Digitalna knjižnica Slovenije
Narodna in univerzitetna knjižnica
Splošne knjižnice
Celjsko območje
Vse knjižnice območja
Osrednja knjižnica Celje
Knjižnica Laško
Osrednja knjižnica Mozirje
Knjižnica Šentjur
Knjižnica Šmarje
Knjižnica Velenje
Medobčinska splošna knjižnica Žalec
Dolenjsko območje
Knjižnica Mirana Jarca Novo mesto
Knjižnica Brežice
Knjižnica Kočevje
Valvasorjeva knjižnica Krško
Knjižnica Miklova hiša, Ribnica
Gorenjsko območje
Mestna knjižnica Kranj
Občinska knjižnica Jesenice
Knjižnica A. T. Linharta, Radovljica
Knjižnica Ivana Tavčarja, Škofja Loka
Knjižnica dr. Toneta Pretnarja, Tržič
Goriško območje
Vse knjižnice območja
Goriška knjižnica Franceta Bevka Nova Gorica
Lavričeva knjižnica, Ajdovščina
Mestna knjižnica in čitalnica Idrija
Knjižnica Cirila Kosmača Tolmin
Koroško območje
Koroška osrednja knjižnica dr. Franca Sušnika Ravne na Koroškem
Knjižnica Radlje ob Dravi
Knjižnica Ksaverja Meška, Slovenj Gradec
Obalno-kraško območje
Osrednja knjižnica Srečka Vilharja Koper
Knjižnica Makse Samsa, Ilirska Bistrica
Mestna knjižnica Izola - Biblioteca civica di Isola->Matična knjižnica Izola
Mestna knjižnica Piran
Kosovelova knjižnica Sežana
Osrednjeslovensko območje
Mestna knjižnica Ljubljana
Knjižnica Jožeta Udoviča, Cerknica
Knjižnica Domžale
Knjižnica Grosuplje
Knjižnica Franceta Balantiča Kamnik
Knjižnica Litija
Knjižnica Logatec
Knjižnica Medvode
Cankarjeva knjižnica Vrhnika
Pomursko območje
Pokrajinska in študijska knjižnica Murska Sobota
Javni zavod Knjižnica Gornja Radgona
Splošna knjižnica Ljutomer
Spodnjedravsko območje
Knjižnica Ivana Potrča Ptuj
Knjižnica Franca Ksavra Meška Ormož
Štajersko območje
Mariborska knjižnica
Knjižnica Lenart
Knjižnica Josipa Vošnjaka Slovenska Bistrica
Druge knjižnice
Bayerische StaatsBibliotek
Centralna pravosodna knjižnica
Centralna tehniška knjižnica Univerze v Ljubljani
Knjižnica Dušana Černeta Trst
Kraljeva knjižnica, Danska nacionalna knjižnica in univerzitetna knjižnica v Kopenhagnu
Narodna in študijska knjižnica
Österreichische Nationalbibliothek
Semeniška knjižnica
Slovenska študijska knjižnica Celovec
Škrabčeva knjižnica
Univerzitetna knjižnica Maribor
Arhivi in muzeji
Arhiv Republike Slovenije
Goriški muzej
Loški muzej Škofja Loka
Muzej in galerije mesta Ljubljana
Muzej Miklova hiša
Muzej novejše zgodovine Celje
Narodni muzej Slovenije
Pokrajinski arhiv Maribor
Pokrajinski muzej Kočevje
Prirodoslovni muzej Slovenije
Slovenian Museum and Archives - Slovenski muzej in arhiv
Slovenski etnografski muzej
Slovenski šolski muzej
Škofijski arhiv Koper
Meni
SLO
|
ENG
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
avtor
celotno besedilo
ključne besede
leto
naslov
vir
založnik
zbirka
IN
ALI
NE
NAPREDNO ISKANJE
O nas
Sodelovanje
Pogoji uporabe
dLib statistike
Seznam partnerjev
Novice
Virtualne razstave
Pišite nam
Moj dLib.si
Epošta
:
Geslo:
Prijava
Registriraj se!
