Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Menu
SLO
|
ENG
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
author
full-text
keywords
date
title
source
publisher
collection
AND
OR
NOT
ADVANCED SEARCH
About us
Cooperation
Terms of use
dLib Statistics
Partners
News
Virtual exhibitions
Contact us
My dLib.si
Email
:
Pass.:
Login
Register!
Forgoten password
home
query
URN:NBN:SI:spr-NBP8CVHZ
Zapri
Zapri
Akademija MM : slovenska znanstvena revija za trženje
Dostop do celotnega besedila:
od 1997, številka 1 do 2023, letnik 15, številka 30
Add to EndNote (RIS format)
Language
english
slovenian
Source
Akademija MM
Year
1997-
Content
Marketing
Publisher
Marketing magazin
Provider
Društvo za marketing Slovenije
Medijski partner d.o.o.
URN
URN:NBN:SI:spr-NBP8CVHZ
COBISS ID
299678464
65123840
Added
05.12.2013
Metadata
1997
1998
1999
2000
2001
2002
2003
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2018
2019
2020
2023
Prev
Next
1997
13
številka: 1 (1997)
Povezanost med self imidžem in imidžem oblačil (številka: 1, 1997)
Nova paradigma v marketinški disciplini: soupravljanje marketinških odnosov (številka: 1, 1997)
Uvajanje neposrednega trženja v slovensko zavarovalništvo (številka: 1, 1997)
Trženjska strategija dinamičnega podjetja v visoki tehnologiji (številka: 1, 1997)
Poznavanje blagovnih znamk in etnocentrizem porabnikov kot dejavnika nakupnega obnašanja (številka: 1, 1997)
Trženje kot izziv za dobrodelne organizacije (številka: 1, 1997)
Model strategij nabavnega marketinga glede na tržno moč konkurence na nabavnem trgu (številka: 1, 1997)
Ali stopnja konkurenčnosti v okolju organizacije vpliva na intenzivnost uporabe aktivnosti s področja internega marketinga? (številka: 1, 1997)
Lojalnost in percepcija avtomobilskih kupcev pred nakupom in po njem (številka: 1, 1997)
Recenziji! zbornika Akademija MM (številka: 1, 1997)
Uvajanje blagovne znamke majoneze Hellmann's na slovenskem trgu - Študija primera (številka: 1, 1997)
Ob prvi številki slovenske znanstvene revije za trženje (številka: 1, 1997)
1998
23
številka: 2 (1998)
številka: 3 (1998)
Tržna naravnanost podjetij v Sloveniji - realnost ali fikcija? (številka: 2, 1998)
Izgrajevanje tržne pozicije na mednarodnih trgih kot dimenzija učinkovite strateške zasnove mednarodnega marketinga (številka: 2, 1998)
Ocena vidnosti in nujnosti uporabe izdelkov kot dejavnikov, ki nakazujeta moč vpliva referenčnih skupin na izbiro izdelka in njegove znamke (številka: 2, 1998)
Učinki privatiziranja in neposrednih tujih vlaganj na nekatere marketinške aktivnosti podjetij v Sloveniji (številka: 2, 1998)
Trženje in druge poslovne funkcije - prijatelji ali sovražniki? (številka: 2, 1998)
Sodelovanje med marketingom in R&R pri razvoju in uvajanju novih izdelkov (številka: 2, 1998)
Dejavniki konkurenčnosti v mednarodnem trženjskem okolju - včeraj, danes, jutri? (številka: 2, 1998)
William G. Nickels in Marian Burk Wood: Marketing. Relationships, quality, value (številka: 2, 1998)
Marketinški vidiki klasificiranja izdelkov (številka: 2, 1998)
Marketinške aplikacije ekonomskih teorij rasti podjetja (številka: 3, 1998)
Konkurenčni izzivi globalizacije trgov za slovenska podjetja (številka: 3, 1998)
Zadovoljstvo s trženjskimi odnosi na medorganizacijskih trgih storitev tržnega komuniciranja (številka: 3, 1998)
Kaj imajo skupnega necenovni dejavniki konkurenčnosti in lokacija njihovega razvoja? (številka: 3, 1998)
Analiza tržne naravnanosti podjetij v Sloveniji (številka: 3, 1998)
