problemi pri timskem delu specialnih pedagogov in učiteljev ter strategije njihovega reševanja (številka: 3/4, 2012)
Branje kot medbesedilna sporazumevalna zmožnost (številka: 3/4, 2012)
Osebna izkušnja timskega dela med učiteljem razrednikom in učiteljem podaljšanega bivanja (številka: 3/4, 2012)
Timsko vrednotenje učnih dosežkov pri angleščini v četrtem letniku na gimnaziji Jožeta Plečnika v Ljubljani (številka: 3/4, 2012)
Interaktivno timsko poučevanje na gimnaziji Jožeta Plečnika Ljubljana (številka: 3/4, 2012)
Timski coaching - priložnost za razvoj kapacitet šolskih razvojnih timov (številka: 3/4, 2012)
S portfoliem in refleksijo do kritičnega mišljenja in odgovornega učenja (številka: 3/4, 2012)
Poučevanje in spodbujanje možganov (številka: 5, 2012)
Znotraj razumevanja (številka: 5, 2012)
Znanost o izobraževanju (številka: 5, 2012)
Pražni pojmi in transformativni načini mišljenja v raziskovanju visokega šolstva (številka: 5, 2012)
Kaj je poučevanje za razumevanje? (številka: 5, 2012)
Poučevanje za razumevanje (številka: 5, 2012)
Poučevanje za razumevanje (p)ostaja izziv za izobraževalce (številka: 5, 2012)
Učni transfer (številka: 5, 2012)
Metakognitivne sposobnosti pri učenju (številka: 6, 2012)
Razvoj metakognitivnih sposobnosti pri učenju in vloga učitelja (številka: 6, 2012)
Postavljanje ciljev in njihov vpliv na uspeh pri ocenjevanju znanja iz matematike (številka: 6, 2012)
Kompetenca učenje učenja v prenovljenih gimnazijskih učnih načrtih (številka: 6, 2012)
Uči me učiti se matematiko (številka: 6, 2012)
Kako možgani vplivajo na učenje in kako učenje vpliva na možgane (številka: 6, 2012)
Izvir notranje motivacije (številka: 6, 2012)
Učenje učenja (številka: 6, 2012)
Pomen učnih stilov za učitelja in učenca (številka: 6, 2012)
Učenje učenja (številka: 6, 2012)
Učenje učenja v teoriji in praksi (številka: 6, 2012)
Ali se znamo poslušati? Ne pozabimo, da je tudi to vir učenja in znanja (številka: 6, 2012)
Kritična analiza učenja pri kemiji (številka: 6, 2012)
O učnih strategijah (številka: 6, 2012)
Razvijanje kompetence učenje učenja pri pouku zgodovine (številka: 6, 2012)
2013
79
številka: 1 (2013)
številka: 2/3 (2013)
številka: 4/5 (2013)
številka: 6 (2013)
Psihologija in jezik novih medijev (številka: 4, 2013)
Motnje hranjenja in njihovo prepoznavanje v osnovni šoli (številka: 1, 2013)
Spoštovanje do učencev kot izhodišče učiteljeve avtoritete v razredu (številka: 1, 2013)
Ko se "uporabno znanje" sreča s terenom - popotovanje po Kobariškem (številka: 1, 2013)
O naravi učenja - izziv za šolske strokovnjake in praktike (številka: 1, 2013)
Kaj o samostojnosti in pomoči pri učenju poročajo učenci in njihovi starši (številka: 1, 2013)
Premikanje mej v šoli - koncept mednarodnih taborov na OŠ Maksa Pleteršnika Pišece (številka: 1, 2013)
Raziskava med učitelji geografije in francoščine o načrtovanju in izvajanju medpredmetnega poučevanja na gimnazijah (številka: 1, 2013)
Slovenščina živi med Slovenci in njihovimi potomci po svetu (številka: 1, 2013)
Zakaj se slovenski osnovnošolci ne učijo računalništva (številka: 1, 2013)
Učitelj v oddelku podaljšanega bivanja - samoocena usposobljenosti za delo (številka: 1, 2013)
Primer uporabe bralne učne strategije VŽN pri predmetu Družba v drugem vzgojno-izobraževalnem obdobju (številka: 2/3, 2013)
Brati ali ne brati - motiviranje učencev za branje (številka: 2/3, 2013)
Čutne poti na igrišču (številka: 2/3, 2013)
Spodbujanje metakognitivnih procesov in samoregulacije učenja pri glasbeni vzgoji (številka: 2/3, 2013)
Je razvijanje kompleksnih bralnih strategij domena pouka slovenščine? (številka: 2/3, 2013)
Zavedanje in uravnavanje lastnega učenja v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole (številka: 2/3, 2013)
Individualizirani pristop poučevanja otrok iz manj spodbudnega socialnega okolja z vidika vloge specialne pedagoginje (številka: 2/3, 2013)
Spodbujanje porajajoče se pismenosti (številka: 2/3, 2013)
Metoda recipročnega poučevanja - pomoč pri razumevanju prebranega (številka: 2/3, 2013)
Vodenje šole za boljše učne dosežke (številka: 2/3, 2013)
Razvijanje bralnih strategij pri medpredmetnem učenju (številka: 2/3, 2013)
Bralne učne strategije na različne načine in v različnih starostnih obdobjih (številka: 2/3, 2013)
Spodbujanje razvoja bralne pismenosti v (vrtcih in) osnovnih šolah (številka: 2/3, 2013)
Razvijanje kritičnega mišljenja pri pouku slovenščine (številka: 2/3, 2013)
Pomen naravoslovja za razvoj bralne pismenosti (številka: 2/3, 2013)