Pozabljeno geslo
Število rezultatov iskanja: 94
Tip gradiva
visokošolska dela (6)
znanstveno časopisje in članki (88)
Časopisje in članki - naslov
CEPS journal (88)
Časopisje in članki - oblika
članki (88)
Jezik
angleški (88)
slovaški (1)
slovenski (10)
Leto izida
2009 (1)
2011 (6)
2012 (4)
2013 (5)
2014 (8)
2015 (7)
2016 (9)
2017 (5)
2018 (1)
2020 (4)
2021 (5)
2022 (5)
2023 (17)
2024 (17)
Izvor
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta (94)
Vsebina
Založnik
= University of Ljubljana Press (25)
B. Jeraj (1)
B. Jordan Fleten (1)
M. Pečar (1)
Pedagoška fakulteta Univerze (5)
Pedagoška fakulteta Univerze v Ljubljani (32)
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani (24)
S. Kosmač Brezar (1)
T. Pretnar (1)
V. Riccarda Kiswarday (1)
Pravice
CC BY - priznanje avtorstva (48)
CC0 - odrečene pravice, prosta uporaba (8)
pravice pridržane (38)
Dostop
Omejen (namenski terminali v prostorih NUK) (5)
Prost (89)
Išči med rezultati (
94
)
Razvrsti po:
ustreznosti
ustreznosti
datumu naraščajoče
datumu padajoče
datumu objave naraščajoče
datumu objave padajoče
naslovu A-Z
naslovu Z-A
Valenčič Zuljan, M. and Vogrinc, J. (Eds.) (2011). European dimensions of teacher education - sim...
Avtorji:
Marentič-Požarnik, Barica (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (119 kB)
1. TXT datoteka (22 kB)
Critical reflection in the professional development of teachers
Avtorji:
Šarić, Marjeta (avtor)
/
Šteh, Barbara (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (146 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Towards competence-based practices in vocational education - what will the process require from t...
Avtorji:
Nissilä, Säde-Pirkko (avtor)
/
Karjalainen, Asko (avtor)
/
Koukkari, Marja (avtor)
/
Kepanen, Pirkko (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (184 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Editorial
Avtorji:
Domović, Vlatka (avtor)
/
Peček, Mojca (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (86 kB)
1. TXT datoteka (15 kB)
Building partnerships by bridging cultures, contexts, and systems - reflections on TEPE 2015
Avtorji:
Snoek, Marco (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (93 kB)
1. TXT datoteka (9 kB)
The (co-)construction of knowledge within initial teacher training
Avtorji:
Vujičić, Lidija (avtor)
/
Boneta, Željko (avtor)
/
Ivković, Željka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (152 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Theory, practice and competences in the study of pedagogy - views of Ljubljana and Belgrade unive...
Avtorji:
Ermenc, Klara S. (avtor)
/
Vujisić Živković, Nataša (avtor)
/
Spasenović, Vera (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (169 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Personal and emotional factors in the labour integration of university graduates in the field of ...
Avtorji:
Castejón, Juan L. (avtor)
/
Gilar, Raquel (avtor)
/
Minano, Pablo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (281 kB)
1. TXT datoteka (49 kB)
Newly qualified teachers' needs of support for professional competences in four European countries
Avtorji:
Harju, Vilhelmiina (avtor)
/
Niemi, Hannele (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (186 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
In search of teaching quality of EFL student teachers through teaching practicum
Avtorji:
Azkiyah, Siti Nurul (avtor)
/
Mukminin, Amirul (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (171 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Encouraging reflection and critical friendship in preservice teacher education
Avtorji:
Bognar, Branko (avtor)
/
Krumes Šimunović, Irena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (548 kB)
1. TXT datoteka (69 kB)
Effects of German language teacher professional development on pupils' learning outcomes in inter...
Avtorji:
Šenjug Golub, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (227 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Defining moments in policy development, direction and implementation in Irish initial teacher edu...
Avtorji:
O'Doherty, Theresa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (149 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
The European teacher
Avtorji:
Schratz, Michael (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (241 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
Croatian teacher competencies related to the creation and implementation of education policy
Avtorji:
Kovač, Vesna (avtor)
/
Rafajac, Branko (avtor)
/
Buchberger, Iva (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (183 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Partnerships in teacher education - going beyond the rhetoric, with reference to the Norwegian co...
Avtorji:
Smith, Kari (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (145 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Educating student teachers to become high quality professionals - a finnish case
Avtorji:
Niemi, Hannele (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (190 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Fostering the quality of teaching and learning by developing the "neglected half" of university t...