Pregled najvplivnejših avtorjev in člankov na področju trženja v ZDA v obdobju 1992-1996 (številka: 3, 1998)
Ali razlike v tipu lastništva podjetij odsevajo tudi v menedžmentu njihovih marketinških aktivnosti? (številka: 3, 1998)
Prodajna in marketinška usmeritev podjetij (številka: 3, 1998)
Uvodna beseda (številka: 2, 1998)
Trženje in druge poslovne funkcije - prijatelji ali sovražniki? (številka: 2, 1998)
Dejavniki konkurenčnosti v mednarodnem trženjskem okolju - včeraj, danes, jutri? (številka: 2, 1998)
Uvodna beseda (številka: 3, 1998)
1999
20
številka: 4 (1999)
številka: 5 (1999)
Marketing strategy in a changing world (številka: 4, 1999)
Porajanje virtualnega globalnega trga in njegovi vplivi na mednarodni marketing (številka: 4, 1999)
Accounting, auditing and finance professionals value marketing (številka: 4, 1999)
Ugotavljanje razvitosti povezovalnega odnosa organizacije z dobavitelji - modelski pristop na primeru vzorca organizacij v Sloveniji (številka: 4, 1999)
Jozo Previšić, Đurđana Ozretić Došen: Međunarodni marketing (številka: 4, 1999)
Trgovinska blagovna znamka v trgovini na drobno v Sloveniji (številka: 4, 1999)
Konceptualni model in empirična preverba trženjskih odnosov med ponudniki in porabniki profesionalnih storitev (številka: 4, 1999)
Uvodna beseda (številka: 4, 1999)
Vpliv oglaševanja na tržne deleže blagovnih znamk široke porabe (številka: 4, 1999)
Trženje s hkratno podporo dobrodelnih namenov (številka: 4, 1999)
Trgovska blagovna znamka v trgovini na drobno v Sloveniji (številka: 4, 1999)
Globalizacija (številka: 5, 1999)
Entwicklungstendenzen des Ladenbaues im Handel (številka: 5, 1999)
Entwicklungstendendenzen des Ladenbaues im Handel (številka: 5, 1999)
Evert Gummesson: Total relationship marketing (številka: 5, 1999)
Uvodna beseda (številka: 5, 1999)
The design of logistics systems by logistics practitioners - optimal results by the use of the conjoint-analysis? (številka: 5, 1999)
Merjenje zaznane kakovosti storitev ISS Servisystem iz Maribora (številka: 5, 1999)
2000
18
številka: 6 (2000)
številka: 7 (2000)
Integrirano komuniciranje, deležniki in baze podatkov o deležnikih (številka: 6, 2000)
Integralno komuniciranje v državni upravi (številka: 6, 2000)
Razumevanje koncepta korporativne identitete - meje novonastajajočega raziskovalnega polja (številka: 6, 2000)
Uvodna beseda (številka: 6, 2000)
Integrirane marketinške komunikacije - odgovor na spremenjeno naravo marketinga in družbe (številka: 6, 2000)
Uvod v poslovno komuniciranje (številka: 6, 2000)
Prispevek h konstruktivnemu sovražnemu dialogu med odnosi z javnostmi in trženjem (številka: 6, 2000)
Odnos med odnosi z javnostmi in marketingom v odličnih organizacijah (številka: 6, 2000)
Od celibata in dominacije do integriranih organizacijskih komunikacij (številka: 6, 2000)
Tržnokomunikacijski splet in njegove določljivke v slovenskih podjetjih (številka: 7, 2000)
Sestavine kakovosti hotelskih storitev (številka: 7, 2000)
Slovenski nacionalni karakter kot marketinški dejavnik (številka: 7, 2000)
Vpliv zaznane kakovosti in zaznanih tveganj na zaznano vrednost izdelka (številka: 7, 2000)
The expressive organization: linking identity, reputation and the corporate brand (številka: 7, 2000)
Direktna pošta kot orodje neposrednega marketinga (številka: 7, 2000)
Uvodna beseda (številka: 7, 2000)
2001
8
številka: 8 (2001)
Trženjsko središče kot nosilec dobaviteljevih trženjskih prizadevanj na medorganizacijskem trgu (številka: 8, 2001)
