Naslov Vir Gradivo
Peter Rutar
objavljeno: 03.10.2024
knjige
Marjan Kozina
objavljeno: 03.10.2024
Portreti
Tove Jansson
objavljeno: 03.10.2024
Portreti
Razredni pouk
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Razredni pouk
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Razredni pouk
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Razredni pouk
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Razredni pouk
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Razredni pouk
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Razredni pouk
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Razredni pouk
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Razredni pouk
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Razredni pouk
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Razredni pouk
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Principi učenja in poučevanja v spodbudnem učnem okolju na razredni stopnji
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Učenje z raziskovanjem
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Avtorske slikanice Andreje Peklar
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Razvijanje zmožnosti branja in pisanja
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Kako nastane otrok?
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Izobraževanje na daljavo - vloga učiteljev in staršev
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Vključevanje vsebin Televizije Slovenija v vzgojno-izobraževalno delo (na daljavo)
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Pouk v času covid-19
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Tvorjenje besedil - pristopi in strategije pisanja
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Izkušnja kolegialne hospitacije
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Konferenca učiteljev razrednega pouka
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Kaj nam sporočajo rezultati razvojne naloge uvajanja in spremljanja tujega jezika v 2. in 3. razredu osnovne šole
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Samovrednotenje digitalnih kompetenc izobraževalcev
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Didaktična igra kot priložnost za spremljanje razvoja otroka
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Učenje na prostem
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Utrjevanje poštevanke s pomočjo didaktičnih iger
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Primer iz prakse: didaktični pripomoček za razvoj tipnega spomina
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Poučevanje matematike z vključevanjem kulturnih značilnosti
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Učenci, ki so nam v izziv v vključujočem razredu
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Pripoved ob neurejenem nizu slik v 2. razredu
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Izobraževanje na daljavo
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Opismenjevanje po načelih formativnega spremljanja
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Intervju z dr. Zoro Rutar Ilc
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Refleksija učenca in učitelja
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Gibalne dejavnosti v šoli kot didaktično sredstvo pri vseh predmetih
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Kako načrtovati učni sklop?
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Moja izkušnja s formativnim spremljanjem pri opismenjevanju v 2. razredu
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Učiteljevo učenje iz strokovnih virov
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Sodelov@lnica Razredni pouk kot stičišče učiteljev razrednega pouka v času izvajanja izobraževanja na daljavo in po povratku v šole
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Babilonski stolp - primer dobre prakse medkulturnosti in večjezičnosti v osnovni šoli
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Bralna pismenost in bralna samopodoba
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Kako izvajati pouk na prostem?
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Mnenje učencev in učiteljev o ekskurziji
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Pomen gibalnih spretnosti za varno hojo in kolesarjenje
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Izvajanje usposabljanja za vožnjo kolesa in kolesarskih izpitov v osnovni šoli v času pouka na daljavo in ob povratku v šolo
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Analiza pedagogike, obogatene s tehnologijo na razrednem pouku v času izobraževanja na daljavo
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Uspešno poučevanje učenca z avtistično motnjo v osnovni šoli
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Trajnostna mobilnost v vzgoji in izobraževanju
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Samostojnost učencev na preizkušnji
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Trajnostna mobilnost je pomembno področje trajnostnega razvoja
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Trajnostna mobilnost v medpredmetno zasnovanem učnem sklopu v 4. razredu
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Poklici
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Pravljica in čustvene kompetence v kontekstu formativnega spremljanja
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Načrtovanje učnega sklopa s poudarkom na trajnostnem razvoju in razvijanju trajnostne mobilnosti
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Vpliv namiznih iger na otrokov razvoj in primer igre
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Trajnostna mobilnost s podporo digitalnih tehnologij
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Kolesa in koleščki pod dežnikom
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Moje prve izkušnje s poučevanjem
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Razvijanje občutljivosti za tabu homoseksualnosti z uporabo mladinske književnosti
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Tudi trajnostna mobilnost je v naših šolah našla svoj prostor
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Kako učence razredne stopnje učiti "učiti se"?
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Medeni jezerski grb
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Razvijanje ustvarjalnosti s prometnimi vsebinami na področju trajnostne mobilnosti
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Aktivnosti, cilji in prihodnost Strokovnega centra Centra IRIS
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Usposabljanje za vožnjo s kolesom in kolesarski izpit na OŠ Jurija Vege
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Vkjučenost trajnostne mobilnosti pri pouku in priprava na govorni nastop v 2. razredu
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Sodelovalno učenje in formativno spremljanje
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Trajnostna mobilnost pri pouku na razredni stopnji
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Ustvarjalnost z digitalno tehnologijo pri pouku v 4. razredu osnovne šole
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Igre za po poti in doma
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Naravoslovni dan na travniku in v gozdu
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Pešbus in Bicivlak v Črni na Koroškem
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Predstavitev fotosinteze s pomočjo modela pri naravoslovju in tehniki v 5. razredu
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Razvijanje znanja o prometni varnosti z medpredmetnimi dejavnostmi
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Učenje z uporabo animacije in tehnologije obogatene resničnosti
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Razvijanje digitalnega državljanstva na razredni stopnji
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Zmote in resnice o motivaciji za učenje
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Kako zagotoviti učinkovito poučevanje in učenje učencev na razredni stopnji, ki se izobražujejo na daljavo?
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Vrzeli ne bodo izginile same po sebi
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Branje in gibanje
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Izgradnja koncepta številskih predstav in pojma število
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Gibalne dejavnosti za trajnostno mobilnost učencev v razširjenem programu
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Spletna usposabljanja učiteljev
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Kakšno podobo imajo vzgojitelji/učitelji o otroku, otrocih, ki prihajajo v šolo?
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Varna pot vsepovsod
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Pripravljenost otroka za šolo ali pripravljenost šole za otroka?
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Nekatera spoznanja o glasbenem razvoju učencev na razredni stopnji osnovne šole
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Je za dobre bralne dosežke pomembna le notranja motivacija?
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Multimodalnost kot izziv za bralce začetnike
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Bralna pismenost četrtošolcev in četrtošolk v Sloveniji
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Vloga ravnatelja pri uspešnem vpeljevanju novosti in projektov na šoli
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Kako se pripraviti na prihod prvošolcev (generacije 2021/2022)?
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Spodbujanje čustvenega, socialnega in gibalnega razvoja z glasbo in gibanjem
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Književna vzgoja in projekt SKUM
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Načrtovanje pouka s sodobnimi pristopi
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk
Prilagoditve za delo z otrokom s sumom na delni avtizem
objavljeno: 03.10.2024
Razredni pouk