Dejavnosti, ki spodbujajo motivacijo za branje v OPB (številka: 2/3, 2013)
Uveljavljanje prvin akcijskega raziskovanja v projektu Bralna pismenost (številka: 2/3, 2013)
Razvijanje izvršilnih funkcij v podporo bralne pismenosti (številka: 2/3, 2013)
Opomnik za pripravo, izvajanje in spremljanje diferencirane učne podpore pri bralni pismenosti (številka: 2/3, 2013)
Bralne učne strategije v luči sodobnega pojmovanja učenja (številka: 2/3, 2013)
Primer medpredmetne povezave med fiziko in biologijo v 8. razredu - nastanek slike v očesu (številka: 2/3, 2013)
Izboljšanje bralne pismenosti pri učencih, katerih materni jezik je albanščina (številka: 2/3, 2013)
S kakšnimi vprašanji spodbujamo različne, tudi metakognitivne miselne procese učencev (številka: 2/3, 2013)
Fizika in angleščina z roko v roki (številka: 2/3, 2013)
Bralni plakat - bralna motivacija v osnovni šoli (številka: 2/3, 2013)
Razvijanje bralnih spretnosti v prvem triletju (številka: 2/3, 2013)
Vloga ravnatelja pri vpeljevanju izboljšav na področju bralne pismenosti (številka: 2/3, 2013)
Z (med)predmetnim razvijanjem bralne pismenosti do kakovostnejšega znanja (številka: 2/3, 2013)
Motivacija za branje in bralni dosežki romskih učencev (številka: 2/3, 2013)
Kako povečati motivacijo za branje na osnovni šoli Franceta Prešerna Maribor (številka: 2/3, 2013)
Pomen domišljijske rabe jezika in igre vlog pri spodbujanju zgodnje pismenosti v vrtcu (številka: 2/3, 2013)
Motivacija za branje (številka: 2/3, 2013)
Šolske motivacijske dejavnosti za izboljšanje bralne pismenosti učencev (številka: 2/3, 2013)
Ustvarjalnost in formalno zaključno ocenjevanje pri predmetu likovna umetnost in oblikovanje v Angliji (številka: 4/5, 2013)
Umetniška pismenost - za izbrance ali za vsakogar? (številka: 4/5, 2013)
Dramska pismenost (številka: 4/5, 2013)
Učinki sodelovalnega ocenjevanja na motivacijskem področju (številka: 4/5, 2013)
Slovensko glasbeno šolstvo in tovrstna glasbena pismenost (številka: 4/5, 2013)
Kratek oris vloge vizualnih elementov pri sodobnem pouku tujega jezika (številka: 4/5, 2013)
K skupnemu evropskemu referenčnemu okviru umetnostne vzgoje v šolah (številka: 4/5, 2013)
Raziskovanje sveta likovnovizualne podobe (številka: 4/5, 2013)
Risba pri tehniki in tehnologiji kot vsebina in strategija vstopanja v (s)likovno-vizualne vidike tehniške pismenosti (številka: 4/5, 2013)
Likovni jezik kot temelj likovne vzgoje in izobraževanja (številka: 4/5, 2013)
Utelešena učna vsebina (številka: 4/5, 2013)
Recenzija publikacije Kulturno-umetostna vzgoja (številka: 4/5, 2013)
Vloga slike v naravoslovju in pri fiziki (številka: 4/5, 2013)
Za (s)likovno-vizualno, umetniško in za (o)pismen(je)nost za ustvarjalnost nam gre! (številka: 4/5, 2013)
Uporaba slikovno-vizualnega pri geografiji (številka: 4/5, 2013)
Vsako zgodbo je treba povedati dvakrat (številka: 4/5, 2013)
Likovna vzgoja (številka: 4/5, 2013)
O neulovljivosti sodobnega plesa (številka: 4/5, 2013)
Povezava med aktivnim ukvarjanjem z glasbo ter inteligentnostjo in uspešnostjo pri pouku (številka: 4/5, 2013)
Vloga ilustracije v učbenikih za biologijo (številka: 4/5, 2013)
Znanstvena ilustracija za slepe in slabovidne (številka: 4/5, 2013)
Vizualno kot področje spodbujanja ustvarjalnega mišljenja (številka: 4/5, 2013)
Vizualna pismenost in likovnoumetnostna vzgoja (številka: 4/5, 2013)
Umi - um, možgani in izobraževanje (številka: 6, 2013)
Zakaj znanost um, možgani in izobraževanje plemeniti 'novo' izobraževanje, temelječe na poznavanju možganov, z znanostjo? (številka: 6, 2013)
Kaj ima kognitivna znanost povedati učiteljem? (številka: 6, 2013)
Um, možgani in izobraževanje (številka: 6, 2013)
Najstniški možgani in tehnologija (številka: 6, 2013)
Izvršilna funkcija v učilnici (številka: 6, 2013)
Razblinjamo "nevromite" (številka: 6, 2013)
Fotografija in šport mladih (številka: 4-5, 2013)
2014
65
številka: 1/2 (2014)
številka: 3 (2014)
številka: 4 (2014)
številka: 5/6 (2014)
Vloga razrednika v luči sprememb v šolstvu in družbi (številka: 1/2, 2014)
Šapa na Srednji vzgojiteljski šoli in gimnaziji Ljubljana (številka: 1/2, 2014)
Coaching kot metoda učinkovitega soočanja s spremembami in učenja posameznikov ter organizacij (številka: 1/2, 2014)
Kako naj riba spleza na drevo? (številka: 1/2, 2014)
Supervizija kot podpora pri razvoju tima (številka: 1/2, 2014)
Coaching v šolstvu ob primerih iz prakse (številka: 1/2, 2014)
Beremo s psičko Lizo (številka: 1/2, 2014)