Politika trgovske blagovne znamke z vidika proizvajalca (številka: 8, 2001)
Uvodna beseda (številka: 8, 2001)
Teorija virov kot izhodišče strateškega trženja - zgolj teorija, realnost ali prihodnost? (številka: 8, 2001)
Marketing in raziskovalno polje korporativne identitete (številka: 8, 2001)
Specific aspects of persuasion in advertising (številka: 8, 2001)
Tourist country brand positioning in the eyes of Croatian students (številka: 8, 2001)
2002
11
številka: 9 (2002)
Uvodna beseda (številka: 9, 2002)
Uvodna beseda (številka: 9, 2002)
Merjenje vplivov trženjskih izdatkov na uspešnost poslovanja podjetij (številka: 9, 2002)
The EPRG framework and its potential use when selecting foreign investor (številka: 9, 2002)
Analiza povezanosti med tržno naravnanostjo in organizacijsko strukturo na primeru slovenske predelovalne industrije (številka: 9, 2002)
Efficient consumer response as a hybrid governance structure to manage customer relationship in the grocery industry (številka: 9, 2002)
Pomen organizacijske kulture za uspešnost storitvenih organizacij (številka: 9, 2002)
Mednarodno poslovanje v vrtincu novih priložnosti (številka: 9, 2002)
Trženje, temelječe na odnosih med podjetji, v slovenskih razmerah - konceptualni model in empirična preverba (številka: 9, 2002)
Dejavniki etnocentrizma in mednarodno trženje (številka: 9, 2002)
2003
14
številka: 10 (2003)
Nakupovalno odločanje (številka: 10, 2003)
Uvodna beseda (številka: 10, 2003)
Vplivi marketinga na vedenje potrošnikov in njihove nakupne odločitve (številka: 10, 2003)
Program zvestobe kupcev na primeru poslovnega sistema Mercator (številka: 10, 2003)
Prilagojeni model trženja na podlagi odnosov na medorganizacijskih trgih v predelovalni dejavnosti (številka: 10, 2003)
Etnocentrizem in življenjski slogi slovenskih porabnikov (številka: 10, 2003)
Značilnosti nakupovalcev v tujini (številka: 10, 2003)
Analiza kupcev v procesih obvladovanja kakovosti storitev (številka: 10, 2003)
Upravljanje odnosov (številka: 10, 2003)
Consumer animosity and ethnocentrism in Bosnia and herzegovina (številka: 10, 2003)
Mednarodno trženje (številka: 10, 2003)
Profil uporabnikov "wellness" storitev v izbranih zdraviliščih v Sloveniji (številka: 10, 2003)
The demand for counterfeits (številka: 10, 2003)
2007
12
številka: 11 (2007)
Standardizacija ali adaptacija procesov (številka: 11, 2007)
Pomen zaupanja v trženjskih odnosih med naročniki in raziskovalci v slovenskih podjetjih (številka: 11, 2007)
Oblike konkurenčne prednosti in njihov vpliv na uspešnost podjetja (številka: 11, 2007)
Korak k merjenju sentimenta slovenskih potrošnikov do marketinga (številka: 11, 2007)
Prispevek k bolj učinkovitim protikadilskim akcijam za mladostnike (številka: 11, 2007)
Partnersko povezovanje blagovnih znamk (co-branding) kot trženjska strategija mednarodnega podjetja (številka: 11, 2007)
Uporaba zvezdnikov v oglaševanju (številka: 11, 2007)
Vpliv zadovoljstva gostov na njihovo zvestobo - primer organizatorja potovanj (številka: 11, 2007)
Merjenje podobe Slovenije kot turistične destinacije s pomočjo nestrukturiranih in strukturiranih vprašanj (številka: 11, 2007)
Možnosti uporabe interneta kot trženjskega orodja za razvoj blagovne znamke (številka: 11, 2007)
Večdimenzionalna narava zavezanosti kupcev v trženjskih odnosih na medorganizacijskih trgih (številka: 11, 2007)
2008
11
številka: 12 (2008)
Razpotja mednarodnega poslovanja in kultur (številka: 12, 2008)
Povezanost odzivne in proaktivne tržne naravnanosti s stopnjo inovacij (številka: 12, 2008)
