ISUJS IliEžSu miom §wmth wmž Letnik 1 Številka 9/18 Sveti Tomaž, 07.06.2018 TISKOVINA POŠTNINA PLAČANA PRI POŠTI TOMAŽ VSEBINA 25. SPREMEMBE IN DOPOLNITVE STATUTA OBČINE SVETI TOMAŽ 26. SPREMEMBE IN DOPOLNITVE POSLOVNIKA OBČINSKEGA SVETA OBČINE SVETI TOMAŽ 25. Na podlagi 29. in 64. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF, 14/15-ZUUJFO in 76/16-odi. US) in 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož št. 7/07 in Uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 20/2017) je občinski svet Sveti Tomaž na 29. redni seji, dne 22.05.2018 sprejel SPREMEMBE IN DOPOLNITVE STATUTA OBČINE SVETI TOMAŽ 1. člen V Statutu Občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož št. 7/07 in Uradno glasilo občine Sveti Tomaž 20/17) se v 9. členu za besedo »verigo« doda pika in črta besedilo »in himno«. 2. člen V 10. členu se beseda »pečat« nadomesti z besedo »žig«. 3. člen V 11. členu se beseda »pečata« nadomesti z besedo »žiga«. 4. člen V prvem odstavku 13. člena se črta besedilo v oklepaju »(izvirne naloge)«. V prvem odstavku 13. člena se pri prvi točki črta četrta alineja. V prvem odstavku 13. člena se pri četrti točki črta šesta alineja. 5. člen Drugi odstavek 15. člena se črta. 6. člen 20. člen se spremeni tako, da se glasi: »20. člen (1) Delo organov občine je javno. (2) Organi občine zagotavljajo javnost dela z obveščanjem javnosti o svojem delu, z objavljanjem informacij javnega značaja, določenih z zakonom, na spletni strani občine, z uradnim objavljanjem splošnih aktov, z objavljanjem sklicev seje sveta, z omogočanjem navzočnosti občanov in predstavnikov javnih občil na sejah sveta in z omogočanjem sodelovanja občanov pri pripravi splošnih in drugih aktov. (3) Občina je dolžna posredovati v svetovni splet naslednje informacije javnega značaja: 1. prečiščena besedila predpisov, ki se nanašajo na delovno področje organa, povezana z državnim registrom predpisov na spletu; 2. programe, strategije, stališča, mnenja in navodila, ki so splošnega pomena ali so pomembna za poslovanje organa s fizičnimi in pravnimi osebami oziroma za odločanje o njihovih pravicah ali obveznostih, študije in druge podobne dokumente, ki se nanašajo na delovno področje organa; 3. predloge predpisov, programov, strategij in drugih podobnih dokumentov, ki se nanašajo na delovno področje organa; 4. dokumentacijo na področju javnih naročil ter javnih razpisov za dodelitev sredstev, subvencij, posojil in drugih oblik sofinanciranj iz državnega ali občinskih proračunov; 5. informacije o svoji dejavnosti ter upravnih, sodnih in drugih storitvah; 6. vse informacije javnega značaja, ki so jih prosilci zahtevali najmanj trikrat; 7. druge informacije javnega značaja. (4) Fizičnim in pravnim osebam so prosto dostopne informacije javnega značaja, v skladu z zakonom, ki ureja informacije javnega značaja.« 7. člen Štirinajsta alineja drugega odstavka 23. člena se spremeni tako, da se glasi: »- s svojim aktom, v skladu z zakonom, določa višino sejnine članov občinskega sveta in plačila za opravljanje nalog članov drugih občinskih organov in delovnih teles, ki jih imenuje.« 8. člen V 26. členu se črta besedilo »in vodenju«. 9. člen Sedmi in osmi odstavek 27. člena se spremenita tako, da se glasita: »(7) Za vsako sejo občinskega sveta se pošlje vabilo županu, podžupanu in članom občinskega sveta. Predsedniku nadzornega odbora se pošlje vabilo za sejo le takrat, kadar to zahteva dnevni red. O sklicu seje občinskega sveta se obvesti javna občila. (8) Predsedniki komisij in odborov občinskega sveta so se dolžni udeležiti seje občinskega sveta, kadar se obravnavajo vprašanja iz njihove pristojnosti oziroma njihovega področja dela.