ogaške novice Glasilo občine Logatec, decmber 2009, letnik XL, št. 12 Uradne objave Na podlagi 29. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 72/93 in dopolnitve), 29. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02-ZJU in 110/02-ZDT-B, 109/08 in 49/09) in 16. člena statuta Občine Logatec (LN št. 7-8/2008) je Občinski svet Občine Logatec na 26. redni seji, dne, 17. 12. 2009 sprejel ODLOK O PRORAČUNU OBČINE LOGATEC ZA LETO 2010 1. SPLOŠNA DOLOČBA 1.člen (vsebina odloka) S tem odlokom se za Občino Logatec za leto 2010 določajo proračun, postopki izvrševanja proračuna ter obseg zadolževanja in poroštev občine in javnega sektorja na ravni občine (v nadaljnjem besedilu: proračun). 2. VIŠINA SPLOŠNEGA DELA PRORAČUNA IN STRUKTURA POSEBNEGA DELA PRORAČUNA 2. člen (sestava proračuna in višina splošnega dela proračuna) V splošnem delu proračuna so prikazani prejemki in izdatki po ekonomski klasifikaciji do ravni kontov. Splošni del proračuna se na ravni podskupin kontov določa v naslednjih zneskih: A. IZKAZ RAČUNA PRIHODKOV IN ODHODKOV v EUR Vi č 3 fÇ L O CfQ 95 e o 2 fÇ O fÇ 3 b fÇ ^ O 0 1 ^ X K) Skupina/Podskupina kontov Proračun 2010 I. SKUPAJ PRIHODKI (70+71+72+73+74) 15.307.160 TEKOČI PRIHODKI (70+71) 12.790.656 70 DAVČNI PRIHODKI 9.029.735 700 Davki na dohodek in dobiček 703 Davek na premoženje 704 Domači davki na blago in storitve 706 Drugi davki 7.176.935 1.445.750 407.050 71 NEDAVČNI PRIHODKI 3.760.921 710 Udeležba na dobičku in dohodki od od premoženja 711 Takse in pristojbine 712 Denarne kazni 713 Prihodki od prodaje blaga in storitev 714 Drugi nedavčni prihodki 2.141.931 11.000 27.000 30.840 1.550.150 72 KAPITALSKI PRIHODKI 650.000 720 Prihodki od prodaje osnovnih sredstev 721 Prihodki od prodaje zalog 722 Prihodki od prodaje zemljišč in neopred metena dolgoročnih sredstev 150.000 500.000 73 PREJETE DONACIJE - 730 Prejete donacije iz domačih virov 731 Prejete donacije iz tujih virov - 74 TRANSFERNI PRIHODKI 1.866.504 740 Transferni prihodki iz drugih javnofinančnih institucij 741 Prejeta sredstva iz državnega proračuna iz sredstev EU 1.274.004 592.500 II. SKUPAJ ODHODKI (40+41+42+43) 15.307.160 40 TEKOČI ODHODKI 2.422.859 400 Plače in drugi izdatki zaposlenim 792.654 401 Prispevki delodajalcev za socialno varnost 118.080 402 Izdatki za blago in storitve 1.335.425 403 Plačila domačih obresti 31.200 409 Rezerve 145.500 41 TEKOČI TRANSFERJI 4.890.073 410 Subvencije 180.000 411 Transferji posameznikom in 2.657.862 gospodinjstvom 412 Transferi neprofitnim organizacijam in 515.193 ustanovam 413 Drugi tekoči domači transferi 1.537.018 414 Tekoči transferi v tujino - 42 INVESTICIJSKI ODHODKI 7.732.345 420 Nakup in gradnja osnovnih sredstev 7.732.345 43 INVESTICIJSKI TRANSFERJI 261.883 430 Investicijski transferi - 431 Investicijski transferi pravnim osebam, 151.890 ki niso PU 432 Investicijski transferi proračunskim 109.993 uporabnikom III. PRORAČUNSKI PRESEŽEK (I. - II.) (PRORAČUNSKI PRIMANJKLJAJ) B. IZKAZ FINANČNIH TERJATEV IN NALOŽB Skupina/Podskupina kontov Proračun 2010 IV. PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL IN PRODAJA KAPITALSKIH DELEŽEV (750+751+752) 75 PREJETA VRAČILA DANIH POSOJIL - 750 Prejeta vračila danih posojil - 751 Prodaja kapitalskih deležev - 752 Kupnine iz naslova privatizacije - V. DANA POSOJILA IN POVEČANJE KAPITALSKIH DELEŽEV (440+441+442+443) 44 DANA POSOJILA IN POVEČAJE KAPI- TALSKIH DELEŽEV 440 Dana posojila - 441 Povečanje kapitalskih deležev in naložb - 442 Poraba sredstev kupnin iz naslova privatizacije 443 Povečanje namenskega premoženja v javnih skladih in drugih osebah javnega prava, ki imajo premoženje v svoji lasti VI. PREJETA MINUS DANA POSOJILA IN SPREMEMBE KAPITALSKIH DELEŽEV (IV. - V.) C. IZKAZ RAČUNA FINANCIRANJA Skupina/Podskupina kontov Proračun 2010 VII. ZADOLŽEVANJE (500) 50 ZADOLŽEVANJE 500 Domače zadolževanje VIII. ODPLAČILA DOLGA (550) 300.000 55 ODPLAČILA DOLGA 300.000 550 Odplačila domačega dolga 300.000 IX. POVEČANJE (ZMANJŠANJE) SREDSTEV NA RAČUNIH -300.000 (I.+IV.+VII.-II.-V.-VIII.) X. NETO ZADOLŽEVANJE (VII. - VIII.) -300.000 XI. NETO FINANCIRANJE (VI.+VII.-VIII.