Kaj je koristno vedeti pri zgodnjem poučevanju tujega jezika (številka: 1/2, 2014)
Strategija dela za izboljšavo komunikacije in vzdušja med dijaki v razredu (številka: 1/2, 2014)
Pes kot delovni partner učitelju (številka: 1/2, 2014)
Pomen in pozitivni učinki umetnostne terapije z glasbo in s plesom (številka: 1/2, 2014)
Pomen ozaveščanja osebnega vrednotnega sistema strokovnega delavca v vzgoji in izobraževanju za razvoj kariere (številka: 1/2, 2014)
Izgorelost na delovnem mestu pri ravnateljih vrtcev, osnovnih in srednjih šol v Sloveniji (številka: 1/2, 2014)
Kombinirani oddelki in osnovna šola z nižjim izobrazbenim standardom (številka: 1/2, 2014)
Recenzija knjige Socialni odnosi v šoli (številka: 1/2, 2014)
Slovenija - učna regija za izkustveno izobraževanje (številka: 1/2, 2014)
Kolegialni coaching za razvoj učiteljskih kompetenc (številka: 1/2, 2014)
Kaj lahko naredi vzgojitelj/-ica in učitelj/-ica za otroke in mladostnike, ki se soočajo z revščino (številka: 3, 2014)
Recenziji knjige Nova paradigma v izobraževanju: je manj lahko več? (številka: 3, 2014)
Stoletje otroka in iluzije o vzgoji (številka: 3, 2014)
Pedagoški optimizem učiteljev kot pomemben vidik poučevanja (številka: 3, 2014)
Kompetence kot posodobitve učnih načrtov (številka: 3, 2014)
Recenzija knjige Medvrstniško nasilje v šoli (številka: 3, 2014)
Kaj dela kriza našemu šolstvu? (številka: 3, 2014)
Katerim uporabnim interesom služijo bolonjska prenova visokošolskega študija in njeni spremljevalni pojavi (številka: 3, 2014)
Analiza predloga sprememb zakona o gimnazijah s perspektive odnosa med šolo in ekonomijo (številka: 3, 2014)
Slovenska šola v Evropski uniji (številka: 3, 2014)
Učna gradiva za doseganje izobraževalnih ciljev v osnovni šoli (številka: 3, 2014)
Država in šolska politika v času krize (številka: 3, 2014)
Kako krizo občutijo ravnateljice in ravnatelji, učiteljice in učitelji (številka: 3, 2014)
Samoodločanje in aktivno vključevanje dijakov s posebnimi potrebami v proces izvajanja individualiziranih programov (številka: 3, 2014)
Vloga ravnateljev v kriznih časih (številka: 3, 2014)
Vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj - kje smo ob koncu "desetletja VITR" (številka: 4, 2014)
Okoljska kompetenca: pozabljena deveta ključna kompetenca (številka: 4, 2014)
Intervju s prof. Daniello Tilbury (številka: 4, 2014)
Vzgoja in izobraževanje za trajnostni razvoj na Pedagoški fakulteti Ljubljana - primer študijskega programa Gospodinjstvo z vezavami (številka: 4, 2014)
Recenzija knjige Znamenja trajnosti (številka: 4, 2014)
Izteku desetletja VITR ob rob z vidika izobraževanja odraslih (številka: 4, 2014)
Poti do vključevanja smernic vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj v pouk (številka: 4, 2014)
Ekošola kot način življenja, ekošola kot standard (številka: 4, 2014)
Vzgoja za trajnostni razvoj za prihodnost naših otrok (številka: 4, 2014)
Udejanjanje načel vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj (VITR) v Biotehniškem centru Naklo z vidika raznovrstnosti vsebin in ustvarjalnosti pristopov (številka: 4, 2014)
Vloga vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj pri prehodu v zeleno in integralno gospodarstvo (številka: 4, 2014)
Prihodnji učitelji razrednega pouka o vzgoji in izobraževanju za trajnostni razvoj (številka: 4, 2014)
Cilji, metode in pristopi vzgoje za trajnostni razvoj v vrtcu (številka: 4, 2014)
Formativno spremljanje ali pogled v "črno škatlo" (številka: 5/6, 2014)
Izkušnje s formativnim spremljanjem znanja pri pouku zgodovine (številka: 5/6, 2014)
Formativno spremljanje ali kako videti gozd in drevesa (številka: 5/6, 2014)
Spreminjanje poučevanja skozi formativno spremljanje (številka: 5/6, 2014)
Vpeljevanje elementov formativnega spremljanja v pouk nemščine na Prvi gimnaziji Maribor (številka: 5/6, 2014)
Vpeljevanje elementov formativnega spremljanja v pouk nemščine na Gimnaziji Ptuj (številka: 5/6, 2014)
Formativno spremljanje znanja s pomočjo plakatov in zapisom bistva pri pouku zgodovine (številka: 5/6, 2014)
Sprotno (formativno) spremljanje znanja pri pouku zgodovine (številka: 5/6, 2014)
Spremljanje in preverjanje, ki podpirata kakovostno učenje (številka: 5/6, 2014)
Formativno spremljanje znanja v očeh učiteljice, raziskovalke in svetovalke (številka: 5/6, 2014)
Vpeljevanje elementov formativnega spremljanja pri učenju latinskega besedišča (številka: 5/6, 2014)
Zakaj lahko šola brez ocen vodi do boljših dosežkov (številka: 5/6, 2014)
Razvojni e-listovnik v vlogi formativnega spremljanja (številka: 5/6, 2014)