Avtorji:
Marentič-Požarnik, Barica (avtor)
/
Lavrič, Andreja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (190 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Encouraging teachers' and students' innovation with the support of teacher learning communities
Avtorji:
Margalef García, Leonor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (158 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
Investigating preschool and primary school teachers' self-efficacy and needs in teaching science
Avtorji:
Walan, Susanne (avtor)
/
Rundgren, Shu-Nu Chang (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (343 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Teacher education reforms between higher education and general education transformations in South...
Avtorji:
Pantić, Nataša (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (226 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Scenarios of mentor education in Romania - towards improving teacher induction
Avtorji:
Stîngu, Mihaela (avtor)
/
Eisenschmidt, Eve (avtor)
/
Iucu, Romiţa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (137 kB)
1. TXT datoteka (44 kB)
Enjoying cultural differences assists teachers in learning about diversity and equality
Avtorji:
Turnšek, Nada (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (213 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Stališča učiteljev do profesionalnega razvoja
Avtorji:
Jordan Fleten, Barbara (avtor)
/
Devjak, Tatjana (mentor)
/
Razdevšek-Pučko, Cveta (komentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
1. PDF datoteka (1443 kB)
1. TXT datoteka (541 kB)
Competences for education for sustainable development in teacher education
Avtorji:
Rauch, Franz (avtor)
/
Steiner, Regina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (167 kB)
1. TXT datoteka (39 kB)
Changes in beliefs regarding good teachers and the characteristics of child development of primar...
Avtorji:
Smrtnik Vitulić, Helena (avtor)
/
Lesar, Irena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (190 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Variations in primary teachers' responses and development during three major science in-service p...
Avtorji:
Jarvis, Tina (avtor)
/
Pell, Anthony (avtor)
/
Hingley, Philip (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (269 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
Some aspects of collaboration in inclusive education - teachers' experiences
Avtorji:
Bouillet, Dejana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (233 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Europe's got talent
Avtorji:
Rocha, Karin da (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (199 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Building partnerships in an educational ecosystem
Avtorji:
Niemi, Hannele (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (127 kB)
1. TXT datoteka (31 kB)
Investigating the effectiveness of a dynamic integrated approach to teacher professional development
Avtorji:
Antoniou, Panayiotis (avtor)
/
Kyriakides, Leonidas (avtor)
/
Creemers, Bert, P. M. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2011, letnik 1,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (227 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
Scaffolding in a medicine education intervention for student teachers based on the PROFILES three...
Avtorji:
Kärkkäinen, Sirpa (avtor)
/
Kukkonen, Jari (avtor)
/
Keinonen, Tuula (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2014, letnik 4,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (155 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Teacher development in Slovenia for teaching foreign languages at the primary level
Avtorji:
Brumen, Mihaela (avtor)
/
Dagarin Fojkar, Mateja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2012, letnik 2,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (195 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
Promoting writing in mathematics
Avtorji:
Kuzle, Ana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2013, letnik 3,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (159 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
The discourse of partnership and the reality of reform
Avtorji:
Harford, Judith (avtor)
/
O'Doherty, Teresa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (142 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Pre-service home economics teachers' attitudes on selected aspects of practical teaching
Avtorji:
Lovšin, Francka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (136 kB)
1. TXT datoteka (38 kB)
An analysis of critical issues in Korean teacher evaluation systems
Avtorji:
Choi, Hee Jun (avtor)
/
Park, Ji-Hye (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2016, letnik 6,
številka 2
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (178 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Primary school student teachers' perceived and actual knowledge in biology
Avtorji:
Yli-Panula, Eija (avtor)
/
Jeronen, Eila (avtor)
/
Pongsakdi, Nonmanut (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2017, letnik 7,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (213 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Educational research within the curricula of initial teacher education
Avtorji:
Štemberger, Tina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (179 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Chemistry education in Kosovo
Avtorji:
Berisha, Fatlume (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (339 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Motivational and demotivational factors affecting a teacher's decision on whether to do research
Avtorji:
Šorgo, Andrej (avtor)
/
Heric, Jasmina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (221 kB)
1. TXT datoteka (53 kB)
Teacher competencies through the prism of educational research
Avtorji:
Peklaj, Cirila (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (185 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
Teachers' attitudes towards behaviour patterns in social conflicts in Primorsko-Goranska county i...