Uporaba slavnih osebnosti v oglaševanju (številka: 12, 2008)
Akademiji MM na pot (številka: 12, 2008)
Korporativna blagovna znamka in njen ugled (številka: 12, 2008)
Uvodnik (številka: 12, 2008)
Značilnosti trženjskih odnosov v zunanji logistični oskrbi (številka: 12, 2008)
Uvajanje znamke "I feel Slovenia" ali "Slovenijo čutim" (številka: 12, 2008)
Vrednotenje zaznane vrednosti posameznih segmentov obiskovalcev turističnih znamenitosti (številka: 12, 2008)
Trikotnik trženja človeških virov in inovacij v najboljših slovenskih zaposlovalcih (številka: 12, 2008)
2009
21
številka: 13 (2009)
številka: 14 (2009)
13. Akademiji MM na pot (številka: 13, 2009)
Analiza povezanosti dejavnikov tržne naravnanosti z inovacijskimi viri na vzorcu podjetij v Sloveniji (številka: 13, 2009)
Vpliv izvora izdelka na vrednotenje njegovih lastnosti pri porabnikih (številka: 13, 2009)
Komuniciranje v poslovnem okolju (številka: 13, 2009)
Kvalitativne sestavine povezovalnih odnosov organizacij s strateškimi dobavitelji in njihov vpliv na udejanjanje strategij nabavnega marketinga (številka: 13, 2009)
Marketinški vidiki družbene odgovornosti (številka: 13, 2009)
Trendi v oglaševanju trgovinskih organizacij (številka: 13, 2009)
Uspešnost tržnega komuniciranja na medorganizacijskih trgih (številka: 13, 2009)
International marketing strategies of Croatian groups of companies (številka: 13, 2009)
Oblikovanje spletne skupnosti na primeru spletnega mesta videolectures.net (številka: 13, 2009)
Celostni pristop k oblikovanju identitete znamke I feel Slovenia (številka: 13, 2009)
Dynamic market-oriented strategic transformation of university business school in transition countries as institutional response to increased internationalization of business education (številka: 14, 2009)
Consumerist attitudes in Slovenia, Croatia, Bosnia and Herzegovina and Serbia (številka: 14, 2009)
A preface to the 14th Akademija MM (številka: 14, 2009)
Buyer-supplier relationships in the South American automotive industry (številka: 14, 2009)
Analyzing the potentials of airline service elements to impact passenger loyalty - a hierarchical approach (številka: 14, 2009)
Sales-marketing interface, its configurations and effects (številka: 14, 2009)
Lifestyles and consumption in a transitional society (številka: 14, 2009)
The impact of the current economic crisis on strategies of multinational corporations in central and eastern Europe (številka: 14, 2009)
2010
19
številka: 15 (2010)
številka: 16 (2010)
Cenovna strategija v odvisnosti od moči tržne znamke (številka: 15, 2010)
Perception of corporate social responsibility and trusting organizations after product recalls (številka: 15, 2010)
Using intentions and expectations perspectives to explore the influence of determinants of loyalty (številka: 15, 2010)
Editorial (številka: 15, 2010)
Export markets and types of international market(ing) cooperation of top Slovenian exporters (številka: 15, 2010)
A preface to the 15th Akademija MM (številka: 15, 2010)
Trajnostni marketing zavarovanih območij (številka: 15, 2010)
How to collect donators (številka: 15, 2010)
Introduction to the 16th Akademija MM (številka: 16, 2010)
Družbena odgovornost kot sestavina ugleda podjetja (številka: 16, 2010)
Recenzija dela Trženje v turizmu avtorice Maje Konečnik Ruzzier (številka: 16, 2010)
Market orientation research in Slovenia (številka: 16, 2010)
Consumer ethical decision making (številka: 16, 2010)