-IX.) - OCENA STANJE SREDSTEV NA RAČUNU konec leta 2009 300.000 9009 Splošni sklad za drugo stanje 2009 Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov, ki so razdeljeni na naslednje programske dele: področja proračunske porabe, glavne programe in podprograme, predpisane s programsko klasifikacijo izdatkov občinskih proračunov. Podprogram je razdeljen na proračunske postavke, te pa na podskupine kontov in konte, določene s predpisanim kontnim načrtom. Sestavni del proračuna je Načrt razvojnih programov. Posebni del proračuna do ravni proračunskih postavk - kontov in načrt razvojnih programov sta prilogi k temu odloku in se objavita na spletni strani Občine Logatec: http://www.logatec.si 3.POSTOPKI IZVRŠEVANJA PRORAČUNA 3. člen (izvrševanje proračuna) Proračun se izvršuje na ravni proračunske postavke-konta. 4. člen (namenski prihodki in odhodki proračuna) Namenski prihodki proračuna so poleg prihodkov, določenih v prvem stavku prvega odstavka 43. člena ZJF, tudi naslednji prihodki: a) prihodki požarne takse po 59. členu Zakona o varstvu pred požarom (Uradni list RS, št. 71/93 in 87/01), ki se uporablja za namene, določene v tem zakonu, b)namenski prihodki ožjih delov občine - krajevne skupnosti, c) prihodki od takse za obremenjevanje vode, d) takse za obremenjevanje okolja, e) sredstva iz državnega proračuna in sredstva iz EU f) prihodki iz naslova poslovnega najema infrastrukture Namenska sredstva, ki niso bila porabljena v tekočem letu se prenesejo v proračun naslednjega leta. Pravice porabe na proračunski postavki: a) 01013 - Namenska sredstva za odpravo plačnih nesorazmerij - funkcionarji b) 06031 - Namenska sredstva za odpravo plačnih nesorazmerij - delavci c) 19039 - Namenska sredstva za odpravo plačnih nesorazmerij - MIKLAVŽEV VRTEC d) 18043 - Namenska sredstva za odpravo plačnih nesorazmerij - KNJIŽNICA, ki niso porabljene v tekočem letu, se prenesejo v naslednje leto za isti namen. 5. člen (prerazporejanje pravic porabe) Osnova za prerazporejanje pravic porabe je zadnji sprejeti proračun, spremembe proračuna ali rebalans proračuna. O prerazporeditvah pravic porabe v posebnem delu proračuna znotraj posameznega glavnega programa v okviru proračunskega uporabnika, na predlog neposrednega uporabnika odloča predstojnik neposrednega uporabnika, to je župan. Župan lahko uvede nove konte ali prerazporedi sredstva med posameznimi konti, v kolikor to zahteva ekonomska klasifikacija odhodkov. Župan s poročilom o izvrševanju proračuna v mesecu juliju in konec leta z zaključnim računom poroča občinskemu svetu o veljavnem proračunu za leto 2010 in njegovi realizaciji. 6. člen (največji dovoljeni obseg prevzetih obveznosti v breme proračunov prihodnjih let) Neposredni uporabnik lahko v tekočem letu razpiše javno naročilo za celotno vrednost projekta, ki je vključen v načrt razvojnih programov, če so zanjnačrtovane pravice porabe na proračunskih postavkah v sprejetem proračunu. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za investicijske odhodke in investicijske transfere ne sme presegati 70% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika, od tega: a) v letu 2010 70 % navedenih pravic porabe in b) v ostalih prihodnjih letih 30 % navedenih pravic porabe. Skupni obseg prevzetih obveznosti neposrednega uporabnika, ki bodo zapadle v plačilo v prihodnjih letih za blago in storitve in za tekoče transfere, ne sme presegati 25% pravic porabe v sprejetem finančnem načrtu neposrednega uporabnika. Omejitve iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za prevzemanje obveznosti z najemnimi pogodbami, razen če na podlagi teh pogodb lastninska pravica preide oziroma lahko preide iz najemodajalca na najemnika, in prevzemanje obveznosti za dobavo elektrike, telefona, vode, komunalnih storitve in drugih storitev, potrebnih za operativno delovanje neposrednih uporabnikov. Prevzete obveznosti iz drugega in tretjega odstavka tega člena se načrtujejo v finančnem načrtu neposrednega uporabnika in v načrtu razvojnih programov. 7. člen (spreminjanje načrta razvojnih programov) Predstojnik neposrednega uporabnika (župan) lahko spreminja vrednost projektov v načrtu razvojnih programov. Projekte, katerih vrednost se spremeni za več kot 30% mora predhodno potrditi občinski svet. Projekti, za katere se zaradi prenosa plačil v tekoče leto, zaključek financiranja prestavi iz predhodnega v tekoče leto, se uvrstijo v načrt razvojnih programov po uveljavitvi proračuna. Novi projekti se uvrstijo v načrt razvojnih programov na podlagi odločitve občinskega sveta. 