Formativno spremljanje v spletnem okolju Mahara pri predmetu nemščina - primer iz prakse (številka: 5/6, 2014)
Formativno spremljanje in pouk tujih jezikov v gimnaziji (številka: 5/6, 2014)
Povratna informacija za uspešnejše učenje (številka: 5/6, 2014)
2015
57
številka: 1 (2015)
številka: 2/3 (2015)
številka: 4/5 (2015)
številka: 6 (2015)
Mreže učečih se šol in vrtcev ter osem vzvodov za spreminjanje v teoriji in praksi (številka: 1, 2015)
Izobraževanje in usposabljanje pedagoškega osebja v programu Erasmus (številka: 1, 2015)
Kako se učijo učitelji - enaindvajset let kasneje (številka: 1, 2015)
Sodelovalno učenje in sodelovalna kultura na Tehniški gimnaziji Šolskega centra Kranj (številka: 1, 2015)
Poti profesionalnega razvoja strokovnih delavcev v srednji šoli Biotehniškega centra Naklo (številka: 1, 2015)
Ravnateljski certifikat kot spodbuda za učenje ravnateljev (številka: 1, 2015)
Ravnateljevo načrtovanje nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja učiteljev (številka: 1, 2015)
Učenje učiteljev skozi vključevanje v razvojne projekte (številka: 1, 2015)
Medšolske hospitacije kot priložnost za učenje učiteljev (številka: 1, 2015)
Izobraževanje za učiteljski poklic na Filozofski fakulteti v Ljubljani (številka: 1, 2015)
Recenzija knjige Ustvarjam, torej sem (številka: 1, 2015)
Kako se učijo učitelji (številka: 1, 2015)
Kolegialne hospitacije kot oblika profesionalnega razvoja v vrtcu (številka: 1, 2015)
Timsko delo pedagoških delavcev kot proces intenzivnega učenja (številka: 1, 2015)
Kaj nam prinaša projekt e-šolska torba (številka: 2/3, 2015)
Uporaba informacijskih tehnologij pri pouku fizike (številka: 2/3, 2015)
Na poti k e-kompetentni šoli prek e-šolstva, e-učbenikov in e-šolske torbe (številka: 2/3, 2015)
Pisno in računalniško preverjanje v raziskavi PISA (številka: 2/3, 2015)
Izobraževalne računalniške igre (številka: 2/3, 2015)
Evalvacija digitalnih kompetenc dijakov z uporabo okvira digitalnih kompetenc (številka: 2/3, 2015)
Uporaba IKT pri pouku kemije (številka: 2/3, 2015)
Razmisleki in pomisleki (številka: 2/3, 2015)
Kaj je dobro vedeti o avtorskih pravicah pred izdelavo, objavo in uporabo e-vsebin (številka: 2/3, 2015)
Psihološka perspektiva e-učenja (številka: 2/3, 2015)
Uvajanje in uporaba e-vsebin in e-storitev v osnovnih šolah in gimnazijah (številka: 2/3, 2015)
Nova razmerja med šolo, starši in otroki ter vloga e-nadzora v teh razmerjih (številka: 2/3, 2015)
Pouk tujih jezikov v luči e-gradiv in e-storitev (številka: 2/3, 2015)
Kako nam je uspel netbook razred in zakaj oz. učenje z uporabo računalnika (številka: 2/3, 2015)
Razvojni elektronski listovnik v funkciji formativnega spremljanja kritičnega mišljenja (številka: 2/3, 2015)
(R)evolucija šolstva (številka: 2/3, 2015)
Med avtoritarnostjo in permisivnostjo (številka: 4/5, 2015)
Pomembne razlike med aktivnostjo otrok, participacijo s posrednikom in participacijo brez posrednika v vzgoji (številka: 4/5, 2015)
Oblikovanje identitete otrok in mladostnikov med teorijo in šolskimi praksami (številka: 4/5, 2015)
Kaj se dogaja z vzgojno dimenzijo v slovenskem šolskem sistemu? (številka: 4/5, 2015)
Demokratično starševanje (številka: 4/5, 2015)
Kje se v partnerstvu med vrtcem/šolo in družino znajde otrok/mladostnik? (številka: 4/5, 2015)
Razmislek o vzgojnem načrtu v osnovni šoli iz treh zornih kotov (številka: 4/5, 2015)
S katerimi priročniki si lahko slovenski učitelj pomaga pri vzgoji? (številka: 4/5, 2015)
Prešolanje učenca brez soglasja staršev po 3. vzgojnem opominu (številka: 4/5, 2015)
Odzivnost odraslih kot pot do motiviranosti najstnikov (številka: 4/5, 2015)
Kako uresničevati inkluzivnost šol? (številka: 4/5, 2015)
Življenjski položaj in pogoji za aktivno participacijo mladih v skupnosti (številka: 4/5, 2015)
Novosti iz knjižnice (številka: 6, 2015)
O razsvetljenstvu in kritičnem mišljenju v šolah (številka: 6, 2015)
Komunikacija med šolo in starši otrok s posebnimi potrebami (številka: 6, 2015)
Aktiv kot skupnost učečih se - priložnost za profesionalni razvoj (številka: 6, 2015)
Dejavnosti za spodbujanje in razvijanje pismenosti otrok (številka: 6, 2015)
O vsebini (številka: 6, 2015)
Dejavniki dodatnega usposabljanja vzgojiteljev za delo s predšolskimi otroki s posebnimi potrebami (številka: 6, 2015)
Bibliografsko kazalo revije Vzgoja in izobraževanje v letu 2015 (številka: 6, 2015)
Navdušenje s CLIL-om (številka: 6, 2015)
Kaj se osnovnošolci lahko naučijo od vidre, mačke in bobra (številka: 6, 2015)