Zaznana uspešnost kreativnega razvoja izdelkov v virtualnih timih (številka: 16, 2010)
Zaznana vrednost, zadovoljstvo in zvestoba z bančnimi storitvami v Sloveniji (številka: 16, 2010)
Advertising effectiveness evaluation and core market turbulence (številka: 16, 2010)
Editorial (številka: 16, 2010)
2011
15
številka: 17 (2011)
številka: 18 (2011)
O netnografskem raziskovanju vpliva sporočanja od ust do ust v družbenih medijih (številka: 17, 2011)
17. Akademiji MM na pot (številka: 17, 2011)
Vpliv kulturnih razlik na vedenje turistov (številka: 17, 2011)
Beyond identity washing (številka: 17, 2011)
Editorial (številka: 17, 2011)
Dejavniki nakupa ponarejenih luksuznih izdelkov (številka: 17, 2011)
Etične percepcije potrošnikov v viralnem marketinškem komuniciranju (številka: 17, 2011)
Why Slovenian wood products lost global market (številka: 18, 2011)
Horizontal mobility of household electricity consumers and their willingness to pay for additional services (številka: 18, 2011)
Potrošnik in komuniciranje družbene odgovornosti (številka: 18, 2011)
18. Akademiji MM na pot (številka: 18, 2011)
Sistematičnost merjenja marketinškega delovanja v slovenskih podjetjih (številka: 18, 2011)
Purchasing decision-making factors of young adult consumers (številka: 18, 2011)
2012
17
številka: 19 (2012)
številka: 20 (2012)
Vpliv tržne strukture na družbeno blaginjo z vidika zadovoljstva porabnikov (številka: 19, 2012)
Analiza konkurenčnosti turistične destinacije Portorož (številka: 19, 2012)
Kompleksnost vzvodov strategije prodajnih poti v izvoznem trženju (številka: 19, 2012)
Redefiniranje pojma izdelek za teorijo in prakso marketinga (številka: 19, 2012)
19. Akademiji MM na pot (številka: 19, 2012)
Prof. dr. Dušan Radonjič - doc. dr. Matjaž Iršič, Strateški marketing (številka: 19, 2012)
Dejavniki nalaganja piratskih datotek s spleta pri Slovencih (številka: 19, 2012)
Problematika slovenskega marketinškega izrazja (številka: 20, 2012)
Percepcija turistične ponudbe Hrvaške v očeh slovenskih obiskovalcev (številka: 20, 2012)
20. Akademiji MM na pot (številka: 20, 2012)
Vpliv spletnega oglaševanja na povečanje obiskanosti novega spletnega mesta (številka: 20, 2012)
Vpliv izbranih dejavnikov na zavezanost in lojalnost porabnikov mobilnih storitev (številka: 20, 2012)
Skrb za slovensko marketinško izrazoslovje (številka: 20, 2012)
Vpliv prepričanj uporabnikov na njihova stališča do marketinškega komuniciranja na družbenih omrežjih (številka: 20, 2012)
Oglaševanje (številka: 20, 2012)
2013
15
številka: 21 (2013)
številka: 22 (2013)
Konceptualizacija marketinškega spleta mest (številka: 22, 2013)
Pogled vrhnjega managementa na izbor orodij internega komuniciranja med uvajanjem sprememb (številka: 21, 2013)
Uvodnik (številka: 21, 2013)
21. Akademiji MM na pot (številka: 21, 2013)
Nakupno vedenje turistov (številka: 21, 2013)
Vedenjsko oglaševanje v elektronskem komuniciranju (številka: 21, 2013)
Večdimenzionalnost koncepta referenčne cene in njen vpliv na porabnika (številka: 21, 2013)
Povezanost nakupnega vedenja organizacij s trženjskimi odnosi na medorganizacijskem trgu (številka: 21, 2013)
Nekateri vidiki vpliva ugleda na uspešnost podjetij v Sloveniji (številka: 21, 2013)
Cenovna pravičnost in njeni dejavniki v Sloveniji (številka: 22, 2013)
Povezava med ceno in kakovostjo storitev na primeru majhnih namestitvenih ponudnikov (številka: 22, 2013)
Opredelitev in merjenje integriranega tržnega komuniciranja (številka: 22, 2013)