8. člen (proračunski skladi) Proračunski skladi so: a) poračun proračunske rezerve, oblikovane po ZJF, b) račun stanovanjskega sklada, ustanovljen na podlagi odloka, c) finančno jamstvo za zapiranje deponije Ostri vrh. Proračunska rezerva se v letu 2010 oblikuje v višini 40.000,00 EUR. Na predlog za finance pristojnega organa občinske uprave odloča o uporabi sredstev proračunske rezerve za namene iz drugega odstavka 49. člena ZJF do višine 40.000,00 EUR župan in o tem s pisnimi poročili obvešča občinski svet. 4. POSEBNOSTI UPRAVLJANJA IN PRODAJE STVARNEGA IN FINANČNEGA PREMOŽENJA DRŽAVE 9. člen Če so izpolnjeni pogoji iz tretjega odstavka 77. člena ZJF, lahko župan dolžniku do višine 1.000,00 EUR odpiše oziroma delno odpiše plačilo dolga. 5. OBSEG ZADOLŽEVANJA IN POROŠTEV OBČINE IN JAVNEGA SEKTORJA 10. člen (obseg zadolževanja javnih zavodov in javnih podjetij ter obseg zadolževanja in izdanih poroštev pravnih oseb, v katerih ima občina odločujoč vpliv na upravljanje) Občina se lahko likvidnostno zadolži največ do višine 1.500.000,00 EUR sprejetega proračuna, če zaradi neenakomernega pritekanja prejemkov izvrševanje proračuna ne more uravnovesiti. Likvidnostni dolg mora biti poravnan najkasneje do 31.12.2010, o zadolžitvi pa odloča župan. Vsi neposredni in posredni uporabniki proračuna morajo na zahtevo službe za finance Občine Logatec prosta denarna sredstva najprej ponuditi proračunu, če je to potrebno za zagotovitev likvidnosti oziroma izvrševanju proračuna. Pravne osebe javnega sektorja na ravni občine (javni zavodi in javna podjetja, katerih ustanoviteljica je občina) se lahko v letu 2010 zadolžijo na podlagi soglasja ustanovitelja. *!= JÙ O o c^ u « s « « « ra O OJ fl ii x CS 6. PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE 11. člen (začasno financiranje v letu 2011) V obdobju začasnega financiranja Občine Logatec v letu 2011, če bo začasno financiranje potrebno, se uporablja ta odlok in sklep o določitvi začasnega financiranja. 12. člen (uveljavitev odloka) Številka: 410-168/2009-44 Kraj, datum: Logatec, 17.12.2009 OBČINA LOGATEC ŽUPAN Janez Nagode l.r. Na podlagi 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07- uradno prečiščeno besedilo, 27/08 - odl. US, 76/08, 79/09), 149. člena Zakona o varstvu okolja (Uradni list RS, št. 39/06- uradno prečiščeno besedilo, 49/06-ZMetD, 66/06 - odl. US, 112/06 - odl. US, 33/07-ZPNačrt, 57/08-ZF0-1A, 70/08), 3. člena Zakona o gospodarskih javnih službah (Uradni list RS, št. 32/93, 30/98 - ZZLPPO in 127/06 - ZJZP), 17. člena Zakona o prekrških (Uradni list RS, št. 3/07- uradno prečiščeno besedilo, 29/07 - odl. US, 58/07 - odl. US, 16/08 - odl. US, 17/08 (21/08 popr.), 76/08-ZIKS-1C), 3. člena Odloka o gospodarskih javnih službah v Občini Logatec (Logaške novice, št. 7-8/07) ter 16. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 7-8/08), je Občinski svet Občine Logatec na 26. redni seji dne 17. 12. 2009 sprejel Odlok o spremembi odloka o odvajanju in čiščenju komunalne in padavinske odpadne vode v občini Logatec 1. člen V Odloku o odvajanju in čiščenju komunalne in padavinske odpadne vode v občini Logatec (Logaške novice, št. 10/09) se v drugi alineji drugega odstavka 13. člena besedo »štiri« nadomesti z besedo »dve«. 2. člen V prvem odstavku 26. člena se besedo »dve«. »štiri« nadomesti z besedo l Vi č 3 fÇ L O CfQ 95 e o 2 fÇ O fÇ 3 b fÇ ^ 2 O 0 1 ^ X 2 3. člen Ta odlok se objavi v Logaških novicah in začne veljati naslednji dan po objavi. Številka: 007-36/2009-1 Datum: 17. 12. 2009 Janez NAGODE l.r. ŽUPAN OBČINE LOGATEC Na podlagi 9. in 101. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07 - uradno prečiščeno besedilo, 56/08), 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09), 54. člena Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 79/99, 124/00, 79/01, 30/02, 56/02-ZJU, 127/06-ZJZP, 14/07-ZSPDPO, 109/08 in 49/09) in 7. ter 16. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 7-8/08) je Občinski svet Občine Logatec na svoji 26. redni seji, dne 17. 12. 2009 sprejel Pravilnik o (so)financiranju kulturnih programov in projektov v občini Logatec I. SPLOŠNE DOLOČBE 1. člen S tem pravilnikom so določeni pogoji in postopki za (so)financiranje in razdelitev sredstev, namenjenih za kulturne programe in projekte, ki so lokalnega pomena in jih iz javnih sredstev (so)financira Občina Logatec. 2. člen (1) (So)financirajo se kulturni programi in projekti, ki dokažejo vsebinsko upravičenost. (2) Predmet tega pravilnika niso sredstva za vzdrževanje in investicije v prostor ter spomeniško varstvo. 