Avtorji:
Vlah, Nataša (avtor)
/
Jančec, Lucija (avtor)
/
Čepić, Renata (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (210 kB)
1. TXT datoteka (40 kB)
Introducing teacher mentoring in Kosovo schools - potential and challenges for sustainability
Avtorji:
Vula, Eda (avtor)
/
Berisha, Fatlume (avtor)
/
Saqipi, Blerim (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2015, letnik 5,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (187 kB)
1. TXT datoteka (39 kB)
Science teachers’ practices during the pandemic in Portugal
Avtorji:
Baptista, Mónica (avtor)
/
Costa, Estela (avtor)
/
Martins, Iva (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (284 kB)
1. TXT datoteka (63 kB)
Project-based learning in initial teacher education
Avtorji:
Tempera, Tiago (avtor)
/
Tinoca, Luís (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (188 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Teachers’ attitudes towards the rights of students with special education needs during the Covid-...
Avtorji:
Sakarneh, Mohammad (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 2 (varia issue)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (221 kB)
1. TXT datoteka (52 kB)
Conceptions of Portuguese prospective teachers about real-life evolution situations
Avtorji:
Cavadas, Bento Filipe Barreiras Pinto (avtor)
/
Sá-Pinto, Xana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (227 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Disciplinary differences and university teachers’ perspectives
Avtorji:
Milutinović, Jovana (avtor)
/
Lungulov, Biljana (avtor)
/
Anđelkovic´, Aleksandra (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (527 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Slovenian language teachers’ attitudes towards introducing comics in literature lessons in primar...
Avtorji:
Kerneža, Maja (avtor)
/
Saksida, Igor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (614 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Teaching stereochemistry with multimedia and hands-on models
Avtorji:
Kusumaningdyah, Rooserina (avtor)
/
Devetak, Iztok (avtor)
/
Utomo, Yudhi (avtor)
/
Effendy, Effendy (avtor)
/
Putri, Daratu Eviana Kusuma (avtor)
/
Habiddin, Habiddin (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (995 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Assessing student teachers’ ability in posing mathematical reasoning problems
Avtorji:
Masriyah (avtor)
/
Kohar, Ahmad Wachidul (avtor)
/
Rahaju, Endah Budi (avtor)
/
Fardah, Dini Kinati (avtor)
/
Hanifah, Umi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (620 kB)
1. TXT datoteka (67 kB)
When does »too early« become »too late«? Reflections of Croatian secondary school educators on th...
Avtorji:
Bartulović, Marija (avtor)
/
Kušević, Barbara (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (473 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Slovenian language teachers’ attitudes towards introducing comics in literature lessons in primar...
Avtorji:
Kerneža, Maja (avtor)
/
Saksida, Igor (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (264 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
Teaching stereochemistry with multimedia and hands-on models
Avtorji:
Kusumaningdyah, Rooserina (avtor)
/
Devetak, Iztok (avtor)
/
Utomo, Yudhi (avtor)
/
Effendy, Effendy (avtor)
/
Putri, Daratu Eviana Kusuma (avtor)
/
Habiddin, Habiddin (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (707 kB)
1. TXT datoteka (62 kB)
Rural teacher competencies
Avtorji:
Lacruz, Juan Lorenzo (avtor)
/
Busca Donet, Francesc (avtor)
/
Abo´s Olivares, Pilar (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (693 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Learning to teach in out-of-university and out-of-school environments in primary teacher educatio...
Avtorji:
Uppin, Helene (avtor)
/
Norrman, Kimberly (avtor)
/
Näkk, Anne-Mai (avtor)
/
Areskoug, Linn (avtor)
/
Timoštšuk, Inge (avtor)
/
Corner, Solveig (avtor)
/
Löfström, Erika (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (564 kB)
1. TXT datoteka (76 kB)
Intercultural competence, a necessity in 21 st century classrooms
Avtorji:
Kavenuke, Patrick Severine (avtor)
/
Kihwele, Grace Ezekiel (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (541 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Laboratory use self-efficacy of Turkish pre-service science teachers trained in different teacher...