« 10. člen V drugem odstavku 28. člena se drugi stavek spremeni tako, da se glasi: »Tajno se glasuje v primeru, ko je tako določeno z zakonom, ali če tako na obrazložen predlog sklene občinski svet.« Peti odstavek 28. člena se spremeni tako, da se glasi: (5) Župan o izvrševanju odločitev občinskega sveta poroča občinskemu svetu na vsaki seji občinskega sveta.« 11. člen 29. člen se spremeni tako, da se glasi: »29. člen (1) Članu občinskega sveta preneha mandat: če izgubi volilno pravico, če postane trajno nezmožen za opravljanje funkcije, če je s pravnomočno sodbo obsojen na nepogojno kazen zapora, daljšo od šest mesecev, če v treh mesecih po potrditvi mandata ne preneha opravljati dejavnosti, ki ni združljiva s funkcijo člana občinskega sveta, če nastopi funkcijo ali začne opravljati dejavnost, ki ni združljiva s funkcijo člana občinskega sveta, če nastopi funkcijo ali začne opravljati delo oziroma če v enem mesecu po potrditvi mandata ne preneha opravljati funkcije ali dela v občinski, oziroma državni upravi, ki na podlagi določb 37.b člen Zakona o lokalni samoupravi ni združljiva, s funkcijo člana občinskega sveta. (2) Članu občinskega sveta, preneha mandat z dnem, ko občinski svet ugotovi, da so nastali razlogi za prenehanje mandata iz prejšnjega odstavka. Zoper ugotovitev občinskega sveta lahko član občinskega sveta, ki mu je prenehal mandat, v osmih dneh od prejema sklepa vloži tožbo na upravno sodišče, ki o njej odloči v 30 dneh. O morebitni pritožbi odloči vrhovno sodišče v 30 dneh. (3) Če član občinskega sveta odstopi, mu preneha mandat z dnem, ko je podal odstopno izjavo županu. Župan mora občinski svet in občinsko volilno komisijo obvestiti o odstopu člana občinskega sveta v roku osmih dni od prejema pisne odstopne izjave. (4) Če župan v roku iz prejšnjega odstavka ne obvesti občinskega sveta in občinske volilne komisije, lahko občinski funkcionar, ki mu je prenehal mandat, v osmih dneh od poteka roka iz prejšnjega odstavka vloži tožbo na upravno sodišče. (5) Postopki za nadomestitev člana občinskega sveta se lahko začno po preteku roka za vložitev tožbe, če tožba ni bila vložena, po preteku roka za vložitev pritožbe zoper odločitev upravnega sodišča, če pritožba ni bila vložena, oziroma po pravnomočni odločitvi sodišča.« 12. člen Prvi stavek 35. člena se spremeni tako, da se glasi: »Občinski svet lahko razreši predsednika, posameznega člana delovnega telesa občinskega sveta ali delovno telo v celoti na obrazložen predlog najmanj četrtine članov občinskega sveta.« 13. člen Drugi stavek drugega odstavka 37. člena se spremeni tako, da se glasi: »Župan sklicuje seje občinskega sveta v skladu s določbami poslovnika občinskega sveta, mora pa jih sklicati najmanj štirikrat letno.« V tretjem odstavku 37. člena se šesta in sedma alineja spremenita tako, da se glasita: -»določa sistemizacijo delovnih mest v občinski upravi, odloča o imenovanju javnih uslužbencev v nazive ter o sklenitvi delovnega razmerja zaposlenih v občinski upravi in odloča o drugih pravicah in obveznostih javnih uslužbencev iz delovnega razmerja.« -imenuje in razrešuje direktorja občinske uprave, skupaj z drugimi župani občin ustanoviteljic imenuje predstojnike organov skupne občinske uprave.« 14. člen Druga alineja 39. člena se spremeni tako, da se glasi: «- imenuje poveljnika in štab civilne zaščite občine.« 15. člen Tretji stavek prvega odstavka 46. člena se spremeni tako, da se glasi:« Kandidat za člana nadzornega odbora mora imeti najmanj VI. stopnjo strokovne izobrazbe in najmanj 3 leta delovnih izkušenj na finančno-računovodskem ali pravnem področju. 16. člen Šesti odstavek 47. člena se spremeni tako, da se glasi: »(6) Nadzorni odbor za svoje poslovanje uporablja žig.