Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
domov
poizvedba
URN:NBN:SI:DOC-73OFCQSH
Zapri
Zapri
Sistemski vidiki strategij edukacije in spodbujanje socialne vključenosti v vzgoji in izobraževanju
1. PDF datoteka (2780 kB)
1. TXT datoteka (756 kB)
JPEG datoteka (70 kB)
Izvoz v EndNote (RIS format)
Avtor(ji)
Hodnik, Tatjana (avtor)
Krek, Janez (urednik)
Vir
knjige
Jezik
slovenski
Leto
2024
Format
1 spletni vir (1 datoteka PDF (IV, 287 str.))
Vsebina
Socialna vključenost
Strategija
Vzgojno-izobraževalni proces
Založnik
Pedagoška fakulteta, Center za študij edukacijskih strategij
Izvor
Narodna in univerzitetna knjižnica
(Obvezni izvod spletne publikacije)
Opombe
Znanstvena monografija je rezultat raziskovalnega dela programske raziskovalne skupine Sistemski vidiki strategij edukacije in spodbujanje socialne vključenosti v vzgoji in izobraževanju. Z njo na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani pričenjamo tudi s publiciranjem del v okviru nove zbirke PAIDEIA, s katero želimo prispevati h kritičnemu premisleku slovenskega sistema vzgoje in izobraževanja in različnih vidikov socialnega vključevanja ter k iskanju novih rešitev, relevantnih za naš šolski sistem, družbo, kulturo in državo. Zasnova pričujoče monografije odraža dve temeljni področji dela raziskovalne skupine, namreč sistemske vidike strategij edukacije in spodbujanje socialne vključenosti v vzgoji in izobraževanju, ki kot področji raziskovanja neposredno povezujeta po eni strani edukacijo kot sistem, vezan na institucionalizacijo sodobnih družb, konstitucijo države, globalizacijo, razmerja moči, kulturne paradigme itn., in po drugi strani spodbujanje socialne vključenosti, ki izhaja iz tega, da je edukacija kot proces usmerjena na posameznika in poteka skozi intersubjektivna razmerja, ki so pogojena tako z osebnostjo posameznika kot z dejstvom, da individualizacija, socializacija in inkulturacija potekajo v družbenih kontekstih. V monografiji povezujemo humanistično in družboslovno zasnovano raziskovanje in preplet perspektiv znanstvenih disciplin pedagogike in specialnih didaktik, filozofije edukacije, socialne pedagogike in specialne pedagogike ter kognitivne znanosti. Pet prispevkov prvega dela tako obravnava sistemske vidike edukacije, pri čemer odpirajo širše perspektive bodisi z ozirom na zgodovinski razvoj bodisi z umeščanjem v kontekst vpričnosti neke problematike sistema edukacije – ali oboje hkrati. Pet prispevkov drugega dela je rezultat raziskovanja v polju spodbujanja socialne vključenosti v vzgoji in izobraževanju, vendar je iz vsebin prispevkov razvidna njihova notranja povezanost s sistemskimi vidiki delovanja družbe in edukacije.
Pravice
URN
URN:NBN:SI:DOC-73OFCQSH
COBISSID
186577155
Objavljeno
06.03.2024
Metapodatki
Citiranje
APA:
Hodnik, Tatjana, Krek, Janez (2024). Sistemski vidiki strategij edukacije in spodbujanje socialne vključenosti v vzgoji in izobraževanju.
URN:NBN:SI:DOC-73OFCQSH
from http://www.dlib.si
MLA:
Hodnik, Tatjana, Krek, Janez.
Sistemski vidiki strategij edukacije in spodbujanje socialne vključenosti v vzgoji in izobraževanju
.
Pedagoška fakulteta, Center za študij edukacijskih strategij
, 2024.
<http://www.dlib.si/?URN=URN:NBN:SI:DOC-73OFCQSH>