ogaške novice Glasilo občine Logatec, november 2009, letnik XL, št. 11 Uradne objave Uradne objave Na podlagi 21. člena Zakona o določanju območijter o imenovanju in označevanju naselij, ulic in stavb (Uradni list RS, št. 25/08) in 7. ter 16. člena Statuta Občine Logatec (LN, št. 7-8/08) je Občinski svet Občine Logatec na svoji 25. redni seji, dne 10. 11. 2009, sprejel naslednji Prvič v novi sejni dvorani Občinski svet Občine Logatec bo prvi krat zasedal v novi sejni dvorani Upravnega centra Logatec 17. decembra 2009 ODLOK o dopolnitvi odloka o imenovanju ulic v naselju Logatec 1.člen aa i o 3 fÇ L 95 fÇ O n i 1. člen Odloka o imenovanju ulic v naselju Logatec (Ur. list SRS, št. 4/73) se v 68. zaporedni številki dopolni tako, da se mu doda nov odstavek: »Območje ulice POD GOZDOM se pri stanovanjski hiši s hišno številko 4 nadaljuje v hrib, v dolžini približno 130 m. Območje ulice in oštevilčenje je vrisano v grafični prilogi.« 2.člen Ta odlok začne veljati osmi dan po objavi v Logaških novicah. Štev.: 031-5/2009-3 Datum: 11.11.2009 Posebno obvestilo občanom! Z zasedanji Občinskega sveta Občine Logatec se lahko občani seznanijo tudi prek spletnih strani občine: www.logatec.si OBČINA LOGATEC S? 2 i ? X ŽUPAN Janez NAGODE l.r. 2 Uradne objave Končno vsi pod isto streho Nova, arhitekturno zanimiva in dovršena stavba na Tržaški 50a v Logatcu že dalj časa vzbuja zanimanje tako prebivalcev Logatca kot tudi tistih, ki kraj pogosteje obiščejo ali pa se skozi njega dnevno vozijo Upravni center Logatec Foto: Andrej Korenč Kakorkoli že. Nova in težko pričakovana stavba predstavlja srce občine Logatec v upravno-administrativnem smislu. Govorimo namreč o Upravnem centru Logatec, ki je pod eno streho združil tako organe lokalne kot državne oblasti pa tudi nekaj komercialnih podjetij. Zakaj nova zgradba? In pot do nje Zgodba o izgradnji tako zahtevnega projekta, kot je Upravni center, je dolga in na nekaterih mestih precej zapletena. Ideja o novih prostorih za potrebe Občine Logatec se je rodila leta 2002, ko je bilo dokončno znano, da stavb, v katerih se občina v tem trenutku še nahaja (Tržaška cesta 13-15), zaradi denacionalizaci-jskega postopka ne bo mogoče dobiti v last. Lastnica omenjenih stavb je Kmetijska zadruga Logatec, ki bo kot taka odločala o njihovi usodi. Objekta sta trenutno namenjena poslovni dejavnosti, zagotovo pa je njuna usoda, kot pravi župan občine Logatec Janez Nagode, odvisna tudi od načrtovanja mestnega jedra v prihodnosti. Stavbi sta zaradi svoje starost - stari sta že več kot 120 let - ter velikega števila ljudi, ki v njej deluje, začeli pokati po vseh šivih. Prostori Občine, seveda, pa tudi drugih organov, ki delujejo v omenjenih zgradbah, niso več primerni in ne dosegajo minimumov (inštalacije, varnost itd.), določenih s posameznimi zakoni in predpisi. Prav zaradi omenjenega je bilo treba za potrebe Občine Logatec najti drugo, ustreznejšo, a hkrati ekonomsko sprejemljivo rešitev. Prve ideje o novi lokaciji so bile usmerjene v stavbe, ki so v lasti Občine, kot je, npr., stara sodnija na Tržaški 105. Svetniki v prejšnjem mandatu pa so na eni izmed sej občinskega sveta sprejeli sklep o izgradnji novih prostorov ob Tržaški cesti. Za izgradnjo teh prostorov je bil zadolžen župan Občine Logatec Janez Nagode, ki mu je bila hkrati zaupana tudi naloga, da pod eno streho združi organe in ostale službe, ki so izjemno pomembne za občane logaške občine. Avgusta 2006 je tako prišlo do sklenitve dogovora med X *!