3. člen (1) Sredstva za (so)financiranje kulturnih programov in projektov se razdelijo v skladu s sprejetimi merili na osnovi javnega razpisa oz. javnega poziva. (2) Merila za vrednotenje programov in projektov pred objavo javnega razpisa, ob soglasju Odbora za družbene dejavnosti Občinskega sveta Občine Logatec, sprejme strokovna komisija za ocenjevanje in vrednotenje kulturnih programov in projektov (v nadaljevanju: komisija). (3) Merila, ki se uporabljajo kot izhodišče za (so)financiranje v skladu z višino proračunskih sredstev, so določena v točkah. Vrednost točke se izračuna vsako leto na osnovi razpoložljivih proračunskih sredstev in skupnega števila točk ovrednotenih programov in projektov. Komisija lahko v primeru, ko je na javni razpis prijavljenih več programov in projektov, kot je na razpolago proračunskih sredstev, določi prioriteto za vrednotenje kulturnih programov in projektov. (4) Od dneva objave javnega razpisa do odločitve o izboru predlogov, se pogoji in merila iz prejšnjega odstavka ne smejo spremeniti. 4. člen (1) Tričlansko komisijo, na podlagi predloga izvajalcev kulturnih dejavnosti, Odbora za družbene dejavnosti in občinske uprave, imenuje župan. Vsak član komisije je predstavnik posameznega predlagatelja. Člani komisije na konstitutivni seji imenujejo predsednika, ki sklicuje in vodi seje. (2) Če je član komisije, v delu postopka, v katerem se odloča o višini sredstev, stranka, soupravičenec, pooblaščenec ali zakoniti zastopnik predlagatelja, o katerem se odloča, v tej zadevi ne sme odločati ali opravljati posameznih dejanj. (3) Mandat komisije sovpada z mandatom občinskega sveta. Naloge komisije so: - sprejem meril za ocenjevanje in vrednotenje programov in projektov, - pregled prispelih prijav na javni razpis, - izločitev vlog, ki ne ustrezajo pogojem javnega razpisa in tega pravilnika, - ocenjevanje in vrednotenje prijavljenih programov in projektov v skladu z merili, - izvedba ostalih nalog. II. VSEBINSKE DOLOČBE 5. člen (1) Po tem pravilniku se (so)financirajo: - program kulturnih društev in njihovih zvez, - projekti kulturnih društev in njihovih zvez, zavodov, skladov, gospodarskih družb, zasebnikov in drugih organizacij, ki so na podlagi zakonskih predpisov registrirani za opravljanje dejavnosti na področju kulture, - projekti s področja založništva, - projekti, ki so v interesu Občine Logatec. (2) Program je kulturna dejavnost izvajalcev, ki se nanaša na delovanje celotnega društva (zveze) in vsebuje: - stroške letnega programa z navedbo prireditev, gostovanj, udeležb na tekmovanjih in srečanjih ter drugih projektov, ki se bodo izvajali v tekočem letu javnega razpisa, - stroške uporabe prostora, ki se uporablja za izvajanje kulturnega programa (najemnina, obratovalni stroški najetega prostora, nakup pisarniškega materiala, stroški vzpostavitve in vzdrževanja informacijskega sistema (telefon, internet)), - stroške za plačilo dela, ki izhajajo iz drugih odvisnih pogodbenih razmerij, ki so sklenjena z izvajalci, - stroške izobraževanja (kotizacija, potni stroški, stroški bivanja) - stroške vzdrževanja in nakupa opreme/osnovnih sredstev, ki morajo biti določeni v finančnem načrtu oz. v programu dela, pri čemer se sofinancira nakup in vzdrževanje tudi drugih pripomočkov za delovanje društva. (3) Projekt je posamična aktivnost kulturnih izvajalcev (v nadaljevanju: izvajalci), ki je časovno, krajevno, vsebinsko in finančno zaokrožena celota in vsebuje stroške za izvedbo prijavljene prireditve ali gostovanja ali udeležbe na tekmovanju ali srečanju ipd., ki se bo izvajala v tekočem letu javnega razpisa. (4) Društvo, ki prijavi program, ni upravičeno do sredstev za projekte, razen v primeru prijave pilotnih projektov oz. projektov s področja založništva. (5) Zveza lahko prijavi program, ki se vrednoti samo po posebnih merilih, projekte, pilotne projekte in projekte s področja založništva. (6) Pilotni projekt je projekt, ki se izvaja prvič, ima novo vsebino in se izvede samo enkrat. Pilotni projekt ne more biti hkrati prijavljen v programu prijavitelja. (7) Neprofiten projekt je tisti projekt, ki mu ni moč pripisati pretežno komercialnega namena in izvajalci za izvedbo ne prejemajo plačila. 