ŠOLA IN STARŠI V počastitev mednaiodnega ' tedna otioka sta svet staršev in vod-stvo OS Polje organizirala v mesecu oktobru ddovni sestanek staršev in pedagogov šole. Uvodoma je pteda-vatelj Jan Makarovič podaJ kraišo informacijo o terai VLOGA STAR-ŠEV V SODOBNI SOU. Nato je po-toial o delu sveta staršev OS Polje njegov predsednik Jože Maroit Ker sta delo in vloga staršev pri razvija-niu samoupnivljanja na 5oli novi obliki, večini verjetno še nepoznani, objavljamo to poročilo v celoti: Nekaj več kot leto dni, je minilo odkar srao začeli priliajati starfi v našo Jolo ne samo na govorine ure z raziednjki in na roditeijske sestanke, arapak smo se skušali tvorno vldju-čiti v acer že razmeroma lazvejano samoupiavno organizirano delo na šoli. To nam je omogočjl novi zakon o šolstvu, ki v 32. in 43. členu ureja sodelovanje družine s Solo in uvaja ozganizirano vključevanje inteiesa staršev v vzgojnoizobraževalno delo. Težnja zakonskega določila je po-globiti sodelovanje v obeh smereh in mu dati novo kakovost. Zakon uvaja svet starfev, ki po svoji fUnkciji po-meni delegacijo starŠev. Ta lahko obravnava vsa strokovna in samo-upravna vprašanja šole ter s pred-logi, Id jih daje strokavnim in samo-upiavnim organom šcie, tudi nepo-siedno in s potrebno avtoriteto vpli-va na organizacijo in usmerjenost vzgojnoizobraževalnega dela na Soii Ddegira tudi svoje doegate v oigane upravljanja šoie, kjer enakopiavno soodloča pti zadevah upiavljanja. Starfi, ki smo biU do takjat ^usposobljeni" piavzapiav smo po-siušali poiočja o učnih uspehih in neuspehih, o zadovoljivem oz. nepti-meinem obnašanju svojih otrok, smo se znafli nepripiavljeni pred novo obveznostjo oz. dolžnostja Pa vendar srno s pomočjo vodstva š