Izvajanje kurikula okoljske vzgoje kot vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj v zadnjem triletju osnovne šole (številka: 6, 2015)
2016
62
številka: 1 (2016)
številka: 2 (2016)
številka: 3/4 (2016)
številka: 5/6 (2016)
Učbeniški skladi, cene in kompleti učnih gradiv (številka: 1, 2016)
Izzivi multikulturnega izobraževanja (številka: 1, 2016)
Vidik vloge učitelja v diskurzu o človekovih in otrokovih pravicah v šolskem prostoru (številka: 1, 2016)
Novosti iz knjižnice (številka: 1, 2016)
Šarm kolažne tehnike (številka: 1, 2016)
O vsebini (številka: 1, 2016)
Moj pogled na zgodbo Pedagoškega inštituta ob njegovi 50-letnici (številka: 1, 2016)
Psihologija mišljenja (številka: 1, 2016)
Učna samopodoba dvojno izjemnih otrok (številka: 1, 2016)
Sodelovanje s starši pri vzgoji otrok v obdobju trme (številka: 1, 2016)
Novosti v knjižnici (številka: 2, 2016)
Pogledi učiteljev na inovativnost in ustvarjalnost (številka: 2, 2016)
Informacija o mednarodnem posvetu Vključenost priseljencev v vzgojno-izobraževalni sistem RS (številka: 2, 2016)
E-listovnik kot orodje za formativno spremljanje (številka: 2, 2016)
Razvijanje orodij za spremljanje napredka učenca in vpeljava strategij za učenčevo aktivno vlogo v procesu učenja pri pouku slovenščine (6. - 9. razred) (številka: 2, 2016)
Integracija otrok beguncev v slovenski šolski sistem (številka: 2, 2016)
Kako pristopiti k otrokom beguncem v slovenskih šolah (številka: 2, 2016)
Izkušnje z uvajanjem formativnega spremljanja znanja v pouk (številka: 2, 2016)
Uspešno vključevanje otrok priseljencev iz drugih jezikovnih in kulturnih okolij v osnovno šolo (številka: 2, 2016)
Formativno spremljanje - pogled nazaj in naprej - kje smo? (številka: 2, 2016)
Program "Uspešno vključevanje otrok priseljencev" (številka: 2, 2016)
Uporaba e-listovnika za formativno spremljanje pri pouku angleščine (številka: 2, 2016)
Odkrivanje nadarjenih otrok v predšolskem obdobju (številka: 2, 2016)
Begunka za vedno (številka: 2, 2016)
"Ali rase obstajajo?" Ne! (številka: 2, 2016)
Sistemski pristop k medvrstniškemu nasilju - preventivne dejavnosti v šoli (številka: 3/4, 2016)
Nasilje v šolah - še zmeraj izziv (številka: 3/4, 2016)
Upoštevanje čustvenih vidikov za celovitejše omejevanje medvrstniškega nasilja v šoli (številka: 3/4, 2016)
Opremljeni, da gremo po kostanj v žerjavico (številka: 3/4, 2016)
Mreže učečih se šol in vrtcev - strategije za preprečevanje nasilja (številka: 3/4, 2016)
Spremenjeni obrazi nasilja (številka: 3/4, 2016)
Recenziji: Potovanje v neznano, Navodila s priročnikom za obravnavo medvrstniškega nasilja v vzgojno-izobraževalnih zavodih (številka: 3/4, 2016)
Gibalne urice - spodbuda usvajanju gibalnih kompetenc predšolskega otroka (številka: 3/4, 2016)
Problem odgovornosti ob motečem vedenju v šoli (številka: 3/4, 2016)
S participacijo v šoli spodbujamo strpne medkulturne odnose (številka: 3/4, 2016)
Mladostnik z izzivom avtizma v srednji šoli (številka: 3/4, 2016)
Merjenje agresivnosti v šolskem okolju (številka: 3/4, 2016)
Otroci brez spremstva v Sloveniji (številka: 3/4, 2016)
Soočanje z nasiljem v osnovni šoli in vrtcu ter postopanje v prepoznavanju in reševanju nasilja (številka: 3/4, 2016)
Gradimo kulturo nenasilja in dobre skupnosti (številka: 3/4, 2016)
Pojav socialne anksioznosti med dijaki s primanjkljaji na posameznih področjih učenja (PPPU) in njihovimi sošolci v srednjem poklicnem izobraževanju (SPI) (številka: 3/4, 2016)
Kulturo dobre skupnosti je treba načrtno graditi (številka: 3/4, 2016)
Umeščanje otrok z avtističnimi motnjami v slovenski šolski prostor (številka: 5/6, 2016)
Inkluzija - eden največjih izzivov današnje šole (številka: 5/6, 2016)
Kakšne barve je veter? Ali rumeno barvo lahko slišimo? (številka: 5/6, 2016)
Primeri dobrih praks pri šolanju učencev s cerebralno paralizo (številka: 5/6, 2016)
Vključenost otrok s posebnimi potrebami v programe za predšolske otroke v obdobju 2000 do 2015 (številka: 5/6, 2016)
Izzivi dela s slepo učenko v inkluziji (številka: 5/6, 2016)
Slabovidnost - spoznavanje in razumevanje v osnovni šoli (številka: 5/6, 2016)
Učenec z diskalkulijo v osnovni šoli (številka: 5/6, 2016)
Novosti iz knjižnice (številka: 5/6, 2016)
Smo izključujoča družba in začne se tudi v šoli (številka: 5/6, 2016)
Dajmo nemirnemu otroku priložnost za učenje (številka: 5/6, 2016)
Vključevanje težje gibalno oviranega in dolgotrajno bolnega učenca v osnovni šoli (številka: 5/6, 2016)
