|
Peter Rutar objavljeno: 03.10.2024 |
knjige |
|
|
Marjan Kozina objavljeno: 03.10.2024 |
Portreti |
|
|
Tove Jansson objavljeno: 03.10.2024 |
Portreti |
|
|
Razredni pouk objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Razredni pouk objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Razredni pouk objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Razredni pouk objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Razredni pouk objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Razredni pouk objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Razredni pouk objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Razredni pouk objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Razredni pouk objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Razredni pouk objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Razredni pouk objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Principi učenja in poučevanja v spodbudnem učnem okolju na razredni stopnji objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Učenje z raziskovanjem objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Avtorske slikanice Andreje Peklar objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Razvijanje zmožnosti branja in pisanja objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Kako nastane otrok? objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Izobraževanje na daljavo - vloga učiteljev in staršev objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Vključevanje vsebin Televizije Slovenija v vzgojno-izobraževalno delo (na daljavo) objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Pouk v času covid-19 objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Tvorjenje besedil - pristopi in strategije pisanja objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Izkušnja kolegialne hospitacije objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Konferenca učiteljev razrednega pouka objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Kaj nam sporočajo rezultati razvojne naloge uvajanja in spremljanja tujega jezika v 2. in 3. razredu osnovne šole objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Samovrednotenje digitalnih kompetenc izobraževalcev objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Didaktična igra kot priložnost za spremljanje razvoja otroka objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Učenje na prostem objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Utrjevanje poštevanke s pomočjo didaktičnih iger objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Primer iz prakse: didaktični pripomoček za razvoj tipnega spomina objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Poučevanje matematike z vključevanjem kulturnih značilnosti objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Učenci, ki so nam v izziv v vključujočem razredu objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Pripoved ob neurejenem nizu slik v 2. razredu objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Izobraževanje na daljavo objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Opismenjevanje po načelih formativnega spremljanja objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Intervju z dr. Zoro Rutar Ilc objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Refleksija učenca in učitelja objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Gibalne dejavnosti v šoli kot didaktično sredstvo pri vseh predmetih objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Kako načrtovati učni sklop? objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Moja izkušnja s formativnim spremljanjem pri opismenjevanju v 2. razredu objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Učiteljevo učenje iz strokovnih virov objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Sodelov@lnica Razredni pouk kot stičišče učiteljev razrednega pouka v času izvajanja izobraževanja na daljavo in po povratku v šole objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Babilonski stolp - primer dobre prakse medkulturnosti in večjezičnosti v osnovni šoli objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Bralna pismenost in bralna samopodoba objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Kako izvajati pouk na prostem? objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Mnenje učencev in učiteljev o ekskurziji objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Pomen gibalnih spretnosti za varno hojo in kolesarjenje objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Izvajanje usposabljanja za vožnjo kolesa in kolesarskih izpitov v osnovni šoli v času pouka na daljavo in ob povratku v šolo objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Analiza pedagogike, obogatene s tehnologijo na razrednem pouku v času izobraževanja na daljavo objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Uspešno poučevanje učenca z avtistično motnjo v osnovni šoli objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Trajnostna mobilnost v vzgoji in izobraževanju objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Samostojnost učencev na preizkušnji objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Trajnostna mobilnost je pomembno področje trajnostnega razvoja objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Trajnostna mobilnost v medpredmetno zasnovanem učnem sklopu v 4. razredu objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Poklici objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Pravljica in čustvene kompetence v kontekstu formativnega spremljanja objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Načrtovanje učnega sklopa s poudarkom na trajnostnem razvoju in razvijanju trajnostne mobilnosti objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Vpliv namiznih iger na otrokov razvoj in primer igre objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Trajnostna mobilnost s podporo digitalnih tehnologij objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Kolesa in koleščki pod dežnikom objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Moje prve izkušnje s poučevanjem objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Razvijanje občutljivosti za tabu homoseksualnosti z uporabo mladinske književnosti objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Tudi trajnostna mobilnost je v naših šolah našla svoj prostor objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Kako učence razredne stopnje učiti "učiti se"? objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Medeni jezerski grb objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Razvijanje ustvarjalnosti s prometnimi vsebinami na področju trajnostne mobilnosti objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Aktivnosti, cilji in prihodnost Strokovnega centra Centra IRIS objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Usposabljanje za vožnjo s kolesom in kolesarski izpit na OŠ Jurija Vege objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Vkjučenost trajnostne mobilnosti pri pouku in priprava na govorni nastop v 2. razredu objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Sodelovalno učenje in formativno spremljanje objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Trajnostna mobilnost pri pouku na razredni stopnji objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Ustvarjalnost z digitalno tehnologijo pri pouku v 4. razredu osnovne šole objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Igre za po poti in doma objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Naravoslovni dan na travniku in v gozdu objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Pešbus in Bicivlak v Črni na Koroškem objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Predstavitev fotosinteze s pomočjo modela pri naravoslovju in tehniki v 5. razredu objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Razvijanje znanja o prometni varnosti z medpredmetnimi dejavnostmi objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Učenje z uporabo animacije in tehnologije obogatene resničnosti objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Razvijanje digitalnega državljanstva na razredni stopnji objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Zmote in resnice o motivaciji za učenje objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Kako zagotoviti učinkovito poučevanje in učenje učencev na razredni stopnji, ki se izobražujejo na daljavo? objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Vrzeli ne bodo izginile same po sebi objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Branje in gibanje objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Izgradnja koncepta številskih predstav in pojma število objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Gibalne dejavnosti za trajnostno mobilnost učencev v razširjenem programu objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Spletna usposabljanja učiteljev objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Kakšno podobo imajo vzgojitelji/učitelji o otroku, otrocih, ki prihajajo v šolo? objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Varna pot vsepovsod objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Pripravljenost otroka za šolo ali pripravljenost šole za otroka? objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Nekatera spoznanja o glasbenem razvoju učencev na razredni stopnji osnovne šole objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Je za dobre bralne dosežke pomembna le notranja motivacija? objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Multimodalnost kot izziv za bralce začetnike objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Vloga ravnatelja pri uspešnem vpeljevanju novosti in projektov na šoli objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Kako se pripraviti na prihod prvošolcev (generacije 2021/2022)? objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Spodbujanje čustvenega, socialnega in gibalnega razvoja z glasbo in gibanjem objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Književna vzgoja in projekt SKUM objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Načrtovanje pouka s sodobnimi pristopi objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|
|
Prilagoditve za delo z otrokom s sumom na delni avtizem objavljeno: 03.10.2024 |
Razredni pouk |
|