Avtorji:
Kizkapan, Oktay (avtor)
/
Önal, Nagihan Tanik (avtor)
/
Kirmizigül, Asli Saylan (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (471 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Preschool teachers’ role and beliefs about developmentally appropriate practice
Avtorji:
Taye, Misahun Shumetu (avtor)
/
Kana, Fituma Yadasa (avtor)
/
Jekil, Tesema Regassa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (544 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Are the benefits of emergency remote education truly benefits? Ethical dilemmas and research resu...
Avtorji:
Hodnik, Tatjana (avtor)
/
Vogrinc, Janez (avtor)
/
Krek, Janez (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (594 kB)
1. TXT datoteka (92 kB)
Perceptions of the teaching profession and motivation to teach among Slovenian university students
Avtorji:
Puklek Levpušček, Melita (avtor)
/
Depolli Steiner, Katja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (561 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Learning about sustainability in a global context of digital transformation in teacher education
Avtorji:
Dittrich, Ann-Kathrin (avtor)
/
Mathabathe, Kgadi Clarrie (avtor)
/
Eloff, Irma (avtor)
/
Agostini, Evi (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (542 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
The multifaceted field of virtual exchanges in teacher education
Avtorji:
Ingrisch-Rupp, Claudia (avtor)
/
Symeonidis, Vasileios (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (558 kB)
1. TXT datoteka (67 kB)
The Italian way to the europeanisation of teacher education
Avtorji:
Perla, Loredana (avtor)
/
Vinci, Viviana (avtor)
/
Agrati, Laura Sara (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (953 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
Beyond learning by videoconference
Avtorji:
Uka, Antigona (avtor)
/
Morina, Marigona (avtor)
/
Kowch, Eugene G. (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (621 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
Greek primary school teachers’ narratives about their role negotiation during the covid-19 pandemic
Avtorji:
Tzifopoulos, Menelaos (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (473 kB)
1. TXT datoteka (59 kB)
Supporting preservice teachers’ civic competence as a strategy for internationalisation in the di...
Avtorji:
Dania, Aspasia (avtor)
/
Koukounaras Liagkis, Marios (avtor)
/
Gogoulou, Agoritsa (avtor)
/
Karavas, Evdokia (avtor)
/
Vlachos, Kosmas (avtor)
/
Magos, Kostas (avtor)
/
Vitsou, Magda (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (479 kB)
1. TXT datoteka (60 kB)
Digital-inclusive transformation and teacher preparedness for foreign language education – a bila...
Avtorji:
Chilla, Solveig (avtor)
/
Doetjes, Gerard (avtor)
/
Vogt, Karin (avtor)
/
Abed Ibrahim, Lina (avtor)
/
Tsagari, Dina (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 42
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (699 kB)
1. TXT datoteka (95 kB)
Perceived change in job demands and resources and teacher well-being during the pandemic
Avtorji:
Marušić, Iris (avtor)
/
Šabić, Josip (avtor)
/
Matić Bojić, Jelena (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2024, letnik 14
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (541 kB)
1. TXT datoteka (50 kB)
Interdisciplinary connections through transmedia narratives in art education
Avtorji:
Tomšič Amon, Bea (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2020, letnik 10,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (656 kB)
1. TXT datoteka (51 kB)
Music teachers' perception of music teaching at the stage of early adolescence
Avtorji:
Brdnik Juhart, Petra (avtor)
/
Sicherl-Kafol, Barbara (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (267 kB)
1. TXT datoteka (58 kB)
Building professional identity during pre-service teacher education
Avtorji:
Torres-Cladera, Gemma (avtor)
/
Simó-Gil, Núria (avtor)
/
Domingo-Penafiel, Laura (avtor)
/
Amat-Castells, Vanesa (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (219 kB)
1. TXT datoteka (55 kB)
The impact of external contextual factors on teaching candidates
Avtorji:
Butler, Alexander S (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (242 kB)
1. TXT datoteka (54 kB)
Lost trust? The experiences of teachers and students during schooling disrupted by the covid-19 p...
Avtorji:
Jokić, Tijana (avtor)
/
Mićić, Katarina (avtor)
/
Kovač-Cerović, Tinde (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
pos.
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (564 kB)
1. TXT datoteka (61 kB)
Education in the area of human protection in emergency and crisis situations in the context of he...
Avtorji:
Reissmannová, Jitka Slaná (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2021, letnik 11,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (300 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
Experiences of Slovenian in-service primary school teachers and students of grades 4 and 5 with o...
