LEPO CVETJE — UREJENO OKOLJE Učenci čistijo okolje Skrbi za lepo, urejeno in Lsto okolje prav gotovo ne e!ja zanemarjati. V akcijo iščenja okolja se vsa leta spešno vfclijučujejo tudd dend osnovnih šol v občini, i so že poslale poročila o stošnjih očišCevalnih akcd-ih, zato poglejrno nekaj od- lomkov iz ne&aterih poročU osnovndh šoJ. OSNOVNA ŠOLA MIRANA JARCA Učenci sedmih razredov, pišejo, smo se prvi udeležili o&ščevalne akcije. V okviru pionirskih iger letos že dru-go leto poteka redno čiščenje šolske zgradbe in zelenic okoli nje. Vsak petek pokon-čanem pouku je en razredza-dolžen, da za nevzgojeniina učenci pobere vse, kar so od-vrgli na tla, namesto v koše za smeti. Pravijo, da bi se ot> tem vsi nekaj naudili, in sicer, da ne bo treba Cistiti, (x ne bomo smetili. OSNOVNA SOLA BORIS KIDRIC V porodilu piše, da so prav odrasli tisti, ki še niso toli-ko vzgojeni, da bi skrbeli za 6isto okolje. Učenci so se razdelili v skupine, dolodili vodjo skuptne in okališ, ki ga bodo očdstili in na koncu akoije napisali porofiilo. Vsi ocenjujejo, da je akcija do-bro iispela in da so le redki odrasll sodelovali v očišde-valnih akcijah. Pri enem po-ročilu pa je poleg ocane še pripomba, da dve učenki ni-sta hoteli sodelovati v akciji ln da sta se smejali, ko so drugi 6istaM. Seveda so učen- ci navecUd cudd imenj obeh učenk, kar zgjovorno priča, da 50 reeno pristopili k ak-cdji. OSNOVNA SOLA FRANCETA BEVKA Učenci so si razdeldli oko-liše, pripravili pa so tudi po-seben plakat, namenjen vsem občanom. Na plakatu je na-pisano, da pričakujejo, da se bodo v akoijo vključili tudi odrasli in jim pomagali, da bodo zelenice in okolje vzor kultumega odnosa do nara-ve. Na koncu so tudi pripi-sali, da prosijo vse, da jih ob navedenl uri s potrebnam orodjem podakajo pred stav-bo. Kot navajajo v poročjlu, so občand skupaj z' učenci temeljito opravili delo. OSNOVNA ŠOLA DANILE KUMAR Kratek spds Darje Kodrnja zgovorno prifia o delu učen-oev podoružnice Ježica: »V šo-li se je začelo govoriti, da je naš razred nasmetil igri-šče. Toda to ni res, saj se vsi učenci igrajo na igrišču. Naš razred se ne čuti krive-ga K< t dobri picmdrji smo se dogovorili in šli na igrišče ter ga očistild in pospravili. S tem smo dokazali, da smo dobri pionirji in da nam ni težko kaj narediti za skup-aost.«