« 17. člen 48. člen se spremeni tako, da se glasi: »48. člen (1) Nadzorni odbor samostojno določa svoj program dela, ki vsebuje letni program nadzora in predlog finančnega načrta. Program dela se objavi na spletni strani občine. (2) Nadzorni odbor lahko začne postopek nadzora le, če je tak nadzor določen v nadzornem programu. Sklep o nadzoru je interni akt nadzornega odbora, ki se ga posreduje le nadzorovani osebi in ni javno dostopen. (3) Nadzorni odbor sodeluje z županom in občinskim svetom, z drugimi organi uporabnikov občinskih proračunskih sredstev in drugimi osebami pa na podlagi programa dela nadzornega odbora. (4) Predsednik, ali od njega pooblaščen član nadzornega odbora, se udeleži seje občinskega sveta samo takrat, kadar to zahteva dnevni red, oziroma, ko se obravnava poročilo nadzornega odbora.« 18. člen Prvi odstavek 49. člena se spremeni tako, da se glasi: «(1) Na občini in pri drugih organih lahko nadzorni odbor opravlja neposredni nadzor.« V drugem odstavku 49. člena se črta besedilo:«(javnih podjetij, javnih zavodov in drugih).« Tretji odstavek 49. člena se spremeni tako, da se glasi: «(3) Nadzorni odbor pred nadzorom obvesti nadzorovano osebo.« 19. člen Prvi odstavek 50. člena se spremeni tako, da se glasi: »(1) Član nadzornega odbora mora biti pozoren na vsako dejansko ali možno nasprotje interesov in mora storiti vse, da se mu izogne. Če član ugotovi nasprotje interesov mora takoj prenehati z delom v zadevi oziroma sam sprožiti postopek izločitve iz posameznega nadzora.« Drugi in tretji odstavek 50. člena se črtata. 20. člen Prvi odstavek 51. člena se spremeni tako, da se glasi: «(1) Nadzorni odbor o svojih ugotovitvah, ocenah in mnenjih v postopku nadzorovanja izdela osnutek poročila, ki ga posreduje v pregled strankam v postopku.« Drugi, tretji, četrti in peti odstavek 51 .člena se črtajo. 21. člen 52. člen se spremeni tako, da se glasi: »52. člen (1) Nadzorni odbor pošlje nadzorovani osebi osnutek poročila o nadzoru najpozneje v roku osmih dni po sprejemu. Nadzorovana oseba ima pravico v roku petnajst dni od prejema osnutka poročila o nadzoru odgovoriti na posamezne navedbe v odzivnem poročilu.« (2) Nadzorni odbor v petnajstih dneh po prejemu odzivnega poročila sprejme končno poročilo o nadzoru s priporočili in ga pošlje nadzorovani osebi. Končno poročilo je po izkazani vročitvi nadzorovani osebi treba objaviti na svetovnem spletu.« 22. člen Prvi odstavek 53. člena se spremeni tako, da se glasi: »(1) Poročilo o nadzoru mora vsebovati obvezne sestavine v skladu s veljavnim pravilnikom o obveznih sestavinah poročila nadzornega odbora občine.« Tretji, četrti, peti, šesti, sedmi, osmi, deveti in deseti odstavek 53. člena se črtajo. 23. člen 54. člen se črta. 24. člen Drugi in tretji odstavek 55. člena se črtata. 25. člen 56. člen se spremeni tako, da se glasi: »56. člen (1) Nadzorni odbor mora občinskemu svetu najkasneje do konca februarja predložiti pisno letno poročilo o delu in porabi sredstev za preteklo leto.« 26. člen 57. člen spremeni tako, da se glasi: »57. člen (1) Delo nadzornega odbora je javno. Javnost je o delovanju nadzornega odbora obveščena z objavljenim programom dela oziroma nadzora in končnimi poročili, ki so objavljeni na spletni strani občine. (2) Nadzorni odbor županu in občinskemu svetu posreduje letno poročilo o svojem delu, kije uvrščen na sejo občinskega sveta in se javno predstavi. Kratek povzetek posameznega končnega poročila se lahko predstavi javnosti tako, da se objavi na spletni strani občine. (3) Način zagotavljanja javnosti dela in način omejitve javnosti dela nadzornega odbora določa poslovnik nadzornega odbora. (4) Za obveščanje javnosti o delu nadzornega odbora je pristojen predsednik nadzornega odbora oziroma oseba, ki jo on pooblasti.