Ljubljana 2000 Martina Polič, 22 let: Priznati moram, da sem oprojektu Ljubljana 2000vdnev-nem časopisju precej brala, da pa mi kon-kretnejši izgled ljubljanske bodočnosti ni poznan. Vsekakorpa se mi zdi pomembno \ zaprtje najožjega centra mesta za ves pro- j met, kakor naj bi bilo že z začetkom seda- j njega prometnega režima. Ne vem, zakaj se že tedaj niso odločih za takšno varianto. Morda je vzrok tudi v tem, ker še vedno nimamo ljubljanske obvoznice, ki pa jo sedaj končno gradimo pravpo našem delu. Prav lepo bi bilo tudi videti čolnarje na Ljubljanici, pa fijakarje, če bi že prišlo do zaprtja centra. Znano je, da so se tudi poslednje oblju-be avtomobilskih velikanov o pripravnih električnih baterijah za pogon osebnih vo-zil izjalovile. Vendar gre pri tem za zahte-ve relacijskih voženj. Zakaj torej ne bi naredili mestni avto, zakaj obstajajo real-nejše možnosti. Razbremenitev energet-ske bilance in čistejše ozračje sta samo dva od številnih faktorjev, ki bi Ljubljano v letu 2000 naredili lepšo, čistejšo, ter z manj-pomanjkanja parkirnih prostorov.