Oblikovanje strategij za povečanje dostopnosti in enakih možnosti v osnovnih šolah, ki izvajajo prilagojeni izobraževalni program z nižjim izobrazbenim standardom (številka: 5/6, 2016)
Pomoč učencu z disleksijo po korakih petstopenjskega modela učne pomoči (številka: 5/6, 2016)
Sociometrični položaj dijakov s primanjkljaji na posameznih področjih učenja v srednjem poklicnem izobraževanju (številka: 5/6, 2016)
Je inkluzija prava pot (številka: 5/6, 2016)
2017
53
številka: 1/2 (2017)
številka: 3 (2017)
številka: 4 (2017)
številka: 5/6 (2017)
Uporabnost merskih inštrumentov za načrtovanje dela v okviru projekta Sistemski pristop k medvrstniškemu nasilju na OŠ Simona Jenka Kranj (številka: 1/2, 2017)
Inkluzivna vzgoja in izobraževanje otrok in mladostnikov z avtističnimi motnjami (številka: 1/2, 2017)
Homoseksualnost v šoli (številka: 1/2, 2017)
Didaktični pristop pri pouku književnosti za učenca priseljenca (številka: 1/2, 2017)
Od bika do lika ali kako brati (sliko) na abstrakten način in operirati z abstraktnimi pojmi (številka: 1/2, 2017)
Bibliografsko kazalo revije Vzgoja in izobraževanje v letu 2016 (številka: 1/2, 2017)
Gibalnice za spodbujanje senzornega gibanja (številka: 1/2, 2017)
Zgodnje opuščanje izobraževanja v ogledalu evropskih izobraževalnih politik (številka: 1/2, 2017)
Delo z nadarjenimi učenci naj bo učitelju v izziv (številka: 1/2, 2017)
Porajajoča se pismenost v vrtcu v korelaciji z gibanjem in glasbo (številka: 1/2, 2017)
Vključenost otrok priseljencev, beguncev v vzgojno-izobraževalni sistem v Republiki Sloveniji (številka: 1/2, 2017)
Inkluzija učencev z avtističnimi motnjami (številka: 1/2, 2017)
Preventivne delavnice Društva za nenasilno komunikacijo na področju vrstniškega nasilja (številka: 1/2, 2017)
Uvajanje kompetence učenje učenja v pouk zgodovine (številka: 3, 2017)
Jesper Juul: Agresivnost - nov in nevaren tabu (številka: 3, 2017)
Z učenjem učenja do odgovornosti za lastno učenje (številka: 3, 2017)
Učenje učenja ter formativno spremljanje (številka: 3, 2017)
Od nasveta "več se uči" do podpore učitelja pri graditvi učenčevih učnih strategij (številka: 3, 2017)
Razvoj in dokumentiranje bimodalno-bilingvalnega izobraževanja v šolah v Sloveniji v primerjavi z državami Evropske unije (številka: 3, 2017)
Poučevanje za učenje učenja matematike (številka: 3, 2017)
Postopno vključevanje kompetence učenje učenja v pouk zgodovine (številka: 3, 2017)
Veščine kritičnega mišljenja - večni izziv poučevanja in učenja (številka: 3, 2017)
Kompetenca učenje učenja pri pouku biologije v prvih letnikih gimnazijskega programa Srednje šole Slovenska Bistrica (številka: 3, 2017)
Razvojni projekti kot priložnost za posodobitev sistema dela z otroki s posebnimi potrebami v Republiki Sloveniji (številka: 3, 2017)
Trdo delo ali dobro počutje? - lažna dilema (številka: 4, 2017)
Računalniško mišljenje - kaj je to in zakaj bi ga sploh potrebovali? (številka: 4, 2017)
Odnos do učenja (naravoslovja) (številka: 4, 2017)
Kaj nam o motivaciji in odnosu učencev do (učenja) naravoslovnih predmetov sporočata mednarodni raziskavi TIMSS 2015 in PISA 2015? (številka: 4, 2017)
Scientix - vroča točka idej, pristopov, gradiv, projektov Evropskega naravoslovnega izobraževanja (številka: 4, 2017)
Naravoslovno izobraževanje - zakaj in kako? (številka: 4, 2017)
Negovanje dvoma in učenje kritične presoje informacij (številka: 4, 2017)
Celostni pristop k vključevanju vzgoje in izobraževanja za trajnostni razvoj (številka: 4, 2017)
Učenje in poučevanje matematike s preiskovanjem (številka: 4, 2017)
Razumevanje, dobro počutje in kakovostni odnosi kot dejavnik učne zavzetosti (številka: 4, 2017)
Intervju z Normanom Emersonom, direktorjem področij za kurikul in ocenjevanje irske izobraževalne institucije National Council for Curriculum and Assessment (NCCA) (številka: 5/6, 2017)
Od učenja učenja do formativnega spremljanja pri pouku zgodovine (številka: 5/6, 2017)
Vrstniško sodelovanje spreminja pouk francoščine (številka: 5/6, 2017)
Formativno spremljanje pri pouku španščine (številka: 5/6, 2017)
Strategije formativnega spremljanja kot podpora pri dejavnem vključevanju v vrtcu in pri spodbujanju otrokovih potencialov (številka: 5/6, 2017)
Formativno spremljanje naj bo zgodba celotne šole! (številka: 5/6, 2017)
Pisne refleksije kot formativno orodje za samooblikovanje poklicne vloge (bodočih) pedagoških delavcev in profesionalni razvoj (številka: 5/6, 2017)