6. člen (1) Izvajalci programov so kulturna društva in njihove zveze, ki imajo sedež oz. delujejo v občini Logatec in so tudi registrirani za opravljanje kulturno-umetniških dejavnosti ter posredovanje kulturnih dobrin. (2) Izvajalci projektov so: - kulturna društva in njihove zveze, ki imajo sedež oz. delujejo v občini Logatec in so tudi registrirani za opravljanje kulturno-umetniških dejavnosti ter posredovanje kulturnih dobrin, - zavodi, skladi, gospodarske družbe, zasebniki in druge organizacije, ki so na podlagi zakonskih predpisov registrirani za opravljanje dejavnosti na področju kulture in imajo sedež oz. delujejo v občini Logatec, - javni zavodi s področja vzgoje in izobraževanja in imajo sedež oz. delujejo v občini Logatec, - posamezni avtorji, ki s svojim dosedanjim delom izkazujejo pričakovano kakovost ali predložijo osnutek projekta, ki zagotavlja ustrezno kakovost na področju kulture in delujejo v občini Logatec. 8. člen (1) Izvajalec lahko vlogo dopolnjuje oziroma spreminja do preteka razpisnega roka. (2) Izvajalec do preteka razpisnega roka nima pravice vpogleda v vloge drugih strank na istem javnem razpisu. (3) Vloga, ki jo je izvajalec poslal po preteku razpisnega roka, je prepozna. 9. člen (1) Po preteku razpisnega roka komisija odpre vse vloge, ki so do tedaj prispele. Odpiranju vlog sme prisostvovati vsaka oseba, ki kandidira na javnem razpisu. (2) Za vsako vlogo komisija ugotovi, ali je pravočasna, ali jo je podala oseba, ki izpolnjuje v javnem razpisu določene pogoje (upravičena oseba) in ali vsebuje vse zahtevane dokumente, določene z javnim razpisom. (3) Komisija o postopku odpiranja vlog sestavi zapisnik, v katerega vpiše najmanj naslednje podatke: - naslov, prostor in čas odpiranja vlog, - imena navzočih članov komisije in morebitnih drugih prisotnih, - ugotovitve o prepoznih in nepopolnih vlogah ter vlogah, ki jih niso vložile upravičene osebe, - seznam vlog, ki ustrezajo pogojem javnega poziva ali javnega razpisa. 10. člen (1) Na podlagi ugotovitev zapisnika o odpiranju vlog o prepoznih in nepopolnih vlogah ter vlogah, ki jih niso vložile upravičene osebe, se izda sklep o zavrženju takih vlog. (2) Vloga, prispela na javni razpis, je pravočasna, če je prispela v roku, določenem v besedilu javnega razpisa. (3) Vloga je popolna, če vsebuje vse obvezne sestavine, ki jih določata besedilo javnega razpisa in razpisna dokumentacija. (4) Upravičena oseba je tista oseba, ki izpolnjuje pogoje iz drugega in tretjega odstavka 4. člena tega pravilnika. III. POSTOPEK 11. člen 7. člen (1) Javni razpis se začne z objavo sklepa v uradnem glasilu. (2) Objava javnega razpisa se časovno prilagaja postopku priprave in sprejemanju občinskega proračuna. (3) Rok za prijavo na javni razpis ne sme biti krajši od enega meseca. (4) Besedilo objave javnega razpisa mora najmanj vsebovati: - jasno navedbo, da gre za javni razpis za izbiro kulturnih programov in projektov, pri katerem bodo (so)financirani v okviru sredstev, ki so na razpolago za posamezen javni razpis, - področje oziroma področja programov in projektov, ki so predmet javnega razpisa, - merila, po katerih bodo posamezni programi in projekti vrednoteni, - pogoje, ki jih morajo izpolnjevati izvajalci, - okvirno vrednost razpoložljivih sredstev, namenjenih za predmet javnega razpisa, - obdobje, v katerem morajo biti porabljena dodeljena sredstva, - razpisni rok, - način pošiljanja in vsebina vlog, - navedbo uslužbencev, pristojnih za dajanje informacij v zvezi z javnim razpisom, - nformacijo o morebitni razpisni dokumentaciji, ki je izvajalcem na razpolago. (5) Poleg navedenih podatkov se lahko objavi tudi druge podatke, če so potrebni glede na vrsto predmeta javnega razpisa. (6) Za projekte, ki so v interesu Občine Logatec, se lahko na podlagi poziva zainteresiranim izvajalcem izvede postopek zbiranja predlogov oziroma ponudb. Prispele predloge pregleda in na podlagi meril, zapisanih v pozivu, oceni komisija. Z izbranim izvajalcem Občina Logatec sklene pogodbo o izvedbi projekta. (7) Predlogi, prispeli na poziv, se obravnavajo po enakem postopku kot je v tem pravilniku opredeljen za javni razpis. (1) Komisija izvede presojo in ocenjevanje programov in projektov, ki so vsebovani v ustreznih vlogah, glede na merila za ocenjevanje in vrednotenje programa oziroma projekta, kot so bili določeni v objavi javnega razpisa. (2) Komisija pripravi zapisnik, v katerem morajo biti navedeni: - obrazložitev vsebinskih razlogov za predlagano odobritev ali zavrnitev posameznega programa ali projekta, - dosežene točke za posamezni program ali projekt. (3) Komisija v zapisniku lahko navede tudi že odobrene programe in projekte, katerim se lahko, v sorazmernem deležu, v primeru sprostitve ali povečanja proračunskih sredstev, poveča obseg sofinanciranja. (4) Izvajalci ne morejo prisostvovati ocenjevanju in vrednotenju vlog ter sprejemanju zapisnika na tej seji komisije. 