« 27. člen Drugi odstavek 58. člena se spremeni tako, da se glasi: »(2) Župan določi javnega uslužbenca v občinski upravi, ki pomaga pri administrativnem delu nadzornega odbora.« Tretji stavek 3. odstavka 58. člena se spremeni tako, da se glasi: »Nadzorni odbor je odgovoren za nadzor tudi, ko se opira na mnenje ali izvid izvedenca ali mnenje zunanjega strokovnjaka ali na poročilo notranje revizijske službe.« 28. člen Drugi stavek 59. člena se spremeni tako, da se glasi:« Za porabo sredstev župan določi skrbnika,ki je predsednik nadzornega odbora.« 29. člen Drugi odstavek 62. člena se črta. 30. člen Drugi odstavek 72. člena se spremeni tako, da se glasi: «(2) Poveljnik in štab civilne zaščite so za svoje delo odgovorni županu.« 31. člen Prvi odstavek 73. člena se črta. 32. člen V drugem odstavku 83. člena se v prvem stavku za besedo: »občini« doda pika in črta besedilo:«ali odbor ožjega dela občine.« 33. člen Prvi odstavek 101. člena se spremeni tako, da se glasi: «(1) Premoženje občine sestavljajo nepremične in premične stvari, denarna sredstva in pravice v lasti občine.« 34. člen Prvi odstavek 103.člena se spremeni tako, da se glasi: »(1) Proračun občine sprejme občinski svet po postopku, določenem v poslovniku občinskega sveta«. 35. člen V četrtem odstavku 105. člena se drugi stavek spremeni tako, da se glasi: »Za izvrševanje posameznih delov proračuna občine lahko župan pooblasti podžupana ali direktorja občinske uprave.« V petem odstavku 105. člena se za zadnjim stavkom, doda nov stavek, ki se glasi: »Polletno poročilo se objavi na spletni strani občine.« 36. člen Besedilo 113. člena se črta. 37. člen Poglavje X. in 129. člen se črta. 38. člen Spremembe in dopolnitve Statuta Občine Sveti Tomaž začnejo veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Številka: 007-7/2018 01/ZH Sveti Tomaž, 22.05.2018 Mirko Cvetko l.r. ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ 26. Na podlagi 36. člena Zakona o lokalni samoupravi (Uradni list RS, št. 94/07 - uradno prečiščeno besedilo, 76/08, 79/09, 51/10, 40/12-ZUJF, 14/15 - ZUUJFO in 11/18 - ZSPDSLS-1) in 23. člena Statuta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož št. 7/07 in Uradno glasilo občine Sveti Tomaž št. 20/17) je občinski svet Sveti Tomaž na 29. redni seji, dne 22.05.2018 sprejel SPREMEMBE IN DOPOLNITVE POSLOVNIKA OBČINSKEGA SVETA OBČINE SVETI TOMAŽ 1. člen V Poslovniku občinskega sveta občine Sveti Tomaž (Uradni vestnik občine Ormož št. 7/07) se v 3. členu črta drugi stavek. 2. člen V 9. členu se beseda »pečat« nadomesti z besedo »žig«. 3. člen V prvem odstavku 11. člena se 6. točka črta. 4. člen Drugi odstavek 16. člena se črta. 5. člen Tretja in četrta alineja tretjega odstavka 17. člena se spremenita tako, da se glasita: «- glasovati o predlogih splošnih aktov občine, drugih aktov in odločitev sveta ter predlagati amandmaje teh predlogov.« - sodelovati pri oblikovanju dnevnih redov sej občinskega sveta.« 6. člen Drugi odstavek 19. člena se črta. 7. člen Tretji odstavek 20. člena se spremeni tako, da se glasi: «(3) Član sveta ima pravico županu postaviti vprašanje ter mu lahko da pobudo za ureditev določenih vprašanj ali za sprejem določenih ukrepov iz njegove pristojnosti.« 8. člen Šesti odstavek 21. člena se spremeni tako, da se glasi: »(6) Pri obravnavi vprašanj in pobud mora biti na seji prisoten župan. Če je župan zadržan, določi kdo ga bo nadomeščal in odgovarjal na vprašanja in pobude«. Drugi stavek sedmega odstavka 21. člena se spremeni tako, da se glasi: »Če zahteva odgovor na vprašanja podrobnejši pregled dokumentacije oziroma proučitev, lahko župan odgovori na naslednji seji.