Športnovzgojni karton in sistem SLOfit omogočata učinkovito spremljanje gibalne učinkovitosti posameznika, skupine in celotne populacije (številka: 5/6, 2017)
Formativno spremljanje otrok in mladostnikov s čustvenimi in vedenjskimi težavami/motnjami (številka: 5/6, 2017)
Pregled dejavnosti Zavoda RS za šolstvo na temo formativnega spremljanja v zadnjih treh letih (številka: 5/6, 2017)
Izboljševanje učnih dosežkov učencev s formativnim spremljanjem (številka: 5/6, 2017)
Formativno spremljanje (številka: 5/6, 2017)
Številčne ocene niso primerna oblika povratnih informacij (številka: 5/6, 2017)
Novosti v knjižnici (številka: 1-2, 2017)
(Še) vedno aktualne teme (številka: 1-2, 2017)
2018
64
številka: 1/2 (2018)
številka: 3/4 (2018)
številka: 5 (2018)
številka: 6 (2018)
Ni vsaka skupina, ki se uči, učeča se skupnost (številka: 1/2, 2018)
Naša pot do "sončnih 12" v projektu ProLea (številka: 1/2, 2018)
Ugotavljanje vpliva sprotnega preverjanja znanja na preverjanje znanja pred ocenjevanjem (številka: 1/2, 2018)
PROLEA (številka: 1/2, 2018)
Vodenje razreda za dobro klimo in pomen socialnega in čustvenega učenja (številka: 1/2, 2018)
Vertikalno razvijanje bralnih učnih strategij (številka: 1/2, 2018)
Vloga skrbnika vzgojno-izobraževalnega zavoda v projektu (številka: 1/2, 2018)
"Oblikovanje kot raziskovanje" - pristop k učiteljevemu raziskovanju lastne prakse (številka: 1/2, 2018)
Ali se lahko učitelji učimo drug od drugega? (številka: 1/2, 2018)
Raziskovanje lastne prakse - kako in le zakaj? (številka: 1/2, 2018)
Gimnazija Koper sodeluje v projektu ProLEA (številka: 1/2, 2018)
Linpilcare (številka: 1/2, 2018)
Ravnatelj med rezultati in procesi (številka: 1/2, 2018)
Razvijanje formativnega spremljanja v učeči se skupnosti (številka: 1/2, 2018)
Vpogled v poučevanje tujega jezika po pristopu CLIL v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju (številka: 1/2, 2018)
Koraki k cilju (številka: 1/2, 2018)
Vloga čustveno-motivacijskih dejavnikov pri vedenju opazovalcev medvrstniškega nasilja (številka: 3/4, 2018)
Recenzija monografije Inkluzija otrok s posebnimi potrebami (Za družbeno pravičnost) (Cirius 2017) (številka: 3/4, 2018)
Pomen bližine v interakciji med učitelji in dijaki pri pouku slovenščine v gimnaziji (številka: 3/4, 2018)
Organizacijski ukrepi za izboljšanje socialne vključenosti učencev na šoli (številka: 3/4, 2018)
Razvijanje socialno-emocionalnih kompetenc s pomočjo metode čuječnosti pri osebah s posebnimi potrebami (številka: 3/4, 2018)
Družinsko branje kot socialni kontekst za razvoj in učenje otrok (številka: 3/4, 2018)
Učitelj kot pomemben drugi in kot (so)organizator vrstniškega konteksta (številka: 3/4, 2018)
Kako do spodbudne in vključujoče razredne klime z razvijanjem empatije (številka: 3/4, 2018)
Ogroženo pedagoško poslanstvo? Je mogoč kaj storiti? (številka: 3/4, 2018)
Povezanost prijateljstva v mladostništvu s socialno sprejetostjo in osamljenostjo (številka: 3/4, 2018)
Strategije za vključevanje socialno zavrnjenega učenca v skupino vrstnikov (številka: 3/4, 2018)
Kakšno mesto imajo v šoli čustva in odnosi? (številka: 3/4, 2018)
Primarna preventiva nasilja in zlorabe otrok - kaj deluje in zakaj je preventiva tako pomembna? (številka: 3/4, 2018)
Pomen dobrih socialnih odnosov med učitelji in učenci in učiteljeve odnosne kompetence (številka: 3/4, 2018)
Pripisovanje in prevzemanje odgovornosti ob motečem vedenju (številka: 5, 2018)
Nasilje v razredu (številka: 5, 2018)
Varno in spodbudno okolje v srednjih šolah (številka: 5, 2018)
Zakaj naj bi preprečevali zgodnje opuščanje izobraževanja in usposabljanja in kako lahko to storimo (številka: 5, 2018)
Učiteljeva jeza kot sestavni del njegovega medosebnega delovanja v razredu (številka: 5, 2018)
Motivacija učencev (številka: 5, 2018)
Zmanjšanje osipa na SEŠTG (številka: 5, 2018)
Povezava med osipom dijakov in kakovostjo učnega procesa (številka: 5, 2018)
V senci (številka: 5, 2018)
Aktivnosti za zmanjšanje števila dijakov, ki predčasno opustijo šolanje (številka: 5, 2018)
Prepričanja o inteligentnosti vplivajo na motiviranost in učne dosežke (številka: 5, 2018)
Travmapedagogika (številka: 5, 2018)
Šola zmanjšuje osip in povečuje povezanost med dijaki in učitelji (številka: 5, 2018)
Vloga inkluzivnega pedagoga v bolnišnični šoli (številka: 5, 2018)
Primeri timskega dela pri razrednem pouku (številka: 6, 2018)
Biti učitelj - služba, kariera ali poslanstvo? (številka: 6, 2018)
Didaktične igre pri pouku naravoslovja v 5. razredu (številka: 6, 2018)
Razvijanje predbralnih spretnosti v vrtcu (številka: 6, 2018)