12. člen (1) Na podlagi zapisnika komisije se izda odločbo, s katero se odloči, katere programe oziroma projekte izvajalca se sprejme v (so)financiran-je ter v kakšni višini in katere ne. (2) Odločba lahko vključuje tudi že odobrene programe in projekte, katerim se lahko, v sorazmernem deležu, v primeru sprostitve ali povečanja proračunskih sredstev, poveča obseg sofinanciranja. (3) Pravnomočna odločba je podlaga za sklepanje pogodbe o (so)fi-nanciranju programa ali projekta. *!= JÙ O o c^ u « s « « « ra O OJ fl ii x CS IV. SKLEPANJE POGODB 13. člen (1) Župan za vsako leto sklene z izvajalci pogodbe o (so)financiranju. V pogodbi se opredeli izbran program ali projekt, višino in namen (so)fi-nanciranja, roke za zagotovitev finančnih sredstev in način nadzora nad namensko porabo proračunskih sredstev. (2) Izvajalci morajo po opravljenih nalogah oz. v časovnih razdobjih, določenih s pogodbo, predložiti dokazila o izpolnitvi prevzetih obveznosti v skladu s pogodbo. Izvajanje programov in projektov spremlja občinska uprava. (3) Če izvajalci ne izpolnjujejo obveznosti, določenih s pogodbo, se jim za ta del programa ukinejo finančna sredstva, že prejeta sredstva za ta del programa pa mora izvajalec vrniti v občinski proračun skupaj z zakonsko predpisanimi obrestmi. 14. člen (1) Župan pošlje izvajalcu pogodbo in ga pozove k podpisu. (2) Župan sklene z izvajalcem pogodbo, s katero se uredijo vsa medsebojna razmerja v zvezi z zagotavljanjem občinskih proračunskih sredstev za (so)financiranje predmeta pogodbe in njegovo izvedbo. (3) Izvajalec mora vrniti podpisano pogodbo v roku petnajst dni, sicer se šteje, da je odstopil od zahteve za (so)financiranje. 15. člen o poteku in rezultatih izvedbe predmeta pogodbe skladno z roki, določenimi v pogodbi. (2) S pogodbo je lahko določena tudi obveznost delnega poročanja. (3) Izvajanje pogodbenih obveznosti spremlja občinska uprava. Pristojni uslužbenec pa lahko, v primeru dvoma, zahteva dodatna pojasnila oziroma dokazila, ki so povezana s predmetom pogodbe. (4) V primeru, da upravičenec izpolni obveznosti iz pogodbe le delno, se mu višina sredstev (so)financiranja sorazmerno zniža. VI. PREHODNA IN KONČNI DOLOČBI 19. člen (1) Članom obstoječe strokovne komisije preneha mandat z dnem, ko stopi v veljavo ta pravilnik. (2) Člani nove strokovne komisije se imenujejo na način in po postopku, določenim s tem pravilnikom. 20. člen Z dnem uveljavitve tega pravilnika preneha veljati Pravilnik o sofinanciranju dejavnosti na področju kulture v občini Logatec (Logaške novice, št. 1-2/2008). 21. člen Ta pravilnik začne veljati petnajsti dan po objavi v Logaških novicah. 1 Vi č 3 fÇ L O CfQ 95 e o 2 fÇ O fÇ 3 b fÇ ^ O 0 1 ^ X (1) Pogodba vsebuje najmanj naslednje sestavine oziroma navedbe: - pogodbene stranke (naziv, naslov, davčna številka, številka računa, zastopnik), - opredelitev javnega interesa, zaradi katerega se dodeli sredstva, - predmet pogodbe, ki opredeljuje vsebino pogodbenega dela na način, da omogoča določitev drugih pogodbenih obveznosti, - naziv, obseg, čas realizacije, celotno vrednost in višino (so)financiran-ja projekta ali programa, - trajanje pogodbe, - rok, do katerega lahko izvajalec črpa finančna sredstva, - obveznost navajanja sofinancerja kot financerja, - obveznost poročanja izvajalca (so)financerju (elemente zahtevkov za izplačila se navede v obrazcu vsebinskega in finančnega poročila, ki je dodatek k pogodbi), - način nadzora nad zakonito in namensko porabo sredstev, - določilo o sankcijah, če izvajalec nenamensko porabi dodeljena sredstva ali ne izpolni predmeta pogodbe, - določilo, da mora izvajalec sproti obveščati (so)financerja o spremembah, ki lahko vplivajo na izpolnitev pogodbenih obveznosti, - datum podpisa, podpis in, če je izvajalec domača pravna oseba, tudi žig. (2) Pristojni uslužbenci in odgovorne osebe izvajalca so skrbniki pogodb. (3) Glede na posebnosti predmeta pogodbe lahko pogodba vsebuje tudi dodatne sestavine. V. IZVAJANJE NADZORA NAD POGODBAMI 16. člen Skrbniki pogodb so odgovorni za spremljanje izpolnjevanja pogodbenih obveznosti izvajalcev programov ali projektov, ki so prejeli javna sredstva in namensko uporabo sredstev. 