= Jh c^ u « n « « a OJ >t3 o X JS (.D 3 Uradne objave l a i o 3 fÇ L 95 fÇ O 3 e 2 i ? X štirimi strankami: Občino Logatec, Ministrstvom za javno upravo, Ministrstvom za delo, družino in socialne zadeve ter Ministrstvom za finance RS. Na podlagi dogovora se je nadalje odločalo o samem načinu financiranja in izvajanju samega projekta. Zgoraj omenjene stranke so za investitorja projekta pooblastile Občino, ki ji je bila s tem naložena naloga vodenja vseh nadaljnjih postopkov, vezanih s samim objektom. Do prve idejne zasnove je prišlo v letu 2007; pripravilo jo je podjetje Projekt inženiring Ptuj. Kasneje je istega leta Upravna enota Logatec izdala tudi gradbeno dovoljenje. V nadaljnjih postopkih je prišlo do izbire najugodnejšega izvajalca gradbenih del, ki jih je s podpisom pogodbe junija 2008 začelo izvajati Splošno gradbeno podjetje Tehnik, d. d., družba za gradbeništvo inženiring, trgovino iz Škofja Loke. Za izgradnjo skoraj 5.000 m2 skupnih površin, od katerih slabih 270 m2 predstavljajo pokrita parkirišča, je bila podpisana večpartitna pogodba v višini dobrih 6,5 milijonov evrov. Tako kot po navadi, tudi pri izgradnji Upravnega centra Logatec ni šlo brez zapletov. Med gradnjo objekta je Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve zmanjšalo obseg prostorov, namenjenih Centru za socialno delo Logatec in Zavodu za zaposlovanje - Urad za delo Logatec. To dejanje je ustvarilo določeno vrzel v smislu nezapolnjenosti prostorov, ki pa jo je Občina Logatec poskušala rešiti tako, da je k odkupu prostorov povabila Pošto Slovenije, d. o. o. Za uporabnike prijazno: na enem mestu do najmanj devet različnih inštitucij Upravni center Logatec, ki bo prav gotovo prestavil središče Logatca malce višje po Tržaški cesti, bo pod eno streho združeval delovanje sedaj lokacijsko odmaknjenih organov in podjetij. V osrednjem delu stavbe boste našli: Občino Logatec (1. nadstropje), Upravno enoto Logatec (2. nadstropje), Davčno upravo RS - izpostava Logatec (2. nadstropje), Območno geodetsko upravo Ljubljana, pisarna Logatec (2. nadstropje), Center za socialno delo Logatec (pritličje), notarsko pisarno notarke Nives Vidmar (pritličje) in Adriatic Slovenico - Zavarovalno družbo, d. d. V južnem delu poslopja je svoje prostore našla A banka Vipa, d. d., v severnem delu pa Pošta Slovenije, d. o. o. In kaj bo nova stavba prinesla uporabnikom storitev, ki jih bodo ponudile zgoraj omenjene službe? Dobrih lastnosti je veliko, a zagotovo jih je treba omeniti vsaj nekaj. Kot je bilo že povedano, bodo sedaj službe, katerih storitve občani velikokrat potrebu- jejo, na enem mestu, in ure poslovanja posameznih organov se bodo poskušale poenotiti. Z novo stavbo se bo zagotovil tudi kvalitetnejši in boljši dostop za vse skupine posameznikov, zagotovljeno bo dovolj parkirnih mest, hkrati pa bodo tudi pogoji za delo veliko, veliko boljši. V praksi za obiskovalca Upravnega centra Logatec pomeni, da bodo svoje jeklene konjičke lahko parkirali na novo urejenem parkirišču ob Narodnem domu, invalidi pa bodo svoje parkirišče našli tik ob glavnem vhodu v stavbo. Pri sami gradnji se ni pozabilo niti na tiste, ki so bolj športnega duha in se naokoli radi vozijo s kolesom. Za njih je pred stavbo (južni del) urejeno pokrito parkirišče za kolesa. Sam vhod v stavbo je lahko dostopen vsem, za vas pa bo že na samem vhodu poskrbel receptor, ki vas bo prijazno napotil v želeno smer. Zagotovo bodo nove stavbe veseli tudi vsi tisti, ki nameravajo skleniti zakonsko zvezo. Za ta namen je v Upravnem centru na voljo velika sejna soba, ki se bo za potrebe svečanega dogodka posebej priredila. V veliki sejni sobi, ki je tehnično primerno opremljena za snemanje, pa bodo po novem potekale tudi seje občinskega sveta. Selitev konec novembra Sama arhitekturna podoba stavbe je za Logatec netipična, kar se kaže v razgibanosti same stavbe, kot tudi v tem, da ima objekt streho, ki je ravna. Notranjost Upravnega centra je arhitekt Stanislav Arnuš s svojimi sodelavci oblikoval kot avenijo, s katere se vstopa v posamezne hiše, ki so med seboj zamaknjene in različnih barv. Stavba bo po večini zaživela konec meseca novembra, ko se bo vanjo selila tudi Občina Logatec. Telefonske številke in elektronski naslovi ostajajo enaki Na novi lokaciji bo Urad Občine Logatec začel delovati v ponedeljek, 30. novembra 2009. Nespremenjena telefonska številka 01 7590 600 (faks 01 7590 620) naj bi delovala že istega dne, občani pa se z vprašanji na zaposlene lahko obrnejo tudi preko elektronske pošte obcina.logatec@logatec.si. Romana Hribar 4