Dan samostojnega dela (številka: 6, 2018)
Z majhnimi koraki do zastavljenih ciljev - kako do boljšega razumevanja besedil? (številka: 6, 2018)
Učitelji in učenci, ki se skupaj učijo (številka: 6, 2018)
Povej mi, kateri jezik govoriš, in rekel bom, povej mi še več - delo z učenci priseljenci (številka: 6, 2018)
S kakovostnimi vprašanji na pot raziskovanja, odkrivanja in učenja (številka: 6, 2018)
Druženje otrok in mladostnikov s težjo in težko motnjo v duševnem razvoju z otroki dveh rednih mariborskih osnovnih šol (številka: 6, 2018)
Kako spodbuditi dijake k branju in razmišljanju ob literarnih delih? (številka: 6, 2018)
Razvijanje kritičnega mišljenja v učeči se skupnosti (številka: 6, 2018)
Kaj potrebujemo za dobro timsko sodelovanje (številka: 6, 2018)
Praktični primeri razvijanja kritičnega mišljenja pri učencih skozi projekt Linpilcare (številka: 6, 2018)
Osnovnošolski učitelji o vzgojno-disciplinskem ukrepanju (številka: 1/2, 2018)
Potrebe sodobne družbe narekujejo nove pristope k izobraževanju (številka: 1/2, 2018)
2019
47
številka: 1 (2019)
številka: 2/3 (2019)
številka: 4 (2019)
številka: 5/6 (2019)
Šolska kultura in klima (številka: 1, 2019)
Kako napisati poročilo o otroku s posebnimi potrebami (številka: 1, 2019)
Poučevanje učencev z avtističnimi motnjami (številka: 1, 2019)
Odmev 50-ih let (številka: 1, 2019)
(Pre)obremenjenost učencev (z nalogami) - mit ali realnost? (številka: 1, 2019)
"Gremo mi po svoje!" - spoznavajmo strpnost v medkulturnosti (številka: 1, 2019)
Socialni odnosi pri pouku angleškega jezika (številka: 1, 2019)
Pogovor z učenci - živimo šolo prihodnosti (številka: 2/3, 2019)
Zakaj v Singapurju ukinjajo primerjave med učenci v šolah (številka: 2/3, 2019)
Ravnateljeva vloga pri uvajanju novosti v poučevanje (številka: 2/3, 2019)
K novi izdaji učbenika Psihologija učenja in pouka (številka: 2/3, 2019)
Glas učitelja na Osnovni šoli Frana Albrehta Kamnik (številka: 2/3, 2019)
Formativno spremljanje v podporo učenju in pot k vključevanju (številka: 2/3, 2019)
Glas učenca in formativno spremljanje (številka: 2/3, 2019)
Formativno spremljanje (številka: 2/3, 2019)
Sodelovanje šolskega tima v projektu Bridge - most do glasu dijaka na Gimnaziji in srednji šoli Kočevje (številka: 2/3, 2019)
Glasu učenca na pot (številka: 2/3, 2019)
Ali deklice res berejo bolje od dečkov? Da, razen kadar ne (številka: 4, 2019)
Predšolska bralna značka v kontekstu kritike pošolanja vrtca (številka: 4, 2019)
Prostočasno branje mladih - pričakovanja, resničnost in uvid (številka: 4, 2019)
Uvodna beseda predsednice Bralnega društva Slovenije (številka: 4, 2019)
Razmišljanje o knjižnih moljih, spolu in bralnih značkah za odrasle (številka: 4, 2019)
Tilka Jamnik - prejemnica nagrade Maryann Manning SpecialService Award 2019 (številka: 4, 2019)
Bomo delali knjige le še za elito? (številka: 4, 2019)
Predšolska bralna značka (številka: 4, 2019)
Pasti liberalnega feminizma v polju literarnega (številka: 4, 2019)
Bralna značka in razvoj knjižnih moljev (številka: 4, 2019)
Na obisku: Daan Beeke (številka: 4, 2019)
Od zelenih do rdečih paradižnikov ali dolga zgodba o profesionalnem razvoju (visokošolskih) učiteljev (številka: 5/6, 2019)
Praznujemo 30 let Društva katoliških pedagogov Slovenije in 20 let revije Vzgoja (številka: 5/6, 2019)
Kaj učitelji (učiteljev) delamo narobe in kaj lahko izboljšamo (številka: 5/6, 2019)
Kako povečati delovno zadovoljstvo visokošolskih učiteljev s spodbujanjem pozitivnega organizacijskega vedenja (številka: 5/6, 2019)
Moje pedagoške vloge (številka: 5/6, 2019)
Učitelji prihodnjih pedagoških delavcev kot modeli poučevanja in profesionalnega odnosa - pričakovanja študentov kot namig za kritično refleksijo (številka: 5/6, 2019)
Preberi, izberi, ovrednoti - saj nismo roboti (številka: 5/6, 2019)
Refleksija sodobnega šolskega prostora na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani (številka: 5/6, 2019)
Odklikni! - prepoznajmo in ustavimo nasilje nad ženskami in dekleti na spletu (številka: 5/6, 2019)
Učitelji učiteljev (številka: 5/6, 2019)
Indijanski rezervat kot prispodoba začetnega izobraževanja učiteljev angleškega jezika na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani (številka: 5/6, 2019)
Izobraževanje bodočih učiteljev med željami in realnostjo (številka: 5/6, 2019)
Ocena knjige Izkustveno učenje (številka: 5/6, 2019)
Okvir za preoblikovanje učenja v šolah (številka: 5/6, 2019)
Spletni vprašalnik Ocenjevanje spretnosti odraslih (št 4, 2019)