Persuasiveness of written OTC medicines leaflets appeals (številka: 22, 2013)
2014
10
številka: 23/24 (2014)
An evaluation of the state of CSR communication research from marketing communication perspective (številka: 23/24, 2014)
Vpliv zaznanega prestiža in edinstvenosti znamke na identifikacijo s tržno znamko (številka: 23/24, 2014)
Nove razsežnosti marketinških praks (številka: 23/24, 2014)
Upravljanje znamke mesta - nov izziv za mestne uprave (številka: 23/24, 2014)
Vplivni dejavniki in posledice identificiranja odjemalca z blagovno znamko (številka: 23/24, 2014)
Prevladujoča logika storitve v marketingu (številka: 23/24, 2014)
Ključni vsebinski dejavniki uspešnosti virusnega oglaševanja (številka: 23/24, 2014)
Etične dileme novodobnega marketinškega hibrida (številka: 23/24, 2014)
Javni potniški promet kot tržni sistem (številka: 23/24, 2014)
2015
6
številka: 25 (2015)
Contemporary marketing challenges (številka: 25, 2015)
Vpliv barve embalaže čokolade na zaznavanje okusa in teksture čokolade (številka: 25, 2015)
The impact of fair insurance services on the quality and strength of the relationship between customers and insurance companies (številka: 25, 2015)
Detecting consumers with low familiarity in country-of-origin research (številka: 25, 2015)
Digitalne vsebine tržnih znamk in participacija porabnikov (številka: 25, 2015)
2016
7
številka: 26 (2016)
Izšla je znanstvena monografija (številka: 26, 2016)
Vpliv umeščanja blagovnih znamk v filme na premoženje blagovnih znamk (številka: 26, 2016)
Glasništvo odjemalcev v športni dejavnosti (številka: 26, 2016)
Analyzing medicines information of over-the-counter medicines leaflets in Slovenia (številka: 26, 2016)
Pametni telefoni (številka: 26, 2016)
Vpliv tržnih in tehnoloških turbulenc na razvoj sposobnosti podjetij za inoviranje (številka: 26, 2016)
2018
7
številka: 27 (2018)
Vpliv slovenskih lepotnih blogov na nakupno namero generacije mlajših milenijcev (številka: 27, 2018)
Antropomorfizacija znamk (številka: 27, 2018)
Igrifikacija v storitvenem marketingu (številka: 27, 2018)
Okoljska ozaveščenost, skepticizem do zelenih oznak in pripravljenost plačati več za zelene izdelke (številka: 27, 2018)
Management pritožb porabnikov in njegov pomen za poslovanje podjetja (številka: 27, 2018)
Uvodnik (številka: 27, 2018)
2019
8
številka: 28 (2019)
Uvodnik (številka: 28, 2019)
Pojmovanje trajnosti skozi porabniške prakse (številka: 28, 2019)
Pet odtenkov trajnosti med slovenskimi porabniki (številka: 28, 2019)
Trajnostni porabnik in poraba v kontekstu trajnostnega marketinga (številka: 28, 2019)
Consumer confusion about healthy food - a systematic review (številka: 28, 2019)
Trajnostna naravnanost v procesu odločanja za nakup oblačil (številka: 28, 2019)
Razumevanje družbene odgovornosti modne industrije pri slovenskih porabnikih (številka: 28, 2019)
2020
7
številka: 29 (2020)
Vpliv vključenosti porabnikov na spletnih družbenih profilih znamk na stališča do znamke, priporočila in nakupno namero (številka: 29, 2020)
Is marketing a strategic function? CEOs' view on the perceived contribution of the marketing function, FMCG industry, former Yugoslav region (številka: 29, 2020)
Uvodnik (številka: 29, 2020)
Spreminjanje vedenja turistov zaradi vplivnostnega trženja (številka: 29, 2020)
Analiza pričakovanih sprememb v sponzorstvu v športu kot posledica COVID-19 (številka: 29, 2020)
When do non-food brands matter to children? (številka: 29, 2020)
2023
3
številka: 30 (2023)
številka: 30 (2023)
številka: 30 (2023)