« Osmi odstavek 21. člena se spremeni tako, da se glasi: »(8) Župan lahko na posamezna vprašanja ali pobude odgovori pisno, pisno mora odgovoriti na vprašanja in pobude, za katere tako zahteva vlagatelj. Pisni odgovor mora biti posredovan vsem članom sveta s sklicem, najkasneje pa na prvi naslednji redni seji.« 9. člen Tretji odstavek 27. člena se spremeni tako, da se glasi: »(3) Župan sklicuje seje občinskega sveta po potrebi, po sklepu sveta, in na predlog drugih predlagateljev, določenih s statutom občine, mora pa jih sklicati najmanj štirikrat letno.« 10. člen Drugi in tretji odstavek 28. člena se spremenita tako, da se glasita: «(2) Vabilo na sejo sveta se pošlje županu, podžupanu ter predstavnikom medijev. Nadzornemu odboru pa le, kadar to zahteva dnevni red.« (3) Vabila iz prejšnjih dveh odstavkov se pošljejo po pošti v fizični obliki na papirju, lahko pa tudi po elektronski pošti.« 11. člen Prvi odstavek 29. člena se spremeni tako, da se glasi: »(1) Izredna seja sveta se skliče za obravnavanje in odločanje o nujnih zadevah, ki se jih pismeno obrazloži, kadar ni pogojev za sklic redne seje, ali na zahtevo 1/4 članov sveta.« 12. člen V petem odstavku 29. člena se črta zadnji stavek. 13. člen Prvi odstavek 31. člena se spremeni tako, da se glasi: »(1) Na seje sveta se vabijo poročevalci za posamezne točke dnevnega reda, kijih določi župan oziroma po pooblastilu direktor občinske uprave.« 14. člen Šesti odstavek 32. člena se spremeni tako, da se glasi: »(6) Svet ne more odločiti, da se v dnevni red seje uvrstijo zadeve, če članom ni bilo predloženo gradivo oziroma h katerim ni dal svojega mnenja ali ni zavzel stališča župan, kadar ta ni bil predlagatelj.« 15. člen Drugi odstavek 34. člena se spremeni tako, da se glasi: «(2) Svet zagotavlja javnost dela z obveščanjem javnosti o svojem delu, z navzočnostjo občanov in predstavnikov javnih občil na svojih sejah ter z objavami na svetovnem spletu.« 16. člen V prvem odstavku 37. člena se beseda »določi« nadomesti z besedo »sprejme«. 17. člen V prvem odstavku 38. člena se beseda »določi« nadomesti z besedo »sprejme«. V drugem odstavku 38. člena se beseda »določanju« nadomesti z besedo »sprejemanju.« Tretji odstavek 38. člena se črta. 18. člen Prvi odstavek 44. člena se spremeni tako, da se glasi: »(1) Seje morajo biti načrtovane tako, da praviloma ne trajajo več kot štiri ure.« V tretjem odstavku 44. člena se črta beseda »dopolnil« ter oklepaji pri besedi amandmajev. 19. člen V prvem odstavku 45. člena se besedilo:«se razprava ali odločanje o zadevi predloži na eno izmed naslednjih sej« nadomesti z besedilom: »se razprava oziroma odločanje o zadevi preloži na prvo naslednjo sejo.« 20. člen Tretji odstavek 51. člena se spremeni tako, da se glasi: »(3) Za sklepčnost je odločilna dejanska navzočnost članov v sejni sobi na način, kot velja za glasovanje.« 21. člen Drugi in tretji odstavek 53. člena se spremenita tako, da se glasita: »(2) S tajnim glasovanjem lahko svet odloča, če tako na obrazložen predlog sklene pred odločanjem o posamezni zadevi oziroma vprašanju. (3) Obrazložen predlog za tajno glasovanje lahko da župan ali najmanj ena četrtina vseh članov sveta.« 22. člen V prvem odstavku 55. člena se črta besedilo «z uporabo glasovalne naprave.« 23. člen V četrtem odstavku 56. člena se beseda »pečatom« nadomesti z besedo »žigom.