17. člen Izvajalec je dolžan obvestiti (so)financerja o spremembi okoliščin, ki utegnejo vplivati na izpolnitev njegovih pogodbenih obveznosti, v pogodbeno določenem roku po nastanku spremembe oziroma, ko je za spremembo izvedel. Številka: 007-14/2009-24 Datum: 17.12.2009 Janez NAGODE, l.r. ŽUPAN 3.2.2. Območna izpostava Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti Splošni cilji V javni interes na področju dejavnosti Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti spadajo: - organizacija preglednih prireditev, na katerih svojo dejavnost predstavljajo društva in druge ljubiteljske skupine ter posamezniki s področja kulture (revije pevskih zborov, gledališki in lutkovni maraton, pregledne likovne razstave, literarni natečaja), ki delujejo v občini Logatec; Na podlagi 9., 61. in 66. člena Zakona o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07-uradno prečiščeno besedilo, 56/08, 94/08-odl.US), 21. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07-uradno prečiščeno besedilo, 27/08-odl.US, 76/08, 100/08-odl.US in 79/09) in 7. člena Statuta Občine Logatec (Logaške novice, št. 7-8/08) je Občinski svet Občine Logatec na svoji 26. redni seji, dne 17. 12. 2010, sprejel LETNI PROGRAM KULTURE V OBČINI LOGATEC ZA LETO 2010 I. UVOD Letni program kulture v občini Logatec za leto 2010 opredeljuje vsebino in enoletni obseg ter namen sredstev, določenih v občinskem proračunu za leto 2010, namenjenih področju kulture. Letni program za kulturo je temeljni programski in izvedbeni dokument, ki postavlja cilje in prioritete ter ukrepe in kazalnike občinske kulturne politike po sledečih posameznih področjih kulture: -kulturna dediščina, -poklicne kulturne ustanove, -ljubiteljske dejavnosti, -projekti, ki so v interesu Občine Logatec, -umetniški programi, -javna kulturna infrastruktura. 18. člen INS (1) Izvajalec je dolžan (so)financerju predložiti zaključno poročilo II. STANJE NA PODROČJU KULTURE 2.1. Kulturna dediščina V zbirnem registru kulturne dediščine RS so na območju občine Logatec vpisane 202 enote: med njimi 28 območij in 175 objektov, delov objektov ali skupin objektov. Le-te se med seboj razlikujejo glede na osnovno tipološko razvrstitev (arheološka dediščina, profana stavbna dediščina, sakralna stavbna dediščina,^), status, vrednostne stopnje in varstveno skupino (ta je določena le za enote, ki imajo status kulturnega spomenika oz. so v seznamu pomembnejše kulturne dediščine). 2. 2. Poklicne kulturne ustanove v občini Logatec V občini Logatec delujejo: -Knjižnica Logatec, ki ima tri krajevne knjižnice: Krajevna knjižnica Rovte, Krajevna knjižnica Hotedršica, Krajevna knjižnica Vrh Svetih Treh Kraljev; -Glasbena šola Logatec, ki je javni zavod s področja izobraževanja, katerega je ustanovila Občina Logatec ter ga glede na številna sodelovanja pri kulturnih prireditvah uvrščamo med ustanove, pomembne na kulturnem področju občine Logatec; -Območna izpostava Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti Logatec, katere ustanovitelj je Republika Slovenija, Ministrstvo za kulturo in sodi v mrežo izpostav, ki sooblikuje dejavnost društev na področju ljubiteljske kulture; -Keramična delavnica in vaški muzej Laze, ki je ustanova v zasebni lasti in pomembno prispeva k likovni, etno in zgodovinski dejavnosti; -Vojni muzej Logatec, ki je prav tako zasebna ustanova in pomembno prispeva k muzejski dejavnosti. 2. 3. Ljubiteljska kulturna dejavnost V letu 2009 je v občini Logatec delovalo 30 društev in njihova zveza ter en zavod, ki izvajajo programe in projekte na sledečih področjih kulture: -glasbenem, -gledališkem in lutkovnem, -folklornem in etno, -filmskem, -plesnem, -likovnem, -literarnem, -intermedijskem. 2.4. Umetniški programi Občina Logatec že vrsto let vsako leto izvaja gledališki abonma. Poleg abonmaja za odrasle se izvaja tudi lutkovni gledališki abonma za otroke. Vsako leto je na silvestrovo organizirana še dodatna predstava izven abonmaja. 