Avtorji:
Novljan, Maruša (avtor)
/
Pavlin, Jerneja (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 1
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (309 kB)
1. TXT datoteka (68 kB)
Development and validation of the "Mentoring for effective teaching practicum instrument"
Avtorji:
Ploj Virtič, Mateja (avtor)
/
Du Plessis, Andre (avtor)
/
Šorgo, Andrej (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022,
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (918 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Undergraduate and graduate students’ beliefs about dyslexia
Avtorji:
Žero, Alma (avtor)
/
Pižorn, Karmen (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1760 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Meeting the needs of learners with specific learning difficulties in online and face-to-face lang...
Avtorji:
Afitska, Oksana (avtor)
/
Said, Nur Ehsan Mohd (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (1773 kB)
1. TXT datoteka (64 kB)
Inclusive teaching practices with learners with dyslexia
Avtorji:
Nijakowska, Joanna (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2022, letnik 12,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (230 kB)
1. TXT datoteka (70 kB)
Perceptions of students and teachers of the University of Montenegro on academic integrity
Avtorji:
Čalović Nenezić, Sanja (avtor)
/
Krtolica, Milena (avtor)
/
Jelić, Milica (avtor)
/
Šekarić, Suzana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (655 kB)
1. TXT datoteka (67 kB)
Opinions of Montenegrin university students and teachers about plagiarism and its prevention
Avtorji:
Vučković, Dijana (avtor)
/
Peković, Sanja (avtor)
/
Đoković, Rajka (avtor)
/
Blečić, Marijana (avtor)
/
Janinović, Jovana (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 3
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (309 kB)
1. TXT datoteka (72 kB)
The real and the virtual in the spatial perception of education students
Avtorji:
Tomšič Amon, Bea (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (488 kB)
1. TXT datoteka (48 kB)
Primary school teachers’ personal and professional beliefs on diversity
Avtorji:
Knežević, Željka (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (611 kB)
1. TXT datoteka (57 kB)
Editorial
Avtorji:
Vogrinc, Janez (avtor)
/
Saqipi, Blerim (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (116 kB)
1. TXT datoteka (20 kB)
Practicum of early childhood teacher students in pandemic times
Avtorji:
Silva-Pen~a, Ilich (avtor)
/
Hizmeri, Julio (avtor)
/
Hormazábal-Fajardo, Roxana (avtor)
/
Rojas-Rodríguez, Bessie (avtor)
/
Jara-Illanes, Enriqueta (avtor)
/
González-García, Gustavo (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (177 kB)
1. TXT datoteka (56 kB)
An exploration of teacher leadership
Avtorji:
Aliu, Jetë (avtor)
/
Kaçaniku, Fjolla (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (303 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
Between academia and school tension in teacher education
Avtorji:
Kink-Hampersberger, Susanne (avtor)
/
Scheer, Lisa (avtor)
/
Mendel, Iris (avtor)
Vir:
CEPS journal
Številčenje: 2023, letnik 13,
številka 4
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
1. PDF datoteka (201 kB)
1. TXT datoteka (65 kB)
Medkulturna analiza stališč učiteljev do inkluzije otrok s posebnimi potrebami
Avtorji:
Pretnar, Tatjana (avtor)
/
Jerman, Janez (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Pomen spola razrednih učiteljev pri vzgoji in izobraževanju dečkov in deklic
Avtorji:
Jeraj, Bojan (avtor)
/
Peček, Mojca (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Stališča učiteljev do možnosti razvijanja rezilientnosti pri učencih in dijakih
Avtorji:
Kiswarday, Vanja Riccarda (avtor)
/
Valenčič Zuljan, Milena (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
(Obvezni izvod spletne publikacije)
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Izkušnje in stališča učiteljev o prilagajanju pouka predznanju in interesom učencev
Avtorji:
Pečar, Mojca (avtor)
/
Valenčič Zuljan, Milena (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
Reprezentacije učiteljev o romskih učencih
Avtorji:
Kosmač, Sabina (avtor)
/
Razpotnik, Špela (mentor)
Izvor: Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Gradivo je dostopno v prostorih NUK na namenskih računalnikih
stran
od 1
zadetkov na stran:
5
10
25
50
100