Kako se bo končala »avtobusna vojna«? V krajevnih skupnostih Nadgorica - Ježa in Rezke Dragar - črnuče se zavzemajo za podaljšanje obstoječih prog mestnega potniškega prometa >»KaJ n*W počn«? Naibrit taka •vtobus,- to uglbali krafani in opaaovaH tov«ri*V M tm }• L• pot ur« n*»trpno prestopal na »avto-buanl poMa)l« nm šimnčrovi ullcl, pr»d IMKO-m in IMP~|am. Na ¦•-falUi, tam, kj«f \* v pločnlku Izogl-ballM«, |» 1 rum«no barvo jaano naplMno BUS. »Avlobu« tu t* v«e kot pol 1»ta n* vozlv*Lf-< mu (• zmvpit n«*do. Z«Ludmi pogtod In neka| jaznlh kt*Mc. Nl bllo prvt«,.. AVTOBUSA ŠE VEDNO Nl Ceprav so delcvne organizacije IMKO: ENERGOtNVEST; IMP, lozd Promont; Slovenija ceste Tehnika -lozd Nizke gradnje; Gradbeno po-djatje Beiigrad. Slovenijalea; El-ma; Dmos; IMP, t02d Dvigalo, Slo-venija ceate Tehnika - tozd Indu-strija betonskih konstrukcij, Tovar-na dušika Ruae in Hidroinzenjring vlo2i1a v zadnjlh totih ogromna sredstva v uredftev kamunalns in~ frastrukture v črnuiki lndu»trl]ski conl (gre za prlbllžno 50 milijard starih dinarje«), pa -avtobusna vo|-na- šs vedno traja. Proga mestno-ga potnišk&ga prometa za to po-dročje. bi bila po mnenju integralo-vlh strokovnjakov nedonotna. De-Jovn« organizBdje s podroftja kra-jevnih skupno9ti Rezke Dragar -Črnuče in Nadgorica - Ježa pa jo. , skupaj s krajani, že nekaj let vziraj-no zahtovajo Vsak dan se vozi na delo lz m«sta v čmujko industrij-sko con vet kot 1.800 detavcev »Hitro s« menjavajo," pnpoveduje-jo zaposleni 12 CmuSke industrijshe cone. Le malokdo vztraja vet kot leto in si zaradi neurejene poveza-ve mestnaga potniikaga pcometa rajs poiSče zaposlitev drugje. Da bl zaustavile veliko fluktuacijo delav-cev. so nekatere delovrte organiza-ci)B kupilfl svoje avtobuse. s kateri-ml prevažajo zaposlene na detovno metto. SMO AU NtSMO? •All smo sploh nr>e3tna krajevna skupnost?- se upravifieno sprašu-jejo krajani, nezadovoljni zaradi neprestanih obljub In odlaSanja -Kadar moramo ptačevati. nas šte~ jejo za Ljubljančane. ko pa potre-bujemo tisto najnujnejše za svoje življenje in delo. se nam godi tako, kot da sploh ne bl bili sestavnl del mesta. Saj smo popolnoma odreza-ni od njeoai Tokrat hodemo av(o-bus!- so zahtevali sk^pa) a pred- stavniki defovnih organlzaclj na skupnom sestanku s predstavniki Integrala in komiteja za promet in zveze pri SkupSČini mesta Ljublja-na v proetorih bežigrajska Komu-nalne skupnosfi, v začetku apriia letos. Ovir, kl Jth je je sa pred kratklm navajat Integralov Ljubtjanski pot-nižki prornet. ni vei. Sematorjt so urajeni, promef po novr obvoznid pa je stekel že tani Zakaj bi torej iskall nove izgovore? Je mar manj-Sa družbena Skoda, ie poleg ose-mnajstlh nerentabilnih avtobusnih prog, kl vozljo po Ljubljani. kol je povedaJ Integralov predstavnik na skupnem sestanku, uvedemo 5» eno. kot Ce ijudje vsak dan 2 last-nim provozom porabijo prav loliko, fie ne fte veČ goriva? Pa ludl avto-bus> delovnih organizacij, ki s« vsak dan prevažajo po tej relacijl. ne peijajo na zrak. OVA PREDLOGA Posebna skupina Iz vrst uporab* nikov: predstavnika krajevne skup-nosti Nadgorica - Ježa, dveh iz or-ganizacij zdruienega dela m iz Ko-Inunalne skupnosti Bežigrad, \b na skupnem sestanku dohonCno pri-pravila dva predloga. M ju bodo v kralkem p/oufiili 4e intogralovi strokovnjaki ter na meslnem Komi-teju za promet ir> zveze. Po prvem predtogu naj bi -Seati-ca- peljala §e naprej od svoje seda-nje konfine postaje, mlmo Podbor-Sta. kjer bi tmela pn Pelrolovi ben-cinsk) Črpalki na črnučah novo po-stajaliiče Od tam bi peljala do kn-žiftČa s severno vpadnico. kjer bi avtobus zavil desno in paljal po se-vernl obvoznicl do Slandrove utlce in po šlandrovi ulicl do obračališča ter do konftne postaje pri Mercator-javi trgovini v spodnjih črnučah, bllzu E)me. S tem bi razražill le pre-voz delavcev v induslrijsko cono BP-S. Nadgorica - Jeza in Sentja-kob pa bi bila po prvem predlogu povezana z Ljubfjano 3 primestnim prometom Primeatni avtobus bi ob -konicah- (zjutraj in zveier) vozil od Bavarskega dvora do Bertdeve-ga ali šentjakoba V drugi moznosti pa 30 uporab-niki predtagali uvedbo nove avto-busne mestne proge, kl bi peijala po (rasi sedanje proge žtevilka 20. po Vojkovi ulici preko vpadmce, pri Domu starejSih občanov bl se pri-ključila Titovi cesti in bi vodila vse do črnufi Avtobus bi takoj za čmu-skim mostom zavil desno na Ulico 24. junija, peljal po Šlandrovi do vpadnice, tam pa zavM na desno na Zasavsko cesto in peljal do obrafia-tiŠČa pri Selinki pn šentjakobu. Smef voznje bi se giede na uro dneva menjavala. Zjutraj bi avtobus peljal proti Sentjakobu po Slandro-vi ulici. nazaj pa skozl Crnuie. Po-poldne. ko se Ijudje vračajo z dela, pa bl vozil v obratni smeri. iz Ljub-Ijane bl peljaJ skozi črnuee. nazaj proti mestu pa po Slandrovt ullci. Seveda bi s tem predlogom fie ve-dno ostalo rtereSeno prevaianje detavcev, ki detajo v izmenah. Krajani so zdaj odločeni, da bije-jo bitko za avtobus do kraja. Ce ne. bo 3io drugače pa so pripravtjeni plačevati celo zasebnika, ki bi )ih vsako jutro s kombi|em prevalal na delo in po opravkih. VIDA PETROVČIČ