« 24. člen 60. člen se spremeni tako, da se glasi: »60. člen (1) Potek seje se lahko zvočno snema. Zvočni posnetek je pomoč pri sestavi zapisnika. (2) Zvočni posnetek seje se hrani v sejnem dosjeju skupaj z zapisnikom in gradivom s seje. (3) Član sveta in drug udeleženec javne seje, če je za to dobil dovoljenje predsedujočega, ima pravico poslušati zvočni posnetek. Poslušanje se opravi v prostorih občinske uprave ob navzočnosti pooblaščenega javnega uslužbenca. (4) Vsakdo lahko zaprosi, da se del zvočnega posnetka, ki vsebuje informacijo javnega značaja, ki jo želi pridobiti, dobesedno prepiše in se mu posreduje. Prošnjo, v kateri poleg svojega osebnega imena in naslova navede, kakšno informacijo želi dobiti, vloži ustno ali pisno pri pooblaščenemu javnemu uslužbencu, ki o zahtevi odloči v skladu z zakonom.« 25. člen Drugi odstavek 63. člena se spremeni tako, da se glasi: »(2) Direktor občinske uprave določi zaposlenega v občinski upravi, ki pomaga pri pripravi sej ter opravlja druga opravila, potrebna za nemoteno delo sveta in njegovih delovnih teles.« 26. člen Tretji odstavek 64. člena se spremeni tako, da se glasi: «(3) Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja opravlja zlasti naslednje naloge: - občinskemu svetu predlaga kandidate za člane delovnih teles sveta in druge organe, kijih imenuje občinski svet; - občinskemu svetu daje pobude oziroma predloge v zvezi z imenovanji v organe javnih zavodov, javnih podjetij, katerih ustanoviteljica ali soustanoviteljica je občina; - pripravlja predloge odločitev občinskega sveta v zvezi s plačami ter drugimi prejemki občinskih funkcionarjev, članov občinskih organov in delovnih teles; - obravnava druga vprašanja, ki jih določi svet.» Četrti odstavek 73. člena se črta. 27. člen 28. člen V drugem odstavku 75. člena se beseda »svet« nadomesti z besedo »odbor«. 29. člen 76. člen se spremeni tako, da se glasi: »Svet lahko razreši predsednika, posameznega člana odbora sveta ali odbor v celoti na obrazložen predlog najmanj četrtine članov sveta. Predlog novih kandidatov za člane odborov pripravi komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja do prve naslednje seje sveta.« 30. člen 77. člen se črta. 31. člen V drugem odstavku 78. člena se besedo »zahtevo« nadomesti z besedo »predlog«. 32. člen V prvem odstavku 80. člena se črta beseda »prva«. 33. člen Prvi odstavek 81. člena se spremeni tako, da se glasi: «(1) Posamezni svetnik ali svetniški klub ima pravico postaviti na seji posamezna vprašanja in na njih dobiti ustni ali pisni odgovor.« 34. člen V tretjem odstavku 82. člena se besedilo »služba za organiziranje dela sveta » nadomesti z besedilom »občinska uprava«. 35. člen V drugem odstavku 85. člena se besedo »pečati« nadomesti z besedo »požigosa». 36. člen Drugi odstavek 91. člena se spremeni tako, da se glasi: »(2) V drugi obravnavi predloga odloka lahko predlagajo njegove spremembe in dopolnitve člani občinskega sveta in predlagatelj z amandmaji.« 37. člen V drugem odstavku 94. člena se črta zadnji stavek. 38. člen V prvem stavku prvega odstavka 95. člena se beseda »izredne »nadomesti z besedo »nujne«. 39. člen Prvi odstavek 96. člena se spremeni tako, da se glasi: « (1) Svet lahko na obrazložen predlog predlagatelja odloči, da bo na isti seji opravil obe obravnavi predloga odloka ali drugega splošnega akta, ki se sprejema na enak način, če gre: - za manj zahtevne spremembe in dopolnitve, - prenehanje veljavnosti splošnega akta ali njegovih posameznih določb skladu z zakonom, - uskladitve z zakonom, državnim proračunom ali drugimi predpisi države oziroma občine, - spremembe in dopolnitve v zvezi z odločbami ustavnega sodišča, - prečiščena besedila aktov.« V zadnjem stavku drugega odstavka 96. člena se beseda »predlog« nadomesti z besedo »predloga.