2.5. Javna kulturna infrastruktura Večina objektov, katere uporabljajo ustanove, društva in posamezniki za delovanje na področju kulture, so v lasti Občine Logatec. Med njimi so Narodni dom Logatec, Kulturni dom Laze (šola), Dvorana Glasbene šole Logatec, Knjižnica Logatec, Dom krajanov Rovte, Kulturni dom Tabor ter Stara šola v KS Hotedršica. III. CILJI IN PRIORITETE TER UKREPI IN KAZALNIKI JAVNEGA INTERESA 3.1. Kulturna dediščina Splošni cilji V javni interes na področju kulturne dediščine spadajo: vzdrževanje in obnavljanje dediščine ter preprečevanje njene ogroženosti, zagotavljanje materialnih in drugih pogojev za uresničevanje kulturne funkcije dediščine ne glede na njeno namembnost, zagotavljanje javne dostopnosti dediščine ter omogočanje njenega proučevanja, preprečevanje posegov, s katerimi bi se utegnile spremeniti lastnosti, vsebina, oblike in s tem vrednost dediščine, skrb za uveljavljanje in razvoj sistema varstva dediščine, izobraževanje, informatizacija, raziskovanje in pod- porni projekti. V javni interes na področju arhivske dejavnosti spadajo: varstvo arhivskega gradiva kot kulturnega spomenika, zagotavljanje infrastrukturnih pogojev za izvajanje varstva, mednarodna dejavnost, izobraževanje, informatizacija, raziskovanje in podporni projekti. 1. cilj: Obnova kulturnih spomenikov lokalnega pomena, ki niso v lasti Občine Logatec. Ukrep: -v skladu z Zakonom o uresničevanju javnega interesa za kulturo (Uradni list RS, št. 77/07-uradno prečiščeno besedilo, 56/08, 94/08-odl.US, v nadaljevanju: ZUJIK), v skladu z Zakonom o varstvu kulturne dediščine (Uradni list RS, št. 16/08, 123/08) in v skladu s Pravilnikom o sofinanciranju akcij zaščite kulturne dediščine v občini Logatec (Logaške novice, št. 7/05, 4/07) se zagotovijo sredstva za sofinanciranje kulturnih projektov za obnovo kulturnih spomenikov lokalnega pomena. Sredstva se posameznim upravičenim izvajalcem dodeli po postopku javnega razpisa. Kazalnik: -število in obseg izvedenih akcij zaščite kulturne dediščine, sofinanciranih s strani Občine Logatec. 3.2. Poklicne kulturne ustanove 3.2.1. Knjižnica Logatec Splošni cilji V javni interes na področju knjižnične dejavnosti spadajo: - optimalna ponudba knjižničnega gradiva v splošnih knjižnicah, ponudba informacij in storitev, ki so osredotočene na kulturne, izobraževalne, informacijske in socialne potrebe okolja, informacijsko opismenjevanje in podporo vseživljenjskemu učenju; - zagotavljanje prostorskih pogojev in opreme za uporabo gradiva, pridobivanja informacij in smotrno izrabo prostega časa v knjižnici, za dostop do urejenih zbirk domoznanskega gradiva za lokalne študije, izobraževanje, raziskovanje in podporne projekte na področju knjižnične dejavnosti ter mednarodno sodelovanje, dostop do podatkov o vseh delih nacionalne zbirke iz vseh knjižnic v Sloveniji (COBISS), dostop do svetovnih virov informacij, zlasti s pomočjo elektronskih publikacij oz. interneta in medknjižnično izposojo iz domačih ter tujih knjižnic. Ukrepa: -v skladu z 31. členom ZUJIK in pravnimi akti lokalne skupnosti je podlaga za transfer sredstev iz občinskega proračuna s strani Občinskega sveta potrjen program dela. Knjižnica dobi javna sredstva v skupnem znesku, v okviru katerega v skladu s svojimi akti samostojno odloča; -v skladu z ZUJIK in občinskim pravilnikom o sofinanciranju dejavnosti na področju kulture v občini Logatec, lahko Knjižnica Logatec svoje projekte prijavi na Razpisu za zbiranje predlogov za sofinanciranje dejavnosti na področju kulture za leto 2010. Kazalniki: -obseg zbirke na prebivalca v primerjavi s standardom, -delež neknjižnega gradiva v zbirki, -obseg letnega prirasta gradiva v primerjavi s standardom, -obseg izločenega gradiva v primerjavi z letnim prirastom, -število računalnikov v e-točkah knjižnice na potencialnega uporabnika, -število oddaljenih dostopov do knjižnice na potencialnega uporabnika -delež storitev oddaljenega dostopa v skupnem obisku knjižnice, -število udeležencev informacijskega usposabljanja na potencialnega uporabnika, -število uspešno izvedenih akcij in projektov za promocijo branja, -ustrezen dvig števila izposoj kvalitetnejše literature. - organizacija predavanj in seminarjev za dvig kakovosti ljubiteljskega udejstvovanja na področju kulture v občini Logatec. 68. člen ZUJIK določa, da občina zagotavlja javnemu zavodu, katerega ustanovitelj je država, njegovo delovanje pa je pomembno za občino, kjer ima tak zavod svoj sedež, ustrezna dodatna sredstva za bogatitev njegovega delovanja oziroma del svoje javne kulturne infrastrukture na podlagi sklepa pristojnega organa občine, s katerim ta ugotovi trajni interes občine za delovanje tega zavoda. -o višini sredstev in o medsebojnih obveznostih se Občina Logatec in Območna izpostava Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti dogovorita s pogodbo. 2 JÙ O o !h « S « « « o a O OJ fl x a 1