« 40. člen 98. člen se spremeni tako, da se glasi: »98. člen (1) Proračun občine sestavljajo splošni del, posebni del in načrt razvojnih programov. Splošni del proračuna sestavljajo skupna bilanca prihodkov in odhodkov, račun finančnih terjatev in naložb ter račun financiranja. Posebni del proračuna sestavljajo finančni načrti neposrednih uporabnikov proračuna občine. Načrt razvojnih programov sestavljajo letni načrti razvojnih programov neposrednih uporabnikov proračuna občine, ki so opredeljeni z dokumenti dolgoročnega načrtovanja.» 41. člen V prvem odstavku 101. člena se črta besedilo »sveti ožjih delov občine«. 42. člen 107. člen se spremeni tako, da se glasi: »107. člen (1) Prostorske akte, za katere je z zakonom, določen postopek, ki zagotavlja sodelovanje občanov pri oblikovanju njihove vsebine, sprejme svet z odlokom v dveh obravnavah, ki se opravita v skladu z določbami tega poslovnika. (2) Uskladitev in sprejem prostorskih aktov podrobneje določa zakon, ki ureja prostorsko načrtovanje.« 43. člen Prvi odstavek 108. člena se spremeni tako, da se glasi: « (1) Občani, ostali zainteresirani subjekti ter vsak, ki ima pravico predlagati odlok lahko poda zahtevo za obvezno razlago določb občinskih splošnih aktov.« 44. člen 109. člen se spremeni tako, da se glasi: »109. člen (1) Če postane občinski splošni akt zaradi številnih vsebinskih sprememb in dopolnitev nepregleden, pripravi občinska uprava akt v obliki uradnega prečiščenega besedila. (2) Uradno prečiščeno besedilo potrdi občinski svet po skrajšanem postopku za sprejem odloka, vendar brez razprave in amandmajev. (3) Uradno prečiščeno besedilo se objavi v uradnem glasilu občine.« 45. člen Tretji in šesti odstavek 112. člena se spremenita tako, da se glasita: »(3) Če svet odloči, da se na obrazložen predlog glasuje tajno, se glasovanje izvede po določbah tega poslovnika, ki veljajo za tajno glasovanje. (6) Če se na obrazložen predlog tajno glasuje o več kandidatih za več istovrstnih funkcij, se lahko glasuje za največ toliko kandidatov, kot je funkcij.« 46. člen Pred 115. členom se naslov spremeni tako, da se glasi:«1. IMENOVANJE ČLANOV DELOVNIH TELES SVETA.« 47. člen Prvi odstavek 116. člena se spremeni tako, da se glasi: «(1) V primeru predčasnega prenehanja mandata župana opravlja funkcijo župana do nastopa mandata novo izvoljenega župana podžupan. Če je podžupan razrešen, odloči občinski svet, kateri izmed članov občinskega sveta bo začasno opravljal to funkcijo do izvolitve novega župana.« 48. člen 120. člen se spremeni tako, da se glasi: »120. člen (1) Občinski funkcionarji imajo pravico odstopiti. (2) Če član občinskega sveta odstopi, mu preneha mandat z dnem, ko je podal odstopno izjavo županu, županu pa, ko o svojem odstopu pisno obvesti občinski svet in občinsko volilno komisijo. (3) Župan mora občinski svet in občinsko volilno komisijo obvestiti o odstopu člana občinskega sveta v roku osmih dni od prejema pisne odstopne izjave. (4) Pravico odstopiti imajo tudi podžupan, člani delovnih teles in člani nadzornega odbora. Izjava o odstopu mora biti dana pisni obliki organu, kije pristojen za njihovo imenovanje.« 49. člen Drugi odstavek 123. člena se spremeni tako, da se glasi: Javnost dela se zagotavlja z obveščanjem javnosti o svojem delu, z objavljanjem informacij javnega značaja, določenih z zakonom, na spletni strani občine, z uradnim objavljanjem splošnih aktov, z objavljanjem sklicev seje sveta, z omogočanjem navzočnosti občanov in predstavnikov javnih občil na sejah sveta in z omogočanjem sodelovanja občanov pri pripravi splošnih in drugih aktov.« 50. člen Spremembe in dopolnitve Poslovnika občinskega sveta Občine Sveti Tomaž začnejo veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem glasilu občine Sveti Tomaž. Številka: 007-8/2018 01/ZH Sveti Tomaž, 22.05.2018 Mirko Cvetko l.r. ŽUPAN OBČINE SVETI TOMAŽ